ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nikolay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2015 21:45
Son Ziyaret:
30 Eylül 2015 15:51
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nikolay
Doğum Tarihi:
21 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhabbet KuŞu Üretim Hobi
&
50 CM Bombeli Akvaryum Hobici
4 Dişi Lepistes
2 Erkek Lepistes
1 Vatoz
2 Plati Dişi Erkek
1 Silver Moli Dişi
1 Black Moli Erkek
1 Erkek Elma Salyangoz
2 Yavru Lepistes
SON 10 MESAJI
Saz Bitkisi Aldım 2 Kök Bi Nasıl Cogaltcam Bunları
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
Uzamayaca[QUOTE=Gokay YAGAR][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150090/536.jpg[/IMG]
bu şekilde çoğalıyor.
Latince isim:Vallisneria americana (gigantea)
Eşanlamlılar:Array
Habitat:Asya
Height:50-100+ cm
Width:15-+ cm
Light:Düşük-Çok yüksek
Temperature:18-30°C
Water hardness:Yumuşak-Çok sert
pH degree:6.0 - 9.5 pH
Growth speed:Hızlı
Bakım:Çok kolay[/QUOTE]
Aradığım cevap buydu cok iyi oldu en azından görmüş oldum ... :)) teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
İş işten geçti artık desenize :) çürüme şuan yok ama kesilen yaprakların uzamayacağını bilerek akvaryuma göre kestim :) Sonra ele dolaşıyor dip cekimi yaparken. Çok uzundular
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
Uzamayaca[QUOTE=Gokay YAGAR][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150090/536.jpg[/IMG]
bu şekilde çoğalıyor.
Latince isim:Vallisneria americana (gigantea)
Eşanlamlılar:Array
Habitat:Asya
Height:50-100+ cm
Width:15-+ cm
Light:Düşük-Çok yüksek
Temperature:18-30°C
Water hardness:Yumuşak-Çok sert
pH degree:6.0 - 9.5 pH
Growth speed:Hızlı
Bakım:Çok kolay[/QUOTE]
Aradığım cevap buydu cok iyi oldu en azından görmüş oldum ... :)) teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
İş işten geçti artık desenize :) çürüme şuan yok ama kesilen yaprakların uzamayacağını bilerek akvaryuma göre kestim :) Sonra ele dolaşıyor dip cekimi yaparken. Çok uzundular
Bu Da Benim Akvaryumum 40 Litre Bakınız. !
[QUOTE=mesutok]Tebrikler güzel bir akvaryum olmuş, sağlıklı günlerde besleyin balıkları birdişininde kıç kısmı siyahlaşmış belliki yavru var hamile. Sağlıklı hobiler.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim belki biraz amatörce fakat , gerçekten balıklarımın sağlıklı olduğunu düşünüyorum 40 Litre bir akvaryumu cok doldurmak istemiyorum .
[QUOTE=mesutok]Tebrikler güzel bir akvaryum olmuş, sağlıklı günlerde besleyin balıkları birdişininde kıç kısmı siyahlaşmış belliki yavru var hamile. Sağlıklı hobiler.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim belki biraz amatörce fakat , gerçekten balıklarımın sağlıklı olduğunu düşünüyorum 40 Litre bir akvaryumu cok doldurmak istemiyorum .
Saz Bitkisi Aldım 2 Kök Bi Nasıl Cogaltcam Bunları
Merhabalar ,
Petshoptan iki kök saz bitkisi aldım baya bi uzundu 1 metre kadar cogunu kesmek zorunda kaldım , zaten petshopcuda üretmiş baya bi akvaryumunda duruyordu akvaryumum 37 cm yükseliginde adam dediki akvaryumun boyutuna göre kesebilirsin bunları üstlerinden dedi . Peki neresinden cogaltıp başka bir yere ekebileceğim foto koydum ilgilenirseniz sevinirim. Bitkiyle pek alakam olmadığı için resim koyayım ordan gösterin bana size zahmet hangi dallarıı cogaltırım keserim ayırırım bnim resimlerden gösteriniz.
[IMG]http://i.hizliresim.com/rVkbZa.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/951BoZ.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Eqd1mD.jpg[/IMG]
Merhabalar ,
Petshoptan iki kök saz bitkisi aldım baya bi uzundu 1 metre kadar cogunu kesmek zorunda kaldım , zaten petshopcuda üretmiş baya bi akvaryumunda duruyordu akvaryumum 37 cm yükseliginde adam dediki akvaryumun boyutuna göre kesebilirsin bunları üstlerinden dedi . Peki neresinden cogaltıp başka bir yere ekebileceğim foto koydum ilgilenirseniz sevinirim. Bitkiyle pek alakam olmadığı için resim koyayım ordan gösterin bana size zahmet hangi dallarıı cogaltırım keserim ayırırım bnim resimlerden gösteriniz.
[IMG]http://i.hizliresim.com/rVkbZa.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/951BoZ.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Eqd1mD.jpg[/IMG]
Bu Da Benim Akvaryumum 40 Litre Bakınız. !
Canlı Doğuranlar Serisi takımı bir akvaryum olmak üzere sizlere göstermek istedim.
Akvaryumda Black moly , Silver Moly , Lepistes , plati , Elma Salyangozu , Vatoz bulunmakta. İleriki zamanlarda yapay bitkiler gidecek yerini tam olarak Elodea , tilki kuyruğu ve saz bitkileri kayalıklar yerini alacaktır. Video henüz şuan yükleniyor ..
[VID]http://youtu.be/fSrVR1YnoEk[/VID]
Canlı Doğuranlar Serisi takımı bir akvaryum olmak üzere sizlere göstermek istedim.
Akvaryumda Black moly , Silver Moly , Lepistes , plati , Elma Salyangozu , Vatoz bulunmakta. İleriki zamanlarda yapay bitkiler gidecek yerini tam olarak Elodea , tilki kuyruğu ve saz bitkileri kayalıklar yerini alacaktır. Video henüz şuan yükleniyor ..
[VID]http://youtu.be/fSrVR1YnoEk[/VID]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=BadWolf]Ben dişiyi en son gördüğümde yavruluktaydı (delinen şişe) , rafya da tanktaydı. O yüzden bu tarz bir yorum yazdım.
Rafya kötü demeye çalışmadım anlayacağınız. Yalnız rafyayı normalde daha ince tiftmiyorlar mı?[/QUOTE]
Anladım :) Hayır tiftmiyorlar . Bir sorun yok şuan diğer balıkta yavru vermeye başladı 21 birisinden aldık bakalım şimdi diğer yavrulayandan ne kadar alacağız 2 tane geldi şuan. Ve yavruluğu çok iyi yapmısım o eski şişeyi attım şimdiki şişe büyük yavru büyütme için , cok büyük oval derin ve içerisine dış filtre şelalesinin bir çıkışından hava hortumu bağlayıp şişenin içine akıtıyorum hem sirkülasyonu sağlıyor hem hava veriyor balıklar gözle[:O] farkedilir şekilde 4 -5 günde büyüdü.
Canlı bitki alacaktım fakat hiç bir yerde yok stokta kalmamış cogu yerde 1balik.com dan alışveriş yapıyorm ben ordada yok eldoa star java moss tilki kuyruğu kalmamış.[EDIT]Nikolay,2015-08-28 23:57:06[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Ben dişiyi en son gördüğümde yavruluktaydı (delinen şişe) , rafya da tanktaydı. O yüzden bu tarz bir yorum yazdım.
Rafya kötü demeye çalışmadım anlayacağınız. Yalnız rafyayı normalde daha ince tiftmiyorlar mı?[/QUOTE]
Anladım :) Hayır tiftmiyorlar . Bir sorun yok şuan diğer balıkta yavru vermeye başladı 21 birisinden aldık bakalım şimdi diğer yavrulayandan ne kadar alacağız 2 tane geldi şuan. Ve yavruluğu çok iyi yapmısım o eski şişeyi attım şimdiki şişe büyük yavru büyütme için , cok büyük oval derin ve içerisine dış filtre şelalesinin bir çıkışından hava hortumu bağlayıp şişenin içine akıtıyorum hem sirkülasyonu sağlıyor hem hava veriyor balıklar gözle[:O] farkedilir şekilde 4 -5 günde büyüdü.
Canlı bitki alacaktım fakat hiç bir yerde yok stokta kalmamış cogu yerde 1balik.com dan alışveriş yapıyorm ben ordada yok eldoa star java moss tilki kuyruğu kalmamış.[EDIT]Nikolay,2015-08-28 23:57:06[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=BadWolf]İşte bu yüzden yavruluk kullanmak saçmadır; Yavruluğun tasarım amacı aslen anne ,yavrular ve diğer balıkları birbirinden ayırmaktır. Ancak hesaba katılmayan şey, normal ortamda doğum yapan lepistes dibe çökecek,saklanacaktır. Oysa yavruluktaki dişi yüzeyde ve göz önünde durmaya mecburdur. Bu dişiyi doğum sırasında strese sokar.
Yavruluk tasarımındaki diğer hesaba katılmayan şey ise yavrunun doğar doğmaz alttaki bölmeye inmek yerine yüzeye, hava keselerini havayla doldurmaya çıkacak olmalarıdır.
Normal tankta doğum yapan dişi dipteyken yavru hızla yüzeye çıkacak, anne ile yavrular karşılaşmayacaktır. Ancak yavrulukta dişi de yüzeyde olduğundan yavrunun anne ile karşılaşması kaçınılmazdır. Zaten strese girmiş olan dişi doğum sırasında harcadığı enerjiyi de kendi yavrularını yiyerek kazanacaktır.
Kısacası yavruluk kullanmak, kullanmamaktan daha fazla kayba neden olur.
İnsanların rafya yada bitki kullanmasının sebebi de bu zaten. Teknik olarak tankta duran rafyanın dişinize hiçbir hayrı olmaz..[/QUOTE]
ben yavruluk kullanmadim ki ? O rsfya olmasaydı ben suan 21 tane yavruyu alamazdim dogum akvaryum ici gerceklesti hic yavruluga girmedi dogum icin yavruluk yok zaten almayida dusunmuyorum. Rafya nin icine dogurdu disi cok faydasi var oyle demeyin ... Ve dogum normal tankta gerceklesti aninda cikardigibni yiyordu bi kacini gordum yerken bazilarida kacti rafyaya 21 tane aldm sknti yok 5 litre damacanayi kestm dis filtre selaleden havayi baglayip igneyle delik actm ana tankta gayet mutlular
üretimhanelerde bile rafya
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=j7XSpn_kjl4[/VID][EDIT]Nikolay,2015-08-24 01:02:02[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]İşte bu yüzden yavruluk kullanmak saçmadır; Yavruluğun tasarım amacı aslen anne ,yavrular ve diğer balıkları birbirinden ayırmaktır. Ancak hesaba katılmayan şey, normal ortamda doğum yapan lepistes dibe çökecek,saklanacaktır. Oysa yavruluktaki dişi yüzeyde ve göz önünde durmaya mecburdur. Bu dişiyi doğum sırasında strese sokar.
Yavruluk tasarımındaki diğer hesaba katılmayan şey ise yavrunun doğar doğmaz alttaki bölmeye inmek yerine yüzeye, hava keselerini havayla doldurmaya çıkacak olmalarıdır.
Normal tankta doğum yapan dişi dipteyken yavru hızla yüzeye çıkacak, anne ile yavrular karşılaşmayacaktır. Ancak yavrulukta dişi de yüzeyde olduğundan yavrunun anne ile karşılaşması kaçınılmazdır. Zaten strese girmiş olan dişi doğum sırasında harcadığı enerjiyi de kendi yavrularını yiyerek kazanacaktır.
Kısacası yavruluk kullanmak, kullanmamaktan daha fazla kayba neden olur.
İnsanların rafya yada bitki kullanmasının sebebi de bu zaten. Teknik olarak tankta duran rafyanın dişinize hiçbir hayrı olmaz..[/QUOTE]
ben yavruluk kullanmadim ki ? O rsfya olmasaydı ben suan 21 tane yavruyu alamazdim dogum akvaryum ici gerceklesti hic yavruluga girmedi dogum icin yavruluk yok zaten almayida dusunmuyorum. Rafya nin icine dogurdu disi cok faydasi var oyle demeyin ... Ve dogum normal tankta gerceklesti aninda cikardigibni yiyordu bi kacini gordum yerken bazilarida kacti rafyaya 21 tane aldm sknti yok 5 litre damacanayi kestm dis filtre selaleden havayi baglayip igneyle delik actm ana tankta gayet mutlular
üretimhanelerde bile rafya
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=j7XSpn_kjl4[/VID][EDIT]Nikolay,2015-08-24 01:02:02[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için 19 tane kurtarabildim , artık annenin karın şişikliği gitti. rahat 30 40 tane yavru yemiştir .
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için 19 tane kurtarabildim , artık annenin karın şişikliği gitti. rahat 30 40 tane yavru yemiştir .
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=Cbci] Hayırlı olsun [:D]Bol bol sağlıklı yavruların olur İNŞALLAH [:nazar:]. [/QUOTE]
tesekkur ederim fakat 18 tanesini kurtarabildim geri kalanini yedi anac gozumun onunde[:(] dogurur dogurmaz balik dogmaya kalmadan anasi yiyor bn bile hizina yetisemedim[EDIT]Nikolay,2015-08-23 13:01:35[/EDIT]
[QUOTE=Cbci] Hayırlı olsun [:D]Bol bol sağlıklı yavruların olur İNŞALLAH [:nazar:]. [/QUOTE]
tesekkur ederim fakat 18 tanesini kurtarabildim geri kalanini yedi anac gozumun onunde[:(] dogurur dogurmaz balik dogmaya kalmadan anasi yiyor bn bile hizina yetisemedim[EDIT]Nikolay,2015-08-23 13:01:35[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
Çok sevimliler[:3], ilk yavrularımızda aldık . Daha doğuma devam ... şuan akvaryumda gördüklerimi topladım 14 tane ayırdım , daha ara ara doğuruyor rafya içinde kabuk içinde saklananlarda mevcut ellemedim şimdi hepsini bir doğursun sabah saatlerinde alacagım.[:)]
[VID]http://youtu.be/D8iGMQgf-80[/VID]
Konuyu gec actim görün istedim
Çok sevimliler[:3], ilk yavrularımızda aldık . Daha doğuma devam ... şuan akvaryumda gördüklerimi topladım 14 tane ayırdım , daha ara ara doğuruyor rafya içinde kabuk içinde saklananlarda mevcut ellemedim şimdi hepsini bir doğursun sabah saatlerinde alacagım.[:)]
[VID]http://youtu.be/D8iGMQgf-80[/VID]
Konuyu gec actim görün istedim
5 litrelik akvaryumda hangi balık beslenir
[QUOTE=fehim1]5 litrelik akvaryumda neler besleyebilirim. editededitIDKaPTaN/editIDeditDate2011-03-08 02:44:14/editDate/edited[/QUOTE]
5 LİTRELİK DAMACANADA BETTA BESLE KARDESİM.
[QUOTE=fehim1]5 litrelik akvaryumda neler besleyebilirim. editededitIDKaPTaN/editIDeditDate2011-03-08 02:44:14/editDate/edited[/QUOTE]
5 LİTRELİK DAMACANADA BETTA BESLE KARDESİM.
SON MESAJLAR
- Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 11:42
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 11:36
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
