ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tltzkn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Temmuz 2007 17:24
Son Ziyaret:
18 Temmuz 2015 22:13
Toplam Mesaj:
186 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
talat özkan
Doğum Tarihi:
28 Mayıs 1983
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Ürün müdürü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Talat ÖZKAN
2*100*30*45(h)
79*29*25(h)(Kendi imalatım)
35*15*20(h)
2*100*30*45(h)
79*29*25(h)(Kendi imalatım)
35*15*20(h)
SON 10 MESAJI
13 Litre Nano beta tank
İyi günler Enes bey,
Öncelikle akvaryum dizaynınızı çok beğendim, ben de aynı akvaryumdan alıp Beta akvaryumu yapmayı düşünüyorum.
Sizlere 2 nacizane sorum olacak.
1.si ben nezaman filtreli akvaryumlar da Beta bakmaya çalışsam akıntıdan çok etkilenip balık halsiz düşüyordu, en ufak filtre ve ayarda bile, bu akvaryumda böyle bir sıkıntı oluyormu? akıntı ne kadar güçlü?
2. sorumda ben ürünü işyerimde kullanmak istiyorum, oyüzden filtrenin çalışırken nekadar ses çıkardığı çok önemli, sizin kişisel gözleminiz sizce sessiz bir ürünmü, filtre kısmı sesini nasıl değerlendirirsiniz? açık ofiste çalıştığım için ses önemli bir unsur.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.[EDIT]tltzkn,2015-07-02 00:00:09[/EDIT]
İyi günler Enes bey,
Öncelikle akvaryum dizaynınızı çok beğendim, ben de aynı akvaryumdan alıp Beta akvaryumu yapmayı düşünüyorum.
Sizlere 2 nacizane sorum olacak.
1.si ben nezaman filtreli akvaryumlar da Beta bakmaya çalışsam akıntıdan çok etkilenip balık halsiz düşüyordu, en ufak filtre ve ayarda bile, bu akvaryumda böyle bir sıkıntı oluyormu? akıntı ne kadar güçlü?
2. sorumda ben ürünü işyerimde kullanmak istiyorum, oyüzden filtrenin çalışırken nekadar ses çıkardığı çok önemli, sizin kişisel gözleminiz sizce sessiz bir ürünmü, filtre kısmı sesini nasıl değerlendirirsiniz? açık ofiste çalıştığım için ses önemli bir unsur.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.[EDIT]tltzkn,2015-07-02 00:00:09[/EDIT]
Bitki Akvaryumum
Mustafa bey akvaryumunuz gerçekten çok hoş,bu arada bu Dwarf puffer nerden buldunuz?Gerçekten inanılmaz hoşuma gitti,gerçi büyük ihtimalle ben ankarada oturduğum için bulmam imkansız gibi duruyor:(Birde fiyat olarak ne kadar cıvarı:)Sanırım 10lt nano tankımda bikaç tane otocincilus ile sorunsuz yaşacaktır.Ankaralı olan arkadaşlar nereden bulabileceğim konusunda yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
Saygılar.
tltzkn 2008-03-13 10:37:05
Mustafa bey akvaryumunuz gerçekten çok hoş,bu arada bu Dwarf puffer nerden buldunuz?Gerçekten inanılmaz hoşuma gitti,gerçi büyük ihtimalle ben ankarada oturduğum için bulmam imkansız gibi duruyor:(Birde fiyat olarak ne kadar cıvarı:)Sanırım 10lt nano tankımda bikaç tane otocincilus ile sorunsuz yaşacaktır.Ankaralı olan arkadaşlar nereden bulabileceğim konusunda yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
Saygılar.
Panora Dev Tuzlu Su Akvaryumlarının görüntüleri
[QUOTE=daphnia magna]
[/QUOTE]
Çok komik bir eleştiri olmuş gerçekten ama zaten ben fotoğrafları cep telefonumla çekmedim,makinam belki 3 yıllık olsada amerikadayken aldığım Sony nin 5 Mp'lik bir modeli,ama balıkları ürkütmemek adına bütün fotoğrafları flashsız çektim,haliyle kalite düştü(nedeni 400 iso da çekmek zorunda kaldım balıkları net yakalayabilmek için,ama noise haliyle baya arttı) ve ordaki 500 kişilik izlihamda ilk gün sizlere ulaştırmak için mümkün olan en yüksek özen gösterilerek çekildi.Birde birçok arkadaşımın makinesini kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirimki,500YTLnin altındaki çok az makine flashsız net çekimler yapabiliyor,ancak SLRler flashsız ortamlarda harikalar yaratıyor,ama fiyatları malüm:)Ayrıca bir öğrenci olarak 200 YTL yide sokakta bulmadığım için kusura bamayınki işe girene kadar yeni makine almayı düşünmüyorum,almayı düşündüğüm makinede 1000YTL üzeri,200 YTLlik makineye vericeğim parayı sokağa atmış olurum.
Kortan bey sizede bu detaylı bilgileri bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim artık bu bilgilerden sonra akvaryuma daha büyük bir saygı duymaya başladım,eminim ilerleyen günlerde çok daha mükemmel bir akvaryum olucak,merak etmeyin ailece panoraya çok geliyoruz,yaptığımız alışverişlerin umarım akvaryumların gelişmesine faydası olur:)Sanırım geçen geldiğimizdede akvaryumu inceleyen sizdiniz,triger fish hakkında neden kaldırıldığını sormuştum,karantinada demiştiniz,ayrıca köpek balıklarının birinin karnına bakarak bir balığı yuttuğundan süphelendiğinizi söylüyordunuz:)Bu arada reef akvaryumuna yeni eklenen türleride görünce gerçekten çok mutlu oldum,çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını dört gözle bekliyoruz:)
Saygılar.
tltzkn 2008-03-05 19:21:19
[QUOTE=daphnia magna]
başlığı açan ve fotoğraf ekleyen arkadaşlara teşekkürler
eleştirim konuyla biraz ilgisiz olacak ama...
bir yıl sonra modası geçecek olan cep telefonlarına onca parayı gömeceğinize
gidip gerçek bir fotoğraf makinesi alsanız (200 liraya 7 mp alınabiliyor artık)
ve bu kalitesiz fotoğraflardansa güzel şeyler çekseniz
biz de güzel fotoğraflar görsek
Çok komik bir eleştiri olmuş gerçekten ama zaten ben fotoğrafları cep telefonumla çekmedim,makinam belki 3 yıllık olsada amerikadayken aldığım Sony nin 5 Mp'lik bir modeli,ama balıkları ürkütmemek adına bütün fotoğrafları flashsız çektim,haliyle kalite düştü(nedeni 400 iso da çekmek zorunda kaldım balıkları net yakalayabilmek için,ama noise haliyle baya arttı) ve ordaki 500 kişilik izlihamda ilk gün sizlere ulaştırmak için mümkün olan en yüksek özen gösterilerek çekildi.Birde birçok arkadaşımın makinesini kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirimki,500YTLnin altındaki çok az makine flashsız net çekimler yapabiliyor,ancak SLRler flashsız ortamlarda harikalar yaratıyor,ama fiyatları malüm:)Ayrıca bir öğrenci olarak 200 YTL yide sokakta bulmadığım için kusura bamayınki işe girene kadar yeni makine almayı düşünmüyorum,almayı düşündüğüm makinede 1000YTL üzeri,200 YTLlik makineye vericeğim parayı sokağa atmış olurum.
Kortan bey sizede bu detaylı bilgileri bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim artık bu bilgilerden sonra akvaryuma daha büyük bir saygı duymaya başladım,eminim ilerleyen günlerde çok daha mükemmel bir akvaryum olucak,merak etmeyin ailece panoraya çok geliyoruz,yaptığımız alışverişlerin umarım akvaryumların gelişmesine faydası olur:)Sanırım geçen geldiğimizdede akvaryumu inceleyen sizdiniz,triger fish hakkında neden kaldırıldığını sormuştum,karantinada demiştiniz,ayrıca köpek balıklarının birinin karnına bakarak bir balığı yuttuğundan süphelendiğinizi söylüyordunuz:)Bu arada reef akvaryumuna yeni eklenen türleride görünce gerçekten çok mutlu oldum,çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını dört gözle bekliyoruz:)
Saygılar.
Bitkili akvaryumumu kuruyorum,Yeni resimler ile.
Evet Alicim o sitede yazdığına göre değerler takashi amanonun akvaryumları baz alınarak hesaplanmış.Bikaç gündür fotoğraf koyamadım,çünkü istediğim bitkileri ne yazıkki bir türlü bulamadım:(.Şuan için 1 tek bitki eklemesi yaptım,adınıda tam olarak bilmiyorum,forumdan Tunacan dostumun tankında çok beğenmiştim,bana bayabi hediye etti sağolsun,onun ve eklediğim ufak taş ile tankın son görüntüleri:)Yeni bir bitkiyi yurtdışından sipariş verdim,2 hafta içinde gelicek umarım,4 gözle bekliyorum,Star moss olarak geçiyor,Türkiyede olmayan bir taban bitkisi,görüntüsü falan çok şık,oyüzden ondan istedim,taban dışındaki yerleride türkiyeden beğendiğim bitki olursa zamanla tamamlamayı düşünüyorum.Lafı çok uzattım en son değişiklikler.


Saygılar.
Evet Alicim o sitede yazdığına göre değerler takashi amanonun akvaryumları baz alınarak hesaplanmış.Bikaç gündür fotoğraf koyamadım,çünkü istediğim bitkileri ne yazıkki bir türlü bulamadım:(.Şuan için 1 tek bitki eklemesi yaptım,adınıda tam olarak bilmiyorum,forumdan Tunacan dostumun tankında çok beğenmiştim,bana bayabi hediye etti sağolsun,onun ve eklediğim ufak taş ile tankın son görüntüleri:)Yeni bir bitkiyi yurtdışından sipariş verdim,2 hafta içinde gelicek umarım,4 gözle bekliyorum,Star moss olarak geçiyor,Türkiyede olmayan bir taban bitkisi,görüntüsü falan çok şık,oyüzden ondan istedim,taban dışındaki yerleride türkiyeden beğendiğim bitki olursa zamanla tamamlamayı düşünüyorum.Lafı çok uzattım en son değişiklikler.


Saygılar.
Malawi Show(erkek) Akvaryumum
Sevgili dostlarım hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim.Dediğiniz gibi dizayn için yapılacak daha çok iş var,fotoğraf konusundada koymak isterdim fakat akvaryumda tek florasan olduğu için ışık çok yetersiz makinamda eski bir sony olduğu için iyi resim çekemiyorum malesef flassız.
Saygılar.
reis 2008-02-10 18:23:00
Sevgili dostlarım hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim.Dediğiniz gibi dizayn için yapılacak daha çok iş var,fotoğraf konusundada koymak isterdim fakat akvaryumda tek florasan olduğu için ışık çok yetersiz makinamda eski bir sony olduğu için iyi resim çekemiyorum malesef flassız.
Saygılar.
Bitkili akvaryumumu kuruyorum,Yeni resimler ile.
İnşallah Alicim,senin tuzlusuyuda dört gözle bekliyoruz.Arkafon mermer desenli yapışkanlı kaplama kağıdı:),aslında direkt dolaba yapıştırdım,arada mesafe olmadığı için çok güzel durdu,ve kayalarla mükemmel uyum sağladı:)Kayalarda ne zamandır yatıyordu depoda işe yaradılar:)Evet dediğin gibi yapabilirim lambaları,öyle daha güzel olur gibi,öğlen 2 saat ekstra yoğun gelir.Yanlız forumlarda gözüme bir link çarptı ışık şiddetiyle bağlantılı burdaki değerleri göre benim ışık bile az oluyor:)
http://www.fitchfamily.com/lighting.html
Saygılartltzkn 2008-02-10 11:37:25
İnşallah Alicim,senin tuzlusuyuda dört gözle bekliyoruz.Arkafon mermer desenli yapışkanlı kaplama kağıdı:),aslında direkt dolaba yapıştırdım,arada mesafe olmadığı için çok güzel durdu,ve kayalarla mükemmel uyum sağladı:)Kayalarda ne zamandır yatıyordu depoda işe yaradılar:)Evet dediğin gibi yapabilirim lambaları,öyle daha güzel olur gibi,öğlen 2 saat ekstra yoğun gelir.Yanlız forumlarda gözüme bir link çarptı ışık şiddetiyle bağlantılı burdaki değerleri göre benim ışık bile az oluyor:)
http://www.fitchfamily.com/lighting.html
Saygılar
Bitkili akvaryumumu kuruyorum,Yeni resimler ile.
Ali dostum tabiki sizinde dediğiniz gibi Musa beye bakıcam kesinlikle,umarım nano tuzlu suyu kurmaya başlamışsındır;)Yiğit bey değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Dediğiniz gibi aynı esnekliğe sahip değil,fakat daha önceki yazımdada yazdığım gibi akvaryumu daha önce kullanmıştım ve dediğiniz problem meydana gelmişti ve strafor bu konuda etkisiz olmuştu oyüzden bende orta kısmı daha kalın yaptım yanlara göre ve taşıyıcı tahta eğilmesine rağmen taban camını düz tutmayı başardım:)Alt tahtanın eğikliği gözüme kötü gözüktüğü içinde orayı resimde görünen kaplamalarla kaplamıştım,böylece dışarıdan düz gözüküyor,ama saplamanız çok doğru ama neyseki çözümünü daha önce buldum,zaten tahta belli noktadan sonra esneme yapamadığı için sistem artık stabil durumda.Fakat ilk akvaryumu kurduğumda esnemeden sonra boşaltıp tüm sistemi yeniden kurmam gerekmişti,keşke ilk başka(4 ay önce) sorsaymışım:)İç filtreyide dediğiniz gibi düşük debili bir model kullanmayı planlıyorum,böylece tam sizinde dediğiniz gibi su yüzeyi hareketi olmayacak.En sıkıntılı durum ise dediğiniz gibi dizayn olayı,bodur bitkiler kullanmak zorundayım,arka plana büyük bitkiler koysam bile sürekli budamam gerekicek:(Bakalım biraz araştırıp bitkileri ona göre seçmeyi planlıyorum.Blastlarıda dışarıda tutucam ısıyı azaltmak için eğer dediğiniz gibi çok ısınma sorunu yaşarsam arka taraftan görüntüyü bozmadan delikler açıp fan yapabilirim.Işık olarakta nasıl bi kombinasyon önerirsiniz?Ben 3 ışığıda monte etmeyi düşünüyorum ama hepsini aynı anda çalıştırmam,2li kombinasyonlar yapabilirim,sizce hergün ayrı 2 tanesinimi yakmalıyım?Yoksa 1 tanesi yedek dursun,diğer 2 simi hep aynı kalsın?
Dünden buyana cevap yazan olmadı oyüzden son mesajımı düzeltip altına yeni fotoğrafları ekliyorum,bugün arka fonu tamamladım daha sonra ayna üstüne florasanları yerleştirdim,ayrıca kaya ve son katman hagen siyah kum eklemesiyle tabanım bitmiş oldu.Şuan yarıya kadar su doldurdum ama onunda ayrıca fotoğrafını çekemedim malesef:)Dizayn olarakta 1/1.618 kuralını benimseyip iwugami tarzında bir dekorasyona gitmeyi düşünüyorum.
1.Resim: Aynaya 3 adet florasanın montajlanmış hali,florasanların 2 tanesi tam ortaya bilerek getirilmediki yandaki boşluklarda aydınlatılabilsin diye.

2. ve 3. Resim:Akvaryumun dekorasyon kurulmuş hali ve arka ve yan fonlar ile.


Aslında kafamdan geçen dizayna örenk göstermek gerekirse aşağıdaki fotoğrafın arka tarafları birazdaha bitkili olanı:)

Saygılar.
tltzkn 2008-02-09 20:56:27
Ali dostum tabiki sizinde dediğiniz gibi Musa beye bakıcam kesinlikle,umarım nano tuzlu suyu kurmaya başlamışsındır;)Yiğit bey değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Dediğiniz gibi aynı esnekliğe sahip değil,fakat daha önceki yazımdada yazdığım gibi akvaryumu daha önce kullanmıştım ve dediğiniz problem meydana gelmişti ve strafor bu konuda etkisiz olmuştu oyüzden bende orta kısmı daha kalın yaptım yanlara göre ve taşıyıcı tahta eğilmesine rağmen taban camını düz tutmayı başardım:)Alt tahtanın eğikliği gözüme kötü gözüktüğü içinde orayı resimde görünen kaplamalarla kaplamıştım,böylece dışarıdan düz gözüküyor,ama saplamanız çok doğru ama neyseki çözümünü daha önce buldum,zaten tahta belli noktadan sonra esneme yapamadığı için sistem artık stabil durumda.Fakat ilk akvaryumu kurduğumda esnemeden sonra boşaltıp tüm sistemi yeniden kurmam gerekmişti,keşke ilk başka(4 ay önce) sorsaymışım:)İç filtreyide dediğiniz gibi düşük debili bir model kullanmayı planlıyorum,böylece tam sizinde dediğiniz gibi su yüzeyi hareketi olmayacak.En sıkıntılı durum ise dediğiniz gibi dizayn olayı,bodur bitkiler kullanmak zorundayım,arka plana büyük bitkiler koysam bile sürekli budamam gerekicek:(Bakalım biraz araştırıp bitkileri ona göre seçmeyi planlıyorum.Blastlarıda dışarıda tutucam ısıyı azaltmak için eğer dediğiniz gibi çok ısınma sorunu yaşarsam arka taraftan görüntüyü bozmadan delikler açıp fan yapabilirim.Işık olarakta nasıl bi kombinasyon önerirsiniz?Ben 3 ışığıda monte etmeyi düşünüyorum ama hepsini aynı anda çalıştırmam,2li kombinasyonlar yapabilirim,sizce hergün ayrı 2 tanesinimi yakmalıyım?Yoksa 1 tanesi yedek dursun,diğer 2 simi hep aynı kalsın?
Dünden buyana cevap yazan olmadı oyüzden son mesajımı düzeltip altına yeni fotoğrafları ekliyorum,bugün arka fonu tamamladım daha sonra ayna üstüne florasanları yerleştirdim,ayrıca kaya ve son katman hagen siyah kum eklemesiyle tabanım bitmiş oldu.Şuan yarıya kadar su doldurdum ama onunda ayrıca fotoğrafını çekemedim malesef:)Dizayn olarakta 1/1.618 kuralını benimseyip iwugami tarzında bir dekorasyona gitmeyi düşünüyorum.
1.Resim: Aynaya 3 adet florasanın montajlanmış hali,florasanların 2 tanesi tam ortaya bilerek getirilmediki yandaki boşluklarda aydınlatılabilsin diye.

2. ve 3. Resim:Akvaryumun dekorasyon kurulmuş hali ve arka ve yan fonlar ile.


Aslında kafamdan geçen dizayna örenk göstermek gerekirse aşağıdaki fotoğrafın arka tarafları birazdaha bitkili olanı:)

Saygılar.
Bitkili akvaryumumu kuruyorum,Yeni resimler ile.
Tavsiye ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim,bende olmadı en son olarak canlıbitki.comdan sipariş vermeyi düşünüyorum ama sıcak bir günde çünkü en son siparişlerim geldiğinde donmuştu:(Bitkiler birçok yaprağı oyüzden kaybetti.Yeri ankarada olmasına rağmen bana çok ters ne yazıkkı,ama yinede hiç bulamassam sıcak bir günde siparişimi vericem:)Evet camı bende yıkamada kolaylık olsun diye sürgülü düşünmüştüm,çünkü camlar inanılmaz kireçleniyor ankarada:(.İnşallah yarında arka ve yan fonları yapıp,ışık tesisatını halledip hagen siyah kumu dökmeyi düşünüyorum.Belki zamanım olursa DIY CO2 nin malzemelerinide hazırlarım,pazarda ilk bitkileri alıp dikerim ve CO2 yi çalışır hale getiririm:)CO2 için elimde 2 difüzör seçeneğim var,onlarında yarın resmini çekip hangisini önerirsiniz sorucam:)
Saygılar.
Tavsiye ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim,bende olmadı en son olarak canlıbitki.comdan sipariş vermeyi düşünüyorum ama sıcak bir günde çünkü en son siparişlerim geldiğinde donmuştu:(Bitkiler birçok yaprağı oyüzden kaybetti.Yeri ankarada olmasına rağmen bana çok ters ne yazıkkı,ama yinede hiç bulamassam sıcak bir günde siparişimi vericem:)Evet camı bende yıkamada kolaylık olsun diye sürgülü düşünmüştüm,çünkü camlar inanılmaz kireçleniyor ankarada:(.İnşallah yarında arka ve yan fonları yapıp,ışık tesisatını halledip hagen siyah kumu dökmeyi düşünüyorum.Belki zamanım olursa DIY CO2 nin malzemelerinide hazırlarım,pazarda ilk bitkileri alıp dikerim ve CO2 yi çalışır hale getiririm:)CO2 için elimde 2 difüzör seçeneğim var,onlarında yarın resmini çekip hangisini önerirsiniz sorucam:)
Saygılar.
Bitkili akvaryumumu kuruyorum,Yeni resimler ile.
İyi akşamlar Yusuf bey,henüz aramaya başlamadım,ama bulursam sizede haber veririm,pazar günü birkaç yere bakmayı düşünüyorum.Şuan o bitkiyi koymak istiyorum okadar,nasıl bulurum konuşu şimdilik muallakta ne yazıkkı:)
Saygılar.
İyi akşamlar Yusuf bey,henüz aramaya başlamadım,ama bulursam sizede haber veririm,pazar günü birkaç yere bakmayı düşünüyorum.Şuan o bitkiyi koymak istiyorum okadar,nasıl bulurum konuşu şimdilik muallakta ne yazıkkı:)
Saygılar.
Bitkili akvaryumumu kuruyorum,Yeni resimler ile.
Said bey yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ediyorum,ama tabiki bunuda bir inşaat mühendisi olarak göz ardı etmedim,kullandığım bilyalı sistem özel bir sistem 100kg üzerindeki yükleri bile kolaylıkla kaldırabiliyor,ayrıca kilitli bir ray sistemi mevcut parça parça açılıyor,çekince falan hemen gelmiyor yani;)zaten bu akvaryumu daha önce kullanıyordum ve üstteki raf çürümüştü,altına strafor kaplamama rağmen.Eskiden yavru akvaryumum olduğu için dalgıç florasan işimi görüyordu,ama artık bitki tankına çevirdğim için sistemi rafı söküp cam ve ayna monte ettim:).
Saygılar.
tltzkn 2008-02-08 23:48:17
Said bey yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ediyorum,ama tabiki bunuda bir inşaat mühendisi olarak göz ardı etmedim,kullandığım bilyalı sistem özel bir sistem 100kg üzerindeki yükleri bile kolaylıkla kaldırabiliyor,ayrıca kilitli bir ray sistemi mevcut parça parça açılıyor,çekince falan hemen gelmiyor yani;)zaten bu akvaryumu daha önce kullanıyordum ve üstteki raf çürümüştü,altına strafor kaplamama rağmen.Eskiden yavru akvaryumum olduğu için dalgıç florasan işimi görüyordu,ama artık bitki tankına çevirdğim için sistemi rafı söküp cam ve ayna monte ettim:).
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
