ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
arda_kaplan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2015 23:55
Son Ziyaret:
24 Mart 2020 00:31
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Kaplan
Doğum Tarihi:
07 Şubat 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgisayar Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Kaplan
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Malzeme Ve Sıralama Fikrim
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Purigen, karbon vb. kimyasal filtre malzemeleri, bitkilerin besin olarak kullanacaklarını da sudan alacağından ilerleyen dönemlerde çıkartılmaları gerekir... Elyafın da dış filtrede kullanımı sıkıntılı, çabuk tıkanır, açmak / müdahale etmek gerekir ki bu da döngü için iyi değil... Bunun yerine dış filtrelerin emişine ön filtre süngerleri takarak 2 haftada 1 temizleyebilirsiniz.
Bunlar dışında dizilim de malzemeler de akıllıca, tebrikler kolay gelsin...[/QUOTE]
Kimyasal filtre malzemelerini su berraklığı için düşünmüştüm. Bitkiler için de sıvı gübreyi biraz daha fazla atarım diye düşünüyordum.
Peki şöyle bir soru sorsam. Bitkili akvaryumlar için su berraklığı için bu malzemeler yerine kullanabileceğim başka bir şeyler var mı ?
[QUOTE=brigantes]Ulvi beyin dediği gibi karbon, purigen vs bitkili akvaryumda gereksiz. Bitkilere gerekli olan elementleri tutarlar ve bir süre sonra değiştirilmesi gerekilir. Onun yerine en alt katmana siporax bir üstüne eheim substrat pro koyabilirsiniz. Çok daha iyi olur bence.
Elyafı çıkarıp kristal clear'ı en üste koyabilirsiniz ikisi de aynı işi yapıyor, farkı elyaf bir süre sonra atılıp yenisi konuluyor, kristal clear temizlenip tekrar konuluyor. Bence elyaf daha mantıklı, kristal clear'ı ikide bir temizlemekle uğraşacaksınız. Eğer ikisinden birini çıkarırsanız boş kalan yere de biyolojik sünger ya da bakteri için medya ekleyebilirsiniz.
[/QUOTE]
Evet önerisi mantıklı, bende benzer şeyleri düşünüp gübreyi fazla atarım demiştim ancak bu da yine su berraklığı etkiler. Başa sarmış, boşa iş yapmış da olabilirim. Akvaryumda şu anda bir sorun yok ama yandan bakınca öbür taraf net görünsün, elde edebileceğim en net görüntüyü elde etme çabasındayım. Bunun için bu kimyasal filtre malzeleri alternatifi birşey var mı ?
siporax ve eheim substrat pro temelde aynı şeyi yapmıyorlar mı ? Neden ikisini birden kullanmalıyım.
Biyolojik sünger dediğinizin bir farkı var mı ? Ben sünger derken, internetten petshopların sattığı 30ppi süngerleri kastetmiştim. Bunun bir farkı olur mu ?
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Purigen, karbon vb. kimyasal filtre malzemeleri, bitkilerin besin olarak kullanacaklarını da sudan alacağından ilerleyen dönemlerde çıkartılmaları gerekir... Elyafın da dış filtrede kullanımı sıkıntılı, çabuk tıkanır, açmak / müdahale etmek gerekir ki bu da döngü için iyi değil... Bunun yerine dış filtrelerin emişine ön filtre süngerleri takarak 2 haftada 1 temizleyebilirsiniz.
Bunlar dışında dizilim de malzemeler de akıllıca, tebrikler kolay gelsin...[/QUOTE]
Kimyasal filtre malzemelerini su berraklığı için düşünmüştüm. Bitkiler için de sıvı gübreyi biraz daha fazla atarım diye düşünüyordum.
Peki şöyle bir soru sorsam. Bitkili akvaryumlar için su berraklığı için bu malzemeler yerine kullanabileceğim başka bir şeyler var mı ?
[QUOTE=brigantes]Ulvi beyin dediği gibi karbon, purigen vs bitkili akvaryumda gereksiz. Bitkilere gerekli olan elementleri tutarlar ve bir süre sonra değiştirilmesi gerekilir. Onun yerine en alt katmana siporax bir üstüne eheim substrat pro koyabilirsiniz. Çok daha iyi olur bence.
Elyafı çıkarıp kristal clear'ı en üste koyabilirsiniz ikisi de aynı işi yapıyor, farkı elyaf bir süre sonra atılıp yenisi konuluyor, kristal clear temizlenip tekrar konuluyor. Bence elyaf daha mantıklı, kristal clear'ı ikide bir temizlemekle uğraşacaksınız. Eğer ikisinden birini çıkarırsanız boş kalan yere de biyolojik sünger ya da bakteri için medya ekleyebilirsiniz.
[/QUOTE]
Evet önerisi mantıklı, bende benzer şeyleri düşünüp gübreyi fazla atarım demiştim ancak bu da yine su berraklığı etkiler. Başa sarmış, boşa iş yapmış da olabilirim. Akvaryumda şu anda bir sorun yok ama yandan bakınca öbür taraf net görünsün, elde edebileceğim en net görüntüyü elde etme çabasındayım. Bunun için bu kimyasal filtre malzeleri alternatifi birşey var mı ?
siporax ve eheim substrat pro temelde aynı şeyi yapmıyorlar mı ? Neden ikisini birden kullanmalıyım.
Biyolojik sünger dediğinizin bir farkı var mı ? Ben sünger derken, internetten petshopların sattığı 30ppi süngerleri kastetmiştim. Bunun bir farkı olur mu ?
Dış Filtre Malzeme Ve Sıralama Fikrim
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Ne besleyeceksiniz bu tankta? Kaç litre, filtre hacmi ne vs.?[/QUOTE]
150x50x70 boyutlarında kabaca 500 litrelik bir akvaryum. İçinde canlı doğuran ve tetra grubu var. Bitkili ve co2 destekli bir akvaryum. Hatta son hali de şu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/220320202021501.jpg[/IMG][EDIT]arda_kaplan,2020-03-22 20:22:58[/EDIT]
[QUOTE=Ulvi Özuğur]Ne besleyeceksiniz bu tankta? Kaç litre, filtre hacmi ne vs.?[/QUOTE]
150x50x70 boyutlarında kabaca 500 litrelik bir akvaryum. İçinde canlı doğuran ve tetra grubu var. Bitkili ve co2 destekli bir akvaryum. Hatta son hali de şu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/220320202021501.jpg[/IMG][EDIT]arda_kaplan,2020-03-22 20:22:58[/EDIT]
Dış Filtre Malzeme Ve Sıralama Fikrim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/220320201711351.jpg[/IMG]
Herkese Merhaba,
Akvaryumuma takılı fluval fx4 ve eheim 2213 dış filtrelerim var. İkisi içinde malzemelerinde değişikliğe gideceğim. Biraz araştırma sonucu resimdeki gibi bir kombinasyon yaptım, bu diziliş içinde öneri almak için yazayım dedim.
Su yönü aşağıdan yukarı olacak şekilde yazdım.
Teker teker kullanım amaçlarım şu şekilde;
- ELYAF - ilk etapta büyük pislikleri tutması
- GENİŞ GÖZENEKLİ SÜNGER - yine fiziksel ve küçükte olsa biyolojik filtrasyon
- SERA CRYSTAL CLEAR - fiziksel ve biyolojik filtreleme için. Sera nın kendi çektiği vidyosu çok koşuma gitti. Tek başına bile yetebilecek bir malzeme diye düşünüyorum. Ayrı bir katman olarak bulunsun istedim.
- SERA SIPORAX - hem fiziksel hem biyolojik filtreleme için, piyasada gözenek sayısı en fazla olan malzemeymiş. Ana amacı bakteri tutunması
- AKTIF KARBON,ZEOLIT - su berraklığı, klor gibi etkenlerle mücadele etmek için
- CHEMI-PURE BLUE - açıkçası bunu türkiyede bulabilir miyim bilmiyorum, en azından ilk etapta satan kimseyi bulamadım. Yabancı sitelerde su berraklığı için bunun kullanıldığını okudum. Ancak türkiye çok popüler değil veya pahalı olduğu için getirilmiyor. Yani bu katman olmayabilir de, hatta muhtemelen olmayacak.
- SEACHEM PURIGEN - su berraklığı kosundan açık ara herkesin dilinde olan malzeme, bunu da koymadan geçemedim.
Sarı renkli olanlar markası önemsiz olan malzemeler diye düşünüyorum. Mavi renkli olanları ise direk markalı bir şekilde yazdım. Hepsi kendi klasmanında en iyisi diye düşünüyorum.
Aktif karbon ve zeolite yerine Fluval ZEO-Carbon karışımını kullanmak arasında kararsız kaldım. Bu konu hakkında çok fazla bir bilgiye erişemedim doğrusu. Kullanan ve/veya bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Aktif karbon ve zeolit belli bir süre sonra etkisinin geçtiğini okudum. Hatta aktif karbonun ömrü daha kısaymış, uzun sürede bağladığı kimyasalları suya geri verdiği için yarardan çok zarar veriyormuş.
Zeolit ise kendisini suyla dengelediği için suda fazla olan maddeleri kendine bağlıyor, daha sonra eğer sudaki miktar azalırsa geri veriyormuş.
Karbon ve zeolit için herkesin kendine göre bir düşünüş şekli var gibi geldi. Kimisi asla koyma diyor, kimisi koy ama şöyle yap, kimisi düşünmeden kullan. Bende bunları denemek istediğimden ve konu hakkında fazla fikrim olmadığından ayda bir değiştirip kullanmayı düşünüyorum. Zaten ucuz malzemeler olduğundan yıkamakla uğraşmakta istemiyorum.
Tüm bunlar ışığında herhangi bir önerisi olan olur mu? Şunu da kullan, sırayı değiştir, şuna hiç gerek yok, vb...
Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/220320201711351.jpg[/IMG]
Herkese Merhaba,
Akvaryumuma takılı fluval fx4 ve eheim 2213 dış filtrelerim var. İkisi içinde malzemelerinde değişikliğe gideceğim. Biraz araştırma sonucu resimdeki gibi bir kombinasyon yaptım, bu diziliş içinde öneri almak için yazayım dedim.
Su yönü aşağıdan yukarı olacak şekilde yazdım.
Teker teker kullanım amaçlarım şu şekilde;
- ELYAF - ilk etapta büyük pislikleri tutması
- GENİŞ GÖZENEKLİ SÜNGER - yine fiziksel ve küçükte olsa biyolojik filtrasyon
- SERA CRYSTAL CLEAR - fiziksel ve biyolojik filtreleme için. Sera nın kendi çektiği vidyosu çok koşuma gitti. Tek başına bile yetebilecek bir malzeme diye düşünüyorum. Ayrı bir katman olarak bulunsun istedim.
- SERA SIPORAX - hem fiziksel hem biyolojik filtreleme için, piyasada gözenek sayısı en fazla olan malzemeymiş. Ana amacı bakteri tutunması
- AKTIF KARBON,ZEOLIT - su berraklığı, klor gibi etkenlerle mücadele etmek için
- CHEMI-PURE BLUE - açıkçası bunu türkiyede bulabilir miyim bilmiyorum, en azından ilk etapta satan kimseyi bulamadım. Yabancı sitelerde su berraklığı için bunun kullanıldığını okudum. Ancak türkiye çok popüler değil veya pahalı olduğu için getirilmiyor. Yani bu katman olmayabilir de, hatta muhtemelen olmayacak.
- SEACHEM PURIGEN - su berraklığı kosundan açık ara herkesin dilinde olan malzeme, bunu da koymadan geçemedim.
Sarı renkli olanlar markası önemsiz olan malzemeler diye düşünüyorum. Mavi renkli olanları ise direk markalı bir şekilde yazdım. Hepsi kendi klasmanında en iyisi diye düşünüyorum.
Aktif karbon ve zeolite yerine Fluval ZEO-Carbon karışımını kullanmak arasında kararsız kaldım. Bu konu hakkında çok fazla bir bilgiye erişemedim doğrusu. Kullanan ve/veya bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Aktif karbon ve zeolit belli bir süre sonra etkisinin geçtiğini okudum. Hatta aktif karbonun ömrü daha kısaymış, uzun sürede bağladığı kimyasalları suya geri verdiği için yarardan çok zarar veriyormuş.
Zeolit ise kendisini suyla dengelediği için suda fazla olan maddeleri kendine bağlıyor, daha sonra eğer sudaki miktar azalırsa geri veriyormuş.
Karbon ve zeolit için herkesin kendine göre bir düşünüş şekli var gibi geldi. Kimisi asla koyma diyor, kimisi koy ama şöyle yap, kimisi düşünmeden kullan. Bende bunları denemek istediğimden ve konu hakkında fazla fikrim olmadığından ayda bir değiştirip kullanmayı düşünüyorum. Zaten ucuz malzemeler olduğundan yıkamakla uğraşmakta istemiyorum.
Tüm bunlar ışığında herhangi bir önerisi olan olur mu? Şunu da kullan, sırayı değiştir, şuna hiç gerek yok, vb...
Şimdiden teşekkürler
150x50x70 Akvaryum İçin Işık
Merhabalar,
Yüksekliği 70 cm olan akvaryuyumumun ışık sorununu bir türlü çözemedim. Yüksek ışığa ihtiyacı olan bitkiler almak istiyorum. Hatta aldım da. Co2, vitamin, gübre herşeyi yaptım ancak bitkileri büyütmeyi bırakın, yaşatamadım bile. Kime sorsam herkes farklı bir cevap veriyor. Kimi led alacaksın anca o paklar seni diyor. Kimi led işine yaramaz florasan en iyisi diyor.
Şu anda 6 tane t5 im var ancak dediğim gibi istediğim verimi alamıyorum.
Işık olarak ne yapmalıyım? Ne almalıyım ?
Merhabalar,
Yüksekliği 70 cm olan akvaryuyumumun ışık sorununu bir türlü çözemedim. Yüksek ışığa ihtiyacı olan bitkiler almak istiyorum. Hatta aldım da. Co2, vitamin, gübre herşeyi yaptım ancak bitkileri büyütmeyi bırakın, yaşatamadım bile. Kime sorsam herkes farklı bir cevap veriyor. Kimi led alacaksın anca o paklar seni diyor. Kimi led işine yaramaz florasan en iyisi diyor.
Şu anda 6 tane t5 im var ancak dediğim gibi istediğim verimi alamıyorum.
Işık olarak ne yapmalıyım? Ne almalıyım ?
Mıknatıslı Cam Temizleme Aparatı
[QUOTE=MertA]Magfloat'a bakabilirsiniz.
Mıknatıslı demişsiniz. Ben jiletli algıladım o yüzden jiletli ürün önerdim. Fiyat olarak biraz pahalı bir ürün. Ama camdaki yeşil noktaları da temizliyor ve mıknatıslı ürünler gibi camı çizmiyor.[/QUOTE]
Magfloat da mıknatıslı, zaten mıktanıslı olmasa 2 parça beraber hareket edemez. Asıl jilet yüzünden camın çizilme olası yok mu ?
[QUOTE=MertA]Magfloat'a bakabilirsiniz.
Mıknatıslı demişsiniz. Ben jiletli algıladım o yüzden jiletli ürün önerdim. Fiyat olarak biraz pahalı bir ürün. Ama camdaki yeşil noktaları da temizliyor ve mıknatıslı ürünler gibi camı çizmiyor.[/QUOTE]
Magfloat da mıknatıslı, zaten mıktanıslı olmasa 2 parça beraber hareket edemez. Asıl jilet yüzünden camın çizilme olası yok mu ?
Mıknatıslı Cam Temizleme Aparatı
Merhabalar,
Bende seranın linkteki ürünü var. Ancak akvaryum camım 1 cm olduğundan sanırsam, mıktanısı hafif kalıyor, silerken sürekli düşüp duruyor. Daha fazla çekim gücü olan birşeye ihtiyacım var. Bilgisi ve önerisi olan var mı ?
[URL]https://urun.n11.com/bakim-ve-temizlik/sera-glas-clear-miknatisli-cam-silecegi-ta6-P136157587?gclid=CjwKCAiA99vhBRBnEiwAwpk-uGF1InKVefNPho7LjT5MVK0r0guHpHZdfBu5VlfEc3Fl3sf1r33huhoClvUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
Merhabalar,
Bende seranın linkteki ürünü var. Ancak akvaryum camım 1 cm olduğundan sanırsam, mıktanısı hafif kalıyor, silerken sürekli düşüp duruyor. Daha fazla çekim gücü olan birşeye ihtiyacım var. Bilgisi ve önerisi olan var mı ?
[URL]https://urun.n11.com/bakim-ve-temizlik/sera-glas-clear-miknatisli-cam-silecegi-ta6-P136157587?gclid=CjwKCAiA99vhBRBnEiwAwpk-uGF1InKVefNPho7LjT5MVK0r0guHpHZdfBu5VlfEc3Fl3sf1r33huhoClvUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds[/URL]
Bitkiler Çürüyor
[QUOTE=Eflatun61]Işık hakkındada bilgi alabilirmiyiz çok yardımı olur köpüklenmesi bakteri kültürünün oturmamasındandır büyük ihtimalle. [/QUOTE]
6 tane t5 var
[QUOTE=subalik]Zemin kumunuz nedir?[/QUOTE]
hagen siyah kum
[QUOTE=Eflatun61]Işık hakkındada bilgi alabilirmiyiz çok yardımı olur köpüklenmesi bakteri kültürünün oturmamasındandır büyük ihtimalle. [/QUOTE]
6 tane t5 var
[QUOTE=subalik]Zemin kumunuz nedir?[/QUOTE]
hagen siyah kum
Bitkiler Çürüyor
Merhabalar, kurulumunu yeni yaptığım içindeki suyun 10 günlük olduğu akvaryumumda bitkiler çürümeye başladı.Suyun sıcaklığı 24 derece. Günde 8 saat ışıkları ve co2 sistemini açık bırakıyordum ancak, ilk günlerde co2 kullanılmayıp suda kaldığını hatta köpük yaptığını görünce co2 yi vermemeye başladım. Bitkilerin resimlerini ekliyorum. Yardımcı olabilecek var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181443051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181443021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181443001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181442571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181442551.jpg[/IMG]
Merhabalar, kurulumunu yeni yaptığım içindeki suyun 10 günlük olduğu akvaryumumda bitkiler çürümeye başladı.Suyun sıcaklığı 24 derece. Günde 8 saat ışıkları ve co2 sistemini açık bırakıyordum ancak, ilk günlerde co2 kullanılmayıp suda kaldığını hatta köpük yaptığını görünce co2 yi vermemeye başladım. Bitkilerin resimlerini ekliyorum. Yardımcı olabilecek var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181443051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181443021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181443001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181442571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169795/291220181442551.jpg[/IMG]
İstanbul Anadolu Yakası Taş Satan Yerler
[QUOTE=fate]
Çavuşbaşı caddesi yazın navigasyona çıkar. O cadde üzerinde taşçı var.
Ben oradan alıyorum genelde.
Kilosu 1 -2 -3 TL den satıyor genelini. Tabi çıktığı gibi satıyor aralarından boy şekli uygun olanı aramak gerekiyor, ya da şekil verdirmek.
Orası aynı zamanda atölye, kesilmesi gerek bir taş alırsanız orada yardımcı olurlar.
[/QUOTE]
Cumartesi açık mı ?
[QUOTE=fate]
Çavuşbaşı caddesi yazın navigasyona çıkar. O cadde üzerinde taşçı var.
Ben oradan alıyorum genelde.
Kilosu 1 -2 -3 TL den satıyor genelini. Tabi çıktığı gibi satıyor aralarından boy şekli uygun olanı aramak gerekiyor, ya da şekil verdirmek.
Orası aynı zamanda atölye, kesilmesi gerek bir taş alırsanız orada yardımcı olurlar.
[/QUOTE]
Cumartesi açık mı ?
İstanbul Anadolu Yakası Taş Satan Yerler
[QUOTE=PlecoLover]Merhaba. Tuzlada benim alışveriş yaptığım biryer var. Kg fiyatı 1tl idi taşların. Belirli aralıklarla kadıköy e geliyorum. Eğer yardımı olacaksa sizi oradan görüntülü arayacak taşları seçmenize yardımcı olabilirim. Kadıköy e geçtiğimdede size iletirim.[/QUOTE]
Taşları satın aldığınız yerin ismi nedir ?
[QUOTE=fate]
Evet bende orayı kullanıyorum genelde.
Daha yakınlarda var mı diye sormak istedim :)
[/QUOTE]
Oralar yabancıy[QUOTE=mehmetkkten]İYİNİN İYİSİNİ SEÇMENİNDE BİR MALİYETİ VARDIR
UNUTMAYALIM
ÇAVUŞBAŞI YOLUNU KAVACIK İSTİKAMETİNE TAKİP EDERSENİZ BENZERİ TAŞ MARKETLERDEN GÖREBİLİRSİNİZ
ÇAVUŞBAŞI YOLUNU KAVACIK İSTİKAMETİNE TAKİP EDERSENİZ BENZERİ TAŞ MARKETLERDEN GÖREBİLİRSİNİZ[/QUOTE]
Merhabalar,
O tarafları bilmiyorum, daha detaylı tarif edebilir misiniz?
[QUOTE=PlecoLover]Merhaba. Tuzlada benim alışveriş yaptığım biryer var. Kg fiyatı 1tl idi taşların. Belirli aralıklarla kadıköy e geliyorum. Eğer yardımı olacaksa sizi oradan görüntülü arayacak taşları seçmenize yardımcı olabilirim. Kadıköy e geçtiğimdede size iletirim.[/QUOTE]
Taşları satın aldığınız yerin ismi nedir ?
[QUOTE=fate]
Evet bende orayı kullanıyorum genelde.
Daha yakınlarda var mı diye sormak istedim :)
[/QUOTE]
Oralar yabancıy[QUOTE=mehmetkkten]İYİNİN İYİSİNİ SEÇMENİNDE BİR MALİYETİ VARDIR
UNUTMAYALIM
ÇAVUŞBAŞI YOLUNU KAVACIK İSTİKAMETİNE TAKİP EDERSENİZ BENZERİ TAŞ MARKETLERDEN GÖREBİLİRSİNİZ
ÇAVUŞBAŞI YOLUNU KAVACIK İSTİKAMETİNE TAKİP EDERSENİZ BENZERİ TAŞ MARKETLERDEN GÖREBİLİRSİNİZ[/QUOTE]
Merhabalar,
O tarafları bilmiyorum, daha detaylı tarif edebilir misiniz?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
