ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AkvaristUgr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Nisan 2016 22:11
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2016 13:11
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
.
Doğum Tarihi:
22 Ocak 1996
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
http://forum.fiverr.com/uploads/FileUpload/b5/6ea10fe3ec0595be00bcdcad097a1a.gif
SON 10 MESAJI
Su Değerleri Hakkında.
[:iyi:]
[:iyi:]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
[QUOTE=fatihelif]Tüm hobici abilerim ablalarim kardeşlerime Selamin aleyküm :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185338/20160413_213839.jpg[/IMG][:)][/QUOTE] Merhaba Fatih Bey , gözüme takıldı da acaba akvaryumunuzdaki bitkiler canlı bitkimi yoksa yapay plastik bitkilerden mi ?
[QUOTE=fatihelif]Tüm hobici abilerim ablalarim kardeşlerime Selamin aleyküm :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185338/20160413_213839.jpg[/IMG][:)][/QUOTE] Merhaba Fatih Bey , gözüme takıldı da acaba akvaryumunuzdaki bitkiler canlı bitkimi yoksa yapay plastik bitkilerden mi ?
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
[QUOTE=AyatekLa]
Rica ederim :)
Ön cam güzel olur ama dikkatli kullanman lazım onuda tekrar hatırlatıyım çizilmelere karşı. Daha yolun başındasınız, çok konu açarsınız daha benim gibi (zamanında) :)
Bir dahaki konuda görüşmek üzere diyim.[/QUOTE] Aynen çok konu açılacağa benziyor böyle giderse. Tekrar tesekkürler [:)]
Saygılar
[QUOTE=Ela]İlk fotoğraftaki görüntüyü elde etmek bitkiliye yeni başlayan arkadaşlar için zor ve maliyetli olacaktır. Teorik bilgiler var ama bakımı kolay bitkilerden başlayıp kolaydan zora doğru tankınızı değiştirmenizi öneririm. Bu yolun daha doğru ve bitki/canlı türleri açısından daha kayıpsız olacağını düşünüyorum.[/QUOTE]Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi biraz maliyetli olacak ve bitkili akvaryumda ilk deneyimim olacağı için acele etmemeye çalışıyorum , bilgi toplamaya çalışıyorum. Yeteri kadar bilgi sahibi olduktan sonra kolları sıvayacağım inşaallah [:)))] Birde fotoğraf temsili olduğu için birebir yansıtamasamda böyle bir görüntü yakalamak istediğimi belirtmek istedim sadece. İlk deneyimim olacağı için ilk aşamada kesinlikle kolay bitkiler kullanacağım. Henüz bilgi toplama ve maliyet için hesaplama aşamasındayım Tekrardan yorumunuz ve önerileriniz için teşekkürler.
Saygılar.
[QUOTE=AyatekLa]
Rica ederim :)
Ön cam güzel olur ama dikkatli kullanman lazım onuda tekrar hatırlatıyım çizilmelere karşı. Daha yolun başındasınız, çok konu açarsınız daha benim gibi (zamanında) :)
Bir dahaki konuda görüşmek üzere diyim.[/QUOTE] Aynen çok konu açılacağa benziyor böyle giderse. Tekrar tesekkürler [:)]
Saygılar
[QUOTE=Ela]İlk fotoğraftaki görüntüyü elde etmek bitkiliye yeni başlayan arkadaşlar için zor ve maliyetli olacaktır. Teorik bilgiler var ama bakımı kolay bitkilerden başlayıp kolaydan zora doğru tankınızı değiştirmenizi öneririm. Bu yolun daha doğru ve bitki/canlı türleri açısından daha kayıpsız olacağını düşünüyorum.[/QUOTE]Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi biraz maliyetli olacak ve bitkili akvaryumda ilk deneyimim olacağı için acele etmemeye çalışıyorum , bilgi toplamaya çalışıyorum. Yeteri kadar bilgi sahibi olduktan sonra kolları sıvayacağım inşaallah [:)))] Birde fotoğraf temsili olduğu için birebir yansıtamasamda böyle bir görüntü yakalamak istediğimi belirtmek istedim sadece. İlk deneyimim olacağı için ilk aşamada kesinlikle kolay bitkiler kullanacağım. Henüz bilgi toplama ve maliyet için hesaplama aşamasındayım Tekrardan yorumunuz ve önerileriniz için teşekkürler.
Saygılar.
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
[QUOTE=AyatekLa]Eğerki 90*60*45 ölçülerinde düşünüyorsanız akvaryumu. Mdf den masa yerine demir profilden iskelet yaptırın. Yaptırdığınız iskeletide mdf ile döşeyin, daha sağlıklı olur. Çünkü bayağı bşr yük binecek olması sebebiyle daha sağlam olur.
18Mm cam ve mobilyalı 500 dediyse bir yanlışlık olacağı kanısındayım. Size şunu net söyliyim ve unutmayın. Dediğiniz ölçülerde normal 8mm camdan yapsan bile olur kayıtsız kuşaksız, akvaryumcularında çoğu olur der yapar parasını alır güle güle der. Patladığı zaman bir yükümlülük kabul etmez.
Tekrar topluyacak olursak bence 12mm normal cam kayıtsız kuşaksız işinizi görecekdir. Extra clear camın pahalı olduğunu biliyorum, doğrudur.
Birde şunu unutmayın, evden dışarı çıktığınızda yada uykuya dalarken akvaryuma bir şey olurmu acaba diye düşünmemek en önemlisi.
Kolay gelsin. Ama kayıt kuşak herzaman fayda sağlıcaktır.[/QUOTE] Tamamen extra clear düşünüyordum görüntü açısından fakat , fiyat bakımından beni zorlayacağı için en azından tatmin olma açısından yaptırabilirsem sadece ve sadece ön camı extraclear yaptırabilirim hiç olmazsa [:)))] Mobilya konusuna gelecek olursak , dediğiniz gibi sadece mobilyanın o yükü kaldırabileceğini pek sanmıyorum ve demir profil düşünüyorum tekrar önerileriniz için teşekkürler. Önerilerinizi göz önünde bulunduracağımdan kesinlikle.
[QUOTE=AyatekLa]Eğerki 90*60*45 ölçülerinde düşünüyorsanız akvaryumu. Mdf den masa yerine demir profilden iskelet yaptırın. Yaptırdığınız iskeletide mdf ile döşeyin, daha sağlıklı olur. Çünkü bayağı bşr yük binecek olması sebebiyle daha sağlam olur.
18Mm cam ve mobilyalı 500 dediyse bir yanlışlık olacağı kanısındayım. Size şunu net söyliyim ve unutmayın. Dediğiniz ölçülerde normal 8mm camdan yapsan bile olur kayıtsız kuşaksız, akvaryumcularında çoğu olur der yapar parasını alır güle güle der. Patladığı zaman bir yükümlülük kabul etmez.
Tekrar topluyacak olursak bence 12mm normal cam kayıtsız kuşaksız işinizi görecekdir. Extra clear camın pahalı olduğunu biliyorum, doğrudur.
Birde şunu unutmayın, evden dışarı çıktığınızda yada uykuya dalarken akvaryuma bir şey olurmu acaba diye düşünmemek en önemlisi.
Kolay gelsin. Ama kayıt kuşak herzaman fayda sağlıcaktır.[/QUOTE] Tamamen extra clear düşünüyordum görüntü açısından fakat , fiyat bakımından beni zorlayacağı için en azından tatmin olma açısından yaptırabilirsem sadece ve sadece ön camı extraclear yaptırabilirim hiç olmazsa [:)))] Mobilya konusuna gelecek olursak , dediğiniz gibi sadece mobilyanın o yükü kaldırabileceğini pek sanmıyorum ve demir profil düşünüyorum tekrar önerileriniz için teşekkürler. Önerilerinizi göz önünde bulunduracağımdan kesinlikle.
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Neon gayet güzel olacaktır.Söylediğiniz ölçülerdeki akvaryum 10 mm camdan şahane olur ne kayıt nede kuşağa gerek vardır.Ön camıda ekstra clear yaptırdınızmı .Aydınlatma olarak askılı T5 armatür oldumu şahane olur. Saygılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/20151208_141046_resized.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/aydinlatma-6.jpg[/IMG][/QUOTE] Yorumunuz için teşekkürler.[:)] Dediğiniz gibi armatür düşünüyorum bir yerden fiyat alma şansım oldu ve 4x39w bana uygun olacağı ve fiyatın 300-350 civarı olduğu söylendi. Aydınlatma konusunda heleki armatür konusunda fiyatlar konusunda pek bilgi sahibi olmadığımdan 4x39w bir armatür için bu fiyatın az mı çok mu olduğunu bilmiyorum bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim. Tekrar yorumunuz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim
Saygılar.
[QUOTE=AyatekLa]Bence maliyet açısından bakarsanız clear cam işine girmeyin derim. En ufak dokunmada çizilmeye hassas.
Normal bir 12mm cam kullanırsanız hem kayıt kuşağa gerek kalmaz. Hemde çiziklerle uğraşmassınız maliyetide düşük olur. Bitkiki bir akvaryum maliyeti bayağı yüksektir, kendinizde tecrübe edeceksiniz zaten. Nerden baksanız bir 35-40 kilo kuma ihtiyacınız vardır. Balık yoğunluğuna göre birde dış filtre temin etmeniz gerekecek. Aydınlatma olarakda, şerit led, power led yada led projektör öneririm.
Lepistes yada neon bigi balıklarla başlamanız uygun olacakdır kanısındayım.
Umarım hayalinizdeki akvaryuma kavuşursunuz.
[/QUOTE] Maliyet konusunu fazlasıyla düşünerek hareket etmeye çalışacağım lâkin dün 2 ayrı akvaryum imalatcısından fiyat aldım açıkcası biraz kafamı karıştırdılar.
Şöyleki ; bir imalatcı 10mm cam full extraclear ve mdf mobilya bir akvaryum için 1.100 tl fiyat istedi.
Başka bir imalatçı ise 18mm cam mdf mobilya akvaryum için 500tl fiyat istedi anlayamadığım aralarındaki fark ne acaba [:)] 2.sorduğum imalatcının yanlışlıkla 18mm yazdığı kanısındayım. Sizlerinde düşüncelerininizi öğrenmek isterim tesekkürler
[QUOTE=renoibo]Erhan abime katılıyorum Tetra türleri olabilir birde extra türlerden Danio margaritatus - Galaxy Rasboralarda o tür tanklarda çok güzel olabilir.
Hacimsel ,sürü türü ve diğer türler güzel durur boyutları mini olan her tür odak noktasını bozmaz.
http://www.akvaryum.com/danio_margaritatus_gok_incisi_danio_galaxy_rasbora_tatlisur_7_5635.asp
Ekipmman düşünülürken yer kaybı olsada iç sumplar düşünülebilir.
Birkaç filtrede sorun yaşayıp iç sump kurunca epey rahat olduğu sistemin maliyetine epey katkılı olabildiği gibi konulara girebilirsiniz.
0 tank ve derinliği olması ile üsttede kayıt kuşak düşünülmeyince arka bütün olarak sumpu kapatabilen 3d fonlardan eklenip hem görüntüde kayıbı +layıp , hemde arka planda filtrasyonu değerlendirebilirsiniz.
Filtrasyon için hortum kablo karmaşası temizlik gibi konularda epey rahat su kaçırdımı vs diye düşünülmediği +ları denebilir.Dahasıda var.
Öngörü fikirdir yönlendirme olacaktır,
Bitkili tanklarda biraz haşırneşir olduktan sonra ki 90x50x40h tank ile başlayıp biraz bitki türlerini deneyimlememden.
imkan ve ilerki dönemde kullanılması açısından yerinizin ve beklentilerinizin değişmesi zevkinizi az kaçırabilecek olsada.
1.temel maliyet yüksek olabileceğinden örnekleme yaparsak farklı türlerede gidebileceğiniz tank boyutunu mümkün mertebe büyük tutun.
Örnek bideodaki tankı incelerseniz kurulum şekilleri güzel referans beğendiğimdir.
Tank :
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=h4IYKDPg-jQ[/VID]
Kurulumun ve son hali
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Ct4ffpyYQdo[/VID][/QUOTE]
Yorumunuz ve önerileriniz için teşekkür ederim. [:)] Açıkcası benimde aklımda sump sistemi vardı lâkin bitkili akvaryumlarda olamayacağını öğrendim birkaç konu aracılığıyla , sebebi ise fazla akıntı olmasıymış mâlum sağlam işini düzgün yapan bir dış filtrenin fiyatıda dudak uçaklatıcı [:)))] sump eğer ki olabilirse neden olmasın düşüyordum açıkcası. Tekrar tesekkurler
Saygılar
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Neon gayet güzel olacaktır.Söylediğiniz ölçülerdeki akvaryum 10 mm camdan şahane olur ne kayıt nede kuşağa gerek vardır.Ön camıda ekstra clear yaptırdınızmı .Aydınlatma olarak askılı T5 armatür oldumu şahane olur. Saygılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/20151208_141046_resized.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/aydinlatma-6.jpg[/IMG][/QUOTE] Yorumunuz için teşekkürler.[:)] Dediğiniz gibi armatür düşünüyorum bir yerden fiyat alma şansım oldu ve 4x39w bana uygun olacağı ve fiyatın 300-350 civarı olduğu söylendi. Aydınlatma konusunda heleki armatür konusunda fiyatlar konusunda pek bilgi sahibi olmadığımdan 4x39w bir armatür için bu fiyatın az mı çok mu olduğunu bilmiyorum bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim. Tekrar yorumunuz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim
Saygılar.
[QUOTE=AyatekLa]Bence maliyet açısından bakarsanız clear cam işine girmeyin derim. En ufak dokunmada çizilmeye hassas.
Normal bir 12mm cam kullanırsanız hem kayıt kuşağa gerek kalmaz. Hemde çiziklerle uğraşmassınız maliyetide düşük olur. Bitkiki bir akvaryum maliyeti bayağı yüksektir, kendinizde tecrübe edeceksiniz zaten. Nerden baksanız bir 35-40 kilo kuma ihtiyacınız vardır. Balık yoğunluğuna göre birde dış filtre temin etmeniz gerekecek. Aydınlatma olarakda, şerit led, power led yada led projektör öneririm.
Lepistes yada neon bigi balıklarla başlamanız uygun olacakdır kanısındayım.
Umarım hayalinizdeki akvaryuma kavuşursunuz.
[/QUOTE] Maliyet konusunu fazlasıyla düşünerek hareket etmeye çalışacağım lâkin dün 2 ayrı akvaryum imalatcısından fiyat aldım açıkcası biraz kafamı karıştırdılar.
Şöyleki ; bir imalatcı 10mm cam full extraclear ve mdf mobilya bir akvaryum için 1.100 tl fiyat istedi.
Başka bir imalatçı ise 18mm cam mdf mobilya akvaryum için 500tl fiyat istedi anlayamadığım aralarındaki fark ne acaba [:)] 2.sorduğum imalatcının yanlışlıkla 18mm yazdığı kanısındayım. Sizlerinde düşüncelerininizi öğrenmek isterim tesekkürler
[QUOTE=renoibo]Erhan abime katılıyorum Tetra türleri olabilir birde extra türlerden Danio margaritatus - Galaxy Rasboralarda o tür tanklarda çok güzel olabilir.
Hacimsel ,sürü türü ve diğer türler güzel durur boyutları mini olan her tür odak noktasını bozmaz.
http://www.akvaryum.com/danio_margaritatus_gok_incisi_danio_galaxy_rasbora_tatlisur_7_5635.asp
Ekipmman düşünülürken yer kaybı olsada iç sumplar düşünülebilir.
Birkaç filtrede sorun yaşayıp iç sump kurunca epey rahat olduğu sistemin maliyetine epey katkılı olabildiği gibi konulara girebilirsiniz.
0 tank ve derinliği olması ile üsttede kayıt kuşak düşünülmeyince arka bütün olarak sumpu kapatabilen 3d fonlardan eklenip hem görüntüde kayıbı +layıp , hemde arka planda filtrasyonu değerlendirebilirsiniz.
Filtrasyon için hortum kablo karmaşası temizlik gibi konularda epey rahat su kaçırdımı vs diye düşünülmediği +ları denebilir.Dahasıda var.
Öngörü fikirdir yönlendirme olacaktır,
Bitkili tanklarda biraz haşırneşir olduktan sonra ki 90x50x40h tank ile başlayıp biraz bitki türlerini deneyimlememden.
imkan ve ilerki dönemde kullanılması açısından yerinizin ve beklentilerinizin değişmesi zevkinizi az kaçırabilecek olsada.
1.temel maliyet yüksek olabileceğinden örnekleme yaparsak farklı türlerede gidebileceğiniz tank boyutunu mümkün mertebe büyük tutun.
Örnek bideodaki tankı incelerseniz kurulum şekilleri güzel referans beğendiğimdir.
Tank :
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=h4IYKDPg-jQ[/VID]
Kurulumun ve son hali
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Ct4ffpyYQdo[/VID][/QUOTE]
Yorumunuz ve önerileriniz için teşekkür ederim. [:)] Açıkcası benimde aklımda sump sistemi vardı lâkin bitkili akvaryumlarda olamayacağını öğrendim birkaç konu aracılığıyla , sebebi ise fazla akıntı olmasıymış mâlum sağlam işini düzgün yapan bir dış filtrenin fiyatıda dudak uçaklatıcı [:)))] sump eğer ki olabilirse neden olmasın düşüyordum açıkcası. Tekrar tesekkurler
Saygılar
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
Bunun dışında , ekipman ve canlı türü olarak önerileriniz nelerdir ?
Bunun dışında , ekipman ve canlı türü olarak önerileriniz nelerdir ?
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
[QUOTE=renoibo]Selam oncelikle projelendirmeyi planlamayi ve ongoru referans tanki edindiginiz icin tebrikler.
gelelim ufak detaylara.
90x60x45h tank hacimsel basinc nedeni ile tabanda kayit kusak gerekir.
ustte diger arkadaslarin dedigi esneme konusunda hemfikirim lakin onu bertaraf etmek cam kalinligi ile mumkun 12mm cikarsaniz saglamligi acisindan iyi olur= maliyet ve agirligi epey olacaktir.
Ustu acik ve cercevesiz referans fotolanmis goruntuler herzaman cezbeder ama temizligi cok dikkat ve daimi bakim ister kalitesiz urunler ile cizilme vs yasanmasi olabilir .
su eksilmeleri yuksek olacagindan kiyilari devamli kirec tutacaktir deneyimledigimden azcok dertli.
Armaturlerde bu tip tanklarda aski sistemi gerektirir ve aski demek yukseklitir =extra maliyet.
resimdeki gibi hightech bir tank yaklasik 6.8ay minimum denge gerektireceginden o goruntuyu elde etmek biraz tecrube isteyecektir.
temelde tablo gibi tanklar bircok pahali ekipman gubre ve duzenek dengeler isteyecektir.
en basta sabir ister taban kumundan filtrasyonuna isigindan co2sine tank ve saglam sehpasina kadar once rakamsallastirip fiyat tablosu cikartarak baslayin . Sonradan oluru ile baslanirsa husran olabilir.
Simdiden basarilar..[/QUOTE] Yorumunuz için teşekkürler [:)] önerilerinizi mutlaka göz önünde bulunduracağım. Şu an için sadece hesap aşamasındayım. Bitkili akvaryumda tecrübeli olmamam dolayısıyla birazda bilgi edinmeye çalışıyorum. Dediğiniz gibi fiyat bakımından biraz tuzlu :)) umarım heves olarak kalmaz tekrar tesekkurler
[QUOTE=renoibo]Selam oncelikle projelendirmeyi planlamayi ve ongoru referans tanki edindiginiz icin tebrikler.
gelelim ufak detaylara.
90x60x45h tank hacimsel basinc nedeni ile tabanda kayit kusak gerekir.
ustte diger arkadaslarin dedigi esneme konusunda hemfikirim lakin onu bertaraf etmek cam kalinligi ile mumkun 12mm cikarsaniz saglamligi acisindan iyi olur= maliyet ve agirligi epey olacaktir.
Ustu acik ve cercevesiz referans fotolanmis goruntuler herzaman cezbeder ama temizligi cok dikkat ve daimi bakim ister kalitesiz urunler ile cizilme vs yasanmasi olabilir .
su eksilmeleri yuksek olacagindan kiyilari devamli kirec tutacaktir deneyimledigimden azcok dertli.
Armaturlerde bu tip tanklarda aski sistemi gerektirir ve aski demek yukseklitir =extra maliyet.
resimdeki gibi hightech bir tank yaklasik 6.8ay minimum denge gerektireceginden o goruntuyu elde etmek biraz tecrube isteyecektir.
temelde tablo gibi tanklar bircok pahali ekipman gubre ve duzenek dengeler isteyecektir.
en basta sabir ister taban kumundan filtrasyonuna isigindan co2sine tank ve saglam sehpasina kadar once rakamsallastirip fiyat tablosu cikartarak baslayin . Sonradan oluru ile baslanirsa husran olabilir.
Simdiden basarilar..[/QUOTE] Yorumunuz için teşekkürler [:)] önerilerinizi mutlaka göz önünde bulunduracağım. Şu an için sadece hesap aşamasındayım. Bitkili akvaryumda tecrübeli olmamam dolayısıyla birazda bilgi edinmeye çalışıyorum. Dediğiniz gibi fiyat bakımından biraz tuzlu :)) umarım heves olarak kalmaz tekrar tesekkurler
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
[QUOTE=AyatekLa]Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun şimdiden,
Kaç mm camdan yaptıracaksınız?, camda esneme olacağı kanısındayım 250lt kabaca bakarsak kayıtsız kuşaksız. Sıkıntılı olacağını düşünüyorum.
[/QUOTE] Yorumunuz için teşekkürler 10mm cam düşünüyorum birkaç imalatcıya sordum mümkün olabileceğini söylediler lakin birde sizlere sorma gereği duydum sonradan bir sıkıntı çıkmasını istemem :)
[QUOTE=AyatekLa]Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun şimdiden,
Kaç mm camdan yaptıracaksınız?, camda esneme olacağı kanısındayım 250lt kabaca bakarsak kayıtsız kuşaksız. Sıkıntılı olacağını düşünüyorum.
[/QUOTE] Yorumunuz için teşekkürler 10mm cam düşünüyorum birkaç imalatcıya sordum mümkün olabileceğini söylediler lakin birde sizlere sorma gereği duydum sonradan bir sıkıntı çıkmasını istemem :)
Bitkili Akvaryuma Tavsiyeler ?
Merhabalar , [:geek:] Birkaç haftadır bitkili akvaryumlara baya ilgi duymaya başladım. Kısa süre içerisinde bir akvaryum kurmayı düşünüyordum , eğer becerebilirsem bitkili bir akvaryum kuracağım...
- Şöyle ki ;
(Extraclear-optiwhite cam) 90x60x45(h) kayıtsız kuşaksız(sade,doğal bir görüntü istediğim için) üstü açık co2 sistemli bir akvaryum düşünüyorum. Acaba bu şekilde bir akvaryum mümkün müdür ? Üstü açık veyahut kayıt-kuşaksız kullanmamda ne gibi sorunlar yaşarım ?.
Eğer mümkünse böyle bir akvaryuma tür ve ekipman tavsiyeleriniz nelerdir ? Ne almalı ne etmeli ? [:)] şimdiden bir hesap yapmak şart açıkcası
(Yapılmak istenen akvaryum modelimiz) [:lol:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185166/p3.jpg[/IMG]
Yardımcı olursanız sevinirim , teşekkürler.[EDIT]Akvaristgenc5,2016-04-22 14:43:41[/EDIT]
Merhabalar , [:geek:] Birkaç haftadır bitkili akvaryumlara baya ilgi duymaya başladım. Kısa süre içerisinde bir akvaryum kurmayı düşünüyordum , eğer becerebilirsem bitkili bir akvaryum kuracağım...
- Şöyle ki ;
(Extraclear-optiwhite cam) 90x60x45(h) kayıtsız kuşaksız(sade,doğal bir görüntü istediğim için) üstü açık co2 sistemli bir akvaryum düşünüyorum. Acaba bu şekilde bir akvaryum mümkün müdür ? Üstü açık veyahut kayıt-kuşaksız kullanmamda ne gibi sorunlar yaşarım ?.
Eğer mümkünse böyle bir akvaryuma tür ve ekipman tavsiyeleriniz nelerdir ? Ne almalı ne etmeli ? [:)] şimdiden bir hesap yapmak şart açıkcası
(Yapılmak istenen akvaryum modelimiz) [:lol:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185166/p3.jpg[/IMG]
Yardımcı olursanız sevinirim , teşekkürler.[EDIT]Akvaristgenc5,2016-04-22 14:43:41[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
