ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yunus01
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
503
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2014 12:34
Son Ziyaret:
27 Ekim 2019 13:18
Toplam Mesaj:
651 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan Gürlek
Doğum Tarihi:
03 Şubat 2001
Yaş:
25
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
High-Tech Bitkili Nano Karides Tankları
540 litre Sert Amerikanlar Karma Tankı
Sinan
SON 10 MESAJI
Wabi - Kusa 1*
Doğan Bey ölçüler, tasarım fikri, balıklar hepsiyle birlikte mükemmel bir kurulum olmuş, tebrikler[:iyi:] Tankın ölçülerine 60.60.20h demişsiniz ancak nedense daha bile yüksek göründü gözüme, kumun inceliğinden olsa gerek diye düşünüyorum. Sucul bitkiler çok seyrek olmakla birlikte su üstündeki sarmaşıklar her şeyi telafi etmiş... Acaba biraz daha kırmızı olan sarmaşığın adı nedir ve nereden temin etmiştiniz? Tavsiye olarak da red mangrow koymanızı şiddetle öneririm, köklerini zamanla içeri salacak bir mini ağaç bence bu tasarıma çok yakışacaktır.
Son olarak da camın kalınlığını ve maliyetini (elbette sorun olmayacaksa) öğrenebilir miyim? Şu sıralar buna benzer projelerle ilgileniyordum, konuyu tam zamanında görmüş oldum. Her projeniz gibi bir şaheser daha olmuş, sağlıklıca bakarsınız umarım.
Doğan Bey ölçüler, tasarım fikri, balıklar hepsiyle birlikte mükemmel bir kurulum olmuş, tebrikler[:iyi:] Tankın ölçülerine 60.60.20h demişsiniz ancak nedense daha bile yüksek göründü gözüme, kumun inceliğinden olsa gerek diye düşünüyorum. Sucul bitkiler çok seyrek olmakla birlikte su üstündeki sarmaşıklar her şeyi telafi etmiş... Acaba biraz daha kırmızı olan sarmaşığın adı nedir ve nereden temin etmiştiniz? Tavsiye olarak da red mangrow koymanızı şiddetle öneririm, köklerini zamanla içeri salacak bir mini ağaç bence bu tasarıma çok yakışacaktır.
Son olarak da camın kalınlığını ve maliyetini (elbette sorun olmayacaksa) öğrenebilir miyim? Şu sıralar buna benzer projelerle ilgileniyordum, konuyu tam zamanında görmüş oldum. Her projeniz gibi bir şaheser daha olmuş, sağlıklıca bakarsınız umarım.
Hobici Psikolojisi
Refet Bey şu ana kadar bu hobiyle ilgili birçok yazı okudum ancak hiçbiri bu yazıyı okurken aldığım zevki bana tattıramadı, ellerinize sağlık[:iyi:]
Makaleniz akvaryumculuğun anayasası gibi olmuş. Bu demek değilki tamamen doğru, nede olsa 200 küsür ülke ve hepsinin farklı yasaları var. Her değer herkes için aynı olmak zorunda değildir, bizler Akvaryum.com üyeleri olarak bu değerler altında birleşiyoruz, başkaları başka değerlerde. Mesela kadın-erkek arasında yaşanan hobi gerginliği üzerine düşüncelerinizi okurken çoğu zaman kınama düzeyinde size karşı gelmiş olsam da yaşım 16’dır, daha bu deneyimleri yaşamama uzun bir süre var, teorilerim deneyimlerinizle aynı düzeyde değildir. Bu bahsi geçen maddeniz ise Almanya’daki Joseph Amca’ya tamamiyle absürt görünecektir, kim bilir belki onun eşi de kendisi gibi hobicidir ve bu durumu hiç yaşamamıştır. Şu bir gerçek ki, Türkiye’de çocuk ve kadın hobicileri parmakla sayabilirsiniz, ki bu da paragrafa başlarken yazdığım her ülkenin farklı yasaları olmasına güzel bir örnek olmuş oluyor. Yazdığınız bazı konuları sadece Türkiye içerisinde incelememize gerek yok, insanların balıklara yükledikleri anlamlar, bakma tarzları ve zevkleri değişse de balıkların yaşama koşulları değişmeyecektir. Bu yazınız değişmeyen bazı kurallar üzerine, insandan insana değişen değerleri incelemiştir.
Bu yazı Türkiye içerisinde birçok türü beslemiş, uzun süreler tecrübe etmiş birisi tarafından itina ile yazılmıştır, bunlara karşı argüman sunmak her babayiğidin harcı değildir. Bu argümanları destekler nitelikte örnekler bulmak ise bir hayli kolay, kalan tüm yazıyı okurken yüzümden hafif bir tebessümün hiç eksik olmadığını itiraf edeyim yeri gelmişken. Anayasanızı genişletmenizi, yeri geldiğinde demokrasiye başvurmanızı, yeri geldiğinde biz hobicilerin yararı adına kendi başınıza karar vermenizi takip etmek adına konuyu elbette baş listeme ekliyorum. Bu başlık altında herkesin kendi tecrübelerini paylaşıp pastaya kendi paylarını eklemelerini görmek çok güzel olurdu. Ben fikirlerimi sundum, şimdi sahneye diğer hobicileri ve assolistimiz Refet Bey’i çağırıyorum...
Refet Bey şu ana kadar bu hobiyle ilgili birçok yazı okudum ancak hiçbiri bu yazıyı okurken aldığım zevki bana tattıramadı, ellerinize sağlık[:iyi:]
Makaleniz akvaryumculuğun anayasası gibi olmuş. Bu demek değilki tamamen doğru, nede olsa 200 küsür ülke ve hepsinin farklı yasaları var. Her değer herkes için aynı olmak zorunda değildir, bizler Akvaryum.com üyeleri olarak bu değerler altında birleşiyoruz, başkaları başka değerlerde. Mesela kadın-erkek arasında yaşanan hobi gerginliği üzerine düşüncelerinizi okurken çoğu zaman kınama düzeyinde size karşı gelmiş olsam da yaşım 16’dır, daha bu deneyimleri yaşamama uzun bir süre var, teorilerim deneyimlerinizle aynı düzeyde değildir. Bu bahsi geçen maddeniz ise Almanya’daki Joseph Amca’ya tamamiyle absürt görünecektir, kim bilir belki onun eşi de kendisi gibi hobicidir ve bu durumu hiç yaşamamıştır. Şu bir gerçek ki, Türkiye’de çocuk ve kadın hobicileri parmakla sayabilirsiniz, ki bu da paragrafa başlarken yazdığım her ülkenin farklı yasaları olmasına güzel bir örnek olmuş oluyor. Yazdığınız bazı konuları sadece Türkiye içerisinde incelememize gerek yok, insanların balıklara yükledikleri anlamlar, bakma tarzları ve zevkleri değişse de balıkların yaşama koşulları değişmeyecektir. Bu yazınız değişmeyen bazı kurallar üzerine, insandan insana değişen değerleri incelemiştir.
Bu yazı Türkiye içerisinde birçok türü beslemiş, uzun süreler tecrübe etmiş birisi tarafından itina ile yazılmıştır, bunlara karşı argüman sunmak her babayiğidin harcı değildir. Bu argümanları destekler nitelikte örnekler bulmak ise bir hayli kolay, kalan tüm yazıyı okurken yüzümden hafif bir tebessümün hiç eksik olmadığını itiraf edeyim yeri gelmişken. Anayasanızı genişletmenizi, yeri geldiğinde demokrasiye başvurmanızı, yeri geldiğinde biz hobicilerin yararı adına kendi başınıza karar vermenizi takip etmek adına konuyu elbette baş listeme ekliyorum. Bu başlık altında herkesin kendi tecrübelerini paylaşıp pastaya kendi paylarını eklemelerini görmek çok güzel olurdu. Ben fikirlerimi sundum, şimdi sahneye diğer hobicileri ve assolistimiz Refet Bey’i çağırıyorum...
Yeniden Amerikan Karma Tank
Mehmet Bey sizler gibilerin tekrar Amerikan’a dönmesi benim gibi gençleri mutlu ediyor[:)] Hayırlı olsun. Tank ölçüsü güzel zaten, sump güçlü ise ileride de rahat olacaktır. Dekorasyon güzel görünüyor ama ileride bu balıklar 30 cm olunca çıkarmak gerekecektir, zaten Amerikanlar 30 cm olunca kim takar dekoru... Türler arasındaki yeni gelen Black Belt, Regani ve Bocourti’ler gözümden kaçmadı, o tankta çok hızlı büyüyeceklerdir. Yalnız kişisel görüş olarak ışık sarı olunca çok beğenmiyorum, biraz daha beyaz veya gün ışığı güzel görünüyor, balıklar da daha canlı renklere bürünüyorlar[:iyi:] Sağlıklıca büyütün balıkları umarım, konuyu takipteyim.
Mehmet Bey sizler gibilerin tekrar Amerikan’a dönmesi benim gibi gençleri mutlu ediyor[:)] Hayırlı olsun. Tank ölçüsü güzel zaten, sump güçlü ise ileride de rahat olacaktır. Dekorasyon güzel görünüyor ama ileride bu balıklar 30 cm olunca çıkarmak gerekecektir, zaten Amerikanlar 30 cm olunca kim takar dekoru... Türler arasındaki yeni gelen Black Belt, Regani ve Bocourti’ler gözümden kaçmadı, o tankta çok hızlı büyüyeceklerdir. Yalnız kişisel görüş olarak ışık sarı olunca çok beğenmiyorum, biraz daha beyaz veya gün ışığı güzel görünüyor, balıklar da daha canlı renklere bürünüyorlar[:iyi:] Sağlıklıca büyütün balıkları umarım, konuyu takipteyim.
Yeni Amerikan Cichlid Tankı Önerisi
Bu iş fetva verildiğinde olmuyor maalesef[:D] Önce Güney mi yoksa Orta mı onu seçiniz. Güney olacaksa o listeye daha bir çok tür eklenir. Uaru, sürü balıkları vs. Orta olacak ise de aynısı geçerli. Bir süredir Orta Amerikan üzerinde durduğum için en çok o konuda yardımcı olabilirim sanırım. Zonatus, Ateş Kafa, Texas, Jaguar, Breidhori, Argentea, Pearsei, Hartwegi, Red Teror diye liste uzar gider, üstelik her gün başkaları da geliyor. Yalnız 300 litre Orta Amerikan için oldukça küçük, bu bahsettiğim türlerin büyük bir karmasını gözden çıkarmanızı ve tamamiyle Güney Amerika biyotopuna yönelmenizi öneririm. En güzel balık ve adet seçme yolu da elbette forumlardan veya internetten başka tankların tanıtımını okumak, YouTube'dan videolarını izlemek olacaktır. Daha fazla yardımcı olamayacağım için kusura bakmayınız, sevdiğiniz balıkları araştırmayan veya emek vermeyen bir hobici olmadığınız belli oluyor, şimdiden başarılar ve ilerideki sorularınıza yanıt verebilmeyi dilerim[:iyi:]
Bu iş fetva verildiğinde olmuyor maalesef[:D] Önce Güney mi yoksa Orta mı onu seçiniz. Güney olacaksa o listeye daha bir çok tür eklenir. Uaru, sürü balıkları vs. Orta olacak ise de aynısı geçerli. Bir süredir Orta Amerikan üzerinde durduğum için en çok o konuda yardımcı olabilirim sanırım. Zonatus, Ateş Kafa, Texas, Jaguar, Breidhori, Argentea, Pearsei, Hartwegi, Red Teror diye liste uzar gider, üstelik her gün başkaları da geliyor. Yalnız 300 litre Orta Amerikan için oldukça küçük, bu bahsettiğim türlerin büyük bir karmasını gözden çıkarmanızı ve tamamiyle Güney Amerika biyotopuna yönelmenizi öneririm. En güzel balık ve adet seçme yolu da elbette forumlardan veya internetten başka tankların tanıtımını okumak, YouTube'dan videolarını izlemek olacaktır. Daha fazla yardımcı olamayacağım için kusura bakmayınız, sevdiğiniz balıkları araştırmayan veya emek vermeyen bir hobici olmadığınız belli oluyor, şimdiden başarılar ve ilerideki sorularınıza yanıt verebilmeyi dilerim[:iyi:]
Yeni Amerikan Cichlid Tankı Önerisi
Merhabalar, öncelikle yeni tankınız hayırlı olsun. Yazdığınız türlerin tamamı birbirleriyle her koşulda uyum içinde yaşamayacaktır. Küçük bir hacim içerisinde iken Severum gibi balıklar fazla nazik kalabilirler. Elektrik Blue JD mesela strese fazla dayanmayacaktır, büyüme rekabeti sırasındaki bir Ateş Kafa veya Zonatus ile durmaması önemli olacaktır. Texas için de aynısı geçerli, oldukça agresif bir tür Ateş Kafa, Zonatus gibi. Carpinte ile Texas neredeyse aynılar, ikisinden birini seçersiniz. Carpinte noktaları daha küçüktür ve daha az rastlanıyor, Texas'ları bazen o ad ile satıyorlar. Onun dışında Severum, Rotkeil, Hevkelii, Acara, Ateş Ağız birlikte sağlıklıca büyürler. Zonatus, Ateş Kafa ve Texas ayrı, bu son saydıklarım ayrı tankların balıklarıları, çeşitli durumlarda karmasını yapanlar var ama yavrudan büyütme olunca işin rengi değişecektir.
Dişi erkek ayrımına girmeden önce bu alanlardan hangisine yöneleceğinize karar verin, ikisi için farklı stratejiler mevcut. Orta Amerikan türlerinin güzelliğini alttaki linkli konudan görebilirsiniz, diğer balıklar yani Severum vs ile Güney Amerikan türlerinden. Saygılar...[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/iste_amerikan_ruyasi_k189875.asp[/URL]
Merhabalar, öncelikle yeni tankınız hayırlı olsun. Yazdığınız türlerin tamamı birbirleriyle her koşulda uyum içinde yaşamayacaktır. Küçük bir hacim içerisinde iken Severum gibi balıklar fazla nazik kalabilirler. Elektrik Blue JD mesela strese fazla dayanmayacaktır, büyüme rekabeti sırasındaki bir Ateş Kafa veya Zonatus ile durmaması önemli olacaktır. Texas için de aynısı geçerli, oldukça agresif bir tür Ateş Kafa, Zonatus gibi. Carpinte ile Texas neredeyse aynılar, ikisinden birini seçersiniz. Carpinte noktaları daha küçüktür ve daha az rastlanıyor, Texas'ları bazen o ad ile satıyorlar. Onun dışında Severum, Rotkeil, Hevkelii, Acara, Ateş Ağız birlikte sağlıklıca büyürler. Zonatus, Ateş Kafa ve Texas ayrı, bu son saydıklarım ayrı tankların balıklarıları, çeşitli durumlarda karmasını yapanlar var ama yavrudan büyütme olunca işin rengi değişecektir.
Dişi erkek ayrımına girmeden önce bu alanlardan hangisine yöneleceğinize karar verin, ikisi için farklı stratejiler mevcut. Orta Amerikan türlerinin güzelliğini alttaki linkli konudan görebilirsiniz, diğer balıklar yani Severum vs ile Güney Amerikan türlerinden. Saygılar...[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/iste_amerikan_ruyasi_k189875.asp[/URL]
270 Litre Çift Astronot
Genişlik biraz küçükmüş, yükseklik ve uzunluk sadece 1 çift için uygun sayılırlar sanırım. Bu noktadan sonra sizin insiyatifinize bağlı, o canlılar çok daha büyük tankları hak ediyorlar... Çok güzel bir melek veya Discus tankı kurulabilir özellikle bu yükseklikte eğer bütçe uygunsa[:iyi:]
Genişlik biraz küçükmüş, yükseklik ve uzunluk sadece 1 çift için uygun sayılırlar sanırım. Bu noktadan sonra sizin insiyatifinize bağlı, o canlılar çok daha büyük tankları hak ediyorlar... Çok güzel bir melek veya Discus tankı kurulabilir özellikle bu yükseklikte eğer bütçe uygunsa[:iyi:]
540 Litre Orta Amerikan Akvaryumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172103251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/171220161900341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172103251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/171220161900341.jpg[/IMG]
İşte Amerikan Rüyası
Selçuk Abi ateşzon yavrularının son halini bir alabilir miyiz?
[QUOTE=selsor]
Ateşzonlardan 2.çift çıktı.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172103251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104551.jpg[/IMG]
Bunlar da benden gelsin.
Selçuk Abi ateşzon yavrularının son halini bir alabilir miyiz?
[QUOTE=selsor]
Ateşzonlardan 2.çift çıktı.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172103251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/165586/310720172104551.jpg[/IMG]
Bunlar da benden gelsin.
Powerled Projesi ( Biyotop Akvaryumu )
Takipteyim[:iyi:] Dükkan da Karaköy'de hemen tanıdım çok yardımları oldu oranın[:)] Soğutucu profili yine oralardan mı buldunuz? Evet ise fiyatı ne kadar oldu acaba eğer söylemesi sorun çıkarmayacaksa.
Elimdeki Çin malı, Aliexpress ledlerini hâlâ değerlendiremedim, biyotop kurulumu ve Discus gibi projelerim var onlarda kullanmayı planlıyordum. Konu tam bu fikirlerimin üzerine geldi, ellerinize sağlık ve başarılar...
Takipteyim[:iyi:] Dükkan da Karaköy'de hemen tanıdım çok yardımları oldu oranın[:)] Soğutucu profili yine oralardan mı buldunuz? Evet ise fiyatı ne kadar oldu acaba eğer söylemesi sorun çıkarmayacaksa.
Elimdeki Çin malı, Aliexpress ledlerini hâlâ değerlendiremedim, biyotop kurulumu ve Discus gibi projelerim var onlarda kullanmayı planlıyordum. Konu tam bu fikirlerimin üzerine geldi, ellerinize sağlık ve başarılar...
Amerikan Biyotop Denemem
Güzel bir kurulum, özellikle de Uaru'lar için takipte kalacağım bir akvaryum[:iyi:] Su değişimi ve filtrasyon nedir onu soracaktım, malum küçük bir akvaryum sayılmaz.
Sağlıklıca büyütürsünüz Uaru'ları umarım. Başka tür eklenecek mi?
Güzel bir kurulum, özellikle de Uaru'lar için takipte kalacağım bir akvaryum[:iyi:] Su değişimi ve filtrasyon nedir onu soracaktım, malum küçük bir akvaryum sayılmaz.
Sağlıklıca büyütürsünüz Uaru'ları umarım. Başka tür eklenecek mi?
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
MelihB,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
NotEvenBeginner,
mustafatelli,
OKIRATLI,
darkaura,
0rnn,
Sungurr,
EKAR,
layper,
Betul_,
emirkagan,
Jeveux,
AreS,
yeekim,
DigitalPen,
osmandbnl,
Ancalagon,
nazemert1,
bysmokin,
Ahmetsefa05,
Brdk64,
nniiaa,
SedatC,
Hknçkl,
Dextran,
sina cen,
dimbeleth,
cenkistan,
ozherele_yvoi,
eflatunaxoy,
DARK ONE,
Mustafa bozkurt,
Phos,
ozherele_vaPa,
HalilSefaa,
Mfk22,
Cyber_Scout,
drtanganyika,
Ers1905,
aupqua,
odiox,
fikret43,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
