ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BALKES10
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2019 11:30
Son Ziyaret:
30 Mayıs 2019 11:35
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
burhaniye
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
burhaniye
SON 10 MESAJI
Sonunda İthal Balıklar Geldi
[QUOTE=BLGHN][VID]https://youtu.be/4IPgSIGSqfQ[/VID][/QUOTE]
Hayırlı olsun güzelmiş ama sanki biri normal plati gibi geldi bana sarı renki olan
[QUOTE=BLGHN][VID]https://youtu.be/4IPgSIGSqfQ[/VID][/QUOTE]
Hayırlı olsun güzelmiş ama sanki biri normal plati gibi geldi bana sarı renki olan
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Şu anki yarışmaya ve kurallara alternatif olabileceğini düşündüğünüz sistem nedir? Şöyle olsa daha iyi olur, böyle olsa sıkıntı olmaz dediğiniz yerler varsa belirtin üzerinde tartışalım.
Sadece yılsonu yapılan yarışmalarda ki şimdiye kadar bir kere yapıldı, bestof tarzı bir yarışma yapılıyor ve sene içerisinde derece almış katılımlar kendi aralarında tekrar yarışıyorlar, Bu yarışmalarda jüri bulunmaktadır ve jüriler bu yarışmalara katılamamaktadır. Yıl içerisinde derece almış katılımlardan birisi jüri üyesine ait ise bu katılım bestof yarışmasından çekilmektedir.
Sene içerisinde yapılan genel yarışmalara site yöneticileri katılamamaktadır. Dolayısı ile kimse kendisini kayıramaz. Kaldı ki katılımın kime ait olduğunu yöneticiler dahi göremezler.
Oy verenlerin görünmesi kısmına gelince, Bu sistem zaten vardı. Örneğin adam yarışmaya katılmış ve 2 puan farkla ikinci olmuş. Kendisine 1-2-3-4-5 puan veren üyeleri listeden bulup katılımıma neden düşük puan verdin, kime çalışıyorsun, başkasının adamısın gibi saçma sapan saldırılarda bulundular. Bu gibi durumların önüne geçebilmek içinde oylama yapan üyeleri gizleme kararı aldık. Diğer türlü kimse oy kullanmamaya başlamıştı bu gibi diyalojlarla muhatap olmamak için.
[/QUOTE]
Yönetici olduğunuz ne kadar da belli üslubunuz ve yaklaşımınız için çok teşekkürler. [:)] açıklama için çok teşekkürler
[QUOTE=Kınayu]
Burhaniye kardeşim sen hiç yarışmaya katıldınmı öncelikle ?
Tam hala ben neyini beğenmiyorsun ne eksiklikler görüyorsun maddde madde bir yaz rica edeceğim ?
Önerilerin neler ?
Önerin yoksa senin ? Hiç yarışmaya katılmadıysan amacın ne neyin altında ne arıyorsun ? Fatih kardeşime bilmiyorsunda filan diyorsun katılmadan neyi neye göre yargılıyorsun ? Aynen seninkide aynı kapıya çıkıyor.
Kendin katıldında bir eksik gedikmi gördün ? Yoksa başkasının yarışma hakkında dediklerinden yola çıkarak yorummu yapıyorsun ?
2019 Üye olmuşsun yoksa bu daha öncelerin bir serslenişimi anlamadım.
Diyelim bir akvaryum kurdun . Onu kurulum aşamasında paylaştın yorum görüşler aldın bu akvaryum bilindi tanınıyor diyorsun anladığım kadar. Bu yarışmaya katılan herkes için geçerli bir durum birine diğerine özel bir durum değilki herkes bu dediğini yapabilir. Kimseye bir engel yokki oda tanıtsın oda akvaryumunu gündeme getirsin taşısın .
Hangisi güzel daha çok saygıdeğer üyelerimizden oy alırsa o birinci oluyor. Burda tek amacın akvaryumumla yarışmaya katıldım birinci oldumla alakası yokki hal hareket küçük büyük üyelere davranış online süresi burdaki işleyiş ve kurallara riayet ortak hareket ortak karar paylaşım açmış olduğu akvaryum tanıtımına destek veren üyelerin sayısı ve niteliği seviliyorsa sayılıyorsa tabikide etkili olacak [:iyi:]
E bu tanıtım açtı geldi herkes açsın gelsin rakabet daha çok olsun . Sen tanıtım için konu açmışsın küçük büyük görüş ve fikirlerine önem göstermişsin. Bir şeyler yapmaya çıkarmaya çalışmışsın diğeri yatmış akvaryum kurdum demiş katılmış bu bana bencilce geliyor neyi kimden saklıyorsun konuya katılım sürüklemek konuya katılım sayısının çokluğu her fikre yaklaşım ve özen saygı sevgiyle yaklaşma konunun emsal örnek teşkil etmesi bunlar yarışmada alına dereceden daha gurur verici ve insanı onure eden bir durum.Diğeri neyi kimden saklıyorsa yarışmada iki gün sonra zaten ney ne degil görünecek bu onun kendi tasarrufudur . Bunu daha çok oy almaya nasıl bağladın hala onuda anlamış değilim ya neyse her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır sen bu yolu izler gözetirsin bir başkası ben yarışmaya katılacağım diye kurulumunu sır gibi saklar bu kendi görüş ve fikridir onada saygı duyarız .
Tanıtım açarak bu süreçte yol alanada bu tür yakıştırmalar yapamaz bir şey diyemez aynı şartlar kendisi içinde var geçerli uyguluya bilir . Sürekli ne güzel söylemiş atalarımız olaya nasılda oturuyor burdaki amaç üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi buna karar vermek lazım . Konu açarken hayır o değil bazı eski bu yollardan geçmiş taçlanmış bu bahsi geçen durumdan üyelerinde bu tür konulara prim vermeside ayrı bir olay [:((]
Diyeceğim odurki ben burdaki yarışmalarda paylaşım konuyu daha çok kişiye ulaştıra bilmek ben zihniyetinden çok biz mantığına taşımak katılımın daha çok kişiye ulaşmasını ve örnek emsal teşkiletmesi neyi nasıl uyguladın bilmeyene ulaşmasını sağlamak yardımlaşma olarak görüyorum . Yoksa birinci olsan ne olmasan ne asıl senin dediğin mantık saman altından su yürütmeye daha çok uyuyor bence [:)]
[B]Dip Not :[/B] Birde sonradan gözüme çarpan bir konuya daha açıklık getireyim tam yerine denk gelmiş çünkü olacak işe amin demek lazım. Yarışama günü 20 tane üyelik açtın 4-5 konuya bir şeyler yazdın diyelim peh ne güzel havadan sudan şeyley 5 adet mesaj atmayı tamamladın yani 20 üyeliğin verebileceği yarışmadaki puanlama zaten 20 yalın puan olur. Devede kulak kalır. Üyelerin puanlarının değeri burda ortaya çıkıyor işte o an aynı gün 20 tane( özel üyelik ) veya başka üyelik alamıyacağına göre ayrıca bu tip üyelikler aynı İ.P ten alındığında sayın yöneticilerimiz bu drumu hemen görebilmektedirler ve bunun yasak ve formumuzdan uzaklaştırılma ve yasaklanma sebebidir. Yarışma oylamamız gayet mantıklı ve olması gerektiği şekilde şuanki imkanlarla en doğru işleyiş ve karardır .
Tanıtım açmış sevilen sayılan gerçekten katılımıda konuşan bir üye 4 adet Kıdemli akvarist,ten tam puan aldığı zaman o 20 misal üyelik açan havanda su döver açtığı hammal gibi 20 feyk üyelikle kalır yani Yok sen katılmışsın kafa kafaya başa oynuyorsun 1 birinciliğe sen bu durumdaysan katılımın bunlara ne gerek duyacaksın tenezül edeceksin 20 puan için bunları yapan kişi arkadaşla kendini aynı seviyeye düşüreceksin onunla kazanıyorsa zaten kazansın kendini kandırsın o kişilerde [:'(][/QUOTE]
Detaylı açıklama için teşekkür ederim [:)] sayende öğrendim bir çok şeyi
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Şu anki yarışmaya ve kurallara alternatif olabileceğini düşündüğünüz sistem nedir? Şöyle olsa daha iyi olur, böyle olsa sıkıntı olmaz dediğiniz yerler varsa belirtin üzerinde tartışalım.
Sadece yılsonu yapılan yarışmalarda ki şimdiye kadar bir kere yapıldı, bestof tarzı bir yarışma yapılıyor ve sene içerisinde derece almış katılımlar kendi aralarında tekrar yarışıyorlar, Bu yarışmalarda jüri bulunmaktadır ve jüriler bu yarışmalara katılamamaktadır. Yıl içerisinde derece almış katılımlardan birisi jüri üyesine ait ise bu katılım bestof yarışmasından çekilmektedir.
Sene içerisinde yapılan genel yarışmalara site yöneticileri katılamamaktadır. Dolayısı ile kimse kendisini kayıramaz. Kaldı ki katılımın kime ait olduğunu yöneticiler dahi göremezler.
Oy verenlerin görünmesi kısmına gelince, Bu sistem zaten vardı. Örneğin adam yarışmaya katılmış ve 2 puan farkla ikinci olmuş. Kendisine 1-2-3-4-5 puan veren üyeleri listeden bulup katılımıma neden düşük puan verdin, kime çalışıyorsun, başkasının adamısın gibi saçma sapan saldırılarda bulundular. Bu gibi durumların önüne geçebilmek içinde oylama yapan üyeleri gizleme kararı aldık. Diğer türlü kimse oy kullanmamaya başlamıştı bu gibi diyalojlarla muhatap olmamak için.
[/QUOTE]
Yönetici olduğunuz ne kadar da belli üslubunuz ve yaklaşımınız için çok teşekkürler. [:)] açıklama için çok teşekkürler
[QUOTE=Kınayu]
Burhaniye kardeşim sen hiç yarışmaya katıldınmı öncelikle ?
Tam hala ben neyini beğenmiyorsun ne eksiklikler görüyorsun maddde madde bir yaz rica edeceğim ?
Önerilerin neler ?
Önerin yoksa senin ? Hiç yarışmaya katılmadıysan amacın ne neyin altında ne arıyorsun ? Fatih kardeşime bilmiyorsunda filan diyorsun katılmadan neyi neye göre yargılıyorsun ? Aynen seninkide aynı kapıya çıkıyor.
Kendin katıldında bir eksik gedikmi gördün ? Yoksa başkasının yarışma hakkında dediklerinden yola çıkarak yorummu yapıyorsun ?
2019 Üye olmuşsun yoksa bu daha öncelerin bir serslenişimi anlamadım.
Diyelim bir akvaryum kurdun . Onu kurulum aşamasında paylaştın yorum görüşler aldın bu akvaryum bilindi tanınıyor diyorsun anladığım kadar. Bu yarışmaya katılan herkes için geçerli bir durum birine diğerine özel bir durum değilki herkes bu dediğini yapabilir. Kimseye bir engel yokki oda tanıtsın oda akvaryumunu gündeme getirsin taşısın .
Hangisi güzel daha çok saygıdeğer üyelerimizden oy alırsa o birinci oluyor. Burda tek amacın akvaryumumla yarışmaya katıldım birinci oldumla alakası yokki hal hareket küçük büyük üyelere davranış online süresi burdaki işleyiş ve kurallara riayet ortak hareket ortak karar paylaşım açmış olduğu akvaryum tanıtımına destek veren üyelerin sayısı ve niteliği seviliyorsa sayılıyorsa tabikide etkili olacak [:iyi:]
E bu tanıtım açtı geldi herkes açsın gelsin rakabet daha çok olsun . Sen tanıtım için konu açmışsın küçük büyük görüş ve fikirlerine önem göstermişsin. Bir şeyler yapmaya çıkarmaya çalışmışsın diğeri yatmış akvaryum kurdum demiş katılmış bu bana bencilce geliyor neyi kimden saklıyorsun konuya katılım sürüklemek konuya katılım sayısının çokluğu her fikre yaklaşım ve özen saygı sevgiyle yaklaşma konunun emsal örnek teşkil etmesi bunlar yarışmada alına dereceden daha gurur verici ve insanı onure eden bir durum.Diğeri neyi kimden saklıyorsa yarışmada iki gün sonra zaten ney ne degil görünecek bu onun kendi tasarrufudur . Bunu daha çok oy almaya nasıl bağladın hala onuda anlamış değilim ya neyse her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır sen bu yolu izler gözetirsin bir başkası ben yarışmaya katılacağım diye kurulumunu sır gibi saklar bu kendi görüş ve fikridir onada saygı duyarız .
Tanıtım açarak bu süreçte yol alanada bu tür yakıştırmalar yapamaz bir şey diyemez aynı şartlar kendisi içinde var geçerli uyguluya bilir . Sürekli ne güzel söylemiş atalarımız olaya nasılda oturuyor burdaki amaç üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi buna karar vermek lazım . Konu açarken hayır o değil bazı eski bu yollardan geçmiş taçlanmış bu bahsi geçen durumdan üyelerinde bu tür konulara prim vermeside ayrı bir olay [:((]
Diyeceğim odurki ben burdaki yarışmalarda paylaşım konuyu daha çok kişiye ulaştıra bilmek ben zihniyetinden çok biz mantığına taşımak katılımın daha çok kişiye ulaşmasını ve örnek emsal teşkiletmesi neyi nasıl uyguladın bilmeyene ulaşmasını sağlamak yardımlaşma olarak görüyorum . Yoksa birinci olsan ne olmasan ne asıl senin dediğin mantık saman altından su yürütmeye daha çok uyuyor bence [:)]
[B]Dip Not :[/B] Birde sonradan gözüme çarpan bir konuya daha açıklık getireyim tam yerine denk gelmiş çünkü olacak işe amin demek lazım. Yarışama günü 20 tane üyelik açtın 4-5 konuya bir şeyler yazdın diyelim peh ne güzel havadan sudan şeyley 5 adet mesaj atmayı tamamladın yani 20 üyeliğin verebileceği yarışmadaki puanlama zaten 20 yalın puan olur. Devede kulak kalır. Üyelerin puanlarının değeri burda ortaya çıkıyor işte o an aynı gün 20 tane( özel üyelik ) veya başka üyelik alamıyacağına göre ayrıca bu tip üyelikler aynı İ.P ten alındığında sayın yöneticilerimiz bu drumu hemen görebilmektedirler ve bunun yasak ve formumuzdan uzaklaştırılma ve yasaklanma sebebidir. Yarışma oylamamız gayet mantıklı ve olması gerektiği şekilde şuanki imkanlarla en doğru işleyiş ve karardır .
Tanıtım açmış sevilen sayılan gerçekten katılımıda konuşan bir üye 4 adet Kıdemli akvarist,ten tam puan aldığı zaman o 20 misal üyelik açan havanda su döver açtığı hammal gibi 20 feyk üyelikle kalır yani Yok sen katılmışsın kafa kafaya başa oynuyorsun 1 birinciliğe sen bu durumdaysan katılımın bunlara ne gerek duyacaksın tenezül edeceksin 20 puan için bunları yapan kişi arkadaşla kendini aynı seviyeye düşüreceksin onunla kazanıyorsa zaten kazansın kendini kandırsın o kişilerde [:'(][/QUOTE]
Detaylı açıklama için teşekkür ederim [:)] sayende öğrendim bir çok şeyi
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=capo di capi]
Sana tüm cümlelerinin teker teker geçerli sebebini söyleyerek cevap verdim. Sen ise cımbızla yorum seçerek kinayeli kinayeli laflar ediyorsun.! Yapma ! :)
Yeni üyesin, geçmişini bilmediğin mevzuları önce araştırmanı eğer cevap bulamazsan sorgulamanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Yardımın için teşekkür ederim sadece bir konuda soru işareti var kafamda jüri üyesi jüri üyeliği yaptığı yarışmaya katılabilir mi ?
O zaman oylar dereceler belirlendikten sonra belli olsun yayınlansın bakalım 1. yi kim seçiyor belli olsun. Sürekli aynı kişilerin derece alması ilginç hepsine baktım. Bütün güzel balıklar bu kişilerde mi ? mesela ?
[QUOTE=tosyalı]Zamanında çok dillendirildi sadece ben dillendirdim diye düşünmeyin ama sonuçta her sistemin bir açığı oluyor herkesi memnun edemezsin. Yönetim bunu istişare ederek uygun görmüş bize de uymak kalır. [/QUOTE]
Aynen ama bence sıkıntılı dereceler hep aynı kişilerde :)
[QUOTE=capo di capi]
Sana tüm cümlelerinin teker teker geçerli sebebini söyleyerek cevap verdim. Sen ise cımbızla yorum seçerek kinayeli kinayeli laflar ediyorsun.! Yapma ! :)
Yeni üyesin, geçmişini bilmediğin mevzuları önce araştırmanı eğer cevap bulamazsan sorgulamanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Yardımın için teşekkür ederim sadece bir konuda soru işareti var kafamda jüri üyesi jüri üyeliği yaptığı yarışmaya katılabilir mi ?
O zaman oylar dereceler belirlendikten sonra belli olsun yayınlansın bakalım 1. yi kim seçiyor belli olsun. Sürekli aynı kişilerin derece alması ilginç hepsine baktım. Bütün güzel balıklar bu kişilerde mi ? mesela ?
[QUOTE=tosyalı]Zamanında çok dillendirildi sadece ben dillendirdim diye düşünmeyin ama sonuçta her sistemin bir açığı oluyor herkesi memnun edemezsin. Yönetim bunu istişare ederek uygun görmüş bize de uymak kalır. [/QUOTE]
Aynen ama bence sıkıntılı dereceler hep aynı kişilerde :)
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=tosyalı]Bilmediğimizi bizde öğrendik kural değişmiş sadece öyle yorum yapma diyince bir an bende öyle diklenme atarlanma gibi algıladım klavye dili sende kusura bakma.
Yarişmalar konusuna gelince baştan beri şaibeli sahtekarlık dolu bir olay zaten ben istediğim adamı 1 nci yaptım mesela. [/QUOTE]
Aynen ya sende kusura bakma aslında beni onu belirtmek istedim kral çıplak ama herkes korkusundan bir şey demiyor kötü bir şey değil ki düzeltilsin diyorum[:)][:iyi:]
[QUOTE=tosyalı]Bilmediğimizi bizde öğrendik kural değişmiş sadece öyle yorum yapma diyince bir an bende öyle diklenme atarlanma gibi algıladım klavye dili sende kusura bakma.
Yarişmalar konusuna gelince baştan beri şaibeli sahtekarlık dolu bir olay zaten ben istediğim adamı 1 nci yaptım mesela. [/QUOTE]
Aynen ya sende kusura bakma aslında beni onu belirtmek istedim kral çıplak ama herkes korkusundan bir şey demiyor kötü bir şey değil ki düzeltilsin diyorum[:)][:iyi:]
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=BLGHN]Dusuncelerinize saygı duyuyorum. Bu isteklerinizi ya da yanliş gordugunuz kisimlari yoneticilere mesaj olarak paylassaniz bence daha şık olurdu. [/QUOTE]
Aklıma gelmedi aman yaaaa neyse ne olursa olsun yaaa off herkes ne biliyosa yapsın
[QUOTE=tosyalı]
İşte erhan abi böyle okudduğunu algılayamayan diklenen ergenler yüzünden gitti bizim özel üyelik bunun gibi arkadaşlara cevap verdiğim için. Güzel kardeşim burda sana kötü bir şey demedim neye atarlandın. neden yorum yapmayım bilmiyordum kural değişmiş öğrendim. Burada bilmiyorsa kimse bişey yazmasın mı?[/QUOTE]
Diklendiğim falan yok kardeş yanlış anlaşıldıysam kusura bakma [:iyi:] yok yani öyle bir durum yani durum ortada millet savunuyor ya ona şaşırdım şaşkınlık o diklenme değil kusura bakma
[QUOTE=BLGHN]Dusuncelerinize saygı duyuyorum. Bu isteklerinizi ya da yanliş gordugunuz kisimlari yoneticilere mesaj olarak paylassaniz bence daha şık olurdu. [/QUOTE]
Aklıma gelmedi aman yaaaa neyse ne olursa olsun yaaa off herkes ne biliyosa yapsın
[QUOTE=tosyalı]
İşte erhan abi böyle okudduğunu algılayamayan diklenen ergenler yüzünden gitti bizim özel üyelik bunun gibi arkadaşlara cevap verdiğim için. Güzel kardeşim burda sana kötü bir şey demedim neye atarlandın. neden yorum yapmayım bilmiyordum kural değişmiş öğrendim. Burada bilmiyorsa kimse bişey yazmasın mı?[/QUOTE]
Diklendiğim falan yok kardeş yanlış anlaşıldıysam kusura bakma [:iyi:] yok yani öyle bir durum yani durum ortada millet savunuyor ya ona şaşırdım şaşkınlık o diklenme değil kusura bakma
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=Metinşengüler]Özel üye nasıl olunuyor.[/QUOTE]
Yöneticiler karar veriyor diye biliyorum ama yanlış olabilir. Ters bir durumda geri alıyorlar :) bak mesela yukarıda bana kızanlar hep özel üye :))) anladın mı ne demek istediğimi. Bak mesela buradaki arkadaşlar evet haklısın jüri yarışmaya katılmamalı diyemiyor.
Uzun lafın kısası site harika arkadaşlık yardımlaşma öğreticilik süper ama bu yarışma konusu biraz sıkıntılı keşke daha şeffaf olsa. [EDIT]BALKES10,2019-02-25 11:32:44[/EDIT]
[QUOTE=Metinşengüler]Özel üye nasıl olunuyor.[/QUOTE]
Yöneticiler karar veriyor diye biliyorum ama yanlış olabilir. Ters bir durumda geri alıyorlar :) bak mesela yukarıda bana kızanlar hep özel üye :))) anladın mı ne demek istediğimi. Bak mesela buradaki arkadaşlar evet haklısın jüri yarışmaya katılmamalı diyemiyor.
Uzun lafın kısası site harika arkadaşlık yardımlaşma öğreticilik süper ama bu yarışma konusu biraz sıkıntılı keşke daha şeffaf olsa. [EDIT]BALKES10,2019-02-25 11:32:44[/EDIT]
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=M.YILDIRIM]
Yarışamaya katılan canlının ve akvaryumun kime ait olduğu bile söylenmiyor. Bu bir ithafta bulunmadır.Forma yeni katılan üye ile özel üyelerin verdiği puan bir değil.Bu konu tartışılır.[/QUOTE]
Yarışamaya koymadan önce sayfada paylaşıp yorum alıp ardından da aynı fotoyu yarışmaya koyunca o balığın sahibini anlayamamakta ilginç tabi. Dereceye giren 100 balığın en az 80 i önceden paylaşımış güzel muhabbetler kurulmuş sonra yarışmaya katılmıştır[EDIT]BALKES10,2019-02-25 10:10:12[/EDIT]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Katılımcılardan, şüphe halinde tekrar ispat niteliğinde fotoğraf istenmekte.
Herkesin oyun eşit. (Jürimiz mevcut.)
Forumumuzda kurallar kısmında "ne kadar itina ile" hazırlandığını ve alanında lider ve uzun yıllardır faaliyette olduğunu göreceksiniz.
Saygılar,[/QUOTE]
Herkesin oyu eşit değil sen bir balığa 10 puan veriyorsun ama jüri 10 verince 3le 5le çarpılıyor. Kuralları okuyun bence. Ayrıca ben bu siteye kötü bir şey demedim aksine çok güzel sadece yarışma şaibeli dedim.
[QUOTE=tosyalı]Herkesin puanı bir değil kısmını ben anlamadım benim 10 puanımla özel üyenin 10 puanı farklı mı :)[/QUOTE]
Konu hakkında bilginiz yoksa yorum yapmayın lütfen. Yarışma kurallarını okuyun
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
[QUOTE=M.YILDIRIM]
Yarışamaya katılan canlının ve akvaryumun kime ait olduğu bile söylenmiyor. Bu bir ithafta bulunmadır.Forma yeni katılan üye ile özel üyelerin verdiği puan bir değil.Bu konu tartışılır.[/QUOTE]
Yarışamaya koymadan önce sayfada paylaşıp yorum alıp ardından da aynı fotoyu yarışmaya koyunca o balığın sahibini anlayamamakta ilginç tabi. Dereceye giren 100 balığın en az 80 i önceden paylaşımış güzel muhabbetler kurulmuş sonra yarışmaya katılmıştır[EDIT]BALKES10,2019-02-25 10:10:12[/EDIT]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Katılımcılardan, şüphe halinde tekrar ispat niteliğinde fotoğraf istenmekte.
Herkesin oyun eşit. (Jürimiz mevcut.)
Forumumuzda kurallar kısmında "ne kadar itina ile" hazırlandığını ve alanında lider ve uzun yıllardır faaliyette olduğunu göreceksiniz.
Saygılar,[/QUOTE]
Herkesin oyu eşit değil sen bir balığa 10 puan veriyorsun ama jüri 10 verince 3le 5le çarpılıyor. Kuralları okuyun bence. Ayrıca ben bu siteye kötü bir şey demedim aksine çok güzel sadece yarışma şaibeli dedim.
[QUOTE=tosyalı]Herkesin puanı bir değil kısmını ben anlamadım benim 10 puanımla özel üyenin 10 puanı farklı mı :)[/QUOTE]
Konu hakkında bilginiz yoksa yorum yapmayın lütfen. Yarışma kurallarını okuyun
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
CİKLET İLE VATOZ
Bende sarı prenses vardı vatoz aldım gözlerini yediler
Bende sarı prenses vardı vatoz aldım gözlerini yediler
Yapılan Yarışmalar Hakkında
Arkadaşlar kanala daha yeni abone oldum her şey iyi hoşta bir şey sormak istiyorum. Yarışmada balığı koymadan forumda paylaşmak ve yarışmaya katılmak bakın bu balık benim diyip oy istemek olmuyor mu ?
Birde puanlama da neden herkesin oyu bir değil ? yani birinciye yöneticiler mi karar veriyor ?
site 10 numara ama buralar biraz şaibe kokuyor bence düzeltilmeli...
sürçu lisan ettiysek af ola :)))
Arkadaşlar kanala daha yeni abone oldum her şey iyi hoşta bir şey sormak istiyorum. Yarışmada balığı koymadan forumda paylaşmak ve yarışmaya katılmak bakın bu balık benim diyip oy istemek olmuyor mu ?
Birde puanlama da neden herkesin oyu bir değil ? yani birinciye yöneticiler mi karar veriyor ?
site 10 numara ama buralar biraz şaibe kokuyor bence düzeltilmeli...
sürçu lisan ettiysek af ola :)))
Apistogramma Hobihane İlk Adımlar
Balıklar çok güzel ama akvaryum ayrı bir güzel olmuş[:iyi:]
Balıklar çok güzel ama akvaryum ayrı bir güzel olmuş[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
