ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ekim 2006 21:51
Son Ziyaret:
29 Mart 2022 12:47
Toplam Mesaj:
2622 [0.36 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akif GÜZEN
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Tekofaks
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akif GÜZEN
(B rh+)
(B rh+)
SON 10 MESAJI
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, bende hobiye başlarken çok uçuk fiyatlar ile karşılaştım. Bulunduğunuz yerde az işleyen akvaryumcular varsa oradan çok daha ucuza temin edebilirsiniz. Ben 20*20*20 boyutlarındaki bir akvaryumu internette 85 TL'ye bulmuştum ama bulunduğum yerdeki az işleyen akvaryumcuya gittiğimde 50*30*20 akvaryumu 95 TL'ye almıştım. Letgo'da ucuza bulma ihtimalin var.[/QUOTE]
Şuan için ön fiyat araştırması yapıyorum. Ben hobiyi en son bıraktığımda refractometre 200TL civarıydı. Şuan ki fiyatlarına baktığımda akvaryum fiyatlarının artışı da mantıklı geldi açıkçası...:D
En kötü ihtimal ekipmanları temin edip akvaryum işini de kendim halledicem artık.
[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, bende hobiye başlarken çok uçuk fiyatlar ile karşılaştım. Bulunduğunuz yerde az işleyen akvaryumcular varsa oradan çok daha ucuza temin edebilirsiniz. Ben 20*20*20 boyutlarındaki bir akvaryumu internette 85 TL'ye bulmuştum ama bulunduğum yerdeki az işleyen akvaryumcuya gittiğimde 50*30*20 akvaryumu 95 TL'ye almıştım. Letgo'da ucuza bulma ihtimalin var.[/QUOTE]
Şuan için ön fiyat araştırması yapıyorum. Ben hobiyi en son bıraktığımda refractometre 200TL civarıydı. Şuan ki fiyatlarına baktığımda akvaryum fiyatlarının artışı da mantıklı geldi açıkçası...:D
En kötü ihtimal ekipmanları temin edip akvaryum işini de kendim halledicem artık.
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=Foae]Bu tip konularda anlamadığım nokta, piyasada mümkün olan en pahalı işçilik ve malzeme gerektiren seçimler yapılıp (45derece,ultra clear,6mm yerine 8mm cam) fatura fazla çıkınca şaşıran hobiciler.
2000tl’ye ikinci el, mobilyalı,sumplu,150cm civarı akvaryumlar bulunabilecekken , en çetrefilli seçimleri yapıp,40küp tanka 2000 vermeyi konuşmak,dert yanmak bana garip geliyor açıkçası. Umarım aradığınızı bulursunuz.
[/QUOTE]
Burada ki en büyük sorun 70 metrekare bir evde oturmam. Gönül isterdi 150cm lik bir akvaryum ama imkanlar dahilinde değil. Bazen ben kendimi bile fazlalık hissediyorum evde..:D
[QUOTE=Foae]Bu tip konularda anlamadığım nokta, piyasada mümkün olan en pahalı işçilik ve malzeme gerektiren seçimler yapılıp (45derece,ultra clear,6mm yerine 8mm cam) fatura fazla çıkınca şaşıran hobiciler.
2000tl’ye ikinci el, mobilyalı,sumplu,150cm civarı akvaryumlar bulunabilecekken , en çetrefilli seçimleri yapıp,40küp tanka 2000 vermeyi konuşmak,dert yanmak bana garip geliyor açıkçası. Umarım aradığınızı bulursunuz.
[/QUOTE]
Burada ki en büyük sorun 70 metrekare bir evde oturmam. Gönül isterdi 150cm lik bir akvaryum ama imkanlar dahilinde değil. Bazen ben kendimi bile fazlalık hissediyorum evde..:D
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=MuhsinBey06]Rodajsız, extra clear camsız, yani düz camlılar 200-300 civarıydı en son 60cmlik olanları.[/QUOTE]
Fiyat aldığım siteyi buldum.
( 60x45x35h, 6 mm, İçten Sumplu, Nano Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) En alt seviye bu. Rodaj cnc yada el ile tercih edilebiliyor ki el ile olanı daha uygun. Bu özellikteki akvaryum için istenen fiyat 1617TL. Sanırım en güzeli gidip bir camcı ile görüşüp önce cam fiyatlarını öğrenmek. Sonrasında akvaryum işine girmekte fayda var.
Bu arada şu 45 derecelik yapıştırma işini de araştırdım biraz. Silikon daha az göründüğünden görsel olarak güzel olmasının haricinde 45 derecelik açılı yapıştırmalarda yapıştırma mukavemeti normal düz yapıştırmalara göre çok daha kuvvetli oluyormuş. Gerçi ufak bir akvaryum için görsellik haricinde mukavemet ne kadar önemlidir tartışılır.
Şimdi aynı sitede ( 60x45x45h, 6 mm, Cama Cam Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) bu özellikteki akvaryum için verilen fiyat 846 TL. Boyut olarak az daha büyük. İçten sump yok. Sump bu kadar etkilimi anlamadım. Neyse kafalar karışık. Kesin atladığım bir nokta var. Fiyatlar arasında uçurum var resmen..:D[EDIT]akiF,2022-03-29 07:33:50[/EDIT]
[QUOTE=MuhsinBey06]Rodajsız, extra clear camsız, yani düz camlılar 200-300 civarıydı en son 60cmlik olanları.[/QUOTE]
Fiyat aldığım siteyi buldum.
( 60x45x35h, 6 mm, İçten Sumplu, Nano Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) En alt seviye bu. Rodaj cnc yada el ile tercih edilebiliyor ki el ile olanı daha uygun. Bu özellikteki akvaryum için istenen fiyat 1617TL. Sanırım en güzeli gidip bir camcı ile görüşüp önce cam fiyatlarını öğrenmek. Sonrasında akvaryum işine girmekte fayda var.
Bu arada şu 45 derecelik yapıştırma işini de araştırdım biraz. Silikon daha az göründüğünden görsel olarak güzel olmasının haricinde 45 derecelik açılı yapıştırmalarda yapıştırma mukavemeti normal düz yapıştırmalara göre çok daha kuvvetli oluyormuş. Gerçi ufak bir akvaryum için görsellik haricinde mukavemet ne kadar önemlidir tartışılır.
Şimdi aynı sitede ( 60x45x45h, 6 mm, Cama Cam Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) bu özellikteki akvaryum için verilen fiyat 846 TL. Boyut olarak az daha büyük. İçten sump yok. Sump bu kadar etkilimi anlamadım. Neyse kafalar karışık. Kesin atladığım bir nokta var. Fiyatlar arasında uçurum var resmen..:D[EDIT]akiF,2022-03-29 07:33:50[/EDIT]
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=EmreKircan]Hocam akvaryum hobisinden uzaklaştınız tamamda Türkiyeden de uzaklaştınız mı ? Memlekette ne ucuz ki hobi olsun. Her şeyin fiyatı her gün katlanıyor. Ülke olarak fakirleştik. Hobi lüks oldu. Ben bir şeyin fiyatı artınca şaşırmıyorum artık. Ülke savaş ekonomisinde sanki. Rusya dan sonra parası en fazla deger kaybeden ülkeyiz.
[:(((][/QUOTE]
Haklisiniz aslinda da ama bu derece fark tahmin etmemistim. Ps fiyatlarina bakmistim ilk olarak. Gozume kestirdigim bir kac ps den sonra akvaryum fiyatlarina baktim ve akvaryum fiyatlari ps nin 3 katindan fazla olunca afalladim.
[QUOTE=EmreKircan]Hocam akvaryum hobisinden uzaklaştınız tamamda Türkiyeden de uzaklaştınız mı ? Memlekette ne ucuz ki hobi olsun. Her şeyin fiyatı her gün katlanıyor. Ülke olarak fakirleştik. Hobi lüks oldu. Ben bir şeyin fiyatı artınca şaşırmıyorum artık. Ülke savaş ekonomisinde sanki. Rusya dan sonra parası en fazla deger kaybeden ülkeyiz.
[:(((][/QUOTE]
Haklisiniz aslinda da ama bu derece fark tahmin etmemistim. Ps fiyatlarina bakmistim ilk olarak. Gozume kestirdigim bir kac ps den sonra akvaryum fiyatlarina baktim ve akvaryum fiyatlari ps nin 3 katindan fazla olunca afalladim.
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=EmreKircan]2006 yılından beri forma kayıtlısın. 2616 mesaj atmışsın. Alınabilecek en üst düzey akvaryum fiyatı sorup fazla oldugundan dert yanmışsın. Hocam sen bizi mi trollüyorsun ? [:)][/QUOTE]
Keske bir de aktivasyonuma baksaydin. Cok uzun zamandir piyasadan uzagim. Zamaninda bir cok akvaryum deneyimim oldu. Tatli su tuzlu su bitkili vs..vs.. ve o donemlerde oldukca aktiftim forumda.
Ben en son bu hobi ile ugrasirken en pahali ekipman herzaman icin ps idi. Ps icin butce ayirir taksitle alirdik. Acikcasi ps fiyatinin iki kati akvaryum fiyatina sasirdim.
Fakat sizlerden gelen tepkilere gore fiyat normal. Demek ki yoklugumda fiyatlar buralara kadar gelmis.
Edit: Usenmedim gittim baktim. En son 7 yil once mesaj yazmisim [:)][EDIT]akiF,2022-03-28 18:43:46[/EDIT]
[QUOTE=oguzhan06077]Hocam extra Clear cam özel kesimdir silikon göstermez en kaliteli akvaryumdur bütçenize göre bakabilirsiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213230/090720212142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi icin tesekkur ederim. En son hobi ile ilgilenirken bu tur seyler ya yoktu yada ben gormemistim. Fakat gonderideki resminizi gorunce konuyu daha iyi anladim. 60x45x35 lik standart icten sump li bir akvaryum icin 1500 civari fiyat aldim. Ayni olcude extra clear ve 45 derece isin icine girince fiyat 3500 e cikiyor. [:)]
[QUOTE=EmreKircan]2006 yılından beri forma kayıtlısın. 2616 mesaj atmışsın. Alınabilecek en üst düzey akvaryum fiyatı sorup fazla oldugundan dert yanmışsın. Hocam sen bizi mi trollüyorsun ? [:)][/QUOTE]
Keske bir de aktivasyonuma baksaydin. Cok uzun zamandir piyasadan uzagim. Zamaninda bir cok akvaryum deneyimim oldu. Tatli su tuzlu su bitkili vs..vs.. ve o donemlerde oldukca aktiftim forumda.
Ben en son bu hobi ile ugrasirken en pahali ekipman herzaman icin ps idi. Ps icin butce ayirir taksitle alirdik. Acikcasi ps fiyatinin iki kati akvaryum fiyatina sasirdim.
Fakat sizlerden gelen tepkilere gore fiyat normal. Demek ki yoklugumda fiyatlar buralara kadar gelmis.
Edit: Usenmedim gittim baktim. En son 7 yil once mesaj yazmisim [:)][EDIT]akiF,2022-03-28 18:43:46[/EDIT]
[QUOTE=oguzhan06077]Hocam extra Clear cam özel kesimdir silikon göstermez en kaliteli akvaryumdur bütçenize göre bakabilirsiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213230/090720212142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi icin tesekkur ederim. En son hobi ile ilgilenirken bu tur seyler ya yoktu yada ben gormemistim. Fakat gonderideki resminizi gorunce konuyu daha iyi anladim. 60x45x35 lik standart icten sump li bir akvaryum icin 1500 civari fiyat aldim. Ayni olcude extra clear ve 45 derece isin icine girince fiyat 3500 e cikiyor. [:)]
Akvaryum Fiyatları
Merhaba arkadaşlar. Çok uzun zamandır hobi den uzağım. Şimdi 40x40x40 gibi bir ufak bir akvaryum ile başlamayı düşünüyorum. Açıkçası içerisinde iki palyaço harici balık düşünmüyorum. Malzeme fiyatlarına şöyle bir baktım. Fakat kafama takılan bir konu var. Akvaryum fiyatı. Bazı sitelerde bu boyutlara yakın bir akvaryum için çok ciddi fiyatlar isteniyor.
[B]Ortalama bu boyutlarda bir akvaryumun fiyatı nedir?[/B]
Cama cam akvaryum için bir siteden fiyat aldım. Camlar rodajlı 45 derece açılı yapıştırma ve ön cam extra clear mi ne öyle bir şey için 2000 TL nin üzerinde bir fiyat verdi. Şuan siteyi hatırlamıyorum. Eğer cidden bu fiyatlarda ise akvaryumlar, hobi başlamadan bitecek sanırım..!
Merhaba arkadaşlar. Çok uzun zamandır hobi den uzağım. Şimdi 40x40x40 gibi bir ufak bir akvaryum ile başlamayı düşünüyorum. Açıkçası içerisinde iki palyaço harici balık düşünmüyorum. Malzeme fiyatlarına şöyle bir baktım. Fakat kafama takılan bir konu var. Akvaryum fiyatı. Bazı sitelerde bu boyutlara yakın bir akvaryum için çok ciddi fiyatlar isteniyor.
[B]Ortalama bu boyutlarda bir akvaryumun fiyatı nedir?[/B]
Cama cam akvaryum için bir siteden fiyat aldım. Camlar rodajlı 45 derece açılı yapıştırma ve ön cam extra clear mi ne öyle bir şey için 2000 TL nin üzerinde bir fiyat verdi. Şuan siteyi hatırlamıyorum. Eğer cidden bu fiyatlarda ise akvaryumlar, hobi başlamadan bitecek sanırım..!
eminönü klasiği
[QUOTE=tiger2]ben biraz geç kalmışım ama neyse geçen yaz eminönünde bir akvaryumcuya amazon hançeri sordum var dedi.baktım yaprakları güzeldi boyu 40 cm vardı.fiyatı 60 tl idi.yaprak sayısı 3 yada 4 tane idi.bugün üsküdar belediyesinin altındaki pet shoptan gene 40 cmyi bulan 3 yaprağı ve 5 adede yakında küçük sürgünleri olan bir amazon hançeri aldım.arada 50 tl fiyat farkının olması beni baya şaşırttı.bugün gene üsküdarda 30 tl ye 20 den fazla yaprak ve küçük sürgünlü güzel bir amazon hançeri vardı.gene eminönünden bugün çınar bitkisi aldım ve köküne 10 tl dedi bana baya pahalı geldi ama 5 kök aldım.bu yazıyı okuduktan sonra eminönünden canlı veya bitki alışverişi yapmayı minimuma indircem.(imlamı fazla dikkate almayın
)[/QUOTE]
[QUOTE=tiger2]ben biraz geç kalmışım ama neyse geçen yaz eminönünde bir akvaryumcuya amazon hançeri sordum var dedi.baktım yaprakları güzeldi boyu 40 cm vardı.fiyatı 60 tl idi.yaprak sayısı 3 yada 4 tane idi.bugün üsküdar belediyesinin altındaki pet shoptan gene 40 cmyi bulan 3 yaprağı ve 5 adede yakında küçük sürgünleri olan bir amazon hançeri aldım.arada 50 tl fiyat farkının olması beni baya şaşırttı.bugün gene üsküdarda 30 tl ye 20 den fazla yaprak ve küçük sürgünlü güzel bir amazon hançeri vardı.gene eminönünden bugün çınar bitkisi aldım ve köküne 10 tl dedi bana baya pahalı geldi ama 5 kök aldım.bu yazıyı okuduktan sonra eminönünden canlı veya bitki alışverişi yapmayı minimuma indircem.(imlamı fazla dikkate almayın
)[/QUOTE]
Amazon hançerini bilmem ama çınar 15-20cm arası boylu olanların kök fiyatı ortalama 2-3TL civarında satılıyor.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
İşin içine deniz girince durum değişiyor. Fakat bir nevi mantık olarak protein skimmer tarzı ile çalışıyor ama deniz akvaryumlarında uzun vadeli kullanımında sıkıntı çıkarabileceğini düşünüyorum. Deniz akvaryumlarında filtreleme işlemi protein skimmer vasıtası ile yapılır. Kabaca sistem hava kabarcıkları ile protein skimmer ın atık kabı kısmına suda bulunan proteinlerin atılması mantığına dayanıyor.
İşin içine deniz girince durum değişiyor. Fakat bir nevi mantık olarak protein skimmer tarzı ile çalışıyor ama deniz akvaryumlarında uzun vadeli kullanımında sıkıntı çıkarabileceğini düşünüyorum. Deniz akvaryumlarında filtreleme işlemi protein skimmer vasıtası ile yapılır. Kabaca sistem hava kabarcıkları ile protein skimmer ın atık kabı kısmına suda bulunan proteinlerin atılması mantığına dayanıyor.
Bu filtrede süngere atacak ve zamanla (Muhtemelen bir kaç gün içerisinde, canlı yüküne göre bir kaç saat bile olabilir.) Bu sünger proteine doyacak ve suya geri salınım yapmaya başlayacak. Yani kısır döngüye girecek.
Fakat tabi ki bu sadece bir düşünce. Öncelikle deneyip gözlemek lazım.
Sonuçta buna benzer alternatif filtre sistemleri de kullanılıyor deniz akvaryumlarında. ATS turf (Sistem ışık ve yosunlanma yardımı ile çalışıyor) gibi sistemler kullanılıyor mesela yada DSB (Deep sand bed. Yani derin kum yatağı. Oksijensiz bir ortam yaratmak buradaki amaç) sistemi.
Gerçi çok anladığım mevzular değil. Dediğim gibi deneyip görmek lazım.
akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı.
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı.
Neyse kargo firmasını şikayet için akvaryem i aradım. Telefonu Ceylan Bey açtı (İtiraf ediyim o ana dek Ceylan Bey değil Ceylan Hanım olarak düşünüyordum..:D). Dedim böyle böyle ürün kırık çıktı tutanak tutmuyor. Ürünün yenisini hemen göndereceklerini beni mağdur etmeyeceklerini söylediler. Kırık çıkan ürünü de mümkünse ücret alıcı olarak geri göndermemi istediler. Ni tekim ürünün yenisi sağlam bir şekilde geldi. Bende kırık olanı geri gönderdim.
Sonuç mu? Sonuç olarak ileriki günlerde akvaryum ile alakalı bir şey bakacağım zaman mutlaka akvaryem e girip bir bakıyorum.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
[QUOTE=proaktif] Videoları izledim. Mantık sağlam ve son derece doğru. 1980 lerde elyafla kullandıgımız sepet filtre mantıgının süngerle seyyar seklınde olanı. Fikir tasarımı son derece begendım. Bır husus aklıma takıldı. Agırlık saglaması nedenı ıle "Kursun" kelımesını duydum gıbı geldı. Samimiyet ile soruyorum merakım sudur ; kursun suya zarar vermez mı ?
Genel olarak tebrık edıyor ve boyle bır düzenegın ulkemız ınsanınca üretilmiş olmasından mutluluk duyuyorum.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Filtrenin su giriş kısmında ki sepet gibi olan şeyin (tam adını bilmiyorum) içine kurşun ağırlık konuyor videoda. Tatlı su özellikle bitkili akvaryumlarda bir dönem kurşun ağırlıklara sık sık rastlıyordum. Bitkilerin köklerine elyaf içerisinde ağırlık olarak bağlıyorlardı. Zararı var mı yokmu açıkçası bilmiyorum ama her ihtimale karşı bu sistemde kurşun ağırlığın dışı plastik ile kaplanabilir. Bu sayede olası bir zararlı salınım ihtimali ortadan kaldırılır diye düşünüyorum.
[QUOTE=proaktif] Videoları izledim. Mantık sağlam ve son derece doğru. 1980 lerde elyafla kullandıgımız sepet filtre mantıgının süngerle seyyar seklınde olanı. Fikir tasarımı son derece begendım. Bır husus aklıma takıldı. Agırlık saglaması nedenı ıle "Kursun" kelımesını duydum gıbı geldı. Samimiyet ile soruyorum merakım sudur ; kursun suya zarar vermez mı ?
Genel olarak tebrık edıyor ve boyle bır düzenegın ulkemız ınsanınca üretilmiş olmasından mutluluk duyuyorum.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Filtrenin su giriş kısmında ki sepet gibi olan şeyin (tam adını bilmiyorum) içine kurşun ağırlık konuyor videoda. Tatlı su özellikle bitkili akvaryumlarda bir dönem kurşun ağırlıklara sık sık rastlıyordum. Bitkilerin köklerine elyaf içerisinde ağırlık olarak bağlıyorlardı. Zararı var mı yokmu açıkçası bilmiyorum ama her ihtimale karşı bu sistemde kurşun ağırlığın dışı plastik ile kaplanabilir. Bu sayede olası bir zararlı salınım ihtimali ortadan kaldırılır diye düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos Umutoty, 22:44
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
