ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fatih_71
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ocak 2015 21:38
Son Ziyaret:
05 Eylül 2016 12:28
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FATİH BALOĞLU
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1986
Yaş:
39
İl:
Kirikkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
FATİH BALOĞLU
SON 10 MESAJI
Deniz Akvaryumuna Geçeceğim - Görüşleriniz
150*60*60 akvaryumum var. Şuanda discus besliyorum ve bırakıp deniz akvaryumu kuracağım. Akvaryumum çift kule sistemli 140*35*50 civarı yanlıs hatırlamıyorsam. Biraz araştırma yaptım. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sumpla birlikte 700 litre civarı akvaryumum. Bazı cihazları arastırdım sizlerede sormak istedim.
1 - Reef Royal - DC-251 Protein Skimmer - sizce nasıl iyi bir protein skimmer mı. ( Canlı yükü ağır olacak onun için bunu düşündüm. )
2 - Canlı kaya ve canlı kum hakkındaki düşünceleriniz
3 - Yanında alınacak ekstra malzemeler ( tuz ölcer - ph - vs bildikleriniz )
4 - Nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım bu ölçülerde bir akvaryum için
( Not : Akvaryumun canlı yükü biraz ağır olacak şekilde kurmayı düşünüyorum. Sizin değerli tecrübelerinizden yararlanarak kurmak istiyorum. )
Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
150*60*60 akvaryumum var. Şuanda discus besliyorum ve bırakıp deniz akvaryumu kuracağım. Akvaryumum çift kule sistemli 140*35*50 civarı yanlıs hatırlamıyorsam. Biraz araştırma yaptım. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sumpla birlikte 700 litre civarı akvaryumum. Bazı cihazları arastırdım sizlerede sormak istedim.
1 - Reef Royal - DC-251 Protein Skimmer - sizce nasıl iyi bir protein skimmer mı. ( Canlı yükü ağır olacak onun için bunu düşündüm. )
2 - Canlı kaya ve canlı kum hakkındaki düşünceleriniz
3 - Yanında alınacak ekstra malzemeler ( tuz ölcer - ph - vs bildikleriniz )
4 - Nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım bu ölçülerde bir akvaryum için
( Not : Akvaryumun canlı yükü biraz ağır olacak şekilde kurmayı düşünüyorum. Sizin değerli tecrübelerinizden yararlanarak kurmak istiyorum. )
Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
Discus Üretimi - Osmos Kullanımı, Su Hazırlama Vb
Değerli akvarist abilerim hepinizin yorumları ve tecrübeleriniz hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bitkili olduğu için karar vermek biraz zor oluyor. Yeni olduğum için tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli. Yorum yapıp tecrübelerini söyleyen herkesede ayrıca teşekkür ederim.
Değerli akvarist abilerim hepinizin yorumları ve tecrübeleriniz hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bitkili olduğu için karar vermek biraz zor oluyor. Yeni olduğum için tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli. Yorum yapıp tecrübelerini söyleyen herkesede ayrıca teşekkür ederim.
Discus Üretimi - Osmos Kullanımı, Su Hazırlama Vb
Ulvi bey ben arıtma alacağım akvaryum için yalnız arıtma cihazının hangi malzemeler bulunsun örneğin mebranlı diyorlar iste carbon filtre diyor arıtmayı satacak kişi. ben üretim için değil bitkili akvaryumum var ve balıklarım parazitten korunsun vede ölmesini istemediğim için alacağım. Bitkili akvaryumda discus beslemek biraz zor. sizden ricam bitkili akvaryuma alacağım su arıtma cihazında neler bulunsun. Ne önerirsiniz.
Ulvi bey ben arıtma alacağım akvaryum için yalnız arıtma cihazının hangi malzemeler bulunsun örneğin mebranlı diyorlar iste carbon filtre diyor arıtmayı satacak kişi. ben üretim için değil bitkili akvaryumum var ve balıklarım parazitten korunsun vede ölmesini istemediğim için alacağım. Bitkili akvaryumda discus beslemek biraz zor. sizden ricam bitkili akvaryuma alacağım su arıtma cihazında neler bulunsun. Ne önerirsiniz.
fo ikalalarım kuyruk erimesi oldu ve stresteler
Parazit var akvaryumunuzda eğer suyunuza tuz atmadıysanız biraz daha arastırıp biraz kaya tuzu ekleyebilirsiniz. Başka balık varmı akvaryumda ?
Parazit var akvaryumunuzda eğer suyunuza tuz atmadıysanız biraz daha arastırıp biraz kaya tuzu ekleyebilirsiniz. Başka balık varmı akvaryumda ?
Yunuslar bir bir ölüyorlar
Kardesim gecmis olsun. Balıklarında şişme yada karınlarında içe çökme varmı. Eğer bunlar yoksa hemen 3/1 oranında su değişikliği yap. Vede balıklarının yemlerine sarımsak suyu damlat kuruduktan sonra ver. Balıklarına iyi gelir. Birde çocuk doktorlarının yazdığı cocuk vitamin surupları var arastır forumdan onlarıda balıklarının yemlerine damlatıp kuruduktan sonra verebilirsin.
Kardesim gecmis olsun. Balıklarında şişme yada karınlarında içe çökme varmı. Eğer bunlar yoksa hemen 3/1 oranında su değişikliği yap. Vede balıklarının yemlerine sarımsak suyu damlat kuruduktan sonra ver. Balıklarına iyi gelir. Birde çocuk doktorlarının yazdığı cocuk vitamin surupları var arastır forumdan onlarıda balıklarının yemlerine damlatıp kuruduktan sonra verebilirsin.
Forumdaki konulara cevap yazılmaması
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
150*60*60 Bitkili Akvaryumum Ve Sump Sistemim
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
150*60*60 Bitkili Akvaryumum Ve Sump Sistemim
[QUOTE=jakabo_06]Çok güzel görünüyor elinize saglık
fakat bir sorum olucak hagen mesela bizde çok sık kullanılıyor ben izledigim bir kaç videoda gri posetlerden çok koyu kahve rengi kumlar kullanıyorlardı
mesela ada wiev videolarda hep o kumla iş yapıyor bilginiz var mı video izlerseniz tasarım için de süper fikirler labilirsiniz[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkür ederim. Hagenden memnunum. Adawiev hakkında pek bilgim yok videolarada bakıp fikir beyan ederim size. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
[QUOTE=muhabirhamit]Güzel bir akvaryum olmuş bende 120 lik bir bitki akvaryumu kurmayı düşünüyorum ancak sump sistemi olmalı yoksa dış filitre mi kullanmalıyım bilemedim [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kuracağınız akvaryum 120 lik ise size kalmış bir durum. Sump sistemi çok güzel oluyor. Örneğin dış filtre yi temizlemek saatler alıyor ama sump sistemini temizlemek 10 dakikayı buluyor. Yalnız ses problemi oluyor sump sisteminde bilgin olsun. Kulelerden inen su ses yapıyor ayriyeten alacağın kafa motoruda önemli az elektrik yakması vede ses yapmaması lazım.
Kolay gelsin
[QUOTE=Ebu Muhammed]Akvaryumunuz çok güzel olmuş. Acaba tabanda kum yüsekliğiniz ne kadar? Fotograflarda sanki az gibi duruyor. Benim bir kaç sorum olacak:
Canlı ne düşünüyorsunuz?
Co2 kullanıyormusunuz?
Aydınlatmanızdan bahsedebilirmisiniz?
[/QUOTE]
Ebu Muhammed kardeşim teşekkür ederim yorumun için. Tabandaki kum akvaryumun içinde aynı bir tepe gibi düzenledik. ön ve yan taraflardaki kum seviyesi 7 - 10 cm arası, arka ortaya doğru 15,17 cm civarı kum seviyesi bu sekilde. Canlı olarak amazon , saz, anabias , tütün , yosun, çim ektim. Amazon zor bitki çok çabuk çürüyor , anabias ta zor hemen yaprakları çürüyor, diğerleri sıkıntısız büyüyor bakalım. Co2 kullanıyorum hazır aldım küçük bidonda güzel de co2 çıkıyor saniye başına 3 - 5 damla küçük parçalar çıkıyor. Aydınlatmam 4 adet lamba gün ışığı ve değirleri balık için ve bitki için olanlardan. Aydınlatmam akvaryumcum hazırladı lambaların ismini bilemediğimden kusura bakma. Kolay gelsin.
[QUOTE=rccol]Çok güzel gözüküyor.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Amazon zor bitki hem hızlı büyüyor vede uyum sağlayamazsa akvaryumun içinde yaprakları eriyip ortalığı mahvediyor. Ben ileride discus beslemek istediğimden akvaristler akvaryum arka camının mavi olmasını istiyorlar. Siyah veya cam boş olursa discusta sitrese neden oluyormuş. Onun için öyle yaptırdım.
Kolay gelsin.
[QUOTE=omerardicli]Çok güzel olmuş....
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Darısı almayı düşünüp yada alamayan arkadaşlarımıza nasip olsun.
[QUOTE=jakabo_06]Çok güzel görünüyor elinize saglık
fakat bir sorum olucak hagen mesela bizde çok sık kullanılıyor ben izledigim bir kaç videoda gri posetlerden çok koyu kahve rengi kumlar kullanıyorlardı
mesela ada wiev videolarda hep o kumla iş yapıyor bilginiz var mı video izlerseniz tasarım için de süper fikirler labilirsiniz[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkür ederim. Hagenden memnunum. Adawiev hakkında pek bilgim yok videolarada bakıp fikir beyan ederim size. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
[QUOTE=muhabirhamit]Güzel bir akvaryum olmuş bende 120 lik bir bitki akvaryumu kurmayı düşünüyorum ancak sump sistemi olmalı yoksa dış filitre mi kullanmalıyım bilemedim
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kuracağınız akvaryum 120 lik ise size kalmış bir durum. Sump sistemi çok güzel oluyor. Örneğin dış filtre yi temizlemek saatler alıyor ama sump sistemini temizlemek 10 dakikayı buluyor. Yalnız ses problemi oluyor sump sisteminde bilgin olsun. Kulelerden inen su ses yapıyor ayriyeten alacağın kafa motoruda önemli az elektrik yakması vede ses yapmaması lazım.
Kolay gelsin
[QUOTE=Ebu Muhammed]Akvaryumunuz çok güzel olmuş. Acaba tabanda kum yüsekliğiniz ne kadar? Fotograflarda sanki az gibi duruyor. Benim bir kaç sorum olacak:
Canlı ne düşünüyorsunuz?
Co2 kullanıyormusunuz?
Aydınlatmanızdan bahsedebilirmisiniz?
[/QUOTE]
Ebu Muhammed kardeşim teşekkür ederim yorumun için. Tabandaki kum akvaryumun içinde aynı bir tepe gibi düzenledik. ön ve yan taraflardaki kum seviyesi 7 - 10 cm arası, arka ortaya doğru 15,17 cm civarı kum seviyesi bu sekilde. Canlı olarak amazon , saz, anabias , tütün , yosun, çim ektim. Amazon zor bitki çok çabuk çürüyor , anabias ta zor hemen yaprakları çürüyor, diğerleri sıkıntısız büyüyor bakalım. Co2 kullanıyorum hazır aldım küçük bidonda güzel de co2 çıkıyor saniye başına 3 - 5 damla küçük parçalar çıkıyor. Aydınlatmam 4 adet lamba gün ışığı ve değirleri balık için ve bitki için olanlardan. Aydınlatmam akvaryumcum hazırladı lambaların ismini bilemediğimden kusura bakma. Kolay gelsin.
[QUOTE=rccol]Çok güzel gözüküyor.
Yanlız kime sorduysam amazon bitiksinden uzak dur dedi.
Çok fazla büyüyüp su yüzeyini kaplayıp ışığı engelliyorlarmış.
Ayrıca önerim arka camı siyah kaplarsanız çok daha şık gözüküyor.
Bitkileri öne çıkarıyor.
Bilgilerinize.
[/QUOTE]Teşekkür ederim yorumunuz için. Amazon zor bitki hem hızlı büyüyor vede uyum sağlayamazsa akvaryumun içinde yaprakları eriyip ortalığı mahvediyor. Ben ileride discus beslemek istediğimden akvaristler akvaryum arka camının mavi olmasını istiyorlar. Siyah veya cam boş olursa discusta sitrese neden oluyormuş. Onun için öyle yaptırdım.
Kolay gelsin.
[QUOTE=omerardicli]Çok güzel olmuş....
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Darısı almayı düşünüp yada alamayan arkadaşlarımıza nasip olsun.
420 lt bitkili hi-tech; "uzun soluklu yolculuk"
Kardes böyle güzel bir akvaryuma sump sistemini öneririm sump sisteminde biyolojik denge oturması biraz gec oluyor ama biyolojik denge oturduktan sonra üstüne yok derim, birde akvaryumun içinde hic bir malzemen durmuyor hepsini sump sistemine koyuyorsun, ısıtıcı, motor, ne varsa akvaryum yerine sump a koyuyorsun vede akvaryumun icinden yer tasarruf ediyorsun. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye benimkisi. Kolay gelsin simdiden.
Kardes böyle güzel bir akvaryuma sump sistemini öneririm sump sisteminde biyolojik denge oturması biraz gec oluyor ama biyolojik denge oturduktan sonra üstüne yok derim, birde akvaryumun içinde hic bir malzemen durmuyor hepsini sump sistemine koyuyorsun, ısıtıcı, motor, ne varsa akvaryum yerine sump a koyuyorsun vede akvaryumun icinden yer tasarruf ediyorsun. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye benimkisi. Kolay gelsin simdiden.
Bu taşta bitki yetişir mi
[QUOTE=harp]İsmini ve markasını bilmiyorum malesef. Fakat fotoğrafını yükledim, bu taşların altına dere kumu koyup üstte bunları tutmayı düşünüyorum. Acaba bir problem ile karşılaşır mıyım, yoksa sorun olmaz mı ?
[/QUOTE]
Hagen siyah kum yeni aldım bende orjinal cuvalında aynı duruyor bendekiyle, bunun altına güzel bir bitki taban kumu koyarsan güzel verim alırsın birde misket gübreylede destek verirsen güzel oluyor.
[QUOTE=harp]İsmini ve markasını bilmiyorum malesef. Fakat fotoğrafını yükledim, bu taşların altına dere kumu koyup üstte bunları tutmayı düşünüyorum. Acaba bir problem ile karşılaşır mıyım, yoksa sorun olmaz mı ?
marsilea hirsuta yada lilaeopsis brasiliensis, moss ve tilki kuyruğu
Hagen siyah kum yeni aldım bende orjinal cuvalında aynı duruyor bendekiyle, bunun altına güzel bir bitki taban kumu koyarsan güzel verim alırsın birde misket gübreylede destek verirsen güzel oluyor.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Street Parrot, 21:46
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
berkant68,
tukabu,
Savas37,
Redrainbow,
TheDS,
darknessmania,
Ancalagon,
sina cen,
darkaura,
OKIRATLI,
florasan,
EKAR,
forthehordex,
Hoppala,
0rnn,
Kuduoglu,
_rammstein_,
Urar,
ibmsony,
serhatankara,
DigitalPen,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
LeafyAqua,
rdm23,
efkango,
BarışSavaş,
Street Parrot,
ternapi,
Assamite,
Brdk64,
zafer3885,
emre12ozkan,
CagriTURK,
ufukcingay,
JujuSeri,
oguzozt,
enginhayta,
zekigonlum,
Furkan2026,
nniiaa,
Manguday,
Pumpet,
lojistisyen,
stopsound,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


