ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
3rturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Eylül 2011 18:27
Son Ziyaret:
05 Nisan 2014 05:39
Toplam Mesaj:
207 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ertürk Berk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ertürk Berk,
Mpanga
Mpanga
SON 10 MESAJI
Yetişkin Mpanga'larım Yavruları İle Birlikte..Video [HD]
[QUOTE=3rturk] [QUOTE= Celal ABAY]Maşallah çok sağlıklı görünüyorlar. Siyah derinlikten dolayı biraz koyu dursalar da gayet hoş bir görüntü bence.
[/QUOTE]
[QUOTE=3rturk] [QUOTE= Celal ABAY]Maşallah çok sağlıklı görünüyorlar. Siyah derinlikten dolayı biraz koyu dursalar da gayet hoş bir görüntü bence.
Birde bu hydra 30 işe yarıyormu diye hep merak ettim. Bu konudaki gelişmeleri paylaşırmısınız?
Sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim Celal Bey.
Hydra 30' a gelecek olursak konu daha önce forumda da baya tartışılmış. Yorumları okuduktan sonra işe yaradığı kanaatine vardım. "işe yaramıyor" şeklinde olumsuz bir yorumla da karşılaşmadım. Ben de takmadan önce ve taktıktan sonra nitrat ölçümlerimi buradan paylaşayım.
Hydra 30'u akvaryumuma ekleyip 5 ay süre ile askere gittim. 5 ay içinde 1 defa temizlendi. Döndüğümde de akvaryumla hiç ilgilenemedim. Kısaca Hydra 30'dan sonra 1 yıl içinde akvaryum en fazla 4 defa temizlik görmüştür. Balık ölümleri olmadı. Bu durumda Hydra için işe yaradı diyebiliriz.
Balıklarım oldukça sağlıklı ve stresten uzak durumdalar... Dış filtrenin de katkısını unutmamak lazım. (dış filtrem de 1 yıldır temizlik yüzü görmedi)
Umarım en kısa zamanda güzel bir video daha çekebilirim.
İyi forumlar.
Akvaryumum nasıl ve eklemem gerek birşey ?
Çok acelesi yok ama;
Çok acelesi yok ama;
Kullandığınız testi, yapay bitki ve diğer 2 plastik dekor suya renklerini verebilecekleri gibi zararlı kimyasallar salarak balıklarınıza zarar da verebilir.
Frontozalar için o akvaryum çok küçük kalıyor. Orada yeterince büyümeyecek ve yanık kalacaklardır. Beslenme çeşitliliği açısından da sarı prenses ile bazı farklılıklar gösterir.
Zamanla verdiğim bu bilgiler doğrultusunda bazı değişikliklere gidebilirsiniz.
Yeni Akvaryumum 280 lt
Elinize sağlık.
Elinize sağlık.
Benim yorumum da suyun bulanıklığı ile ilgili olacak. Belli ki ince kum kullanılmış ve yeterince iyi yıkanmamış. Akvaryumda her dip çekimi yaptığınızda veya dekor değişikliğine gittiğinizde suyunuz tekrar bulanacak. Ben de hep ince kumlar kullandım ve ilk dolumda bile pırıl pırıl bir su çıktı karşıma. Kumunuzun tekrar yıkanmasında fayda var diye düşünüyorum.
Kolay gelsin.
Büyük projelerim var...
Hiç bu büyüklüklerde bir akvaryuma sahip olmadığımı söyleyerek söze başlayayım.
Hiç bu büyüklüklerde bir akvaryuma sahip olmadığımı söyleyerek söze başlayayım.
Şahsi fikrim iyi bir işçilik ve doğru kayıt/kuşaklarla 19mm kalınlığında bir cama ihtiyaç duymazsınız. Taşıma konusunda ise camcılar akvaryumu evinizde yapıştırırlarsa sanki her iki taraf içinde daha kolay olur. Taşıma esnasında akvaryuma gelecek zararlardan da kurtulmuş olursunuz. Bence burada en önemli konu işçilik kalitesi. Referanssız yerlerle çalışmayın derim.
Kolay gelsin.
Bir Canpet Şikayeti de Benden
[QUOTE=aro] [QUOTE=3rturk]Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
Benim konu ile alakam yok ama sizin mesajınızı okuyunca yazmak istedim kusura bakmayın.Mağduriyetinizi anlarım çok geçmiş olsun ama adamların suçunu neden çocuğuna mal ediyorsunuz ki. Günahsız çocuğun çoluğun ne suçu var bence çok yanlış bi ifadeniz var.Sizin çocuğunuz yok sanırım çocuğu olan bi insan böyle beddua etmez..
[/QUOTE]
Arkadaşım çok haklısınız. Ben konuya kendimi fazla kaptırıp "ben haklı olunca", herkesin benim kadar mağdur olduğunu düşündüm. Biliniyor ki canpet hakkında çok şikayet var. "Herkesin hakkını yiyorlar bu adamlar" diye düşünüp o şekilde gaza gelmişim. Sonra sakin kafayla tekrar düşündüğümde bir hata yaptığımı anladım. Belki bir çoğunu müşteriler abartıyordu, bilemeyiz. Benimde bir çocuğum var haklısın.. Bir an aklıma gelmedi, henüz çok yeni.. (: Bu aksi ticarete "sağlık olsun" deyip hayatımıza devam edelim. (:
[QUOTE=aro] [QUOTE=3rturk]Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
Ben size bunların zihniyetinden bahsedeyim. Malım gitmesinde canım gitsin modeli insanlar bunlar. Bankada 1 trilyon parası olup, 5tl' lik havale ücreti için personele bağırıp kendini rezil eden insanlar bunlar. Sözde "işini bilen" esnaf. Vurguncu..
Buralara kadar gelebilmeleri bile mucize.
Zehir zıkkım, haram olsun. Çocuğundan çıksın..
[/QUOTE]Benim konu ile alakam yok ama sizin mesajınızı okuyunca yazmak istedim kusura bakmayın.Mağduriyetinizi anlarım çok geçmiş olsun ama adamların suçunu neden çocuğuna mal ediyorsunuz ki. Günahsız çocuğun çoluğun ne suçu var bence çok yanlış bi ifadeniz var.Sizin çocuğunuz yok sanırım çocuğu olan bi insan böyle beddua etmez..
[/QUOTE]
Arkadaşım çok haklısınız. Ben konuya kendimi fazla kaptırıp "ben haklı olunca", herkesin benim kadar mağdur olduğunu düşündüm. Biliniyor ki canpet hakkında çok şikayet var. "Herkesin hakkını yiyorlar bu adamlar" diye düşünüp o şekilde gaza gelmişim. Sonra sakin kafayla tekrar düşündüğümde bir hata yaptığımı anladım. Belki bir çoğunu müşteriler abartıyordu, bilemeyiz. Benimde bir çocuğum var haklısın.. Bir an aklıma gelmedi, henüz çok yeni.. (: Bu aksi ticarete "sağlık olsun" deyip hayatımıza devam edelim. (:
Bir Canpet Şikayeti de Benden
Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
3rturk 2013-03-23 03:29:13
Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
Ben size bunların zihniyetinden bahsedeyim. Malım gitmesinde canım gitsin modeli insanlar bunlar. Bankada 1 trilyon parası olup, 5tl' lik havale ücreti için personele bağırıp kendini rezil eden insanlar bunlar. Sözde "işini bilen" esnaf. Vurguncu..
Buralara kadar gelebilmeleri bile mucize.
Zehir zıkkım, haram olsun.
Bir Canpet Şikayeti de Benden
Şikayetin Nedeni: Ürünler yanlış, eksik, farklı marka ve kırık gönderilmiş. Israrla fatura gönderilmesini istememe rağmen, siparişlerim fiş ile geldi. Siparişimin gelmesi 4 günü buldu.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Sadece bir şikayetimden bahsedebildim. Dönüş yapacaklarını söylediler. Diğer sorunlarla karşılaştığımda ise kendilerine ulaşamadım. Telefonları sürekli meşgul...
Olayın Detayları:
Şikayetin Nedeni: Ürünler yanlış, eksik, farklı marka ve kırık gönderilmiş. Israrla fatura gönderilmesini istememe rağmen, siparişlerim fiş ile geldi. Siparişimin gelmesi 4 günü buldu.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Sadece bir şikayetimden bahsedebildim. Dönüş yapacaklarını söylediler. Diğer sorunlarla karşılaştığımda ise kendilerine ulaşamadım. Telefonları sürekli meşgul...
Olayın Detayları:
Hiçbir site ile ilgili şikayet Canpet' in ki kadar fazla değil. Evimde çok sayıda iran kedisi, balık ve kuş beslediğim için her ay ortalama 300-500tl arası alışverişim oluyor. Haliyle yeri geliyor tedarikçi bulmakta zorlanıyorum. İstediğim bir ürün bir yerde varken, diğer bir ürün aynı akvaryumcuda veya sitede olmuyor. Ben de siparişimin parça parça gelmesindense hepsi bir gelsin istiyorum.
Yaklaşık 2 yıldır alışverişlerimin ortalama %50' sini yaptığım bir başka sitede, almak istediğim iç filtrenin (hydra 30) fiyatının arttığını ve yine almayı düşündüğüm otomatik yemleme makinasının olmadığını gördüm. İhtiyacım olan tüm ürünlerin bir arada olduğu Canpet' e denk geldim. Çoğu kez fiyatlardan, daha sonra da şikayetlerden yola çıkarak alışveriş yapmadım. Kendilerine bir şans verip ilk kez pazar günü alışverişe yeltendim. Sonuç rezalet..
1- Ürünleri sipariş geçtikten sonra kendilerine not bıraktım. Ardından içim rahat etmedi ve arayıp söyleme ihtiyacı hissettim. "Beyefendi bir sipariş verdim ama fiş göndermemenizi, yerine, garantili ürünlerim de ilerde yaşayacağım bir sıkıntıda kullanmak üzere fatura göndermenizi rica ediyorum. Eğer fatura göndermiyorsanız siparişimi iptal edelim" dedim. "hiç merak etmeyin fatura göndeririz" dediler. Fiş göndermişler.
2- Pazar günü verdiğim sipariş salı gününe kadar onaydan geçmedi. Salı aradım ve "neden hala kargoya vermiyorsunuz, neyi bekliyorsunuz?" dedim. "Kargo yoğunluğu var" gibi komik bir gerekçe gösterdiler. Belli ki siparişler doğru düzgün takip edilmiyor, kimsenin siparişten haberi yok. Benim uyarmamla pazar günü verdiğim sipariş az evvel elime ulaştı. 4 günde..
3- Siparişini geçtiğim 4 kalem üründen birisi de, 4 adet Sanyx marka kedi kumu idi. Bu kedi kumunun adet ağırlığı 4,4kg ve 5' er litredir. Bana göndermiş oldukları Kedi kumu farklı bir marka olup (akkum kedi kumu) ve toplamda 15kg' dır. Kısacası 2,6 kg kedi kumu eksik gönderim yapılmış. Ve bana sorulmadan farklı bir marka gönderilmiş. Ben zaten başka bir siteden 20kg Akkum kedi kumunu 25tl ye alabiliyorken, saolsunlar 30tl' ye emri vaki bir şekilde 15kg akkum kedi kumum oldu..
4- Aldığım iç filtre'nin (hydra 30) ambalajının daha önce açılmış olduğunu fark ettim. "hayırdır inşallah" dedim. İç fitrenin tüm fonksiyonlarını yerine getirebilmesi için hayati önem taşıyan filtre kartuşu kırık çıktı. Konu ile ilgili aradığımda personelin bilgisizliği ile karşılaştım. İç filtrenin kartuşu diyorum "550 mi diye bana soruyor" . Devir hızından bahsediyor. Anladım ki ürünü tanımıyor bile, Ürün adında geçen 550L/H yi okuyup bu ürün mü diyor.. "Kargoyu arayın tutanak tutsunlar kırıksa" diyor. "Hanfendi kolide bir sorun yok, dış filtrenin ablajında da ezik veya bir darbe yok. Ancak filtre kutusu daha önce açılmış, kapağının kenarlarında yırtıklar var." diye konuşmaya bir başlıyorum, kartuşun ne işe yaradığını, ne olduğunu vs. anlatmaya çalışıyorum. Eminim ki konuyu idrak edemedi ve "size biz sonra dönüş yapalım olur mu?" diye kestirip attı. 1 saat içinde döneceklerdi, 2 saat oldu, umutsuzca bekliyorum.
5- Yemleme makinasının kutusu ise harap olmuş.. DÜkkanda kaç defa düştü yere allah bilir. İnsan o ambalajdaki bir ürünü gönderirken utanır.. Neyseki taktım, çalışıyor..
6- Zaten piyasasından pahalıya aldığım ürünlerden gelmesi gereken parapuanlarım da halen kullanıcı hesabıma yatmış değil. 207TL tutarında bir alışverişten gelecek parapuan, nereden baksanız bir akvaryumumun 1-2 aylık yemini karşılar. Yazık günah değil mi?
İlk alışverişimdi, son olacak.. Siz siz olun böyle bir siteye güvenip sipariş falan geçmeyin. Her şeyi sizin takip etmeniz, tek tek kontrol etmeniz gerekiyor. Hepsini yaptınız diyelim, kontrol sonunda yapılması gereken düzeltmelerin hiçbiri için muhattabınız yok. Yanlış gelmişse ürün yanlıştır, kırıksa kırık, eksikse eksiktir. BAK BAŞININ ÇARESİNE.
Hydra 30 nitrit amonyak ve ph duzenliyici filtre duydunuzmu?
Merhaba arkadaşlar, benimde ürün yeni elime geçti. Yalnız bu cihazın kartuşunun kenarlarında kırıklar farkettim. Henüz açmadım ama ambalajın dışından belli. İçindeki kömür benzeri şeyler dışarı dökülecek gibi. 5-6 tırnak kırılmış. Sizce ne yapmalıyım?
3rturk 2013-03-21 14:45:45
Merhaba arkadaşlar, benimde ürün yeni elime geçti. Yalnız bu cihazın kartuşunun kenarlarında kırıklar farkettim. Henüz açmadım ama ambalajın dışından belli. İçindeki kömür benzeri şeyler dışarı dökülecek gibi. 5-6 tırnak kırılmış. Sizce ne yapmalıyım?
Kendimce bir çözüm üretip kartuşu yuvasına yerleştirmeli miyim?
Bir ek: Arkadaşlar sonradan fark ettim de, kartuşun yerleştireleceği yerin yanları tamamen kapalı. Bu kırık kısımda yanlara denk geliyor. Acaba bu halde kullansam bir sorun oluşturur mu? İçinde ki kömür benzeri madde zannediyorum buradan aşağı dökülmez. Yanlar kapatıyor çünkü?
İlk akvaryumum hakkında yorumlarınızı istiyorum(yeni fotolar eklendi)
[QUOTE=suat arslan]Başka yorum yok mu
[/QUOTE]
[QUOTE=suat arslan]Başka yorum yok mu
[/QUOTE]
Haha ((:
Dün gece oturup HD video çektim. Tüm gece kes, yapıştır, müzik ekle, youtuba' a ekle vs. işlerle sabahladım. En son sabaha karşı 6' da konumu açtım. 1 yorum aldım.. (((: 2 sayfa yorumun var kardeşim Allah gözünü doyursun!! (((:
Cikletlerim yüzmüyor (Video Eklenmiştir)
Balıklar ne zamandır sizdeler acaba? Ph sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Kumunuzun cinsi, kullandığınız kayalar ve dış filtre içindeki malzemelerinize bir göz atın. Ph' ı düşüren torf gibi bir şey sebep oluyor olabilir.
3rturk 2013-03-19 16:48:58
Balıklar ne zamandır sizdeler acaba? Ph sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Kumunuzun cinsi, kullandığınız kayalar ve dış filtre içindeki malzemelerinize bir göz atın. Ph' ı düşüren torf gibi bir şey sebep oluyor olabilir.
Balıklarınız zor nefes alıyorlarsa solungaç kurtçuğu veya akvaryumda ki oksijen seviyesini de hesaba katabilirsiniz. Havalandırmanız kuvvetli mi?
Balıklarınızın renklerinde bir kararma veya solungaçlarda kırmızılık vs. gözlemlediniz mi?
Son ihtimal, beyaz benek hastalığı.. Balıklarınızın üzerinde minik hava kabarcıklarına benzer şeyler var mı?
not: Video'yu göremediğim için soruyorum.. Link yok?
SON MESAJLAR
- 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
Austine,
altanilker,
exCaLiSTa,
07ahmet,
Zaid,
Hsrt,
Tortuga7,
TheDS,
darkaura,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
L3viathan,
EKAR,
berkant68,
ErayDemirel,
Balikcidede,
LEGEND59,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Riblja Corba,
Kınayu,
ahmetpl20,
miracemir,
ozherele_aoPa,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
Fatihsm,
Mustafasesen,
KADİR2024,
Oğul Hüseyin,
BalikAdam3099,
AquaVita,
Legionsgamer,
Meryemmm,
MK_71,
ali özer,
eackgzz,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Kemalk41,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
