ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dnzdnz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2013 15:46
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 23:14
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz sönmez
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1983
Yaş:
42
İl:
Aydin
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Sönmez
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
SON 10 MESAJI
Sehpa Tank İlişkisi
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Tamamı Diy 35cm Küp.
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Tamamı Diy 35cm Küp.
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Tamamı Diy 35cm Küp.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Bu Su Kullanılabilir Mi ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
Cama Cam
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
İç Huzurum - Video ve Fotolar 6. Sayfada
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ve son olarak resimlerde bol miktarda ramshorn gördüm , özel bir sebebi var mı ? ( anti-yosun falan gibi )
Cevaplar için şimdiden sağolun , tekrar tebrik ederim .
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
