ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Amatormolly
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2019 19:41
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2019 21:43
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Reşat şil
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Reşat şil
SON 6 MESAJI
Balıgım Hamile Mi?
Şuan ayırmalımıyum yoksa ilerleyen süreçte mi? Bide saklama kabından kastınızı tam olarak anlamadım internetten de bakmaya çalıştım ama bulamadım [QUOTE=Beta_balik]Hamile gibi duruyor. Eğer elinizde başka akvaryum varsa ona alın hamile balıkları. Yoksa yavruluk yerine saklama kabı daha iyidir. Yavrular için üretim filtresi diye de geçen pipo filtre daha iyidir. Birde hamile olduğunu düşündüğünüz balığı sorarken ayrı konu açmak yerine eski konulara mesaj yazın.[/QUOTE]
Şuan ayırmalımıyum yoksa ilerleyen süreçte mi? Bide saklama kabından kastınızı tam olarak anlamadım internetten de bakmaya çalıştım ama bulamadım [QUOTE=Beta_balik]Hamile gibi duruyor. Eğer elinizde başka akvaryum varsa ona alın hamile balıkları. Yoksa yavruluk yerine saklama kabı daha iyidir. Yavrular için üretim filtresi diye de geçen pipo filtre daha iyidir. Birde hamile olduğunu düşündüğünüz balığı sorarken ayrı konu açmak yerine eski konulara mesaj yazın.[/QUOTE]
Balıgım Hamile Mi?
Merhabalar. Göbeğindeki şişlik diğerlerine göre normal değil. Sizce balığım hamile mi? Ve pipo filtre değil iç filtre kullanıyorum suya akış salıyor balıklardan aldığım yavru beni mutlu ettiği için ve hobimi arttırdığı için yavru almayı istiyorum. Kullandığım filtre buna uygun mu? Teşekkürler [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192354551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192355071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192355201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192355311.jpg[/IMG]
Merhabalar. Göbeğindeki şişlik diğerlerine göre normal değil. Sizce balığım hamile mi? Ve pipo filtre değil iç filtre kullanıyorum suya akış salıyor balıklardan aldığım yavru beni mutlu ettiği için ve hobimi arttırdığı için yavru almayı istiyorum. Kullandığım filtre buna uygun mu? Teşekkürler [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192354551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192355071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192355201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/170820192355311.jpg[/IMG]
Molly Balığımın Cinsiyeti Ne?
[QUOTE=LepistesDüşkünü]Dostum balıklar havasız kalmış o yüzden hepsi yukarıda geziniyor. Bi hava motoru tak veya iç filtreyi su çıkış borusu suyun üzerini dalgalandıracak hizada tak.[:iyi:][/QUOTE]
5 tanesini yeni aldığımdan dolayı öyle oldu sanırsam. Hava filtresini dışarı doğru bıraktığımda fazla dalga yapıyor bu şekilde suyun fazla akışını engellemek için önünde engel bulunuyor. Hangisi uygundur?
[QUOTE=Beta_balik]Cinsiyet ayrımında önce akvaryum hakkında tavsiye almalısınız. Çünkü çok küçük ve yanlış.
1) Moliler için en az 60 litrelik bir akvaryum lazım. Sizin akvaryumunuz ise hem çok küçük, hem de kalabalık. Ayrıca moli balığı canlı doğuran gurubuna girer, hızlı ve kolay ürer. Yani bir süre sonra akvaryumunuz hiç yetmeyecektir.
2) Akvaryumun içinde boyalı ve renkli herhangi birşey bulundurmamalısınız. Bu objeler bir süre sonra suya salınım yapacaktır ve suyu bozacaktır. Yani kumunuz yanlış. Onu çıkarmalısınız. Ayrıca moliler bitkili akvaryumda beslenmeli. Ki sizin akvaryumunuzda hiç bitki yok.
Bu arada moliler 1e3d şeklinde bakılmalı.
1. fotoğraftanki sarı olan erkek.
2., 3. ve 4. fotoğrafta ışık yansıma yapmış tam belli değil.
5. fotoğraftaki erkek.
6. sı erkek.
7. si biraz bulanık çıkmış, belli değil.
8. si de dişi.
Gonopod adlı organlarından cinsiyet ayrımı yapabilirsiniz. erkeklerin alt yüzgeci olması gereken yerde sivri bir çıkıntı vardır ve orada yüzgeç yoktur. Ama dişilerde bu organ bulunmaz, onun yerine yüzgeç vardır. Ve dişiler erkeklerden daha büyüktür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/130820192015271.jpg[/IMG] Bu erkek mesela.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/130820192015441.jpg[/IMG]
Pek emin değilim ama buda dişi. [/QUOTE]
Başlangıç akvaryumu olarak tecrübe kazanmak için bunu tercih ettim eğer yavru almayı başarırsa hiç şüphesiz büyük akvaryuma geçeceğim. Bu arada aldığım petshop 3 erkek 8 dişi olarak verdi 2 kılıç balığı var onlarında dişi olduğunu onlarında yavru vereceğini söyledi fakat internetten araştırdığım kadarıyla o mümkün değil görünüyor. Yorumunuz için Teşekkürler
[QUOTE=beratonur]
Lepisteslerin yukarıda yüzme eğilimi vardır ama moliler pek yüzeyde yüzmezler. Akvaryumun su değerlerinde bi problem var. Tüm balıklar yüzeyde duruyor ve nedeni büyük olasılık havasızlık. Çözümü için yukarıda yazmışlar. Su yüzeyinde iyi bir hareket olması lazım.
Ek olarak suda bulanıklık da var, nitrat patlaması da yaşanmış olabilir. [/QUOTE]
Sudaki bulanıklığın sebebi daha önce aynı akvaryumda 5 moli 1 kaplumbağa da mevcuttu fakat fazla kirlettiğinden dolayı kaplumbağayı iade edip yerine 8 tane daha balık almak zorunda kaldım. Havasızlığının sebebi acil çıkmam gerektiğinden dolayı poşetinden direk akvaryuma bıraktım. Öyle yapmamam gerekiyormuş sonradan öğrendim ama şimdilik ziyan yok ve mutlu görünüyorlar şükür 😊
[QUOTE=LepistesDüşkünü]Dostum balıklar havasız kalmış o yüzden hepsi yukarıda geziniyor. Bi hava motoru tak veya iç filtreyi su çıkış borusu suyun üzerini dalgalandıracak hizada tak.[:iyi:][/QUOTE]
5 tanesini yeni aldığımdan dolayı öyle oldu sanırsam. Hava filtresini dışarı doğru bıraktığımda fazla dalga yapıyor bu şekilde suyun fazla akışını engellemek için önünde engel bulunuyor. Hangisi uygundur?
[QUOTE=Beta_balik]Cinsiyet ayrımında önce akvaryum hakkında tavsiye almalısınız. Çünkü çok küçük ve yanlış.
1) Moliler için en az 60 litrelik bir akvaryum lazım. Sizin akvaryumunuz ise hem çok küçük, hem de kalabalık. Ayrıca moli balığı canlı doğuran gurubuna girer, hızlı ve kolay ürer. Yani bir süre sonra akvaryumunuz hiç yetmeyecektir.
2) Akvaryumun içinde boyalı ve renkli herhangi birşey bulundurmamalısınız. Bu objeler bir süre sonra suya salınım yapacaktır ve suyu bozacaktır. Yani kumunuz yanlış. Onu çıkarmalısınız. Ayrıca moliler bitkili akvaryumda beslenmeli. Ki sizin akvaryumunuzda hiç bitki yok.
Bu arada moliler 1e3d şeklinde bakılmalı.
1. fotoğraftanki sarı olan erkek.
2., 3. ve 4. fotoğrafta ışık yansıma yapmış tam belli değil.
5. fotoğraftaki erkek.
6. sı erkek.
7. si biraz bulanık çıkmış, belli değil.
8. si de dişi.
Gonopod adlı organlarından cinsiyet ayrımı yapabilirsiniz. erkeklerin alt yüzgeci olması gereken yerde sivri bir çıkıntı vardır ve orada yüzgeç yoktur. Ama dişilerde bu organ bulunmaz, onun yerine yüzgeç vardır. Ve dişiler erkeklerden daha büyüktür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/130820192015271.jpg[/IMG] Bu erkek mesela.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/130820192015441.jpg[/IMG]
Pek emin değilim ama buda dişi. [/QUOTE]
Başlangıç akvaryumu olarak tecrübe kazanmak için bunu tercih ettim eğer yavru almayı başarırsa hiç şüphesiz büyük akvaryuma geçeceğim. Bu arada aldığım petshop 3 erkek 8 dişi olarak verdi 2 kılıç balığı var onlarında dişi olduğunu onlarında yavru vereceğini söyledi fakat internetten araştırdığım kadarıyla o mümkün değil görünüyor. Yorumunuz için Teşekkürler
[QUOTE=beratonur]
Lepisteslerin yukarıda yüzme eğilimi vardır ama moliler pek yüzeyde yüzmezler. Akvaryumun su değerlerinde bi problem var. Tüm balıklar yüzeyde duruyor ve nedeni büyük olasılık havasızlık. Çözümü için yukarıda yazmışlar. Su yüzeyinde iyi bir hareket olması lazım.
Ek olarak suda bulanıklık da var, nitrat patlaması da yaşanmış olabilir. [/QUOTE]
Sudaki bulanıklığın sebebi daha önce aynı akvaryumda 5 moli 1 kaplumbağa da mevcuttu fakat fazla kirlettiğinden dolayı kaplumbağayı iade edip yerine 8 tane daha balık almak zorunda kaldım. Havasızlığının sebebi acil çıkmam gerektiğinden dolayı poşetinden direk akvaryuma bıraktım. Öyle yapmamam gerekiyormuş sonradan öğrendim ama şimdilik ziyan yok ve mutlu görünüyorlar şükür 😊
Molly Balığımın Cinsiyeti Ne?
[QUOTE=YigitAlpCicek]Selam ben diğer konuda yazmıştım görmemiştiniz siyah dişi sarı da erkeğe benziyor.[/QUOTE]. Selam. Net bir bilgi almak istersem ne yapmam lazım.
[QUOTE=YigitAlpCicek]Selam ben diğer konuda yazmıştım görmemiştiniz siyah dişi sarı da erkeğe benziyor.[/QUOTE]. Selam. Net bir bilgi almak istersem ne yapmam lazım.
Molly Balığımın Cinsiyeti Ne?
Balık beslemeye yeni başladım aldığım petshop çok bilgili görünmüyordu diye sizden yardım almakta fayda var diye düşündüm. Cinsiyetlerini yazarsanız sevinirim. Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191952331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191952461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191953001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191955551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191957111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191957261.jpg[/IMG][EDIT]Amatormolly,2019-08-13 19:57:34[/EDIT]
Balık beslemeye yeni başladım aldığım petshop çok bilgili görünmüyordu diye sizden yardım almakta fayda var diye düşündüm. Cinsiyetlerini yazarsanız sevinirim. Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191952331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191952461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191953001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191955551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191956591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191957111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191957261.jpg[/IMG][EDIT]Amatormolly,2019-08-13 19:57:34[/EDIT]
Balığımın Cinsi Ne
Molly cinsinden balık aldım. Henüz yeni başladığımdan dolayı cinsiyet ayrımı yapmak gerçekten zor. Yardımcı olabilirmisiniz? Dişi ve erkek sayısı uygunmudur? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191947061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191947361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191947501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191948031.jpg[/IMG]
Molly cinsinden balık aldım. Henüz yeni başladığımdan dolayı cinsiyet ayrımı yapmak gerçekten zor. Yardımcı olabilirmisiniz? Dişi ve erkek sayısı uygunmudur? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191946541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191947061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191947361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191947501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216963/130820191948031.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
