ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
compassheart1
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2023 21:50
Son Ziyaret:
10 Mart 2026 17:51
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atilla Algur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atilla
SON 10 MESAJI
Bitkilerin Üzerindeki Şeffaf Sümüksü Doku
Selamlar.
Akvaryum yeri kuruldu sanırım.
O bahsettiğin madde bakteri değil , bakteri besini diye biliyorum .
Normal bakteri kültürü olsa 2. Gün bile ekleyebilirsin canlı . Zaten gördüğüm kadarıyla akvaryum bitkili . Dolayısıyla şu amonyak patlaması denilen cümleyi direk kafandan silmeni tavsiye ederim . 5-6 yıldır bitkili akvaryumla ilgileniyorum , böyle bir patlama görmedim .
Yapılabilecekler :
1 - bulabilirsen , oturmuş akvaryum filtre süngerini akvaryumuna sıkman .
2- bakteri kültürü eklemen .
3- Bunların hiçbirini yapma . Çok az balık yemi at . Suyu güzel oksijen alacak şekilde 1 hafta döndür . Yavaş yavaş canlı girişi yap .
Düşüncelerim bunlardır.
Selamlar.
Akvaryum yeri kuruldu sanırım.
O bahsettiğin madde bakteri değil , bakteri besini diye biliyorum .
Normal bakteri kültürü olsa 2. Gün bile ekleyebilirsin canlı . Zaten gördüğüm kadarıyla akvaryum bitkili . Dolayısıyla şu amonyak patlaması denilen cümleyi direk kafandan silmeni tavsiye ederim . 5-6 yıldır bitkili akvaryumla ilgileniyorum , böyle bir patlama görmedim .
Yapılabilecekler :
1 - bulabilirsen , oturmuş akvaryum filtre süngerini akvaryumuna sıkman .
2- bakteri kültürü eklemen .
3- Bunların hiçbirini yapma . Çok az balık yemi at . Suyu güzel oksijen alacak şekilde 1 hafta döndür . Yavaş yavaş canlı girişi yap .
Düşüncelerim bunlardır.
Power Led - Son Geldiğim Nokta .
Arkadaşlar selam .
25x1watt ledleri sıkışık düzende merceklenerek yapmış olduğum armatürü paylaşıyorum .
Amaç, doğaya en yakın görünümde bitkileri mutlu edebilmek .
25 adet ledi 7x7 cm lik bir kareye sıkıştırdığım için deep red , cyan gibi renkler ben burdayım demiyor . Akvaryum bitki yetiştireceğim diye pavyona dönmüyor [:)))]
Yorumlarınızı bekliyorum .
Not: Akvaryum düşük desteklidir .
Su değişimi pek yapılmıyor . Toprak yoktur . Nötr kuma kuruludur . 2 yıllıktır .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262044381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262045101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262046421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262050111.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selam .
25x1watt ledleri sıkışık düzende merceklenerek yapmış olduğum armatürü paylaşıyorum .
Amaç, doğaya en yakın görünümde bitkileri mutlu edebilmek .
25 adet ledi 7x7 cm lik bir kareye sıkıştırdığım için deep red , cyan gibi renkler ben burdayım demiyor . Akvaryum bitki yetiştireceğim diye pavyona dönmüyor [:)))]
Yorumlarınızı bekliyorum .
Not: Akvaryum düşük desteklidir .
Su değişimi pek yapılmıyor . Toprak yoktur . Nötr kuma kuruludur . 2 yıllıktır .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262044381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262045101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262046421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/310120262050111.jpg[/IMG]
80x40x40 Bitkili Yeni Kurulumum
Selamlar .
Ben de 100LT low tech, 27lt low tech akvaryumlara sahibim . Yıllardır ilgilenmekteyim . Low tech akvaryumlarda yaşanan en büyük problem aydınlatma .
Özellikle led aydınlatma . Ledler inanılmaz güçlüdür . Yaptığımız su değişimlerinde akvaryuma sınırlı besin ve co2 sokarız . Eğer güçlü bir aydınlatmamız varsa bu hızla tükenir . Zaten farketmişsinizdir su değişimden hemen sonra bitkiler parıl parıl parlar . Bir kaç gün sonra başlar yapraklar büzüşmeye solmaya . E sürekli su değişim yapamayacağımıza göre yapmamız gereken ışığı minimuma çekmektir . Tankınız Max 128 LT su alıyor . Max ışık 20w olmalı bence . Şahsen 100Lt akvaryumumda 18w led kullanıyorum . Bu bile güçlü maalesef . Su değişimden hoşlanmasam da mecbur yapıyorum .
Selamlar .
Ben de 100LT low tech, 27lt low tech akvaryumlara sahibim . Yıllardır ilgilenmekteyim . Low tech akvaryumlarda yaşanan en büyük problem aydınlatma .
Özellikle led aydınlatma . Ledler inanılmaz güçlüdür . Yaptığımız su değişimlerinde akvaryuma sınırlı besin ve co2 sokarız . Eğer güçlü bir aydınlatmamız varsa bu hızla tükenir . Zaten farketmişsinizdir su değişimden hemen sonra bitkiler parıl parıl parlar . Bir kaç gün sonra başlar yapraklar büzüşmeye solmaya . E sürekli su değişim yapamayacağımıza göre yapmamız gereken ışığı minimuma çekmektir . Tankınız Max 128 LT su alıyor . Max ışık 20w olmalı bence . Şahsen 100Lt akvaryumumda 18w led kullanıyorum . Bu bile güçlü maalesef . Su değişimden hoşlanmasam da mecbur yapıyorum .
50x30x30 Lowtech Yeniden
Selam
Greenaqua gibi firmalar bile min120 çıkarıyorlar tdsyi diye biliyorum . Ayrıca bitkileriniz yüksek ph, bol bol kalsiyum seven bitkiler . Size tavsiyem ya direkt çeşme suyu kullanıp gübrey kesin , yada yarı yarıya ro ve çeşme suyu karıştırıp en min dozda gübre kullanın . Ayrıca saçma sapan şu balık şu suyu sever vs gibi şeylere çok takılmayın derim . İnanın petshoptan aldığınız neredeyse her canlı Çeşme suyunda yaşar . Son tavsiye ışığın dim i varsa mümkünse kısık kullanın . Anubiası ışıksız akvaryumda büyüten petshop arkadaşım var .
Selam
Greenaqua gibi firmalar bile min120 çıkarıyorlar tdsyi diye biliyorum . Ayrıca bitkileriniz yüksek ph, bol bol kalsiyum seven bitkiler . Size tavsiyem ya direkt çeşme suyu kullanıp gübrey kesin , yada yarı yarıya ro ve çeşme suyu karıştırıp en min dozda gübre kullanın . Ayrıca saçma sapan şu balık şu suyu sever vs gibi şeylere çok takılmayın derim . İnanın petshoptan aldığınız neredeyse her canlı Çeşme suyunda yaşar . Son tavsiye ışığın dim i varsa mümkünse kısık kullanın . Anubiası ışıksız akvaryumda büyüten petshop arkadaşım var .
Bitkilerim Çok Kızardı
[QUOTE=ahmethakan61]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep[/QUOTE]
Tamam işte . Adapte oluyorlar . Yani bu bitkiler siz almadan önce su dışında yetiştirilmiş . Şuan gördüğünüz yaprakların hepsi su dışına adapte edilmiş . Siz su içine koyduğunuz için (doğal olarak ) bu eski yapraklar dökülecek , yerine suya adapte olmuş yapraklar çıkacak . Akvaryumda anladığım kadarıyla co2 olmadığı için süreç uzun sürüyor . Ek olarak tilki kuyruğu değil o bitki . Aşağıya bilgilerini koydum . Fotodaki bitki suya alışmış hali . Sizinkisiyle ne kadar farklı gözüktüğünü anlayabilirsiniz . Ayrıca bakım bilgilerini de koydum . Göreceğiniz üzere zor bir bitki akvaryumunuza adapte olur mu ? Bu sorunun cevabı şans biraz . Sabredin zamanla belli olur .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230541.jpg[/IMG]
[QUOTE=ahmethakan61]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep[/QUOTE]
Tamam işte . Adapte oluyorlar . Yani bu bitkiler siz almadan önce su dışında yetiştirilmiş . Şuan gördüğünüz yaprakların hepsi su dışına adapte edilmiş . Siz su içine koyduğunuz için (doğal olarak ) bu eski yapraklar dökülecek , yerine suya adapte olmuş yapraklar çıkacak . Akvaryumda anladığım kadarıyla co2 olmadığı için süreç uzun sürüyor . Ek olarak tilki kuyruğu değil o bitki . Aşağıya bilgilerini koydum . Fotodaki bitki suya alışmış hali . Sizinkisiyle ne kadar farklı gözüktüğünü anlayabilirsiniz . Ayrıca bakım bilgilerini de koydum . Göreceğiniz üzere zor bir bitki akvaryumunuza adapte olur mu ? Bu sorunun cevabı şans biraz . Sabredin zamanla belli olur .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/290220240230541.jpg[/IMG]
Birlikte Yeni Akvaryum Kuralım
Hayırlı olsun
Tabanda toprak kullanmanız iyi olmuş . Eğer toprağın 2 katı kadar da kum kullanırsanız (hagen vs ince kum ) , zamanla güçlü bakterili bir taban elde edeceksiniz . Bu sayede hem devasa filtreler kullanmanıza gerek kalmayacak , hem bitkilerinize gübre , azot , co2 oluşturacak . Kendi kendine yetebilen bir sistem …
Sadece ufak bir sorununuz var bence . Modül LED’ler de bu şekilde kırmızı , mavi gibi renkler kullanmak çekilen wattan zarar etmek demektir . Üstelik fotosenteze %1 katkısı olduğunu bile sanmıyorum. Sadece gün ışığı , ve beyazı karıştırmanızı tavsiye ederim . Gerisi anlamsız kanımca . Baktığım zaman 5 beyaz 5 günışığı görüyorum (yanılmıyorsam) . Bunların her biri 2 Watt desek (ki modül ledler üzerinde direnç bulundurur alınan ışık 2 Watt gücünde değildir bir kısmı dirençlere harcanır ) , kocaman akvaryum 20 watt dan az ışık alıyor . Işığı konumlandırdığınız yüksekliği de düşünürsek siz hesaplayın artık .
Bu arada ben de bu şekilde topraklı düşük destekli tankla ilerliyorum . Herşey yolunda .kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz .
İyi forumlar . [EDIT]compassheart1,2024-02-28 01:18:43[/EDIT]
Hayırlı olsun
Tabanda toprak kullanmanız iyi olmuş . Eğer toprağın 2 katı kadar da kum kullanırsanız (hagen vs ince kum ) , zamanla güçlü bakterili bir taban elde edeceksiniz . Bu sayede hem devasa filtreler kullanmanıza gerek kalmayacak , hem bitkilerinize gübre , azot , co2 oluşturacak . Kendi kendine yetebilen bir sistem …
Sadece ufak bir sorununuz var bence . Modül LED’ler de bu şekilde kırmızı , mavi gibi renkler kullanmak çekilen wattan zarar etmek demektir . Üstelik fotosenteze %1 katkısı olduğunu bile sanmıyorum. Sadece gün ışığı , ve beyazı karıştırmanızı tavsiye ederim . Gerisi anlamsız kanımca . Baktığım zaman 5 beyaz 5 günışığı görüyorum (yanılmıyorsam) . Bunların her biri 2 Watt desek (ki modül ledler üzerinde direnç bulundurur alınan ışık 2 Watt gücünde değildir bir kısmı dirençlere harcanır ) , kocaman akvaryum 20 watt dan az ışık alıyor . Işığı konumlandırdığınız yüksekliği de düşünürsek siz hesaplayın artık .
Bu arada ben de bu şekilde topraklı düşük destekli tankla ilerliyorum . Herşey yolunda .kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz .
İyi forumlar . [EDIT]compassheart1,2024-02-28 01:18:43[/EDIT]
Bitkilere Sıçrayan Yosun Problemi
Merhaba
Bu aralar patlak verdi demişsiniz .
Bence naçizane fikrim , bunun üstünde durmak lazım . Yemleme mi arttı ? Excel kullandım demişsiniz , acaba bakteri kültürüne mi bir miktar zarar verildi ? Bu soruları düşünmek lazım .
Çözüm önerim : 10-15 adet su marulu eklemek . Pistia ydı adı sanırım . Hem bir miktar ışığı kesecek , hemde genel olarak yosuna sebep olan besinleri tüketecek . Deneyin isterseniz .
Merhaba
Bu aralar patlak verdi demişsiniz .
Bence naçizane fikrim , bunun üstünde durmak lazım . Yemleme mi arttı ? Excel kullandım demişsiniz , acaba bakteri kültürüne mi bir miktar zarar verildi ? Bu soruları düşünmek lazım .
Çözüm önerim : 10-15 adet su marulu eklemek . Pistia ydı adı sanırım . Hem bir miktar ışığı kesecek , hemde genel olarak yosuna sebep olan besinleri tüketecek . Deneyin isterseniz .
Low Tech E Dönüş
Güncelleme :26.02.2024
Eklediğim küçük iç filtre suyu kristal netliğe ulaştırdı . Geçeleri kapatıyorum . Bir sorun yok
. 5 adet amber tetra eklendi . Çok kısa sürede adapte oldular .
Zeytin bitkisinin kırmızı türü 2-3 adet eklendi .
Bu arada gübreleme 0 , su değişimi 0 , temizlik 0,yemleme 0 A yakın .
Sadece ışıklar kapanıp açılıyor . Başka hiçbir şey yapılmıyor akvaryuma .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241655161.jpg[/IMG]
Güncelleme :26.02.2024
Eklediğim küçük iç filtre suyu kristal netliğe ulaştırdı . Geçeleri kapatıyorum . Bir sorun yok
. 5 adet amber tetra eklendi . Çok kısa sürede adapte oldular .
Zeytin bitkisinin kırmızı türü 2-3 adet eklendi .
Bu arada gübreleme 0 , su değişimi 0 , temizlik 0,yemleme 0 A yakın .
Sadece ışıklar kapanıp açılıyor . Başka hiçbir şey yapılmıyor akvaryuma .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241654591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237928/260220241655161.jpg[/IMG]
Bitkilerim Çok Kızardı
Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler .
Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler .
Pipo Filtreyi Ne Sıklıkla Yitemizlemeliyim
[QUOTE=Alp3]
Filtre temizlenir hocam o sünger kısmı akvaryumdan alınan su ile duruma bağlı 2 3 haftada bir temizlenir.Geceleri filtreyi kapatırsanız da oluşturduğunuz bakteri kültürü ölür diye biliyorum?
Bir kaba akvaryumdan aldığınız suyu biraz doldurun sünger kısmını içine sokup bir kaç defa sıkarak temizleyin. 20 ltde fazla yemleme yapmıyorsanız ve canlı sayısı çok değilse, ki olmamalı da, boyutuna da bağlı olarak 2 3 haftada bir bu şekilde temizlemeniz yeterli olacaktır. [/QUOTE]
Selam dostum ezbere konuşmuşsun .
Pipo filtre akvaryumdaki oluşan atıkları kendine çeker . Orada bir tortu oluşur . Tortu yararlı bakteriler için besin demektir . Doğal olarak bakteriler süngerde kolonileşir . İster akvaryumdan aldığınız suyla ister başka bir suya sıkın , tortunun yanı sıra bakterileri de uzaklaştırmış olursunuz . Bunun devamında balık hastalıkları , amonyak artışı , suda bulanıklaşma , kristal suyu kaybetme gibi gibi türlü sorunlar sizi bekler .
İnanmıyorsanız düzenli temizleyin . Sonuç hep aynı olacak . İyi hobiler .
[QUOTE=Alp3]
Filtre temizlenir hocam o sünger kısmı akvaryumdan alınan su ile duruma bağlı 2 3 haftada bir temizlenir.Geceleri filtreyi kapatırsanız da oluşturduğunuz bakteri kültürü ölür diye biliyorum?
Bir kaba akvaryumdan aldığınız suyu biraz doldurun sünger kısmını içine sokup bir kaç defa sıkarak temizleyin. 20 ltde fazla yemleme yapmıyorsanız ve canlı sayısı çok değilse, ki olmamalı da, boyutuna da bağlı olarak 2 3 haftada bir bu şekilde temizlemeniz yeterli olacaktır. [/QUOTE]
Selam dostum ezbere konuşmuşsun .
Pipo filtre akvaryumdaki oluşan atıkları kendine çeker . Orada bir tortu oluşur . Tortu yararlı bakteriler için besin demektir . Doğal olarak bakteriler süngerde kolonileşir . İster akvaryumdan aldığınız suyla ister başka bir suya sıkın , tortunun yanı sıra bakterileri de uzaklaştırmış olursunuz . Bunun devamında balık hastalıkları , amonyak artışı , suda bulanıklaşma , kristal suyu kaybetme gibi gibi türlü sorunlar sizi bekler .
İnanmıyorsanız düzenli temizleyin . Sonuç hep aynı olacak . İyi hobiler .
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
