ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eylülc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2020 22:16
Son Ziyaret:
23 Şubat 2020 20:19
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
eylül can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
eylül can
SON 8 MESAJI
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]Duzelse bile zaman alir. Genelde bi kere basladi mi ölüyor. Oluşmamasi için önlem almak lazm. Yemleri kaliteli olacak, su değişimi, filtresi, filtre malzemeleri.. balık işi zor.[/QUOTE][QUOTE=asabijapon]Balık işi zor Anıl beyin dediği gibi.
Ya herşeyi mükemmel yapacaksınız ya çok paranız olacak yada bazı şeylerin ilmini çok iyi bileceksiniz.
[/QUOTE][QUOTE=Ali.65]
İlmin sende olmadığı kesin.[/QUOTE][QUOTE=RobinsonDefoe]
Filtreyi hemen almış olsanız bile bakteri kolonilerinin tam anlamıyla yerleşmesi ve azot döngüsünü işlevli bi şekilde yerine getirmesi aylar alacaktır. Şu an yapacağınız en doğru hareket 2 günde bir %20 li oranlarda en az 1 gün ağzı açık dinlendirilmiş akvaryum ısısıyla aynı ısıda su ile değişim yapmak. Renkli boyalı taşlarıda çıkartmanız yerinde olur sağlıkları için.[/QUOTE]
Hepinize teşekkür ederim maalesef petshopçular bana doğru bilgi veremediği için çok geç kaldım bu da bana ders oldu daha gencim baya sizlerden bilgi aldığım için çok mutluyum tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=goldfishlove]Duzelse bile zaman alir. Genelde bi kere basladi mi ölüyor. Oluşmamasi için önlem almak lazm. Yemleri kaliteli olacak, su değişimi, filtresi, filtre malzemeleri.. balık işi zor.[/QUOTE][QUOTE=asabijapon]Balık işi zor Anıl beyin dediği gibi.
Ya herşeyi mükemmel yapacaksınız ya çok paranız olacak yada bazı şeylerin ilmini çok iyi bileceksiniz.
[/QUOTE][QUOTE=Ali.65]
İlmin sende olmadığı kesin.[/QUOTE][QUOTE=RobinsonDefoe]
Filtreyi hemen almış olsanız bile bakteri kolonilerinin tam anlamıyla yerleşmesi ve azot döngüsünü işlevli bi şekilde yerine getirmesi aylar alacaktır. Şu an yapacağınız en doğru hareket 2 günde bir %20 li oranlarda en az 1 gün ağzı açık dinlendirilmiş akvaryum ısısıyla aynı ısıda su ile değişim yapmak. Renkli boyalı taşlarıda çıkartmanız yerinde olur sağlıkları için.[/QUOTE]
Hepinize teşekkür ederim maalesef petshopçular bana doğru bilgi veremediği için çok geç kaldım bu da bana ders oldu daha gencim baya sizlerden bilgi aldığım için çok mutluyum tekrardan teşekkürler.
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]O baliklarin hepsi ölecek. Cocugun altını almazsan ne olur.[:)] baliklar asitten eriyor öyle düşünün. Mutlaka filtre. Ailenizi dinlemeyin. 7 24 çalışsın. [;)][/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bir an önce alacağım peki aldıktan sonra düzelir değil mi çünki ölseydi ölürdü yavrucağızlar [:((]
[QUOTE=goldfishlove]O baliklarin hepsi ölecek. Cocugun altını almazsan ne olur.[:)] baliklar asitten eriyor öyle düşünün. Mutlaka filtre. Ailenizi dinlemeyin. 7 24 çalışsın. [;)][/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bir an önce alacağım peki aldıktan sonra düzelir değil mi çünki ölseydi ölürdü yavrucağızlar [:((]
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]
Filtre yok. Dışkılar sürekli birikip suya karışıyor amonyak nitrat o biçim..[/QUOTE]
Tekrardan merhaba beyaz balığımın kuyrukları ayrış ayrış sanki forumda bu durumda olan balık ölmüş idi şimdi ne yapmam gerekiyor lakin forumda o balık baya kötü haldeydi beyazın uçları kopmuş ayrışıyor gibi ayrı minik akvaryuma mı almalıyım sizce[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201802441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201803331.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]
Filtre yok. Dışkılar sürekli birikip suya karışıyor amonyak nitrat o biçim..[/QUOTE]
Tekrardan merhaba beyaz balığımın kuyrukları ayrış ayrış sanki forumda bu durumda olan balık ölmüş idi şimdi ne yapmam gerekiyor lakin forumda o balık baya kötü haldeydi beyazın uçları kopmuş ayrışıyor gibi ayrı minik akvaryuma mı almalıyım sizce[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201802441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/190220201803331.jpg[/IMG]
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]
Petshoplar zaten ne sattığını bile bilmiyor o kadar ilgisizler. Keske kapansalar açmak için bir sürü şartı olsa.
Yüzgeç kapanma sorunu diye bir şey duydum. Hic bilgim yok. Renginde kararma mi var? Amonyak yanığı diyorlar. Fazla yemleme, su kirliliği filtre kirliliği vs. Haftada iki kez 1/3 su değişimi ve gunde 2 kez az yemleme her biri en fazla 2 tane yesin. Yem olarak açık yem yerine kapali olanlardan. Jbl goldpears, seranın var bitkisel icerikli başka balik yemi de olur. Tetranin var 1 mm olanlardan küçük baliklariniz galiba. Haftada bir gün bir sey vermeyin. Zaten bunlari normalde de yapıyoruz. Bence bir sey yapmayin düzelirse düzelir bunları yapinca. Renk de zamanla düzelir. Ama filtre mutlaka alın şelale filtre de olabilir. Geçmiş olsun. [:)] Umarım düzelir. [/QUOTE]
Çok teşekkürler :) evet kararma var kuyruk ve üst yüzgeçte.haklısınız benim sınav haftalarımda pek sularını iyi temizliyemiyordum belki de o pisliklerdendir ve şu filtreler ne kadar yakar yakar ayda annemle babam başımın etini yiyor fazla yakar diye
[QUOTE=goldfishlove]
Petshoplar zaten ne sattığını bile bilmiyor o kadar ilgisizler. Keske kapansalar açmak için bir sürü şartı olsa.
Yüzgeç kapanma sorunu diye bir şey duydum. Hic bilgim yok. Renginde kararma mi var? Amonyak yanığı diyorlar. Fazla yemleme, su kirliliği filtre kirliliği vs. Haftada iki kez 1/3 su değişimi ve gunde 2 kez az yemleme her biri en fazla 2 tane yesin. Yem olarak açık yem yerine kapali olanlardan. Jbl goldpears, seranın var bitkisel icerikli başka balik yemi de olur. Tetranin var 1 mm olanlardan küçük baliklariniz galiba. Haftada bir gün bir sey vermeyin. Zaten bunlari normalde de yapıyoruz. Bence bir sey yapmayin düzelirse düzelir bunları yapinca. Renk de zamanla düzelir. Ama filtre mutlaka alın şelale filtre de olabilir. Geçmiş olsun. [:)] Umarım düzelir. [/QUOTE]
Çok teşekkürler :) evet kararma var kuyruk ve üst yüzgeçte.haklısınız benim sınav haftalarımda pek sularını iyi temizliyemiyordum belki de o pisliklerdendir ve şu filtreler ne kadar yakar yakar ayda annemle babam başımın etini yiyor fazla yakar diye
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]Yem olarak jbl goldpears öneririm. Sera vipegran da veriyorum sevdiler. Hem sarımsaklı. En küçük olandan alın. Su değişimlerini sık yaparsaniz hem balıklar hastalanmaz hem yosun olusmaz temisliginiz kolay olur. Filtre olarak pipo japonlara uygun değil. Iyi bi ic filtre guzel olur. Su değişiminde 1/3 oranda değişim iyi. Oldugu yerde dönme sebebi kesin olmamakla birlikte yediği sindiremediği bir şey mi var acaba diye düşündüm. Ben de veriyorum kabak salatalik havuc falan küçük granul yem büyüklüğünde mercimek tanesi kadar 3 5 tane haşlayıp cok az. Her biri 2 tane yese yeter. Onu yediğinde bir dahaki ogune yemleyin aynen. Ya aşırı yem yedi ya da sindiremedigi bir sey var diye düşünüyorum. Bir gun aç bırakın. Bi öğün de bezelye verin kabugunu soyup. 2 3 tane fazla atıp kirlenmesin akvaryum. Balik ac kalsın acliktan ölmez de aşırı yemleme bozuyor poncikleri.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim şimdi ki petshoplar maalesef çok kaba insanın bir şey sorası gelmiyor rengi düzelir mi peki çünki ne zamandır var ve maşallah bir şeyi yok ayrıcı siyah beyaz balığım üst yüzgeçi kapalı bununla ilgili bir yazı vardı ilaç önerilmişti siz de biliyorsanız onu mu önerirsiniz yoksa üst yüzgecinin kapalı olmasının bir sorunu yokmu diğer 2si maşallah sorun yok :)
[QUOTE=goldfishlove]Yem olarak jbl goldpears öneririm. Sera vipegran da veriyorum sevdiler. Hem sarımsaklı. En küçük olandan alın. Su değişimlerini sık yaparsaniz hem balıklar hastalanmaz hem yosun olusmaz temisliginiz kolay olur. Filtre olarak pipo japonlara uygun değil. Iyi bi ic filtre guzel olur. Su değişiminde 1/3 oranda değişim iyi. Oldugu yerde dönme sebebi kesin olmamakla birlikte yediği sindiremediği bir şey mi var acaba diye düşündüm. Ben de veriyorum kabak salatalik havuc falan küçük granul yem büyüklüğünde mercimek tanesi kadar 3 5 tane haşlayıp cok az. Her biri 2 tane yese yeter. Onu yediğinde bir dahaki ogune yemleyin aynen. Ya aşırı yem yedi ya da sindiremedigi bir sey var diye düşünüyorum. Bir gun aç bırakın. Bi öğün de bezelye verin kabugunu soyup. 2 3 tane fazla atıp kirlenmesin akvaryum. Balik ac kalsın acliktan ölmez de aşırı yemleme bozuyor poncikleri.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim şimdi ki petshoplar maalesef çok kaba insanın bir şey sorası gelmiyor rengi düzelir mi peki çünki ne zamandır var ve maşallah bir şeyi yok ayrıcı siyah beyaz balığım üst yüzgeçi kapalı bununla ilgili bir yazı vardı ilaç önerilmişti siz de biliyorsanız onu mu önerirsiniz yoksa üst yüzgecinin kapalı olmasının bir sorunu yokmu diğer 2si maşallah sorun yok :)
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
[QUOTE=goldfishlove]Kaç litre?
Ne zaman kurdunuz akvaryumu?
Filtre?
Yemleme tarifeniz ve markaları?
Ektra verdiğiniz yiyecekler?
Su değişim tarifeniz?
Dinlenmis su mu kullaniyorsunuz? Klor etkilemis olabilir mi diye düşündüm.
En son ilaç vs. Eklediniz mi?
Size tepki veriyorlar mi? Acıktklarında falan?
Sarımsak falan veriyorlar ilk zamanlar yanlış verdim bu tarz olmuştu balıklardan biri.[/QUOTE]
Merhaba yanıtladığınız için öncelikle teşekkür ederim.
Akvaryum 80 litre
25 eylülde kurdum ilk minik bir akvaryumda büyüttüm geçen ayda şimdi ki 80 çaplı büyük akvaryuma geçtim
Bir filtrem yok hava taşım var pipo filtre alacağım yakın zamanda
Yemleme tarifem sabah saat 6 haftasonları 10(markası yok petshoplar japon balığı yemi dediğimde veriyorlar markasız)
ekstra verdiğim yiyecekler bazen lahana haşlayp veriyorum bazen yumurta sarısını parçalayıp yem yerine veriyorum
su değişim tarifem 2 haftada bir küçüğe aldığımda 2,3 güne bir ama büyükte baya idare ediyor
dinlenmiş su kullanıyorum
ilaç eklemedim fakat akvaryum tuzu ekledim ve dezenfekte damlası verdi oetshop bana onu kattım aralıklarla
veriyorlar odaya başka bir lahıs hirdiğinde harekleniyorlar sonra yem için yukarı çıkıyorlar sadece şu sırakar matkap gibi dönüyor
annem bir keresinde marul vermişti birde elma :/
[QUOTE=Beta_balik]Suyun kimyasında ciddi bir sıkıntı olabilir. Bu akvaryum hacmine göre balık sayısı fazla olduğunda, filtre olmadığında, suyun ısısının düşük olduğunda yada sürekli değiştiğinde, akvaryumun küçük olduğunda olur. Ama bizim tam olarak ne olduğunu anlamamız için,
Akvaryumun litresini
Su değişimini nasıl yaptığınızı
Filtrenin olup olmadığını
Balık sayısını
Su sıcaklığının kaç derece olduğunu
Söylemeniz lazım. Ayrıca akvaryumun fotoğrafını da koyarsanız iyi olur. Şu anda yapabileceğiniz en iyi şey %50 miktarında, 48 saat dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi yapmak.
Ayrıca dezenfektan dediğiniz nedir? [/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
filtrem yok fakat her şey normal gidiyotdu siyah balığım da tuhaflaştığında buraya başvurmak istedim.sadece hava taşım var
akvaryum litresi 80 litre
su değişimini ilk önce fanusta dinlenmiş olan suya katıyorum balıkları kendi suları ile alıştırıyorum ilk sonrada asıl akvaryumu temizliyorum sonrada balıkalrı geri koyuyorum tabif anıstaki su da temiz olduğu için
filtre yok hava taşı var
balık sayısı 4 4üde japon
su sıcaklığını bilmiyorum ama peteğin yanında ısınıyor yeterince oda sıcaklığında ne soğuk ne sıcak
tamamdır koyarım fotoğrafınıda teşekkür ederim dezenfekte dediğimde petshop bana bunu verdi bir kaç damla damlatılıp bakterilerden arındırıyormuş siyah balığımın ğst yüzgeçinde bakteri olabilme düşünceyle aldım ve bryaz ile siyah balığım ğst yğzgeçi kapalı :/
[QUOTE=goldfishlove]Kaç litre?
Ne zaman kurdunuz akvaryumu?
Filtre?
Yemleme tarifeniz ve markaları?
Ektra verdiğiniz yiyecekler?
Su değişim tarifeniz?
Dinlenmis su mu kullaniyorsunuz? Klor etkilemis olabilir mi diye düşündüm.
En son ilaç vs. Eklediniz mi?
Size tepki veriyorlar mi? Acıktklarında falan?
Sarımsak falan veriyorlar ilk zamanlar yanlış verdim bu tarz olmuştu balıklardan biri.[/QUOTE]
Merhaba yanıtladığınız için öncelikle teşekkür ederim.
Akvaryum 80 litre
25 eylülde kurdum ilk minik bir akvaryumda büyüttüm geçen ayda şimdi ki 80 çaplı büyük akvaryuma geçtim
Bir filtrem yok hava taşım var pipo filtre alacağım yakın zamanda
Yemleme tarifem sabah saat 6 haftasonları 10(markası yok petshoplar japon balığı yemi dediğimde veriyorlar markasız)
ekstra verdiğim yiyecekler bazen lahana haşlayp veriyorum bazen yumurta sarısını parçalayıp yem yerine veriyorum
su değişim tarifem 2 haftada bir küçüğe aldığımda 2,3 güne bir ama büyükte baya idare ediyor
dinlenmiş su kullanıyorum
ilaç eklemedim fakat akvaryum tuzu ekledim ve dezenfekte damlası verdi oetshop bana onu kattım aralıklarla
veriyorlar odaya başka bir lahıs hirdiğinde harekleniyorlar sonra yem için yukarı çıkıyorlar sadece şu sırakar matkap gibi dönüyor
annem bir keresinde marul vermişti birde elma :/
[QUOTE=Beta_balik]Suyun kimyasında ciddi bir sıkıntı olabilir. Bu akvaryum hacmine göre balık sayısı fazla olduğunda, filtre olmadığında, suyun ısısının düşük olduğunda yada sürekli değiştiğinde, akvaryumun küçük olduğunda olur. Ama bizim tam olarak ne olduğunu anlamamız için,
Akvaryumun litresini
Su değişimini nasıl yaptığınızı
Filtrenin olup olmadığını
Balık sayısını
Su sıcaklığının kaç derece olduğunu
Söylemeniz lazım. Ayrıca akvaryumun fotoğrafını da koyarsanız iyi olur. Şu anda yapabileceğiniz en iyi şey %50 miktarında, 48 saat dinlenmiş musluk suyu ile su değişimi yapmak.
Ayrıca dezenfektan dediğiniz nedir? [/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
filtrem yok fakat her şey normal gidiyotdu siyah balığım da tuhaflaştığında buraya başvurmak istedim.sadece hava taşım var
akvaryum litresi 80 litre
su değişimini ilk önce fanusta dinlenmiş olan suya katıyorum balıkları kendi suları ile alıştırıyorum ilk sonrada asıl akvaryumu temizliyorum sonrada balıkalrı geri koyuyorum tabif anıstaki su da temiz olduğu için
filtre yok hava taşı var
balık sayısı 4 4üde japon
su sıcaklığını bilmiyorum ama peteğin yanında ısınıyor yeterince oda sıcaklığında ne soğuk ne sıcak
tamamdır koyarım fotoğrafınıda teşekkür ederim dezenfekte dediğimde petshop bana bunu verdi bir kaç damla damlatılıp bakterilerden arındırıyormuş siyah balığımın ğst yüzgeçinde bakteri olabilme düşünceyle aldım ve bryaz ile siyah balığım ğst yğzgeçi kapalı :/
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202235521.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202235521.jpg[/IMG]
Japon Balığım Sürekli Dönüyor,siyahlaştı
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202228421.jpg[/IMG][:((]
Merhaba akvaryumumda 4 tane japonum var beyaz japon balığımın yüzgeçi kapalı ve kenarlara doğru siyah ayrıca kuyruklarının sonlarıda siyahtır ben ilk bunu normal karşıladım ki 1,5 ay falan da olmuştur fakat diğer siyah japonumun da üst yüzgeçi kapandıktan yapışmış gibi görünmesinden dolayı beyazın niye böyle görülmesini araştırdım ve hasta olabileceğini düşünüyorum fakat hasta olduğunu nerden anlıyabilirim bu renk değişimi bana gayet normal geliyordu oysa ve 30 dakkadır kendi etrafında daire çiziyor sanki lütfen yardımcı olun pek bilgi değilim.(siyah balığımda tuhaf sürüden ayrı niyeyse şuan turuncu ve gri japonum normal ne yapmam gerekiyor.siyahın üst yüzgeçi yapışık gibi görününce bakteri kapabilme düşüncesiyle dezenfekte ve akvaryum tuzu attım siyah şuan ara ara durgunlaşıyor fakat çember falan çizmiyor)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221141/160220202228421.jpg[/IMG][:((]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
