ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cikletsever27
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ocak 2017 21:07
Son Ziyaret:
08 Şubat 2017 18:49
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Bilgisayar
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100-30-50 Malawi akvaryum.
Can Çelik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193343/220120171914311.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryum Dekorasyonuma Yorum Bekliyorum...
[QUOTE=ferdialpagu]Merhaba,
yorumum hoşunuza gitmeyecek de olsa hem balıkların doğal ve nizami görüntüsünden uzak hem de görsel olarak çok göz yorucu ve aşırı abartı bir tasarım olmuş. Akvaryumun 1 metre üzerinde farklı akvaryum resimleri, sağ-solda taş görselleri... Balık olsam 2 gramlık aklımı kaybederdim herhalde.. En çok ona acıdım. Rengarenk taşlar, akvaryum arkasında kablolardan hegemonya.. vesaire vesaire... Daha doğal ve estetik kaygılarla iş yapar ve örnek kurulumlardan ilham alırsanız daha güzel işler çıkarabilirsiniz..
Özgür irademle beğenmediğimi söyleyeceğim.. Balıkların en azından doğal hayatına saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Rengarenk taşlar ve yapay süslemelerle oynayabileceğimiz oyuncak değil onlar.[/QUOTE]
Taşlar çok dikkatiniz çekmiş demek ki :) Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Taşlar silis kum ile değiştirildi :) .
[QUOTE=ferdialpagu]Merhaba,
yorumum hoşunuza gitmeyecek de olsa hem balıkların doğal ve nizami görüntüsünden uzak hem de görsel olarak çok göz yorucu ve aşırı abartı bir tasarım olmuş. Akvaryumun 1 metre üzerinde farklı akvaryum resimleri, sağ-solda taş görselleri... Balık olsam 2 gramlık aklımı kaybederdim herhalde.. En çok ona acıdım. Rengarenk taşlar, akvaryum arkasında kablolardan hegemonya.. vesaire vesaire... Daha doğal ve estetik kaygılarla iş yapar ve örnek kurulumlardan ilham alırsanız daha güzel işler çıkarabilirsiniz..
Özgür irademle beğenmediğimi söyleyeceğim.. Balıkların en azından doğal hayatına saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Rengarenk taşlar ve yapay süslemelerle oynayabileceğimiz oyuncak değil onlar.[/QUOTE]
Taşlar çok dikkatiniz çekmiş demek ki :) Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Taşlar silis kum ile değiştirildi :) .
Zebra Cikletin Yaralı
[QUOTE=kerimkoz]İlgilendiğiniz teşekkürler. ama bir sorumda daha var . büyük akvaryumum da şuan 3 zebra ciklet var 2 si çift ve 20 30 tane yavruları var. 1 tane küçük dişi ise saklanıyor onuda ayırmam gerekirmi ?[/QUOTE]
takiplerseniz eğer her hangi bir kovalama bulunmuyorsa aralarında ayırmanıza gerek yok fakat bulunuyorsa onu da diğer akvaryumunuza almanızda fayda var efendim..
[QUOTE=kerimkoz]İlgilendiğiniz teşekkürler. ama bir sorumda daha var . büyük akvaryumum da şuan 3 zebra ciklet var 2 si çift ve 20 30 tane yavruları var. 1 tane küçük dişi ise saklanıyor onuda ayırmam gerekirmi ?[/QUOTE]
takiplerseniz eğer her hangi bir kovalama bulunmuyorsa aralarında ayırmanıza gerek yok fakat bulunuyorsa onu da diğer akvaryumunuza almanızda fayda var efendim..
Zebra Cikletin Yaralı
[QUOTE=kerimkoz]Kıpırdamadan köşede bekliyo.
[/QUOTE]
Kendine gelmeye çalışıyor bir kaç saat içinde rahatlığı farkedecektir 1 2 gün yem yemezse çok atmayın yerse verin azar azar sık öğünlerle.
[QUOTE=kerimkoz]Kıpırdamadan köşede bekliyo.
[/QUOTE]
Kendine gelmeye çalışıyor bir kaç saat içinde rahatlığı farkedecektir 1 2 gün yem yemezse çok atmayın yerse verin azar azar sık öğünlerle.
Zebra Cikletin Yaralı
[QUOTE=kerimkoz]Teşekkürler . ama tamamen bitkin ve halsiz duruyor bir sıkıntı çıkarmı ?[/QUOTE]
Canlılar öyledir. Sağlam bir kavgadan çıktığınızı düşünün :) .
Bir kaç gün etkisinde kalacaksınız.
Balığımız da öyle bir kaç gün etkisinde kalıp düzelecektir.
Yem yiyor mu?
[QUOTE=kerimkoz]Teşekkürler . ama tamamen bitkin ve halsiz duruyor bir sıkıntı çıkarmı ?[/QUOTE]
Canlılar öyledir. Sağlam bir kavgadan çıktığınızı düşünün :) .
Bir kaç gün etkisinde kalacaksınız.
Balığımız da öyle bir kaç gün etkisinde kalıp düzelecektir.
Yem yiyor mu?
Zebra Cikletin Yaralı
En doğrusunu yapmışsın tebrik ederim ısıyı fazla yükseltmeden 28 en fazla 30 derecede kalsın kısa zamanda iyileşecektir.
En doğrusunu yapmışsın tebrik ederim ısıyı fazla yükseltmeden 28 en fazla 30 derecede kalsın kısa zamanda iyileşecektir.
Atman At 3335 Dış Filtre 400 Lt
150 LT akvaryumumda kullanmaya başlayacağım. Güzel midir önerir misiniz elyaf ve karbon var içinde seramik dağıtacağım birazda içine nasıl olur
++
150 LT akvaryumumda kullanmaya başlayacağım. Güzel midir önerir misiniz elyaf ve karbon var içinde seramik dağıtacağım birazda içine nasıl olur
++
Ciklet Kolonime Kaya Tavsiyesi [:nazar:]
[QUOTE=Kromatit]150 litrede 12 büyük balık var. Hacim az bir de kaya koyarsanız yüzmeye hiç yer kalmaz. 300 litreye çıkmanız ve dış filtre almanız daha iyi olur.
Kum için de akvaryumun uzunluk ve genişliğini ölçüp istediğiniz kum kalınlığı ile çarpıp 1000'e bölün ve 1,4 ile çarpın. Mesela taban 100 cm 50 cm ve siz 5 cm kum istiyorsunuz. 100x50x5/1000x1,4=35 kg gibi.[/QUOTE]
Şuan daha büyük yerleştirecek yerim alanım YoK kısacası fakat balıklarım gayet rahat bende düşündüm Kaya koymayacağını çokta sevmezlermiş Zaten silis kum kullanacağım bu konu da
Yorumlarınız için teşekkür ederim [:iyi:][:nazar:][:)][:)]
[QUOTE=Kromatit]150 litrede 12 büyük balık var. Hacim az bir de kaya koyarsanız yüzmeye hiç yer kalmaz. 300 litreye çıkmanız ve dış filtre almanız daha iyi olur.
Kum için de akvaryumun uzunluk ve genişliğini ölçüp istediğiniz kum kalınlığı ile çarpıp 1000'e bölün ve 1,4 ile çarpın. Mesela taban 100 cm 50 cm ve siz 5 cm kum istiyorsunuz. 100x50x5/1000x1,4=35 kg gibi.[/QUOTE]
Şuan daha büyük yerleştirecek yerim alanım YoK kısacası fakat balıklarım gayet rahat bende düşündüm Kaya koymayacağını çokta sevmezlermiş Zaten silis kum kullanacağım bu konu da
Yorumlarınız için teşekkür ederim [:iyi:][:nazar:][:)][:)]
Ciklet Kolonisi Hakkında
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba,
Biraz eski bir konu ama anlatılan bilgiler sizler için yararlı olacağını düşündüğüm için paylaşıyorum.
http://www.akvaryum.com/Forum/yunuslarla_ilgili_hersey_k125821.asp?PN=1[/QUOTE]
Teşekkür ederim uğur bey 🙂[:)][:)]
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba,
Biraz eski bir konu ama anlatılan bilgiler sizler için yararlı olacağını düşündüğüm için paylaşıyorum.
http://www.akvaryum.com/Forum/yunuslarla_ilgili_hersey_k125821.asp?PN=1[/QUOTE]
Teşekkür ederim uğur bey 🙂[:)][:)]
Maswalarım Büyümüyor?
[QUOTE=BiotopeDogan]
Can bey,
Tank da beslenen Balık sayısı,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171922121.jpg[/IMG]
Bunların içerisindeki Farklı göle ait balıkların neden aynı tankda besleniyor ? Sorusunda atladığım için özür dilerim.
Litre = 150 bunuda ekleyelim.
Gelelim açılan konu başlığına, Maswalarım neden büyümüyor ?
Cevap : Yazdığım tüm yazıların içerisinde Bu Litre de beslediğiniz için. Mesajını verdiğimi görüyorum.
Can çelik: Arkadaş biliyor zaten.
Arkadaşın bildiği şey ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171927361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Ben size haksızsınız yanlışsınız demedim zaten , sanki biraz sinirli bir üslupla yazdığınızı düşündüm gönlü istemiş öyle büyütüyor. Bizde tankı büyütmek istemiyorsa başka çözümler sunmalıyız diye kastettim. :)
[QUOTE=BiotopeDogan]
Can bey,
Tank da beslenen Balık sayısı,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171922121.jpg[/IMG]
Bunların içerisindeki Farklı göle ait balıkların neden aynı tankda besleniyor ? Sorusunda atladığım için özür dilerim.
Litre = 150 bunuda ekleyelim.
Gelelim açılan konu başlığına, Maswalarım neden büyümüyor ?
Cevap : Yazdığım tüm yazıların içerisinde Bu Litre de beslediğiniz için. Mesajını verdiğimi görüyorum.
Can çelik: Arkadaş biliyor zaten.
Arkadaşın bildiği şey ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171927361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Ben size haksızsınız yanlışsınız demedim zaten , sanki biraz sinirli bir üslupla yazdığınızı düşündüm gönlü istemiş öyle büyütüyor. Bizde tankı büyütmek istemiyorsa başka çözümler sunmalıyız diye kastettim. :)
Maswalarım Büyümüyor?
[QUOTE=BiotopeDogan]
1, Olarak Ben sizin kardeşiniz değilim.
2,"Ben beslenilmesi gerektiğini veya başka bir şeyi savunmuyorum" Demeniz üzerine ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171650131.jpg[/IMG]
6 mesaj öncesinde yazdığınız Yazıya takiben bunu tekrar okumanızı rica ediyorum ki kendiniz ile çelişiyorsunuz.
3, Bu forum örnek teşkil amaçlı çoğu hobi sever tarafından ziyaret edilen bir forumdur. Ama hayatta doğru olan bazı şeyler vardır ki bunları ne yaparsak yapalım önüne geçemeyiz. Siz etrafınızdan BİR kişinin Bu ölçülerde[K] ( 100,30,40 ) [/K] Tropheus Duboisi Maswa beslediğini ve bu Maswaların [K]11-13 Cm[/K] boyuta geldiğini[K] İDDİA [/K]ediyorsunuz.
Buraya kadar her şey normal ( Sizin için ) . Ama unuttuğunuz bir şey var. Forumu kullanan ve bu hobiye yeni başlamış bir sürü Akvarist var ve bu Akvaristler konulara bakarak örnek teşkil edip kendilerine Akvaryum kurarak balık bakmak istiyorlar.Sizin bahsettiğiniz İddia yı Maalesef bu forumda kanıtlayacak ne bir konu var ne de kişiler.Özellikle Tropheus konusunda bu ölçülerde balık beslenmemesi gerektiğinin üstünü vurgulamamın nedeni de budur.
Ha bu yazdığıma da ister cevap verin ister vermeyin. Doğru olanı ilettiğim için benim içim rahat.
[/QUOTE]
Sayın uğur Beslediği tankta 4 tropheus o kadar sıkıntı çıkarmaz görende 8 9 tane besliyor sanar.
Sayın Tuna senden yardım istiyor beslenir mi beslenmez mi değil.
Kısacası arkadaş neden büyümediklerini soruyor siz bastıra bastıra o lt de o olmaz şu olmaz. Arkadaş biliyor zaten o konu da bir şey yok öneri olarak tankı büyütmeyi önerirsiniz olay kapanır yakışıyor mu böyle tartışma...
Sayın Tuna sana önerim tankı büyütmeyi söylemiş arkadaşlar zaten.
Çok dekorasyon var ise onları biraz azalt küçük olduğu için dekorlar da sıkıntı çıkartabilir.
Tropheuslar çok çabuk büyüyen balıklar değildir . 4 5 ayda yem yediyse eğer büyümüştür gözünüz alıştığı için küçük görmüşsünüzdür bence :).
Yem yemeden 4 5 ay yaşayamayacağını da göz önünde bulundurursak az büyümüştür ama büyümüştür diyebiliriz :) .
[QUOTE=BiotopeDogan]
1, Olarak Ben sizin kardeşiniz değilim.
2,"Ben beslenilmesi gerektiğini veya başka bir şeyi savunmuyorum" Demeniz üzerine ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171650131.jpg[/IMG]
6 mesaj öncesinde yazdığınız Yazıya takiben bunu tekrar okumanızı rica ediyorum ki kendiniz ile çelişiyorsunuz.
3, Bu forum örnek teşkil amaçlı çoğu hobi sever tarafından ziyaret edilen bir forumdur. Ama hayatta doğru olan bazı şeyler vardır ki bunları ne yaparsak yapalım önüne geçemeyiz. Siz etrafınızdan BİR kişinin Bu ölçülerde[K] ( 100,30,40 ) [/K] Tropheus Duboisi Maswa beslediğini ve bu Maswaların [K]11-13 Cm[/K] boyuta geldiğini[K] İDDİA [/K]ediyorsunuz.
Buraya kadar her şey normal ( Sizin için ) . Ama unuttuğunuz bir şey var. Forumu kullanan ve bu hobiye yeni başlamış bir sürü Akvarist var ve bu Akvaristler konulara bakarak örnek teşkil edip kendilerine Akvaryum kurarak balık bakmak istiyorlar.Sizin bahsettiğiniz İddia yı Maalesef bu forumda kanıtlayacak ne bir konu var ne de kişiler.Özellikle Tropheus konusunda bu ölçülerde balık beslenmemesi gerektiğinin üstünü vurgulamamın nedeni de budur.
Ha bu yazdığıma da ister cevap verin ister vermeyin. Doğru olanı ilettiğim için benim içim rahat.
[/QUOTE]
Sayın uğur Beslediği tankta 4 tropheus o kadar sıkıntı çıkarmaz görende 8 9 tane besliyor sanar.
Sayın Tuna senden yardım istiyor beslenir mi beslenmez mi değil.
Kısacası arkadaş neden büyümediklerini soruyor siz bastıra bastıra o lt de o olmaz şu olmaz. Arkadaş biliyor zaten o konu da bir şey yok öneri olarak tankı büyütmeyi önerirsiniz olay kapanır yakışıyor mu böyle tartışma...
Sayın Tuna sana önerim tankı büyütmeyi söylemiş arkadaşlar zaten.
Çok dekorasyon var ise onları biraz azalt küçük olduğu için dekorlar da sıkıntı çıkartabilir.
Tropheuslar çok çabuk büyüyen balıklar değildir . 4 5 ayda yem yediyse eğer büyümüştür gözünüz alıştığı için küçük görmüşsünüzdür bence :).
Yem yemeden 4 5 ay yaşayamayacağını da göz önünde bulundurursak az büyümüştür ama büyümüştür diyebiliriz :) .
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
