ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FevziYavuz33
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mayıs 2010 00:40
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2013 01:21
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fevzi Yavuz
Doğum Tarihi:
07 Aralık 1993
Yaş:
32
İl:
Içel
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Öğrenci işi Malawi akvaryum başlangıcı
[QUOTE=Tamer Şehitoğlu]Selamlar.Akvarist sayısının az olduğu bu şehirde böyle kurulumlar görmek güzel.Yardımcı olabileceğim bir konu varsa seve seve.[/QUOTE]
Bu arada balık önerileri bekliyorum..kafamda demasoni , mpanga , white top var 3 tur yeterde artar bile hatta..yavru olarak alıcam eş gurup oldukca eksiltcem..sizin öneriniz?
[QUOTE=Tamer Şehitoğlu]Selamlar.Akvarist sayısının az olduğu bu şehirde böyle kurulumlar görmek güzel.Yardımcı olabileceğim bir konu varsa seve seve.[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkürler :) .. Ufak çaplı uğraşıyorum yavaş yavaş şuanlık..130x60x60 gibi bi düşüncem ilerde onu deniz yapmayı düşünüyorum ilerde ama daha baya kısmetse..onda çok yardıma ihtiyaç olur eminim :D
Bu arada balık önerileri bekliyorum..kafamda demasoni , mpanga , white top var 3 tur yeterde artar bile hatta..yavru olarak alıcam eş gurup oldukca eksiltcem..sizin öneriniz?
Öğrenci işi Malawi akvaryum başlangıcı
Çok teşekkürler..Aynen dediğiniz şekilde hiçbişeyi israf etmiyorum elimde malzeme varken neden para vereyim..Öğrenci adamın en sıkıntılı işi paradır zaten :D buna dayanarak elimdekileri kullanıyorum elimde şuan ufak bir akvaryum daha var süreklli bu aralar nedense akvaryum buluyorum elime geçiyor israf etmekde istemiyorum..
FewziYawuz 2013-08-18 17:17:39
[QUOTE=Serkan BUZCU]Azminizden dolayı sizi tebrik ederim,Yusuf bey'e + olarak sump fikri güzel olmuş ama görüntü güzel değil en azından etrafını kapatarak görüntü kirliliğini azaltabilirsiniz[/QUOTE]
Çok teşekkürler..Aynen dediğiniz şekilde hiçbişeyi israf etmiyorum elimde malzeme varken neden para vereyim..Öğrenci adamın en sıkıntılı işi paradır zaten :D buna dayanarak elimdekileri kullanıyorum elimde şuan ufak bir akvaryum daha var süreklli bu aralar nedense akvaryum buluyorum elime geçiyor israf etmekde istemiyorum..

Bu bahsettiğim minik akvaryum bunuda ilerde yavrular için kullanmayı düşünüyorum..
Salınım konusuna gelirsek süngerleri ve elyafları 2 gun falan bosta çalıştırdım malzemeleri sump a koyup..Ondan öncede kaynar suyla iice yıkadım 1 hafta çalıştı sump sonra komple boşaltıp yeniden temizledim ve hiçbi şekilde salınım yapmadı..suyu gayet okyanus kıvamına getiriyor şuanki eksik halleriyle..Benim biran önce kapak ve soğutma işimi halletmem gerek buralar çok sıcak çünkü..su kaybıda bi hayli fazla oluyor akvaryumda doğal olarak ama pek sorun teşkil etmiyor benim için
Salınım konusuna gelirsek süngerleri ve elyafları 2 gun falan bosta çalıştırdım malzemeleri sump a koyup..Ondan öncede kaynar suyla iice yıkadım 1 hafta çalıştı sump sonra komple boşaltıp yeniden temizledim ve hiçbi şekilde salınım yapmadı..suyu gayet okyanus kıvamına getiriyor şuanki eksik halleriyle..Benim biran önce kapak ve soğutma işimi halletmem gerek buralar çok sıcak çünkü..su kaybıda bi hayli fazla oluyor akvaryumda doğal olarak ama pek sorun teşkil etmiyor benim için
[QUOTE=Serkan BUZCU]Azminizden dolayı sizi tebrik ederim,Yusuf bey'e + olarak sump fikri güzel olmuş ama görüntü güzel değil en azından etrafını kapatarak görüntü kirliliğini azaltabilirsiniz[/QUOTE]
Şuan itibari ile daha prototip aşamasında hayla :)..yani maksat içindeki 2 canlıyı yasatmak amaçlı akvaryumu doldurdum..çünkü vericek kimsem yok buralarda..ölmesinede göz yumamazdım..
Görüntü şuan gerçekten kötü ben bile rahatsız oluyorum :D .. ama straforla kaplanıp film çekilecek üstüne o tv de kakıp altına ufak bi sehpa gelicek yavaş yavaş oturtacağım inşallah allhın izniyle :)
Görüntü şuan gerçekten kötü ben bile rahatsız oluyorum :D .. ama straforla kaplanıp film çekilecek üstüne o tv de kakıp altına ufak bi sehpa gelicek yavaş yavaş oturtacağım inşallah allhın izniyle :)
Öğrenci işi Malawi akvaryum başlangıcı
Fotoğraf:


Boyut (cm):85x40x40
Kapasite (litre):130
Canlılar: İçinde şuan 2 adet balık var ama ikisininde cinsini tam olarak bilmiyorum eski akvaryumumdan kaldı..onları verecek yerim olmadığından seri sekilde akvaryumuh hazırladım ve akvaryuma koymak zorunda kaldım
Malzemeler: Sump(eski kırık ufak akvaryumu degerlendirdim)
Gördüğünüz üzere şuan baya fakir işi bi akvaryum oldu..Eski akvaryumum kırıldı bunuda şans eseri buldum.Alt camı ınceydi we ilk su doldurmamda çatladı kuruttum ve altına 10mm cam kestirip yeniden yapıstrdım gayet saglam oldu..Gördüğünüz sump ise bi kac saatte yapıldı icinde suanlık elyaf kuf seklınde kesılmıs yumusak elyaf(gözenekleri biraz daha gevsek)..ilk katta arada bi kac sunger war o biraz daha sık gözenek olarak..ilk bölüme seramik gelicek ama daha almadım işim düştüğünde alıcam en yakın zamanda..Son gözde ise bildiğimiz tül içinde midye we mercan kırığı karışık var..sump biraz bölme camları yamuklu yumuklu oldu ama işlevi önemli ve gayet iyi yapıyor işlevini..akvaryumun ust kapagı henuz yok sumpda balıklar için emanet olarak çalışmayan tv üzerinde duruyor..sump etrafı siyah strafor ve film ile kaplanıcak..akvaryumun arkasıda öyle kaplanıcak..
Kum olarak silis kum düşünüyorum şuan hayla kaya arayışındayım..Doğada herşey mevcut beğendığım bi kaya topluluğu gördüğümde direkt alıcağım..Şimdilik bukadar.Biraz ağır ilerliyorum mevcut durumumdan dolayı :)..şimdiden yorumlar için teşekkürler
Önerilere açığım hatta mümkünse öneri istiyorum :)
FewziYawuz 2013-08-18 16:23:37
Fotoğraf:



Boyut (cm):85x40x40
Kapasite (litre):130
Canlılar: İçinde şuan 2 adet balık var ama ikisininde cinsini tam olarak bilmiyorum eski akvaryumumdan kaldı..onları verecek yerim olmadığından seri sekilde akvaryumuh hazırladım ve akvaryuma koymak zorunda kaldım
Malzemeler: Sump(eski kırık ufak akvaryumu degerlendirdim)
Gördüğünüz üzere şuan baya fakir işi bi akvaryum oldu..Eski akvaryumum kırıldı bunuda şans eseri buldum.Alt camı ınceydi we ilk su doldurmamda çatladı kuruttum ve altına 10mm cam kestirip yeniden yapıstrdım gayet saglam oldu..Gördüğünüz sump ise bi kac saatte yapıldı icinde suanlık elyaf kuf seklınde kesılmıs yumusak elyaf(gözenekleri biraz daha gevsek)..ilk katta arada bi kac sunger war o biraz daha sık gözenek olarak..ilk bölüme seramik gelicek ama daha almadım işim düştüğünde alıcam en yakın zamanda..Son gözde ise bildiğimiz tül içinde midye we mercan kırığı karışık var..sump biraz bölme camları yamuklu yumuklu oldu ama işlevi önemli ve gayet iyi yapıyor işlevini..akvaryumun ust kapagı henuz yok sumpda balıklar için emanet olarak çalışmayan tv üzerinde duruyor..sump etrafı siyah strafor ve film ile kaplanıcak..akvaryumun arkasıda öyle kaplanıcak..
Kum olarak silis kum düşünüyorum şuan hayla kaya arayışındayım..Doğada herşey mevcut beğendığım bi kaya topluluğu gördüğümde direkt alıcağım..Şimdilik bukadar.Biraz ağır ilerliyorum mevcut durumumdan dolayı :)..şimdiden yorumlar için teşekkürler
Önerilere açığım hatta mümkünse öneri istiyorum :)
Şunuda eklemek istiyorum..akvaryuma sert strafordan kapak yapılıcak..içine ise ışıklandırma ve cpu fanı ile soğutma sağlanıcak
Yakinda 350Lt.akvaryum başlangiç.Deneyimli arkadaşlarin desteği şart:)
Anladim :)Zaten bana kalsa resif kurarim ama kendime güvenmiyorum :)...Beyse bu yazdığım cümleyi unutun :):):)...
Anladim :)Zaten bana kalsa resif kurarim ama kendime güvenmiyorum :)...Beyse bu yazdığım cümleyi unutun :):):)...
Teşekkürler üzeyir bey..Yalniz bir ricam var sorularma yanit vercek üstadlardan parça parça değilde komple konuyu okuyup yardmci olabilecekleri konulara tek kalemde cevap vermelerini rica ediyorum çünkü öbür türlü biraz karışık bir görüntü çikiyor ortaya :).Yanibenim düşüncem bu..Fikirler ve destekler ortaya çiksin :)ondan sonra tartisma yapalim demek istedim:)
Yakinda 350Lt.akvaryum başlangiç.Deneyimli arkadaşlarin desteği şart:)
Fotoğraf:
Hazirlik aşamasi olduğundan daha fotoğraf çekemedim..
Boyut (cm):120x50x60
Kapasite (litre):360
Canlılar: White top,Mpanga,Demasoni
Malzemeler:
FewziYawuz 2011-07-11 17:56:34
Fotoğraf:
Hazirlik aşamasi olduğundan daha fotoğraf çekemedim..
Boyut (cm):120x50x60
Kapasite (litre):360
Canlılar: White top,Mpanga,Demasoni
Malzemeler:
Bu kısıma ne yazsam boş çünkü ne gerekirse :)
Akvaryum Bakımı:
haftada 1 gerekli su değişimi inş hayırlısıyla başlarsak:)
Kullanılan Yemler:
Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum..yem konusunda pek deneyimim yok en uygun yemler söylerseniz sevinirim..
...
Konuyu tam olarak nereye açicağim konusunda kararsiz kaldim ama burasi daha net gibi geldi :)..
Akvaryum Bakımı:
haftada 1 gerekli su değişimi inş hayırlısıyla başlarsak:)
Kullanılan Yemler:
Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum..yem konusunda pek deneyimim yok en uygun yemler söylerseniz sevinirim..
...
Konuyu tam olarak nereye açicağim konusunda kararsiz kaldim ama burasi daha net gibi geldi :)..
Merhaba dostlar:)...
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum (FAKAT KARAR VEREMEDİM 130X50X60 İLE ARASINDA 50lira oynuyor sizce ne yapmaliyim)..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum (FAKAT KARAR VEREMEDİM 130X50X60 İLE ARASINDA 50lira oynuyor sizce ne yapmaliyim)..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
Hobiye 80x30x30 civarinda bir akvaryumla başladim ve 3 tane sp ile başladim :)2d1 e ve 6 tane yawru aldim fakat ilk deneyimim olduğundan yavrulari kaybettim çok yeniydim..1 hafta içinde akvaryumu kuracağım...ama bu konuyu takip edebilecek ustalardan yardim bekliyorum konuyu takip ederseniz aşiri mutlu olurum :)...
buda ilk erkeğim:)
buda ilk erkeğim:)
Şimdi ben bu 1 haftada araştirdiğim konularda size deneyimli arkadaşlara danişmam gereken çook şey var :)..
Bu yapacagim akvaryumda 3 tür beslemeyi düşünüyorum =Demasoni ,White top,Mpanga...demasoni biraz agrasif olsada beslenme şekli olarak bence iyi bi uyum olur..zaten
renk söz konusu bile değil ..bu hobiye başlangıç sebebim olan renk türleri bu balıklar:)..
Eski akvaryumumu 80x30x30..bu akvaryumu..sump a çevirmeyi planliyorum..dış filtre yerine daha sağlikli olacaği kanısındayim tabi düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum :)destek bekliyorum elbet yanlis düşüncelerim fikirlerim olucak :)..
Ve Sump konusu çok önemli çünkü hiç denemediğim bir konu :)..ve overflow sumplari araştirdim hep nerdeyse deneyenlerin yarisi %50 başarli ve hep bi tereddüt ondan normal sump düşünüyorum..ama kafama takilan elektrik kesintisi...burada en fazla elektrik 1 saat gder oda ayda 1 bazen ani gdp gelmeler ayda en fazla elektrk kesintisi 15 dk surer...bunun icin bi guc kaynaği alsam sumptaki kafa motoru ve hava motoruna yeterli olrmu onu bilmek istiyorum..
ve bana bu boyutlarda sump için bi taslak yardiminda bulunacak arkadaşlari bekliyorum :)ve kafa motorlarindan pek anlamam sump için aslinda açikçasi sumptan pek anlamam :)araştirdiğim kadar :)ve içine ayriyeten bi iç filtre koymak istiyorum.akinti ve ayri bi temizlik için bi öneride bu konuda istiyorum :)...
Sira geldi kapak:)...üst kapaği kendi olanaklarmla birşeyler yapmak istiyorum fakat elektrik işlerinden pek anlamadiğim için elektrikçilere başvuracağim fanla soğutma istiyorum= biraz araştirdim ve iste aynen yaptirmak istediğim kapak tasarimini buldum :)http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumu_sogutmak_Icin_fan_sistemim_)_k375253.asp
Şimdi bir başka konu ışık konusunda yardim gerekiyor ayni bu konudaki gibi bir ışık sistemi istiyorum bitki olarak sadce anubias alicağim çünkü başka fazla alternatif yok :) sonuçta besliceğim canlilar birazcik yumuşak ve ufak yaprakli dalli bitki düşmani :D..
Işıklandirma konusunda ne yapmam gerek tam oalrak yapmam gerekeni almam gereken ışıklari ve kapak hakkında yapmam gerekni sizden duymak istiyorum..yani nereden temin edecem hangi florosandan temin edicem.kaç tane.balans sistemleri vs ..pek anlamamda..şimdiden yardim edeceklere allah kolaylik versin :)parça parça yazmak istemedim kafamdaki tum yardim istediğim konulari tek seferde yazmak çıkarmak istedim :)size allah sabir versin :)...
350 Lt. akvaryum başlangiç.Deneyimli arkadaşların desteğini bekliyorum
Merhaba dostlar:)...
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
FewziYawuz 2011-07-11 16:19:23
Merhaba dostlar:)...
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
Hobiye 80x30x30 civarinda bir akvaryumla başladim ve 3 tane sp ile başladim :)2d1 e...1 hafta içinde akvaryumu kuracağım...ama bu konuyu takip edebilecek ustalardan yardim bekliyorum konuyu takip ederseniz aşiri mutlu olurum :)...
buda ilk erkeğim:)
buda ilk erkeğim:)
Şimdi ben bu 1 haftada araştirdiğim konularda size deneyimli arkadaşlara danişmam gereken çook şey var :)..
Bu yapacagim akvaryumda 3 tür beslemeyi düşünüyorum =Demasoni ,White top,Mpanga...demasoni biraz agrasif olsada beslenme şekli olarak bence iyi bi uyum olur..zaten
renk söz konusu bile değil ..bu hobiye başlangıç sebebim olan renk türleri bu balıklar:)..
Eski akvaryumumu 80x30x30..bu akvaryumu..sump a çevirmeyi planliyorum..dış filtre yerine daha sağlikli olacaği kanısındayim tabi düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum :)destek bekliyorum elbet yanlis düşüncelerim fikirlerim olucak :)..
Ve Sump konusu çok önemli çünkü hiç denemediğim bir konu :)..ve overflow sumplari araştirdim hep nerdeyse deneyenlerin yarisi %50 başarli ve hep bi tereddüt ondan normal sump düşünüyorum..ama kafama takilan elektrik kesintisi...burada en fazla elektrik 1 saat gder oda ayda 1 bazen ani gdp gelmeler ayda en fazla elektrk kesintisi 15 dk surer...bunun icin bi guc kaynaği alsam sumptaki kafa motoru ve hava motoruna yeterli olrmu onu bilmek istiyorum..
ve bana bu boyutlarda sump için bi taslak yardiminda bulunacak arkadaşlari bekliyorum :)ve kafa motorlarindan pek anlamam sump için aslinda açikçasi sumptan pek anlamam :)araştirdiğim kadar :)ve içine ayriyeten bi iç filtre koymak istiyorum.akinti ve ayri bi temizlik için bi öneride bu konuda istiyorum :)...
Sira geldi kapak:)...üst kapaği kendi olanaklarmla birşeyler yapmak istiyorum fakat elektrik işlerinden pek anlamadiğim için elektrikçilere başvuracağim fanla soğutma istiyorum= biraz araştirdim ve iste aynen yaptirmak istediğim kapak tasarimini buldum :)http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumu_sogutmak_Icin_fan_sistemim_)_k375253.asp
Şimdi bir başka konu ışık konusunda yardim gerekiyor ayni bu konudaki gibi bir ışık sistemi istiyorum bitki olarak sadce anubias alicağim çünkü başka fazla alternatif yok :) sonuçta besliceğim canlilar birazcik yumuşak ve ufak yaprakli dalli bitki düşmani :D..
Işıklandirma konusunda ne yapmam gerek tam oalrak yapmam gerekeni almam gereken ışıklari ve kapak hakkında yapmam gerekni sizden duymak istiyorum..yani nereden temin edecem hangi florosandan temin edicem.kaç tane.balans sistemleri vs ..pek anlamamda..şimdiden yardim edeceklere allah kolaylik versin :)parça parça yazmak istemedim kafamdaki tum yardim istediğim konulari tek seferde yazmak çıkarmak istedim :)size allah sabir versin :)...
Japon balığım hasta bakarmısınız
Zaten dip temizligi vs yapıyorum %20 su degisimi ile birlikte her hafta 1 kere...japon balıgıma ne yapabilirim? tedavi olarak
Zaten dip temizligi vs yapıyorum %20 su degisimi ile birlikte her hafta 1 kere...japon balıgıma ne yapabilirim? tedavi olarak
Japon balığım hasta bakarmısınız
Canlıdaki Belirtiler:Japon balığım yaklasık1 gundur hasta...balıkta kararma ve siyah beneklerde artma var.(cingene oldugu icin normaldede benekler var fakat arttı.)kuyrugunda soluklasma cansızlasma var(cürüme cok az var)ve balık cok bitkin en istahlı olan balıgım az az yiyor ve surekli kayanın altında..ve balık yan yatp su akımının olmadıgı bir yerde duruyor ama nefes alıyor..cama tıkladıgımda geri hareketleniyor...cok bitkin ama..yemlerden vs olabilirmi?
Akvaryum Kapasitesi (litre):70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:1 adet daha japon balıgı
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.)
:haftada 1 kere %20 civarında su degistiriyorum..

Canlıdaki Belirtiler:Japon balığım yaklasık1 gundur hasta...balıkta kararma ve siyah beneklerde artma var.(cingene oldugu icin normaldede benekler var fakat arttı.)kuyrugunda soluklasma cansızlasma var(cürüme cok az var)ve balık cok bitkin en istahlı olan balıgım az az yiyor ve surekli kayanın altında..ve balık yan yatp su akımının olmadıgı bir yerde duruyor ama nefes alıyor..cama tıkladıgımda geri hareketleniyor...cok bitkin ama..yemlerden vs olabilirmi?
Akvaryum Kapasitesi (litre):70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:1 adet daha japon balıgı
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.)
:haftada 1 kere %20 civarında su degistiriyorum..


125x60x55 tur tawsiyesi(turler belli goruslerniz)
Mpanga alsam ki 6 cm e kdr tam net olarak cinsiyet ayrımı yapılamıyor o cok kotu bi sorun....afra white top u alıcagım bi arkmde buldum 4 cm white top alıcagım...onu kafamda fixledim ama bunun yanında ne alıcagımı hala karar veremedim..
Mpanga alsam ki 6 cm e kdr tam net olarak cinsiyet ayrımı yapılamıyor o cok kotu bi sorun....afra white top u alıcagım bi arkmde buldum 4 cm white top alıcagım...onu kafamda fixledim ama bunun yanında ne alıcagımı hala karar veremedim..
125x60x55 tur tawsiyesi(turler belli goruslerniz)
Mpanga iyi guzel balıkta erkek tur ayrımı 6 cm ken filan yapılıyor...ben ise 3 4 cm iken alıcagım cok zaman farkı var bu yuzden braz olumsuzdu kafamda bu balık
Merhaba baslıktada yazdıgım gbi 125x60x55 bi akvaryumum var...ve bu akvaryum da 3 yada 4 tur beslemeye karar verdim...4 cm cvarında alıcam balıkları ona gore degerlendirelim...Tur olarakda bunlar var suan ama hangilerini alsam blmyrm smdilik3 türü koyucam secim yapamadım belsleyen arkadaslar tawsiyesini bekliyorum...
afra jalo reef
afra cobue
afra white top
saulosi
mpanga
afra cobue
afra white top
saulosi
mpanga
Mpanga iyi guzel balıkta erkek tur ayrımı 6 cm ken filan yapılıyor...ben ise 3 4 cm iken alıcagım cok zaman farkı var bu yuzden braz olumsuzdu kafamda bu balık
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
AreS,
Jeveux,
DigitalPen,
nniiaa,
emirkagan,
osmandbnl,
Mfk22,
Ancalagon,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
bysmokin,
eflatunaxoy,
darkaura,
Betul_,
EKAR,
SedatC,
sina cen,
Ers1905,
OKIRATLI,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Ahmetsefa05,
layper,
DARK ONE,
yeekim,
0rnn,
Sungurr,
aupqua,
odiox,
fikret43,
oguzozt,
lojistisyen,
Ömer yılmaz,
Oğul Hüseyin,
metsi,
Meryemmm,
Kemalk41,
heserx,
Fatihsm,
m170,
mcakir17,
MertSoyumert,
Makkaya,
enginhayta,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


