ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
utkuuuuu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2023 22:19
Son Ziyaret:
06 Kasım 2023 08:34
Toplam Mesaj:
7 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
UTKU EFE ERTEN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
UTKUUUU
SON 6 MESAJI
Çöpçü Balığım Yan Yatıp Daireler Çiziyor
Merhaba akvaryumumu kuralı 3 hafta oldu 56 litre 27 balık var su değişimlerini günü gününe yapıyorum fazla yem vermiyorum bugün baktığımda çöpçü balığım yerde yan yatıyordu dürttüğüm titreyerek daireler çizmeye başladı ve dipte yatay şekilde hareket edip bir süre yan şekilde hareketsiz kalıyor napmalıyım diğer balıklara bir şey olurmu ve çöpçüm ölürmü ?
Merhaba akvaryumumu kuralı 3 hafta oldu 56 litre 27 balık var su değişimlerini günü gününe yapıyorum fazla yem vermiyorum bugün baktığımda çöpçü balığım yerde yan yatıyordu dürttüğüm titreyerek daireler çizmeye başladı ve dipte yatay şekilde hareket edip bir süre yan şekilde hareketsiz kalıyor napmalıyım diğer balıklara bir şey olurmu ve çöpçüm ölürmü ?
Yeni Kurduğum Akvaryumumda Problem Varmı
[QUOTE=Rhyno]
Buradaki malzemerden water regülatör ve bacteria feeder yazan malzeler dışındakiler gereksiz sayılır. İchthyo beyaz benek için kullanılır. Crystal water dedikleri ürün su berraklastirici ama zaten bakteriyel döngüsü oturmuş akvaryumda su berrak olur.
Bacteria feeder bakteri kültürü değil bakteri besinidir adı üstünde. Olan bakteri popülasyonunu arttırmak için kullanılır. Örneğin bakteri kültürü kullandıktan 24 saat kadar sonra şişe üzerinde yazan oranlar kadar eklenir.
Water regülatör ile bacteria feeder arasındaki şişenin ne olduğunu çıkaramadım.
Balık kaybını önlemek için dinlenmiş su ile iki üç günde bir %40-50 arasında su değişimi yapın hem sudaki amonyaki uzaklaştırmış olursunuz hem de fazla tuzu.
Daha önce de dediğim gibi boyalı kumu çıkartmanızda fayda var suya salınım yapıp balıkları yavaş yavaş zehirler.
Birde iç filtre yanına pipo filtre kullanırsanız daha iyi olur.
Yem olarak ahm yerine sera,tetra,dajana, tropical gibi kendini ispatlamış markaların yemlerini kullanmanız balıklarınızın sağlığı için daha olumlu olur. Ama yinede mümkünse canlı yükünü azaltmanızı tavsiye ederim.
Son olarak bu ürünleri aldığınız yer mi tavsiye etti?[/QUOTE]. Evet aldığım yer bakteri kültürü demişti birde
[QUOTE=Rhyno]
Buradaki malzemerden water regülatör ve bacteria feeder yazan malzeler dışındakiler gereksiz sayılır. İchthyo beyaz benek için kullanılır. Crystal water dedikleri ürün su berraklastirici ama zaten bakteriyel döngüsü oturmuş akvaryumda su berrak olur.
Bacteria feeder bakteri kültürü değil bakteri besinidir adı üstünde. Olan bakteri popülasyonunu arttırmak için kullanılır. Örneğin bakteri kültürü kullandıktan 24 saat kadar sonra şişe üzerinde yazan oranlar kadar eklenir.
Water regülatör ile bacteria feeder arasındaki şişenin ne olduğunu çıkaramadım.
Balık kaybını önlemek için dinlenmiş su ile iki üç günde bir %40-50 arasında su değişimi yapın hem sudaki amonyaki uzaklaştırmış olursunuz hem de fazla tuzu.
Daha önce de dediğim gibi boyalı kumu çıkartmanızda fayda var suya salınım yapıp balıkları yavaş yavaş zehirler.
Birde iç filtre yanına pipo filtre kullanırsanız daha iyi olur.
Yem olarak ahm yerine sera,tetra,dajana, tropical gibi kendini ispatlamış markaların yemlerini kullanmanız balıklarınızın sağlığı için daha olumlu olur. Ama yinede mümkünse canlı yükünü azaltmanızı tavsiye ederim.
Son olarak bu ürünleri aldığınız yer mi tavsiye etti?[/QUOTE]. Evet aldığım yer bakteri kültürü demişti birde
Yeni Kurduğum Akvaryumumda Problem Varmı
[QUOTE=Rhyno]
Merhaba.
Buna benze bir konuyu daha önce açtınız.
En baştan itibaren yazıyorum.
1- Akvaryuma tuz koymuşsun vatoz 1 dakika bile yaşadıysa otur dua et. Deniz akvaryumumu bu bu kadar tuz atıyorsun yada hastalık mı var kim dedi tuzu at diye.
2- Daha öncede açtığın konuda aynısını yazdık bakteriyel döngünün oturmadığını çok erken ve çok fazla canlı yükü eklediğini ve filtrasyonun yetersiz olduğunu.
Yanlış ve yetersiz olan kısımlar.
Akvaryum neredeyse baştan aşağı yanlış. Hepimiz bu hobiye başlarken hata yaptık fakat yazılanlara kulak asılmamış gibi geliyor bana.
Öncelikle balıkları elden çıkartma şansınız varsa çıkartın.
Şimdi akvaryum tabanındaki renkli kumları lütfen çıkartın. Plastik bitkiyi de çıkartıp atın.
Lav kırığı ve nötr bir kum alın.
Akvaryumu boşaltıp dediğim taban malzemelerini kullanın.
En revaçta olan kumlar hagen(siyah) kumlardir. Lav kırığı üzerine siyah kum serin. Hem balıkları daha iyi gösterir hem akvaryum daha şık durur.
İkinci olarak bir dış filtre edinin iç filtreyi çıkartın. Dış filtre alamıyorsanız iç filtre yanına pipo filtre alın.
Elinizdeki bakteri kültürü ve diğer ürünlerin fotoğraflarını atın. Hanisini kullanıp kullanmayacağınızı söyleyelim.
Birde rica ediyorum benzer konuları açıp konu kirliliği yapmayalım.
[/QUOTE]
Merhaba Akvaryumu boşaltma gibi bir şansım yok balıklarıda elden çıkaramam Ama bana lütfen yardımcı olun bunları yapmadan çözüm bulmak istiyorum balık kaybetmek istemiyorum Kullandığım yem ve ilaçlarında görselini ekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240957/101020232336361.jpg[/IMG]
[QUOTE=Rhyno]
Merhaba.
Buna benze bir konuyu daha önce açtınız.
En baştan itibaren yazıyorum.
1- Akvaryuma tuz koymuşsun vatoz 1 dakika bile yaşadıysa otur dua et. Deniz akvaryumumu bu bu kadar tuz atıyorsun yada hastalık mı var kim dedi tuzu at diye.
2- Daha öncede açtığın konuda aynısını yazdık bakteriyel döngünün oturmadığını çok erken ve çok fazla canlı yükü eklediğini ve filtrasyonun yetersiz olduğunu.
Yanlış ve yetersiz olan kısımlar.
Akvaryum neredeyse baştan aşağı yanlış. Hepimiz bu hobiye başlarken hata yaptık fakat yazılanlara kulak asılmamış gibi geliyor bana.
Öncelikle balıkları elden çıkartma şansınız varsa çıkartın.
Şimdi akvaryum tabanındaki renkli kumları lütfen çıkartın. Plastik bitkiyi de çıkartıp atın.
Lav kırığı ve nötr bir kum alın.
Akvaryumu boşaltıp dediğim taban malzemelerini kullanın.
En revaçta olan kumlar hagen(siyah) kumlardir. Lav kırığı üzerine siyah kum serin. Hem balıkları daha iyi gösterir hem akvaryum daha şık durur.
İkinci olarak bir dış filtre edinin iç filtreyi çıkartın. Dış filtre alamıyorsanız iç filtre yanına pipo filtre alın.
Elinizdeki bakteri kültürü ve diğer ürünlerin fotoğraflarını atın. Hanisini kullanıp kullanmayacağınızı söyleyelim.
Birde rica ediyorum benzer konuları açıp konu kirliliği yapmayalım.
[/QUOTE]
Merhaba Akvaryumu boşaltma gibi bir şansım yok balıklarıda elden çıkaramam Ama bana lütfen yardımcı olun bunları yapmadan çözüm bulmak istiyorum balık kaybetmek istemiyorum Kullandığım yem ve ilaçlarında görselini ekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240957/101020232336361.jpg[/IMG]
Yeni Kurduğum Akvaryumumda Problem Varmı
Merhaba arkadaşlar akvaryumumu 6 gün önce kurdum akvaryumum 65 cm 56 litre bitkisiz 100w ısıtıcı sobo wp950f iç filtre kullanıyorum ilk 2 gün akvaryumumu içi boş bir şekilde iç filtrem ve ısıtıcımı çalıştırdım 3.gün su düzenleyicimi ve bakteri kültürümü tuzumu ekledim yaklaşık 6 7 küp tuz 70 damla bakteri kültürü 50 damla su düzenleyici damlattım ve bir gün daha boş bir şekilde filtre ısıtıcı çalıştırdım 3.günün sonunda balıklarımı almaya gittim 9 adet lepistes 10 adet transgenetik tetra 5 moli 2 melek 1 vatoz 2 çöpçü şeklinde hepsini aşılayıp koydum önce vatozumu sonra melek balığımı kaybettim aldığım petshop balıkların 10 1 ini kaybedebilirsin dedi akvaryumu yeni kurduğum için şuan balıklı şekilde 3. günün sonundayım sadece 2 kayıp verdim bu beklendik bir şeymi ve normalmi ? balıklarımın hepsi çok aktif strese girenler yok melek balığım ve bir tane moli balığım çok durgun sadece azar azar yem veriyorum amonyak patlaması olmasın diye günde 1 defa yemliyorum 1 gün pul 1 gün toz şekilde akvaryum sıcaklığım 27 28 arasında eksik bir şeyim varmı yaptığım yanlış veya akvaryumda bir anormallik varmı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240957/091020232018411.jpg[/IMG][EDIT]utkuuuuu,2023-10-09 20:21:55[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar akvaryumumu 6 gün önce kurdum akvaryumum 65 cm 56 litre bitkisiz 100w ısıtıcı sobo wp950f iç filtre kullanıyorum ilk 2 gün akvaryumumu içi boş bir şekilde iç filtrem ve ısıtıcımı çalıştırdım 3.gün su düzenleyicimi ve bakteri kültürümü tuzumu ekledim yaklaşık 6 7 küp tuz 70 damla bakteri kültürü 50 damla su düzenleyici damlattım ve bir gün daha boş bir şekilde filtre ısıtıcı çalıştırdım 3.günün sonunda balıklarımı almaya gittim 9 adet lepistes 10 adet transgenetik tetra 5 moli 2 melek 1 vatoz 2 çöpçü şeklinde hepsini aşılayıp koydum önce vatozumu sonra melek balığımı kaybettim aldığım petshop balıkların 10 1 ini kaybedebilirsin dedi akvaryumu yeni kurduğum için şuan balıklı şekilde 3. günün sonundayım sadece 2 kayıp verdim bu beklendik bir şeymi ve normalmi ? balıklarımın hepsi çok aktif strese girenler yok melek balığım ve bir tane moli balığım çok durgun sadece azar azar yem veriyorum amonyak patlaması olmasın diye günde 1 defa yemliyorum 1 gün pul 1 gün toz şekilde akvaryum sıcaklığım 27 28 arasında eksik bir şeyim varmı yaptığım yanlış veya akvaryumda bir anormallik varmı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240957/091020232018411.jpg[/IMG][EDIT]utkuuuuu,2023-10-09 20:21:55[/EDIT]
Yeni Kurduğum Akvaryumda Ters Giden Şeyler
Merhaba akvaryumdaki problem yok şuanda yukarı çıkıp hava almalar felan gözle görülür bir sıkıntı varsa söylermisiniz akvaryumu kurmadan öncede 70 damla kadar bakteri kültürü attığımı belirtmek istedim bakteriler oluşsun diye full ısıtıcım çalıştı ayrıca filtremde sobo wp 950 f kullanıyorum iç filtre.
Merhaba akvaryumdaki problem yok şuanda yukarı çıkıp hava almalar felan gözle görülür bir sıkıntı varsa söylermisiniz akvaryumu kurmadan öncede 70 damla kadar bakteri kültürü attığımı belirtmek istedim bakteriler oluşsun diye full ısıtıcım çalıştı ayrıca filtremde sobo wp 950 f kullanıyorum iç filtre.
Yeni Kurduğum Akvaryumda Ters Giden Şeyler
Merhaba. Hobide yeniyim akvaryumumu yeni kurdum. İç filtre sobo wp 950F kullanıyorum ve 100W ısıtıcı 28 derecede sabit her şey açık şekilde 2 gün çalıştırdım. Balık yokken sonra bakteri kültürü deri losyonu döküp 1.5 gün daha beklettim. Yani 3.5 gün suyum dinledi sonra balıklarımı almaya gittim. Akvaryum ölçülerim 65x30x25 56 litre içine 2 çöpçü 10 trans genetic tetra 2 benekli moli 1 kılıçkuyruk moli 3 karışık moli 9 lepistes 2 melek 1 vatoz yani toplam 30 balık koydum. Aldığım petshop 10\1 ini kaybedersin dedi. Balıkların akvaryumu yeni kurduğum için şu ana kadar bir melek ve 1 vatoz kaybettim. 3. günün sonunda normal mi? Bir de asıl konuyu açma sebebim benekli molilerim suyun üstüne çıkıp ağızlarını açıp geri iniyorlar ve aynı hareketleri yapıp geri yukarı çıkıyorlar. Melek balığım da aynı şekilde hep ağzı açık ve çok hareket etmiyor. Moli balıklarım hep kenarda aşağı yukarı çıkıyorlar. Hiç akvaryumun ortasına gitmiyorlar sebebi nedir? Balık kaybetmek istemiyorum. Lepisteslerim ilk günlerde hep suyun üstünde yüzüyorlardı. Ama yavaş yavaş ortalara inmeye başladılar. Normaldir herhalde. Bir de melek balığım yem yemiyor. Bunların sebepleri nelerdir? Yanlış bir şey yapmış mıyım? Görüşlerinizi bekliyorum
Merhaba. Hobide yeniyim akvaryumumu yeni kurdum. İç filtre sobo wp 950F kullanıyorum ve 100W ısıtıcı 28 derecede sabit her şey açık şekilde 2 gün çalıştırdım. Balık yokken sonra bakteri kültürü deri losyonu döküp 1.5 gün daha beklettim. Yani 3.5 gün suyum dinledi sonra balıklarımı almaya gittim. Akvaryum ölçülerim 65x30x25 56 litre içine 2 çöpçü 10 trans genetic tetra 2 benekli moli 1 kılıçkuyruk moli 3 karışık moli 9 lepistes 2 melek 1 vatoz yani toplam 30 balık koydum. Aldığım petshop 10\1 ini kaybedersin dedi. Balıkların akvaryumu yeni kurduğum için şu ana kadar bir melek ve 1 vatoz kaybettim. 3. günün sonunda normal mi? Bir de asıl konuyu açma sebebim benekli molilerim suyun üstüne çıkıp ağızlarını açıp geri iniyorlar ve aynı hareketleri yapıp geri yukarı çıkıyorlar. Melek balığım da aynı şekilde hep ağzı açık ve çok hareket etmiyor. Moli balıklarım hep kenarda aşağı yukarı çıkıyorlar. Hiç akvaryumun ortasına gitmiyorlar sebebi nedir? Balık kaybetmek istemiyorum. Lepisteslerim ilk günlerde hep suyun üstünde yüzüyorlardı. Ama yavaş yavaş ortalara inmeye başladılar. Normaldir herhalde. Bir de melek balığım yem yemiyor. Bunların sebepleri nelerdir? Yanlış bir şey yapmış mıyım? Görüşlerinizi bekliyorum
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
