ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
huseyin424
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2022 00:06
Son Ziyaret:
30 Ocak 2022 22:06
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin Çelimli
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 2002
Yaş:
23
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin Çelimli
SON 10 MESAJI
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=serghat]En önemli meseleyi en sona bırakmışsınız. Satış kanalı oluşturduğunuzda çok rahat bir şekilde işerinizi yürütürsünüz. İstanbul'da bir arkadaşla tanışmıştım merviden boşluğu gibi bir yerde malavi üretiyordu. Bin yavruya ulaşınca arıyor, toptancı da gelip alıyordu.
Balığı sizden alıp büyük şehirlerde satacak tipte toptancı bulursanız bence bu iş çözülür. Yerel petshoplara vereyim derseniz öyle bir fiyat verirler ki maliyetinin altında kalır, sizi zor durumda bırakıp ölü fiyatına almak için bilerek mal almazlar vs.
[/QUOTE]
Bak bunu bildiğim iyi oldu toptancılar lepistes fiyatını kaça alacaklar acaba
[QUOTE=baranashi]Ben sizin yerinizde olsam özel lepistes türlerine yönelirim, full redler hb pasteller bile çifti 50 tlden petshoplarda satılıyor.[/QUOTE]
Yerli Lepistes sonrasında özel türlere geçme gibi bir düşüncem var hayırlısı bakalım
[QUOTE=serghat]En önemli meseleyi en sona bırakmışsınız. Satış kanalı oluşturduğunuzda çok rahat bir şekilde işerinizi yürütürsünüz. İstanbul'da bir arkadaşla tanışmıştım merviden boşluğu gibi bir yerde malavi üretiyordu. Bin yavruya ulaşınca arıyor, toptancı da gelip alıyordu.
Balığı sizden alıp büyük şehirlerde satacak tipte toptancı bulursanız bence bu iş çözülür. Yerel petshoplara vereyim derseniz öyle bir fiyat verirler ki maliyetinin altında kalır, sizi zor durumda bırakıp ölü fiyatına almak için bilerek mal almazlar vs.
[/QUOTE]
Bak bunu bildiğim iyi oldu toptancılar lepistes fiyatını kaça alacaklar acaba
[QUOTE=baranashi]Ben sizin yerinizde olsam özel lepistes türlerine yönelirim, full redler hb pasteller bile çifti 50 tlden petshoplarda satılıyor.[/QUOTE]
Yerli Lepistes sonrasında özel türlere geçme gibi bir düşüncem var hayırlısı bakalım
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE]
Evet doğru bazı yerlerde akvaryum hobisi bitme durumunda ama yeşertecek olanlar gene bizleriz gerekirse isteyen çocuklara hediye veririm problem olmaz yeterki saçma sapan şeylerle ilgileneceklerine bu hobiyle ilgilensinler 10 bin lepistes üretemeyecegini düşünüyorum demişsin yazımın başında daha önceden de tecrübem olduğunu söylemiştim o sıralar aylık 1500-2000 arası Yavru alıyordum neye dayanarak böyle dediniz anlamadım atması kolay tabi ağzı olan konuşuyor. 😁
[QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE]
Evet doğru bazı yerlerde akvaryum hobisi bitme durumunda ama yeşertecek olanlar gene bizleriz gerekirse isteyen çocuklara hediye veririm problem olmaz yeterki saçma sapan şeylerle ilgileneceklerine bu hobiyle ilgilensinler 10 bin lepistes üretemeyecegini düşünüyorum demişsin yazımın başında daha önceden de tecrübem olduğunu söylemiştim o sıralar aylık 1500-2000 arası Yavru alıyordum neye dayanarak böyle dediniz anlamadım atması kolay tabi ağzı olan konuşuyor. 😁
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=tosyalı]Okadar çok üretim tecrübeniz varsa petshoplarla uğraşmayın siz 2 liraya yerli lepistes ilanı açın zaten sıra olur almak isteyenler damızlık lepistes 2 liradan ama bunu istanbul ankara da kolay yaparsın aydın dan birde 100 tl gönderim ücreti isteyeceksin ve otomatikmen kaybediyorsun alıcıyı[/QUOTE]
Evet haklısınız ondan dolayı Denizlide de yapmayı düşünüyorum her iki yerde aydın gibi küçük bir şehirde yapmak zor yorumun için teşekkür ederim
[QUOTE=tosyalı]Okadar çok üretim tecrübeniz varsa petshoplarla uğraşmayın siz 2 liraya yerli lepistes ilanı açın zaten sıra olur almak isteyenler damızlık lepistes 2 liradan ama bunu istanbul ankara da kolay yaparsın aydın dan birde 100 tl gönderim ücreti isteyeceksin ve otomatikmen kaybediyorsun alıcıyı[/QUOTE]
Evet haklısınız ondan dolayı Denizlide de yapmayı düşünüyorum her iki yerde aydın gibi küçük bir şehirde yapmak zor yorumun için teşekkür ederim
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=Redfin]
selamlar, öncelikle allah kolaylık versin. ben deneyim amaçlı 3 çift melek balığımdam yavru aldım. yaklaşık 200 den fazla. akvaryumcular maalesef almıyor hep bir bahaneleri var. yani sıkıntılı bir iş.[/QUOTE]
Hmmm neden almıyorlar bişi dediler mi kaç petshopa sordunuz ?
[QUOTE=Redfin]
selamlar, öncelikle allah kolaylık versin. ben deneyim amaçlı 3 çift melek balığımdam yavru aldım. yaklaşık 200 den fazla. akvaryumcular maalesef almıyor hep bir bahaneleri var. yani sıkıntılı bir iş.[/QUOTE]
Hmmm neden almıyorlar bişi dediler mi kaç petshopa sordunuz ?
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=Kınayu]Ondan sonra sürekli Lepistes için anlaştığın petshop akvaryumcu neyse işte der esen güzel lepistes getiriyorsun birazda başka türler getir der sende ürün çeşitliği yok şaşırır kalırsın e dersin ben senle Lepistes getireceğim diye anlaşmıştım oda Cıchlid almak için bir yere gittim veya onlar getirdi onlarda Lepistes te varmış hemde senden daha ucuzdu ondan aldım der gene kalırsın iyice ters düşsen kızsan bir türlü alttan alsan bir türlü tam yukarı tükürsen Bıyık aşağı tükürsen Sakal misali .
İlk aldığı bir kaç parti balığın canlının parasını peşin güzel öderler ondan sonra yok çekim vardı yok senedim vardı yok kira geldi yok Elektrik çok geldi der bir sonraki balık alımına erteler onda verir bu sefer aldıklarını alacaklarını bir sonraki döneme erteler yani senin hep içeride bir veya iki balık parası alacağın kalır ondan sonra bir gün gidersin petshop akvaryumcu da başka biri var e bilmem kim nerede o devir etti bana ben aldım e benim alacaklarım vardı bulabilirsen al alabilirsen .
47-48 Yıldır bu hobinin her ayağında bulundum ben bunların dışında bir söylem yakınma işleyiş yakarış duymadım daha [:((][/QUOTE]
Maşallah bu petshop konusunda baya bilgilisin abim ama ben bir tek yerli lepistes değil özel türden birkactane ve transgenetik tetra zebra danio gibi üretimleri de düşünüyorum ama biliyorum bunlar için çok erken sadece[:'(]
[QUOTE=Kınayu]Ondan sonra sürekli Lepistes için anlaştığın petshop akvaryumcu neyse işte der esen güzel lepistes getiriyorsun birazda başka türler getir der sende ürün çeşitliği yok şaşırır kalırsın e dersin ben senle Lepistes getireceğim diye anlaşmıştım oda Cıchlid almak için bir yere gittim veya onlar getirdi onlarda Lepistes te varmış hemde senden daha ucuzdu ondan aldım der gene kalırsın iyice ters düşsen kızsan bir türlü alttan alsan bir türlü tam yukarı tükürsen Bıyık aşağı tükürsen Sakal misali .
İlk aldığı bir kaç parti balığın canlının parasını peşin güzel öderler ondan sonra yok çekim vardı yok senedim vardı yok kira geldi yok Elektrik çok geldi der bir sonraki balık alımına erteler onda verir bu sefer aldıklarını alacaklarını bir sonraki döneme erteler yani senin hep içeride bir veya iki balık parası alacağın kalır ondan sonra bir gün gidersin petshop akvaryumcu da başka biri var e bilmem kim nerede o devir etti bana ben aldım e benim alacaklarım vardı bulabilirsen al alabilirsen .
47-48 Yıldır bu hobinin her ayağında bulundum ben bunların dışında bir söylem yakınma işleyiş yakarış duymadım daha [:((][/QUOTE]
Maşallah bu petshop konusunda baya bilgilisin abim ama ben bir tek yerli lepistes değil özel türden birkactane ve transgenetik tetra zebra danio gibi üretimleri de düşünüyorum ama biliyorum bunlar için çok erken sadece[:'(]
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=Kınayu]
Selam ,
Şu gelen son zamlardan sonra kesin yapman lazım kardeşim [:'(]
10.000 balıktan bahsediyorsun kardeşim 1000 değil bak 10.000 balık mevcut bir işin varsa bilmem kaç balığa bakabilirsin de sürekli bir elin Üzerlerinde olmalı ilgi alakayı eksik etmemen lazım az sayıda balık canlı olunca hobi eğlenceli olan iş o zaman mecburiyet görev büyük iş olur oraya seni bağımlı kılar 10.000 balık canlı su değerleri bir bozuldu mu batır batır bir ölmeye başladılar mı Allah muhafaza astarı yüzünden pahalıya gelir. Ondan sonra balıkları canlıları yaşata bilmek için vereceğin maddi manevi emek boyunu aşar gibi me geliyor şaka değil yani yine sen bilirsin de .[/QUOTE]
Çok teşekkürler abi görüşün için
[QUOTE=Kınayu]
Selam ,
Şu gelen son zamlardan sonra kesin yapman lazım kardeşim [:'(]
10.000 balıktan bahsediyorsun kardeşim 1000 değil bak 10.000 balık mevcut bir işin varsa bilmem kaç balığa bakabilirsin de sürekli bir elin Üzerlerinde olmalı ilgi alakayı eksik etmemen lazım az sayıda balık canlı olunca hobi eğlenceli olan iş o zaman mecburiyet görev büyük iş olur oraya seni bağımlı kılar 10.000 balık canlı su değerleri bir bozuldu mu batır batır bir ölmeye başladılar mı Allah muhafaza astarı yüzünden pahalıya gelir. Ondan sonra balıkları canlıları yaşata bilmek için vereceğin maddi manevi emek boyunu aşar gibi me geliyor şaka değil yani yine sen bilirsin de .[/QUOTE]
Çok teşekkürler abi görüşün için
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
Herkese çok teşekkür ederim verdiğim karar şu yönde damızlık sayımı azaltacağım yarı yarıya bana sadece ek gelir olarak 400-500 damızlık la yol alacağım balkon dediğime bakmayın 40 metre kare gene işimi görür diye düşünüyorum yetmezse de dediğim gibi 110 metre kare civarında 2 evimiz var orayaa da yerleşebilirim r
Herkese çok teşekkür ederim verdiğim karar şu yönde damızlık sayımı azaltacağım yarı yarıya bana sadece ek gelir olarak 400-500 damızlık la yol alacağım balkon dediğime bakmayın 40 metre kare gene işimi görür diye düşünüyorum yetmezse de dediğim gibi 110 metre kare civarında 2 evimiz var orayaa da yerleşebilirim r
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=muratdeg]Üretimhanede başarı sağlayacak bir üretici foruma gelip bu konuyu açar mı emin değilim. Öğrenmiş, tecrübe etmiş, bağlantıları kurmuş olmalı bence. [/QUOTE]
Burası Bilgi alışveriş platformu değil mi ben mi yanlış biliyorum sizlerin fikirlerini Tecrübelerini alıyorum ben bu işte yeni değilim sadece zor bir dönem aranızda petshoplara balık satan var mi onu sormuştum?
[QUOTE=kdrackgz]
Aylık 10000 adet balığı Aydında tüketebileceğinizi zannetmiyorum. Ciddi bir rakam.
Ayrıca etraflıca düşündünüz mü bilmiyorum. Sahip olmanız gereken akvaryum sayısı bile ciddi bir rakam.
Diyelim ki 10.000 adet yavru hedefine ulaştınız.
Bunlar hemen satışa hazır olmayacak büyütmeniz gerek.
Farz edelim ki 4 aylıkken satıyorsunuz.
Bu da demek oluyor ki ( rakamları kabaca yazdım) her an elinizde;
Yeni doğan=10000
1 aylık=10000
2 aylık=10000
3 aylık=10000
4 aylık =10000 adet olmak üzere toplam 50000 adet civarı balık olacak demektir. Bu en iyi ihtimalle üretiminizin hepsini satmanız durumundadır. Eğer satamazsanız elinizde daha çok balık olur. Tank başına 500 balık koysanız bile bu 100 adet akvaryuma denk geliyor. Rahat üremeleri için damızlıkları da geniş geniş yerleştirmelisiniz. Tank sayısı daha da artıyor. Ayrıca bu kadar balığı sağlıklı bir şekilde yetiştirmek için tüketmeniz gereken yemi hayal bile edemiyorum.
Bana çok riskli, para kazanma ihtimali düşük bir iş gibi geliyor. Eğer henüz bir yatırım yapmadıysanız vazgeçmenizi öneririm.
[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim evet haklısınız ayda 10.000 balık sadece aydın merkeze çok fazla gelir bundan dolayı bazı bağlantılar kurdum aydın söke Kuşadası denizli mersin gibi yerlerde bu iş için tanıdıklar aracı vazifesi görecek tanıdıklarım var onlarla konuştum kabul ettiler yer olarak eğer hedeflerime ulaşırsam ayda 10.000 balığa bakmak için boş 2 tane evimiz var oralara rahat bir şekilde tam tesis kurabilirim tek engel satış olacaktır benim için
[QUOTE=muratdeg]Üretimhanede başarı sağlayacak bir üretici foruma gelip bu konuyu açar mı emin değilim. Öğrenmiş, tecrübe etmiş, bağlantıları kurmuş olmalı bence. [/QUOTE]
Burası Bilgi alışveriş platformu değil mi ben mi yanlış biliyorum sizlerin fikirlerini Tecrübelerini alıyorum ben bu işte yeni değilim sadece zor bir dönem aranızda petshoplara balık satan var mi onu sormuştum?
[QUOTE=kdrackgz]
Aylık 10000 adet balığı Aydında tüketebileceğinizi zannetmiyorum. Ciddi bir rakam.
Ayrıca etraflıca düşündünüz mü bilmiyorum. Sahip olmanız gereken akvaryum sayısı bile ciddi bir rakam.
Diyelim ki 10.000 adet yavru hedefine ulaştınız.
Bunlar hemen satışa hazır olmayacak büyütmeniz gerek.
Farz edelim ki 4 aylıkken satıyorsunuz.
Bu da demek oluyor ki ( rakamları kabaca yazdım) her an elinizde;
Yeni doğan=10000
1 aylık=10000
2 aylık=10000
3 aylık=10000
4 aylık =10000 adet olmak üzere toplam 50000 adet civarı balık olacak demektir. Bu en iyi ihtimalle üretiminizin hepsini satmanız durumundadır. Eğer satamazsanız elinizde daha çok balık olur. Tank başına 500 balık koysanız bile bu 100 adet akvaryuma denk geliyor. Rahat üremeleri için damızlıkları da geniş geniş yerleştirmelisiniz. Tank sayısı daha da artıyor. Ayrıca bu kadar balığı sağlıklı bir şekilde yetiştirmek için tüketmeniz gereken yemi hayal bile edemiyorum.
Bana çok riskli, para kazanma ihtimali düşük bir iş gibi geliyor. Eğer henüz bir yatırım yapmadıysanız vazgeçmenizi öneririm.
[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim evet haklısınız ayda 10.000 balık sadece aydın merkeze çok fazla gelir bundan dolayı bazı bağlantılar kurdum aydın söke Kuşadası denizli mersin gibi yerlerde bu iş için tanıdıklar aracı vazifesi görecek tanıdıklarım var onlarla konuştum kabul ettiler yer olarak eğer hedeflerime ulaşırsam ayda 10.000 balığa bakmak için boş 2 tane evimiz var oralara rahat bir şekilde tam tesis kurabilirim tek engel satış olacaktır benim için
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
Evet durum sıkıntılı bu ekonomik krizde bir işe girişmek gerçekten zor tek şansım aydın da oturuyorum burada balık üreticisi hiç yok araştırdım bulamadım ondan en düşük fiyatı ben verebilirim diye düşünüyorum ama kararı petshoplarla konuştuktan sonra vereceğim
Evet durum sıkıntılı bu ekonomik krizde bir işe girişmek gerçekten zor tek şansım aydın da oturuyorum burada balık üreticisi hiç yok araştırdım bulamadım ondan en düşük fiyatı ben verebilirim diye düşünüyorum ama kararı petshoplarla konuştuktan sonra vereceğim
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
Petshoplarla henüz daha konuşmadım ama bazı yerlere ilanlar koydum 4-5 günde 200 tane sipariş aldım devami gelir mi bilmiyorum
Petshoplarla henüz daha konuşmadım ama bazı yerlere ilanlar koydum 4-5 günde 200 tane sipariş aldım devami gelir mi bilmiyorum
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
