ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kuasar4
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2016 14:31
Son Ziyaret:
20 Temmuz 2018 16:31
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
BEKİR ŞEN
Doğum Tarihi:
14 Nisan 1994
Yaş:
32
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
La Tahzen! İnnALLAHe-l meana!"
"Üzülme, Allah bizimle beraberdir"
SON 10 MESAJI
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=furrion]Kum üzerindekiler...[/QUOTE]
Bilmiyorum onlar benim ilk akvaryumumdan beri varlar Açıkçası hatırası var atamam onları[:)][:)]
[QUOTE=furrion]Kum üzerindekiler...[/QUOTE]
Bilmiyorum onlar benim ilk akvaryumumdan beri varlar Açıkçası hatırası var atamam onları[:)][:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=renoibo]Lowtechle high arasındaki en temel bileşen co2 olacağından fikir verebilirim. ö.m atacağım.
o şekilde uygularsanız daha gelişimi renkleri güzel bitkilerle görsel keyfinizi yaşarsınız. şimdiden kolay gelsin.
[/QUOTE]
8 Lt'lik co2 tüpüm var şuan faaliyette yanlız fotograflama fırsatım olmamıştı kısa süre içerisinde paylaşırım İnşallah [:)]
Kolay gelsin[:)][:)]
[QUOTE=renoibo]Lowtechle high arasındaki en temel bileşen co2 olacağından fikir verebilirim. ö.m atacağım.
o şekilde uygularsanız daha gelişimi renkleri güzel bitkilerle görsel keyfinizi yaşarsınız. şimdiden kolay gelsin.
[/QUOTE]
8 Lt'lik co2 tüpüm var şuan faaliyette yanlız fotograflama fırsatım olmamıştı kısa süre içerisinde paylaşırım İnşallah [:)]
Kolay gelsin[:)][:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=renoibo]
Maşallah ,,Özellikle şu poz yeter ,,Tebrikler.
Öncelikle büyük tanklar büyük meşakkat istiyorlar emeğiniz aşikar , hobi keyif işidir [:iyi:]
mutlaka artıları eksileri olur zamanlada tank oturdukça ki en az 6ay gibi bir süredir , bitkili tankları deneyimleyip zaman zaman farklılarıda insan istiyor baştan büyük tank güzel olmuş her türle ilginize göre dönüşebilir.
hightec biraz zorlasa da olabilir ekipman vs den dolayıdır.
Lowteche göre belirlenecek bitkiler ile de güzel formlar elde edebilirsiniz .
Lowtechtede olabilen ama büyük tanklara da yakışan Echinodorus Red Rubin Sword gibi türler eklenirse dahada hoş görüntü elde edilir.
Özellikle sağa ve sola eklenebilir.
Örnek sağdaki bitkidir.Orçun beyin discus tankından örnek göstereyim.Epey büyüyebilen türdür.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=coBqzDhYbSM[/VID]
Birde sağdaki küçük kaya ile büyük arasına bir Nymphaea Lotus Zenkeri de hoş olabilir uzun allarından yükselen büyük yapraklarla doygunluk verebilir.
örnek
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LDmJkw5cRHs[/VID]
[/QUOTE]
Öncelikle ilginize Teşekkür ederim [:)]
Saolsun hem formdan hemde yanımda olan arrkadaşlarımda bitki için gerçekten yardım ediyor , Yanlız 400 Lt olması bitkili için gerçekten meşakkatli ve suyun stabilize etmek gerçekten benim açımdan zor oluyor . Sizinde örnekte vermiş oldugunuz Echinodorus Red Rubin Sword çok şık ve renk katıyor seçeneklerimin arasına kesinlikle ekleyecegim . Suyun biraz daha oturmasını bekliyorum ve bitki için gerçekten çok okuyorum ve okudukça eksik olan ekipmanları teker teker edinmeye çalışıyorum .Dediginiz gibi biraz sabrederek 400 lt'lik güzel bir bitki tankı sahibi olacagım İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-26 14:56:48[/EDIT]
[QUOTE=renoibo]
Maşallah ,,Özellikle şu poz yeter ,,Tebrikler.
Öncelikle büyük tanklar büyük meşakkat istiyorlar emeğiniz aşikar , hobi keyif işidir [:iyi:]
mutlaka artıları eksileri olur zamanlada tank oturdukça ki en az 6ay gibi bir süredir , bitkili tankları deneyimleyip zaman zaman farklılarıda insan istiyor baştan büyük tank güzel olmuş her türle ilginize göre dönüşebilir.
hightec biraz zorlasa da olabilir ekipman vs den dolayıdır.
Lowteche göre belirlenecek bitkiler ile de güzel formlar elde edebilirsiniz .
Lowtechtede olabilen ama büyük tanklara da yakışan Echinodorus Red Rubin Sword gibi türler eklenirse dahada hoş görüntü elde edilir.
Özellikle sağa ve sola eklenebilir.
Örnek sağdaki bitkidir.Orçun beyin discus tankından örnek göstereyim.Epey büyüyebilen türdür.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=coBqzDhYbSM[/VID]
Birde sağdaki küçük kaya ile büyük arasına bir Nymphaea Lotus Zenkeri de hoş olabilir uzun allarından yükselen büyük yapraklarla doygunluk verebilir.
örnek
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LDmJkw5cRHs[/VID]
[/QUOTE]
Öncelikle ilginize Teşekkür ederim [:)]
Saolsun hem formdan hemde yanımda olan arrkadaşlarımda bitki için gerçekten yardım ediyor , Yanlız 400 Lt olması bitkili için gerçekten meşakkatli ve suyun stabilize etmek gerçekten benim açımdan zor oluyor . Sizinde örnekte vermiş oldugunuz Echinodorus Red Rubin Sword çok şık ve renk katıyor seçeneklerimin arasına kesinlikle ekleyecegim . Suyun biraz daha oturmasını bekliyorum ve bitki için gerçekten çok okuyorum ve okudukça eksik olan ekipmanları teker teker edinmeye çalışıyorum .Dediginiz gibi biraz sabrederek 400 lt'lik güzel bir bitki tankı sahibi olacagım İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-26 14:56:48[/EDIT]
İsi Dengesi
Şuan aynı problemi bende yaşıyorum 400Lt tank ta 2adet 300 waat ısıtıcı var 22.5 C geçmiyor Isıtıcı çok önemli yanlız bulundugu ortamın da (oda v.s) Isısını yükseltmeniz gerekiyor .Benim tankımın bulundugu yerde şuan ısıtma problemim oldugu için kuyruk erimesi baş gösteriyor .Kısa vadede ısı problemini halledin balıklarda yeni hastalıklar baş gösterebilir Allah muhafaza ..
Şuan aynı problemi bende yaşıyorum 400Lt tank ta 2adet 300 waat ısıtıcı var 22.5 C geçmiyor Isıtıcı çok önemli yanlız bulundugu ortamın da (oda v.s) Isısını yükseltmeniz gerekiyor .Benim tankımın bulundugu yerde şuan ısıtma problemim oldugu için kuyruk erimesi baş gösteriyor .Kısa vadede ısı problemini halledin balıklarda yeni hastalıklar baş gösterebilir Allah muhafaza ..
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=19real19today]Massallah cok guzel olmus ustam eline koluna saglik [/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
Bir meraktır başladık hocam Güzel oluyor lakin gerçekten yorucu oluyor Rabbim yardım etsin [:)][:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 21:38:25[/EDIT]
[QUOTE=19real19today]Massallah cok guzel olmus ustam eline koluna saglik [/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
Bir meraktır başladık hocam Güzel oluyor lakin gerçekten yorucu oluyor Rabbim yardım etsin [:)][:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 21:38:25[/EDIT]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=bratislara]akvaryum hobisinin hakkini vermissiniz cok begendimi belirtmek istiyorum , saglikli hobiler diliyorum :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim Yorumlarınız beni daha çok bağlıyor bu hobiye[:)]
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba detaylı anlatımınız ve güzel kurulumunuz için tebrik ederim. Nacizane iki önerim olacak. Ortadaki kaya yerine o alana güzel bir kök daha yakışırmış. Bir de karışık çöpçüler yerine 10'lu 15'li tek tür çöpçü kolonisinin seyrine de doyum olmaz diye düşündüm. Eleştiri değil kendimce kıyaslama diyeyim. [:)] Başka söylenecek bir şey yok herşey çok güzel. [:)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
Aslında daha akvaryum siparişini vermeden aklımda dekorla ilgili akvaryumun tam ortasına merkezi bir yapı koymak istedim .Zemin bitkileri ile kayanın altındaki boşluktan öne dogru uzatıp sanki bir mağara hissiyati vermek istiyorum ve derinligide bu şekilde elde edeceğim İnşallah
Çöpçüler için tek bir koloni dediginiz gibi güzel bir görüntü oluşturacaktir.Bundan sonra tek bi tür üzerinden yürümeyi deneyecegim.
Takipte kalın [:)]
[QUOTE=bratislara]akvaryum hobisinin hakkini vermissiniz cok begendimi belirtmek istiyorum , saglikli hobiler diliyorum :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim Yorumlarınız beni daha çok bağlıyor bu hobiye[:)]
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba detaylı anlatımınız ve güzel kurulumunuz için tebrik ederim. Nacizane iki önerim olacak. Ortadaki kaya yerine o alana güzel bir kök daha yakışırmış. Bir de karışık çöpçüler yerine 10'lu 15'li tek tür çöpçü kolonisinin seyrine de doyum olmaz diye düşündüm. Eleştiri değil kendimce kıyaslama diyeyim. [:)] Başka söylenecek bir şey yok herşey çok güzel. [:)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
Aslında daha akvaryum siparişini vermeden aklımda dekorla ilgili akvaryumun tam ortasına merkezi bir yapı koymak istedim .Zemin bitkileri ile kayanın altındaki boşluktan öne dogru uzatıp sanki bir mağara hissiyati vermek istiyorum ve derinligide bu şekilde elde edeceğim İnşallah
Çöpçüler için tek bir koloni dediginiz gibi güzel bir görüntü oluşturacaktir.Bundan sonra tek bi tür üzerinden yürümeyi deneyecegim.
Takipte kalın [:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
Teşekkür ederim hocam Saol :)Sende bi tank kurda yardıma gelelim :)
Teşekkür ederim hocam Saol :)Sende bi tank kurda yardıma gelelim :)
60x40x40h High-tech İlk Kurulum Ada Style
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun Gerçekten şık bir çalışma [:)] Benimde nacizane tavsiyem Derinlik katabilecek çöl kütügü gibi bir aksesuarla şahane olacaktır İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 00:55:50[/EDIT]
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun Gerçekten şık bir çalışma [:)] Benimde nacizane tavsiyem Derinlik katabilecek çöl kütügü gibi bir aksesuarla şahane olacaktır İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 00:55:50[/EDIT]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=Umutgrs]Büyük tankı zapt etmek zor olmalı inşallah istediğin gibi olur[/QUOTE]
Umutgrs Teşekkür ederim
Gerçekten beni zorluyor Hele bide ofiste ise ekstra mesai gerekiyor Su degerleri ve bitki habitatı oturdugu taktirde daha az ugraşla daha çok keyif yapacagım inşallah [:)][:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz akvaryumnuz hayırlı olsun güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] Akvaryumda taç kapak kullanıldığınıda düşünürsek bu boyutlardaki akvaryumun yüksekliğinin ( h ) En az bir 60 cm olması lazım biraz basık kalmış bu yükseklikte. Akvaryum ön camı veya camları Ekstra clearmı acaba ?
Bitkileriniz tam oturduğunda birazda boylandığında çok daha güzel bir görüntü ortaya çıkacak gibi [:)] [:iyi:][/QUOTE]
[URL]Kınayu[/URL] Teşekkür ederim [:)]
Dedigim gibi açıkçası tankın bitkili ve aydınlatmanın florosan tercihi olması ışıktan maksimum faydalanmak için 50 cm geregi duydum .Bilmiyorum alıştıkça aslında 50 cm çok çok ideal geliyor [:)]
Ekstra clearın 500 600 Lt'den sonra net fark görülebilgini duymuştum .Cam konusunda o kadar hassas olmadım açıkçası 10mm standart cam beni tatmin etti [:)]
İnşallah bu işin en zor tarafı sabretmek bekliyorum Allah yardımcımız olsun [:)]
[QUOTE=furrion]Hayırlı olsun , öndeki ufak taşlar hariç çok iyi gidiyor.[/QUOTE]
furrion Teşekkür ederim [:)]
Hangi ufak taşlar kum üzerinde olanlarmı makarna taşı diye tabir ettiklerimiz mi ?[EDIT]Kuasar4,2016-11-25 16:41:48[/EDIT]
[QUOTE=pekozgur]Hoş bir kurulum olmuş. Bu hacimde zor ve ileri seviye bitkiler beklemiyordum zaten dolayısı ile elodea ve subulata görmek normal geldi, araya bir iki cryptocoryne ve bacopa da eklerseniz daha güzel duracaktır. Ayrıca köklere de java fern tutturursanız ileride çok güzel bir görünüm elde edersiniz.
Kullandığınız dış filtre hacminiz için yetersiz kalacak ilerde çünkü dekorunuz kalabalık. Tavsiyem 1000-1200lt/saat debisi olan bir de iç filtre ekleyerek akıntıyı arttırmanız olur. Görüntüsü hoş olmayacaktır ancak sizin durumunuzda şart gibi bir şey.
Işıklandırma ve tabanınızı göz önünde bulundurarak sağlam bir yosun yiyici ekip kurmanızı tavsiye ediyorum. SAE, cüce vatoz ve bol miktarda otocat ile amano karidesi edinin derim. En az 10'ar tane otocat ve amano, 4-5 sae 4-5 cüce vatoz olsun mutlaka. Yoksa ileride yosun ile başınız çok derde girer. Ayrıca düzenli olarak gluteraldehit içeren yosun önleyici kullanmaya şimdiden başlayın ki sorun olmasın. En bilineni Seachem Excel'dir bu arada.
Canlı olarak ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ancak tetra türleri ile birlikte çok büyük olmayan ve sürü davranışı gösteren bir tür eklerseniz seyri keyifli bir akvaryum olur.
Çıktığınız yolda başarılar dilerim. [/QUOTE]
pekozgur Teşekkür ederim [:)]
Öncelikle hepsini teker teker elimden geldigince uygulayacagım İnşallah
Bitkili tanka bilgi vge tecrübe eksikligiyle gerekenden yavaş gidiyorum ki yanlış bir adımda hevesim kaçmasın toparlaması kolay olsun diye Yanlız Köklere java fern hep hayalimdeydi su dengeleri oturur oturmaz ilk yapıcaklarım arasında :)
Evet dış filtrem gerçekten çok yetersizdi daha önce Dophin den memnun kaldıgım için Dophin c-2400 edindim Debisi gerçekten güzel ve bi kaç aparatla filtreden gelen suyu ufak sirkilasyon oluşturmaya çalıştım. Yanlız malumunuz melekler sirkilasyondan hiç haz etmiyorlar Tek çözüm haftalık dip çekimi gibi gözüküyor .
Başından beri gerek formlar gerekse hobici arkadaşlarımdan duyduklarımla en korktugum konu yosun 7 cüce vatozum var cüze vatoz üzerinden yürümeyi düşünüyorum .Daha önce hiç yosun önleyici kullanmadım verdiginiz markaları gözden geçirip edinicegim İnşallah :)
Nadir melekler çok ilgimi çekiyor Sade bir melek akvaryumu düşünüyorum ileride karışık bi amazon tankı düşünebilirim .[:)]
[QUOTE=Umutgrs]Büyük tankı zapt etmek zor olmalı inşallah istediğin gibi olur[/QUOTE]
Umutgrs Teşekkür ederim
Gerçekten beni zorluyor Hele bide ofiste ise ekstra mesai gerekiyor Su degerleri ve bitki habitatı oturdugu taktirde daha az ugraşla daha çok keyif yapacagım inşallah [:)][:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz akvaryumnuz hayırlı olsun güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] Akvaryumda taç kapak kullanıldığınıda düşünürsek bu boyutlardaki akvaryumun yüksekliğinin ( h ) En az bir 60 cm olması lazım biraz basık kalmış bu yükseklikte. Akvaryum ön camı veya camları Ekstra clearmı acaba ?
Bitkileriniz tam oturduğunda birazda boylandığında çok daha güzel bir görüntü ortaya çıkacak gibi [:)] [:iyi:][/QUOTE]
[URL]Kınayu[/URL] Teşekkür ederim [:)]
Dedigim gibi açıkçası tankın bitkili ve aydınlatmanın florosan tercihi olması ışıktan maksimum faydalanmak için 50 cm geregi duydum .Bilmiyorum alıştıkça aslında 50 cm çok çok ideal geliyor [:)]
Ekstra clearın 500 600 Lt'den sonra net fark görülebilgini duymuştum .Cam konusunda o kadar hassas olmadım açıkçası 10mm standart cam beni tatmin etti [:)]
İnşallah bu işin en zor tarafı sabretmek bekliyorum Allah yardımcımız olsun [:)]
[QUOTE=furrion]Hayırlı olsun , öndeki ufak taşlar hariç çok iyi gidiyor.[/QUOTE]
furrion Teşekkür ederim [:)]
Hangi ufak taşlar kum üzerinde olanlarmı makarna taşı diye tabir ettiklerimiz mi ?[EDIT]Kuasar4,2016-11-25 16:41:48[/EDIT]
[QUOTE=pekozgur]Hoş bir kurulum olmuş. Bu hacimde zor ve ileri seviye bitkiler beklemiyordum zaten dolayısı ile elodea ve subulata görmek normal geldi, araya bir iki cryptocoryne ve bacopa da eklerseniz daha güzel duracaktır. Ayrıca köklere de java fern tutturursanız ileride çok güzel bir görünüm elde edersiniz.
Kullandığınız dış filtre hacminiz için yetersiz kalacak ilerde çünkü dekorunuz kalabalık. Tavsiyem 1000-1200lt/saat debisi olan bir de iç filtre ekleyerek akıntıyı arttırmanız olur. Görüntüsü hoş olmayacaktır ancak sizin durumunuzda şart gibi bir şey.
Işıklandırma ve tabanınızı göz önünde bulundurarak sağlam bir yosun yiyici ekip kurmanızı tavsiye ediyorum. SAE, cüce vatoz ve bol miktarda otocat ile amano karidesi edinin derim. En az 10'ar tane otocat ve amano, 4-5 sae 4-5 cüce vatoz olsun mutlaka. Yoksa ileride yosun ile başınız çok derde girer. Ayrıca düzenli olarak gluteraldehit içeren yosun önleyici kullanmaya şimdiden başlayın ki sorun olmasın. En bilineni Seachem Excel'dir bu arada.
Canlı olarak ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ancak tetra türleri ile birlikte çok büyük olmayan ve sürü davranışı gösteren bir tür eklerseniz seyri keyifli bir akvaryum olur.
Çıktığınız yolda başarılar dilerim. [/QUOTE]
pekozgur Teşekkür ederim [:)]
Öncelikle hepsini teker teker elimden geldigince uygulayacagım İnşallah
Bitkili tanka bilgi vge tecrübe eksikligiyle gerekenden yavaş gidiyorum ki yanlış bir adımda hevesim kaçmasın toparlaması kolay olsun diye Yanlız Köklere java fern hep hayalimdeydi su dengeleri oturur oturmaz ilk yapıcaklarım arasında :)
Evet dış filtrem gerçekten çok yetersizdi daha önce Dophin den memnun kaldıgım için Dophin c-2400 edindim Debisi gerçekten güzel ve bi kaç aparatla filtreden gelen suyu ufak sirkilasyon oluşturmaya çalıştım. Yanlız malumunuz melekler sirkilasyondan hiç haz etmiyorlar Tek çözüm haftalık dip çekimi gibi gözüküyor .
Başından beri gerek formlar gerekse hobici arkadaşlarımdan duyduklarımla en korktugum konu yosun 7 cüce vatozum var cüze vatoz üzerinden yürümeyi düşünüyorum .Daha önce hiç yosun önleyici kullanmadım verdiginiz markaları gözden geçirip edinicegim İnşallah :)
Nadir melekler çok ilgimi çekiyor Sade bir melek akvaryumu düşünüyorum ileride karışık bi amazon tankı düşünebilirim .[:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
Kınayu Teşekkür ederim :) Açıkçası tankım bitkili olacagı için 50 cm geçmemesini özellikle istedim çünki aydınlatmayı florosan ile saglıyorum ve en iyi verim için tercihimi 50 cm den yana kullandım İnşallah hayırlısı olur :)
[EDIT]Kuasar4,2016-11-24 23:14:19[/EDIT]
Kınayu Teşekkür ederim :) Açıkçası tankım bitkili olacagı için 50 cm geçmemesini özellikle istedim çünki aydınlatmayı florosan ile saglıyorum ve en iyi verim için tercihimi 50 cm den yana kullandım İnşallah hayırlısı olur :)
[EDIT]Kuasar4,2016-11-24 23:14:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
