ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrecaylan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ağustos 2013 16:00
Son Ziyaret:
21 Ocak 2017 01:59
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre ÇAYLAN
Doğum Tarihi:
08 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=doctorec]
Low tech tankımda tüplü Co2 sisteme geçip ışıklarıda power led e geçirince bende de sizinkiyle aynı sorunlar belirdi. .Tabi bu arada bitkilerden bazılarını çıkarıp yeni bitkiler eklediğim için tabanla oynamış oldum..
Işık kuvvetini azalttım, fosfat miktarını çoğalttım. Büyük ölçüde kurtuldum azz bir miktarda kum üzerindeki o yeşil renkteki yosunlar kalmıştı. daha sonra taşınma dolayısıyla tankı bozmak zorunda kaldım.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için sağolun. İlk bitkili tecrübem olduğumdan dolayı biraz panik havasında oluyorum fakat bol bol okuduğum sabırlı olun ilkesine uymaya çalışıyorum. Co2'yi kontrol altına alıp gübrelemeyi normal seviyeye çekme ve günlük excel uygulama planım sizin tecrübenizle de örtüşüyor gibi. Umarım başarılı olurum.
[QUOTE=doctorec]
Low tech tankımda tüplü Co2 sisteme geçip ışıklarıda power led e geçirince bende de sizinkiyle aynı sorunlar belirdi. .Tabi bu arada bitkilerden bazılarını çıkarıp yeni bitkiler eklediğim için tabanla oynamış oldum..
Işık kuvvetini azalttım, fosfat miktarını çoğalttım. Büyük ölçüde kurtuldum azz bir miktarda kum üzerindeki o yeşil renkteki yosunlar kalmıştı. daha sonra taşınma dolayısıyla tankı bozmak zorunda kaldım.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için sağolun. İlk bitkili tecrübem olduğumdan dolayı biraz panik havasında oluyorum fakat bol bol okuduğum sabırlı olun ilkesine uymaya çalışıyorum. Co2'yi kontrol altına alıp gübrelemeyi normal seviyeye çekme ve günlük excel uygulama planım sizin tecrübenizle de örtüşüyor gibi. Umarım başarılı olurum.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Co2 indicatörü ilk işiniz olmalı şu an için. Uygun co2 de düzenli gübreleme ile çözülebilir stoghorn hatta nasıl kaybolduğunu siz bile farketmiceksiniz:) sio2 yi şimdilik erteleyin derim. Eğer ki bu durum düzelmez ise o zaman bu teste geçebiliriz. Gübrelemeyi ise yarım dozajda başlayın. Rotalalar arsız bitkilerdendir besini çabuk tüketebilirler bu aşamada no3 ve po4 testleri size yardımcı olucaktır. Eğer ki kumunuzun üstündeki yosun SYANOBACTER ise onum çözümü çok daha farklı. Syanobacter olup olmadıgını netten bakıp yazabilirseniz adım adım gitmekte fayda var. Temkinli gidildiği sürece çözülemeyecek sorun yok. Sabır bu aşamada en önemli şey. Düzenli su değişimlerini de unutmamak lazım:)
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yardımlarınız için sağ olun dediklerinizi aynen uygulayacağım.
Kum üstündekiler syanoya benziyor ama bir kaç lokasyonda var onlarıda temizliyorum baş edemezsem onun için ilaç uygulamaları falan var herhalde sıra gelince araştıracağım:)
Sizede sağlıklı hobiler.
[QUOTE=mek44]Co2 indicatörü ilk işiniz olmalı şu an için. Uygun co2 de düzenli gübreleme ile çözülebilir stoghorn hatta nasıl kaybolduğunu siz bile farketmiceksiniz:) sio2 yi şimdilik erteleyin derim. Eğer ki bu durum düzelmez ise o zaman bu teste geçebiliriz. Gübrelemeyi ise yarım dozajda başlayın. Rotalalar arsız bitkilerdendir besini çabuk tüketebilirler bu aşamada no3 ve po4 testleri size yardımcı olucaktır. Eğer ki kumunuzun üstündeki yosun SYANOBACTER ise onum çözümü çok daha farklı. Syanobacter olup olmadıgını netten bakıp yazabilirseniz adım adım gitmekte fayda var. Temkinli gidildiği sürece çözülemeyecek sorun yok. Sabır bu aşamada en önemli şey. Düzenli su değişimlerini de unutmamak lazım:)
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yardımlarınız için sağ olun dediklerinizi aynen uygulayacağım.
Kum üstündekiler syanoya benziyor ama bir kaç lokasyonda var onlarıda temizliyorum baş edemezsem onun için ilaç uygulamaları falan var herhalde sıra gelince araştıracağım:)
Sizede sağlıklı hobiler.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Selamlar... Konunuzu okudum ve nacizane bir kaç şey hakkında bilgi vermek istedim.
Bu yosun zannediyorum ki 3-4 haftalıkken ortaya çıktı ve daha sonra yayılmaya başladı. Yeni kurulan tanklarda yaşanan diatom sonrası bu sorunu sıkça görmekteyiz. Size sorum şu...
Kahverengi alg sorunu yaşadınız mı? Kayalarda,bitkilerin üstünde, camlarda, kumun üstünde vs.
Ek olarak zeminde ne kullandınız ve kurulumda zeminde kullanılan besleyici ürünlerin su yüzeyine çıkmış olma ihtimali varmıdır?
Sio2 testi yaptınız mı? İmkan varsa o testide yapmanızı tavsiye ederim... Sio2 suyun dinlendirilmesiyle kaybolan bi madde değil o sebeple eğer çeşmenizden akan sudan silisik asid geliyorsa dinlendirdiğiniz suya küçük bi dış filtre bağlayıp silikat tutucuyla bu sorunu halledebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117056/40_image.jpeg[/IMG]
Stoghornu yiyen belli bir canlı henüz yok. Fakat yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla küçük boyda amanolar,yavru siyah plati gibi canlılar tüketebiliyor.
Sorunu aşmak için gübrelemeye başlamanız gerekli diye düşünüyorum çünkü besim eksikliği alglerin çıkış noktasıdır. 49.günde nitrat ve fosfatın tankta bulunması gerektiğini düşünüyorum. Direk tam dozajda başlamayın yarım dozajla başlayabilirsiniz mesela.
Reeflowersın ürünü excel ile muadil değildir. Seachem excel kullanabilirsiniz.
Bu sorunun fosfata dayalı olduğunu tecrübe ettim ve size de tavsiyem fosfat dengenizi kontrol altında tutmanız olucaktır.
Saygılarımla[/QUOTE]
Konu ile ilgili olarak deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Akvaryumda kahverengi yosun diyebileceğim bir yosunla karşılaşmadım. genelde problemlerin spot alg, Rotalalarrda ipliksi alg ve kum üzerinde yeşil renkteki yosunlardı. Bunlarıda mekanik olarak temizleyerek önlüyorum. Akvaryumun genel havasını bozacak kadar ilerlemediler.
Zeminde aquabasis üstüne manado var ve aralarındada sineklik bulunmakta. Kumu çok karıştırmamaya dikkat ediyorum. Geçen hafta kum üzerinde yoğun bi yosunlanma vardı kumu fazla havalandırmadan ince bir hortumla şifonlama ile yosunları aldım az miktarda yosunlar beraber kumda geldi fakat kumu çok karıştırdığımı düşünmüyorum.
Sio2 testi hiç yapmadım. Yakın zamanda temin edip bu durumu kontrol edebileceğim ama bu en erken pazartesi olur diye düşünüyorum.
Gübrelemeye ufaktan geçen hafta başlamıştım. Zamanla arttırarak devam edeceğim. Nitrat seviyesini 10 fosfatı 0,5 civarında tutmayı düşünüyorum bu değerler sizce uygunmudur.
Hafta sonu co2 indicatör alıp co2 seviyemi kontrol etmeyi düşünüyorum aynı zamanda excel temin edeceğim. Sio2 testi ilede durumu kontrol edeceğim ve gübrelemeyi uygun seviyeye çekeceğim. Bu önlemlerden sonra umarım düzelme yapar.
Genel bi izleminiz olması açısından akvaryumun resmi bu şekildedir. İlk mesajda belirttiğim gibi sadece parvularda mevcut. umarım rotalalara sıçramazlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/050520161919311.jpg[/IMG]
[QUOTE=mek44]Selamlar... Konunuzu okudum ve nacizane bir kaç şey hakkında bilgi vermek istedim.
Bu yosun zannediyorum ki 3-4 haftalıkken ortaya çıktı ve daha sonra yayılmaya başladı. Yeni kurulan tanklarda yaşanan diatom sonrası bu sorunu sıkça görmekteyiz. Size sorum şu...
Kahverengi alg sorunu yaşadınız mı? Kayalarda,bitkilerin üstünde, camlarda, kumun üstünde vs.
Ek olarak zeminde ne kullandınız ve kurulumda zeminde kullanılan besleyici ürünlerin su yüzeyine çıkmış olma ihtimali varmıdır?
Sio2 testi yaptınız mı? İmkan varsa o testide yapmanızı tavsiye ederim... Sio2 suyun dinlendirilmesiyle kaybolan bi madde değil o sebeple eğer çeşmenizden akan sudan silisik asid geliyorsa dinlendirdiğiniz suya küçük bi dış filtre bağlayıp silikat tutucuyla bu sorunu halledebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117056/40_image.jpeg[/IMG]
Stoghornu yiyen belli bir canlı henüz yok. Fakat yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla küçük boyda amanolar,yavru siyah plati gibi canlılar tüketebiliyor.
Sorunu aşmak için gübrelemeye başlamanız gerekli diye düşünüyorum çünkü besim eksikliği alglerin çıkış noktasıdır. 49.günde nitrat ve fosfatın tankta bulunması gerektiğini düşünüyorum. Direk tam dozajda başlamayın yarım dozajla başlayabilirsiniz mesela.
Reeflowersın ürünü excel ile muadil değildir. Seachem excel kullanabilirsiniz.
Bu sorunun fosfata dayalı olduğunu tecrübe ettim ve size de tavsiyem fosfat dengenizi kontrol altında tutmanız olucaktır.
Saygılarımla[/QUOTE]
Konu ile ilgili olarak deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Akvaryumda kahverengi yosun diyebileceğim bir yosunla karşılaşmadım. genelde problemlerin spot alg, Rotalalarrda ipliksi alg ve kum üzerinde yeşil renkteki yosunlardı. Bunlarıda mekanik olarak temizleyerek önlüyorum. Akvaryumun genel havasını bozacak kadar ilerlemediler.
Zeminde aquabasis üstüne manado var ve aralarındada sineklik bulunmakta. Kumu çok karıştırmamaya dikkat ediyorum. Geçen hafta kum üzerinde yoğun bi yosunlanma vardı kumu fazla havalandırmadan ince bir hortumla şifonlama ile yosunları aldım az miktarda yosunlar beraber kumda geldi fakat kumu çok karıştırdığımı düşünmüyorum.
Sio2 testi hiç yapmadım. Yakın zamanda temin edip bu durumu kontrol edebileceğim ama bu en erken pazartesi olur diye düşünüyorum.
Gübrelemeye ufaktan geçen hafta başlamıştım. Zamanla arttırarak devam edeceğim. Nitrat seviyesini 10 fosfatı 0,5 civarında tutmayı düşünüyorum bu değerler sizce uygunmudur.
Hafta sonu co2 indicatör alıp co2 seviyemi kontrol etmeyi düşünüyorum aynı zamanda excel temin edeceğim. Sio2 testi ilede durumu kontrol edeceğim ve gübrelemeyi uygun seviyeye çekeceğim. Bu önlemlerden sonra umarım düzelme yapar.
Genel bi izleminiz olması açısından akvaryumun resmi bu şekildedir. İlk mesajda belirttiğim gibi sadece parvularda mevcut. umarım rotalalara sıçramazlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/050520161919311.jpg[/IMG]
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Prayer]
Yanlış hatırlamıyorsam Reeflowers seminerinde bu ürünlerinin excel ile aynı olmadığını söylemişlerdi.
Bu arada arkadaşın konusundaki en önemli noktayı kaçırmışsınız sanırım, sorunu silikat tutucu ile çözdüğü konusuna yoğunlaşmış. [/QUOTE]
Silikat tutucudan sonra fosfat sıfırlandı demiş daha sonra fosfat azlığından kaynaklandığını söylemiş bu sebeple orayı es geçmiştim. Yanlış anlamış olabilirim.
Ama kumda oluşan yosunlar yeşil-kahverengi arası renklerde.
[QUOTE=Prayer]
Yanlış hatırlamıyorsam Reeflowers seminerinde bu ürünlerinin excel ile aynı olmadığını söylemişlerdi.
Bu arada arkadaşın konusundaki en önemli noktayı kaçırmışsınız sanırım, sorunu silikat tutucu ile çözdüğü konusuna yoğunlaşmış. [/QUOTE]
Silikat tutucudan sonra fosfat sıfırlandı demiş daha sonra fosfat azlığından kaynaklandığını söylemiş bu sebeple orayı es geçmiştim. Yanlış anlamış olabilirim.
Ama kumda oluşan yosunlar yeşil-kahverengi arası renklerde.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Prayer]Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Şu konuyu incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/stoghorn_sorunu__geyik_boynuzu__k852794.asp[/URL][/QUOTE]
teşekkür ederim.
Konuyu inceledim. Gübrelemeye devam etmiş arkadaş ve excel tedavisi yapmış. Bende dün rutin gübrelerimi verdim fakat Nitrat ve fosfat seviyeleri ideal seviyede değil. Bir anda yüklenip ideal seviyeye çekebilirim fakat bunu yapmaktanda korkuyorum açıkçası.
Excel içinse dediğim gibi reeflowersin liquid carbonla aynı şeymi bunu bilemedim.
[QUOTE=Kınayu]Hayır amaç suya yedirmek değilmi zaten Co2 kabarcıklarını tamda bilmiyorumda.[/QUOTE]
Mantık olarak öyle sanırım bi sıkıntı yaratmaz:)
[QUOTE=Prayer]Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Şu konuyu incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/stoghorn_sorunu__geyik_boynuzu__k852794.asp[/URL][/QUOTE]
teşekkür ederim.
Konuyu inceledim. Gübrelemeye devam etmiş arkadaş ve excel tedavisi yapmış. Bende dün rutin gübrelerimi verdim fakat Nitrat ve fosfat seviyeleri ideal seviyede değil. Bir anda yüklenip ideal seviyeye çekebilirim fakat bunu yapmaktanda korkuyorum açıkçası.
Excel içinse dediğim gibi reeflowersin liquid carbonla aynı şeymi bunu bilemedim.
[QUOTE=Kınayu]Hayır amaç suya yedirmek değilmi zaten Co2 kabarcıklarını tamda bilmiyorumda.[/QUOTE]
Mantık olarak öyle sanırım bi sıkıntı yaratmaz:)
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]Bitkileri fazla sarsmayacak ölçüde çok yararı olacaktır. Yüksek uzun bitkiler var ise tabikide.Sadece bu tabandakiler varsa bunları pek etkiliyemez açın tabikide .[/QUOTE]
Skimmer Ön tarafta duruyor . Rotaları pek etkilemiyor fakat biraz gücü arttırınca Co2 kabarcıkları suyun her yerine dağılıyor bu durumun bir zararı olur mu.
[QUOTE=Kınayu]Bitkileri fazla sarsmayacak ölçüde çok yararı olacaktır. Yüksek uzun bitkiler var ise tabikide.Sadece bu tabandakiler varsa bunları pek etkiliyemez açın tabikide .[/QUOTE]
Skimmer Ön tarafta duruyor . Rotaları pek etkilemiyor fakat biraz gücü arttırınca Co2 kabarcıkları suyun her yerine dağılıyor bu durumun bir zararı olur mu.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar suda çok azda olsa bir dalgalanma yaratmanızda fayda vardır.Saygılar[/QUOTE]
Akvaryumda eheim skim var düşük güçte çalışıyor. Gücünü yükseltsem sanırsam faydası olur.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar suda çok azda olsa bir dalgalanma yaratmanızda fayda vardır.Saygılar[/QUOTE]
Akvaryumda eheim skim var düşük güçte çalışıyor. Gücünü yükseltsem sanırsam faydası olur.
Staghorn Yosun Sorunu
Arkadaşlar merhaba
Akvaryumumu kuralı 49 gün oldu bugün haftalık bakımı yaparken sadece parvulaların üzerinde staghorn algi gördüm ve kumunun üzerinde bir süredir resimde görülen yosun bulunmaktadır. Kumun üzerindeki yosunu hortumlama yöntemiyle düzenli olarak temizliyorum fakat staghorn için ne yapacağımı bilmiyorum. Forumu araştırdığım zaman net bir çözüm bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959141.jpg[/IMG]
Akvaryumum net 100 litre su almakta. Elimde nitrat ve fosfat testleri bulunmakta ve her ölçümde değerleri 0 olarak okumaktayım. Işıklandırma olarak 4x24w aquastar ve grolüx kombinasyonum bulunmaktadır.4+3+4 şeklinde ışıklandırma 8 saat açık tutuyorum. Tüplü Co2 sistemi kullanmaktayım sadece ışıklar açıkken co2 vermekteyim.
Kh:7
Ph:6,8
Elimde ayrıca reeflowersin likid carbon gübresi bulunmaktadır bu excelin bir muadilimidir.
2 günde bir düşük oranlarda nitrat(2ppm),fosfat(0,1ppm),potasyum(5ppm) ve eser element gübrelemesi yapıyorum.
Bu algin önlenmesi içi ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba
Akvaryumumu kuralı 49 gün oldu bugün haftalık bakımı yaparken sadece parvulaların üzerinde staghorn algi gördüm ve kumunun üzerinde bir süredir resimde görülen yosun bulunmaktadır. Kumun üzerindeki yosunu hortumlama yöntemiyle düzenli olarak temizliyorum fakat staghorn için ne yapacağımı bilmiyorum. Forumu araştırdığım zaman net bir çözüm bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959141.jpg[/IMG]
Akvaryumum net 100 litre su almakta. Elimde nitrat ve fosfat testleri bulunmakta ve her ölçümde değerleri 0 olarak okumaktayım. Işıklandırma olarak 4x24w aquastar ve grolüx kombinasyonum bulunmaktadır.4+3+4 şeklinde ışıklandırma 8 saat açık tutuyorum. Tüplü Co2 sistemi kullanmaktayım sadece ışıklar açıkken co2 vermekteyim.
Kh:7
Ph:6,8
Elimde ayrıca reeflowersin likid carbon gübresi bulunmaktadır bu excelin bir muadilimidir.
2 günde bir düşük oranlarda nitrat(2ppm),fosfat(0,1ppm),potasyum(5ppm) ve eser element gübrelemesi yapıyorum.
Bu algin önlenmesi içi ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
Gökkuşağı balıklarını almamı sağlayan tankın videosunu eklemek istedim. Yabancı bir forumda denk gelmiştim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ftK0-DTsqY8[/VID]
Gökkuşağı balıklarını almamı sağlayan tankın videosunu eklemek istedim. Yabancı bir forumda denk gelmiştim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ftK0-DTsqY8[/VID]
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
[QUOTE=scorpion2884]
Benim dwarflarımın renkleri ufakken sarı olanlar büyüdüğünde de sarı kaldı oradan yanılmış olabilirim ama dişiler tam kırmızı olmuyor sanırım belki hafif kırmızıya çalıyordur akvaryumcuda da eşit boyda olan kırmızı ve sarı yüzgeçli erişkinler vardı.[/QUOTE]
[QUOTE=omardaing]
Balıklarınız Melanotaenia Praecox (Cüce Rainbow) ama daha çok küçük bu yaşta cinsiyet tam belli olmaz. Dişilerde erkeklerde çok renklenir ama dişilerin yüzgeçleri tam kırmızı olmaz. En fazla 5 cm büyür dense de biraz daha fazla büyüyorlar. 5 cm ye ulaşınca gerçek renklerni göstermeye başlıyorlar.
En güzel gökkuşağı türlerindendirler.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Akşam Zet akvaryuma gittim erkeklerden vardı sonuçta her zaman bulunan bir tür değil bulmuşken 2 tane aldım. Aldığım erkekler diğerlerine göre boy olarak daha büyük ve renkliler.
[QUOTE=scorpion2884]
Benim dwarflarımın renkleri ufakken sarı olanlar büyüdüğünde de sarı kaldı oradan yanılmış olabilirim ama dişiler tam kırmızı olmuyor sanırım belki hafif kırmızıya çalıyordur akvaryumcuda da eşit boyda olan kırmızı ve sarı yüzgeçli erişkinler vardı.[/QUOTE]
[QUOTE=omardaing]
Balıklarınız Melanotaenia Praecox (Cüce Rainbow) ama daha çok küçük bu yaşta cinsiyet tam belli olmaz. Dişilerde erkeklerde çok renklenir ama dişilerin yüzgeçleri tam kırmızı olmaz. En fazla 5 cm büyür dense de biraz daha fazla büyüyorlar. 5 cm ye ulaşınca gerçek renklerni göstermeye başlıyorlar.
En güzel gökkuşağı türlerindendirler.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Akşam Zet akvaryuma gittim erkeklerden vardı sonuçta her zaman bulunan bir tür değil bulmuşken 2 tane aldım. Aldığım erkekler diğerlerine göre boy olarak daha büyük ve renkliler.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
