ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LaWSuiT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2014 23:39
Son Ziyaret:
19 Mart 2021 23:32
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ümit BÜKÇÜOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ümit BÜKÇÜOĞLU
SON 10 MESAJI
Deniz Akvaryumu Led
Beyaz olan ledler 20.000 kelvin altında olmasın mavi olan ledler de 450 nm royal blue olmalı
1w yada 3w power led kullanarak bir ışıklandırma yapabilirsiniz. diğer ledler çok fazla işinizi görmeyecektir
örnek vereyim ;
1 w power ledlerden bir armatür yapacaksanız şayet ;
4 tane 22000k beyaz ( daha düşük kelvinliler yosuna sebebiyet verebilir )
12 tane 450nm royal blue led
yani her 1 beyaza 3 adet mavi olacak şekilde kombinlenmesi gerekiyor
piyasada bu led değerlerinde satış yapan firmalar kısıtlıdır dikkat etmeniz gerekiyor
akvaryum litrenizi baz alırsak fazla mercan işine de girmeyecekseniz 20 watt civarı bir aydınlatma yeterli gelecektir
Beyaz olan ledler 20.000 kelvin altında olmasın mavi olan ledler de 450 nm royal blue olmalı
1w yada 3w power led kullanarak bir ışıklandırma yapabilirsiniz. diğer ledler çok fazla işinizi görmeyecektir
örnek vereyim ;
1 w power ledlerden bir armatür yapacaksanız şayet ;
4 tane 22000k beyaz ( daha düşük kelvinliler yosuna sebebiyet verebilir )
12 tane 450nm royal blue led
yani her 1 beyaza 3 adet mavi olacak şekilde kombinlenmesi gerekiyor
piyasada bu led değerlerinde satış yapan firmalar kısıtlıdır dikkat etmeniz gerekiyor
akvaryum litrenizi baz alırsak fazla mercan işine de girmeyecekseniz 20 watt civarı bir aydınlatma yeterli gelecektir
Ps Bu Şekilde Çalışmasında Sorun Var Mıdır ?
Protein skimmerinizin water level yazan seviyeye kadar suyun içinde olması gerekiyor.
ps nin olduğu bölmedeki filtrasyon malzemelerini tamamen çıkartın
aksi halde bir süre sonra nitrat patlaması olarak sisteme geri dönecektir
Protein skimmerinizin water level yazan seviyeye kadar suyun içinde olması gerekiyor.
ps nin olduğu bölmedeki filtrasyon malzemelerini tamamen çıkartın
aksi halde bir süre sonra nitrat patlaması olarak sisteme geri dönecektir
Marine Akvaryum Ve Sorunsalı!
Kesinlikle kontrol etmem gereken bir durumdu ve buda bana tecrübe oldu.
bundan sonra aynı duruma düşer miyim ? tabi ki düşmem.
fakat işini düzgün yapan insanlar da böyleleri yüzünden ne hale düşüyor.
Kesinlikle kontrol etmem gereken bir durumdu ve buda bana tecrübe oldu.
bundan sonra aynı duruma düşer miyim ? tabi ki düşmem.
fakat işini düzgün yapan insanlar da böyleleri yüzünden ne hale düşüyor.
Marine Akvaryum Ve Sorunsalı!
Arkadaşlar Merhabalar,
Marine akvaryum firmanın satış politikasını ve müşteriye karşı tutumunu kesinlikle tasvip etmiyorum.
Yaşamış olduğum durumları size anlatayım ve birde siz kendi tarafınızdan yorumlayın.
Öncelikle x bir forum sitesinden akvaryum ölçülerine göre fiyatları belirtilen bir liste üzerinden arayıp fiyat almak istemiştim fakat bana kampanyada mobilyalı bir akvaryum satışlarının olduğunu ve bu modeli görmemi istediler. Bunun üzerine ertesi gün avcılara mağazalarına gittim fakat söylemiş olduğu rakam 220 tl iken 280 tl gibi bir rakama çıktı. Sebep olarak da kampanyanın bittiğini ve o fiyattan veremeyeceklerini belirttiler. Oysaki ben Cuma günü aramıştım ve hafta sonu ziyaret edeceğimi belirtmiştim. Bu durumu kendilerine de ilettim fakat eski fiyattan veremeyeceğini belirtti. Daha sonra siparişi eden eden kişilerden dolayı ellerinde 2 adet kahverengi mobilyalı akvaryum olduğunu istersem 220 tl üzerinden verebileceklerini bildirdiler. Bende madem buraya kadar geldim en azından boş dönmeyim mantığı ile kabul edip aldım. Daha sonra protein skimmer sormuştum ve ellerinde kalmadığı için bana mağazada akvaryumda kullanmış olduğu ps yi istersem uygun fiyattan satabileceğini belirtti. Bende eğer çalışıyor ise benim için sorun teşkil etmez diyerek olabileceğini söyledim. O gün bana ps nin fiyatının 200 tl olduğunu ama 150 liraya bu ps yi verebileceğini söyledi. Bende kendilerine güvenerek bir hata ettim ve sıfır fiyatına bakmadan kabul ettim.
Kısa bir süre sonra sıfır fiyatına bana ikinci el bir ürün sattığını farkettim ve geçtiğimiz hafta ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da gördüm. Kendilerine mail attım mağazaya gelin yardımcı olalım dediler ve bunun üzerine mağazanın yolunu tuttum. Aynı durumu tek tek kendılerıne bir kez daha hatırlatıp ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da belirttim ama ukala bir tavırla senin yapmadığını ne bileyim, ikinci el üründü zaten, 20 tl farkını vereyim konuyu kapatalım gibi abuk sabuk cevapların içine gömüldü. Adama kafa motorunun satışı varmı yarın bir gün tamamen kırıldığında ne yapacağım diyorum kalkmış bana bulamazsın diyor. Yapıştır bir şey olmaz diyor. Aynı durumu kendilerine bir başkası yapmış olsa kıyametleri koparırlar! Böyle bir satış olamaz, olmamalı! Bugün bana yapılanlar yarın bir başkasına daha yapılacaktır ki yapacaklarına yalnızca 2 kere karşılaşmama rağmen adım gibi eminim. Yorumu da sizlere bırakıyorum
Arkadaşlar Merhabalar,
Marine akvaryum firmanın satış politikasını ve müşteriye karşı tutumunu kesinlikle tasvip etmiyorum.
Yaşamış olduğum durumları size anlatayım ve birde siz kendi tarafınızdan yorumlayın.
Öncelikle x bir forum sitesinden akvaryum ölçülerine göre fiyatları belirtilen bir liste üzerinden arayıp fiyat almak istemiştim fakat bana kampanyada mobilyalı bir akvaryum satışlarının olduğunu ve bu modeli görmemi istediler. Bunun üzerine ertesi gün avcılara mağazalarına gittim fakat söylemiş olduğu rakam 220 tl iken 280 tl gibi bir rakama çıktı. Sebep olarak da kampanyanın bittiğini ve o fiyattan veremeyeceklerini belirttiler. Oysaki ben Cuma günü aramıştım ve hafta sonu ziyaret edeceğimi belirtmiştim. Bu durumu kendilerine de ilettim fakat eski fiyattan veremeyeceğini belirtti. Daha sonra siparişi eden eden kişilerden dolayı ellerinde 2 adet kahverengi mobilyalı akvaryum olduğunu istersem 220 tl üzerinden verebileceklerini bildirdiler. Bende madem buraya kadar geldim en azından boş dönmeyim mantığı ile kabul edip aldım. Daha sonra protein skimmer sormuştum ve ellerinde kalmadığı için bana mağazada akvaryumda kullanmış olduğu ps yi istersem uygun fiyattan satabileceğini belirtti. Bende eğer çalışıyor ise benim için sorun teşkil etmez diyerek olabileceğini söyledim. O gün bana ps nin fiyatının 200 tl olduğunu ama 150 liraya bu ps yi verebileceğini söyledi. Bende kendilerine güvenerek bir hata ettim ve sıfır fiyatına bakmadan kabul ettim.
Kısa bir süre sonra sıfır fiyatına bana ikinci el bir ürün sattığını farkettim ve geçtiğimiz hafta ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da gördüm. Kendilerine mail attım mağazaya gelin yardımcı olalım dediler ve bunun üzerine mağazanın yolunu tuttum. Aynı durumu tek tek kendılerıne bir kez daha hatırlatıp ps nin kafa motorunda çatlak olduğunu da belirttim ama ukala bir tavırla senin yapmadığını ne bileyim, ikinci el üründü zaten, 20 tl farkını vereyim konuyu kapatalım gibi abuk sabuk cevapların içine gömüldü. Adama kafa motorunun satışı varmı yarın bir gün tamamen kırıldığında ne yapacağım diyorum kalkmış bana bulamazsın diyor. Yapıştır bir şey olmaz diyor. Aynı durumu kendilerine bir başkası yapmış olsa kıyametleri koparırlar! Böyle bir satış olamaz, olmamalı! Bugün bana yapılanlar yarın bir başkasına daha yapılacaktır ki yapacaklarına yalnızca 2 kere karşılaşmama rağmen adım gibi eminim. Yorumu da sizlere bırakıyorum
Bursa Bettamarketim.com / Sunsun Ad-200 Sorunsalı
Arkadaşlar Merhabalar,
Satın almadan önce detaylı araştırma yaparken Zetlight ve SunSun AD-200 arasında kalmıştım.
Sonrasında ise fiyatının da biraz uygun olması ile bettamarketim.com üzerinden SunSun AD-200 almaya karar verdim.
Beni cezbeden noktası ; özellikleri arasında derece takibi ve Gece-Gündüz modülünün mevcut olmasıydı.
Gelelim Konuya ;
1 hafta önce yanlışlıkla armatürün üzerine su damlattım ve farkettiğim anda da fişini çıkardım.
Bir süre kurutmaya çalıştım derken cihazı bağladım ve dokunmatik tuşlarından led göstergesine kadar sorun olduğunu farkettim.
Betta marketime ve toptancı firma Kaya Pet Dış Tic. A.Ş. firmasına ulaşıp durumu bildirdim daha sonra yedek armatürüm olmadığı için en kısa süre içerisinde çözmem gerektiğini söyledim.
Dün arayıp bilgi verdiler ve anakartın sıvı temasından dolayı bozulduğunu ama kullanıcı hatası olmasına rağmen ücretsiz olarak değişim yaptıklarını söylediler.
Buradan firmaya bir kez daha teşekkür ediyorum. Böyle ilgili firmaları gördükçe de paylaşmadan edemiyorum.
Belki bazılarınız bu durumu reklam olarak algılayacak ama nasıl ki memnuniyetsizliğimizi hemen içimizde paylaşıyorsak bu gibi durumları da paylaşmamız gerektiğini düşünüyorum.
Saygılar
Arkadaşlar Merhabalar,
Satın almadan önce detaylı araştırma yaparken Zetlight ve SunSun AD-200 arasında kalmıştım.
Sonrasında ise fiyatının da biraz uygun olması ile bettamarketim.com üzerinden SunSun AD-200 almaya karar verdim.
Beni cezbeden noktası ; özellikleri arasında derece takibi ve Gece-Gündüz modülünün mevcut olmasıydı.
Gelelim Konuya ;
1 hafta önce yanlışlıkla armatürün üzerine su damlattım ve farkettiğim anda da fişini çıkardım.
Bir süre kurutmaya çalıştım derken cihazı bağladım ve dokunmatik tuşlarından led göstergesine kadar sorun olduğunu farkettim.
Betta marketime ve toptancı firma Kaya Pet Dış Tic. A.Ş. firmasına ulaşıp durumu bildirdim daha sonra yedek armatürüm olmadığı için en kısa süre içerisinde çözmem gerektiğini söyledim.
Dün arayıp bilgi verdiler ve anakartın sıvı temasından dolayı bozulduğunu ama kullanıcı hatası olmasına rağmen ücretsiz olarak değişim yaptıklarını söylediler.
Buradan firmaya bir kez daha teşekkür ediyorum. Böyle ilgili firmaları gördükçe de paylaşmadan edemiyorum.
Belki bazılarınız bu durumu reklam olarak algılayacak ama nasıl ki memnuniyetsizliğimizi hemen içimizde paylaşıyorsak bu gibi durumları da paylaşmamız gerektiğini düşünüyorum.
Saygılar
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
İnternette yaptığım araştırma sonucu böyle bir yazı okudum şimdi;
İsmini Latinceden alan Nano kelimesi, Yünanca [nános]= Cüce anlamına gelir, Nano teknolojisinden de bilindiği gibi Nano (Cüce, küçücük) anlamına gelir. Nano akvaryum ise Cüce akvaryum anlamı taşır. 30x30x30cm den küçük akvaryumlara nano akvaryum denir.
İnternette yaptığım araştırma sonucu böyle bir yazı okudum şimdi;
İsmini Latinceden alan Nano kelimesi, Yünanca [nános]= Cüce anlamına gelir, Nano teknolojisinden de bilindiği gibi Nano (Cüce, küçücük) anlamına gelir. Nano akvaryum ise Cüce akvaryum anlamı taşır. 30x30x30cm den küçük akvaryumlara nano akvaryum denir.
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
Co2 olayını DIY sistemle çözmüştüm bende.
Mayalı sistem yaparsanız bu boydaki bir akvaryuma fazlası ile yeter.
Moss türlerini çok fazla önermem çünkü akvaryumun içerisine aşırı derece de yayılıyorlar
Co2 olayını DIY sistemle çözmüştüm bende.
Mayalı sistem yaparsanız bu boydaki bir akvaryuma fazlası ile yeter.
Moss türlerini çok fazla önermem çünkü akvaryumun içerisine aşırı derece de yayılıyorlar
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
Beta daki akvaryum bundan biraz daha ufaktı hatırladığım kadarı ile.
Birde nano diyorlar ama benim nanodan anladığım tek parça bir akvaryumdur
Kesip biçilerek yapılan akvaryumun diğerlerinden pek bir farkı yok benim gözümde
Beta daki akvaryum bundan biraz daha ufaktı hatırladığım kadarı ile.
Birde nano diyorlar ama benim nanodan anladığım tek parça bir akvaryumdur
Kesip biçilerek yapılan akvaryumun diğerlerinden pek bir farkı yok benim gözümde
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
Mobilyasız cama cam akvaryum (Pleksi ile beraber ) için 120 TL fiyat vermişti banada
Kafa motorunu da internetten satın alırsın 20 tl civarında birşey
Mobilyasız cama cam akvaryum (Pleksi ile beraber ) için 120 TL fiyat vermişti banada
Kafa motorunu da internetten satın alırsın 20 tl civarında birşey
Hangisini Seçmeliyim,akrilik Mi İç Arka Sumplu Mu?
[QUOTE=YasinCelik]Haklısınız İlhan Bey. Anubias,java,elodea gibi bitkiler düşünüyoruz. O civarlarda litre ve bitkiler için ne düzeyde bir Co2 önerirsiniz?
[QUOTE=LaWSuiT]Yasin Selam,
İlk etapta bende aynı akvaryumu düşünüyordum ( beta akvaryumun ürünüydü o galiba )
Daha sonra marine akvaryumun m40 modelini görünce onu aldım.
Ölçüleri 40 x 50 x 40 cm 15 cm arkadan sumplu (kullanılabilir alan 40x35x40)
sana tavsiyem yükseklik 40 ve üzeri olsun, daha altına bakma derim
Arkadan sump olması neden iyi ; filtre ısıtıcı vs bütün gereksiz görüntü kirliliğini ortadan kaldırmış olacaksın.
geriye sadece keyifle izleyeceğin bir alan kalacak :)[/QUOTE]
Ümit Bey dediğiniz akvaryuma baktım full set olarak bir fiyat gördüm çok uçuktu. Ama bizimkisi deniz akvaryumu olmayacak, protein skimmer ve üstündeki armatür falan olmayacak. Mobilyasınada gerek yok diye düşünüyorum. Sadece akvaryum veya akvaryumla birlikte kafa motorunu içeren bir fiyat bulamadım. Sakıncası yoksa nerden ve kaç liraya aldığınızı sorabilir miyim?[/QUOTE]
Ben kampanyadayken almıştım 220 tl ye ama şu anki fiyatı da 280 tl ( Mobilya + Akvaryum )
Özelden sana akvaryumu üreten abinin telefonunu atacağım. Yardımcı olacağına emin olabilirsin.
Marine Akvaryuma üretimleri de kendisi yapıyor. İstersen bir ara görüş fiyat teklifi al :)
Üretimi yapan abi çok güleryüzlü müşteri odaklı birisi. Marinedekiler için aynı şeyi söylemem mümkün değil :)
Bu arada akvaryumu istersen tuzlu su olarak düşünme tatlı su da kurabilirsin. Arka sump bölümünde 3 adet bölme var.
İlk 2 bölmeye filtre malzemelerini Son bölmeyede ufak bir kafa motoru ve ısıtıcı koyarsın mesela[EDIT]LaWSuiT,2015-10-14 12:04:19[/EDIT]
[QUOTE=YasinCelik]Haklısınız İlhan Bey. Anubias,java,elodea gibi bitkiler düşünüyoruz. O civarlarda litre ve bitkiler için ne düzeyde bir Co2 önerirsiniz?
[QUOTE=LaWSuiT]Yasin Selam,
İlk etapta bende aynı akvaryumu düşünüyordum ( beta akvaryumun ürünüydü o galiba )
Daha sonra marine akvaryumun m40 modelini görünce onu aldım.
Ölçüleri 40 x 50 x 40 cm 15 cm arkadan sumplu (kullanılabilir alan 40x35x40)
sana tavsiyem yükseklik 40 ve üzeri olsun, daha altına bakma derim
Arkadan sump olması neden iyi ; filtre ısıtıcı vs bütün gereksiz görüntü kirliliğini ortadan kaldırmış olacaksın.
geriye sadece keyifle izleyeceğin bir alan kalacak :)[/QUOTE]
Ümit Bey dediğiniz akvaryuma baktım full set olarak bir fiyat gördüm çok uçuktu. Ama bizimkisi deniz akvaryumu olmayacak, protein skimmer ve üstündeki armatür falan olmayacak. Mobilyasınada gerek yok diye düşünüyorum. Sadece akvaryum veya akvaryumla birlikte kafa motorunu içeren bir fiyat bulamadım. Sakıncası yoksa nerden ve kaç liraya aldığınızı sorabilir miyim?[/QUOTE]
Ben kampanyadayken almıştım 220 tl ye ama şu anki fiyatı da 280 tl ( Mobilya + Akvaryum )
Özelden sana akvaryumu üreten abinin telefonunu atacağım. Yardımcı olacağına emin olabilirsin.
Marine Akvaryuma üretimleri de kendisi yapıyor. İstersen bir ara görüş fiyat teklifi al :)
Üretimi yapan abi çok güleryüzlü müşteri odaklı birisi. Marinedekiler için aynı şeyi söylemem mümkün değil :)
Bu arada akvaryumu istersen tuzlu su olarak düşünme tatlı su da kurabilirsin. Arka sump bölümünde 3 adet bölme var.
İlk 2 bölmeye filtre malzemelerini Son bölmeyede ufak bir kafa motoru ve ısıtıcı koyarsın mesela[EDIT]LaWSuiT,2015-10-14 12:04:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:22
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu scorpion26, 11:21
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Cyber_Scout, 11:12
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
