ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Agnetuta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2018 09:44
Son Ziyaret:
08 Aralık 2023 20:13
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halis Yeniay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Rize
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yeniay
SON 10 MESAJI
Aquarium Soil Natural Color 5 Kg?
[QUOTE=asyafidan]Bu hobide yeniyim.Tanıdığımın tanıdığının vasıtasıyla bu kumu aldım yıkadım 2 gün suda beklettim ancak az önce akvaryuma doldurdum.Bitki dikip azar azar su ekledim.Fakat akvaryumdaki su şu anda kapkara.İçerisi gözükmüyor bile.Ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim [/QUOTE]
Kumdan memnun kaldınızmı, 5kg paketi kaç L yer kaplıyor acaba, ismi soil ama bitki kumu geçiyor
[QUOTE=asyafidan]Bu hobide yeniyim.Tanıdığımın tanıdığının vasıtasıyla bu kumu aldım yıkadım 2 gün suda beklettim ancak az önce akvaryuma doldurdum.Bitki dikip azar azar su ekledim.Fakat akvaryumdaki su şu anda kapkara.İçerisi gözükmüyor bile.Ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim [/QUOTE]
Kumdan memnun kaldınızmı, 5kg paketi kaç L yer kaplıyor acaba, ismi soil ama bitki kumu geçiyor
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=SydeFQ]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu[/QUOTE]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir.
[QUOTE=SydeFQ]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu[/QUOTE]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir.
Co2 Tüp Basinci
Seti ne kadara temin edebildiniz acaba. Bir site üzerinden aldıysanız buradan veya özelden bana link paylaşabilirmisiniz.
Seti ne kadara temin edebildiniz acaba. Bir site üzerinden aldıysanız buradan veya özelden bana link paylaşabilirmisiniz.
Pico Bitkili Akvaryum
50. güne ulaştı tankın yaşı, sonradan eklenen Ludwigia Peruensis 25 günde resimlerde ve eklediğim videodaki formlarına ulaştılar. 2 kez uzayan filizleri kesip başka yerlere ekip çoğaltmaya çalıştım.
Sadece CRYSTALPRO flora multi minerals ile haftada 6 damla ve ara sırada gazını iyice çıkartıktan sonra doğal maden suyu ile gübre takviyesi yapıyorum. Basit mayalı sitem ve ıhlamur dalından yaptığım difüzör ile 24 saat açık olmak şartıyla ışık kapalı iken kısık açık iken daha yoğun olacak şekilde CO2 ile takviye ediyorum.
Yosun problemi yaşamadım şu anlık yaşıyorsam da farkında değilim :) Tanktaki japon balıklarını Rize merkezdeki petshopda takaslayıp yerine 2panda çöpcü 5 neon ve 3de rasbora tetra aldım. 2 karides ve 1de minare salyongozu ekledim.Haftada 1 yüzde 50 su değişimi yapıyorum.
[VID]https://youtu.be/t4dwxzv6LzI[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212322141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212323221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212324321.jpg[/IMG]
50. güne ulaştı tankın yaşı, sonradan eklenen Ludwigia Peruensis 25 günde resimlerde ve eklediğim videodaki formlarına ulaştılar. 2 kez uzayan filizleri kesip başka yerlere ekip çoğaltmaya çalıştım.
Sadece CRYSTALPRO flora multi minerals ile haftada 6 damla ve ara sırada gazını iyice çıkartıktan sonra doğal maden suyu ile gübre takviyesi yapıyorum. Basit mayalı sitem ve ıhlamur dalından yaptığım difüzör ile 24 saat açık olmak şartıyla ışık kapalı iken kısık açık iken daha yoğun olacak şekilde CO2 ile takviye ediyorum.
Yosun problemi yaşamadım şu anlık yaşıyorsam da farkında değilim :) Tanktaki japon balıklarını Rize merkezdeki petshopda takaslayıp yerine 2panda çöpcü 5 neon ve 3de rasbora tetra aldım. 2 karides ve 1de minare salyongozu ekledim.Haftada 1 yüzde 50 su değişimi yapıyorum.
[VID]https://youtu.be/t4dwxzv6LzI[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212322141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212323221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212324321.jpg[/IMG]
Pico Bitkili Akvaryum
Ufak çaplı bi tank kurmuştum içinde 2 adet japon balığım var yanlarına Anubias Nana bitki ekledim, smd ledler ile kendi kapağının altına 2mavi 6 beyaz 1 kırmızı 2 sarı ışıklandırma yaptım (12w amperi düşük adaptör ile kullandığımdan fazla koydum biraz).
Fakat epeyi uğraşmama rağmen anubiastan birtürlü fotosentez alamadım. Peşine mayalı sistem co2 ekledim, ıhlamur ağacından difüzör yaptım kullanmaya başladım fakat sonuç gene aynı.
Sonra foruma baktım biraz genelde anubiaslar zor fotosentez yapar gibi yorumlar okuyunca bende yeni bir bitki eklemeye karar verdim ve Ludwigia Peruensis siparişi verdim elime ulaştığında onlarıda tanka ekledim. Onlardan fotosentez beklerken ne göreyim benim anubias kıskandı galiba fotosentez yapmaya başladı 😃.
Diğer bitkiler belirli bir zamandan sonramı fotosentez yaparlar bi adaptasyon süresi varmı acaba birde ben 2 demet halinde toplu şekilde saksılarını biraz kesip içindeki süngerleri atıp temizledikten sonra içine biraz ağırlık koyup kuma gömdüm. Acaba seyrek dikilmeyi dahamı çok seviyorlar hatamı yaptım. Yoksa kendileri zamanla yayılacaklarmı?
Videoda fotosentezi göstermeye çalıştım. Bu arada tankın amatör işi olduğunu unutmayarak, hatalarım varsa söylerseniz sevinirim ve yakında büyük tanka geçeceğim ozaman inşallah daha güzel videolar yakalayabilirim.
[VID]https://youtu.be/-zLA0STnfuY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200105201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200106041.jpg[/IMG][EDIT]Agnetuta,2021-01-19 23:54:08[/EDIT]
Ufak çaplı bi tank kurmuştum içinde 2 adet japon balığım var yanlarına Anubias Nana bitki ekledim, smd ledler ile kendi kapağının altına 2mavi 6 beyaz 1 kırmızı 2 sarı ışıklandırma yaptım (12w amperi düşük adaptör ile kullandığımdan fazla koydum biraz).
Fakat epeyi uğraşmama rağmen anubiastan birtürlü fotosentez alamadım. Peşine mayalı sistem co2 ekledim, ıhlamur ağacından difüzör yaptım kullanmaya başladım fakat sonuç gene aynı.
Sonra foruma baktım biraz genelde anubiaslar zor fotosentez yapar gibi yorumlar okuyunca bende yeni bir bitki eklemeye karar verdim ve Ludwigia Peruensis siparişi verdim elime ulaştığında onlarıda tanka ekledim. Onlardan fotosentez beklerken ne göreyim benim anubias kıskandı galiba fotosentez yapmaya başladı 😃.
Diğer bitkiler belirli bir zamandan sonramı fotosentez yaparlar bi adaptasyon süresi varmı acaba birde ben 2 demet halinde toplu şekilde saksılarını biraz kesip içindeki süngerleri atıp temizledikten sonra içine biraz ağırlık koyup kuma gömdüm. Acaba seyrek dikilmeyi dahamı çok seviyorlar hatamı yaptım. Yoksa kendileri zamanla yayılacaklarmı?
Videoda fotosentezi göstermeye çalıştım. Bu arada tankın amatör işi olduğunu unutmayarak, hatalarım varsa söylerseniz sevinirim ve yakında büyük tanka geçeceğim ozaman inşallah daha güzel videolar yakalayabilirim.
[VID]https://youtu.be/-zLA0STnfuY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200105201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200106041.jpg[/IMG][EDIT]Agnetuta,2021-01-19 23:54:08[/EDIT]
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
Yorumlarının ve uyarılarınız için ayrı ayrı teşekkürler, yazdığım gibi zaten büyük tank kuracağım ilerde , su değişimini yapıyorum düzenli.
Yorumlarının ve uyarılarınız için ayrı ayrı teşekkürler, yazdığım gibi zaten büyük tank kuracağım ilerde , su değişimini yapıyorum düzenli.
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
[QUOTE=Beta_balik]Benim tek yorumum, o balıkların 5-6 ay sonunda o akvaryumdan sağ çıkma ihtimallerinin %10 olduğu. Oğlunuzun balık hevesini kırmamışsınız, daha büyük bir akvaryum da kuramıyorsunuz. Bunlarda tabikide sıkıntı yok. Ama japon besleyin diyen de olmamıştır diye düşünüyorum. Sonuç olarak 60-70 litreden büyük akvaryum isteyen balıkları 15 litreye koymuşsunuz. Türü değiştirin bu yüzden. Hem ölmeleri sizi de oğlunuzu da üzer diye düşünüyorum. [/QUOTE] Bulunduğumuz ilçede japondan başka bir tür satılmıyor malesef .
[QUOTE=Beta_balik]Benim tek yorumum, o balıkların 5-6 ay sonunda o akvaryumdan sağ çıkma ihtimallerinin %10 olduğu. Oğlunuzun balık hevesini kırmamışsınız, daha büyük bir akvaryum da kuramıyorsunuz. Bunlarda tabikide sıkıntı yok. Ama japon besleyin diyen de olmamıştır diye düşünüyorum. Sonuç olarak 60-70 litreden büyük akvaryum isteyen balıkları 15 litreye koymuşsunuz. Türü değiştirin bu yüzden. Hem ölmeleri sizi de oğlunuzu da üzer diye düşünüyorum. [/QUOTE] Bulunduğumuz ilçede japondan başka bir tür satılmıyor malesef .
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
Bu arada balıklarımızın sağlık durumu ile ilgili daha uzman arkadaşlar varsa bi problem söylerler ise mudahalede bulunmak isterim.
Birde cinsiyetleri için forumdan söylenen yöntemlerle ben anlayamadım elime alıpda bakma işinede girşmedim zaten yeni tank ve balıklar yapılan değişiklerle devamlı rahatsız edildi. Yardımı ve ayrımı yapabilen çıkarsa sevinirim.
Yemlemeyi tetra colour cips ağırlıklı ve piyasada satılan klasik palet japon yemi ile yapıyorum. İlerleyen zamanlarda yem konusunda çeşitlendirme yapacağım bu anlamda önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada balıklarımızın sağlık durumu ile ilgili daha uzman arkadaşlar varsa bi problem söylerler ise mudahalede bulunmak isterim.
Birde cinsiyetleri için forumdan söylenen yöntemlerle ben anlayamadım elime alıpda bakma işinede girşmedim zaten yeni tank ve balıklar yapılan değişiklerle devamlı rahatsız edildi. Yardımı ve ayrımı yapabilen çıkarsa sevinirim.
Yemlemeyi tetra colour cips ağırlıklı ve piyasada satılan klasik palet japon yemi ile yapıyorum. İlerleyen zamanlarda yem konusunda çeşitlendirme yapacağım bu anlamda önerilerinizi bekliyorum.
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
Ölçüler: 34x15x26
Canlı Türleri: Japon
Bitki Türleri: Anubias nana
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 2w iç filtre parmakled x6
Tasarım ve Dekorasyon:
Yıllar önce ortaokula giderken babamın hediyesi ile başladığım akvaryum hobisine 99 gölcük depreminden sonra ara vermek zorunda kalmıştım. Geçen 20 küsür sene boyunca okul, iş, evlilik ve çocuk derken bir kaç yeltenmenin dışında birdaha başlamaya vakit ayıramadım. Ama hep içimde uhde olarak kaldı. Bu zaman zarfında hemen hemen her gün forumları siteleri üreticileri düzenli takip ettim, hobiden uzak olsamda güncel bilgilere hep hakim olmaya çalıştım.
Neyse lafı uzatmayayım artık oğlum 5 yaşında bana çekti sanırım baba balık alalım diye ne zamandır söylüyordu bende sorumluluk alabilecek yaşa gelmesi için biraz öteliyordum ve geçen haftaya kadar anca öteleyebildim ve kendimizi akvaryumcuda bulduk.
Daha dayanıklı ve aksamalara direnç tepkisi verebilen bir balık olarak 1 adet japon düşüncesinde idik ama bulunduğumuz Rize/Ardeşen bukonuda maleaef bihayli vasat bir durumda elimizde olan seçme imkanlarımzla videmuzda bulunan turuncu balığımızı oğlum seçti ve aldık ama yanlız bırakmaya gönlüm razı olmadığı için sarı japonude ben ekledim arkadaş olarak.
Buralarda akvaryum fiyatları çok pahalı olduğundan geçiş aşaması ufak da bir akvaryum edindik. ( 5,6 aya inşaatda bulunan evimiz tamamlandığında 120.60.50 dış sumplı akvaryumu salonuma kurma planım dahilinde gerekli su ve elektrik ve gider tesisatımı yerine kadar hazırladım) Akvaryumcu renkli taş ve dekor önerdi ama ben yanaşmayıp internetten siyah hagen kum temin ettim 1kg, ufak suyu çok oynatmayacak filitre sorduğımda ise bu balıklar fanusta bile yaşar gerek yok demesine rağmen ben işin bilincinde olduğumdan hiç polemiğe girmeden internetten ufak bir iç filtre edindim.
Daha sonra oğlumla deniz kıyısına gidip akvaryumumuza sığacak ufak ama dekor oluşturacak taşlar aradık ki burası bu konuda cennet sizlerin para ile aldığınoız her tür taş kaya burada elimizin altında. Bulduğumuz taşlarıda akvaryuma ekledik. Ama malumunuz japonlar yeme içme çıkartma konusunda 1 numara akvaryum denge işini 2w filtreye bırakamazdım gene internetten cüce anubias nana temin edip taşa sabitleyip ekledik ve şuanki videodaki haline getirdik tankımızı.
Siz değerli arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Ama daha büyük bir tank olması gerektiği bilincindeyim fakat oğlumun hevesini daha fazla kırmamak ve bulunduğumuz şartlarda en iyi ortamı ve tankı sağlamak amaçında olduğumuzu bilerek yaparsanız sevinirim.
[VID]https://youtu.be/wBZj_XFetAI[/VID]
Ölçüler: 34x15x26
Canlı Türleri: Japon
Bitki Türleri: Anubias nana
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 2w iç filtre parmakled x6
Tasarım ve Dekorasyon:
Yıllar önce ortaokula giderken babamın hediyesi ile başladığım akvaryum hobisine 99 gölcük depreminden sonra ara vermek zorunda kalmıştım. Geçen 20 küsür sene boyunca okul, iş, evlilik ve çocuk derken bir kaç yeltenmenin dışında birdaha başlamaya vakit ayıramadım. Ama hep içimde uhde olarak kaldı. Bu zaman zarfında hemen hemen her gün forumları siteleri üreticileri düzenli takip ettim, hobiden uzak olsamda güncel bilgilere hep hakim olmaya çalıştım.
Neyse lafı uzatmayayım artık oğlum 5 yaşında bana çekti sanırım baba balık alalım diye ne zamandır söylüyordu bende sorumluluk alabilecek yaşa gelmesi için biraz öteliyordum ve geçen haftaya kadar anca öteleyebildim ve kendimizi akvaryumcuda bulduk.
Daha dayanıklı ve aksamalara direnç tepkisi verebilen bir balık olarak 1 adet japon düşüncesinde idik ama bulunduğumuz Rize/Ardeşen bukonuda maleaef bihayli vasat bir durumda elimizde olan seçme imkanlarımzla videmuzda bulunan turuncu balığımızı oğlum seçti ve aldık ama yanlız bırakmaya gönlüm razı olmadığı için sarı japonude ben ekledim arkadaş olarak.
Buralarda akvaryum fiyatları çok pahalı olduğundan geçiş aşaması ufak da bir akvaryum edindik. ( 5,6 aya inşaatda bulunan evimiz tamamlandığında 120.60.50 dış sumplı akvaryumu salonuma kurma planım dahilinde gerekli su ve elektrik ve gider tesisatımı yerine kadar hazırladım) Akvaryumcu renkli taş ve dekor önerdi ama ben yanaşmayıp internetten siyah hagen kum temin ettim 1kg, ufak suyu çok oynatmayacak filitre sorduğımda ise bu balıklar fanusta bile yaşar gerek yok demesine rağmen ben işin bilincinde olduğumdan hiç polemiğe girmeden internetten ufak bir iç filtre edindim.
Daha sonra oğlumla deniz kıyısına gidip akvaryumumuza sığacak ufak ama dekor oluşturacak taşlar aradık ki burası bu konuda cennet sizlerin para ile aldığınoız her tür taş kaya burada elimizin altında. Bulduğumuz taşlarıda akvaryuma ekledik. Ama malumunuz japonlar yeme içme çıkartma konusunda 1 numara akvaryum denge işini 2w filtreye bırakamazdım gene internetten cüce anubias nana temin edip taşa sabitleyip ekledik ve şuanki videodaki haline getirdik tankımızı.
Siz değerli arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Ama daha büyük bir tank olması gerektiği bilincindeyim fakat oğlumun hevesini daha fazla kırmamak ve bulunduğumuz şartlarda en iyi ortamı ve tankı sağlamak amaçında olduğumuzu bilerek yaparsanız sevinirim.
[VID]https://youtu.be/wBZj_XFetAI[/VID]
Sunsun 304 Vs Fluval 405
Alırken güç tüketim değerlerlerinede bakın baktığınız sensun 55w fluval 20w aşırı fark var. Başlangışta kaçındığınız meblayı faturada taksit taksit ödemek zorunda kalabilirsiniz.
Benim tavsiyem güvenebileceginiz birinden 2. El fluval 406 yoksa sıfırıdır.
Alırken güç tüketim değerlerlerinede bakın baktığınız sensun 55w fluval 20w aşırı fark var. Başlangışta kaçındığınız meblayı faturada taksit taksit ödemek zorunda kalabilirsiniz.
Benim tavsiyem güvenebileceginiz birinden 2. El fluval 406 yoksa sıfırıdır.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
K3r3m,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Omer901,
Deoxyss,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
Makkaya,
lZer0l,
Tolga8995,
bysmokin,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
SuperSport,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
Osmanlı19,
egecinar,
berkc,
SantaCruzz,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
tukabu,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Standart Moss,
Legionsgamer,
şansal,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
JujuSeri,
TuRKeR,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
