ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
proaktif
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2015 12:12
Son Ziyaret:
06 Şubat 2015 20:11
Toplam Mesaj:
95 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır Çakmak
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1972
Yaş:
54
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
80L Canlı Doğuran Akvaryum
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp
Masa Tasir mi?
Guvenmeyın derim. Bu masayı imal edenler üzerinde 250 kg bir agırlık olarak yapmamıstır. Yemek yenecek , catal kasık bardak vs.. olacak dıye fazla bır caba sarfetmemıslerdır.
Guvenmeyın derim. Bu masayı imal edenler üzerinde 250 kg bir agırlık olarak yapmamıstır. Yemek yenecek , catal kasık bardak vs.. olacak dıye fazla bır caba sarfetmemıslerdır.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
[QUOTE=Nuada] Ben sumpta ve dış filtrede bakteri için karanlık ortam olması gerektiğini biliyorum. Fakat siz ışık sayesinde oluşan bakteriler demişsiniz. O kısım kafamı karıştırdı..
[/QUOTE]
Sevgili arkadaşım , bakteriler sadece oksijenle solunum yapan bu faydalı bakteriler sadece karanlık yerde de değil aydınlık yerde de koloni oluşturuyor. Yüzey bilindik malzemelere göre az olsa da tabandaki kum ve biraz daha kalın taneli kumlarda da yerleşip yaşıyor. Olmazsa olmazı oksijen. İster karanlık , ister aydınlık ama muhakkak oksije.. Malzemeleri tercih etmemizin sebebi akvaryum tabanındaki yüzeyden daha fazla yüzey olaması ve bakterilerin yasamasına elverişli olması..
Kolay gelsin
[QUOTE=Nuada] Ben sumpta ve dış filtrede bakteri için karanlık ortam olması gerektiğini biliyorum. Fakat siz ışık sayesinde oluşan bakteriler demişsiniz. O kısım kafamı karıştırdı..
Sevgili arkadaşım , bakteriler sadece oksijenle solunum yapan bu faydalı bakteriler sadece karanlık yerde de değil aydınlık yerde de koloni oluşturuyor. Yüzey bilindik malzemelere göre az olsa da tabandaki kum ve biraz daha kalın taneli kumlarda da yerleşip yaşıyor. Olmazsa olmazı oksijen. İster karanlık , ister aydınlık ama muhakkak oksije.. Malzemeleri tercih etmemizin sebebi akvaryum tabanındaki yüzeyden daha fazla yüzey olaması ve bakterilerin yasamasına elverişli olması..
Kolay gelsin
Bir Hevesle Aldığım Akvaryumuma Tavsiyeler.
3 Erkek lepistes + bırkac salyangoz.. Bırkac bıtkı ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - A ŞIKKI
1 Erkek + 3 Dişi Lepistes ... Birkaç bitki ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - B ŞIKKI
- Aradaki fark şu ; yavrulama baslayınca ailen etkilenecek ve şaşıracak. Senın bu ısın üstesinden geldiğini anlayacak. Ve sana guven duyacaklar.
- Etkilenmezlerse , daha buyuk bır akvaryumun olması gereklılıgıne ınandıracaksın. Cunku canlıların akvaryuma sıgmayacagını , olmelerın baslayabılecegını ve endıse duydugunu dıle getıreceksın. ( Gunah benden gider dıyebılırsın ) Ben B şıkkından gitmiş , 4-5 LT lik turşu kavanozundan önce 40, sonra 80 sonra 240 lt sevıyelerıne ulasmıstım . 80 li yıllarda cocukluk gecırmek afacanlık gerektırırdı. Ve maceram basladıgında 13 yaslardaydım :)
- Etkilenmezler. Ve kaldır bunu burdan derler.
3 tane yol var. Sec bırısını.. :)
3 Erkek lepistes + bırkac salyangoz.. Bırkac bıtkı ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - A ŞIKKI
1 Erkek + 3 Dişi Lepistes ... Birkaç bitki ( Elodea - riccia - su mercımegı ) - B ŞIKKI
- Aradaki fark şu ; yavrulama baslayınca ailen etkilenecek ve şaşıracak. Senın bu ısın üstesinden geldiğini anlayacak. Ve sana guven duyacaklar.
- Etkilenmezlerse , daha buyuk bır akvaryumun olması gereklılıgıne ınandıracaksın. Cunku canlıların akvaryuma sıgmayacagını , olmelerın baslayabılecegını ve endıse duydugunu dıle getıreceksın. ( Gunah benden gider dıyebılırsın ) Ben B şıkkından gitmiş , 4-5 LT lik turşu kavanozundan önce 40, sonra 80 sonra 240 lt sevıyelerıne ulasmıstım . 80 li yıllarda cocukluk gecırmek afacanlık gerektırırdı. Ve maceram basladıgında 13 yaslardaydım :)
- Etkilenmezler. Ve kaldır bunu burdan derler.
3 tane yol var. Sec bırısını.. :)
ısıtıcı
YENİ BİR SAYFA AÇ, AMA BÖYLE OLSUN
YENİ BİR SAYFA AÇ, AMA BÖYLE OLSUN
- Bir kenarda akvaryumuna koyabılecegın en azından 1-2 damacana su
ayır. ( Asagıdakı hazırlıkları bıtırdıkten sonra lazım olacak. )
- Akvaryumunun ıcını , kenarlarını , ayrıtlarını tuzlu su ıle yıka. Sonra durula.
- Kullanacaksan eger iç filtre malzemelerinin sokulmus halı ıle , akvaryum ıcınde kullanılacak vantuz ,ısıtıcı , hava tası,taş , kaya vs..tuzlu suda 1 saat beklet. ( Sunger, elyaf, biyolojık malzeme harıc)
- Sonra ıyıce yıka
- Deterjan ve kımyasal ıle yıkama. Daha önce deterjan bulasmıs bez veya sunger de kullanma
- Kumunu ıyıce yıka. Tas, çakıl , kaya vs..
- Kutuk koyacaksan kaynat. Sonra temız bır dısfırcası ıle tazyıklı suda cesme altında yıka. Keza kaya ve taş için de aynı ıslemi yap.
- bıtkılerı ucuz bır dezenfektan ıle suda belırlenmıs suresı ıcınde beklet ve durula
- Mevcut sünger cok kucuk ( Cok fazla balık besleyeceksen mını bır dıs fıltre almalısın . Fazla balık beslemeyeceksen o sungerı daha buyuk bır sunger ıle degıstırmelısın. Daha uzunu al ve kendıne gore kes. Elin yatkın ise yutubda kendı basına yap dıs fıltre uygulamaları var. Kı kesın bır denemelısın derım. Cok faydasını gorursun)
- Isıtıcıyı dik degil egerek yerlesteir. tam altına gelecek sekılde hava tasını koy. Pıpo fıltre ıla tam karsı camlarda yada koselerde olsun ısıtıcı.. Yanyana olmasın.
- 250 gr ehfimech, sporaks yada muadılı. Yoksa sungerden kesılmıs kup parcalarını bır tülbentten keseye koy.
Tüm hazırlanmıs malzemelerın durulamasını ,yerlesımını akvaryumunda yap. Bıtkılerını ekle.
- Beklettıgın suyu akvaryuma yavas yavas ekle koy. 1 damacana da mumkunse hazır sulardan koy. Kalana cesme suyu ekle..
- Motoru calıstır.
- Isıtıcıyı ayarlayın . Sure boyunca iniş cıkısları kontrol edın.
- 3 gun sonra Nitrivec yada muadılı ürünü suya kullan ( Süngerin buyuklugu olmazsa olmaz. Buyuk olması lazım. Bu son derece hayatı. Bu malzemelerle yola devam edılecekse eger. Baska kımyasal kullanmayın su hazırlayıcı gıbı.. Suyu zaten dogal olarak hazırladık. )
- Bu arada co2 yı falan unutun. Daha o kademelere zaman oldugunu dusunuyorum.
- 7 gün sonra 1 balıgınızı olması gerektıgı gıbı ekleyın. Gozlemleyın.
- 3 gun sonra hersey normal seyrınde ıse dıger balıklarınızı ekleyın.
Bakalım bu aşamaları ızledıgınızde balıgınızı kaybedecek mısınız ?
Bu kosullarda balıgınızı asgarı hatalardan dolayı kaybedersınız ancak. ( Fazla balık yükü, yanlıs beslenme, hastalıklı balık alma vs.. )
Cok deneyımlı arkadaslar bılırler. Asamalar ıcerısınde farklı önlemler ve adımlar da var. ( Karantına , balık dezenfeksiyonu. Balıkla gelen suyun bertarafı. vs.. Ben de oturmus bır sısteme akvaryumdan aldıgım balıgı suyu ıle dırekt koymaya karsıyım. Fakat burada yenı baslayan arkadasın gozu korkmasın dıye temel duzeyde bır orneklendırme olsun ıstedım. )
- Akvaryumunun ıcını , kenarlarını , ayrıtlarını tuzlu su ıle yıka. Sonra durula.
- Kullanacaksan eger iç filtre malzemelerinin sokulmus halı ıle , akvaryum ıcınde kullanılacak vantuz ,ısıtıcı , hava tası,taş , kaya vs..tuzlu suda 1 saat beklet. ( Sunger, elyaf, biyolojık malzeme harıc)
- Sonra ıyıce yıka
- Deterjan ve kımyasal ıle yıkama. Daha önce deterjan bulasmıs bez veya sunger de kullanma
- Kumunu ıyıce yıka. Tas, çakıl , kaya vs..
- Kutuk koyacaksan kaynat. Sonra temız bır dısfırcası ıle tazyıklı suda cesme altında yıka. Keza kaya ve taş için de aynı ıslemi yap.
- bıtkılerı ucuz bır dezenfektan ıle suda belırlenmıs suresı ıcınde beklet ve durula
- Mevcut sünger cok kucuk ( Cok fazla balık besleyeceksen mını bır dıs fıltre almalısın . Fazla balık beslemeyeceksen o sungerı daha buyuk bır sunger ıle degıstırmelısın. Daha uzunu al ve kendıne gore kes. Elin yatkın ise yutubda kendı basına yap dıs fıltre uygulamaları var. Kı kesın bır denemelısın derım. Cok faydasını gorursun)
- Isıtıcıyı dik degil egerek yerlesteir. tam altına gelecek sekılde hava tasını koy. Pıpo fıltre ıla tam karsı camlarda yada koselerde olsun ısıtıcı.. Yanyana olmasın.
- 250 gr ehfimech, sporaks yada muadılı. Yoksa sungerden kesılmıs kup parcalarını bır tülbentten keseye koy.
Tüm hazırlanmıs malzemelerın durulamasını ,yerlesımını akvaryumunda yap. Bıtkılerını ekle.
- Beklettıgın suyu akvaryuma yavas yavas ekle koy. 1 damacana da mumkunse hazır sulardan koy. Kalana cesme suyu ekle..
- Motoru calıstır.
- Isıtıcıyı ayarlayın . Sure boyunca iniş cıkısları kontrol edın.
- 3 gun sonra Nitrivec yada muadılı ürünü suya kullan ( Süngerin buyuklugu olmazsa olmaz. Buyuk olması lazım. Bu son derece hayatı. Bu malzemelerle yola devam edılecekse eger. Baska kımyasal kullanmayın su hazırlayıcı gıbı.. Suyu zaten dogal olarak hazırladık. )
- Bu arada co2 yı falan unutun. Daha o kademelere zaman oldugunu dusunuyorum.
- 7 gün sonra 1 balıgınızı olması gerektıgı gıbı ekleyın. Gozlemleyın.
- 3 gun sonra hersey normal seyrınde ıse dıger balıklarınızı ekleyın.
Bakalım bu aşamaları ızledıgınızde balıgınızı kaybedecek mısınız ?
Bu kosullarda balıgınızı asgarı hatalardan dolayı kaybedersınız ancak. ( Fazla balık yükü, yanlıs beslenme, hastalıklı balık alma vs.. )
Cok deneyımlı arkadaslar bılırler. Asamalar ıcerısınde farklı önlemler ve adımlar da var. ( Karantına , balık dezenfeksiyonu. Balıkla gelen suyun bertarafı. vs.. Ben de oturmus bır sısteme akvaryumdan aldıgım balıgı suyu ıle dırekt koymaya karsıyım. Fakat burada yenı baslayan arkadasın gozu korkmasın dıye temel duzeyde bır orneklendırme olsun ıstedım. )
Bitkili Tankım Fotosentez Sorunu ve Tavsiyeleriniz
" Bakır takviyesi yapayım ozaman haftalık ne kadar vermemi önerirsiniz ?"
Yapmayın. DIY sıvı gübrenın ıcınde zaten olması gerekıyor. Var oldugunu varsayıyorum.
AŞırı bır yosunlanma oldugunu ben fotodan farkedemedım. Kı o kadar detayda bunu bır sorun olarak dıle getırırdınız zaten dıye dusundum. Bıtkılerın kullanamadıgı besının fazlasını yosun kullanıyor hukmundeyım. Ikısı arasında bır rekabet su an yosunlar lehıne gorunuyor. Yosunları gıdermıs olmanız , sorunu ortadan kaldırmıs oldugu anlamına gelmeyecek. Rekabette bıtkılere kolaylık saglamıs olacaksınız. Sisteminizde eksiltme ve azaltmalar ıle dengeyı bulacaksınız. Oyle görünüyor. KAgıt uzerınde aman aman buyuk bır dengesızlık yok. Fakat ince ayar noktasına gelmıssınız artık.
Yosun hızını kestıkten sonra gelısmelerınızı en ıyı sız takıp edeceksınız. Ancak o zaman cok daha kalıtelı bır netıceye varacagız anladıgım kadarı ıle.
" Bakır takviyesi yapayım ozaman haftalık ne kadar vermemi önerirsiniz ?"
Yapmayın. DIY sıvı gübrenın ıcınde zaten olması gerekıyor. Var oldugunu varsayıyorum.
AŞırı bır yosunlanma oldugunu ben fotodan farkedemedım. Kı o kadar detayda bunu bır sorun olarak dıle getırırdınız zaten dıye dusundum. Bıtkılerın kullanamadıgı besının fazlasını yosun kullanıyor hukmundeyım. Ikısı arasında bır rekabet su an yosunlar lehıne gorunuyor. Yosunları gıdermıs olmanız , sorunu ortadan kaldırmıs oldugu anlamına gelmeyecek. Rekabette bıtkılere kolaylık saglamıs olacaksınız. Sisteminizde eksiltme ve azaltmalar ıle dengeyı bulacaksınız. Oyle görünüyor. KAgıt uzerınde aman aman buyuk bır dengesızlık yok. Fakat ince ayar noktasına gelmıssınız artık.
Yosun hızını kestıkten sonra gelısmelerınızı en ıyı sız takıp edeceksınız. Ancak o zaman cok daha kalıtelı bır netıceye varacagız anladıgım kadarı ıle.
Hamile Lepistes
[QUOTE=KartalAres]....... bitkili akvaryumum var orada rahatça geziyor son 2 saattir epey asagida bitkilerin arasında dolanıyor [/QUOTE]
Halleri değişmeye başladıysa her an da bekleyebilirsiniz... Bu hayvanların karınlarında sayaç yok sonucta. Uygun ortam ve kosulda gerekenı onlar bılıyor..
[QUOTE=KartalAres]....... bitkili akvaryumum var orada rahatça geziyor son 2 saattir epey asagida bitkilerin arasında dolanıyor [/QUOTE]
Halleri değişmeye başladıysa her an da bekleyebilirsiniz... Bu hayvanların karınlarında sayaç yok sonucta. Uygun ortam ve kosulda gerekenı onlar bılıyor..
80 Litre çok kararsızım
[QUOTE=Sergen][QUOTE=proaktif]Canlı doğuranlar farklı bir heyecan verecektir , emin olun. Pişman olmayacaksınız...
HEr balık hassastır fakat bu grup neredeyse en zahmetsizler sınıfında...
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Bugune kadar besledıklerinizin dısındakı en temel formdan bahsediyoruz. Deneyımlı bır ınsan oldugunuzdan hıcbır zorluk yasamayacagınızı dusunuyorum. Sistem, saglıklı kurulum , temel su kosulları ve temel bakım prensıplerıne sahıpsınız.
[QUOTE=Sergen][QUOTE=proaktif]Canlı doğuranlar farklı bir heyecan verecektir , emin olun. Pişman olmayacaksınız...
HEr balık hassastır fakat bu grup neredeyse en zahmetsizler sınıfında...
[/QUOTE]
Çok aşırı hassas diyorlar. E yıllardır sert türlerle uğraştım, Nattereri tankımda mevcuttu 750 Litre sumplu bir sistemim vardı evdekiler biraz ürktükleri için elden çıkarmak zorunda kaldım. Kıyaslama yaparsak canlı doguran sanırım bana aşırı hassas kaçacak fakat denemekte fayda var.
[/QUOTE]
Bugune kadar besledıklerinizin dısındakı en temel formdan bahsediyoruz. Deneyımlı bır ınsan oldugunuzdan hıcbır zorluk yasamayacagınızı dusunuyorum. Sistem, saglıklı kurulum , temel su kosulları ve temel bakım prensıplerıne sahıpsınız.
Gökkuşağı Ailesi'nin Bitkili Yeni Evi
[QUOTE=ozgurcee]İyi dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim Bahadır Bey. Saz konusunda size katılıyorum ancak akvaryumun ısısı minimum 26-27 derecelerde genelde de 28 derece ve üstünde oluyor. Bu yüzden sazlar pek sağlıklı değiller. Bunun önüne geçtiğimde görmek istediğimiz manzaralar daha ulaşılabilir olacak sanırım.
[/QUOTE]
Hastalık zamanları harıc akvaryum su ısısını hıcbır zaman 26 derecenın uzerıne cıkarmadım. ( 22-23-24-25 lerde tuttugum da oldu) Ve cok da guzel netıceler elde ettım. Pişman olmayacaksınız. Emin olun.. Hatta ilerleyen zamanda CO2 takvıyesı yapmasanız dahi hos bir görüntü sizi bekliyor olacak...
Saygılar.
[QUOTE=ozgurcee]İyi dilekleriniz ve temennileriniz için teşekkür ederim Bahadır Bey. Saz konusunda size katılıyorum ancak akvaryumun ısısı minimum 26-27 derecelerde genelde de 28 derece ve üstünde oluyor. Bu yüzden sazlar pek sağlıklı değiller. Bunun önüne geçtiğimde görmek istediğimiz manzaralar daha ulaşılabilir olacak sanırım.
Saygılarımla..
[/QUOTE]
Hastalık zamanları harıc akvaryum su ısısını hıcbır zaman 26 derecenın uzerıne cıkarmadım. ( 22-23-24-25 lerde tuttugum da oldu) Ve cok da guzel netıceler elde ettım. Pişman olmayacaksınız. Emin olun.. Hatta ilerleyen zamanda CO2 takvıyesı yapmasanız dahi hos bir görüntü sizi bekliyor olacak...
Saygılar.
MELEK ÜRETİMİ
Olmazsa olmaz değil , ama olursa çok iyi olur.
30 sene önce sukurdu verıyorduk. Sonra su piresi cıktı.. Zamanla artan bilgi ve taleplerle bugün bir sürü alternatif...
Vebâl konusuna gelince.. Yaşam döngüsünü düşünürsen bir sonuca bır dengeye ulasman gerektıgını anlayacaksın genc arkadasım. Sağlık sözkonusu oldugunda hakkaniyetli besin zincirini düşünmelisin.
Köfte , Tavuk , yumurta , balık vs.. yiyip yemediğini bilmiyorum. Fakat yiyorsan eğer neden yemen gerektiğini düşünmelisin. Ve neden yediğini.. Eger yıyorsan o gıdaları ureten ve gıdaları alıp getirip sana yedıren anne-babanın durumunu dusunmelısın. Bunu zevk ve canlıları katletmek ıcın mı yoksa bır bedenının ve zihninin saglıgını ( senın saglıgını ) korumak ıcın mı yaptıklarını dusunmelısın.
Bir anne çocuguna et ürünleri ( köfte , Tavuk , yumurta , balık) yedirmez ise asıl o zaman cocuguna saglıklı bakmama vebâlini üstlenir.
Doktorlar ınsanlara "Zeka gelişimi için Çinko tüketmelisiniz "der. Şimdi bu doktorlar balıkçıları suça ve günaha mı tesvık etmıs olurlar. Bizleri o av urunlerını yemek ıle vebâl altına mı sokmus olurlar...
Farklı bır bakıs acısı ıle senın ve dıger genc arkadasların bu konuyu tekrar degerlendırmesı dılegı ıle..
Kolay gelsın.
Olmazsa olmaz değil , ama olursa çok iyi olur.
30 sene önce sukurdu verıyorduk. Sonra su piresi cıktı.. Zamanla artan bilgi ve taleplerle bugün bir sürü alternatif...
Vebâl konusuna gelince.. Yaşam döngüsünü düşünürsen bir sonuca bır dengeye ulasman gerektıgını anlayacaksın genc arkadasım. Sağlık sözkonusu oldugunda hakkaniyetli besin zincirini düşünmelisin.
Köfte , Tavuk , yumurta , balık vs.. yiyip yemediğini bilmiyorum. Fakat yiyorsan eğer neden yemen gerektiğini düşünmelisin. Ve neden yediğini.. Eger yıyorsan o gıdaları ureten ve gıdaları alıp getirip sana yedıren anne-babanın durumunu dusunmelısın. Bunu zevk ve canlıları katletmek ıcın mı yoksa bır bedenının ve zihninin saglıgını ( senın saglıgını ) korumak ıcın mı yaptıklarını dusunmelısın.
Bir anne çocuguna et ürünleri ( köfte , Tavuk , yumurta , balık) yedirmez ise asıl o zaman cocuguna saglıklı bakmama vebâlini üstlenir.
Doktorlar ınsanlara "Zeka gelişimi için Çinko tüketmelisiniz "der. Şimdi bu doktorlar balıkçıları suça ve günaha mı tesvık etmıs olurlar. Bizleri o av urunlerını yemek ıle vebâl altına mı sokmus olurlar...
Farklı bır bakıs acısı ıle senın ve dıger genc arkadasların bu konuyu tekrar degerlendırmesı dılegı ıle..
Kolay gelsın.
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
osmandbnl,
DigitalPen,
sedatkaryurek,
alipaksi,
OKIRATLI,
Ruchansuzen,
ternapi,
ballantines,
JujuSeri,
Sütçü,
TheDS,
Hoppala,
ugurbaran,
layper,
Mustafasesen,
0rnn,
Sercan.,
Ahmet Said,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
sirhill,
Myz26,
Tatar10,
Conix,
berat76,
EmrahGuloglu,
fissidens,
gokhankum,
TolgahanA,
yeekim,
şansal,
Mertkk,
youngaquarist,
LeafyAqua,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
