ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Afacan45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2010 20:12
Son Ziyaret:
05 Haziran 2023 15:29
Toplam Mesaj:
69 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Boduroğlu
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 1974
Yaş:
52
İl:
Manisa
Meslek:
Kalite oprt.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Herkese iyi bayramlar.
Akvaryumum olayını bitirsekte kalbimiz sizinle.
Yeni yepyeni bir tank ile inşallah yine birlikte olmak dileklerimle.
Sevgi ve selamlarımla.
Herkese iyi bayramlar.
Akvaryumum olayını bitirsekte kalbimiz sizinle.
Yeni yepyeni bir tank ile inşallah yine birlikte olmak dileklerimle.
Sevgi ve selamlarımla.
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
İlgi ve alakanız için hepinize teşekkür ederim.
Yeni bir video ekledim, kalitesini düşürmek zorunda kaldım ama idare edin artık :)
Krizalarımın yemlenme zamanı.
İyi seyirler.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xp7zbn_sp-black-kriza-tankym_animals[/VID]
İlgi ve alakanız için hepinize teşekkür ederim.
Yeni bir video ekledim, kalitesini düşürmek zorunda kaldım ama idare edin artık :)
Krizalarımın yemlenme zamanı.
İyi seyirler.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xp7zbn_sp-black-kriza-tankym_animals[/VID]
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Herkese iyi dilekleri için teşekkürler.
Balıklara ne kadar bakarsak onlarda o kadar iyi oluyorlar malum.
Ben elimden geldiğince kendilerinin rahatı için uğraşıyorum, onlarda benim gayretlerimi boşa çıkarmıyorlar :)
Anlaşıp gidiyoruz Allah nazardan sakınsın.
Geçen yıl ilk yavrularımı almıştım 27 ad.
19 tanesini bir arkadaşımın ısrarı üzerine kıramadım ve verdim kendisine ama 1 hafta demedi hepsini öldürmüş, geçen yıldan 8 adet kaldı elimde onlarda maşallah damızlıklar kadar oldular.
Bu yıl ise 70-80 arası yavru aldım şimdiye kadar, hepsi doğal yollarla doğdular.
2-3-4-5 cm karışık şekilde kardeşimin arkaryumunda büyümeye bıraktım.
Tek sıkıntım kendilerine gelene kadar erkeklerin bölgelerinde olanları erkekler sıkıp bırakıyor ve öldürüyorlar ama onada bir nevi çözüm buldum sayılır.
3 bölgeyede birçok irili ufaklı delikleri olan midye tarzında birşeyler koydum, saklanabilmeleri için ve işede yaradı sayılır.
İlginize tekrar çok teşekkürler.
[QUOTE=ibrahim35]Kardeşim en sonunda konunu güncelledin.
Balıklara söylenecek söz yok maşallah hepsi birbirinden güzel.
Yalnız bu seferki resimler daha öncekilerden dahada güzel çıkmışlar.
Bir ara gelde benim balıklarında resmini çek.
[/QUOTE]
İstemen yeterli İbrahim kardeşim.
İlk fırsatta nasipse.
Herkese iyi dilekleri için teşekkürler.
Balıklara ne kadar bakarsak onlarda o kadar iyi oluyorlar malum.
Ben elimden geldiğince kendilerinin rahatı için uğraşıyorum, onlarda benim gayretlerimi boşa çıkarmıyorlar :)
Anlaşıp gidiyoruz Allah nazardan sakınsın.
Geçen yıl ilk yavrularımı almıştım 27 ad.
19 tanesini bir arkadaşımın ısrarı üzerine kıramadım ve verdim kendisine ama 1 hafta demedi hepsini öldürmüş, geçen yıldan 8 adet kaldı elimde onlarda maşallah damızlıklar kadar oldular.
Bu yıl ise 70-80 arası yavru aldım şimdiye kadar, hepsi doğal yollarla doğdular.
2-3-4-5 cm karışık şekilde kardeşimin arkaryumunda büyümeye bıraktım.
Tek sıkıntım kendilerine gelene kadar erkeklerin bölgelerinde olanları erkekler sıkıp bırakıyor ve öldürüyorlar ama onada bir nevi çözüm buldum sayılır.
3 bölgeyede birçok irili ufaklı delikleri olan midye tarzında birşeyler koydum, saklanabilmeleri için ve işede yaradı sayılır.
İlginize tekrar çok teşekkürler.
[QUOTE=ibrahim35]Kardeşim en sonunda konunu güncelledin.
Balıklara söylenecek söz yok maşallah hepsi birbirinden güzel.
Yalnız bu seferki resimler daha öncekilerden dahada güzel çıkmışlar.
Bir ara gelde benim balıklarında resmini çek.
[/QUOTE]
İstemen yeterli İbrahim kardeşim.
İlk fırsatta nasipse.
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
[QUOTE=sortac00]Sanırım yeni resim ve videoların zamanı geldi.[/QUOTE]
Hay hay :)















[QUOTE=sortac00]Sanırım yeni resim ve videoların zamanı geldi.[/QUOTE]
Hay hay :)















Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
[QUOTE=MISTIK]Maşallah Mehmet bey çok güzel balıklar güle güle besleyin ilk başta 25 yavruyla başlamışsınız gal,ba şuan anaçlarda oran ne acaba? [/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için, 20 minik yavruyla başlamıştım serüvene, ilk hastalığımızda 5 yavru kaybettik ve daha sonra ilave olarak 10 dişi ekledim akvaryuma ve şuan için oran 19 dişi 6 erkek
[QUOTE=MISTIK]Maşallah Mehmet bey çok güzel balıklar güle güle besleyin ilk başta 25 yavruyla başlamışsınız gal,ba şuan anaçlarda oran ne acaba? [/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için, 20 minik yavruyla başlamıştım serüvene, ilk hastalığımızda 5 yavru kaybettik ve daha sonra ilave olarak 10 dişi ekledim akvaryuma ve şuan için oran 19 dişi 6 erkek
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Herkese ilgisi için teşekkür ederim.
Akvaryum sıcaklıgı sonunda 26 dereceye düştü ve bugün gördüğüm kadarıyla bir dişim ağzını doldurmuş bile.
Anlaşılacağı üzere akvaryum su sıcaklığı önemli üreme için.
Elbetteki yem ve bakımda önemli ama suyun sıcaklığı da önemli bir faktör.
Bunlarda yeni fotoları balıklarımın.






Herkese ilgisi için teşekkür ederim.
Akvaryum sıcaklıgı sonunda 26 dereceye düştü ve bugün gördüğüm kadarıyla bir dişim ağzını doldurmuş bile.
Anlaşılacağı üzere akvaryum su sıcaklığı önemli üreme için.
Elbetteki yem ve bakımda önemli ama suyun sıcaklığı da önemli bir faktör.
Bunlarda yeni fotoları balıklarımın.






Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Radyatörün üzerindeki fan sistemini bayadır kafamızda yatırıyorduk kardeşimle, 2 gün üst üste toplam 5 yavru ölünce acil olarak devreye almamız gerektiğini düşündük ve gidip toparladık hemen sistemi ve çalıştırdık, tek soru işareti vardı kafamızda.
Acaba aluminyum boruların içinden geçen su değerlerini kaybedecekmiydi?
Balıklara sıkıntı yaratacakmıydı ?
Ama sıcakla gelen ölümler başlayınca deneyip görmekten başka çaremiz kalmamıştı.
Denedik ve 2-3 derece düşüş gördük sıcaklıkta.
O an için bize yetti ve yaklaşık 1 aydan fazladırda çalışıyor, şimdilik herhangi bir sıkıntı yok suda ve balıklarda, inşallahda olmaz.
Çok fazla düşüş olmadıgı için paylaşmak istememiştim ama sende yazınca fan sistemi yap diye :)
Araştırdığım kadarıyla 400 litrelik bir akvaryuma kapağa takılan tek bir fan bile 2-3 derece düşüş sağlıyormuş.
O yüzden sistemi kapağa almak daha faydalı olacak kanaatini benimsedik ama şimdilik idere etsin böyle, ilk müsait oldugumuz bir zamanda onuda deneyeceğiz.
Radyatörün üzerindeki fan sistemini bayadır kafamızda yatırıyorduk kardeşimle, 2 gün üst üste toplam 5 yavru ölünce acil olarak devreye almamız gerektiğini düşündük ve gidip toparladık hemen sistemi ve çalıştırdık, tek soru işareti vardı kafamızda.
Acaba aluminyum boruların içinden geçen su değerlerini kaybedecekmiydi?
Balıklara sıkıntı yaratacakmıydı ?
Ama sıcakla gelen ölümler başlayınca deneyip görmekten başka çaremiz kalmamıştı.
Denedik ve 2-3 derece düşüş gördük sıcaklıkta.
O an için bize yetti ve yaklaşık 1 aydan fazladırda çalışıyor, şimdilik herhangi bir sıkıntı yok suda ve balıklarda, inşallahda olmaz.
Çok fazla düşüş olmadıgı için paylaşmak istememiştim ama sende yazınca fan sistemi yap diye :)
Araştırdığım kadarıyla 400 litrelik bir akvaryuma kapağa takılan tek bir fan bile 2-3 derece düşüş sağlıyormuş.
O yüzden sistemi kapağa almak daha faydalı olacak kanaatini benimsedik ama şimdilik idere etsin böyle, ilk müsait oldugumuz bir zamanda onuda deneyeceğiz.
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
[QUOTE=bhdrbl]Bu balıklar harika sağlıklı yavrular verirler işallah. Bugün bende akvaryumcuları dolaşırken 28 tane kriza yavrusu gördüm aynı akvaryumda tane 20tl dedi ( ve toplu alımda bunu daha uygun fiyata yapacağını söyledi) ama anaçlarını görmediğim için emin olamdım kriza olduklarına sonuçta akvaryumcu her nekadar ben anaçlarını gördüm desede ticaret cilvesi yapabilir gibi geldi.Kriza besleyen olarak siz bu fiyatların normal olduğunu düşünüyormusunuz [/QUOTE]
Fiyat konusu çok değişiklik gösteriyor anladığım kadarıyla.
( Elbette balık boyutlarıda önemli, 2-3 cm balık ile 4-5 cm balık arasında mutlaka fiyat farkı olur diye düşünüyorum)
Bizim (Manisa) buralarda troplar pahalı, birkaç yerde var ve onlarda yavruların tanesine (3-4 cm) 30-40 lira diyorlar, bemba, bluepoint ve kriza değerindeki balıklar bunlar.
Sonuçta ticaret için dükkan açmışlar tabiki, isterlerde.
Alan satan memnun olduğu sürece problem yok.
Ama İzmir tarafına uzanırsanız fiyatlar daha makul çıkıyor karşınıza, yine ayni türlerin yavruları 20-30 lira civarında ki hobici birisini bulursanız dahada uygun fiyatlara alınabilir.
28 adet için toplu indirim ile fiyat bana cazip geldi bulundugum yere göre.
Yinede hobici birinden almanızı öneririm, daha içinize sinerek ve uygun fiyata alabilirsiniz.
[QUOTE=BURHANERCAN]Mehmet bey bu sıcak havalarda biraz olsun yumurcaklarınızı rahatlatmak için fan sistemini düşünmenizi öneririm. Seneye kadar beklemektense elinizin altında olması gereken bence çok ucuz ve verimli bir sistem olacağına emin olabilirsiniz. Çünkü gündüzleri 30 derece olduğunu ifade ediyorsunuz sıkıntı sancılı günlerin olmasını istemem.
Onu denedim bu sene bende :) Ama biraz daha masraflı olanına kafamız bastı, gidip bir motor radyatörü aldık ve üzerine 2 ad. işlemci fanı bağladık, dış filtrenin giriş çıkışlarını içinden geçirdik, 32-33 derece civarından 30 a indirdik ve sabitleyebildik o sıcaklarda, ama direk kapağa takarsak dahada iyi olacagını söyleyenler oldu, önümüzdeki yaz ya klima yada kapağa monte fan yapacağım nasipse.
İlgin ve alakan için bende teşekkür ederim, kal sağlıcakla ...
Buda sistemin bir resmi :)

[QUOTE=bhdrbl]Bu balıklar harika sağlıklı yavrular verirler işallah. Bugün bende akvaryumcuları dolaşırken 28 tane kriza yavrusu gördüm aynı akvaryumda tane 20tl dedi ( ve toplu alımda bunu daha uygun fiyata yapacağını söyledi) ama anaçlarını görmediğim için emin olamdım kriza olduklarına sonuçta akvaryumcu her nekadar ben anaçlarını gördüm desede ticaret cilvesi yapabilir gibi geldi.Kriza besleyen olarak siz bu fiyatların normal olduğunu düşünüyormusunuz [/QUOTE]
Fiyat konusu çok değişiklik gösteriyor anladığım kadarıyla.
( Elbette balık boyutlarıda önemli, 2-3 cm balık ile 4-5 cm balık arasında mutlaka fiyat farkı olur diye düşünüyorum)
Bizim (Manisa) buralarda troplar pahalı, birkaç yerde var ve onlarda yavruların tanesine (3-4 cm) 30-40 lira diyorlar, bemba, bluepoint ve kriza değerindeki balıklar bunlar.
Sonuçta ticaret için dükkan açmışlar tabiki, isterlerde.
Alan satan memnun olduğu sürece problem yok.
Ama İzmir tarafına uzanırsanız fiyatlar daha makul çıkıyor karşınıza, yine ayni türlerin yavruları 20-30 lira civarında ki hobici birisini bulursanız dahada uygun fiyatlara alınabilir.
28 adet için toplu indirim ile fiyat bana cazip geldi bulundugum yere göre.
Yinede hobici birinden almanızı öneririm, daha içinize sinerek ve uygun fiyata alabilirsiniz.
[QUOTE=BURHANERCAN]Mehmet bey bu sıcak havalarda biraz olsun yumurcaklarınızı rahatlatmak için fan sistemini düşünmenizi öneririm. Seneye kadar beklemektense elinizin altında olması gereken bence çok ucuz ve verimli bir sistem olacağına emin olabilirsiniz. Çünkü gündüzleri 30 derece olduğunu ifade ediyorsunuz sıkıntı sancılı günlerin olmasını istemem.
Her hangi bir bilgisayarcıdan yada elektronik marketlerden alacağının bir bilgisayar fanı :5,00 - 7,00 TL olduğunu düşünürsek adaptör de 8 TL olduğunu söyleyebilirim toplam maliyet 15,00 TL olacağından balıklarınızı daha fazla sıkıntıya düşürmemenizi önemle rica ederim.
Tekrar Maaşallah.
[/QUOTE]Onu denedim bu sene bende :) Ama biraz daha masraflı olanına kafamız bastı, gidip bir motor radyatörü aldık ve üzerine 2 ad. işlemci fanı bağladık, dış filtrenin giriş çıkışlarını içinden geçirdik, 32-33 derece civarından 30 a indirdik ve sabitleyebildik o sıcaklarda, ama direk kapağa takarsak dahada iyi olacagını söyleyenler oldu, önümüzdeki yaz ya klima yada kapağa monte fan yapacağım nasipse.
İlgin ve alakan için bende teşekkür ederim, kal sağlıcakla ...
Buda sistemin bir resmi :)

Bayan Hobiciden Tropheus İlangi ( Yeni resimler sayfa 15)
Güle güle besleyin, sağlıkla ...
Güle güle besleyin, sağlıkla ...
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Havalar az biraz daha serinlesede söyle 26-27 dereceleri görsek akvaryumda, balıklar rahatlasa biraz daha, halen ısının etkisiyle tam renklerinde değilller balıklar.
Akvaryum sıcaklıgı geceleri 28-29 gündüzleri 30 halen.
Bu yazıda böyle atlattık sayılır, nasipse seneye odaya bir klima eklesek fena olmayacak.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, elimden geldiğince, gücüm yettiğince iyi bakmaya çalışıyorum balıklarıma, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur misali :)
Havalar az biraz daha serinlesede söyle 26-27 dereceleri görsek akvaryumda, balıklar rahatlasa biraz daha, halen ısının etkisiyle tam renklerinde değilller balıklar.
Akvaryum sıcaklıgı geceleri 28-29 gündüzleri 30 halen.
Bu yazıda böyle atlattık sayılır, nasipse seneye odaya bir klima eklesek fena olmayacak.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, elimden geldiğince, gücüm yettiğince iyi bakmaya çalışıyorum balıklarıma, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur misali :)
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
