ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2019 19:45
Son Ziyaret:
22 Ekim 2019 16:58
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlkay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yok
SON 7 MESAJI
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=ityo39]
En düşük debili iç filtre veya şelale filtre 200 litre/saattir zaten, her halukarda şelale de olsa fazla akıntı olur. Bence filtreye vereceğiniz parayı 30-40 lt lik bir akvaryuma harcayın, mevcut iç filtreyi kullanırsınız hem de balık seçerken daha fazla seçeneğiniz olur. Akvaryum 10 litre gibi çok küçük olduğu zaman suda artmasını istemediğimiz nitrat gibi kimyasallar çok hızlı artar, o nedenle akvaryumun büyük olması balık sağlığı için de elzemdir.
Metilen mavisi hastalık olmadıkça asla kullanmayın.
Bitki işi kolay değil, ışık gübre kum hepsinin özenle seçilmesi lazım bu aşamada hiç girmeyin bence. Bitki mutlaka olacaksa Java fern, veya anubias gibi kuma gömülmeyen bitkiler tercih edin. Hem de aynı zamanda az ışık isteyen kolay bitkilerdir.
En önemlisi haftada bir %30 gibi su değişimi yapmak. Bir bidonda 2 gün dinlendirilmiş ve sıcaklığı akvaryum suyuyla aynı olan çeşme suyu kullanmanız gerek. Yazın sorun değil ama kışın bu konu önem kazanır. Kışın bir de ısıtıcı almalısınız, su sıcaklığının 25-26 derecede sabit olması önemli. [/QUOTE]
Gayet mantıklı geldi düşünceniz. Bir gider olacağı aşikar zaten. Hem elimdeki filtre değerlenmiş olur hem de dediğiniz gibi tercih yapma şansım olur , yelpaze genişler. Gayet mantıklı. Bitki konusu bu süreçte bana da ileri aşama gibi geldi. Sırp yapmış olmak için yapmak istemiyorum. Mavi damla olsun , şato olsun , kum olsun sanırım her konuda suistimal etmiş beni petshop.
[QUOTE=Beta_balik]Konu uzamış.[:)]
Akvaryumununuz tam olarak 16 litre. Bu akvaryumda da sizin tercih ettiğiniz gibi sadece beta bakılır.
Resmini gönderdiğiniz alet iç filtre 14 litre için çok akıntı yapar. Betalar akıntıyı sevmediği için ya minik bir pipo filtre alın yada filtre almayın.
Yem olarak beta için üretilmiş ve sera, tetra, ahm, jbl gibi markaları alın.
Birkaç basit bitki ile akvaryumu balığa daha uygun bir yer haline getirebilirsiniz. Anubias, pistia, saz, moss, java fern, tilki kuyruğu gibi bakımı kolay ve emek istemeyen bitkiler alabilirsiniz.
Kum olarak ise dere kumu, hagen, lav kırığı alabilirsiniz.
Minik bir magrow kökü, salınım yapmadığına emin olduğunuz taşlar veya meşe, malta eriği, çınar gibi bazı ağaçların yaprakları dekorasyon için kullanabilirsiniz.[/QUOTE] Teşekkür ederim isimleri detayları her şeyi not aldım ,
cok güzel tavsiyeler geliyor. Bu arada bitkiden ziyade kum ve taşları tercih etmemin bir nedeni de , akvaryum 2.el olduğu için epey deforme olmuş , özellikle tabanı ve köşeleri çizik ve yıpranmış görünüyordu. Bunu kumla kamufle etmeyi sesli düşünürken petshopun ikna kabiliyetine yenik düştüm :) Bütün kumlardan biraz karıştırdı. Mavi İlaç falan skandalmış. Ani bir kararın getirileri hepsi. Teşekkür ediyorum her birinize
[QUOTE=ityo39]
En düşük debili iç filtre veya şelale filtre 200 litre/saattir zaten, her halukarda şelale de olsa fazla akıntı olur. Bence filtreye vereceğiniz parayı 30-40 lt lik bir akvaryuma harcayın, mevcut iç filtreyi kullanırsınız hem de balık seçerken daha fazla seçeneğiniz olur. Akvaryum 10 litre gibi çok küçük olduğu zaman suda artmasını istemediğimiz nitrat gibi kimyasallar çok hızlı artar, o nedenle akvaryumun büyük olması balık sağlığı için de elzemdir.
Metilen mavisi hastalık olmadıkça asla kullanmayın.
Bitki işi kolay değil, ışık gübre kum hepsinin özenle seçilmesi lazım bu aşamada hiç girmeyin bence. Bitki mutlaka olacaksa Java fern, veya anubias gibi kuma gömülmeyen bitkiler tercih edin. Hem de aynı zamanda az ışık isteyen kolay bitkilerdir.
En önemlisi haftada bir %30 gibi su değişimi yapmak. Bir bidonda 2 gün dinlendirilmiş ve sıcaklığı akvaryum suyuyla aynı olan çeşme suyu kullanmanız gerek. Yazın sorun değil ama kışın bu konu önem kazanır. Kışın bir de ısıtıcı almalısınız, su sıcaklığının 25-26 derecede sabit olması önemli. [/QUOTE]
Gayet mantıklı geldi düşünceniz. Bir gider olacağı aşikar zaten. Hem elimdeki filtre değerlenmiş olur hem de dediğiniz gibi tercih yapma şansım olur , yelpaze genişler. Gayet mantıklı. Bitki konusu bu süreçte bana da ileri aşama gibi geldi. Sırp yapmış olmak için yapmak istemiyorum. Mavi damla olsun , şato olsun , kum olsun sanırım her konuda suistimal etmiş beni petshop.
[QUOTE=Beta_balik]Konu uzamış.[:)]
Akvaryumununuz tam olarak 16 litre. Bu akvaryumda da sizin tercih ettiğiniz gibi sadece beta bakılır.
Resmini gönderdiğiniz alet iç filtre 14 litre için çok akıntı yapar. Betalar akıntıyı sevmediği için ya minik bir pipo filtre alın yada filtre almayın.
Yem olarak beta için üretilmiş ve sera, tetra, ahm, jbl gibi markaları alın.
Birkaç basit bitki ile akvaryumu balığa daha uygun bir yer haline getirebilirsiniz. Anubias, pistia, saz, moss, java fern, tilki kuyruğu gibi bakımı kolay ve emek istemeyen bitkiler alabilirsiniz.
Kum olarak ise dere kumu, hagen, lav kırığı alabilirsiniz.
Minik bir magrow kökü, salınım yapmadığına emin olduğunuz taşlar veya meşe, malta eriği, çınar gibi bazı ağaçların yaprakları dekorasyon için kullanabilirsiniz.[/QUOTE] Teşekkür ederim isimleri detayları her şeyi not aldım ,
cok güzel tavsiyeler geliyor. Bu arada bitkiden ziyade kum ve taşları tercih etmemin bir nedeni de , akvaryum 2.el olduğu için epey deforme olmuş , özellikle tabanı ve köşeleri çizik ve yıpranmış görünüyordu. Bunu kumla kamufle etmeyi sesli düşünürken petshopun ikna kabiliyetine yenik düştüm :) Bütün kumlardan biraz karıştırdı. Mavi İlaç falan skandalmış. Ani bir kararın getirileri hepsi. Teşekkür ediyorum her birinize
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Explain]Debisi düşük olsun. Bitki şart olmasada gereklidir. [/QUOTE] Teşekkür ederim
[QUOTE=Explain]Debisi düşük olsun. Bitki şart olmasada gereklidir. [/QUOTE] Teşekkür ederim
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Peki beta balığı için bitki şartmıdır , bitki yerine zararsız doğal kum ve kaya taş vs kullanabilir miyim ? Bitki [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE]
teşekkür ederim [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Çok teşekkürler peki şelale filtre alırken marka , boyut yada herhangi bir etken varmı bilmem gereken
[QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Peki beta balığı için bitki şartmıdır , bitki yerine zararsız doğal kum ve kaya taş vs kullanabilir miyim ? Bitki [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE]
teşekkür ederim [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Çok teşekkürler peki şelale filtre alırken marka , boyut yada herhangi bir etken varmı bilmem gereken
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE] Teşekkür ederim ekran kaydı aldım hepsini tek tek araştıracağım
[QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE][QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE] Peki bendeki cihaz hava motoru mu oluyor yoksa filtre mi ? Şelale filtre ile birlikte bunu da kullanacakmıyım ?
[QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE] Teşekkür ederim ekran kaydı aldım hepsini tek tek araştıracağım
[QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE][QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE] Peki bendeki cihaz hava motoru mu oluyor yoksa filtre mi ? Şelale filtre ile birlikte bunu da kullanacakmıyım ?
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Explain]Bitkili nano akvaryum yapıp karides yada 1 betta(favorim fil kulak) besleyebilrisin 10 lt düşük Bi hacim. Bu 2 canlının dışına çıkma derim. Gerçi bende başta 10 lt 5 koi bakmıştım:) [/QUOTE]
betaya şimdi baktım ihtişamlı geldi gözüme iyi seçim olabilir :)
[QUOTE=Explain]Bitkili nano akvaryum yapıp karides yada 1 betta(favorim fil kulak) besleyebilrisin 10 lt düşük Bi hacim. Bu 2 canlının dışına çıkma derim. Gerçi bende başta 10 lt 5 koi bakmıştım:) [/QUOTE]
betaya şimdi baktım ihtişamlı geldi gözüme iyi seçim olabilir :)
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler bana ve arkadaşıma yardımınız için.
*Ölçüsü Genişlik 35 cm , boyu 25 santim, derinlik 16 cm.
*Kum ve şatoyu çıkardım.
*Cihazın fotoğrafını ekliyorum.
*Yemi isim yada marka olarak ne diyerek aratmam lazım acaba ?
*Mavi damlayı haftada bir 4 damla damlatmam gerektigini soyledi.Sanırım onu da bırakmalıyım
* Akvaryum ile ilgili hiçbir fikrim olmadigi için her dediğine güvenemedim petshopa. Bana 10 tane balık rahat yaşar dedi ama birden fazla cana acemiliğimi yaşatmamak adına istemedim.Hatta bu konuda biraz inatlaştık çünkü bana tek yaşayamaz depresyona girer dedi.Bu biraz kafamı kurcaladı.
*Hangi tür ve kaç tane besleyebilirim peki ? Bu baligi geri vermek de icime sinmiyor acele karar vermemem lazim sanirim.
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192107591.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler bana ve arkadaşıma yardımınız için.
*Ölçüsü Genişlik 35 cm , boyu 25 santim, derinlik 16 cm.
*Kum ve şatoyu çıkardım.
*Cihazın fotoğrafını ekliyorum.
*Yemi isim yada marka olarak ne diyerek aratmam lazım acaba ?
*Mavi damlayı haftada bir 4 damla damlatmam gerektigini soyledi.Sanırım onu da bırakmalıyım
* Akvaryum ile ilgili hiçbir fikrim olmadigi için her dediğine güvenemedim petshopa. Bana 10 tane balık rahat yaşar dedi ama birden fazla cana acemiliğimi yaşatmamak adına istemedim.Hatta bu konuda biraz inatlaştık çünkü bana tek yaşayamaz depresyona girer dedi.Bu biraz kafamı kurcaladı.
*Hangi tür ve kaç tane besleyebilirim peki ? Bu baligi geri vermek de icime sinmiyor acele karar vermemem lazim sanirim.
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192107591.jpg[/IMG]
Akvaryum İle İlk Günüm
Merhaba arkadaşlar. İlk kez balık bakmaya başladım bugün. Akvaryumda eksik yada fazla , doğru yada yanlış şeyler varsa bilgilendirebilirsiniz çok sevinirim. Akvaryum 2. el. içindeki cihaz hava motoru mu yoksa iç filtre mi bilmiyorum o da ikinci el. 10 litre olduğu söylendi. Akvaryum ile ilgili petshop calisaninin verdiği her şey fotoğrafta. Balığı acemi oldugum için bir tane aldım. Dişi sari prenses oldugu soylendi. Sadece görsel olarak seçtim yalnız yaşaması doğru olurmu? Yem doğrumu ? Süsler zarar verirmi ? Eksik ekipman varmi ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192008441.jpg[/IMG][EDIT]İ7kay,2019-08-10 20:30:10[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. İlk kez balık bakmaya başladım bugün. Akvaryumda eksik yada fazla , doğru yada yanlış şeyler varsa bilgilendirebilirsiniz çok sevinirim. Akvaryum 2. el. içindeki cihaz hava motoru mu yoksa iç filtre mi bilmiyorum o da ikinci el. 10 litre olduğu söylendi. Akvaryum ile ilgili petshop calisaninin verdiği her şey fotoğrafta. Balığı acemi oldugum için bir tane aldım. Dişi sari prenses oldugu soylendi. Sadece görsel olarak seçtim yalnız yaşaması doğru olurmu? Yem doğrumu ? Süsler zarar verirmi ? Eksik ekipman varmi ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192008441.jpg[/IMG][EDIT]İ7kay,2019-08-10 20:30:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ilhannnn01,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
epidosin,
pitsem,
0rnn,
Ghuney,
serhatankara,
sirhill,
ErayDemirel,
ciways,
Gökdeniz Kale,
yeekim,
Hoppala,
Jeveux,
sait57,
EKAR,
osmandbnl,
sacityld,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
sina00,
altuntasseref,
zen666,
sinor,
JujuSeri,
fikret43,
aquaticathearmi,
Kınayu,
sina cen,
ALTEMUR,
ternapi,
forthehordex,
SinanBulut,
Eldurmaz,
FurkanYnk,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
scorpion26,
Ramazan Güleç,
Oğul Hüseyin,
Ehtiyar,
Pygocentrus94,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
