ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tecalp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2008 18:53
Son Ziyaret:
30 Haziran 2008 22:45
Toplam Mesaj:
29 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceyhan VATANSEVER
Doğum Tarihi:
15 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceyhan VATANSEVER
SON 10 MESAJI
gt dışarı atladı!
[QUOTE=baris.aydin]Ceyhan Bey öncelikle çok geçmiş olsun. Benim de başıma benzer bir olay geldi. Gt'mi ilk aldığımda akvaryum suyuna alışması için 5 kiloluk yoğurt kabının içinde su aşılaması yapıyordum. Kabın plastik kapağını gelişigüzel koydum ve odaya gittim.5 - 10 dk da bir akvaryum suyunu aşılıyordum suya. İçeri gittim geldim.Bi baktım balık yerde.Kıpırdamıyordu. Hemen kaba geri koydum.Yan yattı.Daha sonra solungaçlarına baktım hareket göremeyince paniğe kapıldım.Elimi kabın içine sokup, balığın solungaçlarına hafif hafif basıp çektim.Balık solungaçlarını çok az oynatabiliyordu.Havayı sonuna kadar açtım ve bekledim.Yaklaşık olarak 5 dk sonra balık kendine geldi.Fakat sizinki gibi gözde buğulanma veya hareketsiz durma olmadı bu safhadan sonra.Tahmini dersek benim balığım 3-4 dk falan havasız kaldı.
[QUOTE=baris.aydin]Ceyhan Bey öncelikle çok geçmiş olsun. Benim de başıma benzer bir olay geldi. Gt'mi ilk aldığımda akvaryum suyuna alışması için 5 kiloluk yoğurt kabının içinde su aşılaması yapıyordum. Kabın plastik kapağını gelişigüzel koydum ve odaya gittim.5 - 10 dk da bir akvaryum suyunu aşılıyordum suya. İçeri gittim geldim.Bi baktım balık yerde.Kıpırdamıyordu. Hemen kaba geri koydum.Yan yattı.Daha sonra solungaçlarına baktım hareket göremeyince paniğe kapıldım.Elimi kabın içine sokup, balığın solungaçlarına hafif hafif basıp çektim.Balık solungaçlarını çok az oynatabiliyordu.Havayı sonuna kadar açtım ve bekledim.Yaklaşık olarak 5 dk sonra balık kendine geldi.Fakat sizinki gibi gözde buğulanma veya hareketsiz durma olmadı bu safhadan sonra.Tahmini dersek benim balığım 3-4 dk falan havasız kaldı.
Sizin balık sanırım daha uzun süre kalmış.
Sizin o saatte kalkmanız, balığa bakmanız..Demek ki Allah bu güzel canlıyı size bağışlamış.
Şunu düşünüyorum ki Amerikan yerine mlawi veya tanganyika türü bir balık olsaydı bu kadar tolere edemezdi.
[/QUOTE]
Barış bey yorumlarınız için teşekkür ederim. Sizinde dediğiniz gibi o saatte kalkıp bakmak Allah'ın bana bi hediyesi oldu. Eyer ölseydi bırak balık beslemeyi akvaryumcuları asla ziyaret edmezdim balıklara düşman olurdum heralde. Balık 2 gün önce elimden yem yedi. Çok şaşırdım! Bu arada yüzgeçleri geriye çıkıyor. Birde yavrularını görsem
gt dışarı atladı!
Öncelikle cevaplarınız için herkese çok teşekkür ediyorum. Akvaryum 'um ile bazı bilgiler şöyle ;
1: 80*45*45 die hatırlıorum bombeli...
2: 1 gt ve 1 vatoz var. Başkada balık yok
Öncelikle cevaplarınız için herkese çok teşekkür ediyorum. Akvaryum 'um ile bazı bilgiler şöyle ;
1: 80*45*45 die hatırlıorum bombeli...
2: 1 gt ve 1 vatoz var. Başkada balık yok
3: İçerde kayalar olmasıyla birlikte balığın rahat rahat geziceği yerlerde yaptım.
4: Balık çok rahat görebiliyor. Balıkla aramız eskisinden daha iyi. Ben gelince hemen cama vuruo kendini sanki bana sarılmak istiyo
buda kör olmadığını kanıtlıyor.
Balığın neşesi eskisinden çok çok daha iyi. yukarıda bir akvaryum sever dostumuz sölemiş ' benim gt'de atladı eyer ölseydi bu hobiyi bırakabilirdim' demiş. Eyer benim gt ölseydi ben bırakçaktım. Bu gün yarın dişi gt getircek komşumuz bana yavrusunu görmek için neler vermezdim. Balığın gözlerinde buğu tamamen yok olmuş Yüzgeçleride sanki biraz uzamaya başladı.
BENİM MERAK EDDİĞİM ACABA KAÇ DAKİKA DURMUŞ OLABİLİR......? Benim balığı görmem tamamen tesadüf. sabah 5 te wc giderken hiç yapmadığım halde balığa bakmak geldi aklıma. Bakıyorum bakıyorum yok. Acaba yeni yaptığım taşların arasınamı girdi diye düşündüm. Oraya bakmak için akvaryumun lambasını açıyordum ki bir adım attım. Ayağımın ucunda birşey hisseddim bir baktım yerde. Bundan sonrasını sizlere anlatmıştım :D
Bütün kapaklar kapalıyken o balık nasıl atladı ben bilmiyorum. Allahın bi hikmeti ....!
Herkese saygılar.....
4: Balık çok rahat görebiliyor. Balıkla aramız eskisinden daha iyi. Ben gelince hemen cama vuruo kendini sanki bana sarılmak istiyo
Balığın neşesi eskisinden çok çok daha iyi. yukarıda bir akvaryum sever dostumuz sölemiş ' benim gt'de atladı eyer ölseydi bu hobiyi bırakabilirdim' demiş. Eyer benim gt ölseydi ben bırakçaktım. Bu gün yarın dişi gt getircek komşumuz bana yavrusunu görmek için neler vermezdim. Balığın gözlerinde buğu tamamen yok olmuş Yüzgeçleride sanki biraz uzamaya başladı.
BENİM MERAK EDDİĞİM ACABA KAÇ DAKİKA DURMUŞ OLABİLİR......? Benim balığı görmem tamamen tesadüf. sabah 5 te wc giderken hiç yapmadığım halde balığa bakmak geldi aklıma. Bakıyorum bakıyorum yok. Acaba yeni yaptığım taşların arasınamı girdi diye düşündüm. Oraya bakmak için akvaryumun lambasını açıyordum ki bir adım attım. Ayağımın ucunda birşey hisseddim bir baktım yerde. Bundan sonrasını sizlere anlatmıştım :D
Bütün kapaklar kapalıyken o balık nasıl atladı ben bilmiyorum. Allahın bi hikmeti ....!
Herkese saygılar.....
gt dışarı atladı!
[QUOTE=Yunus Emre][QUOTE=Tecalp]
[QUOTE=Yunus Emre][QUOTE=Tecalp]
1 saat sonra gözlemlerim : Vatoz inanılmaz biçimde rahatsız ediyordu. henüz balık daha yüzemiyor kendini bilmez şekilde yan yatıyordu. Vatozu ayırdım. Ne yapacağımı bilmediğim için pompayı son hıza getirdim ve balığı havaya yakın yere koydum 10 dakikada bir elimde çok nazikçe hava alması için akvaryum dışan çıkarım 5 sn sora geri sokuyordum. ( mantıksız olabilir ama balığın havaya ihtiyacı olduğunu düşünüyordum aklıma başka bişey yapmaz gelmedi. Panik yaptım çünkü en sevdiğim balıktı)
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Ceyhan Bey balıklar suda çözünmüş oksijeni kullanılırlar.Sizin 10 dakikada bir yaptığınız akvaryumdan dışarı çıkarma olayı zaten havasız kalmış olan balığınızı dahada zor duruma,belki ölmesine(Allah korusun) neden olacaktı.
Bu yaptığınız son derece yanlış bir işlem.Bu noktayı düzeltmek istedim.
Saygılar...
[/QUOTE]
Emre bey vermiş olduğunuz bilgi için teşekkür ederim. Sizde taktir edersiniz ki dünyada çok değer verdiğiniz bir şeyi göz göre göre yitirdiğimizde çok karışık duygular oluyor. Netten bakmama rağrem google ' da tarama yapmama rağmen o anda bilinçli bi cümle kuramadığım için taramam sonuçsuz kaldı. Bu değerli bilginiz için tekrar teşekkür ederim. Sizce balık ne kadar zaman dışarda kalmıştır. Balığın gözlem aşamalarına bakarak neler söyleyebilirsiniz.
gt dışarı atladı!
Arkadaşlar nasıl oldu bilmiyorum. Ama inanılmaz yani imkansız bi şekilde kapaklar kapalı olduğu halde gt'mi yerde buldum öldü sanmıştım fakat nefes aldığını gördüm. Ve akvaryuma attım normal olarak yan yattı ve dibe vurdu. Umudumu kesmiştim gt'lerin dayanıklı olduğunu bilirdim ama bu kadar değil.
1 saat sonra gözlemlerim : Vatoz inanılmaz biçimde rahatsız ediyordu. henüz balık daha yüzemiyor kendini bilmez şekilde yan yatıyordu. Vatozu ayırdım. Ne yapacağımı bilmediğim için pompayı son hıza getirdim ve balığı havaya yakın yere koydum 10 dakikada bir elimde çok nazikçe hava alması için akvaryum dışan çıkarım 5 sn sora geri sokuyordum. ( mantıksız olabilir ama balığın havaya ihtiyacı olduğunu düşünüyordum aklıma başka bişey yapmaz gelmedi. Panik yaptım çünkü en sevdiğim balıktı)
2 saat sonraki gözlemlerim : Biraz panik azalınca balığı incelemeye başladım balığın renginin bozulmaması hoşuma gitti. Fakat gözleri buğulanmıştı. Artık yan yatmıyor bendende kaçıyordu bu iyiye işaretti. Benden kaçmaya çalıştığı için bi daha rahatsız etmedim çünkü istediği zaman hava alabilecekti. Bundan sonra herşey zamana kalmıştı.
1 gün sonra : Balık keyifsizce dipte duruyordu. Hareket yoktu ! Gözlerindeki buğu sanki düzeliyordu.
2 gün sonra : Balığım ' ım ölmesini beklerken aksine hemen hemen eski neşesine kavuşmuştu. Fakat dışarda biraz uzun süre kalmışki sırt, kanat, kuyruk yüzgeçleri %20 oranında koptu.
3 gün sonra : Balığın yüzgeçlerinde erime devam edmiyordu bu mikrop kapmadığına işaretti. Ve eski neşesine kavuştu. Yem yiyebiliyor.
Açıklama : İşte arkadaşlar 4 gün önce başımdan böyle inanılmaz bir olay geçti. Bunu yazmamdaki amaç form üyelerinin başına böyle birşey geldiğinde neler yapması gerektiğiydi yani sizler bu durumda neler önerirsiniz herkez için faydalı bir konu olur bence. Fakat benim size asıl sorum şu sizlere balığın geçirdiği aşamaları saydım buna göre balık ne kadar süre dışarda kalmış olabilir?Hala ölme riski varmı?Göz buğusu ne anlam taşır?
Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.
Sizlerinde başına böyle olaylar geldiyse hikayenizi dinlemeyi istiyorum.
Amaç yardım ise akvaryum severler burdayız....
Saygılarımla..!
Tecalp 2008-04-12 02:54:37
Arkadaşlar nasıl oldu bilmiyorum. Ama inanılmaz yani imkansız bi şekilde kapaklar kapalı olduğu halde gt'mi yerde buldum öldü sanmıştım fakat nefes aldığını gördüm. Ve akvaryuma attım normal olarak yan yattı ve dibe vurdu. Umudumu kesmiştim gt'lerin dayanıklı olduğunu bilirdim ama bu kadar değil.
1 saat sonra gözlemlerim : Vatoz inanılmaz biçimde rahatsız ediyordu. henüz balık daha yüzemiyor kendini bilmez şekilde yan yatıyordu. Vatozu ayırdım. Ne yapacağımı bilmediğim için pompayı son hıza getirdim ve balığı havaya yakın yere koydum 10 dakikada bir elimde çok nazikçe hava alması için akvaryum dışan çıkarım 5 sn sora geri sokuyordum. ( mantıksız olabilir ama balığın havaya ihtiyacı olduğunu düşünüyordum aklıma başka bişey yapmaz gelmedi. Panik yaptım çünkü en sevdiğim balıktı)
2 saat sonraki gözlemlerim : Biraz panik azalınca balığı incelemeye başladım balığın renginin bozulmaması hoşuma gitti. Fakat gözleri buğulanmıştı. Artık yan yatmıyor bendende kaçıyordu bu iyiye işaretti. Benden kaçmaya çalıştığı için bi daha rahatsız etmedim çünkü istediği zaman hava alabilecekti. Bundan sonra herşey zamana kalmıştı.
1 gün sonra : Balık keyifsizce dipte duruyordu. Hareket yoktu ! Gözlerindeki buğu sanki düzeliyordu.
2 gün sonra : Balığım ' ım ölmesini beklerken aksine hemen hemen eski neşesine kavuşmuştu. Fakat dışarda biraz uzun süre kalmışki sırt, kanat, kuyruk yüzgeçleri %20 oranında koptu.
3 gün sonra : Balığın yüzgeçlerinde erime devam edmiyordu bu mikrop kapmadığına işaretti. Ve eski neşesine kavuştu. Yem yiyebiliyor.
Açıklama : İşte arkadaşlar 4 gün önce başımdan böyle inanılmaz bir olay geçti. Bunu yazmamdaki amaç form üyelerinin başına böyle birşey geldiğinde neler yapması gerektiğiydi yani sizler bu durumda neler önerirsiniz herkez için faydalı bir konu olur bence. Fakat benim size asıl sorum şu sizlere balığın geçirdiği aşamaları saydım buna göre balık ne kadar süre dışarda kalmış olabilir?Hala ölme riski varmı?Göz buğusu ne anlam taşır?
Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.
Sizlerinde başına böyle olaylar geldiyse hikayenizi dinlemeyi istiyorum.
Amaç yardım ise akvaryum severler burdayız....
Saygılarımla..!
1 gt 1 vatoz var sadece 2 gün içinde dişi gt gelicek iyiki ölmedi ilk kez yavru alıcam ve tecrübesizim yavru konusunda... 1 senedir besliyorum 3 cmken aldım..
green terror vs temizlik
Aslına bakarsanız sorunum tam olarak şu ;
-Green terror çok agresiv bütün canlılara saldıryor.
-Vatozun büyük olmasını onu engellemiyor.
-Büyük vatoza saldırıyor küçüğüne neler neler yapar :S
Aslına bakarsanız sorunum tam olarak şu ;
-Green terror çok agresiv bütün canlılara saldıryor.
-Vatozun büyük olmasını onu engellemiyor.
-Büyük vatoza saldırıyor küçüğüne neler neler yapar :S
green terror vs temizlik
[QUOTE=mrbezgin]Akvaryumumda uzun süredir Elma Salyangozu - G.T. (10) - Sarı Prense (25) - Yunus (25) var. Ayrıca vatos da var. Vatosum o kadar büyüdükü akvaryumcuya götürüp ufak bir tane aldım. Vatoslarda küçümsenmiycek kadar sert balıklar. Akvaryumunda kayalar arasından çıkartırken kepçe girmedi ve elimle çıkartmak zorunda kaldım ve elimi, çok ciddi birşekilde ısırdı. İnsanın canını ciddi yakıyor. Sonuç olarak salyongozda bezlersiniz, Elma salyangozuda...[/QUOTE]
[QUOTE=mrbezgin]Akvaryumumda uzun süredir Elma Salyangozu - G.T. (10) - Sarı Prense (25) - Yunus (25) var. Ayrıca vatos da var. Vatosum o kadar büyüdükü akvaryumcuya götürüp ufak bir tane aldım. Vatoslarda küçümsenmiycek kadar sert balıklar. Akvaryumunda kayalar arasından çıkartırken kepçe girmedi ve elimle çıkartmak zorunda kaldım ve elimi, çok ciddi birşekilde ısırdı. İnsanın canını ciddi yakıyor. Sonuç olarak salyongozda bezlersiniz, Elma salyangozuda...[/QUOTE]
Fakat akvaryumcular bana salyangozun içini yiyebilir dedi bende bu yüzden almadım.
Birkeresinde çok büyük boyda bir ters yüzen çöpçü aldım. Pacumu akıl almaz bi şekilde dövmüştü çok şaşırdım ve balıktan çok korkmuştum. green terror 16 cm civarında vatozda 25 cm civarında sizce ne boyda elma salyangozu ve ters yüzen çöpçü almalıyım. (Vatozu çıkartabilirim Çünkü temizlik yapmayacak boya gelmiş)
Birkeresinde çok büyük boyda bir ters yüzen çöpçü aldım. Pacumu akıl almaz bi şekilde dövmüştü çok şaşırdım ve balıktan çok korkmuştum. green terror 16 cm civarında vatozda 25 cm civarında sizce ne boyda elma salyangozu ve ters yüzen çöpçü almalıyım. (Vatozu çıkartabilirim Çünkü temizlik yapmayacak boya gelmiş)
turşu bidonundan dış filitre (proje)
Hep bekliyorum düşünüyorum ama artık beklemiycem deliyorum hortumları. Saygılar...
Hep bekliyorum düşünüyorum ama artık beklemiycem deliyorum hortumları. Saygılar...
green terror vs temizlik
Aynısını düşündüm fakat fiyasko ile sonuçlanmasın ????
Aynısını düşündüm fakat fiyasko ile sonuçlanmasın ????
green terror vs temizlik
[QUOTE=Matrak]Normal vatoz yerine cüce vatoz alırsınız. Cüce vatozlar normal vatozlar gibi belli bir süre sonra camı temizlememezlik yapmıyor.[/QUOTE]
[QUOTE=Matrak]Normal vatoz yerine cüce vatoz alırsınız. Cüce vatozlar normal vatozlar gibi belli bir süre sonra camı temizlememezlik yapmıyor.[/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler yanlız akvaryumda moli,lepistes değil green terror var :D:D:D:D
green terror vs temizlik
Arkadaşlar beni çok şaşırtan bir şey öğrendim;
Arkadaşlar beni çok şaşırtan bir şey öğrendim;
vatozlar belirli bir boydan sonra camı temizlemiyorlarmış. Bunun için bir çözüm lazım salyangoz beslememi önerdiler. Bunun üzerinede balıkçılarla konuştum, bana gt ile salyangoz beslenmez dediler. Sizce ne çözüm olabilir. Cevaplarınız için şimdiden teşekürler.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Vatozcu Hakkı,
epidosin,
Mr. WingMan,
Tayyareci,
SeaWorld,
Leo,
forthehordex,
ugurbaran,
0rnn,
Tortuga7,
Sufisu,
Birtek,
Eldurmaz,
Esatzn,
Hoppala,
sina cen,
OKIRATLI,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
sorbiek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Umutoty,
TheDS,
Rafayel,
Ehtiyar,
darkaura,
Hknçkl,
yaşar çınar,
yaguara,
GreeNWooD,
abunil,
enginhayta,
Corydoras.gram,
Savas37,
yeekim,
mehmet yılmaz,
aybas,
JujuSeri,
Redrainbow,
OsmanEnes,
metsi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
