ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Peocawe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2020 22:38
Son Ziyaret:
10 Nisan 2021 00:41
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem Koç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem Koç
SON 10 MESAJI
İç Motorun Çalışması Hk.
[QUOTE=mentalixx]
Merhabalar.Tahmini hacminiz 30-40 litre birşeyse sunsun hj-311 b alabilirsiniz.Benim de eski akvaryumum odamdaydı,aynı iç filtreyi kullanıyordum gayet memnun kaldım.İnternet ortamında çok bulunmuyor bu filtre.Petshoplardan bulabilirsiniz,eğer 311 b yoksa bir üst modeli 611 b yi alın çok akıntı yaparsa içine elyaf alın extradan elyaf koyun akıntı azalana kadar doldurun elyafla.
4 japon için yetersiz gibi görünüyor hacminiz iki tanesini petshoplara geri vermeye çalışın.Akvaryumunuza dekor olarak peyzajcılarda taş satılıyor sivri kenarları olmayan yuvarlak taşlardan alabilirsiniz.Ama çok taş koymayın hacimden çalmasın.Kum olarak dere kumu alabilirsiniz çok koymayın yine kumu da.Anubias alabilirsiniz bakımı aşırı kolay bir bitki.Yem olarak aşağıdaki linkteki konuda yazan yemlerden alabilirsiniz.Ayrıca haftalık %30 su değişimi yaparsanız çok güzel olur[:iyi:]
https://www.akvaryum.com/Forum/120_lt_goldfish_tank_k969724.asp[/QUOTE]
Tavsiyeler icin cok tesekkurler. Salona aldim akvaryumu, ses simdilik sorun olmuyor. Baliklar gayet hareketli görünüyor bir problem yok gibi... Buradaki petshoplarda canli yem bulamadim fakat onlari da halledeceğim. Dün akşam sebze verdim, haftada bir vermeyi düşünüyorum, gayet güzel yediler. Yavas yavas öğreneceğim hepsini... :)
[QUOTE=mentalixx]
Merhabalar.Tahmini hacminiz 30-40 litre birşeyse sunsun hj-311 b alabilirsiniz.Benim de eski akvaryumum odamdaydı,aynı iç filtreyi kullanıyordum gayet memnun kaldım.İnternet ortamında çok bulunmuyor bu filtre.Petshoplardan bulabilirsiniz,eğer 311 b yoksa bir üst modeli 611 b yi alın çok akıntı yaparsa içine elyaf alın extradan elyaf koyun akıntı azalana kadar doldurun elyafla.
4 japon için yetersiz gibi görünüyor hacminiz iki tanesini petshoplara geri vermeye çalışın.Akvaryumunuza dekor olarak peyzajcılarda taş satılıyor sivri kenarları olmayan yuvarlak taşlardan alabilirsiniz.Ama çok taş koymayın hacimden çalmasın.Kum olarak dere kumu alabilirsiniz çok koymayın yine kumu da.Anubias alabilirsiniz bakımı aşırı kolay bir bitki.Yem olarak aşağıdaki linkteki konuda yazan yemlerden alabilirsiniz.Ayrıca haftalık %30 su değişimi yaparsanız çok güzel olur[:iyi:]
https://www.akvaryum.com/Forum/120_lt_goldfish_tank_k969724.asp[/QUOTE]
Tavsiyeler icin cok tesekkurler. Salona aldim akvaryumu, ses simdilik sorun olmuyor. Baliklar gayet hareketli görünüyor bir problem yok gibi... Buradaki petshoplarda canli yem bulamadim fakat onlari da halledeceğim. Dün akşam sebze verdim, haftada bir vermeyi düşünüyorum, gayet güzel yediler. Yavas yavas öğreneceğim hepsini... :)
İç Motorun Çalışması Hk.
[QUOTE=Ecem]
Hacim konusunda ben de ilk başladığımda sorun yaşamıştım. Her kafadan bir ses çıkıyor gibi geliyordu [:D]
Ama tabii ki ben de eğer yeriniz varsa akvaryumunuzu büyütmenizin iyi olacağını düşünüyorum [:)]
Şöyle bir şey yapabilirsiniz, küçük pipo filtreler oluyor. Sessiz hava motoru aldığınızda sorun çözülür diye düşünüyorum. Sessiz hava motoru ve bahsettiğim mini dış filtre yaklaşık aynı fiyatta. Sessiz hava motoru düşünüyorsanız en çok Eheim öneriliyor. Tabi piyasadaki en pahalı hava motorlarından. Şahsen ben aman ucuz olsun sessiz olsun diye diye bir Eheim hava motoru kadar para harcadım, çünkü ucuz ve sessiz diye aldıklarım teker teker bozuldu. Ona da dikkat etmenizi öneririm [:D][/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yarin bu motor isini iyice bi araştıracağım. Motor işini kesinlestirene kadar da salonda bir yer yapip, orada tutacagim akvaryumu. Motorunu kapatmaya içim el vermedi siz öyle deyince. :)
Hepsini hallettigimde buradan bilgilendirme yapacağım. :)
[QUOTE=Ecem]
Hacim konusunda ben de ilk başladığımda sorun yaşamıştım. Her kafadan bir ses çıkıyor gibi geliyordu [:D]
Ama tabii ki ben de eğer yeriniz varsa akvaryumunuzu büyütmenizin iyi olacağını düşünüyorum [:)]
Şöyle bir şey yapabilirsiniz, küçük pipo filtreler oluyor. Sessiz hava motoru aldığınızda sorun çözülür diye düşünüyorum. Sessiz hava motoru ve bahsettiğim mini dış filtre yaklaşık aynı fiyatta. Sessiz hava motoru düşünüyorsanız en çok Eheim öneriliyor. Tabi piyasadaki en pahalı hava motorlarından. Şahsen ben aman ucuz olsun sessiz olsun diye diye bir Eheim hava motoru kadar para harcadım, çünkü ucuz ve sessiz diye aldıklarım teker teker bozuldu. Ona da dikkat etmenizi öneririm [:D][/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yarin bu motor isini iyice bi araştıracağım. Motor işini kesinlestirene kadar da salonda bir yer yapip, orada tutacagim akvaryumu. Motorunu kapatmaya içim el vermedi siz öyle deyince. :)
Hepsini hallettigimde buradan bilgilendirme yapacağım. :)
İç Motorun Çalışması Hk.
[QUOTE=Ecem]Merhaba,
Öncelikle keyifli hobiler :)
Akvaryum hacminiz 50 litre mi tam anlayamadım. 50 litre ise japonların türleri nelerdir?
Açıkçası daha önce japon beslemedim ama bir japon başına 30 litre öneriliyor diye soruyorum.
Onun haricinde evet 6-7 saat kapatmanız maalesef ki akvaryum dengesini bozar. Yararlı bakterileri öldürür. Hatta bu sebeple çoğu tecrübeli akvarist elektrik kesilmelerine karşı bile pille çalışan bir hava motoru bulundurur.
Belki bir gün kapatır bir zarar gözlemlemezsiniz, bu böyle bir hafta on gün sürse bile en sonunda balıklarınız zayıf düşecektir diye düşünüyorum.
Onun yerine benim de 50L akvaryumuma kullandığım bir "mini" dış filtre var. Sunsun603b. Çok memnunum, sıfır sesi var gerçekten. Önceden ben de hava motorum yattığım odada olduğundan oldukça rahatsızdım.
İç dekor önerisi olarak nasıl bir şeyler önermemizi istersiniz? Yapay dekorlar maalesef suya salınım yaptığından önerilmiyor, renkli taşlar vb..
Bitkili akvaryuma dönüştürmeyi düşünmüyorsanız driftwood tarzı bir şeyler bana kalırsa hoş duracaktır, ya da küçüklü büyüklü gri kayalar. Bahsettiğim kayaları internetten ucuza temin edebilirsiniz ancak driftwood çok pahalı. Kendiniz yapmanız daha uyguna gelebilir diye düşünüyorum.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Belirtmeyi unuttum çok pardon. 50x25 ölçülerinde bir akvaryum. Büyük sayılmaz yani, tahmini 30 litre bir şeydir.
2 adet tül kuyruk (biri küçük, diğeri orta boyutlarda)
2 adet 3 kuyruklu bir tür var ama tam cinslerini bilmiyorum...
Motor cidden gece çok rahatsız edeceği için tereddütte kaldım. Muhtemelen salonda uygun bir yer yapacağım, her ne kadar odamda bilgisayar başında çalışırken, akvaryumu izleyerek keyif yapmayı düşünsem de... [:((] Bahsettiğiniz modeli kesinlikle inceleyeceğim, eğer dediğiniz gibi sessiz çalışıyorsa almayı düşünebilirim.
Evet driftwood biraz pahalı görünüyor fakat yine de keyifli bir akvaryum haline getirmek için değer diye düşünüyorum. Bahsettiğiniz kayalardan da kesinlikle düşünüyorum, gayet hoş duracaktır. Pek anlamadığım için ne zarar verir, ne iyi gelir pek bilmiyorum... [:)]
[QUOTE=Ecem]Merhaba,
Öncelikle keyifli hobiler :)
Akvaryum hacminiz 50 litre mi tam anlayamadım. 50 litre ise japonların türleri nelerdir?
Açıkçası daha önce japon beslemedim ama bir japon başına 30 litre öneriliyor diye soruyorum.
Onun haricinde evet 6-7 saat kapatmanız maalesef ki akvaryum dengesini bozar. Yararlı bakterileri öldürür. Hatta bu sebeple çoğu tecrübeli akvarist elektrik kesilmelerine karşı bile pille çalışan bir hava motoru bulundurur.
Belki bir gün kapatır bir zarar gözlemlemezsiniz, bu böyle bir hafta on gün sürse bile en sonunda balıklarınız zayıf düşecektir diye düşünüyorum.
Onun yerine benim de 50L akvaryumuma kullandığım bir "mini" dış filtre var. Sunsun603b. Çok memnunum, sıfır sesi var gerçekten. Önceden ben de hava motorum yattığım odada olduğundan oldukça rahatsızdım.
İç dekor önerisi olarak nasıl bir şeyler önermemizi istersiniz? Yapay dekorlar maalesef suya salınım yaptığından önerilmiyor, renkli taşlar vb..
Bitkili akvaryuma dönüştürmeyi düşünmüyorsanız driftwood tarzı bir şeyler bana kalırsa hoş duracaktır, ya da küçüklü büyüklü gri kayalar. Bahsettiğim kayaları internetten ucuza temin edebilirsiniz ancak driftwood çok pahalı. Kendiniz yapmanız daha uyguna gelebilir diye düşünüyorum.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Belirtmeyi unuttum çok pardon. 50x25 ölçülerinde bir akvaryum. Büyük sayılmaz yani, tahmini 30 litre bir şeydir.
2 adet tül kuyruk (biri küçük, diğeri orta boyutlarda)
2 adet 3 kuyruklu bir tür var ama tam cinslerini bilmiyorum...
Motor cidden gece çok rahatsız edeceği için tereddütte kaldım. Muhtemelen salonda uygun bir yer yapacağım, her ne kadar odamda bilgisayar başında çalışırken, akvaryumu izleyerek keyif yapmayı düşünsem de... [:((] Bahsettiğiniz modeli kesinlikle inceleyeceğim, eğer dediğiniz gibi sessiz çalışıyorsa almayı düşünebilirim.
Evet driftwood biraz pahalı görünüyor fakat yine de keyifli bir akvaryum haline getirmek için değer diye düşünüyorum. Bahsettiğiniz kayalardan da kesinlikle düşünüyorum, gayet hoş duracaktır. Pek anlamadığım için ne zarar verir, ne iyi gelir pek bilmiyorum... [:)]
İç Motorun Çalışması Hk.
Herkese merhabalar. Ben akvaryum işinde oldukça acemi olsam da, bu işe heves ederek 50lik bir akvaryum aldım ve 4 tane japon ile başladım. Bir de iç filtre motoru aldım fakat malum biraz ses çıkarıyor. Ben odamda tutuyorum akvaryumu.
Sadece japon balıklarının olduğu akvaryumda geceleri 6-7 saatlik motoru kapatmak balıklarıma bir zarar verir mi? [:?]
Bir de iç dekor için balıklarıma herhangi bir zararı olmayacak ürünler önerebilir misiniz? Teşekkür ederim. [:3]
Herkese merhabalar. Ben akvaryum işinde oldukça acemi olsam da, bu işe heves ederek 50lik bir akvaryum aldım ve 4 tane japon ile başladım. Bir de iç filtre motoru aldım fakat malum biraz ses çıkarıyor. Ben odamda tutuyorum akvaryumu.
Sadece japon balıklarının olduğu akvaryumda geceleri 6-7 saatlik motoru kapatmak balıklarıma bir zarar verir mi? [:?]
Bir de iç dekor için balıklarıma herhangi bir zararı olmayacak ürünler önerebilir misiniz? Teşekkür ederim. [:3]
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=HilalUnal]Tüm mesajları okuyamadığım için yazıldı mı bilmiyorum ancak balığınıza haftada 1 kere haşlanmış bezelyenin içini veya haşlanmış ıspanak verirseniz çok iyi olur. Kabız olmasını önler, kabız ise düzeltir ve diyetine çeşitlilik olmuş olur.
Aynı şekilde arada sırada sarımsaklı yem de vermenizi öneririm. Piyasada hazır sarımsaklı yemler mevcut veya satın almak istemezseniz normal beta yemine sarımsak suyunu emdirip de verebilirsiniz. Sarımsaklı yem balığın iç parazit olmasını önler ve balığın bağışıklık sistemini güçlendirir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu bezelye konusunu deneyeceğim bu hafta. Sarımsaklı yemi ilk defa duyuyorum onu da araştıracağım. Çok teşekkür ediyorum. :)
Böyle bir sürü farklı tavsiyeler görmek gerçekten sevindirici. Keşke daha önce başlasaymışım bu hobiye. :)
[QUOTE=HilalUnal]Tüm mesajları okuyamadığım için yazıldı mı bilmiyorum ancak balığınıza haftada 1 kere haşlanmış bezelyenin içini veya haşlanmış ıspanak verirseniz çok iyi olur. Kabız olmasını önler, kabız ise düzeltir ve diyetine çeşitlilik olmuş olur.
Aynı şekilde arada sırada sarımsaklı yem de vermenizi öneririm. Piyasada hazır sarımsaklı yemler mevcut veya satın almak istemezseniz normal beta yemine sarımsak suyunu emdirip de verebilirsiniz. Sarımsaklı yem balığın iç parazit olmasını önler ve balığın bağışıklık sistemini güçlendirir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu bezelye konusunu deneyeceğim bu hafta. Sarımsaklı yemi ilk defa duyuyorum onu da araştıracağım. Çok teşekkür ediyorum. :)
Böyle bir sürü farklı tavsiyeler görmek gerçekten sevindirici. Keşke daha önce başlasaymışım bu hobiye. :)
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=B4TUH4N]1-yetişkin gibi duruyor
2-akvaryum kaç litre bilemiyorum ama yeterli filtrede kullanmak isterseniz şelale tercih ede bilirsiniz ama gördüğüm kadarıyla ısıtıcı yok ısıtıcı kullanmanızı öneririm
3- yapay bitki suya salınım yaptığı için kullanmamanız daha doğru olur düz siyah hagen kum üstüne 3-4 tane doğadan bulup kaynattığınız küçük taşlar görüntü olarak daha güzel durucaktır
4-balığının sağlıklı ve formda olduğunun göstergesi çok iyi bişey
5-yem çeşidi olursa balık için daha iyi olur, birde günde 1 kere değilde 2 kere sabah-akşam şeklinde yemleme yaparsan daha iyi olur
Keyifli Hobiler Dilerim [:iyi:][/QUOTE]
Tek tek cevaplarınız için teşekkür ederim. Isıtıcı konusunda araştırıyorum, belki daha geniş bir akvaryuma geçerim diye de oyalanıyorum açıkcası. Aklımda, kesinlikle alacağım. Filtre konusunda da cahilim biraz, onu da bu forum sayesinde halledeceğim diye tahmin ediyorum. :)
[QUOTE=B4TUH4N]1-yetişkin gibi duruyor
2-akvaryum kaç litre bilemiyorum ama yeterli filtrede kullanmak isterseniz şelale tercih ede bilirsiniz ama gördüğüm kadarıyla ısıtıcı yok ısıtıcı kullanmanızı öneririm
3- yapay bitki suya salınım yaptığı için kullanmamanız daha doğru olur düz siyah hagen kum üstüne 3-4 tane doğadan bulup kaynattığınız küçük taşlar görüntü olarak daha güzel durucaktır
4-balığının sağlıklı ve formda olduğunun göstergesi çok iyi bişey
5-yem çeşidi olursa balık için daha iyi olur, birde günde 1 kere değilde 2 kere sabah-akşam şeklinde yemleme yaparsan daha iyi olur
Keyifli Hobiler Dilerim [:iyi:][/QUOTE]
Tek tek cevaplarınız için teşekkür ederim. Isıtıcı konusunda araştırıyorum, belki daha geniş bir akvaryuma geçerim diye de oyalanıyorum açıkcası. Aklımda, kesinlikle alacağım. Filtre konusunda da cahilim biraz, onu da bu forum sayesinde halledeceğim diye tahmin ediyorum. :)
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=ceyh]Elinizde boş bir tuval var gibi düşünün, ilk yatırımınız hacme olsun, yükseklikten çok genişlik ön planda olsun, walstad metodunu özellikle inceleyin, acele yatırımlar yapmayın. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum hocam, tavsiyelerinize uyacağım. :)
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
İmkan varsa daha büyük bir akvaryuma (en az 15 litre) geçmenizi tavsiye ederim , sonrasında[K] ısıtıcı ,doğal kum ve dekorlar,canlı bitki[/K] vb ekleyebilirsiniz .
* https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp
Yazılan yararlı paylaşımlara ek olarak bu kurulumları da incelemenizi öneririm :
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_planted_tank_k956355.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/karma_beta_akvaryumum_k955541.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dogaclama_kup_akvaryum_k955894.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_splendens_yeni_yuvasi_k956780.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_baslangic_k956866.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ilk_betta_tankim_k956906.asp[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini inceleyeceğim uykusuz bir vaktimde.
[QUOTE=ceyh]Elinizde boş bir tuval var gibi düşünün, ilk yatırımınız hacme olsun, yükseklikten çok genişlik ön planda olsun, walstad metodunu özellikle inceleyin, acele yatırımlar yapmayın. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum hocam, tavsiyelerinize uyacağım. :)
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
İmkan varsa daha büyük bir akvaryuma (en az 15 litre) geçmenizi tavsiye ederim , sonrasında[K] ısıtıcı ,doğal kum ve dekorlar,canlı bitki[/K] vb ekleyebilirsiniz .
* https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp
Yazılan yararlı paylaşımlara ek olarak bu kurulumları da incelemenizi öneririm :
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_planted_tank_k956355.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/karma_beta_akvaryumum_k955541.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dogaclama_kup_akvaryum_k955894.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_splendens_yeni_yuvasi_k956780.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_baslangic_k956866.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ilk_betta_tankim_k956906.asp[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini inceleyeceğim uykusuz bir vaktimde.
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Sorularınızın hepsini hobici arkadaşlar yanıtlamışlar. Cevap anlamında bana pek bir şey kalmamış.
Ben de tasarım anlamında bir kaç öneriyle katkıda bulunayım. Forumda kurulmuş, bettanızı rahat ettirebilmeniz adına size yol gösterebilecek konu ve kurulumları buraya bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/mutfak_tezgahi_vol_2_k951567.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/blue_thunder_!_betta_k954291.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betamin_nacizane_yeni_dairesi_ve129303;_guncellendi_k952544_sn2.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yillar_sonra_yeniden_k951591.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/40x30x30_blackwater_nano_k948507.asp
Çok daha fazlasını labirentliler forumunda bulabilirsiniz. Bu konular tasarım harici bilgileri edinmenizi de sağlayacaktır.
Bunlar da kendi akvaryumlarımdan. Yol gösterici olması için bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/020420200146461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/170320200018211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/210320200039281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/150320200052591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG]
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini tek tek inceleyeceğim. Bu denli güzel bir akvaryum yapmam için zamana ihtiyacım var sanırım... Fakat bu konuda kararlıyım, elimden gelenin en iyisini yapacağım, hoşuma gidiyor uğraşmak. :)
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Sorularınızın hepsini hobici arkadaşlar yanıtlamışlar. Cevap anlamında bana pek bir şey kalmamış.
Ben de tasarım anlamında bir kaç öneriyle katkıda bulunayım. Forumda kurulmuş, bettanızı rahat ettirebilmeniz adına size yol gösterebilecek konu ve kurulumları buraya bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/mutfak_tezgahi_vol_2_k951567.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/blue_thunder_!_betta_k954291.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betamin_nacizane_yeni_dairesi_ve129303;_guncellendi_k952544_sn2.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yillar_sonra_yeniden_k951591.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/40x30x30_blackwater_nano_k948507.asp
Çok daha fazlasını labirentliler forumunda bulabilirsiniz. Bu konular tasarım harici bilgileri edinmenizi de sağlayacaktır.
Bunlar da kendi akvaryumlarımdan. Yol gösterici olması için bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/020420200146461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/170320200018211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/210320200039281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/150320200052591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG]
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini tek tek inceleyeceğim. Bu denli güzel bir akvaryum yapmam için zamana ihtiyacım var sanırım... Fakat bu konuda kararlıyım, elimden gelenin en iyisini yapacağım, hoşuma gidiyor uğraşmak. :)
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Ben yem konusunda yardımcı olayım. Balığınıza minik bir tutam şeklinde vermeniz daha iyidir ölçü verecek olursam bir çay kaşığının çeyreğinden daha az olacak şekilde verebilirsiniz dediğime dikkat edin fazla yem vermek balığı hastalandırır az yem vermek de aç kalmasına sebep olur ölçüyü çok iyi ayarlayın. Yani adam size 1 adet dediyse siz 15-20 adet verin tane olarak yani [/QUOTE]
15-20 adet biraz fazla değil mi? Biraz çok gibi geldi gözüme. [:geek:]
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Ben yem konusunda yardımcı olayım. Balığınıza minik bir tutam şeklinde vermeniz daha iyidir ölçü verecek olursam bir çay kaşığının çeyreğinden daha az olacak şekilde verebilirsiniz dediğime dikkat edin fazla yem vermek balığı hastalandırır az yem vermek de aç kalmasına sebep olur ölçüyü çok iyi ayarlayın. Yani adam size 1 adet dediyse siz 15-20 adet verin tane olarak yani [/QUOTE]
15-20 adet biraz fazla değil mi? Biraz çok gibi geldi gözüme. [:geek:]
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=ternapi]
Kimse anne karnında öğrenmedi, rahat olun[;)]
Öğrenmeye açık olmanız güzel, böyle devam ederseniz başarılı bir akvarist olursunuz. Hem hobi anlamında keyif alırsınız hem de beslediğiniz canlılar rahat eder[:iyi:]
Yolunuz açık olsun...[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam güzel düşünceleriniz için. :)
[QUOTE=ternapi]
Kimse anne karnında öğrenmedi, rahat olun[;)]
Öğrenmeye açık olmanız güzel, böyle devam ederseniz başarılı bir akvarist olursunuz. Hem hobi anlamında keyif alırsınız hem de beslediğiniz canlılar rahat eder[:iyi:]
Yolunuz açık olsun...[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam güzel düşünceleriniz için. :)
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
