ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
xecutioner77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2018 00:53
Son Ziyaret:
08 Ekim 2019 12:11
Toplam Mesaj:
20 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muzaffer Sönmez
Doğum Tarihi:
05 Haziran 1999
Yaş:
27
İl:
Yalova
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muzaffer Sönmez
85x44x33|Japon Akvaryumu
1x Shubunkin(PİRATE)
1x Red Cap Oranda
1x Comet
1x Oranda
SON 10 MESAJI
Bir Balığımı Bu Gece Kaybettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058371.jpg[/IMG]
Tam bir yıldır kurulu olan akvryumum kurulduktan itibaren bir yıldır kayıp vermiyordu. Bu sabah yemleme yapmadan önce bu balığımın biraz garip davrandığını fark ettim. Biraz da hareketsiz duruyordu. Normalde böyle değildi. Bunu hemen küçük tanka aldım. Metilen mavisi ve mikofish damlattım. Isıtıcıyı 25-26 dereceye getirip. İçerisine hava vermesi için de bir uzatma yapıp ışık almayacak vaziyette sarıp sarmaladım. Gün boyu kontrol ettim. Ve 1 saat önce baktığımda balığımı kaybettiğimi gördüm. Sizce bunun sebebi ne olabilir. Asıl tankta 6 adet balığım var hala. En son 11 ay önce ilk kurulum esnasında kayıp vermiştim. Tanktaki balıkları iyice gözlemledim ve vücutlarında bir leke nede bir aksilik söz konusu. Acaba tanktaki suyu yüzde elli oranında tazelesemmi yada başka ne yapabilirim? Diğer balıklarıma da bulaşmış olabilir mi? Onları nasıl koruyabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/081020190058371.jpg[/IMG]
Tam bir yıldır kurulu olan akvryumum kurulduktan itibaren bir yıldır kayıp vermiyordu. Bu sabah yemleme yapmadan önce bu balığımın biraz garip davrandığını fark ettim. Biraz da hareketsiz duruyordu. Normalde böyle değildi. Bunu hemen küçük tanka aldım. Metilen mavisi ve mikofish damlattım. Isıtıcıyı 25-26 dereceye getirip. İçerisine hava vermesi için de bir uzatma yapıp ışık almayacak vaziyette sarıp sarmaladım. Gün boyu kontrol ettim. Ve 1 saat önce baktığımda balığımı kaybettiğimi gördüm. Sizce bunun sebebi ne olabilir. Asıl tankta 6 adet balığım var hala. En son 11 ay önce ilk kurulum esnasında kayıp vermiştim. Tanktaki balıkları iyice gözlemledim ve vücutlarında bir leke nede bir aksilik söz konusu. Acaba tanktaki suyu yüzde elli oranında tazelesemmi yada başka ne yapabilirim? Diğer balıklarıma da bulaşmış olabilir mi? Onları nasıl koruyabilirim.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Buhar camı olarak pleksiglas kullanmayı düşünüyorum. Acaba konu hakkında yardımcı olabilecek var mı ?
Pleksiyi kullanma sebebim öncelikle ufak tefek yaralanmanın önüne geçmek. Bir düğer ve en önemlisi de kırılma durumu olmadığından balıklar için bir sorun da teşkil etmeyecek. Kaldırıp temizlemesi falan da cama göre daha kolay ve zahmetsiz olacağından pleksiyi düşünüyorum. Acaba doğru mu düşünüyorum?
Buhar camı olarak pleksiglas kullanmayı düşünüyorum. Acaba konu hakkında yardımcı olabilecek var mı ?
Pleksiyi kullanma sebebim öncelikle ufak tefek yaralanmanın önüne geçmek. Bir düğer ve en önemlisi de kırılma durumu olmadığından balıklar için bir sorun da teşkil etmeyecek. Kaldırıp temizlemesi falan da cama göre daha kolay ve zahmetsiz olacağından pleksiyi düşünüyorum. Acaba doğru mu düşünüyorum?
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Erhan abi yorumuna bayağı güldüm sen çok yaşa :D Suya değineyim önce. Dış filtreyi falan temizlemiştim, içini dışını falan sonra da ben periyodik olarak 1ayda 1 buçuk ayda falan metilen mavisi damlatıyorum tuz falan atıyorum. Resim çekilmeden 15 20 dk önce damlatmıştım. Renk ondan biraz garip geldi sanırım. Akvaryumdaki karmaşadan bahsetmişsiniz. Benim için önemli olan benim gözüme hoş gelmesinden ziyade balıkların rahat olması olabildiğince ferah bir ortamda kalmaları için içinde süs bitki falan hiçbirşey koymadım. Zaten koiler pek süse püse meraklı bir tür değil. Hava hortumları falan evet biraz karışık farkındayım. Onun sebebi de benim hava motoru yeni hava taşını alınca kafayı yedi azıcık. Sonra yeni motor aldım geldim oda taşı ve pipoyu besleyemedi. Sonra geri götürdüm üst modelini bekliyorum. O yüzden hava hortumları biraz karmaşık duruyor. Motor gelince o işe bir el atıcam. Şimdi geçici bir durum olduğu için uğraşmak istemedim. 2 3 gün sonra birdaha en baştan bozup yapıcam zaten.
Younsoi abimize de de teşekkür ederim. Verdiği bilgiler hakkında. Yukarıda da dediğim gibi hava motoru ile ilgili ufak bir sorunum var. Buhar camını da o esnada halledicem. Sistem tam olarak oturunca da ışığa çözüm bulucam. Ama dediğiniz gibi bitki olmadığı için çok da önemli değil. Ben gösterişten ziyade balıklar nasıl rahat eder diye düşünüp ona göre hareket ediyorum.
Erhan abi yorumuna bayağı güldüm sen çok yaşa :D Suya değineyim önce. Dış filtreyi falan temizlemiştim, içini dışını falan sonra da ben periyodik olarak 1ayda 1 buçuk ayda falan metilen mavisi damlatıyorum tuz falan atıyorum. Resim çekilmeden 15 20 dk önce damlatmıştım. Renk ondan biraz garip geldi sanırım. Akvaryumdaki karmaşadan bahsetmişsiniz. Benim için önemli olan benim gözüme hoş gelmesinden ziyade balıkların rahat olması olabildiğince ferah bir ortamda kalmaları için içinde süs bitki falan hiçbirşey koymadım. Zaten koiler pek süse püse meraklı bir tür değil. Hava hortumları falan evet biraz karışık farkındayım. Onun sebebi de benim hava motoru yeni hava taşını alınca kafayı yedi azıcık. Sonra yeni motor aldım geldim oda taşı ve pipoyu besleyemedi. Sonra geri götürdüm üst modelini bekliyorum. O yüzden hava hortumları biraz karmaşık duruyor. Motor gelince o işe bir el atıcam. Şimdi geçici bir durum olduğu için uğraşmak istemedim. 2 3 gün sonra birdaha en baştan bozup yapıcam zaten.
Younsoi abimize de de teşekkür ederim. Verdiği bilgiler hakkında. Yukarıda da dediğim gibi hava motoru ile ilgili ufak bir sorunum var. Buhar camını da o esnada halledicem. Sistem tam olarak oturunca da ışığa çözüm bulucam. Ama dediğiniz gibi bitki olmadığı için çok da önemli değil. Ben gösterişten ziyade balıklar nasıl rahat eder diye düşünüp ona göre hareket ediyorum.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Işık hiç kullanmadım desem yalan olur. Benim kitap okurken kullandığım beyaz ledden bir masa lambam var. Kitap okuma lablası daha çok. Onu en düşük ışığa getirip koyuyordum geceleri. Zaten kendi bulunduğum odada akvaryum. Ben 7 de eve geliyorum geceye kadar odanın ışığı ile yetiniyorlar. Ben uyuyunca onlar da benimle birlikte uyuyor. :D
Işık hiç kullanmadım desem yalan olur. Benim kitap okurken kullandığım beyaz ledden bir masa lambam var. Kitap okuma lablası daha çok. Onu en düşük ışığa getirip koyuyordum geceleri. Zaten kendi bulunduğum odada akvaryum. Ben 7 de eve geliyorum geceye kadar odanın ışığı ile yetiniyorlar. Ben uyuyunca onlar da benimle birlikte uyuyor. :D
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Pipoyu bakteri kültürü açısından hiç çıkartmamayı düşünüyordum aslında. İç filtreden de zaten bir şey beklemiyorum. Sadece ufak bir akıntı yapmasını istedim. Dış filtrenin suyu çeken kısmı tankın diğer ucunda olduğu için bir sirkülasyon olur diye düşündüm sadece ama sıkıntı olur diyorsanız çıkartırım.
Pipoyu bakteri kültürü açısından hiç çıkartmamayı düşünüyordum aslında. İç filtreden de zaten bir şey beklemiyorum. Sadece ufak bir akıntı yapmasını istedim. Dış filtrenin suyu çeken kısmı tankın diğer ucunda olduğu için bir sirkülasyon olur diye düşündüm sadece ama sıkıntı olur diyorsanız çıkartırım.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Arka plan belli olmuyor galiba duvardan. Arka plan beyaz onda sıkıntı yok. Isıtıcı zaten 22-23 derece civarında ısıtıcı otomatik olduğundan derece düşmeyeceği için devreye de girmez bir sıkıntı olmaz diye düşündüm. Led için de aklımda mavi beyaz ve yeşil vardı. Size katılıyorum.
Arka plan belli olmuyor galiba duvardan. Arka plan beyaz onda sıkıntı yok. Isıtıcı zaten 22-23 derece civarında ısıtıcı otomatik olduğundan derece düşmeyeceği için devreye de girmez bir sıkıntı olmaz diye düşündüm. Led için de aklımda mavi beyaz ve yeşil vardı. Size katılıyorum.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Keşke neye bakmam gerektiğini de belirtseydiniz. Pek anlamadım.
Keşke neye bakmam gerektiğini de belirtseydiniz. Pek anlamadım.
Akvaryu Hakkında Olumlu Olumsuz Yorum.
Öncelikle herkese iyi günler. Tankı 6 ay kadar önce buradaki deneyimli arkadaşlar sayesinde kurdum. Bana bu hobiyi sevdiren herkese tekrar teşekkür etmek istiyorum. Tankın durumu bu. Bu sabah ilk defa dış filtre temizledim. Yaz da gelip havalar ısınınca akvaryumun tek eksiği olan buhar camı göze batmaya başladı. Bir diğer eksiğim ışıklandırma zaten ikisini de bu hafta içinde hallediyorum. Buhar camına led yapmayı düşünüyorum. Bu konu hakkında da fikirlerinize ihtiyacım var. Bunun dışında resimlerden gördüğünüz kadarıyla olumlu yada olumsuz fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum. Tankı olabildiğince ferah tutmaya çalıştım 120 litre zaten. Daha da yapabileceğim birşey görürseniz lütfen belirtin. Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304211.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi günler. Tankı 6 ay kadar önce buradaki deneyimli arkadaşlar sayesinde kurdum. Bana bu hobiyi sevdiren herkese tekrar teşekkür etmek istiyorum. Tankın durumu bu. Bu sabah ilk defa dış filtre temizledim. Yaz da gelip havalar ısınınca akvaryumun tek eksiği olan buhar camı göze batmaya başladı. Bir diğer eksiğim ışıklandırma zaten ikisini de bu hafta içinde hallediyorum. Buhar camına led yapmayı düşünüyorum. Bu konu hakkında da fikirlerinize ihtiyacım var. Bunun dışında resimlerden gördüğünüz kadarıyla olumlu yada olumsuz fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum. Tankı olabildiğince ferah tutmaya çalıştım 120 litre zaten. Daha da yapabileceğim birşey görürseniz lütfen belirtin. Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190303561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/220520190304211.jpg[/IMG]
Aileye Yeni Bir Ufaklık Dahil Oldu.
Herkese öncelikle kolay gelsin. Bugün kız kardeşim doğum günü hediyesi olarak ufak bir japon aldı arkadaşından. Akvaryuma aldığımdan beri sadece bir kere balık ekledim oda resimlerde göreceğiniz beyaz olan. Şimdi size sorum şu yeni gelen balık akvaryumdaki balıklardan çok ufak. Ona zarar verirler mi? Ve nasıl eklemeliyim? Birçok anlatım var ama ben buradaki kişilerin bilgisine güvendiğim için size danışmak istedim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716161.jpg[/IMG]
Herkese öncelikle kolay gelsin. Bugün kız kardeşim doğum günü hediyesi olarak ufak bir japon aldı arkadaşından. Akvaryuma aldığımdan beri sadece bir kere balık ekledim oda resimlerde göreceğiniz beyaz olan. Şimdi size sorum şu yeni gelen balık akvaryumdaki balıklardan çok ufak. Ona zarar verirler mi? Ve nasıl eklemeliyim? Birçok anlatım var ama ben buradaki kişilerin bilgisine güvendiğim için size danışmak istedim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211054/150420191716161.jpg[/IMG]
Tankımda Birkaç Gündür Bir Hareketlilik Var.
3 aylık bir sistemde ayrıca bu mevsimde çiftleşme normal mi yani. Bir de ben sağmasam dişiler yavruları tanka salar mı ? Salıyorsa da diğer balıklar bunları yer mi?
3 aylık bir sistemde ayrıca bu mevsimde çiftleşme normal mi yani. Bir de ben sağmasam dişiler yavruları tanka salar mı ? Salıyorsa da diğer balıklar bunları yer mi?
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
