ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Khepri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2021 18:32
Son Ziyaret:
05 Temmuz 2022 12:15
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Nematod Mu Bunlar? Andazol Kullanımı
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Yaklaşık 15 gün önce baş edemediğim sakal yosunu ve nematod olduğunu tahmin ettiğim canlılar dolayısıyla akvaryumu sıfırladım. Kumu ve bitkileri attım, taşları yeniden kaynattım... Fakat nematod olduğunu tahmin ettiğim canlı yine hortladı. İlaç kullanmadan çözemeyeceğim gibi. Baya konu okudum bir sürü farklı madde önerilmiş işe yarayan diyeni var etki etmedi diyeni de var, kafam karıştı ama ANDAZOL alıp deneyeceğim. Özellikle anlamadığım konu 2-3 gün önce gözlemleyemezken şuan sayıları çok arttı, en baştan sayıları yavaş yavaş artsa normal karşılayacağım ama aniden artınca acaba balıkta parazit mi var dışkısında yumurta ile mi geliyorlar diye düşündüm, balığı inceledim bir anormallik yok gayet hareketli yem de yiyor.
Bu fotoğrafı dün sabah çektim, tek tük var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152401.jpg[/IMG]
Bunu da bu sabah çektim sayıları bayağı arttı.Sadece camdakiler çıkmış onun haricinde yüzer halde de bayağı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/040320221152481.jpg[/IMG]
Dibe çöken yem de yok sadece geçen hafta dip çekimi yapmadım o kadar. Su değişimini de pazartesi yapmıştım. Sanki akvaryumda sürekli kar yağışı var gibi çok çirkin gözüküyor. Boyları da şu anlık 1-2mm kadar. Eczanede 200mg'lık andazol tablet varmış. Hangi dozajla atılması gerektiğiyle alakalı net bilgi bulamadım, ilaçtan ilk sefer göz kararı 10mg kadar atacağım.Akvaryum da 22litre su var. Bu konuda tecrübeli olanınız varsa yardımlarını esirgemeyin lütfen [:geek:]
Beyazlıklardan Nasıl Kurtulabilirim?
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Hocam nasıl bir yapıştırıcıymış o ekle resim görsellerini de bizde bir görelim.Bir yaşıma daha girdim valla rizomlu bitkileri yapıştırma işi ve özel yapıştırıcısı [:'(]
[B]Dip Not : [/B]Yalnız Amerikan bilmecesi olmasın iş arkadaş ne yapıştırıcı görseli nede ismini adını vermemiş bag [:)] Sen nasıl bildin tahmin ettin bahsini ettiğin türde bir ürün kullandığını hadi ben bilmiyorum da hadi var diyelim varsı misal [:)]
Adet biz bunları misina tarzı bir şeyle bağlardık bak teknolojiye gene nerelere getmiş .[/QUOTE]
Gözünüzden kaçmış konunun başında ista diye ismini belirtmiş bende de var ahanda bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/140120220018201.jpg[/IMG]
Suyun içinde de kullanılıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış olmasın.
30x30x30 Bitkili Betta
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
Tütünde ilk aldığım güne nazaran yapraklarında yer yer renk değişikliği oldu alışma süreci olduğu için normal mi, ışık mı fazla yoksa başka bir sorun mu var [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221748281.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
Dün akşam %50 su değişimi yapıp gördüğüm yosunların birazını temizledim bugün ise bettayı ekledim.Konu başına fotoğrafları koydum.
[QUOTE=whoami]
Nerite ekleyebilirsiniz. Güzel görünümlü çok iyi bir yosun yiyicidir. Çok az yumurta bırakır onlar da küçüktür ve çıkmaz zaten tuzlu su görmedikçe. [/QUOTE]
Bizim buradaki akvaryumculara bakayım nerite bulabilirsem eklerim bir tane, peki ne yiyecek çünkü bettanın yemleri su üstünde kalıyor. Zaten tane tane attığım için aşağıya da düşmüyor.
Akvaryumu gözlemlerken aklıma bir soru takıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221741151.jpg[/IMG]
Fotoğrafta da görüldüğü gibi büyük taşı desteklemek için arkasına koyduğum küçük taş ile aralarında boşluk var. Bettanın 4 kez oraya girip diğer tarafından çıktığını gördüm. Yalnız boşluk bettadan sadece birazcık büyük.Orada sıkışma ya da yüzgeçlerini yaralama ihtimali var mıdır?Ona göre iptal edeyim boşluğu.
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, normalde balık eklemek için döngünün oturmasını beklemenizi önerirdim, birkaç salyangozla da döngüyü başlatabilirdiniz, döngünün oturması yaklaşık 1-1.5 ay kadar sürer.
Ancak alacağınız betta muhtemelen bir kapta amonyak içinde olacağı için ısı sabit ise betta alabilirsiniz bence, beklemeye gerek yok. Her türlü şekilde kaptan daha iyi şartta olacak. Ancak sık su değişimi yapmanızı öneririm, her gün iki-üç maşrapa su alıp, klorsuz su koyabilirsiniz, bu hacimde su değişimi15 dakika bile almaz.(bir maşrapa 1.5 litre kadar genelde). Kademeli olarak su değişimi sıklığını azaltıp düzen oturtabilirsiniz. [/QUOTE]
Aslında bende 1 tane salyangoz eklemek istiyorum ama hem üremeyecek ya da boş yumurta olsa bile bırakmayacak bir tür bulamadım o yüzden vazgeçtim, Betta için de galiba bitkilerin üstündekiler yosun şimdi balığı atarım sonra yosunlaşma fazlalaşırsa müdahale etmek zor olabilir o yüzden bitkiler dengeye oturana kadar eklemeyi düşünmüyorum.Işık fazla geldi diye düşünüyorum yaklaşık 18 litre su var aydınlatma ise 12v yer yer elektrik bandı ile şiddeti azaltmaya mı çalışsam acaba?
30x30x30 Bitkili Betta
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
Bugün bitkileri incelerken üstlerinde beyaz tüye benzeyen şeyler çıktığını fark ettim. Yosun mu bunlar ne yapmam gerekiyor [:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/070120221716551.jpg[/IMG]
30x30x30 Bitkili Betta
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
[QUOTE=Anakin5]Merhabalar tabana kaç litre kum gitti hatırlıyormusunuz ?[/QUOTE]
5kg kadar kullandım. Ön taraf 4cm'e yakın arkaya doğru 6cm oluyor.
30x30x30 Bitkili Betta
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
Ölçüler:30x30x30
Canlı Türleri:Betta
Bitki Türleri:Elodea, tütün, moss, gül, anubias
Tankın Yaşı:0
Filtrasyon ve Işıklandırma:12w aqualed,Dophin h80(ince bir katman elyaf ekledim)
Kum: Vitasand siyah bitki kumu
İlk kez akvaryum kuruyorum kurulumda beceremediğim yerler oldu.Elimde daha fazla elodea ve gül vardı ama yarısının kökünü kırdım diğer yarısı da su yüzeyine fırladı, gerçi koymayı düşünmüyorum yoksa balığa yer kalmayacak. Anubias ve mossu bitki yapıştırıcısı ile kayaya sabitledim. Yaklaşık 20 litre kadar su aldı.
Edit
-Mavi fon eklendi.
-2mm pleksiden kapak ekledim.(Akvaryum boyutu küçük olduğu için kapak düz durur sanıyordum ama inceliğinden olsa gerek bombeli duruyor. Ayrıca aldığım yer yanlış kesim yaptığı için kendim düzeltmek zorunda kaldım ve çok zor, sadece iki taraftan maket bıçağı ile olabildiğince zedeleyip kırdım, bıçak işe yaramıyor. Daha kalınlarda buda mümkün olmayabilir.)
-Filtre çok sessiz en kısık ayarda duyabilmek için 50cm kadar yanına girmeniz gerekiyor, yüksek ayarda ise bir kaç metre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221531441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/030120221543381.jpg[/IMG]
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233367/080120221736331.jpg[/IMG][EDIT]Khepri,2022-01-08 22:37:42[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
TheDS,
Cyber_Scout,
Adamın dibi,
Kturan06,
MiSoSiKiaN,
Ancalagon,
OKIRATLI,
osmandbnl,
EmiirKaan,
cankurt,
sina cen,
youngaquarist,
Hoppala,
Sfenks111,
Kuduoglu,
Myz26,
ugurbaran,
altuntasseref,
0rnn,
eyidasss,
Mustafasesen,
forthehordex,
JuqLax,
gyunda,
Umutoty,
Kemalk41,
bendeniztayfun,
Rafayel,
yeekim,
fissidens,
Conix,
Sufisu,
Tallha,
portre,
oktay42,
Corydoras.gram,
layper,
ozan_1903,
Tortuga7,
Lilam,
Tatar10,
TuranATAKAN,
Legionsgamer,
yns325,
miracemir,
mutlubaba,
SveH,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
