ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murat350691
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Şubat 2020 21:11
Son Ziyaret:
25 Mart 2020 03:18
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat karahan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat karahan
SON 5 MESAJI
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yardım)
[QUOTE=deatless22]Merhaba Murat bey, öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz.
Sorularınıza cevap vereyim
1- İlk 10 gün 4-6 saat verebilirsiniz, sonra 8 saat ışık yeterli olur. Bitkileriniz lowtech genelde optimum ışık yeterli gelir. Fazla ışık alg-yosun oluşumuna neden olabilir.
2- CO2 tabletleri, CO2 difüzyon reaktörü deliğine yerleştirerek kullanabilirsiniz. Bittikçe yenisi yerleştirirsiniz. (CO2 difüzyon reaktörünü ekliyorum)
3- Sıvı gübre haftada 4 ml eklemeniz gerekir. Bir basmada 2ml damlatır, 2 defa yapmanız gerek. Su değişiminden sonra yapabilirsiniz her hafta.
4- Adaptasyon sürecinde çürümeler olabilir, besin eksikliği de olabilir akvaryumda. Gübreleri ve CO2 yi eklerseniz akvaryumun düzelir.
Fakat bir husus var akvaryumda "220 V 50h Rx 400 2 adet florosan" diye belirttiğiniz dalgıç florasan sanırım. Bitkili akvaryum için bunun bir faydası olmaz. Akvaryum hacminiz 30 litre brüt. Aydınlatmanızı değiştirmeniz gerekir. Şerit led (15-20 watt seviyesinde )ile bir aydınlatma yapabilirsiniz veya normal beyaz led ampul (10w'lardan 2 tane) alıp aydınlatma yapabilirsiniz. İstediğiniz bitki çoğalması için elinizdeki gübreler yeterli, CO2 de var, ışığı da ayarlarsanız gayet güzel olacaktır.
CO2 difüzyon reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125974/190220201449381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatma için ürünleri aldıgım yer iki adetin bitkiler için yeterli olcagını söyledi.
Co2 atomizer var elimde tablet ile bunu nasil kullanabilirim
Mayalı sistemmiş gibi pet şişeye su doldurup tableti atip atomizere baglamayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/190220201823421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]1- ışıklandırmam kaç saat olucak
İlk ay günlük 4-5 saat ile başlayın, her ay 1-2 saat artırarak 8 saate kadar çıkarın. Her gün ışığın aynı saate açılıp kapanması önemli. Zaman ayarlı priz kullanın.
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
Hiç kullanmadım o yüzden başka bir sistem tavsiye edeyim. D201 ya da D501 set edinin. Çalışma prensibi aynı, adları ve görünüşleri farklı. Tanka düzenli co2 sağlamanın en ucuz ve güzel yolu bu sistemdir. Mayalı sistem gibi uğraştırmaz ve 1 aya kadar stabil co2 çıkışı sağlar. Ayrıca sudaki co2 seviyesini takip etmek için co2 indicator edinin. Sudaki co2 dalgalanmaları balıkları ve bitkiler kötü etkiler ve yosun oluşumuna sebebiyet verir.
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
tropicanın hem turuncu şişesi hem de yeşil şişesi mevcut, sizdeki hangisi?
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
yeni sürgünler çıkacak, bu bitki yeni filizlerini yaprak uçlarından verir, zamanla görürsünüz.
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
- Tank suyu bulanık. Belli ki bakteri kültürünü oturtmamışsınız. Sera Nitrivec kullanmanızı tavsiye ederim. Direkt olarak tanka uygulayabilirsiniz.
- Su içi floresanlarla bitki işi zor. Aydınlatma ile ilgili led armatür yapmanızı tavsiye ederim. Uygulamalı anlatımlar ya da bunları tanklara uygun yapıp satan hobiciler mevcut. Ben de onlardan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Rifai adlı üyeden almıştım.
- Haftalık %30 su değişimi kesinlikle gerekli. Bir kaç gün önceden suyu doldurun ve bekletin. Mesela her pazar günü su değişimini yapın.
Son olarak; Yukarıdaki "CO2 difüzyon reaktörü" diye konulan alet co2 difüzörüdür, yani hortumun bir ucu buna bağlıdır, diğer ucu tüpe ya da mayalı şişesine. Yüksek basınçla co2'yi minik kabarcıklar haline getirip suda daha rahat çözünmesini sağlar. Co2 tabletle kullanılacak bir ürün değildir.
[URL]https://mossdepo.com/index.php?id_product=232&controller=product[/URL]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/32958969193.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38fac9829fPh1r&algo_pvid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188&algo_expid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188-11&btsid=0b0a3f8115821147923943981e1e0c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_[/URL][/QUOTE]
Gübre olarak yeşil şişesi mevcut co2 ölçer alıcam ve tabletle denicem şuanlık durum bu şekilde.Çok bakım gerektirmeyen bitkiler almaya çalıştım başlangıçta co2 durumuna göre ilerlemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=deatless22]Merhaba Murat bey, öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz.
Sorularınıza cevap vereyim
1- İlk 10 gün 4-6 saat verebilirsiniz, sonra 8 saat ışık yeterli olur. Bitkileriniz lowtech genelde optimum ışık yeterli gelir. Fazla ışık alg-yosun oluşumuna neden olabilir.
2- CO2 tabletleri, CO2 difüzyon reaktörü deliğine yerleştirerek kullanabilirsiniz. Bittikçe yenisi yerleştirirsiniz. (CO2 difüzyon reaktörünü ekliyorum)
3- Sıvı gübre haftada 4 ml eklemeniz gerekir. Bir basmada 2ml damlatır, 2 defa yapmanız gerek. Su değişiminden sonra yapabilirsiniz her hafta.
4- Adaptasyon sürecinde çürümeler olabilir, besin eksikliği de olabilir akvaryumda. Gübreleri ve CO2 yi eklerseniz akvaryumun düzelir.
Fakat bir husus var akvaryumda "220 V 50h Rx 400 2 adet florosan" diye belirttiğiniz dalgıç florasan sanırım. Bitkili akvaryum için bunun bir faydası olmaz. Akvaryum hacminiz 30 litre brüt. Aydınlatmanızı değiştirmeniz gerekir. Şerit led (15-20 watt seviyesinde )ile bir aydınlatma yapabilirsiniz veya normal beyaz led ampul (10w'lardan 2 tane) alıp aydınlatma yapabilirsiniz. İstediğiniz bitki çoğalması için elinizdeki gübreler yeterli, CO2 de var, ışığı da ayarlarsanız gayet güzel olacaktır.
CO2 difüzyon reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125974/190220201449381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatma için ürünleri aldıgım yer iki adetin bitkiler için yeterli olcagını söyledi.
Co2 atomizer var elimde tablet ile bunu nasil kullanabilirim
Mayalı sistemmiş gibi pet şişeye su doldurup tableti atip atomizere baglamayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/190220201823421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]1- ışıklandırmam kaç saat olucak
İlk ay günlük 4-5 saat ile başlayın, her ay 1-2 saat artırarak 8 saate kadar çıkarın. Her gün ışığın aynı saate açılıp kapanması önemli. Zaman ayarlı priz kullanın.
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
Hiç kullanmadım o yüzden başka bir sistem tavsiye edeyim. D201 ya da D501 set edinin. Çalışma prensibi aynı, adları ve görünüşleri farklı. Tanka düzenli co2 sağlamanın en ucuz ve güzel yolu bu sistemdir. Mayalı sistem gibi uğraştırmaz ve 1 aya kadar stabil co2 çıkışı sağlar. Ayrıca sudaki co2 seviyesini takip etmek için co2 indicator edinin. Sudaki co2 dalgalanmaları balıkları ve bitkiler kötü etkiler ve yosun oluşumuna sebebiyet verir.
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
tropicanın hem turuncu şişesi hem de yeşil şişesi mevcut, sizdeki hangisi?
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
yeni sürgünler çıkacak, bu bitki yeni filizlerini yaprak uçlarından verir, zamanla görürsünüz.
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
- Tank suyu bulanık. Belli ki bakteri kültürünü oturtmamışsınız. Sera Nitrivec kullanmanızı tavsiye ederim. Direkt olarak tanka uygulayabilirsiniz.
- Su içi floresanlarla bitki işi zor. Aydınlatma ile ilgili led armatür yapmanızı tavsiye ederim. Uygulamalı anlatımlar ya da bunları tanklara uygun yapıp satan hobiciler mevcut. Ben de onlardan birini kullanıyorum ve gayet memnunum. Rifai adlı üyeden almıştım.
- Haftalık %30 su değişimi kesinlikle gerekli. Bir kaç gün önceden suyu doldurun ve bekletin. Mesela her pazar günü su değişimini yapın.
Son olarak; Yukarıdaki "CO2 difüzyon reaktörü" diye konulan alet co2 difüzörüdür, yani hortumun bir ucu buna bağlıdır, diğer ucu tüpe ya da mayalı şişesine. Yüksek basınçla co2'yi minik kabarcıklar haline getirip suda daha rahat çözünmesini sağlar. Co2 tabletle kullanılacak bir ürün değildir.
[URL]https://mossdepo.com/index.php?id_product=232&controller=product[/URL]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/32958969193.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.38fac9829fPh1r&algo_pvid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188&algo_expid=05c4e16e-739f-49ee-a338-9c7de8591188-11&btsid=0b0a3f8115821147923943981e1e0c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_[/URL][/QUOTE]
Gübre olarak yeşil şişesi mevcut co2 ölçer alıcam ve tabletle denicem şuanlık durum bu şekilde.Çok bakım gerektirmeyen bitkiler almaya çalıştım başlangıçta co2 durumuna göre ilerlemeyi düşünüyorum.
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
[QUOTE=serhat480]
3 damla damlatıyorum yazmıssın bı yerde 1 ml 20 damla yazıyodu yanı senın 60 damla damlatman gerek ve gubre ne gubresı potasyum, fosfor, nıtrat, mıkro ellement bir suru cesit gubre var bıtkılerın hepsıne ıhtıyacı var ama cogunlukla potasyum eger kullandıgın gubrenın ıcındekıler kısmında potastum yoksa veya az oranda varsa dısarıdan potasyum gubresı bulmanı tavsıye ederim[/QUOTE]
İlkte 3 damla damlattım ertesi gün biraz su yenilemesi yaptım bulaniklık çoktu suda 5 damla yaptım.Gübre içinde kullandigim gübrede tüm birleşenler varmış 40.tlye aldım iyi bir gübre oldugunu ögrendim forumlarda.Birde net bir bilgiye ulaşamadım ışıklandırma saati bakım durunları için her kafadan bir ses çıktığı için kendi akvaryumunu eklemek zorunda kaldım.Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
[QUOTE=serhat480]
3 damla damlatıyorum yazmıssın bı yerde 1 ml 20 damla yazıyodu yanı senın 60 damla damlatman gerek ve gubre ne gubresı potasyum, fosfor, nıtrat, mıkro ellement bir suru cesit gubre var bıtkılerın hepsıne ıhtıyacı var ama cogunlukla potasyum eger kullandıgın gubrenın ıcındekıler kısmında potastum yoksa veya az oranda varsa dısarıdan potasyum gubresı bulmanı tavsıye ederim[/QUOTE]
İlkte 3 damla damlattım ertesi gün biraz su yenilemesi yaptım bulaniklık çoktu suda 5 damla yaptım.Gübre içinde kullandigim gübrede tüm birleşenler varmış 40.tlye aldım iyi bir gübre oldugunu ögrendim forumlarda.Birde net bir bilgiye ulaşamadım ışıklandırma saati bakım durunları için her kafadan bir ses çıktığı için kendi akvaryumunu eklemek zorunda kaldım.Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
[QUOTE=serhat480]
ilk başta hayırlı olsun bende yeni yeni girdim bitkili akvaryuma arastırdığım okudugum seylerden sorularını cevaplamaya çalısım
1) ısıklandırma gunde ortalama 8 saat acık kalsa yeterlı olur bence
2)co2 tableti bende dusunmustum ama cogu kısı verım alamadım demıs sen almıssın bı kere urunu paket uzerınde yazan kullanma talımatına uymanı tavsıye ederim
3)sıvı gubre olarak elınde ne oldugunu bılmıyorum ama her gubrenın farklı dozajlarda kullanmı var hazır bı urun aldıysan en dogru kullanmayı ordan gorebılırsın
4)gubre eksıklıgınden oluyodur otasyum gubresı varsa elınde dozajını bıraz arttırabılırsın ve 3 damla değil 3 damla 1ml bile etmıyo lıtrene gore oran orantıyla hesaplamasını yapıp atman lazım
sitenin ilanlar kısmında gubre yapıp satan bı arkadas var orda gubre eksıklıklerınde ne gıbı durumlarla karsılasırsın ne kadar kullanman gerek fılana cıklamıstı bı ıncele bence[/QUOTE]
Gübre olarak hazır tropica üzerinde 100 litreye 10 ml yaziyor ben 5 ml damlatıyorum[EDIT]murat350691,2020-02-18 23:05:55[/EDIT]
[QUOTE=serhat480]
ilk başta hayırlı olsun bende yeni yeni girdim bitkili akvaryuma arastırdığım okudugum seylerden sorularını cevaplamaya çalısım
1) ısıklandırma gunde ortalama 8 saat acık kalsa yeterlı olur bence
2)co2 tableti bende dusunmustum ama cogu kısı verım alamadım demıs sen almıssın bı kere urunu paket uzerınde yazan kullanma talımatına uymanı tavsıye ederim
3)sıvı gubre olarak elınde ne oldugunu bılmıyorum ama her gubrenın farklı dozajlarda kullanmı var hazır bı urun aldıysan en dogru kullanmayı ordan gorebılırsın
4)gubre eksıklıgınden oluyodur otasyum gubresı varsa elınde dozajını bıraz arttırabılırsın ve 3 damla değil 3 damla 1ml bile etmıyo lıtrene gore oran orantıyla hesaplamasını yapıp atman lazım
sitenin ilanlar kısmında gubre yapıp satan bı arkadas var orda gubre eksıklıklerınde ne gıbı durumlarla karsılasırsın ne kadar kullanman gerek fılana cıklamıstı bı ıncele bence[/QUOTE]
Gübre olarak hazır tropica üzerinde 100 litreye 10 ml yaziyor ben 5 ml damlatıyorum[EDIT]murat350691,2020-02-18 23:05:55[/EDIT]
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yeniyim)
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-19 03:02:56[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-19 03:02:56[/EDIT]
Low Tech Bitki Akvaryumu Kurdum Resimli (yardım)
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202143411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-18 22:01:48[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar.ilk defa bitki akvaryumu kurdum.Yapılan işlemlerimi sizinle paylaşıp önerilerinize ihtiyacım var.
50x20x30 akvaryuma:
Lav kırıgı üzerine hagen kum
220 V 50h Rx 400 2 adet florosan
24 derece ayarlanmış ısıtıcı
5w300l şelale filtre
Bitkiler:
8 adet subulata
1 Ludwigia Repens Rubin
2 Bocapa moninieri
1 java fern
1 lobelia cardinalis
1 Staurogyne repens
Toropica sıvı gübre
Sera co2 tablet (mayalı istemiyorum)
Balik olarak 6 adet kardinal neon
3 adet odessa
2 adet cüce vatos
Şimdi ögrenmek istedigim
1- ışıklandırmam kaç saat olucak
2- co2 tableti hafta 1 su degisiminden sonra mı 1 adet atıcam ?
3-sıvı gübreyi sy degisininden sonra hafta 1 kez 3 damla mı atıcam
4-java fernin yaprak uçlarında kararmalar oldu
Bu malzemelerime göre bana eksik yada fazla ve bakım periyodu önerisi yazarsanız çok mutlu olurum.Akvaryumun berrakve canlı görünümlü bitkilere sahip olmasını istiyorum.Akvaryum 2 günlük şuan yardımlarınız için herkese çok teşekkürler şimdiden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202143411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221194/180220202144451.jpg[/IMG][EDIT]murat350691,2020-02-18 22:01:48[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
