ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Temmuz 2019 09:33
Son Ziyaret:
01 Eylül 2019 00:43
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ruşen cengiz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ruşen cengiz
SON 9 MESAJI
Betta İçin Su Düzenleyici
[QUOTE=eminylmaz]Eger baligin resmi bu ise ciddi bir durum yok biraz canli yem ve vitamin talviyesiyle daha iyi duruma gelir[/QUOTE]
Ben de aynı fikirdeyim, gerçekten kötü durumdaki bir balık aynaya kabarmıyor, görmezden geliyor veya kaçıyor, hatta benimki akvaryumdan dışarı atlamıştı[:(] sadece strese girmiş ve yetersiz beslenmiş olabilir. Bende sera kurutulmuş kan kurdu var. Sabah sarımsaklı yem öğle kan kurdu akşam bettagran gibi çeşitli bir beslenme sunarsaniz belki daha mutlu olur[:)]
Bir de Atison's betta food var bende, onu da çok iştahla yiyor beta
[QUOTE=eminylmaz]Eger baligin resmi bu ise ciddi bir durum yok biraz canli yem ve vitamin talviyesiyle daha iyi duruma gelir[/QUOTE]
Ben de aynı fikirdeyim, gerçekten kötü durumdaki bir balık aynaya kabarmıyor, görmezden geliyor veya kaçıyor, hatta benimki akvaryumdan dışarı atlamıştı[:(] sadece strese girmiş ve yetersiz beslenmiş olabilir. Bende sera kurutulmuş kan kurdu var. Sabah sarımsaklı yem öğle kan kurdu akşam bettagran gibi çeşitli bir beslenme sunarsaniz belki daha mutlu olur[:)]
Bir de Atison's betta food var bende, onu da çok iştahla yiyor beta
Bettamda Mantar Varmı Nasıl Anlayabilirim ?
Kuyruğunda yapışma var gibi duruyor. Kuyruğunun yırtılma sebebi akvaryumdaki yapay bitki olabilir. Mantar varsa kaşınmak için yapay bitkilere sürtünüp kuyruğa zarar verebiliyorlarmış. Beta için plastik değil ipek yapay bitkiler ve kesinlikle boyasız kum tercih edilmeli... Mantar için kaya tuzu banyosu iyi geliyor. Ama sanırım kuyruk daha büyük bir mesele, önce onunla ilgilenmeniz daha iyi gibi. Farklı yemler özellikle canlı veya kurutulmuş yemler de iyileşmesini hızlandırıyor. Dinlendirilmis musluk suyu damacana suyundan daha iyi demişlerdi... Umarım iyileşir bettanız
Kuyruğunda yapışma var gibi duruyor. Kuyruğunun yırtılma sebebi akvaryumdaki yapay bitki olabilir. Mantar varsa kaşınmak için yapay bitkilere sürtünüp kuyruğa zarar verebiliyorlarmış. Beta için plastik değil ipek yapay bitkiler ve kesinlikle boyasız kum tercih edilmeli... Mantar için kaya tuzu banyosu iyi geliyor. Ama sanırım kuyruk daha büyük bir mesele, önce onunla ilgilenmeniz daha iyi gibi. Farklı yemler özellikle canlı veya kurutulmuş yemler de iyileşmesini hızlandırıyor. Dinlendirilmis musluk suyu damacana suyundan daha iyi demişlerdi... Umarım iyileşir bettanız
Betta İçin Su Düzenleyici
Benim balığımda da bahsettiğiniz durumlar mevcuttu. Arkadaşlar sağolsunlar, yardımcı oldular. Kaya tuzu banyosu çok iyi geldi. Catappa yaprağı da işe yarıyor ama zamanla... En önce 3 gün metilen mavisi uyguladım. Daha Sık su değişimi yaptım. Bir de fishtavit vitamin verdim. Ben bunu almıştım ama betalara özel vitaminler var sanırım, yeni alacaksanız onlardan tercih edebilirsiniz.
Benim balığımda da bahsettiğiniz durumlar mevcuttu. Arkadaşlar sağolsunlar, yardımcı oldular. Kaya tuzu banyosu çok iyi geldi. Catappa yaprağı da işe yarıyor ama zamanla... En önce 3 gün metilen mavisi uyguladım. Daha Sık su değişimi yaptım. Bir de fishtavit vitamin verdim. Ben bunu almıştım ama betalara özel vitaminler var sanırım, yeni alacaksanız onlardan tercih edebilirsiniz.
Betta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=utkuulu]
Musluk suyu damacanaya gore daha iyi, dinlendirip ozellikle isi esitlemeniz cok guzel oldukca onemli bu, buyuk geldiginden zannetmiyorum, ben de epey buyuk bir discus yemi kullaniyorum suan ayarlayamadigim icin, yiyemesse once parcalayip sonra parcalari yiyor, buyuk ihtimal sevmemistir, metilen tedavisi bitince guzel su degisimi ile metilensiz suya gecmek gerekir, bazi parcalari maviye boyamis olabilir metilen normal bir durum. Yem olarak ozelyem gibi sitelerde direk baligin turune gore secebiliyorsunuz, bu tarz sitelerde betta kategorilerine bakip sera tetra gibi bilindik markalardan alirsaniz genellike sorun çıkmaz, yemleri ufak alip bittikce tekrar alin bekleyen yemler besin degerlerini kaybediyor. Iki uc cesit yem alip sabah birini aksam birini diye farkli farkli verirseniz guzel bir beslenme olur. Kum size bahsettigim bakteri kulturu mevzusu icin onemli, turu ise betta icin cok cok onemli degil, cogu kum uyar, eklediginiz (veya daha uzun sure icerisinde kendi olusan) su temizleyici bakterilerin yerlesecegi yere ihtiyaci var, dış filtreli kurulumlarda bu bakterilerin yerlesecegi yer sağlamaya calisiriz genis gozenekli malzemeler ile. Tabanda 2-3 cm lik kum da bakterilerin yerlesebilecegi bir ortam yaratiyor, betta uygun bitkilerden cok hoslanan bir balik, ustelik bu bitkiler de yine bahsettigim nitrat vs dusurdugunden bu anlamda da kolaylik saglar. Betta akvaryumlari yuzey akintisi istenmeyen kurulumlardir, yuzey akintisi cogu cins icin suyun oksijenlenebilmesi icin gerekliyken betta labirentli oldugundan istediginde cikip hava alabiliyor, akinti sevmediginden dolayi genellikle ic veya dis filtre tercih edilmiyor, bitkiler ile bir nevi biyolojik filtrasyon saglaniyor. Bu mantikta dusunurseniz guzel olur. Kopuk yapmasi ciftlesecek kadar rahat oldugunu gosterir yani iyiye isaret [:iyi:] [/QUOTE]
Yine rahatsız edeceğim ama kumu araştırdım, ölçüleri var, 1-3 mm, 2-3 mm...gibi. ne boyutta almam daha iyi olur ve 2 kg yeterli mi mesela?
[QUOTE=utkuulu]
Musluk suyu damacanaya gore daha iyi, dinlendirip ozellikle isi esitlemeniz cok guzel oldukca onemli bu, buyuk geldiginden zannetmiyorum, ben de epey buyuk bir discus yemi kullaniyorum suan ayarlayamadigim icin, yiyemesse once parcalayip sonra parcalari yiyor, buyuk ihtimal sevmemistir, metilen tedavisi bitince guzel su degisimi ile metilensiz suya gecmek gerekir, bazi parcalari maviye boyamis olabilir metilen normal bir durum. Yem olarak ozelyem gibi sitelerde direk baligin turune gore secebiliyorsunuz, bu tarz sitelerde betta kategorilerine bakip sera tetra gibi bilindik markalardan alirsaniz genellike sorun çıkmaz, yemleri ufak alip bittikce tekrar alin bekleyen yemler besin degerlerini kaybediyor. Iki uc cesit yem alip sabah birini aksam birini diye farkli farkli verirseniz guzel bir beslenme olur. Kum size bahsettigim bakteri kulturu mevzusu icin onemli, turu ise betta icin cok cok onemli degil, cogu kum uyar, eklediginiz (veya daha uzun sure icerisinde kendi olusan) su temizleyici bakterilerin yerlesecegi yere ihtiyaci var, dış filtreli kurulumlarda bu bakterilerin yerlesecegi yer sağlamaya calisiriz genis gozenekli malzemeler ile. Tabanda 2-3 cm lik kum da bakterilerin yerlesebilecegi bir ortam yaratiyor, betta uygun bitkilerden cok hoslanan bir balik, ustelik bu bitkiler de yine bahsettigim nitrat vs dusurdugunden bu anlamda da kolaylik saglar. Betta akvaryumlari yuzey akintisi istenmeyen kurulumlardir, yuzey akintisi cogu cins icin suyun oksijenlenebilmesi icin gerekliyken betta labirentli oldugundan istediginde cikip hava alabiliyor, akinti sevmediginden dolayi genellikle ic veya dis filtre tercih edilmiyor, bitkiler ile bir nevi biyolojik filtrasyon saglaniyor. Bu mantikta dusunurseniz guzel olur. Kopuk yapmasi ciftlesecek kadar rahat oldugunu gosterir yani iyiye isaret [:iyi:] [/QUOTE]
Yine rahatsız edeceğim ama kumu araştırdım, ölçüleri var, 1-3 mm, 2-3 mm...gibi. ne boyutta almam daha iyi olur ve 2 kg yeterli mi mesela?
Betta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=Bilgekarga]Balık yeni geldiyse bir süre durgun oluyor alışmak için. Aynaya tepkisi nasıl peki? [/QUOTE]
Aynaya kabardı ilk defa, solungaçlarının altından etek gibi birşeyler çıkardı[:)]
Yeni yeni de köpük yapar oldu
[QUOTE=Bilgekarga]Balık yeni geldiyse bir süre durgun oluyor alışmak için. Aynaya tepkisi nasıl peki? [/QUOTE]
Aynaya kabardı ilk defa, solungaçlarının altından etek gibi birşeyler çıkardı[:)]
Yeni yeni de köpük yapar oldu
Betta Balığım Hasta Mı?
Beyza hanım, anubias veya pistia demiştiniz. Su mercimeği almayı düşünüyordum aslında, pistia mı su mercimeği mi tavsiye edersiniz? Anubias için de kuma ihtiyaç yok gibi görünüyor. Alınması gerekse çeşitli kumlar var, hangisini almalıyım?[:?]
[QUOTE=utkuulu]
Sadece gorunumunden yola cikarak soyledim normal de olabilir, standart olarak akvaryumunuzun hacminin %20 si kadar cesme suyunu doldurup 3 gun bekledikten sonra bu su kadar dipten su cekip yeni suyu eklemeniz gerekir, haftalik %20 su degisimi su degerlerinizi duzgun tutar, bunu yapmadikca baligin diskisi ve yenmeyen yemler suda balik icin zehirli olan nitrat vs. Maddelerin birikimine sebep olur, bir noktada hastaliklar baslar. Nitrat vs ile beslenen bakteriler var, bunlar sayesinde bu değerler dusuk tutulabiliyor, bakteri kulturu olarak satiliyor, en bilineni sera nitrivec, bundan edinirseniz genel anlamda daha güzel bakarsiniz, bahsettiklerim genel akvaryum bakimi, standart olarak yapilmasi gereken seyler suanki sordugunuz hastalik durumu ile ilgili degil. Akliniza takilan baska soru olursa da cevaplarim [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim, inanın çok ihtiyacım var, hayvancık rahat etsin istiyorum, düzene koyana, birbirimize alışana kadar bir süre rahatsız edeceğim sizleri[:)]
Musluk suyu kullanmıyorum, damacana suyu, ph 6.98, 1 gün kavanozda kutusunun yanında bekliyor, ısı eşitliği için, sonra kullanıyorum.
Bu arada ağzının kenarlarındaki beyazlıkta azalma var, metilen mavisi ve catappa işe yaramış olabilir. İlk zamanlar kaçarken şimdi aynaya kabarmaya başladı. Bugün ilk defa solungaçlarının içinden etekler çıktı[:)]
Bir de sarımsaklı yemi tükürüyor, taneler betagrandan iri, büyük gelip yiyemiyor da ondan mı çıkarıyor acaba, yoksa beğenmediğinden mı?
İkisinden de veriyordum, sırayla mı vermeliyim? Henüz canlı veya kurutulmuş yem alamadım, marka veya yer söyleyebilir misiniz yemler için? Genellikle alışveriş sitelerini kullanıyorum, yakınımda petshop yok.
Tekrardan teşekkür ederim
Beyza hanım, anubias veya pistia demiştiniz. Su mercimeği almayı düşünüyordum aslında, pistia mı su mercimeği mi tavsiye edersiniz? Anubias için de kuma ihtiyaç yok gibi görünüyor. Alınması gerekse çeşitli kumlar var, hangisini almalıyım?[:?]
[QUOTE=utkuulu]
Sadece gorunumunden yola cikarak soyledim normal de olabilir, standart olarak akvaryumunuzun hacminin %20 si kadar cesme suyunu doldurup 3 gun bekledikten sonra bu su kadar dipten su cekip yeni suyu eklemeniz gerekir, haftalik %20 su degisimi su degerlerinizi duzgun tutar, bunu yapmadikca baligin diskisi ve yenmeyen yemler suda balik icin zehirli olan nitrat vs. Maddelerin birikimine sebep olur, bir noktada hastaliklar baslar. Nitrat vs ile beslenen bakteriler var, bunlar sayesinde bu değerler dusuk tutulabiliyor, bakteri kulturu olarak satiliyor, en bilineni sera nitrivec, bundan edinirseniz genel anlamda daha güzel bakarsiniz, bahsettiklerim genel akvaryum bakimi, standart olarak yapilmasi gereken seyler suanki sordugunuz hastalik durumu ile ilgili degil. Akliniza takilan baska soru olursa da cevaplarim [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim, inanın çok ihtiyacım var, hayvancık rahat etsin istiyorum, düzene koyana, birbirimize alışana kadar bir süre rahatsız edeceğim sizleri[:)]
Musluk suyu kullanmıyorum, damacana suyu, ph 6.98, 1 gün kavanozda kutusunun yanında bekliyor, ısı eşitliği için, sonra kullanıyorum.
Bu arada ağzının kenarlarındaki beyazlıkta azalma var, metilen mavisi ve catappa işe yaramış olabilir. İlk zamanlar kaçarken şimdi aynaya kabarmaya başladı. Bugün ilk defa solungaçlarının içinden etekler çıktı[:)]
Bir de sarımsaklı yemi tükürüyor, taneler betagrandan iri, büyük gelip yiyemiyor da ondan mı çıkarıyor acaba, yoksa beğenmediğinden mı?
İkisinden de veriyordum, sırayla mı vermeliyim? Henüz canlı veya kurutulmuş yem alamadım, marka veya yer söyleyebilir misiniz yemler için? Genellikle alışveriş sitelerini kullanıyorum, yakınımda petshop yok.
Tekrardan teşekkür ederim
Betta Balığım Hasta Mı?
[QUOTE=utkuulu]Suyun rengi iyi görünmüyor, su degerlerini duzeltip kendi iyilesiyor mu takip etmek gereksiz ilac kullanmaktan daha dogru olur. [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim...
Suyunun rengi catappa yaprağı attıktan sonra bu hale geldi, nasıl iyilestirebilirim suyu? Su değerlerini iyileştirmek nedir? Kusura bakmayın, hiçbir bilgim ve fikrim yok, oradan buradan araştırıyorum tezat şeyler de çıkıyor karşıma, en sağlıklısı bu işe gönül vermiş insanların olduğu bu forum olabilir diye kayıt oldum[:)]
[QUOTE=Beta_balik]Bir hastalığı yokkem metilen kullanmayın. Ayrıca mantar varsa eğer tedavi şeklini araştırın. Eminseniz mantar olduğuna tedavi için önerilen ilacı, yazan şekilde uygulayın.[:iyi:]
1/4 biraz fazla. Haftada bir %30 en sağlıklısı.
Vitamini üstünde yazan kullanım talimatına göre ekleyin suya. Benimkinin arkasında haftada bir 1 ml (20 damla) damlatın yazıyor mesela.
Fishtavit de vitamin. Aynı etkiyi yapar diye düşünüyorum. Tek farkı betta bony betaya özel. Sizinki tüm balıklar için. [:)]
Akvaryum almazsanız bile balığın daha mutlu olacağı hale getirebilirsiniz. Mesela dibe (çakıl taşı değil) bir miktar kum ve anubia ile pistia alırsanız emin olun balık daha mutlu olur. Taş tarzı şeyler koymanızı önermem, hacim azalır. [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim Beyza hanım [:)]
Ama yukarıda da belirttiğim gibi kutunun dibinde tıpa var, dip su çekimi için, kum dökersem onu kullanamam ama zaten işe yarayıp yaramadığını da bilmiyorum, dibinde yem artıkları var suyunu değiştirdiğim halde... Bir de ızgara var diptebazen ağzından kaçan yemler oluyor onları ızgaradan aşağı düşürüyor bakıp kalıyor arkasından[:geek:]
[QUOTE=utkuulu]Suyun rengi iyi görünmüyor, su degerlerini duzeltip kendi iyilesiyor mu takip etmek gereksiz ilac kullanmaktan daha dogru olur. [:?][/QUOTE]
Teşekkür ederim...
Suyunun rengi catappa yaprağı attıktan sonra bu hale geldi, nasıl iyilestirebilirim suyu? Su değerlerini iyileştirmek nedir? Kusura bakmayın, hiçbir bilgim ve fikrim yok, oradan buradan araştırıyorum tezat şeyler de çıkıyor karşıma, en sağlıklısı bu işe gönül vermiş insanların olduğu bu forum olabilir diye kayıt oldum[:)]
[QUOTE=Beta_balik]Bir hastalığı yokkem metilen kullanmayın. Ayrıca mantar varsa eğer tedavi şeklini araştırın. Eminseniz mantar olduğuna tedavi için önerilen ilacı, yazan şekilde uygulayın.[:iyi:]
1/4 biraz fazla. Haftada bir %30 en sağlıklısı.
Vitamini üstünde yazan kullanım talimatına göre ekleyin suya. Benimkinin arkasında haftada bir 1 ml (20 damla) damlatın yazıyor mesela.
Fishtavit de vitamin. Aynı etkiyi yapar diye düşünüyorum. Tek farkı betta bony betaya özel. Sizinki tüm balıklar için. [:)]
Akvaryum almazsanız bile balığın daha mutlu olacağı hale getirebilirsiniz. Mesela dibe (çakıl taşı değil) bir miktar kum ve anubia ile pistia alırsanız emin olun balık daha mutlu olur. Taş tarzı şeyler koymanızı önermem, hacim azalır. [;)][/QUOTE]
Teşekkür ederim Beyza hanım [:)]
Ama yukarıda da belirttiğim gibi kutunun dibinde tıpa var, dip su çekimi için, kum dökersem onu kullanamam ama zaten işe yarayıp yaramadığını da bilmiyorum, dibinde yem artıkları var suyunu değiştirdiğim halde... Bir de ızgara var diptebazen ağzından kaçan yemler oluyor onları ızgaradan aşağı düşürüyor bakıp kalıyor arkasından[:geek:]
Betta Balığım Hasta Mı?
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için...
Dün 3. Kere metilen mavisi damlattim, daha devam etmeli miyim, zararı olur mu bilemedim. Her gün 1/4 oranında yeniledim suyunu.
Fishtavit almıştım, 1 kere damlattım suyuna, yeme mi karıştırmalıyım yoksa suyuna damlatmak yeter mi? Ne sıklıkta vereyim ve Beyza hanım, sizin dediğiniz Bonny yerini tutar mı fishtavit?
Şu anda akvaryum alacak durumum da yerim de yok, bir süre idare edemez mi balıkçık[:?]
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için...
Dün 3. Kere metilen mavisi damlattim, daha devam etmeli miyim, zararı olur mu bilemedim. Her gün 1/4 oranında yeniledim suyunu.
Fishtavit almıştım, 1 kere damlattım suyuna, yeme mi karıştırmalıyım yoksa suyuna damlatmak yeter mi? Ne sıklıkta vereyim ve Beyza hanım, sizin dediğiniz Bonny yerini tutar mı fishtavit?
Şu anda akvaryum alacak durumum da yerim de yok, bir süre idare edemez mi balıkçık[:?]
Betta Balığım Hasta Mı?
[[B][/B]IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191015581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016091.jpg[/IMG]
Kızıma hediye gelen Betta mutsuz görünüyor, sebebi hastalık mı diye sormak istiyorum? Bilenler yardımcı olursanız çok sevinirim. [:((]
Yaşam alanından bahsedeyim; Mika bir kutuda bulunuyor, tahminim 6 litre civarı, içerisinde plastik yapay bitkiler vardı, zarar verebilir diye çıkarttım. Saklanma alanı için testi kırığı koydum. Sanırım carbon filtre gibi bir aparatı var. Ayrıca içine catappa yaprağı bıraktım. Betagran ile ve spirulina&garlic ile besliyorum. Dibindeki tıpasıyla su boşaltımı yapıp suyu tazeliyorum ama yeterli mi illa dip çekimi yapmam mı lazım merak ediyorum. Yanlış yere yazdımsa da affola[:)]
[[B][/B]IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191015581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216283/050720191016091.jpg[/IMG]
Kızıma hediye gelen Betta mutsuz görünüyor, sebebi hastalık mı diye sormak istiyorum? Bilenler yardımcı olursanız çok sevinirim. [:((]
Yaşam alanından bahsedeyim; Mika bir kutuda bulunuyor, tahminim 6 litre civarı, içerisinde plastik yapay bitkiler vardı, zarar verebilir diye çıkarttım. Saklanma alanı için testi kırığı koydum. Sanırım carbon filtre gibi bir aparatı var. Ayrıca içine catappa yaprağı bıraktım. Betagran ile ve spirulina&garlic ile besliyorum. Dibindeki tıpasıyla su boşaltımı yapıp suyu tazeliyorum ama yeterli mi illa dip çekimi yapmam mı lazım merak ediyorum. Yanlış yere yazdımsa da affola[:)]
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
MelihB,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
NotEvenBeginner,
mustafatelli,
OKIRATLI,
darkaura,
0rnn,
Sungurr,
EKAR,
layper,
Betul_,
emirkagan,
Jeveux,
AreS,
yeekim,
DigitalPen,
osmandbnl,
Ancalagon,
nazemert1,
bysmokin,
Ahmetsefa05,
Brdk64,
nniiaa,
SedatC,
Hknçkl,
Dextran,
sina cen,
dimbeleth,
cenkistan,
ozherele_yvoi,
eflatunaxoy,
DARK ONE,
Mustafa bozkurt,
Phos,
ozherele_vaPa,
HalilSefaa,
Mfk22,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
Ers1905,
aupqua,
odiox,
fikret43,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
