ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tanjj
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2016 16:05
Son Ziyaret:
31 Mart 2017 15:50
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tanju
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
80*40*45h Bitkili Akvaryum
Tanju
SON 10 MESAJI
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=sangarios]
tek kelime ile harika görünüyor. ellerinize sağlık. zamanla daha da güzel olacak gibi görünüyor.
ortadaki beyaz yolun ilk hali daha güzel sanki ama kumlar karıştığı için zorunluluktan böyle yaptınız sanırım ya da kendiliğinden mi oldu? [/QUOTE]
Evet o beyazı pleksi ile ayrdım dün çıkarttım pleksiyi oraya tas yada ınce uzun kayalar ıle sıyahtan ayırmama gerek bugun taş alacağım orası için
[QUOTE=sangarios]
tek kelime ile harika görünüyor. ellerinize sağlık. zamanla daha da güzel olacak gibi görünüyor.
ortadaki beyaz yolun ilk hali daha güzel sanki ama kumlar karıştığı için zorunluluktan böyle yaptınız sanırım ya da kendiliğinden mi oldu? [/QUOTE]
Evet o beyazı pleksi ile ayrdım dün çıkarttım pleksiyi oraya tas yada ınce uzun kayalar ıle sıyahtan ayırmama gerek bugun taş alacağım orası için
İlk Bitkili Akvaryumum
1 buçuk aylık gelişim resimleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171508041.jpg[/IMG]
1 buçuk aylık gelişim resimleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171507571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/150320171508041.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Akvaryumum
17. Gun %30 su degisimini yaptim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171442081.jpg[/IMG]
17. Gun %30 su degisimini yaptim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171441551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/050220171442081.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Akvaryumum
1 haftalık bakım bitti su değişimini yaptım. Bitkilerden birkaçı yaprak döktü önerileriniz nedir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/300120171141221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/300120171139551.jpg[/IMG]
Video için link [URL]https://www.facebook.com/tanjutiryaki/videos/10158101231030542/[/URL][EDIT]Tanjj,2017-01-30 11:42:37[/EDIT]
1 haftalık bakım bitti su değişimini yaptım. Bitkilerden birkaçı yaprak döktü önerileriniz nedir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/300120171141221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191976/300120171139551.jpg[/IMG]
Video için link [URL]https://www.facebook.com/tanjutiryaki/videos/10158101231030542/[/URL][EDIT]Tanjj,2017-01-30 11:42:37[/EDIT]
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=sangarios]
bakteri oluşumu süresi değişiyor, ancak en az bir hafta 15 gün diyelim. bakteri döngüsünü destekleyici kültürler kullanabilirsiniz isterseniz. kimine göre işe yaramıyor ama yaygın olarak kullanılıyor ve bence de işe yarıyor, okuduklarımın çoğu da işe yaradığı yönünde.
yüzeydeki yağlanma yemlerden oluşan yağlanma ve bakteri oluşumudur. yüzeyi hareketlendirince zamanla geçecektir. aynı şeyi şu anda ben de yaşıyorum hatta. şelale filtre kullandığım için farketmiyorum.
yüzeyi hareketlendirerek hem yüzey temizliği sağlayabilirsiniz hem de oksijen geçişi artar. biraz co2 kaybı yaşanır en fazla o da arttırarak kontrol edilebilen bir şey. oksijen bu noktada daha önemli.
surface skimmer kullanabilirsiniz ya da cam basış borusu (lily pipe diye de arayabilirsiniz) kullanabilirsiniz. sizinki gibi tanklara çok yakışıyor. benim tercihim bu yönde olur.
[URL]https://goo.gl/images/2GIJBZ[/URL]
benim en büyük hatalarımdan biri bazı konularda acele etmemdi. acele etmeye gerek yokmuş onu öğrendim. [:)]
şu anda gübre, co2, oksijen, aydınlatma konusunda minumum değerleri yakalayıp, zamanla tankın oturmasını beklemek daha sağlıklı olabilir.
karşılaşma ihtimaliniz olan başka bir durum daha var onu da yazayım. her şeyin yolunda gittiği bir süreçte, akvaryumda bulanık beyaz su ile karşılaşabilirsiniz. bu da bakteri oluşumunun bir göstergesi. daha geçenlerde bir makale okudum bunun hakkında. detaylar ve terimler aklımda kalmamış ama kısaca anladığımı aktarayım: tankımızda istediğimiz iki tür yararlı bakteri var. bunlardan asıl bizim işimize yarayanların oluşmasında önce pek de işimize yaramayan ama zararı olmayanlar oluşuyor. bunlar serbest dolaşan bakteriler ve bu nedenle beyaz suya neden oluyorlar (bakteri patlaması dene olay). zamanla istediğimiz yararlı bakterilere dönüşüyorlar ve o beyazlık geçiyor tankımızın dengesi oturuyor.
farkındayım biraz karışık yazdım, tam anlamıyla hakim olabildiğim bi konu değil, gerekirse tekrar araştırır bulurum makaleyi, daha düzgün yazmaya çalışırım.
kısacası sabır, zaman ve araştırma. gerçekten güzel bir tankınız var ve çok daha güzel olacak. [:)]
ek: lily pipe denilen şey de aslında "surface skimmer" sadece sizin baktığınızdan farklı bir model. "lily pipe aquarium" diye aratınca örnekler çıkıyor. ödüllü birçok tasarımda bunlardan gördüm. çok şık duruyorlar.
[/QUOTE]
Merhaba Emre Bey bende ilk kurulumda aşağıdaki linkteki bakteri kulturunu kullandım 3 kapsul ilk hafta doldu ve yarın %50 su değişimi var akabınde 1 kapsul daha kullanacagım surface skimmer yarın elımde onu da kullanacağım dedıgınız gıbı bundan sonrası beklemek ben tropicanın 90 gun uygulamasını 1 hafta sonra hayata gecırme kararı aldım ordakı yonergeerı denemeye karar verdım bakalım nasıl bır surec olacak.
[URL]http://www.aqua-botanic.com/Biozym[/URL]
[QUOTE=sangarios]
bakteri oluşumu süresi değişiyor, ancak en az bir hafta 15 gün diyelim. bakteri döngüsünü destekleyici kültürler kullanabilirsiniz isterseniz. kimine göre işe yaramıyor ama yaygın olarak kullanılıyor ve bence de işe yarıyor, okuduklarımın çoğu da işe yaradığı yönünde.
yüzeydeki yağlanma yemlerden oluşan yağlanma ve bakteri oluşumudur. yüzeyi hareketlendirince zamanla geçecektir. aynı şeyi şu anda ben de yaşıyorum hatta. şelale filtre kullandığım için farketmiyorum.
yüzeyi hareketlendirerek hem yüzey temizliği sağlayabilirsiniz hem de oksijen geçişi artar. biraz co2 kaybı yaşanır en fazla o da arttırarak kontrol edilebilen bir şey. oksijen bu noktada daha önemli.
surface skimmer kullanabilirsiniz ya da cam basış borusu (lily pipe diye de arayabilirsiniz) kullanabilirsiniz. sizinki gibi tanklara çok yakışıyor. benim tercihim bu yönde olur.
[URL]https://goo.gl/images/2GIJBZ[/URL]
benim en büyük hatalarımdan biri bazı konularda acele etmemdi. acele etmeye gerek yokmuş onu öğrendim. [:)]
şu anda gübre, co2, oksijen, aydınlatma konusunda minumum değerleri yakalayıp, zamanla tankın oturmasını beklemek daha sağlıklı olabilir.
karşılaşma ihtimaliniz olan başka bir durum daha var onu da yazayım. her şeyin yolunda gittiği bir süreçte, akvaryumda bulanık beyaz su ile karşılaşabilirsiniz. bu da bakteri oluşumunun bir göstergesi. daha geçenlerde bir makale okudum bunun hakkında. detaylar ve terimler aklımda kalmamış ama kısaca anladığımı aktarayım: tankımızda istediğimiz iki tür yararlı bakteri var. bunlardan asıl bizim işimize yarayanların oluşmasında önce pek de işimize yaramayan ama zararı olmayanlar oluşuyor. bunlar serbest dolaşan bakteriler ve bu nedenle beyaz suya neden oluyorlar (bakteri patlaması dene olay). zamanla istediğimiz yararlı bakterilere dönüşüyorlar ve o beyazlık geçiyor tankımızın dengesi oturuyor.
farkındayım biraz karışık yazdım, tam anlamıyla hakim olabildiğim bi konu değil, gerekirse tekrar araştırır bulurum makaleyi, daha düzgün yazmaya çalışırım.
kısacası sabır, zaman ve araştırma. gerçekten güzel bir tankınız var ve çok daha güzel olacak. [:)]
ek: lily pipe denilen şey de aslında "surface skimmer" sadece sizin baktığınızdan farklı bir model. "lily pipe aquarium" diye aratınca örnekler çıkıyor. ödüllü birçok tasarımda bunlardan gördüm. çok şık duruyorlar.
[/QUOTE]
Merhaba Emre Bey bende ilk kurulumda aşağıdaki linkteki bakteri kulturunu kullandım 3 kapsul ilk hafta doldu ve yarın %50 su değişimi var akabınde 1 kapsul daha kullanacagım surface skimmer yarın elımde onu da kullanacağım dedıgınız gıbı bundan sonrası beklemek ben tropicanın 90 gun uygulamasını 1 hafta sonra hayata gecırme kararı aldım ordakı yonergeerı denemeye karar verdım bakalım nasıl bır surec olacak.
[URL]http://www.aqua-botanic.com/Biozym[/URL]
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=mefey66]
Akvaryum yüzeyindeki yag tabakası bakteri kültürünün oturmadigindandir zamanla düzelecektir[/QUOTE][QUOTE=mefey66]
Akvaryum yüzeyindeki yag tabakası bakteri kültürünün oturmadigindandir zamanla düzelecektir[/QUOTE]
Merhaba Yıldırım bey bakteri oluşumu ve oturması ortalama nekadar bır zaman sürer ? aşağıdaki ürünü dün sipariş verdim yüzey temizleyici bu tarz bir ürün kullandınız mı ?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-yuzey-temizleyici-cam-12-mm-254355681?gclid=CK_P2LXk4dECFRRmGwodDrALYA&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
[QUOTE=mefey66]
Akvaryum yüzeyindeki yag tabakası bakteri kültürünün oturmadigindandir zamanla düzelecektir[/QUOTE][QUOTE=mefey66]
Akvaryum yüzeyindeki yag tabakası bakteri kültürünün oturmadigindandir zamanla düzelecektir[/QUOTE]
Merhaba Yıldırım bey bakteri oluşumu ve oturması ortalama nekadar bır zaman sürer ? aşağıdaki ürünü dün sipariş verdim yüzey temizleyici bu tarz bir ürün kullandınız mı ?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-yuzey-temizleyici-cam-12-mm-254355681?gclid=CK_P2LXk4dECFRRmGwodDrALYA&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=sangarios]2. ürünü kullanıyorum, memnunum. sadece açık yeşil ile sarı arasını algılamakta güçlük çekiyorum ama bu benimle ilgili bi sıkıntı. [:)]
şimdi daha dikkatli baktım da evet fon varmış, benim hatam. hakikaten güzel olmuş, ilerleyen zamanlardaki halini şimdiden merak ettim. [:)]
güle güle, sorunsuz gitmesini dilerim... [:)][/QUOTE]
Selam Emre Bey bende 2. urunu aldım aynı sıkıntı bendede oldu yeşil mi sarı mı zorlanıyorum :( http://goaqua88.com/products/indicator-co2-glass-drop-checker-test-kit-ista-solution-10cc-aquarium-real-time bu ürün iyi ama Türkiyede bulamadım :(
http://urun.n11.com/bitki-ekipmanlari/ista-co2-indicator-co2-uzun-sureli-seviye-gostergesi-P126645003?cid=604001&gclid=CK_d-aOu2NECFU06GwodUMYIXA&gclsrc=aw.ds
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-test-indicator-uzun-sureli-co2-testi-259763620?mkwid=sxBbrPeKU_dc&pcrid=58375859127&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&rfcr=58375859127&gclid=COazpKeu2NECFYwQ0wodeVYOgw&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
[QUOTE=sangarios]2. ürünü kullanıyorum, memnunum. sadece açık yeşil ile sarı arasını algılamakta güçlük çekiyorum ama bu benimle ilgili bi sıkıntı. [:)]
şimdi daha dikkatli baktım da evet fon varmış, benim hatam. hakikaten güzel olmuş, ilerleyen zamanlardaki halini şimdiden merak ettim. [:)]
güle güle, sorunsuz gitmesini dilerim... [:)][/QUOTE]
Selam Emre Bey bende 2. urunu aldım aynı sıkıntı bendede oldu yeşil mi sarı mı zorlanıyorum :( http://goaqua88.com/products/indicator-co2-glass-drop-checker-test-kit-ista-solution-10cc-aquarium-real-time bu ürün iyi ama Türkiyede bulamadım :(
http://urun.n11.com/bitki-ekipmanlari/ista-co2-indicator-co2-uzun-sureli-seviye-gostergesi-P126645003?cid=604001&gclid=CK_d-aOu2NECFU06GwodUMYIXA&gclsrc=aw.ds
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-test-indicator-uzun-sureli-co2-testi-259763620?mkwid=sxBbrPeKU_dc&pcrid=58375859127&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&rfcr=58375859127&gclid=COazpKeu2NECFYwQ0wodeVYOgw&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=onenineone]
Armatür konusunda cevap için teşekkürler. Birde bu konu hakkında yorum yapayım. İkinci linkteki ürün bende var. Ben bu ürünü istmiyordum ama satıcı bu ürünü yollamıştı bende kullandım. Emre arkadaşımın dediği gibi renk ayrımı iyi yapılamıyor. O nedenle bence tercih etmeyin.
Bende almayı bir ara düşündüm ama sonra vazgeçtim. Nedeni ise izlediğim bazı videolarda karidesleri de hazneye alması. Sonuç olarakta ölü ve yorgun olan balıkların ölümü[/QUOTE]
Balıkların ölümüne üzüldüm ben siparişi verdim bakalım yarın gelecek deneyeceğim inşallah sizlerle aynı şikayetım oluşmaz bakalım gorelım
[QUOTE=onenineone]
Armatür konusunda cevap için teşekkürler. Birde bu konu hakkında yorum yapayım. İkinci linkteki ürün bende var. Ben bu ürünü istmiyordum ama satıcı bu ürünü yollamıştı bende kullandım. Emre arkadaşımın dediği gibi renk ayrımı iyi yapılamıyor. O nedenle bence tercih etmeyin.
Bende almayı bir ara düşündüm ama sonra vazgeçtim. Nedeni ise izlediğim bazı videolarda karidesleri de hazneye alması. Sonuç olarakta ölü ve yorgun olan balıkların ölümü[/QUOTE]
Balıkların ölümüne üzüldüm ben siparişi verdim bakalım yarın gelecek deneyeceğim inşallah sizlerle aynı şikayetım oluşmaz bakalım gorelım
İlk Bitkili Akvaryumum
Günaydınlar sormak istediğim bir şey var su yüzeyinde beyaz balonlar ve yağ tabakası gibi bir tabaka oluştu formda çok konu var okudum ama net bilgi alamadım surface skimmer kullanmayı düşünüyorum onerir misiniz?
Günaydınlar sormak istediğim bir şey var su yüzeyinde beyaz balonlar ve yağ tabakası gibi bir tabaka oluştu formda çok konu var okudum ama net bilgi alamadım surface skimmer kullanmayı düşünüyorum onerir misiniz?
İlk Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=Itokin]Benim size tvsiyem isiyi 24lere dusurmeniz. Yuksek sicaklikta co2 cozmekte sıkınti yasarsiniz isiklandirmayida 8 saate dusurmeniz ve ikiye bolmeniz 4 saat acik 1 saat kapali sonra yine acik gibi. Bitkiler gelismeye baslayio tank oturdugunda isik saatini yukseltebilirsiniz.[/QUOTE]
Burak Bey merhaba tavsiyenizi dikkate alacağım teşekkürler
[QUOTE=sangarios]Tasarım çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. zamanla oturup bitkiler büyüyünce çok daha güzel olacak gibi.
tanka balık eklemek için biraz daha bekleseniz daha iyi olur sanki. riski en aza indirmiş olursunuz.
co2 için "drop checker" mühim. kaç saniyede kaç kabarcık tanka göre çok değişiyor. ben de "ideal" bir rakam aradım ama bulamadım.
lily pipe için Viv diye bir marka var. türkiye'de satılmayacak artık bildiğim kadarıyla, bu nedenle satıcıların elinde kalan son mallar indirimde satılıyor. aklınızda olsun, denk gelirsiniz belki.
tankın kayıt-kuşaksız sade haline bayıldım. extra clear denilen camlardan sanırım. nerede yaptırdınız ve maliyeti ne oldu acaba?
arka fon ekleyecek misiniz? arka fon bitkiler de oturunca çok daha güzel görünecektir. YouTube'da "the King of diy" diye bir adam var. bu tarz akvaryumların arka planına buzlu cam görünümlü film çekiyor genelde. oldukça güzel görünüyor. siyah fon da olur gibi. tamamen zevkinize bağlı tabii arka fon.
tekrar ellerinize sağlık ve hayırlı olsun. zevkle izleyeceğimiz bir akvaryum olacak gibi. [:)][/QUOTE]
Emre Bey merhaba evet tasarım konusunda cok dusundum dıyebılırım beğendiğinize sevindim. Şimdilik peyzaj ve tasarım konusnda olumsuz bır gerıdonus olmadı :)
Balık konusunda bende biraz acele ettiğimi düşünüyorum ama geri donus yok mecbur kalacak balıklar :(
co2 bu akşam alacağım drop checker ilk beğendiğim üründü fakat bulma konusunda sıkıntı var bu nedenle aşağıdaki ürünlerden birini alacağım tavsiye alabilirim sanıyorum 2. linkteki ürünü alacağım.
[URL]http://urun.n11.com/bitki-ekipmanlari/ista-co2-indicator-co2-uzun-sureli-seviye-gostergesi-P126645003?cid=604001&gclid=CK_d-aOu2NECFU06GwodUMYIXA&gclsrc=aw.ds[/URL]
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-test-indicator-uzun-sureli-co2-testi-259763620?mkwid=sxBbrPeKU_dc&pcrid=58375859127&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&rfcr=58375859127&gclid=COazpKeu2NECFYwQ0wodeVYOgw&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0[/URL]
evet kayıt kuşak yok 10 mm sağ sol ön extra clear cam cok memnunum tanktan görsellik çok iyi
fon kısmına gelecek olursak arkada mat beyz fon var küçük beyaz florasanla birlikte gün batımı ısık fonu var çok keyifli oluyor açıkken :)
[QUOTE=Itokin]Benim size tvsiyem isiyi 24lere dusurmeniz. Yuksek sicaklikta co2 cozmekte sıkınti yasarsiniz isiklandirmayida 8 saate dusurmeniz ve ikiye bolmeniz 4 saat acik 1 saat kapali sonra yine acik gibi. Bitkiler gelismeye baslayio tank oturdugunda isik saatini yukseltebilirsiniz.[/QUOTE]
Burak Bey merhaba tavsiyenizi dikkate alacağım teşekkürler
[QUOTE=sangarios]Tasarım çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. zamanla oturup bitkiler büyüyünce çok daha güzel olacak gibi.
tanka balık eklemek için biraz daha bekleseniz daha iyi olur sanki. riski en aza indirmiş olursunuz.
co2 için "drop checker" mühim. kaç saniyede kaç kabarcık tanka göre çok değişiyor. ben de "ideal" bir rakam aradım ama bulamadım.
lily pipe için Viv diye bir marka var. türkiye'de satılmayacak artık bildiğim kadarıyla, bu nedenle satıcıların elinde kalan son mallar indirimde satılıyor. aklınızda olsun, denk gelirsiniz belki.
tankın kayıt-kuşaksız sade haline bayıldım. extra clear denilen camlardan sanırım. nerede yaptırdınız ve maliyeti ne oldu acaba?
arka fon ekleyecek misiniz? arka fon bitkiler de oturunca çok daha güzel görünecektir. YouTube'da "the King of diy" diye bir adam var. bu tarz akvaryumların arka planına buzlu cam görünümlü film çekiyor genelde. oldukça güzel görünüyor. siyah fon da olur gibi. tamamen zevkinize bağlı tabii arka fon.
tekrar ellerinize sağlık ve hayırlı olsun. zevkle izleyeceğimiz bir akvaryum olacak gibi. [:)][/QUOTE]
Emre Bey merhaba evet tasarım konusunda cok dusundum dıyebılırım beğendiğinize sevindim. Şimdilik peyzaj ve tasarım konusnda olumsuz bır gerıdonus olmadı :)
Balık konusunda bende biraz acele ettiğimi düşünüyorum ama geri donus yok mecbur kalacak balıklar :(
co2 bu akşam alacağım drop checker ilk beğendiğim üründü fakat bulma konusunda sıkıntı var bu nedenle aşağıdaki ürünlerden birini alacağım tavsiye alabilirim sanıyorum 2. linkteki ürünü alacağım.
[URL]http://urun.n11.com/bitki-ekipmanlari/ista-co2-indicator-co2-uzun-sureli-seviye-gostergesi-P126645003?cid=604001&gclid=CK_d-aOu2NECFU06GwodUMYIXA&gclsrc=aw.ds[/URL]
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-test-indicator-uzun-sureli-co2-testi-259763620?mkwid=sxBbrPeKU_dc&pcrid=58375859127&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&rfcr=58375859127&gclid=COazpKeu2NECFYwQ0wodeVYOgw&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0[/URL]
evet kayıt kuşak yok 10 mm sağ sol ön extra clear cam cok memnunum tanktan görsellik çok iyi
fon kısmına gelecek olursak arkada mat beyz fon var küçük beyaz florasanla birlikte gün batımı ısık fonu var çok keyifli oluyor açıkken :)
SON MESAJLAR
- Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
