ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CgnEmre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Temmuz 2019 12:45
Son Ziyaret:
08 Ağustos 2019 23:49
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağan emre öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağan Emre Öztürk
SON 10 MESAJI
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=unheilify]En mantıklısı letgo ben şehrimde o kadar güzel akvaryumlar buldum ki adam ful ahşap kaplamalı kapaklı 100 lt akvaryumu 25 tlye satıyordu ve yepyeniydi[/QUOTE]
Benim yaşadığım yerde nerde o kadar ucuza. 85 lt 100 tl
[QUOTE=unheilify]En mantıklısı letgo ben şehrimde o kadar güzel akvaryumlar buldum ki adam ful ahşap kaplamalı kapaklı 100 lt akvaryumu 25 tlye satıyordu ve yepyeniydi[/QUOTE]
Benim yaşadığım yerde nerde o kadar ucuza. 85 lt 100 tl
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=metoarslan]Kardeşim bende Samsunluyum merkezde yaşıyorum çiftlik caddesinde vizyon iletişimden yukarı çıkarken 4 dükkan sonra solda camcı var istersen orda akvaryum yaptırabilirsin.[/QUOTE]
Teşekkürler .bende oraya yakınım.
[QUOTE=metoarslan]Kardeşim bende Samsunluyum merkezde yaşıyorum çiftlik caddesinde vizyon iletişimden yukarı çıkarken 4 dükkan sonra solda camcı var istersen orda akvaryum yaptırabilirsin.[/QUOTE]
Teşekkürler .bende oraya yakınım.
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=EmreKircan]Nasıl ucuz akvaryum bulurum ? Sorusuna cevap.
60-30-36 ölçülerinde bir akvaryum satın aldım. fiyatı 50 lira. 60 litre ve istedigim ölçülerde. Nasıl aldım ? Letgo üzerinden akvaryum yapan amatör bir arkadaşa yaptırdım izmirde karabaglarda. Büyük ihtimal çevrende bu tip işler yapan birileri vardır. Özellikle camcılara ugra. Kafanda bir ölçü belirle. Ölçülerin kesin olduktan sonra çevrendeki camcıları dolaş ve bu ölçülerde akvaryumu kaça yaparsınız diye sor. En ucuz olana yaptır.
Akvaryum ölçülerini standart ölçülerden seç. Peki nedir bu standart ölçüler ? Akvaryumuna takacagın aydınlatmayı göre genişlik. mesela 70 cm lik akvaryum yapılmaz çünkü ona uygun bir lamba tipi yok. Net üzerinden standart ölçülere göz at ve sana en mantıklı gelen ölçüyü seç.
http://spec-tanks.com/standard-ada-aquarium-sizes-and-volumes/
bu liste işine yarıyacaktır.
Gönderdigim listedeki degerler şunlar
witdh : genişlik depth : derinlik height : yükseklik glass thickness : akvaryum cam kalınlıgı listed volume : kaç litre su alabilecegi maximum deger.Listedeki sonraki degerler bizim ölçü birimlerimiz degil. inç ve galon hesapları.
yani degerlerinde 30 30 30 5 olan bir akvaryumun yükseklik derinlik ve genişlik 30 cm küp ve cam kalınlıgı 5 mm olabilir diyor.
yada 90 45 45 ölçülerdeki bir tank 10 mm camdan yapılmalı ve su hacmi 166 litre olabilir diyor.
tavsiyem bütçen kısıtlı oldugu için 60 litrenin üzerine çıkma[/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=BestBettaKoi]
50 lt ye şelale filitre öneririm
50 lt de 1 dişi betta ve 6 neon tetra bir arada yaşar[/QUOTE]
Peki 40-45 lt de 2 dişi beta ve karides olurmu
[QUOTE=EmreKircan]Nasıl ucuz akvaryum bulurum ? Sorusuna cevap.
60-30-36 ölçülerinde bir akvaryum satın aldım. fiyatı 50 lira. 60 litre ve istedigim ölçülerde. Nasıl aldım ? Letgo üzerinden akvaryum yapan amatör bir arkadaşa yaptırdım izmirde karabaglarda. Büyük ihtimal çevrende bu tip işler yapan birileri vardır. Özellikle camcılara ugra. Kafanda bir ölçü belirle. Ölçülerin kesin olduktan sonra çevrendeki camcıları dolaş ve bu ölçülerde akvaryumu kaça yaparsınız diye sor. En ucuz olana yaptır.
Akvaryum ölçülerini standart ölçülerden seç. Peki nedir bu standart ölçüler ? Akvaryumuna takacagın aydınlatmayı göre genişlik. mesela 70 cm lik akvaryum yapılmaz çünkü ona uygun bir lamba tipi yok. Net üzerinden standart ölçülere göz at ve sana en mantıklı gelen ölçüyü seç.
http://spec-tanks.com/standard-ada-aquarium-sizes-and-volumes/
bu liste işine yarıyacaktır.
Gönderdigim listedeki degerler şunlar
witdh : genişlik depth : derinlik height : yükseklik glass thickness : akvaryum cam kalınlıgı listed volume : kaç litre su alabilecegi maximum deger.Listedeki sonraki degerler bizim ölçü birimlerimiz degil. inç ve galon hesapları.
yani degerlerinde 30 30 30 5 olan bir akvaryumun yükseklik derinlik ve genişlik 30 cm küp ve cam kalınlıgı 5 mm olabilir diyor.
yada 90 45 45 ölçülerdeki bir tank 10 mm camdan yapılmalı ve su hacmi 166 litre olabilir diyor.
tavsiyem bütçen kısıtlı oldugu için 60 litrenin üzerine çıkma[/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
[QUOTE=BestBettaKoi]
50 lt ye şelale filitre öneririm
50 lt de 1 dişi betta ve 6 neon tetra bir arada yaşar[/QUOTE]
Peki 40-45 lt de 2 dişi beta ve karides olurmu
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=kdeniz]Çağan kardeşim, bu hobiye başlamak istemen ve buradan bilgi toplaman gayet güzel bir davranış.
Ancak henüz 11 yaşındasın. Bu hobiye başlamak istediğini, alışveriş yapman gerektiğini ailene söyledin mi?
Söylemediysen de mutlaka söylemen gerekir. Sonrasında canın sıkılmasın. [/QUOTE]
Teşekkürler . Pek bir fark olmasada 13 yaşındayım. Anneme bu konuyu söyledim fakat büyük bir akvaryuma şuan karşı. Ben çok küçükken akvaryumumuz vardı ama ben bakmıyordum. Babam bakıyordu. Eksik filtre yüzünden kokuyordu annem şimdi kokuyor diyor ve benim filtre yüzünden dememe rağmen küçük akvaryum al diyor. Bu yüzden büyük alamıyorum. İki tane 30 lt akvaryum alıp birine dişi birine erkek koymayı düşündüm ama pahalı geldi akvaryumlar. Bu yüzden bu forumda siZlere danışmak istedim. Dün bu konuya bir abiden mesaj geldi. Ucuza akvaryum imalatı yapan birinin linkini attı orada ucuz olduğunu düşündüğüm akvaryumlar var.
Ya iki tane 30 LT akvaryum alacağım ya da 50 Lt de bitkili neon tetra bakmaya başlayacağım .
Öncelikle kendimi kanıtlamak istiyorum aileme . İleridede Allah izin verirse tetra ve betaya yoğunlaşmayı planlıyorum.
N. Tetra mı bakmalıyım yoksa beta mı(2 Tane)) Siz ne önerirsiniz[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:30:27[/EDIT]
[QUOTE=kdeniz]Çağan kardeşim, bu hobiye başlamak istemen ve buradan bilgi toplaman gayet güzel bir davranış.
Ancak henüz 11 yaşındasın. Bu hobiye başlamak istediğini, alışveriş yapman gerektiğini ailene söyledin mi?
Söylemediysen de mutlaka söylemen gerekir. Sonrasında canın sıkılmasın. [/QUOTE]
Teşekkürler . Pek bir fark olmasada 13 yaşındayım. Anneme bu konuyu söyledim fakat büyük bir akvaryuma şuan karşı. Ben çok küçükken akvaryumumuz vardı ama ben bakmıyordum. Babam bakıyordu. Eksik filtre yüzünden kokuyordu annem şimdi kokuyor diyor ve benim filtre yüzünden dememe rağmen küçük akvaryum al diyor. Bu yüzden büyük alamıyorum. İki tane 30 lt akvaryum alıp birine dişi birine erkek koymayı düşündüm ama pahalı geldi akvaryumlar. Bu yüzden bu forumda siZlere danışmak istedim. Dün bu konuya bir abiden mesaj geldi. Ucuza akvaryum imalatı yapan birinin linkini attı orada ucuz olduğunu düşündüğüm akvaryumlar var.
Ya iki tane 30 LT akvaryum alacağım ya da 50 Lt de bitkili neon tetra bakmaya başlayacağım .
Öncelikle kendimi kanıtlamak istiyorum aileme . İleridede Allah izin verirse tetra ve betaya yoğunlaşmayı planlıyorum.
N. Tetra mı bakmalıyım yoksa beta mı(2 Tane)) Siz ne önerirsiniz[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:30:27[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:28:35[/EDIT]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-26 16:28:35[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=solaytekin]Saklama kabından akvaryum olmaz.
30-40-50 litre olarak satılan cam parçaları akvaryum değil satıcıların kazanç kapısı olan mallardır .
Akvaryuma göre balık alınmaz ,balığa göre akvaryum alınır.
100 litre aşağı akvaryum alınmaz.
[/QUOTE]
Sadece bir beta için fazla değilmi 100 lt[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-25 23:00:50[/EDIT]
[QUOTE=solaytekin]Saklama kabından akvaryum olmaz.
30-40-50 litre olarak satılan cam parçaları akvaryum değil satıcıların kazanç kapısı olan mallardır .
Akvaryuma göre balık alınmaz ,balığa göre akvaryum alınır.
100 litre aşağı akvaryum alınmaz.
[/QUOTE]
Sadece bir beta için fazla değilmi 100 lt[:?][EDIT]CgnEmre,2019-07-25 23:00:50[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
[QUOTE=BestBettaKoi]Saklama kabları ısıtıcı ile birlikte eriyip gidiyor salınım yapıyor bir de 130 lt su ile patlar o kap
Neyse
Cancılara yaptırabilirsiniz sipariş etmenizi önermem kırılabilir kargoda.
Bu akvaryumda canlı doğuran olur şelale filitre ile iyi olur
Tabana dere kumu veya lav kırığı iyi olur lav kırığı suyu da yumuşatır bitkide olur.
Tilki kuyruğu anibuas gibi low tech bitkiler ile mütiş bir akcaryum olur[/QUOTE]
O akvaryum biraz pahalı değilmi??
Birde camcıda 100 TL ye kaç litre akvaryum yaptırabilirim?? Beta bakmak istiyorum ama canlı doguran ve ciklet falanda olur. Canlı doğuranı elden çıkartmak istersem zor olur diye düşünüyorum. Bu arada yaşıtız[:)][:?] siz hangi balıkla başladınız ve kaç tane akvaryum var sizde söylerseniz iyi olur bende sizden birşeyler öğrenerek kurarım[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 21:03:14[/EDIT]
[QUOTE=BestBettaKoi]Saklama kabları ısıtıcı ile birlikte eriyip gidiyor salınım yapıyor bir de 130 lt su ile patlar o kap
Neyse
Cancılara yaptırabilirsiniz sipariş etmenizi önermem kırılabilir kargoda.
Bu akvaryumda canlı doğuran olur şelale filitre ile iyi olur
Tabana dere kumu veya lav kırığı iyi olur lav kırığı suyu da yumuşatır bitkide olur.
Tilki kuyruğu anibuas gibi low tech bitkiler ile mütiş bir akcaryum olur[/QUOTE]
O akvaryum biraz pahalı değilmi??
Birde camcıda 100 TL ye kaç litre akvaryum yaptırabilirim?? Beta bakmak istiyorum ama canlı doguran ve ciklet falanda olur. Canlı doğuranı elden çıkartmak istersem zor olur diye düşünüyorum. Bu arada yaşıtız[:)][:?] siz hangi balıkla başladınız ve kaç tane akvaryum var sizde söylerseniz iyi olur bende sizden birşeyler öğrenerek kurarım[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 21:03:14[/EDIT]
Nasıl Ucuza Akvaryum Bulurum?
Arkadaşlar, abilerim, ablalarım
Allah nasip ederse bir akvaryum kuracağım ama akvaryumlar bana pahalı gibi gözüktü. Öylemi sizcede??
Ucuza nasıl akvaryum alabilirim yazarsanız sevinirim.İkea dan 100 TL ye bir saklama kabı buldum. 130 lt (cam değil)
Birde şöyle bir akvaryum buldum 50x20x30 ölçülü 30 lt 50 tl + kargo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216414/250720192038241.jpg[/IMG]
Bunlar pahalımı özellikle gönlüm camdan yana ama pahalı sanki.
Başka türlü nasıl akvaryum yaparım maksimum 100 tl ye cama cam
[:)]
Arkadaşlar, abilerim, ablalarım
Allah nasip ederse bir akvaryum kuracağım ama akvaryumlar bana pahalı gibi gözüktü. Öylemi sizcede??
Ucuza nasıl akvaryum alabilirim yazarsanız sevinirim.İkea dan 100 TL ye bir saklama kabı buldum. 130 lt (cam değil)
Birde şöyle bir akvaryum buldum 50x20x30 ölçülü 30 lt 50 tl + kargo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216414/250720192038241.jpg[/IMG]
Bunlar pahalımı özellikle gönlüm camdan yana ama pahalı sanki.
Başka türlü nasıl akvaryum yaparım maksimum 100 tl ye cama cam
[:)]
Beta Balığı Fanusta Yaşar Mı?
[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 20:23:56[/EDIT]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-25 20:23:56[/EDIT]
Lepistes Mi Almalıyım Tetra Mı?
Herkese çok teşekkür ederim.İyi ömürler diliyorum.[:)][:)][:nazar:]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-20 00:33:06[/EDIT]
Herkese çok teşekkür ederim.İyi ömürler diliyorum.[:)][:)][:nazar:]
[EDIT]CgnEmre,2019-07-20 00:33:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kınayu,
Çağatay Tozak,
Oquanus,
hakanmorcicek,
Jeveux,
Sungurr,
DigitalPen,
osmandbnl,
MCY4,
Meryemmm,
Ancalagon,
OKIRATLI,
bysmokin,
sina cen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
0rnn,
Tnrfb,
Street Parrot,
zen666,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
Thunderbird,
Osmansaydam,
mightymurat,
IgorVladimir,
HalilSefaa,
AreS,
layper,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
