ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tamercoskun
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Nisan 2010 21:09
Son Ziyaret:
04 Mayıs 2024 22:31
Toplam Mesaj:
516 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Tamer Coşkun
SON 10 MESAJI
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
Evren Oltacı ile telefonda görüşüp konunun kapatılması üzerine konuştuk ve orta yolu bulduk yaşanan sıkıntılar karşılığında telafi sözünü almış olmam nedeniyle: Konu silinebilir.
Herkese teşekkürler.
Evren Oltacı ile telefonda görüşüp konunun kapatılması üzerine konuştuk ve orta yolu bulduk yaşanan sıkıntılar karşılığında telafi sözünü almış olmam nedeniyle: Konu silinebilir.
Herkese teşekkürler.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar konuda ben sadece eklenen resimlerdeki balıklar gelmişse.Balıklar küçük boydalar.Bu boydaki balıklarda dişi ve erkek ayrımı neye göre yapılmış onu merak ettim ? Güvenilirliği ne cinsiyet ayrımının ? Artı türe ve o boydaki balıklar için ödenen ücret fazla değilmi ? [/QUOTE]
Hocam oradaki baliklardan 9 tanesi 6.5 7 cm garanti dişi 2 tanesi de 4cm dişi geldi. Zaten 2 adet 4cm ve 1 adet 7 cm dişi öldü. Fiyata gelince. Konumda da bahsettim kaliteden bu derece beklentim yüksekti böyle bir gönderimle karşilaşmam balık ölmeleri falan beni bayagi üzmüştü. Hem piyasada balık bulamadım hem de o parayı kaliteye vermek istedim diyebilirim. Ama malesef böyle şeyler oldu.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar konuda ben sadece eklenen resimlerdeki balıklar gelmişse.Balıklar küçük boydalar.Bu boydaki balıklarda dişi ve erkek ayrımı neye göre yapılmış onu merak ettim ? Güvenilirliği ne cinsiyet ayrımının ? Artı türe ve o boydaki balıklar için ödenen ücret fazla değilmi ? [/QUOTE]
Hocam oradaki baliklardan 9 tanesi 6.5 7 cm garanti dişi 2 tanesi de 4cm dişi geldi. Zaten 2 adet 4cm ve 1 adet 7 cm dişi öldü. Fiyata gelince. Konumda da bahsettim kaliteden bu derece beklentim yüksekti böyle bir gönderimle karşilaşmam balık ölmeleri falan beni bayagi üzmüştü. Hem piyasada balık bulamadım hem de o parayı kaliteye vermek istedim diyebilirim. Ama malesef böyle şeyler oldu.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
Objektif olmak balık göndermiş işte telafi olunmuş niye şikayet açıyorsunsa bence pek uygun bir bakış açısı değilmiş. Çünkü konuyu tam okumamışsınız. Bilmiyorum kendisine sorabilirsiniz.
Objektif olmak balık göndermiş işte telafi olunmuş niye şikayet açıyorsunsa bence pek uygun bir bakış açısı değilmiş. Çünkü konuyu tam okumamışsınız. Bilmiyorum kendisine sorabilirsiniz.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=noobsaibot]Herkese merhabalar,
Ben iki tarafıda tanımam ama satıcı kişi dişi göndererek kusurunu telafi etmiş tamer bey yinede şikayet açmış.
Birde tamer bey şu an satış ilanınız var size fazladan gönderilen erkekleri forum üzerinden satıyormusunuz satıcı arkadaş yerine size dişi göndermiş bence yapmanız gereken erkekleri forumda satmak değil satıcı kişiye geri göndermektir.
Ha satıcı kişi erkekleri istemem ne yaparsan yap dediyse o zaman başka...[/QUOTE]
Erkekleri geri gönderme konusu hiç açılmadı ben de dişilere zarar vermelerini önlemek adına ilana çıkardım ama eve gelip yavru alanlara hep hediye olarak veriyorum. Fazla olarak gelen erkek sayısı 12, telafi olarak gönderilen yarı ölü balık sayısı ise 8dir. 4 adet x 16 liradan 72 lira + 3 ay bekleme zararimi es geçerek bunu yazdiginizi görüyorum. Siz de yorum yazanlar gibi çok sığ bakiyorsunuz olaya malesef.
[QUOTE=noobsaibot]Herkese merhabalar,
Ben iki tarafıda tanımam ama satıcı kişi dişi göndererek kusurunu telafi etmiş tamer bey yinede şikayet açmış.
Birde tamer bey şu an satış ilanınız var size fazladan gönderilen erkekleri forum üzerinden satıyormusunuz satıcı arkadaş yerine size dişi göndermiş bence yapmanız gereken erkekleri forumda satmak değil satıcı kişiye geri göndermektir.
Ha satıcı kişi erkekleri istemem ne yaparsan yap dediyse o zaman başka...[/QUOTE]
Erkekleri geri gönderme konusu hiç açılmadı ben de dişilere zarar vermelerini önlemek adına ilana çıkardım ama eve gelip yavru alanlara hep hediye olarak veriyorum. Fazla olarak gelen erkek sayısı 12, telafi olarak gönderilen yarı ölü balık sayısı ise 8dir. 4 adet x 16 liradan 72 lira + 3 ay bekleme zararimi es geçerek bunu yazdiginizi görüyorum. Siz de yorum yazanlar gibi çok sığ bakiyorsunuz olaya malesef.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=capo di capi]Kardeşim anlatamadım galiba.. Adam yanlış erkek oranı yüzünden sana ekstra dişi balık yollamış.. Telafi yoluna gitmiş. Sen diyorsun ki neden pet şişede yolladı..
Adam telafi için biraz zaman toparlamış.. Sen diyorsun ki 150 yavru eksik ürettim..
Bu mantaliteyle gelip şikayet ediyorsun.[/QUOTE]
Farklı mantık oyunlari ile mi anlatmamız lazım hocam hala anlayamadım ben sizi. 400 litrede 6 erkek 30 dişi koloni olacakti. Bu oran 21 erkek oldu. Cichlid besleme gibi bir tecrübeniz var ise erkeklerin dişilere verdiği zarari dusunebiliyorsunuzdur. Ben öğrenciyim. Bu hobiyi kendimi geçindirmek ve eğlenmek için yapmayi amaçlıyordum. Kendimi de geçindiremedim, eğlenemedim de. 3 ay balık bekledim balıklar oksijenli paketle geleceği söylendiği halde pet şişe ile geldi. Balıkların 3 adeti öldü ve sen hala diyorsun ki göndermiş işte. Bu profesyonelliğe bu nasıl iş diye düşünmelisin. O kadar para verip kutusu yırtık iphone 6s plus alırım ben sorun olmaz diyorsan ben direk çekileyim :) Ticaret işine girdiysen paranın zaman değerinden de bahsedersin. Ben 150 yavru ürettim belki o 300 400 olacaktı. Kendi paramsa konu bunu düşünürüm. Herkes parasını alır kendi yoluna bakarmış. Bu ticaret bana bunu öğretti. Telafi yoluna gitmiş. Telafi yoluna gitti de, kaş yaparken göz çıktı. Bunu Evren Abi ile de konuştuk. Şuan kavgalı değiliz konuşuyoruz. Ek olarak Ordan konuşması çok kolay. Empati yapamıyorsun, başkasının parası emeği değil de kendi emeğin paran olsaydı durum çok farklı olurdu tabiki.
[QUOTE=capo di capi]Kardeşim anlatamadım galiba.. Adam yanlış erkek oranı yüzünden sana ekstra dişi balık yollamış.. Telafi yoluna gitmiş. Sen diyorsun ki neden pet şişede yolladı..
Adam telafi için biraz zaman toparlamış.. Sen diyorsun ki 150 yavru eksik ürettim..
Bu mantaliteyle gelip şikayet ediyorsun.[/QUOTE]
Farklı mantık oyunlari ile mi anlatmamız lazım hocam hala anlayamadım ben sizi. 400 litrede 6 erkek 30 dişi koloni olacakti. Bu oran 21 erkek oldu. Cichlid besleme gibi bir tecrübeniz var ise erkeklerin dişilere verdiği zarari dusunebiliyorsunuzdur. Ben öğrenciyim. Bu hobiyi kendimi geçindirmek ve eğlenmek için yapmayi amaçlıyordum. Kendimi de geçindiremedim, eğlenemedim de. 3 ay balık bekledim balıklar oksijenli paketle geleceği söylendiği halde pet şişe ile geldi. Balıkların 3 adeti öldü ve sen hala diyorsun ki göndermiş işte. Bu profesyonelliğe bu nasıl iş diye düşünmelisin. O kadar para verip kutusu yırtık iphone 6s plus alırım ben sorun olmaz diyorsan ben direk çekileyim :) Ticaret işine girdiysen paranın zaman değerinden de bahsedersin. Ben 150 yavru ürettim belki o 300 400 olacaktı. Kendi paramsa konu bunu düşünürüm. Herkes parasını alır kendi yoluna bakarmış. Bu ticaret bana bunu öğretti. Telafi yoluna gitmiş. Telafi yoluna gitti de, kaş yaparken göz çıktı. Bunu Evren Abi ile de konuştuk. Şuan kavgalı değiliz konuşuyoruz. Ek olarak Ordan konuşması çok kolay. Empati yapamıyorsun, başkasının parası emeği değil de kendi emeğin paran olsaydı durum çok farklı olurdu tabiki.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=cameroon06]Ayrıca son zamanlarda dişi diye erkek satma modası baya yaygınlaştı dikkatli olmak lazım. Özellikle tropheus gibi ayırımın anüs-vent harici zor olduğu türlerde.
Kuralcı olmamak derken ? Ne yapalım şimdi her bizi kazıklayana aman olur böyle şeyler mi diyelim. 2 erkek 10 dişi tropheus kolonisi alırken 9 erkek 3 dişi çıktığı zaman tekrar düşünceleriniz bu başlık altına yazın..[/QUOTE]
Hocam sizinle tamamen ayni görüşteyiz sanıyorum. Diğer arkadaşlar tamamen ölü balık geldiklerinde hak savunmam gerektiğini ya da hiç balık gelmediğinde şikayet açmam gerektiğinden bahsetmiş. Ve sadece oralara değinmişler şikayet açmaya gerek bile yokmuş. Kuralcılık gibi durumlardan da bahsedilmiş. Bu kuralcılık denen şey isteneni almaktır. Ne oran istediysem ve satici kişi de buna onay verip islemi gercekleştirdiyse bana gelen baliklarin tam oran olmasini isterim. Ama onlar sanirim ne gelirse kabul ya baliklar geldi ya şükür diyorlar galiba :) Biraz hakkınızı arayın değerli hobiciler. Sadece ölü balık, balık gelmeme durumlarında şikayet açılacak diye bir kural yok. 81 gün ben mağdur halde balık bekledim. Bunu herkes es geçiyor da çok zor bi durum. Ben tüm parami buraya bagladim ve istedigim gibi olmadi icime sinmedi. Psikolojimi etkiledi ve derslerime bile dogru duzgun yogunlasamadim. Bunu tek cümle ile geçemezsiniz geçtirtmem de. Piyasada balık yoktu, bulundu, öyleydi böyleydi bulunduğu halde yine olmadı vs vs. Bu konuyu Evren abiden bir şeyler koparmak, ona çamur atıp itibarını zedelemek adına açmadım. Başımdan geçen olayları tamamen doğru bir şekilde yazdım. Burası hobi adına her şeyin paylaşıldığı bir yer. Ben de bunları sizinle paylaştım. / Lütfen beni eleştirirken. Biraz empati yapmanızı öneririm. /
[QUOTE=cameroon06]Ayrıca son zamanlarda dişi diye erkek satma modası baya yaygınlaştı dikkatli olmak lazım. Özellikle tropheus gibi ayırımın anüs-vent harici zor olduğu türlerde.
Kuralcı olmamak derken ? Ne yapalım şimdi her bizi kazıklayana aman olur böyle şeyler mi diyelim. 2 erkek 10 dişi tropheus kolonisi alırken 9 erkek 3 dişi çıktığı zaman tekrar düşünceleriniz bu başlık altına yazın..[/QUOTE]
Hocam sizinle tamamen ayni görüşteyiz sanıyorum. Diğer arkadaşlar tamamen ölü balık geldiklerinde hak savunmam gerektiğini ya da hiç balık gelmediğinde şikayet açmam gerektiğinden bahsetmiş. Ve sadece oralara değinmişler şikayet açmaya gerek bile yokmuş. Kuralcılık gibi durumlardan da bahsedilmiş. Bu kuralcılık denen şey isteneni almaktır. Ne oran istediysem ve satici kişi de buna onay verip islemi gercekleştirdiyse bana gelen baliklarin tam oran olmasini isterim. Ama onlar sanirim ne gelirse kabul ya baliklar geldi ya şükür diyorlar galiba :) Biraz hakkınızı arayın değerli hobiciler. Sadece ölü balık, balık gelmeme durumlarında şikayet açılacak diye bir kural yok. 81 gün ben mağdur halde balık bekledim. Bunu herkes es geçiyor da çok zor bi durum. Ben tüm parami buraya bagladim ve istedigim gibi olmadi icime sinmedi. Psikolojimi etkiledi ve derslerime bile dogru duzgun yogunlasamadim. Bunu tek cümle ile geçemezsiniz geçtirtmem de. Piyasada balık yoktu, bulundu, öyleydi böyleydi bulunduğu halde yine olmadı vs vs. Bu konuyu Evren abiden bir şeyler koparmak, ona çamur atıp itibarını zedelemek adına açmadım. Başımdan geçen olayları tamamen doğru bir şekilde yazdım. Burası hobi adına her şeyin paylaşıldığı bir yer. Ben de bunları sizinle paylaştım. / Lütfen beni eleştirirken. Biraz empati yapmanızı öneririm. /
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=gssmartboy]36 adet demosoni 630 tl adet başı 17,5 tl? Bu fiyata almanız bile hata olmuş zaten. Geçmiş olsun. [/QUOTE]
Uçakla gönderim 30 TL. Normalde koloni fiyati 600 TL. Adet 16 TL'ye geliyor. Teşekkürler.
[QUOTE=gssmartboy]36 adet demosoni 630 tl adet başı 17,5 tl? Bu fiyata almanız bile hata olmuş zaten. Geçmiş olsun. [/QUOTE]
Uçakla gönderim 30 TL. Normalde koloni fiyati 600 TL. Adet 16 TL'ye geliyor. Teşekkürler.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=mnfc]
Telafi edilen dişilerden sonra elinizdeki fazla erkekleri arkadaşa geri gönderdiniz mi? Teraziyi tam kuralım da adalet yerini bulsun değil mi? 40 civarı balık alıyorsunuz illaki kayıplar olacaktır bu işin riski budur. Yazışmaları da okudum genel itibari ile ne bir çirkinliği var arkadaşın ne de olumsuz yanıtı. Bir takım hataları var elbet,geç de göndermiştir eksik dişileri ama gelip de insanlara afişe edecek boyutta paragraflar dolusu yazı yazmanızı gerektirecek bir olay göremiyorum. [/QUOTE]
Hocam sen yanlis okuyorsun benim yazdiklarimi :) ölen baliklar telafi olarak gönderilen baliklardir. Normal ilk gönderimde 1 adet balik ölü gelmisti onunda muhabbeti bile olmadi aramizda. Fazla erkekleri geri gönderme masrafina ve vaktine de ben girmedim ve Evren abi de öyle bir talepte bulunmadi zaten. Kendisiyle bu şikayet konusu hakkinda da konuştuk. Konuyu kesin olarak kapatacağız kısa sürede.
[QUOTE=mnfc]
Telafi edilen dişilerden sonra elinizdeki fazla erkekleri arkadaşa geri gönderdiniz mi? Teraziyi tam kuralım da adalet yerini bulsun değil mi? 40 civarı balık alıyorsunuz illaki kayıplar olacaktır bu işin riski budur. Yazışmaları da okudum genel itibari ile ne bir çirkinliği var arkadaşın ne de olumsuz yanıtı. Bir takım hataları var elbet,geç de göndermiştir eksik dişileri ama gelip de insanlara afişe edecek boyutta paragraflar dolusu yazı yazmanızı gerektirecek bir olay göremiyorum. [/QUOTE]
Hocam sen yanlis okuyorsun benim yazdiklarimi :) ölen baliklar telafi olarak gönderilen baliklardir. Normal ilk gönderimde 1 adet balik ölü gelmisti onunda muhabbeti bile olmadi aramizda. Fazla erkekleri geri gönderme masrafina ve vaktine de ben girmedim ve Evren abi de öyle bir talepte bulunmadi zaten. Kendisiyle bu şikayet konusu hakkinda da konuştuk. Konuyu kesin olarak kapatacağız kısa sürede.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=mnfc]Yanlış anlamayın ama öyle ama böyle hatasını telafi etmiş arkadaş ve mesafeli yapılan balık alışverişlerinde yaşanan problemlerin en azını yaşamamışsınız, bence buraya gelip de şikayet açılacak bir durum yok ortada. Sonuçta parayı gönderip hiçbirşey alamayan insanlar bar burada.[/QUOTE]
Hocam hem koloni istediğim gibi gelmiyor. Hem telefi edilirken gönderilen balık sayısı az ve ölü geliyor. Ortada telafi edilmiş bir durum yok. Yarım kalmış bir iş var. Şikayetler sadece parasını gönderip balık alamayanlar için değil. Yazdıklarımın birazını okuyup şikayet açılacak bir durum yok diyorsanız. Sizin adalet terazinizde bir bozukluk olabilir. Saygılar.
[QUOTE=mnfc]Yanlış anlamayın ama öyle ama böyle hatasını telafi etmiş arkadaş ve mesafeli yapılan balık alışverişlerinde yaşanan problemlerin en azını yaşamamışsınız, bence buraya gelip de şikayet açılacak bir durum yok ortada. Sonuçta parayı gönderip hiçbirşey alamayan insanlar bar burada.[/QUOTE]
Hocam hem koloni istediğim gibi gelmiyor. Hem telefi edilirken gönderilen balık sayısı az ve ölü geliyor. Ortada telafi edilmiş bir durum yok. Yarım kalmış bir iş var. Şikayetler sadece parasını gönderip balık alamayanlar için değil. Yazdıklarımın birazını okuyup şikayet açılacak bir durum yok diyorsanız. Sizin adalet terazinizde bir bozukluk olabilir. Saygılar.
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=arasaniso]Tamer Kardesim, oncelikle seni ; ogrenciligini surdururken bu hobiyi profesyonellige tasiyip harcligini cikarman konusunda tebrik ederim. Basina gelenler ve yasadigin stresten oturu de gecmis olsun dileklerimi kabul et. Evren Beye gelince,Ankara da kendisiyle kucuk bir alisverisim oldu, biz de ufak tefek sıkıntılar yasadik ama alisverisimizi hellalleserek tamamladik. Sen burada yasadiklarini paylasmissin zaten forumun amaci bu... cok buyuk stres ve maddi kayip yasamissin ama insanlik halidir, hayat insana kotu suprizler yapabiliyor, daha fazla kayiplarini dusunup kendini strese sokma, derslerine konsantre ol... Evren Bey de art niyetle davranmamistir belki her Şer de bir Hayir vardir deyip gecmek lazim bazen. Yeni baliklarin hayirli olsun. Basarilar[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Art niyetle davranmamıştır konusuna değinmek istiyorum. 11 adet damızlık boyda balığı 5 litrelik 3/1 su dolu halde 10 saatlik yola göndermek ne derece HOBİCİLİĞE sığar bunu size sormak isterim. Şuan 1 adet en ufak 4cm olan dişi ölmek üzere ve ters dönmüş şekilde can çekişmektedir.
[QUOTE=arasaniso]Tamer Kardesim, oncelikle seni ; ogrenciligini surdururken bu hobiyi profesyonellige tasiyip harcligini cikarman konusunda tebrik ederim. Basina gelenler ve yasadigin stresten oturu de gecmis olsun dileklerimi kabul et. Evren Beye gelince,Ankara da kendisiyle kucuk bir alisverisim oldu, biz de ufak tefek sıkıntılar yasadik ama alisverisimizi hellalleserek tamamladik. Sen burada yasadiklarini paylasmissin zaten forumun amaci bu... cok buyuk stres ve maddi kayip yasamissin ama insanlik halidir, hayat insana kotu suprizler yapabiliyor, daha fazla kayiplarini dusunup kendini strese sokma, derslerine konsantre ol... Evren Bey de art niyetle davranmamistir belki her Şer de bir Hayir vardir deyip gecmek lazim bazen. Yeni baliklarin hayirli olsun. Basarilar[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Art niyetle davranmamıştır konusuna değinmek istiyorum. 11 adet damızlık boyda balığı 5 litrelik 3/1 su dolu halde 10 saatlik yola göndermek ne derece HOBİCİLİĞE sığar bunu size sormak isterim. Şuan 1 adet en ufak 4cm olan dişi ölmek üzere ve ters dönmüş şekilde can çekişmektedir.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
