ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sezin26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ağustos 2019 18:12
Son Ziyaret:
26 Ekim 2020 13:00
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sezin Akyol
Doğum Tarihi:
27 Şubat 2002
Yaş:
24
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
DerinAkyol
SON 10 MESAJI
Uzun Süreli Nitrat Sorunu
[QUOTE=Carl]
Resim atmanız mümkün mü ? Profil resminizden görebildiğim kadarı ile akvaryumunda boyalı taşlar mevcut ayrıca hacim,tankın içinde ki bitki,sıcaklık vb. şeyleri yazmamışsınız.[/QUOTE]
Akvaryumda renkli taş kullanmıyorum.
Lav kırığı var. Bitki olarak su mercimeği kullanıyorum. Hacim 4,5 litre. Isıtıcı, filtre yok. Yem olarak tetra beta pul yem ve karides kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216771/010920192036031.jpg[/IMG]
Bu fotoğraf anubas çürümeden öncesine ait. Normalde anubas yok.
Dün akvaryumu kimyasal bir maddeyle temizledim. Eşyalarını yıkayıp güneşte kuruttum. İyileşene kadar dip çekimi iyi temizlesin diye taş, bitki vs. koymayacağım. Şu an içinde sadece balık ve salyangoz var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216771/010920192054021.jpg[/IMG]
[QUOTE=Carl]
Resim atmanız mümkün mü ? Profil resminizden görebildiğim kadarı ile akvaryumunda boyalı taşlar mevcut ayrıca hacim,tankın içinde ki bitki,sıcaklık vb. şeyleri yazmamışsınız.[/QUOTE]
Akvaryumda renkli taş kullanmıyorum.
Lav kırığı var. Bitki olarak su mercimeği kullanıyorum. Hacim 4,5 litre. Isıtıcı, filtre yok. Yem olarak tetra beta pul yem ve karides kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216771/010920192036031.jpg[/IMG]
Bu fotoğraf anubas çürümeden öncesine ait. Normalde anubas yok.
Dün akvaryumu kimyasal bir maddeyle temizledim. Eşyalarını yıkayıp güneşte kuruttum. İyileşene kadar dip çekimi iyi temizlesin diye taş, bitki vs. koymayacağım. Şu an içinde sadece balık ve salyangoz var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216771/010920192054021.jpg[/IMG]
Uzun Süreli Nitrat Sorunu
Merhaba
Yaklaşık 2-3 hafta önce akvaryumda çürüyen bitki yüzünden akvaryumda nitrat zehirlenmesi olmuştu. [:((]Her gün su değişimi yapmama rağmen balığımın başının iki yanındaki kırmızı çizgiler ve gözlerindeki kahvererngilik hala duruyor. Ayrıca akvaryum suyu hala kötü kokuyor ve balık, zehirlenme ilk başladığından beri hiç köpük yapmadı.[:'(]İlaç kullanmadım ama nitratı düşürsün diye su mercimeği bile koydum. Mercimeklerin kökleri gittikçe azaldı ve su mercimeklerinin kendisi de azaldı. (Balık kökleri koparıyor sanırım.)
Akvaryumda uzun süredir nitrat sorunu var. Yarın su mercimeklerini temelli ayırıp akvaryumu köpükle yıkayacağım. Taşlar vs. her şeyi yıkayıp geri koyucam. Belki faydası olur.
Sizce ne yapmalıyım?[:?]
Şimdiden teşekkürler.
[EDIT]Sezin26,2019-08-31 08:30:40[/EDIT]
Merhaba
Yaklaşık 2-3 hafta önce akvaryumda çürüyen bitki yüzünden akvaryumda nitrat zehirlenmesi olmuştu. [:((]Her gün su değişimi yapmama rağmen balığımın başının iki yanındaki kırmızı çizgiler ve gözlerindeki kahvererngilik hala duruyor. Ayrıca akvaryum suyu hala kötü kokuyor ve balık, zehirlenme ilk başladığından beri hiç köpük yapmadı.[:'(]İlaç kullanmadım ama nitratı düşürsün diye su mercimeği bile koydum. Mercimeklerin kökleri gittikçe azaldı ve su mercimeklerinin kendisi de azaldı. (Balık kökleri koparıyor sanırım.)
Akvaryumda uzun süredir nitrat sorunu var. Yarın su mercimeklerini temelli ayırıp akvaryumu köpükle yıkayacağım. Taşlar vs. her şeyi yıkayıp geri koyucam. Belki faydası olur.
Sizce ne yapmalıyım?[:?]
Şimdiden teşekkürler.
[EDIT]Sezin26,2019-08-31 08:30:40[/EDIT]
Beta Balığı Zehirlenme
Birkaç gün önce forumda “Balığıma ne oldu.” Başlığını açmıştım. Akvaryuma koyduğum birki çürümüştü ve balığım nitrat zehirlenmesi olmuştu. Su değişimiyle tedavi etmeye çalışıyordum. Yarım saat önce şehir dışından eve geldim. Yolculuk boyunca balık akvaryumun içi su dolu bir şekilde yolculuk yaptı. Eve geldiğimde suyunu değiştirdim çünkü suyu akşam değiştirmiş olmama rağmen kokuyordu. Su değişimi yaptıktan sonra karnının beyazladığını gördüm. Başının iki yanındaki kırmızı çizgiler hala var. Devamlı ağzını açıp kapatıyor ve nefes almaya çalışıyor. Suyun üstünde öylece ölü gibi duruyor sadece tıklatınca hareket ediyor. Aynaya kabarmasında bir sıkıntı yok. Renkleri solgun ve balık çok halsiz.
Fotoğrafını bir türlü çekemedim çünkü telefonu görünce kabarıyor ve hareket ediyor.
Sizce balığıma ne olmuş olabilir?[:'(]
Şimden teşekkürler.[EDIT]Sezin26,2019-08-15 14:17:59[/EDIT]
Birkaç gün önce forumda “Balığıma ne oldu.” Başlığını açmıştım. Akvaryuma koyduğum birki çürümüştü ve balığım nitrat zehirlenmesi olmuştu. Su değişimiyle tedavi etmeye çalışıyordum. Yarım saat önce şehir dışından eve geldim. Yolculuk boyunca balık akvaryumun içi su dolu bir şekilde yolculuk yaptı. Eve geldiğimde suyunu değiştirdim çünkü suyu akşam değiştirmiş olmama rağmen kokuyordu. Su değişimi yaptıktan sonra karnının beyazladığını gördüm. Başının iki yanındaki kırmızı çizgiler hala var. Devamlı ağzını açıp kapatıyor ve nefes almaya çalışıyor. Suyun üstünde öylece ölü gibi duruyor sadece tıklatınca hareket ediyor. Aynaya kabarmasında bir sıkıntı yok. Renkleri solgun ve balık çok halsiz.
Fotoğrafını bir türlü çekemedim çünkü telefonu görünce kabarıyor ve hareket ediyor.
Sizce balığıma ne olmuş olabilir?[:'(]
Şimden teşekkürler.[EDIT]Sezin26,2019-08-15 14:17:59[/EDIT]
Balığıma Ne Oldu
[QUOTE=wolfson]Evet nitrat sorunu yaşıyorsunuz ya yemlemeyi çok yapıyorsunuz ya hacim az yada dip çekimi yeterli değil [/QUOTE]
Haklısınız büyük ihtimalle hacim yetersizliğinden.
[QUOTE=Alper altuğ]
Suyunuzu değiştirin %80 büyük ihtimalle nitrat yükselmiş olabilir ama balığınızdaki durum hastalıkta olabilir.değişimden sonra gözlemleyin ona göre tedaviye bakarız[/QUOTE]
Teşekkürler, su değişiminden sonra koyu kahverengi lekeler azaldı yapabileceğim başka bir şey var mı ?
Nitrat zehirlenmesi balık için ölümcül mü? Ne kadar zamanda iyileşir?
[QUOTE=wolfson]Evet nitrat sorunu yaşıyorsunuz ya yemlemeyi çok yapıyorsunuz ya hacim az yada dip çekimi yeterli değil [/QUOTE]
Haklısınız büyük ihtimalle hacim yetersizliğinden.
[QUOTE=Alper altuğ]
Suyunuzu değiştirin %80 büyük ihtimalle nitrat yükselmiş olabilir ama balığınızdaki durum hastalıkta olabilir.değişimden sonra gözlemleyin ona göre tedaviye bakarız[/QUOTE]
Teşekkürler, su değişiminden sonra koyu kahverengi lekeler azaldı yapabileceğim başka bir şey var mı ?
Nitrat zehirlenmesi balık için ölümcül mü? Ne kadar zamanda iyileşir?
Balığıma Ne Oldu
1 hafta önce 7 yapraklı bir anubas bitkisi almıştım. Yavaş yavaş yaprakları dökülmeye başladı ve dökülen yaprakları da suyun içindeydi. Dün akvaryum suyu çok kötü kokmaya başladı. Suyunu değiştirirken geriye kalan yaprakları da döküldü. Şu an su dolu kavanozun içinde duruyor. Balığım dün akşam plastik bitkisinin altında saklanıyordu galiba stres olmuş. Bu sabah baktığımda başının iki yanında koyu kahverengi çizgiler vardı. Balığın gözleri normalde maviydi ama şu an gözleri de koyu kahverengi olmuş. Dipte öylece duruyor. Yanına gelince yüzeye çıkıyor, nefes alıyor, ben gidince geri iniyor. Sizce ne olmuş olabilir bitkiden mi zehirlendi?[:((]
Şimdiden teşekkürler.
1 hafta önce 7 yapraklı bir anubas bitkisi almıştım. Yavaş yavaş yaprakları dökülmeye başladı ve dökülen yaprakları da suyun içindeydi. Dün akvaryum suyu çok kötü kokmaya başladı. Suyunu değiştirirken geriye kalan yaprakları da döküldü. Şu an su dolu kavanozun içinde duruyor. Balığım dün akşam plastik bitkisinin altında saklanıyordu galiba stres olmuş. Bu sabah baktığımda başının iki yanında koyu kahverengi çizgiler vardı. Balığın gözleri normalde maviydi ama şu an gözleri de koyu kahverengi olmuş. Dipte öylece duruyor. Yanına gelince yüzeye çıkıyor, nefes alıyor, ben gidince geri iniyor. Sizce ne olmuş olabilir bitkiden mi zehirlendi?[:((]
Şimdiden teşekkürler.
Bitkiye Ne Oldu?
Sanarım bitki öldü :)
Akvaryumun suyu çok kötü kokmaya başlamıştı, balık durgundu. Ben de suyunu değiştirdim. Değiştirirken farkettim geriye kalan 5 yaprağının 3’ü de koptu.
Su dolu bir kavanozun içine kopan yapraklarıyla beraber birkiyi de koydum. Pet shoptaki adam anubas bitkisi olduğunu söylemişti. Ama nasıl bu kadar dayanıksız olduğunu anlamadım. [:?]
Sanarım bitki öldü :)
Akvaryumun suyu çok kötü kokmaya başlamıştı, balık durgundu. Ben de suyunu değiştirdim. Değiştirirken farkettim geriye kalan 5 yaprağının 3’ü de koptu.
Su dolu bir kavanozun içine kopan yapraklarıyla beraber birkiyi de koydum. Pet shoptaki adam anubas bitkisi olduğunu söylemişti. Ama nasıl bu kadar dayanıksız olduğunu anlamadım. [:?]
Bitkiye Ne Oldu?
[QUOTE=erdalakçay]Merhaba, hareket halindeylen bitkinin yaprakları ezilmiş ve kopmuş görünüyor.Tekrardan o yapraktan kök çıkması zor..Rizom olan tarafı kuma gömmeden akvaryumda muhafaza edin..Kopan yaprakları da atmanıza gerek yok bir yere sabitleyin belki köklenir , zor bir ihtimal olsa da..[/QUOTE]
Sabitlemesem ve suyun içinde yüzseler de kökleri çıkar mı? Yoksa sabitlemelimiyim ?
[QUOTE=erdalakçay]Merhaba, hareket halindeylen bitkinin yaprakları ezilmiş ve kopmuş görünüyor.Tekrardan o yapraktan kök çıkması zor..Rizom olan tarafı kuma gömmeden akvaryumda muhafaza edin..Kopan yaprakları da atmanıza gerek yok bir yere sabitleyin belki köklenir , zor bir ihtimal olsa da..[/QUOTE]
Sabitlemesem ve suyun içinde yüzseler de kökleri çıkar mı? Yoksa sabitlemelimiyim ?
Bitkiye Ne Oldu?
Selam
Kısa zaman önce ısıtıcısız, filtresiz, dibinde lav kırığı olan 4 tl akvaryumuma 7 yapraklı bir anubas bitkisi almıştım. Şehir dışına çıkarken akvaryumumu da içi su doluyken yanımda götürdüm. Geldiğimde bitkinin iki yaprağı kopmuştu ve kopan yerlerinde siyahlık vardı. İki yaprak da 1-2 gündür akvaryumun içinde yüzüyor. Sizce bitkime ne olmuş olabilir ve yaprakları içinden alayım mı yoksa kökleri yeniden çıkar mı?
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216771/100820191623481.jpg[/IMG][EDIT]Sezin26,2019-08-10 16:23:54[/EDIT]
Selam
Kısa zaman önce ısıtıcısız, filtresiz, dibinde lav kırığı olan 4 tl akvaryumuma 7 yapraklı bir anubas bitkisi almıştım. Şehir dışına çıkarken akvaryumumu da içi su doluyken yanımda götürdüm. Geldiğimde bitkinin iki yaprağı kopmuştu ve kopan yerlerinde siyahlık vardı. İki yaprak da 1-2 gündür akvaryumun içinde yüzüyor. Sizce bitkime ne olmuş olabilir ve yaprakları içinden alayım mı yoksa kökleri yeniden çıkar mı?
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216771/100820191623481.jpg[/IMG][EDIT]Sezin26,2019-08-10 16:23:54[/EDIT]
Betam Su Altinda Yan Duruyor
[QUOTE=Density]Akvaryumun (eski) beta için küçüktü ve ne diyeyim yalan yok kötü bir akvaryumdu akvaryumu neler harikada buyutucektim balığımı da aldığım yerden ilacını alırım ama bi sorun daha var kuyruk erimesi var ama neden yan duruyor her gördüğüm beta düz su üstünde bu anca yatiyor .d[/QUOTE]
Hastalığından dolayıdır. Hastalığı iyileştikten sonra da yan durmaya devam ederse bir sıkıntısı olabilir.
[QUOTE=Density]Akvaryumun (eski) beta için küçüktü ve ne diyeyim yalan yok kötü bir akvaryumdu akvaryumu neler harikada buyutucektim balığımı da aldığım yerden ilacını alırım ama bi sorun daha var kuyruk erimesi var ama neden yan duruyor her gördüğüm beta düz su üstünde bu anca yatiyor .d[/QUOTE]
Hastalığından dolayıdır. Hastalığı iyileştikten sonra da yan durmaya devam ederse bir sıkıntısı olabilir.
Beta Balığı Kuyruk Erimesi.
Ara sıra canlı yem verirsen biraz toparlar.
O kadar küçük hacimdeki akvaryumlara ısıtıcı koyulmuyor diye biliyorum.
Eğer yoksa hastalığı iyileşene kadar japonları 7 lt lik akvaryuma koy, beta 30 lt de tek başına ısıtıcıyla yaşasın.
[QUOTE=Yunus Karagül]2 gunde bir bardak su değişimi olurmu.
[:?]Arkadaşlar başka yapcağım şey yokmu[:?][/QUOTE]
Ara sıra canlı yem verirsen biraz toparlar.
O kadar küçük hacimdeki akvaryumlara ısıtıcı koyulmuyor diye biliyorum.
Eğer yoksa hastalığı iyileşene kadar japonları 7 lt lik akvaryuma koy, beta 30 lt de tek başına ısıtıcıyla yaşasın.
[QUOTE=Yunus Karagül]2 gunde bir bardak su değişimi olurmu.
[:?]Arkadaşlar başka yapcağım şey yokmu[:?][/QUOTE]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Pleksi İle Sump Yaptım Me0, 14:17
Filtre ve Sump Yapımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
