ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
wakoxplorer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2009 16:14
Son Ziyaret:
08 Mayıs 2012 00:37
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdem Sağdaş
Doğum Tarihi:
26 Nisan 1985
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Geçmişle yapılan her mücadele gelecekten çalınan zamandır...
Erdem Sağdaş
SON 10 MESAJI
Su değişimi ve Nitrivec
Faruk bey;
Öncelikle cevap için size de teşekkür ederim.
Burdan şunu anlamanız gerekiyor,yerlerine yerleştirilmeyi bekleyen canlılar ve maalesef 1 adet tank var.Öngördüğünüz gibi doğrusal bir orantı mantığı kurup 18 saatten kurtardım acaba 6 saat yeter mi şeklinde bir düşüncem yok.Sadece sizinde söylediğiniz gibi bu bekleme süresinin bakteriel oluşumun gerçekleşmesi için mi,yoksa bakteriel oluşumun yanısıra 24 saatten önce balık koyulduğunda hem bakteriel oluşum gerçekleşmemiş olur hemde kullanılan bu katkının balıklara zararı olur şeklinde mi bir durum söz konusu olur.Kafamda yanıt bulmayı bekleyen soru tam olarak bu.
Beslediğim balık türünü sormuşsunuz,tetrazon besliycem inşallah.Bu arada belirtmeden geçmek istemiyorum,tankın %75 su değişimine uğramasına sebep olan şey maalesef suya salınım yapan bir kaya oldu.Her ne kadar öncesinde kaynatıp bekletmiş olsam dahi beni yanılttı.
wakoxplorer 2011-02-03 00:21:48
Faruk bey;
Öncelikle cevap için size de teşekkür ederim.
Burdan şunu anlamanız gerekiyor,yerlerine yerleştirilmeyi bekleyen canlılar ve maalesef 1 adet tank var.Öngördüğünüz gibi doğrusal bir orantı mantığı kurup 18 saatten kurtardım acaba 6 saat yeter mi şeklinde bir düşüncem yok.Sadece sizinde söylediğiniz gibi bu bekleme süresinin bakteriel oluşumun gerçekleşmesi için mi,yoksa bakteriel oluşumun yanısıra 24 saatten önce balık koyulduğunda hem bakteriel oluşum gerçekleşmemiş olur hemde kullanılan bu katkının balıklara zararı olur şeklinde mi bir durum söz konusu olur.Kafamda yanıt bulmayı bekleyen soru tam olarak bu.
Beslediğim balık türünü sormuşsunuz,tetrazon besliycem inşallah.Bu arada belirtmeden geçmek istemiyorum,tankın %75 su değişimine uğramasına sebep olan şey maalesef suya salınım yapan bir kaya oldu.Her ne kadar öncesinde kaynatıp bekletmiş olsam dahi beni yanılttı.
Su değişimi ve Nitrivec
[QUOTE=Kribensis]Doğrudur. Nitrivec kullandıktan 24 saat sonra balıklar eklenmelidir.[/QUOTE]
Cevap için çok teşekkür ederim,ancak ben de tam olarak bunun nedenini bilmek istiyorum.
wakoxplorer 2011-02-03 00:29:27
[QUOTE=Kribensis]Doğrudur. Nitrivec kullandıktan 24 saat sonra balıklar eklenmelidir.[/QUOTE]
Cevap için çok teşekkür ederim,ancak ben de tam olarak bunun nedenini bilmek istiyorum.
Su değişimi ve Nitrivec
Değerli arkadaşlarım;
4 güncesi itibari ile hali hazırda canlı beslediğim tankımın iç filtre temizliği ve dip çekimini yapıp %75 oranda su değişimi yapmıştım.Su değişimini hazırda 110 litre dinlenmiş suyum olmadığı için musluktan gerçekleştirdim.Yeni tank kurulumlarında ve büyük oranlı su değişimlerinde meydana gelen milky water(beyaz bulanıklık) sorunu bir miktar oluştu..Filtremin temizliğini bakteriyel oluşumun kaybolmaması açısından akvaryumun değişimden önceki kirli suyu ile yaptım.Ve su değişimi %75 olduğu için tankın içerisinde eski su'dan da %25 oranında kalmıştı.Bunların tankın içerisinde ki yeni suyun bakteriel oluşum sürecini hızlandıracağını düşünerekten beyaz bulanklığın çok fazla uzun süremeyeceğini düşünmekteydim.Dün akşam itibari ile tür değişikliğine gideceğim için eski balıklarımı yeni sahiplerine verdim ve tankım dün akşamdan itibaren filtrem açık olaraktan boş bir şekilde beklemekte.Bugün yeni balıklarımı aldım ancak tankımda halen daha beyaz bulanıklı olduğunu gördüğüm için bakteriyel oluşumu hızlandırabilmek adına akvaryumcuma gidip nitrivec aldım.Daha önce hiç nitrivec kullanmadığım için hemen kullanım talimatlarına göz attım,büyük ihitimalle herkezin bildiği üzere kullanımdan sonra 24 saat balık konulmaması gerektiği yönünde bir ibare okudum.ancak şuan yeni aldığım balıklarım poşetinde bekliyor ve benim onları 24 saat bekletebileceğim başka bir tankım ya da muhafazam yok..
Olayı özetledikten sonra acil olarak yanıt bulması gereken sorularım şu;
1) 24 saat bekleme evresi,yeni(sıfır) kurulan bir tankta ki bakteriyel oluşumun yerleşebilmesi için mi tanınan bir süreç? Yoksa nitrivec kullanıldığı zaman (yeni kurulum, ya da su değişimi yapılan eski tank farketmeksizin) 24 saatten önce tank'a canlı konulursa herhangi bir zehirleme yan etki vs vs yapacağı anlamına geldiği için mi?
2) Ben şimdi yukarıda bahsettiğim su niteliklerine sahip tankıma nitrivec'i kullanırsam hemen akabinde ya da 45 dk 1 saat civarında bir banyo sürecinden sonra balıklarımı koyarsam balıklarıma herhangi bir zararı olurmu? Saygılarımla.
NOT:Yeni balık aldığım için yaklaşık 1 saat öncesi itibari ile aquatan ekledim tankıma.
Değerli arkadaşlarım;
4 güncesi itibari ile hali hazırda canlı beslediğim tankımın iç filtre temizliği ve dip çekimini yapıp %75 oranda su değişimi yapmıştım.Su değişimini hazırda 110 litre dinlenmiş suyum olmadığı için musluktan gerçekleştirdim.Yeni tank kurulumlarında ve büyük oranlı su değişimlerinde meydana gelen milky water(beyaz bulanıklık) sorunu bir miktar oluştu..Filtremin temizliğini bakteriyel oluşumun kaybolmaması açısından akvaryumun değişimden önceki kirli suyu ile yaptım.Ve su değişimi %75 olduğu için tankın içerisinde eski su'dan da %25 oranında kalmıştı.Bunların tankın içerisinde ki yeni suyun bakteriel oluşum sürecini hızlandıracağını düşünerekten beyaz bulanklığın çok fazla uzun süremeyeceğini düşünmekteydim.Dün akşam itibari ile tür değişikliğine gideceğim için eski balıklarımı yeni sahiplerine verdim ve tankım dün akşamdan itibaren filtrem açık olaraktan boş bir şekilde beklemekte.Bugün yeni balıklarımı aldım ancak tankımda halen daha beyaz bulanıklı olduğunu gördüğüm için bakteriyel oluşumu hızlandırabilmek adına akvaryumcuma gidip nitrivec aldım.Daha önce hiç nitrivec kullanmadığım için hemen kullanım talimatlarına göz attım,büyük ihitimalle herkezin bildiği üzere kullanımdan sonra 24 saat balık konulmaması gerektiği yönünde bir ibare okudum.ancak şuan yeni aldığım balıklarım poşetinde bekliyor ve benim onları 24 saat bekletebileceğim başka bir tankım ya da muhafazam yok..
Olayı özetledikten sonra acil olarak yanıt bulması gereken sorularım şu;
1) 24 saat bekleme evresi,yeni(sıfır) kurulan bir tankta ki bakteriyel oluşumun yerleşebilmesi için mi tanınan bir süreç? Yoksa nitrivec kullanıldığı zaman (yeni kurulum, ya da su değişimi yapılan eski tank farketmeksizin) 24 saatten önce tank'a canlı konulursa herhangi bir zehirleme yan etki vs vs yapacağı anlamına geldiği için mi?
2) Ben şimdi yukarıda bahsettiğim su niteliklerine sahip tankıma nitrivec'i kullanırsam hemen akabinde ya da 45 dk 1 saat civarında bir banyo sürecinden sonra balıklarımı koyarsam balıklarıma herhangi bir zararı olurmu? Saygılarımla.
NOT:Yeni balık aldığım için yaklaşık 1 saat öncesi itibari ile aquatan ekledim tankıma.
Tanganyika mı? Malawi mi ? Bitkili mi? Diğerleri mi fazladır.
Hobinin ülkemizde ki evveliyatını da düşünerek cevap vermek gerekirse kişisel düşüncem şu şekilde;
1-canlı doğuranlar
2-sazansıgiller
3-tetralar
Hobinin ülkemizde ki evveliyatını da düşünerek cevap vermek gerekirse kişisel düşüncem şu şekilde;
1-canlı doğuranlar
2-sazansıgiller
3-tetralar
112lt japon tankım
[QUOTE=boracglr]Tamam ben yavru aldığımda size mesaj atarım ve biraz buyuduklerinde gelir alırsınız.
Sizi sohbet sisteminden ekliyorum.[/QUOTE]
Süper olur vallahi
Sohbet sistemi talebinizi kabul ettim;)
[QUOTE=chevalier]
İyi dilekleriniz için teşekkürler,kayalar pek sorun teşkil etmedi,çok hareketli yaratıklar olamlarına rağmen pek bulaşmıyorlar kayalara
Umarım böyle de gider.
[QUOTE=boracglr]Tamam ben yavru aldığımda size mesaj atarım ve biraz buyuduklerinde gelir alırsınız.
Süper olur vallahi
Sohbet sistemi talebinizi kabul ettim;)[QUOTE=chevalier]
Tebrikler çok güzel bir akvaryum.
Tek endişem kayaların sivri kısımlarının balıklarınızı yaralaması. Onun dışında herşey güzel.
Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin.
[/QUOTE]İyi dilekleriniz için teşekkürler,kayalar pek sorun teşkil etmedi,çok hareketli yaratıklar olamlarına rağmen pek bulaşmıyorlar kayalara
Umarım böyle de gider.112lt japon tankım
[QUOTE=boracglr]İstanbulda olsaydınız keşke..Damızlık altı orandalarımdan yakında yavru alıcağım sizede biraz verebilirdim.
Yolunuz bir gun duşerse veririm artık.Bende ranchuları çok seviyorum ahh keşke bulabilsem.
[/QUOTE]
Aslına bakarsanız son 1.5 yıldan bu yana her ay düzenli olarak geliyorum İstanbula
Çok sevinirim gerçekten.
[QUOTE=xxxjokerxxx]Japonlarınız da çok güzel.[/QUOTE]
Teşşekkür ederim.
[QUOTE=boracglr]İstanbulda olsaydınız keşke..Damızlık altı orandalarımdan yakında yavru alıcağım sizede biraz verebilirdim.
Aslına bakarsanız son 1.5 yıldan bu yana her ay düzenli olarak geliyorum İstanbula
Çok sevinirim gerçekten.[QUOTE=xxxjokerxxx]Japonlarınız da çok güzel.[/QUOTE]
Teşşekkür ederim.
Yaptıgım ilk akvaryumum
Bu akvaryumcular beni kahrediyor...
Öncelikle hayırlı olsun tankınız sağlıklı balıklar dilerim.Arkadaşların söylediklerine katılıyorum.Dikkate almanızı tavsiye ederim.Saygılarımla.
112lt japon tankım
[QUOTE=boracglr]
wakoxplorer 2011-01-03 17:28:00
[QUOTE=boracglr]
Erdem Bey böyle suriye japonlarının yerine ryukin,oranda,aslanbaş gibi turler daha çok yakışacaktır.
Sağlıklı balıklar.
[/QUOTE]
Bora bey;
İnanın deli gibi oranda fantiğiyim ve oranda'nın yanında ryukin ve altınbaş da bakmak istiyorum.Ancak gel gelelim İzmir maalesef bu konuda çok kısır durumda :( sırf japon için söylemiyorum,genel olarak hobiye dair ''KALİTELİ'' olan ne varsa ya çok zor temin ediliyor ya da hiç bulunmuyor..Kendi muhitim ve dolaylarında ne kadar akvaryumcu dolaştıysam da nafile.. Ellerinde hep yerli üretim düz japonlar mevcut.Orando,ryukin vs vs.. sorduğum zaman ya ithal balık getirmediklerini söylüyorlar(ve bunun için akıl almaz gerçek dışı söylemlerde bulunuyorlar) ya da suriye japonlarını gösterip var buyrun diyorlar...
Bu konuda son umudum izmir'in kemeraltı çarşısında bulunan akvaryumcular ya da izmirde yavru alabilen hobici diğer arkadaşlar olacak.
112lt japon tankım
[QUOTE=hayvansever1234] Arkadaşların dediklerine katılıyorum birde ben son zamanlarda şunu farkettim.Japon tanıtımları artık genelde 100,200,300,400 litre üstü akvaryumlarda kuruyorlar.Galiba japonların değeri anlaşılıyor
[/QUOTE]
Size kesinlikle katılıyorum,bu canlıların tam olarak hak ettikleri yeni yeni verilmeye başlanıyor..Benim elimden şimdilik 112 litrelik bir japon tankı kurabilmek geldi,ancak biliyorum ki mevlam izin verirse ileride bu sevimli dostlara çok daha geniş ve ferah mekanlar yaratma planlarım var kendi adıma.
[QUOTE=hayvansever1234] Arkadaşların dediklerine katılıyorum birde ben son zamanlarda şunu farkettim.Japon tanıtımları artık genelde 100,200,300,400 litre üstü akvaryumlarda kuruyorlar.Galiba japonların değeri anlaşılıyor
[/QUOTE]
Size kesinlikle katılıyorum,bu canlıların tam olarak hak ettikleri yeni yeni verilmeye başlanıyor..Benim elimden şimdilik 112 litrelik bir japon tankı kurabilmek geldi,ancak biliyorum ki mevlam izin verirse ileride bu sevimli dostlara çok daha geniş ve ferah mekanlar yaratma planlarım var kendi adıma.
112lt japon tankım
Ufuk bey;
Yapay bitkileri çıkartıp doğal taşlar üzerinden farklı bir dekora gidebilirim ilerleyen günerde,ancak japon tankı için canlı bitki düşünmüyorum.Bir bitkili tank da kurmayı planlıyorum.Henüz tam karar verebilmiş değilim ama büyük ihtimalle ya sırf tetrazon ya da neon(kardinal da olabilir) + kırmızı burun +lepistes şeklinde olacak.Bu tank için bitki önerilerinizi beklerim.
Ufuk bey;
Yapay bitkileri çıkartıp doğal taşlar üzerinden farklı bir dekora gidebilirim ilerleyen günerde,ancak japon tankı için canlı bitki düşünmüyorum.Bir bitkili tank da kurmayı planlıyorum.Henüz tam karar verebilmiş değilim ama büyük ihtimalle ya sırf tetrazon ya da neon(kardinal da olabilir) + kırmızı burun +lepistes şeklinde olacak.Bu tank için bitki önerilerinizi beklerim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
Hoper,
SuperSport,
TolgahanA,
0rnn,
ahmet22,
yildiztech,
sina cen,
Balikcidede,
smithiseek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
forthehordex,
Osmand,
MuratOzdemir,
altuntasseref,
hakaya0107,
oktay42,
Kemalk41,
Mirt,
Ahmet55,
Chasitygailm,
Şahinöztürk,
LeafyAqua,
Kaangzkr,
Hidro Dinamik,
Tortuga7,
darkfreez,
yurist_fsMa,
Canberk18,
yeekim,
aupqua,
Lotus88,
Burak PEKDEMİR,
ilterisdoğukan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
