ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emregoktepe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2017 15:19
Son Ziyaret:
21 Eylül 2020 15:50
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aydoğan Emre GÖKTEPE
Doğum Tarihi:
12 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Antalya
Meslek:
Operasyon Müdürü / Turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aydoğan Emre GÖKTEPE
SON 10 MESAJI
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Nadirmbuna]
Tasarımı en ilgi çekici akvaryumlardan birisi gibi duruyor. Kurulumu merakla bekliyorum 👍🏻👍🏻😄[/QUOTE]
Valla hocam bende öyle merakla bekliyorum sonuç ne olacak şimdi çıkıp vantuzları falan alıcam. Eksikleri gidercem bi su basıcam filtreleri denicem ısıtıcıyı falan o arada da co2 tüplerini temin edicem bakalım ne olacak. Sadece bulmaya çalıştığım ve bilmediğim canlı bitkide filtre içerisinde neler bulundurmam gerektiği. Onun araştırmasını yapıyorum şu anda[:D][:D]
[QUOTE=Nadirmbuna]
Tasarımı en ilgi çekici akvaryumlardan birisi gibi duruyor. Kurulumu merakla bekliyorum 👍🏻👍🏻😄[/QUOTE]
Valla hocam bende öyle merakla bekliyorum sonuç ne olacak şimdi çıkıp vantuzları falan alıcam. Eksikleri gidercem bi su basıcam filtreleri denicem ısıtıcıyı falan o arada da co2 tüplerini temin edicem bakalım ne olacak. Sadece bulmaya çalıştığım ve bilmediğim canlı bitkide filtre içerisinde neler bulundurmam gerektiği. Onun araştırmasını yapıyorum şu anda[:D][:D]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=AtlasPoyraz]Projenin çizim halini hatırlar gibiyim, hayata geçtiğini görmek sevindirdi açıkçası.
Tek aklıma takılan tankın üstündeki rafların aktif kullanımı durumunda tanka müdahale için oldukça zahmet çıkaracağı.[/QUOTE]
Açıkcası o rafı ona göre çok fazla malzemeyle doldurmamaya özen gösteriyorum. Fotoğraf makinem gopro ve ekipmanları gibi az eşya bulundurmayı planlıyorum.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Projenin çizim halini hatırlar gibiyim, hayata geçtiğini görmek sevindirdi açıkçası.
Tek aklıma takılan tankın üstündeki rafların aktif kullanımı durumunda tanka müdahale için oldukça zahmet çıkaracağı.[/QUOTE]
Açıkcası o rafı ona göre çok fazla malzemeyle doldurmamaya özen gösteriyorum. Fotoğraf makinem gopro ve ekipmanları gibi az eşya bulundurmayı planlıyorum.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=BerHatS]Estetik olması için onca emek harcamışsınız, bence eheim ın yeşil borularınıda lily pipe lar ile değiştirin görsel olarak çok ortada kalmış.[/QUOTE]
Lily pipe konusunu değerlendireceğim, hiç aklıma gelmemişti. [:)]
[QUOTE=BerHatS]Estetik olması için onca emek harcamışsınız, bence eheim ın yeşil borularınıda lily pipe lar ile değiştirin görsel olarak çok ortada kalmış.[/QUOTE]
Lily pipe konusunu değerlendireceğim, hiç aklıma gelmemişti. [:)]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Kütahya’ da geçen 20 günlük kısa bir askerlik serüveninden sonra kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz :)
Evet dün gece evime ayak bastım fakat ne kadar akvaryumum için heycanlı olsam da yorgunluğumdan dolayı elleyemedim. Bugün ise ufak tefek işlerimi bititir bitirmez akvaryum malzemelerini lego oynamaya başlayan çocuklar gibi dağıttım etrafa [:D][:D]
İşte salonumn hali [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201502371.jpg[/IMG]
Evet ilk olarak akvaryumunun altında gizlediğim iki köşesine forumdaki bir arkadaştan aldığım 2 adet Eheim Experience 350 modeli dış filtrelerimi yerleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201504261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201505191.jpg[/IMG]
Daha sonra filtrelerin borularını ve Tetra HT 300 model ısıtıcımı konumlandırdım;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506331.jpg[/IMG]
Bu ekipmanlar için kaç adet vantuza ihtiyacım olduğunu da bir yandan not ederek gittim.
Son olarak derecimizi de;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201507551.jpg[/IMG]
Isıtıcıyla tam ters köşeye ekledim.
Ali expressten aldığım regülatörümde ben askerdeyken iş yerime ulaştı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201509231.jpg[/IMG]
Şimdi Co2 tüplerimizi, ve gerekli diğer ekipmanlarımızı temin edeceğiz. @darkaura abimden de aydınlatmamızı gündoğumu ve batım özellikli versiyonundan yaptırdıktan sonra en son sıra bitkilerimizin dikimine gelecek.
Ben şimdilik gider vantuz, ve gerekli olduğu kadar bi üçlü beşli onlu priz alıp geleyim [:D][:D]
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Kütahya’ da geçen 20 günlük kısa bir askerlik serüveninden sonra kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz :)
Evet dün gece evime ayak bastım fakat ne kadar akvaryumum için heycanlı olsam da yorgunluğumdan dolayı elleyemedim. Bugün ise ufak tefek işlerimi bititir bitirmez akvaryum malzemelerini lego oynamaya başlayan çocuklar gibi dağıttım etrafa [:D][:D]
İşte salonumn hali [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201502371.jpg[/IMG]
Evet ilk olarak akvaryumunun altında gizlediğim iki köşesine forumdaki bir arkadaştan aldığım 2 adet Eheim Experience 350 modeli dış filtrelerimi yerleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201504261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201505191.jpg[/IMG]
Daha sonra filtrelerin borularını ve Tetra HT 300 model ısıtıcımı konumlandırdım;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201506331.jpg[/IMG]
Bu ekipmanlar için kaç adet vantuza ihtiyacım olduğunu da bir yandan not ederek gittim.
Son olarak derecimizi de;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201507551.jpg[/IMG]
Isıtıcıyla tam ters köşeye ekledim.
Ali expressten aldığım regülatörümde ben askerdeyken iş yerime ulaştı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201849/260120201509231.jpg[/IMG]
Şimdi Co2 tüplerimizi, ve gerekli diğer ekipmanlarımızı temin edeceğiz. @darkaura abimden de aydınlatmamızı gündoğumu ve batım özellikli versiyonundan yaptırdıktan sonra en son sıra bitkilerimizin dikimine gelecek.
Ben şimdilik gider vantuz, ve gerekli olduğu kadar bi üçlü beşli onlu priz alıp geleyim [:D][:D]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
Arkadaşlar bazı sorunlardan dolayı çok az ara vermek zorunda kaldım kurulumuma, en kısa sürede devam edip fotoğraflarımı paylaşmaya devam edeceğim hepinizle.
Herkese bol keyifli hobiler dilerim.
İyi günler.
Arkadaşlar bazı sorunlardan dolayı çok az ara vermek zorunda kaldım kurulumuma, en kısa sürede devam edip fotoğraflarımı paylaşmaya devam edeceğim hepinizle.
Herkese bol keyifli hobiler dilerim.
İyi günler.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=z.b.s.k]Pinnatifida, pogestemon erectus,blyxia japonica, anubias nana petite, e. Tenellus, Java fern, lotus zenkheri benim şöyle bir kafamda hızlıca bir tasarım yaptığım bitkiler. Ansiklopediden araştırabilirsiniz hemen hemen bütün bitkiler var. [/QUOTE]
Hepsini inceledim ama sanırım en çok hoşuma giden Microsorum pteropus "Philippine" (Java Fern) bitki oldu gönderdikleriniz arasında.
Çok teşekkür ediyorum. Bakalım Antalya' dan temin edebilecek miyim bunu.
Birde [URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-icin-bonsai-agaci-18-489654911?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402882810843&utm_term=87307252553&ga_prodid=489654911&ga_merchantid=137055250&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nKW-k7mx-rItseJlgx9im0DQWbXBnCR3snf5ncA5lnZQ3tTSPuvLSRoCIkkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
bu tarz bir kök alsam salınım yaparmı acaba üstüne moss unuda ekleyip gönderbiliyorlarmış. Tavsiye eder misiniz?[:?][:?]
[QUOTE=z.b.s.k]Pinnatifida, pogestemon erectus,blyxia japonica, anubias nana petite, e. Tenellus, Java fern, lotus zenkheri benim şöyle bir kafamda hızlıca bir tasarım yaptığım bitkiler. Ansiklopediden araştırabilirsiniz hemen hemen bütün bitkiler var. [/QUOTE]
Hepsini inceledim ama sanırım en çok hoşuma giden Microsorum pteropus "Philippine" (Java Fern) bitki oldu gönderdikleriniz arasında.
Çok teşekkür ediyorum. Bakalım Antalya' dan temin edebilecek miyim bunu.
Birde [URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-icin-bonsai-agaci-18-489654911?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=402882810843&utm_term=87307252553&ga_prodid=489654911&ga_merchantid=137055250&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nKW-k7mx-rItseJlgx9im0DQWbXBnCR3snf5ncA5lnZQ3tTSPuvLSRoCIkkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
bu tarz bir kök alsam salınım yaparmı acaba üstüne moss unuda ekleyip gönderbiliyorlarmış. Tavsiye eder misiniz?[:?][:?]
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=z.b.s.k]Herhangi bir aydınlatma sistemini sığdıramazsınız gibi görünüyor. Yol yakınken çaresine bakın derim. Bir de hacim büyük olduğu için kullandığınız suntanın güvenilir olduğuna emin olun. Bir de ben hem hacmin büyüklüğü hem de şekilden dolayı kullanılan camın kalınlığı önemli. Bu konuda deneyimli birinden fikir alın derim. İstenmeyen bir durumla karşılaşmayın.
Gel gelelim bence düşünce güzel ama sadece zemin ve micra yerine bir uçta biraz farklılaşan bitki yoğunluğu cubayla uyum sağlayacak şekilde artan bitkiler kullanılabilir.
Sürü balıkları demiş bir arkadaş ben de katılıyorum fakat ben olsam bir küçük boy tetralardan bir de daha büyük boy tetralardan oluşan 2 farklı sürü eklerim. Çünkü farklı tür olmayınca pek sürü davranışı göstermiyorlar. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Işıklandırma kısmını bu forumdan bu işin ustası bir abimle çözdüm şu anda öyle görünüyor. Cam kalınlığım 10mm suntam sağlam zaten ki altı tamamen demir profillerden kayıt attırdım belli aralıklarla tüm akvaryumun altına.
Bahsettiniz bitkilere örnek verirseniz araştırabilirim hocam.
[QUOTE=z.b.s.k]Herhangi bir aydınlatma sistemini sığdıramazsınız gibi görünüyor. Yol yakınken çaresine bakın derim. Bir de hacim büyük olduğu için kullandığınız suntanın güvenilir olduğuna emin olun. Bir de ben hem hacmin büyüklüğü hem de şekilden dolayı kullanılan camın kalınlığı önemli. Bu konuda deneyimli birinden fikir alın derim. İstenmeyen bir durumla karşılaşmayın.
Gel gelelim bence düşünce güzel ama sadece zemin ve micra yerine bir uçta biraz farklılaşan bitki yoğunluğu cubayla uyum sağlayacak şekilde artan bitkiler kullanılabilir.
Sürü balıkları demiş bir arkadaş ben de katılıyorum fakat ben olsam bir küçük boy tetralardan bir de daha büyük boy tetralardan oluşan 2 farklı sürü eklerim. Çünkü farklı tür olmayınca pek sürü davranışı göstermiyorlar. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Işıklandırma kısmını bu forumdan bu işin ustası bir abimle çözdüm şu anda öyle görünüyor. Cam kalınlığım 10mm suntam sağlam zaten ki altı tamamen demir profillerden kayıt attırdım belli aralıklarla tüm akvaryumun altına.
Bahsettiniz bitkilere örnek verirseniz araştırabilirim hocam.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.cuba ve micra ışık seven bitkiler c02 destekli olacak sanırım.
ben tasarım olarak büyük lav kayaları koyardım büyüklü küçüklü.
balık olarak tercihim tek tür sürü balığı olurdu, ember tetra yada rasbora (şuan beraber besliyorum)
küçük 10 tane panda çöpçü sürüsü de keyifli bir görsel yaratırdı veya 8 li sae sürüsü.
taban bitkisi konacaksa bence en iyi dekor büyük lav taşları oluyor. taban bitkisinin yanına nedense başka tür bitkilerin olmasını sevmiyorum.
mangrow kökü görüntü olarak çok sevsem de ne yazık ki artık tercih etmiyorum. suyu sürekli salınım yaparak sarıya boyuyor. su ne kadar berrak olursa olsun o renk bir su çamur gibi görünüyor.
power led armatürleri ile iyi bir aydınlatma elde edebilirsiniz.
son olarak akvaryumun üstü tamamen kapatılmalı balıklar atlıyor.
bitmiş halini merak ediyorum.
bunlar benim akvaryumlarım dan bir kaç örnek özellikle 120*30*30 alçak akvaryumlar da bitki gelişimi inanılmaz. hiç bir tank da c02 kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520192258541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok güzel, çok başarılı ve güzel görünüyor. Kök ve büyük lav kayası benimde tercihlerim arasında, tasarımı araştırmaya devam ediyorum.
[QUOTE=ozgurrrrr]Hayırlı olsun.cuba ve micra ışık seven bitkiler c02 destekli olacak sanırım.
ben tasarım olarak büyük lav kayaları koyardım büyüklü küçüklü.
balık olarak tercihim tek tür sürü balığı olurdu, ember tetra yada rasbora (şuan beraber besliyorum)
küçük 10 tane panda çöpçü sürüsü de keyifli bir görsel yaratırdı veya 8 li sae sürüsü.
taban bitkisi konacaksa bence en iyi dekor büyük lav taşları oluyor. taban bitkisinin yanına nedense başka tür bitkilerin olmasını sevmiyorum.
mangrow kökü görüntü olarak çok sevsem de ne yazık ki artık tercih etmiyorum. suyu sürekli salınım yaparak sarıya boyuyor. su ne kadar berrak olursa olsun o renk bir su çamur gibi görünüyor.
power led armatürleri ile iyi bir aydınlatma elde edebilirsiniz.
son olarak akvaryumun üstü tamamen kapatılmalı balıklar atlıyor.
bitmiş halini merak ediyorum.
bunlar benim akvaryumlarım dan bir kaç örnek özellikle 120*30*30 alçak akvaryumlar da bitki gelişimi inanılmaz. hiç bir tank da c02 kullanmadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520192258541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumunuz çok güzel, çok başarılı ve güzel görünüyor. Kök ve büyük lav kayası benimde tercihlerim arasında, tasarımı araştırmaya devam ediyorum.
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Gld5]
Kapak tasarımından dolayı sanırım led olmak zorunda zarif duracaktır. Ama böyle bir koca akvaryumum olsa pirana koyardım.😂[/QUOTE]
Ben sevmiyorum malesef pirana yada köpekbalığı bulundurulan akvaryumları :)
[QUOTE=Gld5]
Kapak tasarımından dolayı sanırım led olmak zorunda zarif duracaktır. Ama böyle bir koca akvaryumum olsa pirana koyardım.😂[/QUOTE]
Ben sevmiyorum malesef pirana yada köpekbalığı bulundurulan akvaryumları :)
Evet Başlıyoruz Bakalımmm :))
[QUOTE=Gld5]Tasarım değişik olması güzel filtremeyi nasıl yapacaksınız? [/QUOTE]
İlanlar kısmında bir arkadaşın tüm malzemelerini alacağım. Okuduklarımdan yola çıkarak bu tarz L akvaryum da sirkülasyonu sağlamak için 2 adet dış filtre kullanacağım. Tabi gerek olması durumunda kafa motoru ile desteklemeyi planlıyorum. Ama nasıl bir ışıklandırma kullanmam gerektiğini hala bilmiyorum tabi birde Co2 seti kısmı var ama göç yolda düzelir mantığıyla çıktım bi serüvene[:)))][:)))]
[QUOTE=Gld5]Tasarım değişik olması güzel filtremeyi nasıl yapacaksınız? [/QUOTE]
İlanlar kısmında bir arkadaşın tüm malzemelerini alacağım. Okuduklarımdan yola çıkarak bu tarz L akvaryum da sirkülasyonu sağlamak için 2 adet dış filtre kullanacağım. Tabi gerek olması durumunda kafa motoru ile desteklemeyi planlıyorum. Ama nasıl bir ışıklandırma kullanmam gerektiğini hala bilmiyorum tabi birde Co2 seti kısmı var ama göç yolda düzelir mantığıyla çıktım bi serüvene[:)))][:)))]
SON MESAJLAR
- Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
