ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BatuhanB
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
397
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2013 18:08
Son Ziyaret:
01 Ekim 2021 03:05
Toplam Mesaj:
520 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Bas
Doğum Tarihi:
15 Ekim 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/143205.jpg[/img]
200*70*50 AmeriCAN&120-60-50 Bitkili&70*60*50 GökKuşağı.
SON 10 MESAJI
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=bulemrebul][VID]https://youtu.be/wqzV7L20vj0[/VID]
RTM ile ateş kafa eş tutmuş doviye kafa tutuyorlar. Dovii de kendi başına mantarlaşan yumurtalarını koruyor. Dovi bana erkek gibi geldi ama bilemedim.[/QUOTE]
Müthişler özellikle motayı çok beğendim arayıp bir türlü bulamadığım bir tür .
[QUOTE=bulemrebul][VID]https://youtu.be/wqzV7L20vj0[/VID]
RTM ile ateş kafa eş tutmuş doviye kafa tutuyorlar. Dovii de kendi başına mantarlaşan yumurtalarını koruyor. Dovi bana erkek gibi geldi ama bilemedim.[/QUOTE]
Müthişler özellikle motayı çok beğendim arayıp bir türlü bulamadığım bir tür .
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=selsor]
Cuban diyecektim ama jaguar kırması da olabilir :)
[/QUOTE]
Normal Cuban
[QUOTE=selsor]
Cuban diyecektim ama jaguar kırması da olabilir :)
[/QUOTE]
Normal Cuban
Biolife Monera
Hep bir sünger takıntısı [:D]
Hep bir sünger takıntısı [:D]
Balığımın Ölüm Sebebi Ne Olabilir? Resimli.
Eğer canlılar baskınlık kavgaları verecekleri boyutlara ulaşmışlarsa ki öyle görünüyor hele dekor varsa hem baskınlık kavgaları hemde yer tutma kavgaları olacaktır özellikle pearseiyi gözlemleyin derim genel itibari ile sakin mizaçlı olsa dahi özellikle amerikan türlerinin kendine has karakterleri vardır bazısı çok daha agresif olabilir yanındaki türler pearsei ile baş edebliecek türler değil gördüğüm kadarıyla.2-3 gün dikkatinizi ona verip gözleyiniz.Su değerleri ile ilgili birşey diyemem detay bilmek lazım su değerleri ile fikir yürütmek için.
Eğer canlılar baskınlık kavgaları verecekleri boyutlara ulaşmışlarsa ki öyle görünüyor hele dekor varsa hem baskınlık kavgaları hemde yer tutma kavgaları olacaktır özellikle pearseiyi gözlemleyin derim genel itibari ile sakin mizaçlı olsa dahi özellikle amerikan türlerinin kendine has karakterleri vardır bazısı çok daha agresif olabilir yanındaki türler pearsei ile baş edebliecek türler değil gördüğüm kadarıyla.2-3 gün dikkatinizi ona verip gözleyiniz.Su değerleri ile ilgili birşey diyemem detay bilmek lazım su değerleri ile fikir yürütmek için.
Amerikan Dünyasına Geçişte Karma Tür Tavsiyesi
[QUOTE=DogukanCAN35]
Ölculerimizin ayni olmasi ve sizin var olan benim hayal etmis oldugum karmanin yuksek miktarda kesismesinden oturu cok iyi bir fikir oldu paylasimlariniz aklimda spru isareti olan çok soruya aydinlik oldunuz saygilarimla tesekkur ediyorum. Kararsizligim son nokta olarak paylastiginiz bilgilerle netlesmeye basladi. Ara ara sorularim olabilir konu uzerinden tanistigima memnun oldum.[/QUOTE]
Önemli değil elden geldiğince yardımcı olurum merak ettiğin bir şeyler olduğunda istediğin zaman sorabilirsin.Amerikanda insanlara en çok sıkıntı veren şey fazla hareketli olmaları ve bölgeci olmalarından dolayı istediğiniz an balık ekleyip çıkaramamak olur genelde eğer ki çok fazla balık sirkülasyonu seven bir yapınız varsa başka türleri tercih edin ancak temel 5-10 balığı senelerce beslerim ve bu benim hoşuma gider diyorsanız sorun olmayacaktır.
[QUOTE=DogukanCAN35]
Ölculerimizin ayni olmasi ve sizin var olan benim hayal etmis oldugum karmanin yuksek miktarda kesismesinden oturu cok iyi bir fikir oldu paylasimlariniz aklimda spru isareti olan çok soruya aydinlik oldunuz saygilarimla tesekkur ediyorum. Kararsizligim son nokta olarak paylastiginiz bilgilerle netlesmeye basladi. Ara ara sorularim olabilir konu uzerinden tanistigima memnun oldum.[/QUOTE]
Önemli değil elden geldiğince yardımcı olurum merak ettiğin bir şeyler olduğunda istediğin zaman sorabilirsin.Amerikanda insanlara en çok sıkıntı veren şey fazla hareketli olmaları ve bölgeci olmalarından dolayı istediğiniz an balık ekleyip çıkaramamak olur genelde eğer ki çok fazla balık sirkülasyonu seven bir yapınız varsa başka türleri tercih edin ancak temel 5-10 balığı senelerce beslerim ve bu benim hoşuma gider diyorsanız sorun olmayacaktır.
Amerikan Dünyasına Geçişte Karma Tür Tavsiyesi
[QUOTE=DogukanCAN35]
Merak ettiklerim fh ayni tanktami ayni tanktaysa problem yaratmiyormu, salvini daha kucuk olsada agresif tavirlar sergiliyormu, argentea digerlerinden kucukmu? Son olarakta perseai neden ayri tankta daha yenimi aldiniz yoksa problemden oturumu ayirdiniz? Red teroru atladim 2 adet olmasimi tek kalmasimi canlilari etkiler birde boyut olarak buyuduklerinde ayni tanktami duracaklar? Degerli vaktinizi bana ayirdiginiz icin tesekkur ediyorum birde baliklari kucukten alicam ama bulma konusunda siz akvaryuma ne siklikta ne boylarda eklediniz nasil temun ettiniz?[/QUOTE]
Fh aynı tankta suan 15 cm cıvarı sıkıntı cıkarmıyor şimdilik bıraz daha boylandırıp elden cıkaracagım çok sevdiğm bir tür değil. Salviniler problem çıkarmıyorlar kendi hallerindeler. Argentea diğerleriyle aynı boyda. Pearsei sonradan geldi bana diğerlerine göre oldukça pasif kaldı o yüzden ayırmak durumunda kaldım zaman zaman alıştırmaya çalışıyorum . B.belt,Argentea,festealar ve hartwegi aynı anda geldiler hepside yavruydular diğerleri onlardan cok sonra geldiler ancak boyları yarı yarıya kucuktu sorun etmediler o yüzden ama su an elimdeki pearsei aynı boylarda ve doğal olarak rakip görüyolar onu .Balıkların 1 yada 2 olmasının cok onemi yok önemli olan diş ve erkek olmamaları 2 festea da erkek bende problemleri yok.Yani tank oturduktan sonra eklenecek balık ya cok kucuk olacak yada dıgerlerınden cok buyuk yoksa arıza cıkaracaklardır.
[QUOTE=DogukanCAN35]
Merak ettiklerim fh ayni tanktami ayni tanktaysa problem yaratmiyormu, salvini daha kucuk olsada agresif tavirlar sergiliyormu, argentea digerlerinden kucukmu? Son olarakta perseai neden ayri tankta daha yenimi aldiniz yoksa problemden oturumu ayirdiniz? Red teroru atladim 2 adet olmasimi tek kalmasimi canlilari etkiler birde boyut olarak buyuduklerinde ayni tanktami duracaklar? Degerli vaktinizi bana ayirdiginiz icin tesekkur ediyorum birde baliklari kucukten alicam ama bulma konusunda siz akvaryuma ne siklikta ne boylarda eklediniz nasil temun ettiniz?[/QUOTE]
Fh aynı tankta suan 15 cm cıvarı sıkıntı cıkarmıyor şimdilik bıraz daha boylandırıp elden cıkaracagım çok sevdiğm bir tür değil. Salviniler problem çıkarmıyorlar kendi hallerindeler. Argentea diğerleriyle aynı boyda. Pearsei sonradan geldi bana diğerlerine göre oldukça pasif kaldı o yüzden ayırmak durumunda kaldım zaman zaman alıştırmaya çalışıyorum . B.belt,Argentea,festealar ve hartwegi aynı anda geldiler hepside yavruydular diğerleri onlardan cok sonra geldiler ancak boyları yarı yarıya kucuktu sorun etmediler o yüzden ama su an elimdeki pearsei aynı boylarda ve doğal olarak rakip görüyolar onu .Balıkların 1 yada 2 olmasının cok onemi yok önemli olan diş ve erkek olmamaları 2 festea da erkek bende problemleri yok.Yani tank oturduktan sonra eklenecek balık ya cok kucuk olacak yada dıgerlerınden cok buyuk yoksa arıza cıkaracaklardır.
Amerikan Dünyasına Geçişte Karma Tür Tavsiyesi
[QUOTE=DogukanCAN35]
Ortalama boylari kac cm ve ne kadar zamandir birlikte yasiyorlar yasadiginiz problemler varsa nelerdir? Suan sifirdan baslamis olsaniz o karmada bu olmasa daha iyiydi bu olsa daha iyiydi diyebileceginiz turler varmi ;) kıstirmisken deli gibi soru yagmuru oldu ;))))[/QUOTE]
Breidohri hariç 15 cm aşağısında balığım yok.Ortalama olarak 1,5 senedir beraberler yavrudan büyüdüler.American cikletleri çok karakteristik balıklardır.Balıkları mümkün olduğunca baskınlık durumu bölge sahiplenme gibi durumlar henuz belli olmamışken yani henüz ufaklarken ekleyin yada sonradan ekleyeceğiniz balık boyut olarak diğerlerinden oldukça küçük olsun aynı boyut yada yakın boyutlu sonradan gelen canlıya pek şans tanımazlar.Şimdiye kadar şu olmasaydı iyiydi diyebileceğim bişey olmadı ha birde asla tanka dişi almayın tankı ıyı gozlemleyın kurlasma gıbı bı durumu gordugunuz anda mudahale edın canlılar ırı ve ıstahlı olduklarından fazlaca yem vereceksınızdır o nedenle su degısımlerını aksatmamanızı onerırım. Bu arada canlılarım kısmına bir kaç balığımın fotosunu ekledim.Genel görüntüyüde ekleyeceğim müsait zamanda.
[QUOTE=DogukanCAN35]
Ortalama boylari kac cm ve ne kadar zamandir birlikte yasiyorlar yasadiginiz problemler varsa nelerdir? Suan sifirdan baslamis olsaniz o karmada bu olmasa daha iyiydi bu olsa daha iyiydi diyebileceginiz turler varmi ;) kıstirmisken deli gibi soru yagmuru oldu ;))))[/QUOTE]
Breidohri hariç 15 cm aşağısında balığım yok.Ortalama olarak 1,5 senedir beraberler yavrudan büyüdüler.American cikletleri çok karakteristik balıklardır.Balıkları mümkün olduğunca baskınlık durumu bölge sahiplenme gibi durumlar henuz belli olmamışken yani henüz ufaklarken ekleyin yada sonradan ekleyeceğiniz balık boyut olarak diğerlerinden oldukça küçük olsun aynı boyut yada yakın boyutlu sonradan gelen canlıya pek şans tanımazlar.Şimdiye kadar şu olmasaydı iyiydi diyebileceğim bişey olmadı ha birde asla tanka dişi almayın tankı ıyı gozlemleyın kurlasma gıbı bı durumu gordugunuz anda mudahale edın canlılar ırı ve ıstahlı olduklarından fazlaca yem vereceksınızdır o nedenle su degısımlerını aksatmamanızı onerırım. Bu arada canlılarım kısmına bir kaç balığımın fotosunu ekledim.Genel görüntüyüde ekleyeceğim müsait zamanda.
Amerikan Dünyasına Geçişte Karma Tür Tavsiyesi
[QUOTE=DogukanCAN35]
Olcuyu kisgirmisken sorayim ;)) kac adet balik mevcut ;) isimleriyle birlikte paylasirsaniz mutlu olurum ;) birde resim olursa tadindan yenmez ;))[/QUOTE]
2 festae,1 argentea ,1 hartwegi ,1 zonatus,2 ateşkafa,2 salvini ,1 blackbelt ,1 breidohri,1 j.d. , 6 silver dollar, 1 pearsei (ayrı tankta şuan), 1 fh . Breidohri harici hepsi erişkin boylarda fotoları şuan değil ancak daha sonra atabilirim.Yetmez dememin sebebi oldukça cüsseli ve bölgeci hayvanlar yeni tür eklemek ve hatta çıkarmak çoğu zaman sıkıntı yaratır ancak ülkemizde nadir olarak bulunduklarından dolayı da kaçırmak istemeyeceksinizdir o yüzden 2. akvaryum ihtiyacı doğar genellikle [:)]
[QUOTE=DogukanCAN35]
Olcuyu kisgirmisken sorayim ;)) kac adet balik mevcut ;) isimleriyle birlikte paylasirsaniz mutlu olurum ;) birde resim olursa tadindan yenmez ;))[/QUOTE]
2 festae,1 argentea ,1 hartwegi ,1 zonatus,2 ateşkafa,2 salvini ,1 blackbelt ,1 breidohri,1 j.d. , 6 silver dollar, 1 pearsei (ayrı tankta şuan), 1 fh . Breidohri harici hepsi erişkin boylarda fotoları şuan değil ancak daha sonra atabilirim.Yetmez dememin sebebi oldukça cüsseli ve bölgeci hayvanlar yeni tür eklemek ve hatta çıkarmak çoğu zaman sıkıntı yaratır ancak ülkemizde nadir olarak bulunduklarından dolayı da kaçırmak istemeyeceksinizdir o yüzden 2. akvaryum ihtiyacı doğar genellikle [:)]
Amerikan Dünyasına Geçişte Karma Tür Tavsiyesi
[QUOTE=DogukanCAN35]
Inanin bir ev alip tasinirsam emin olun 2.5metre 3 metre buldugum alana gore 300x80x80 e kadar odanin bir bolumune akvaryum yaptirip karma amerikan yapacagim 😂😂😂 suan 200x70x50 yetmiyecek diye korkudan kararsiz kaliyorum ;))[/QUOTE]
Benim Akvaryumda aynı ölçülerde ve yetmeyecek emin olabilirsiniz [^_^]
[QUOTE=DogukanCAN35]
Inanin bir ev alip tasinirsam emin olun 2.5metre 3 metre buldugum alana gore 300x80x80 e kadar odanin bir bolumune akvaryum yaptirip karma amerikan yapacagim 😂😂😂 suan 200x70x50 yetmiyecek diye korkudan kararsiz kaliyorum ;))[/QUOTE]
Benim Akvaryumda aynı ölçülerde ve yetmeyecek emin olabilirsiniz [^_^]
Hatalar, Aşağılayıcı Tavırlar, Forumda Davranışlar
Bende tam aksinden şikayetçiyim sadece yardımcı olmak için yazdığımız bir çok cevapta geçtim bir "sağol" demeyi üstüne birde "siz ne derseniz deyin ben böyle yapıyorum " " ne kadar da çok biliyorsunuz" "ben yaptım oluyor " gibi cevaplar alınıyor hatta bazen sadece basit birşeyi net şekilde söylediğimizde örneğin "o tankta o balık olmaz" gibi bundan alınıp cevabın içeriğini düşünmeyip "uslubunuzu beğenmedim" diyerek tartışma çıkarmalar alakasız bir konuyu kişiselleştirmeler falan o kadar çok görüyor ve yaşıyorum ki çoğu zaman yazmıyorum yazasım gelmiyor.Şu da bir gerçek ki oldukça kalabalık bi forumuz ve bunlar her zaman olacak kimimiz yazmayacağız kimimiz yazacağız kimimiz cevap verenlerden şikayet edeceğiz kimimiz soruyu sorandan ama bir şekilde konular sonuçlanacak çok fazla takılmamak gerek.
Bende tam aksinden şikayetçiyim sadece yardımcı olmak için yazdığımız bir çok cevapta geçtim bir "sağol" demeyi üstüne birde "siz ne derseniz deyin ben böyle yapıyorum " " ne kadar da çok biliyorsunuz" "ben yaptım oluyor " gibi cevaplar alınıyor hatta bazen sadece basit birşeyi net şekilde söylediğimizde örneğin "o tankta o balık olmaz" gibi bundan alınıp cevabın içeriğini düşünmeyip "uslubunuzu beğenmedim" diyerek tartışma çıkarmalar alakasız bir konuyu kişiselleştirmeler falan o kadar çok görüyor ve yaşıyorum ki çoğu zaman yazmıyorum yazasım gelmiyor.Şu da bir gerçek ki oldukça kalabalık bi forumuz ve bunlar her zaman olacak kimimiz yazmayacağız kimimiz yazacağız kimimiz cevap verenlerden şikayet edeceğiz kimimiz soruyu sorandan ama bir şekilde konular sonuçlanacak çok fazla takılmamak gerek.
SON MESAJLAR
- Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
