ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hbturkoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Temmuz 2019 17:22
Son Ziyaret:
27 Aralık 2019 13:10
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Basri Türkoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan Basri Türkoğlu
SON 10 MESAJI
(oranda) Kuyruk Erimesi
[QUOTE=erman84][:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211762/050220192026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211762/050220192026261.jpg[/IMG]
Tüm akvaryum severler hepinize kolay gelsin, Erkan beyin dediği batikon tedavisini yaptım olmadı. Balığa 60 LT re tank hazırladım , 11 gün, günde 1 tane flagyl 500 mg suda eritip yem ile karıştırarak verdim olmadı, hastalık ağır ağır ilerliyor. Sera baktobur kullanmayı düşünüyorum. 76 lt akvaryumda 2 büyük 1 küçük japonum var. ısıtıcı almadım, bu ilacı genelde suyu ısıtarak kullanmamı tavsiye ediyorlar. Japon balığı soğuk su sever,alsam tedavi esnasında ısıtsam zararı olur mu? tedaviyi diğer balıklara da bulaşmış olma ihtimaline karşı tüm akvaryuma uygulasam doğru olur mu? Kuyruk sokumundan kuyruk ucuna kadar kanlı şeritler var. Ufak ufak parçalanmaya da başladı [:(] tecrübeli arkadaşlar tecrübelerinize bilgilerinize ihtiyacım var.[/QUOTE]
Selamlar Erman hocam,
Bende bu konuda sorun yasiyorum 200 litre de 6 adet japon baligi besliyorum. 1 tanesinde kuyruk erimesi basladi. asagi yukari hergun su degistiriyorum 20-40 litre.Metilen eklemedim sadece su degisiyorum biraz tuz ekledim. Acaba sizin sorununuz duzeldi mi tavsiyeniz varmi ?
[QUOTE=erman84][:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211762/050220192026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211762/050220192026261.jpg[/IMG]
Tüm akvaryum severler hepinize kolay gelsin, Erkan beyin dediği batikon tedavisini yaptım olmadı. Balığa 60 LT re tank hazırladım , 11 gün, günde 1 tane flagyl 500 mg suda eritip yem ile karıştırarak verdim olmadı, hastalık ağır ağır ilerliyor. Sera baktobur kullanmayı düşünüyorum. 76 lt akvaryumda 2 büyük 1 küçük japonum var. ısıtıcı almadım, bu ilacı genelde suyu ısıtarak kullanmamı tavsiye ediyorlar. Japon balığı soğuk su sever,alsam tedavi esnasında ısıtsam zararı olur mu? tedaviyi diğer balıklara da bulaşmış olma ihtimaline karşı tüm akvaryuma uygulasam doğru olur mu? Kuyruk sokumundan kuyruk ucuna kadar kanlı şeritler var. Ufak ufak parçalanmaya da başladı [:(] tecrübeli arkadaşlar tecrübelerinize bilgilerinize ihtiyacım var.[/QUOTE]
Selamlar Erman hocam,
Bende bu konuda sorun yasiyorum 200 litre de 6 adet japon baligi besliyorum. 1 tanesinde kuyruk erimesi basladi. asagi yukari hergun su degistiriyorum 20-40 litre.Metilen eklemedim sadece su degisiyorum biraz tuz ekledim. Acaba sizin sorununuz duzeldi mi tavsiyeniz varmi ?
Oranda Japon Balığı Hakkında
[QUOTE=Kromatit]Tuza hiç gerek yok. Bir süre sonra süngeri dolar, debisi düşer. Debi de fazla değil.[/QUOTE]
Peki filtreyi ne zaman temizlemeliyim o zaman 1-2 ay çalışması lazım olacak ? Su ilk başta duruydu şimdi bulanmaya başladı faydalı bakteri gelişmesi gerekecek sanırım durulması için ?
[QUOTE=Kromatit]Tuza hiç gerek yok. Bir süre sonra süngeri dolar, debisi düşer. Debi de fazla değil.[/QUOTE]
Peki filtreyi ne zaman temizlemeliyim o zaman 1-2 ay çalışması lazım olacak ? Su ilk başta duruydu şimdi bulanmaya başladı faydalı bakteri gelişmesi gerekecek sanırım durulması için ?
Oranda Japon Balığı Hakkında
[QUOTE=Explain]200 lt için pipo filtre asla yeterli değil. Debisi en az 1000/H olan bi dış filtre gerekir. Işık zevkinize kalmış. Kalın yapraklı bitkiler ve yassı taşlar kullanabilirsiniz ince kumu severler ve sürekli oynarlar. Renklenmeleri için özel yemler var. Kafa içinde pellet yem kullanabilirsin. Hava motoru aşırı derecede gerekmesede gereklidir. 3 Orando için gayet iyi bir hacim popilasyonu aynen kalsın. Dediğim gibi dış filtre gerekli olacaktır. Bu debide bir iç filtre çok fazla akıntı yapar ve balıkları yorar. Sivri süsler, kökler kullanmanı önermem iyi yüzücü değilerdir sorun çıkabilir. Plastik süs kullanma çünkü o çok kir toplayacaktır ve su değerini bozacaktır. Akvaryuma yassı kayalar anubias ve sazla donatabilirsin. Hem su değerlerini düzelmesinde etkisi vardır hemde hoş görünümleri var. Kuru canlı yem kullanmanı öneririm. Diyetlerini en az 4-5 yemle oluştur derim sadece ekmek lemi yoksa çeşitli yiyeceklerle büyüyen daha gösterişli büyür. Balance nin yemleri ve tropical markada güzeldir. Balıkların büyük boyutlara gelince herşeyin yerini değiştirebilir hatta bitkileri sökebilir. Hafta en az 3-4 gün dip çekimi öneririm hergün yapsan daha iyi olur. Filtre temizliğide 1-2 ayı geçmesin derim. Ben akvaryuma himalaya tuzu atarım (şahsen yararını gördüm) hatta kaya tuzu ile beyaz beneği bile geçirmiştim cikletlerde. Işık yosun yapacaktır özel üretilen yosun önleyici ışıklar var alabilirsin. Üretimi zordur ama üretenler var.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yazıyla ilgili sorun varsa sorabilirsin. Eğer hatam varsa üst düzey akvaristler düzeltecektir. [/QUOTE]
Bu mükemmel açıklama için teşekkürler öncelikle. Bakü'de yaşıyorum ve biraz zorlanıyorum istediğim malları bulmakta. Yem popilasyonu olmasının gerektiğinin farkındayım şuanlık tek çeşit ile besliyorum. Kan kurdu buldum biyerden ama biraz uzak kaldı onu almak için çaba göstericem. Dış filtre kullanmıyorum şuan ki ev şartlarından dolayı 1 adet c-160 biolıfe fıltre ve 1600/h debi iç filtre var içinde ancak oda hızlı döngü sağlıyor ve yoruyor gibi balıkları yönünü cevirdim şimdilik iyi durumlar. Tuz konusuna gelince türkiye de tablet tuz kullanıyordum ama burada bulamadım malesef. Sofra tuzu da atmak olmayacak sanırım ? :)
[QUOTE=Kromatit]Filtrenizin debisi saatte kaç litre? Ne kadar akıntılı olduğunu anlayalım önce.
Aydınlatmayı soğuk beyaz, gün ışığı gibi renklerde piyasada kolaylıkla bulunan ışık kaynakları ile yapabilirsiniz. Yeterince ışık varsa balıklar canlı görünecektir.
Floresanlar, led lambalar, şerit , modül, power led kullanılabilir. En azından sizin içeriyi görmeniz için ışık olsa iyi olur.[/QUOTE]
Rs marka 1600/h debili 4 katlı iç filtre ve biolife yüzen filtre kullanıyorum 1 havam boşta taş taktım ona ama ona da pipo eklemeyi düşünüyorum, ışık florasan var, ileride power led ile değişmeyi düşünüyorum. Özel yaptırdım akvaryumu baküde 85x50x50 led diye anlaşmıştım florasan geldi. Utandım bişey diyemedim.
[QUOTE=Explain]200 lt için pipo filtre asla yeterli değil. Debisi en az 1000/H olan bi dış filtre gerekir. Işık zevkinize kalmış. Kalın yapraklı bitkiler ve yassı taşlar kullanabilirsiniz ince kumu severler ve sürekli oynarlar. Renklenmeleri için özel yemler var. Kafa içinde pellet yem kullanabilirsin. Hava motoru aşırı derecede gerekmesede gereklidir. 3 Orando için gayet iyi bir hacim popilasyonu aynen kalsın. Dediğim gibi dış filtre gerekli olacaktır. Bu debide bir iç filtre çok fazla akıntı yapar ve balıkları yorar. Sivri süsler, kökler kullanmanı önermem iyi yüzücü değilerdir sorun çıkabilir. Plastik süs kullanma çünkü o çok kir toplayacaktır ve su değerini bozacaktır. Akvaryuma yassı kayalar anubias ve sazla donatabilirsin. Hem su değerlerini düzelmesinde etkisi vardır hemde hoş görünümleri var. Kuru canlı yem kullanmanı öneririm. Diyetlerini en az 4-5 yemle oluştur derim sadece ekmek lemi yoksa çeşitli yiyeceklerle büyüyen daha gösterişli büyür. Balance nin yemleri ve tropical markada güzeldir. Balıkların büyük boyutlara gelince herşeyin yerini değiştirebilir hatta bitkileri sökebilir. Hafta en az 3-4 gün dip çekimi öneririm hergün yapsan daha iyi olur. Filtre temizliğide 1-2 ayı geçmesin derim. Ben akvaryuma himalaya tuzu atarım (şahsen yararını gördüm) hatta kaya tuzu ile beyaz beneği bile geçirmiştim cikletlerde. Işık yosun yapacaktır özel üretilen yosun önleyici ışıklar var alabilirsin. Üretimi zordur ama üretenler var.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yazıyla ilgili sorun varsa sorabilirsin. Eğer hatam varsa üst düzey akvaristler düzeltecektir. [/QUOTE]
Bu mükemmel açıklama için teşekkürler öncelikle. Bakü'de yaşıyorum ve biraz zorlanıyorum istediğim malları bulmakta. Yem popilasyonu olmasının gerektiğinin farkındayım şuanlık tek çeşit ile besliyorum. Kan kurdu buldum biyerden ama biraz uzak kaldı onu almak için çaba göstericem. Dış filtre kullanmıyorum şuan ki ev şartlarından dolayı 1 adet c-160 biolıfe fıltre ve 1600/h debi iç filtre var içinde ancak oda hızlı döngü sağlıyor ve yoruyor gibi balıkları yönünü cevirdim şimdilik iyi durumlar. Tuz konusuna gelince türkiye de tablet tuz kullanıyordum ama burada bulamadım malesef. Sofra tuzu da atmak olmayacak sanırım ? :)
[QUOTE=Kromatit]Filtrenizin debisi saatte kaç litre? Ne kadar akıntılı olduğunu anlayalım önce.
Aydınlatmayı soğuk beyaz, gün ışığı gibi renklerde piyasada kolaylıkla bulunan ışık kaynakları ile yapabilirsiniz. Yeterince ışık varsa balıklar canlı görünecektir.
Floresanlar, led lambalar, şerit , modül, power led kullanılabilir. En azından sizin içeriyi görmeniz için ışık olsa iyi olur.[/QUOTE]
Rs marka 1600/h debili 4 katlı iç filtre ve biolife yüzen filtre kullanıyorum 1 havam boşta taş taktım ona ama ona da pipo eklemeyi düşünüyorum, ışık florasan var, ileride power led ile değişmeyi düşünüyorum. Özel yaptırdım akvaryumu baküde 85x50x50 led diye anlaşmıştım florasan geldi. Utandım bişey diyemedim.
Oranda Japon Balığı Hakkında
[QUOTE=ttmantt]Merhaba uzun yıllar japon besledim akıntı hiç yapmadım gayet sorunsuz baktım. köşe pipo filitreler kullandım.[/QUOTE]
Peki ışıklandırmayı nasıl yapıyordunuz ? Renkleri canlı olması için gerekli mi ?
[QUOTE=ttmantt]Merhaba uzun yıllar japon besledim akıntı hiç yapmadım gayet sorunsuz baktım. köşe pipo filitreler kullandım.[/QUOTE]
Peki ışıklandırmayı nasıl yapıyordunuz ? Renkleri canlı olması için gerekli mi ?
Oranda Japon Balığı Hakkında
Selam arkadaşlar,
3 Adet oranda japon balığı aldım 200 litre de bakacağım. Suyum biraz akıntılı, akıntıyı düşürmelimiyim ? Besleyen arkadaşlar var ise genel bilgilendirme yapabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler...
Selam arkadaşlar,
3 Adet oranda japon balığı aldım 200 litre de bakacağım. Suyum biraz akıntılı, akıntıyı düşürmelimiyim ? Besleyen arkadaşlar var ise genel bilgilendirme yapabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler...
200 Litre Akvaryum Hangi Balik Beslemeliyim ?
[QUOTE=Selimbicer]bturkoglu]
O zaman biraz kalabalık bir demasoni kolonisi olabilir. 3 erkek 12 dişi gibi mesela biraz kayalarla dekor yaparsanız süper olabilir.
[/QUOTE]
Evet güzel olabilir siz deyince şimdi mantığıma uydu arka fonda mavi hoş olabilir.
[QUOTE=Selimbicer]bturkoglu]
O zaman biraz kalabalık bir demasoni kolonisi olabilir. 3 erkek 12 dişi gibi mesela biraz kayalarla dekor yaparsanız süper olabilir.
[/QUOTE]
Evet güzel olabilir siz deyince şimdi mantığıma uydu arka fonda mavi hoş olabilir.
200 Litre Akvaryum Hangi Balik Beslemeliyim ?
[QUOTE=Selimbicer]oraya güzel bir yavrudan flowerhorn yada oscar gider tek beslemek şartı ile.[/QUOTE]
85x50x50 ölçülere yazık olur hocam ya. Koloni düşünüyorum.
[QUOTE=Selimbicer]oraya güzel bir yavrudan flowerhorn yada oscar gider tek beslemek şartı ile.[/QUOTE]
85x50x50 ölçülere yazık olur hocam ya. Koloni düşünüyorum.
200 Litre Akvaryum Hangi Balik Beslemeliyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/050820190754151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/050820190754161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/050820190754141.jpg[/IMG]
Bakü'den selamlar,
Akvaryum Özellikleri:
26-29 Derece su sıcaklığı, ısıtıcı takılı değil.
H/1600 Litre su çevirmeli iç filtre, Biolofe c-160 filtre mevcut içerisinde.
0,5mm kuvars kum.
Arkadaşlar yeni kurmuş olduğum akvaryuma tavsiyeleriniz nelerdir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/050820190754151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/050820190754161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/050820190754141.jpg[/IMG]
Bakü'den selamlar,
Akvaryum Özellikleri:
26-29 Derece su sıcaklığı, ısıtıcı takılı değil.
H/1600 Litre su çevirmeli iç filtre, Biolofe c-160 filtre mevcut içerisinde.
0,5mm kuvars kum.
Arkadaşlar yeni kurmuş olduğum akvaryuma tavsiyeleriniz nelerdir ?
Atman At-104 Power Head (2000 L/h)
[QUOTE=kdeniz]Bu motor kafa morotudur, sump sisteminde kullanılır.[/QUOTE]
Tesekkurler. Anladim mantigi [:iyi:]
[QUOTE=kdeniz]Bu motor kafa morotudur, sump sisteminde kullanılır.[/QUOTE]
Tesekkurler. Anladim mantigi [:iyi:]
Atman At-104 Power Head (2000 L/h)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017281.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar,
Bu filtre mi ? Bilgi verir misiniz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216563/310720191017281.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar,
Bu filtre mi ? Bilgi verir misiniz ?
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
