ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oguzhank34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2022 18:07
Son Ziyaret:
13 Haziran 2023 21:33
Toplam Mesaj:
40 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İç Filtre, Pipo Filtre Ve Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Dış filtreler kullandığınız iç filtreden daha iyi mekanik temizlik yapar. Tercihinizi bütçenizin yettiği bir dış filtreden yana kullanın.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ben en iyisi bir dış filtre araştırması yapayım :)
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Dış filtreler kullandığınız iç filtreden daha iyi mekanik temizlik yapar. Tercihinizi bütçenizin yettiği bir dış filtreden yana kullanın.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ben en iyisi bir dış filtre araştırması yapayım :)
İç Filtre, Pipo Filtre Ve Dış Filtre Hakkında
Herkese selamlar, 60x30x40h - 70 litre civarında bir bitkili, canlı doğuran akvaryumum var. Mevcutta iç filtre kullanıyorum ve aslında yeterli de geliyor. Fakat nedense fazla akıntı yaptığını ve fazla yer kapladığını düşünüyorum. Bu nedenle dış filtreye geçeyim diyorum fakat bu seferde mekanik temizlik aksayacak diye korkuyorum. Haftada 1 defa dip çekimi ile %20-30 civarı su değişimi yapıyorum.
Sizce dış filtre gerekli mekanik temizliği yapabilir mi? Veya gerek yok, kendinden motorlu pipo filtre mi al dersiniz?
Ek olarak dış filtreye veya pipo filtreye geçsem ekstradan hava motoru da almam gerekecek mi?
Sunsun 602b tipi ve fiyatında bir dış filtre alabilirim.
Herkese selamlar, 60x30x40h - 70 litre civarında bir bitkili, canlı doğuran akvaryumum var. Mevcutta iç filtre kullanıyorum ve aslında yeterli de geliyor. Fakat nedense fazla akıntı yaptığını ve fazla yer kapladığını düşünüyorum. Bu nedenle dış filtreye geçeyim diyorum fakat bu seferde mekanik temizlik aksayacak diye korkuyorum. Haftada 1 defa dip çekimi ile %20-30 civarı su değişimi yapıyorum.
Sizce dış filtre gerekli mekanik temizliği yapabilir mi? Veya gerek yok, kendinden motorlu pipo filtre mi al dersiniz?
Ek olarak dış filtreye veya pipo filtreye geçsem ekstradan hava motoru da almam gerekecek mi?
Sunsun 602b tipi ve fiyatında bir dış filtre alabilirim.
Akvaryumda Fotoblok Ya Da Dekota Levha Kullanımı
Ben dekota ile üst kapak yaptım aşırı nem olmasına rağmen bir sorun yok ama biraz ısıya dayanıksız ve hafif eğilme var. Kalınlığı biraz fazla tutun derim.
Ben dekota ile üst kapak yaptım aşırı nem olmasına rağmen bir sorun yok ama biraz ısıya dayanıksız ve hafif eğilme var. Kalınlığı biraz fazla tutun derim.
Elinde Safkan Velifera Olanlar ?
[QUOTE=MertSoyumert]Şu an yeni yavru almıyorum, almamak için de tankta Melek var. Yoksa sürekli yavru gelirse başa çıkamam.
Yavruları ayırıp, biraz büyütüp dağıtıyordum ancak bu işe ara verdim şimdilik. Erkek-dişi ayrımı için aylar gerekiyor. Erkeklerin de ne kadar büyüyeceği, desenlerinin nasıl olacağı ve yelken boyu şu an için kan oturmuş olmadığı için belli değil. Alttan gelen balıkları büyütüyorum, onlardan iyi olanları seçip sonraki nesilde onlardan gideceğim. Bir erkek balığın tam oturması da yaklaşık 1 sene sürüyor, bu yüzden üretip satabilmem için üretim seti kurmam ve çok zaman ayırmam gerekiyor. Yani yaz gibi size yavru verebilirim ancak şu an için erkek-dişi şeklinde büyütüp vermek çok zor. Yavruları yazdan beri birçok kişiye dağıttım, oradan büyütüp, üreten kişi çıkarsa onlar zaten konuyu görür diye düşünüyorum [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam. Yaza doğru nasip olursa tekrar rahatsız ederim öyleyse 🙏🏼
[QUOTE=MertSoyumert]Şu an yeni yavru almıyorum, almamak için de tankta Melek var. Yoksa sürekli yavru gelirse başa çıkamam.
Yavruları ayırıp, biraz büyütüp dağıtıyordum ancak bu işe ara verdim şimdilik. Erkek-dişi ayrımı için aylar gerekiyor. Erkeklerin de ne kadar büyüyeceği, desenlerinin nasıl olacağı ve yelken boyu şu an için kan oturmuş olmadığı için belli değil. Alttan gelen balıkları büyütüyorum, onlardan iyi olanları seçip sonraki nesilde onlardan gideceğim. Bir erkek balığın tam oturması da yaklaşık 1 sene sürüyor, bu yüzden üretip satabilmem için üretim seti kurmam ve çok zaman ayırmam gerekiyor. Yani yaz gibi size yavru verebilirim ancak şu an için erkek-dişi şeklinde büyütüp vermek çok zor. Yavruları yazdan beri birçok kişiye dağıttım, oradan büyütüp, üreten kişi çıkarsa onlar zaten konuyu görür diye düşünüyorum [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam. Yaza doğru nasip olursa tekrar rahatsız ederim öyleyse 🙏🏼
Elinde Safkan Velifera Olanlar ?
[QUOTE=Akvaryumis]Yakın zamanda açılmış bir konu isterseniz göz atabilirsiniz. https://www.akvaryum.com/Forum/safkan_velifera_k984598.asp[/QUOTE]
Bu konuyu bir çok defa inceledim hocam :)
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam , siyah erkeğin kırma olduğunu düşünüyorum bende. Dişi için ise moliye benzetmiştim ama renkler ve ortadaki çizgiden şüpheye düşmüştüm.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Bu arada balıklarınıza maşallah , çok güzeller. Satış düşünürseniz 1e 3d şeklinde almayı düşünüyorum hocam.
[QUOTE=Akvaryumis]Yakın zamanda açılmış bir konu isterseniz göz atabilirsiniz. https://www.akvaryum.com/Forum/safkan_velifera_k984598.asp[/QUOTE]
Bu konuyu bir çok defa inceledim hocam :)
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam , siyah erkeğin kırma olduğunu düşünüyorum bende. Dişi için ise moliye benzetmiştim ama renkler ve ortadaki çizgiden şüpheye düşmüştüm.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Bu arada balıklarınıza maşallah , çok güzeller. Satış düşünürseniz 1e 3d şeklinde almayı düşünüyorum hocam.
Elinde Safkan Velifera Olanlar ?
Selamlar arkadaşlar , elinde safkan velifera olan hocalarımız var mıdır ve satıyorlar mı ☺ satmıyorlarsa bile bi fotoğraf gönderip göz hakkımızı verebilirler 😁
Ayrıca şunlar velifera kırması olabilir mi?
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239281.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-22 02:39:53[/EDIT]
Selamlar arkadaşlar , elinde safkan velifera olan hocalarımız var mıdır ve satıyorlar mı ☺ satmıyorlarsa bile bi fotoğraf gönderip göz hakkımızı verebilirler 😁
Ayrıca şunlar velifera kırması olabilir mi?
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239281.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-22 02:39:53[/EDIT]
Moli Yavruları Bu Şekilde Ölüyor - Video
[QUOTE=ziyaalp]
su değişimini haftalık yapmayı deneyin. Yavrular çok kırılgan olabiliyor sizde sorun olmayabilir[/QUOTE]
Hocam sık su değişimi daha iyidir diye okudum hep ama bugün 3. gün su değişimi yapmam gerekir normalde ama yapmayıp dediğinizi uygulayacağım.
[QUOTE=ziyaalp]
su değişimini haftalık yapmayı deneyin. Yavrular çok kırılgan olabiliyor sizde sorun olmayabilir[/QUOTE]
Hocam sık su değişimi daha iyidir diye okudum hep ama bugün 3. gün su değişimi yapmam gerekir normalde ama yapmayıp dediğinizi uygulayacağım.
Moli Yavruları Bu Şekilde Ölüyor - Video
Herkese selamlar, yaklaşık 30 litrelik yavru akvaryumumda son bir haftadır her gün bu şekilde 1 tane moli yavrum ölmeye başladı. Yavrular yaklaşık 40-45 günlük. Günde 1 defa kurutulmuş artemia, ve 2 defa farklı yemleri iyice ufalayıp azar miktarlarda veriyorum. Herhangi bir ilaç vs kullanmıyorum ve suyu ortalama 2-3 günde bir %30 civarı dinlenmiş su ile değiştiriyorum. Minik bir iç filtre kullanıyorum ve hava alış ucunu vana ile ayarlayıp uygun bir ayarda 24 saat açık bırakıyorum.
Su sıcaklığı sabit 22-23 derecelerde ve bu akvaryumda bir tane de çöp balığı tutuyorum dibe düşen yem vs olursa o toparlasın diye. Sizce bu şekilde ve yalnızca moli yavrularının ölmesinin sebebi nedir? Lepistes yavruları çok nadiren haftada 1 falan ölü buluyorum ama moliler günde 1 tane ölmeye başladı son 1 haftadır.
YOUTUBE Videosu:
[URL]https://www.youtube.com/shorts/bKnRsTV4JJI[/URL][EDIT]oguzhank34,2023-01-14 17:09:56[/EDIT]
Herkese selamlar, yaklaşık 30 litrelik yavru akvaryumumda son bir haftadır her gün bu şekilde 1 tane moli yavrum ölmeye başladı. Yavrular yaklaşık 40-45 günlük. Günde 1 defa kurutulmuş artemia, ve 2 defa farklı yemleri iyice ufalayıp azar miktarlarda veriyorum. Herhangi bir ilaç vs kullanmıyorum ve suyu ortalama 2-3 günde bir %30 civarı dinlenmiş su ile değiştiriyorum. Minik bir iç filtre kullanıyorum ve hava alış ucunu vana ile ayarlayıp uygun bir ayarda 24 saat açık bırakıyorum.
Su sıcaklığı sabit 22-23 derecelerde ve bu akvaryumda bir tane de çöp balığı tutuyorum dibe düşen yem vs olursa o toparlasın diye. Sizce bu şekilde ve yalnızca moli yavrularının ölmesinin sebebi nedir? Lepistes yavruları çok nadiren haftada 1 falan ölü buluyorum ama moliler günde 1 tane ölmeye başladı son 1 haftadır.
YOUTUBE Videosu:
[URL]https://www.youtube.com/shorts/bKnRsTV4JJI[/URL][EDIT]oguzhank34,2023-01-14 17:09:56[/EDIT]
Canlı Doğuran Yavrular İçin Uygun Isı
Arkadaşlar herkese merhaba, yaklaşık 1 aylık moli (~40 adet) , 2 aylık lepistes (~10 adet) ve 1 günlük (7 adet) yavrularımı yavru tankımda besliyorum. Dipte siyah kum ve bir kaç bitki var.
Isı hep 22 derece ve günde 3 Farklı yem ile besliyorum. Sabahları protein ağırlıklı yem , öğlen kurutulmuş artemia ve akşam bitkisel ağırlıklı yem ile. Sorum şu olacak; yavrularım 22 derecede gayet sağlıklılar maşallah , ölüm hastalık vs olmuyor ama ısı çok mu düşük ? Çünkü büyüme hızları bana çok yavaş gibi geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158081.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-11 02:39:41[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba, yaklaşık 1 aylık moli (~40 adet) , 2 aylık lepistes (~10 adet) ve 1 günlük (7 adet) yavrularımı yavru tankımda besliyorum. Dipte siyah kum ve bir kaç bitki var.
Isı hep 22 derece ve günde 3 Farklı yem ile besliyorum. Sabahları protein ağırlıklı yem , öğlen kurutulmuş artemia ve akşam bitkisel ağırlıklı yem ile. Sorum şu olacak; yavrularım 22 derecede gayet sağlıklılar maşallah , ölüm hastalık vs olmuyor ama ısı çok mu düşük ? Çünkü büyüme hızları bana çok yavaş gibi geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158081.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-11 02:39:41[/EDIT]
Bu Hangi Hastalık? Lepistes Ve Moli Yavru Ölümleri
[QUOTE=The Last Samurai]
Rica ederim.[:)]
Canlı Doğuranlar için, sıcaklığın 22°C'de tutulması hiçbir hastalığa sebep olmaz. Benim Lâl tankım da böyle.
Balık Hastalıkları konumu, Göz Fırlaması ve Fungusu, Ağız Fungusu, Balık Vebası hastalıklarını ekleyerek ve diğer hastalıkların tedavilerinin farmakolojisini genişleterek güncelledim. [:)][:iyi:][/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ediyorum. Konunuzu inceleyeyim. İyi akşamlar dilerim 🙏🏼
[QUOTE=The Last Samurai]
Rica ederim.[:)]
Canlı Doğuranlar için, sıcaklığın 22°C'de tutulması hiçbir hastalığa sebep olmaz. Benim Lâl tankım da böyle.
Balık Hastalıkları konumu, Göz Fırlaması ve Fungusu, Ağız Fungusu, Balık Vebası hastalıklarını ekleyerek ve diğer hastalıkların tedavilerinin farmakolojisini genişleterek güncelledim. [:)][:iyi:][/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ediyorum. Konunuzu inceleyeyim. İyi akşamlar dilerim 🙏🏼
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
