ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lieutenant
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ekim 2013 16:01
Son Ziyaret:
17 Şubat 2014 22:31
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Salih Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Salih
SON 10 MESAJI
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] <span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">Tetratec IN 400 Plus idealdir fiyatı biraz pahalı olsada sorunsuz bir şekilde yıllar boyu kullanabilirsiniz. Bir diğer çeşit ise pipo filtredir bunuda bir hava motoru ve pipo filtre yardımıyla halledebilirsiniz. Onun dışında ısıtıcı alırken, atman, jbl,tetra gibi markaları seçin. Fon kendi zevkinize kalmış, muhakkak ilk önce akvaryumu kurun,biyolojik denge oturduktan sonra balıkları alın. Bakteri kültürü olarak ben her zaman Seachem kullanırım ve tek geçerim</span>
Tesekkurler hocam hepsini listeye yazdım seachem stabilityden bahsediyorsunuz sanırım ?
Istanbulda aradığım akvaryumu bulabilecegim bir yer hakkında bilgisi olan var mı acaba baktığım pet shoplarda nano akvaryumdan başka goremedim de
[QUOTE=UtkuAltay] <span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">Tetratec IN 400 Plus idealdir fiyatı biraz pahalı olsada sorunsuz bir şekilde yıllar boyu kullanabilirsiniz. Bir diğer çeşit ise pipo filtredir bunuda bir hava motoru ve pipo filtre yardımıyla halledebilirsiniz. Onun dışında ısıtıcı alırken, atman, jbl,tetra gibi markaları seçin. Fon kendi zevkinize kalmış, muhakkak ilk önce akvaryumu kurun,biyolojik denge oturduktan sonra balıkları alın. Bakteri kültürü olarak ben her zaman Seachem kullanırım ve tek geçerim</span>
<span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">
</span>
</span>
<span style="font-family: Tahoma, Arial, Tahoma; font-size: medium; line-height: normal;">bknz; http://www.akvaryum.com/forum/lepistes_akvaryum_kurulumu_k550399.asp
</span>
[/QUOTE] </span>
Tesekkurler hocam hepsini listeye yazdım seachem stabilityden bahsediyorsunuz sanırım ?
Istanbulda aradığım akvaryumu bulabilecegim bir yer hakkında bilgisi olan var mı acaba baktığım pet shoplarda nano akvaryumdan başka goremedim de
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum[/QUOTE]
Ben de öyle düşünüyorum bakınca şöyle bir huzur dolsun
tesekkur ederim bu sene sıkıyoruz kendimizi hedef icin 
Bu arada 50 lt icin gerekli malzemeler ve önerilerde bulunabilir misiniz hangi marka filtre hangi bitki,kum ve diger gerekli malzemeler hakkında söylediğim gibi pek bir bilgim yokta
[QUOTE=becocum] İlerde daha büyük bir akvaryum istediğinizi düşünürsek dış filtreyi büyük akvaryum alınca o akvaryumun hacmine göre seçersiniz. 50 litre için küçük bir iç filtre yeterli olur. Hacim az debisi de çok fazla olmasın akıntı gereğinden fazla olabilir. İstediğiniz kumu alabilirsiniz hangisi gözünüze hoş gelirse onu alın. Tabi bir de ısıtıcı gerekiyor. 100 wattlık ısıtıcı fazlasıyla yeterli olur.
[/QUOTE]
Teşekkürler degerli tavsiyeleriniz icin aydınlatma icin bir öneriniz var mı
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
30 litrelik bir akvaryumda güzel bir beta size daha çok zevk verecektir.
[/QUOTE] Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Her ne kadar forumumuzda en az hacim 40lt olarak belirtilsede ben 100 lt civarı öneririm. Yeni başladığınızı düşünerek 100lt civarı bir size yeterli olacaktır. Biraz daha tecrübe kazandıkça, cins lepisteslere yönelirsiniz adeti artırırsınız buda bir daha akvaryum almanızı gerektirir. Büyük hacimde balık beslemek çok daha kolaydır çünkü yapacağınız müdahale veya hataların az hacme göre tolere edilme şansı daha fazladır
[/QUOTE] Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum[/QUOTE]
En azından 50 lt, 2e2d veya 3d3e şeklinde hobiye güzel bir başlangıç olabilir, hem biraz streste alır. Sınav çalışmalarında kolay gelsin :) 
[/QUOTE] 
Ben de öyle düşünüyorum bakınca şöyle bir huzur dolsun
tesekkur ederim bu sene sıkıyoruz kendimizi hedef icin 
Bu arada 50 lt icin gerekli malzemeler ve önerilerde bulunabilir misiniz hangi marka filtre hangi bitki,kum ve diger gerekli malzemeler hakkında söylediğim gibi pek bir bilgim yokta
[QUOTE=becocum] İlerde daha büyük bir akvaryum istediğinizi düşünürsek dış filtreyi büyük akvaryum alınca o akvaryumun hacmine göre seçersiniz. 50 litre için küçük bir iç filtre yeterli olur. Hacim az debisi de çok fazla olmasın akıntı gereğinden fazla olabilir. İstediğiniz kumu alabilirsiniz hangisi gözünüze hoş gelirse onu alın. Tabi bir de ısıtıcı gerekiyor. 100 wattlık ısıtıcı fazlasıyla yeterli olur.
[/QUOTE]
Teşekkürler degerli tavsiyeleriniz icin aydınlatma icin bir öneriniz var mı
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum
[QUOTE=UtkuAltay] [QUOTE=Lieutenant] [QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
30 litrelik bir akvaryumda güzel bir beta size daha çok zevk verecektir.
[/QUOTE] Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?[/QUOTE]
Her ne kadar forumumuzda en az hacim 40lt olarak belirtilsede ben 100 lt civarı öneririm. Yeni başladığınızı düşünerek 100lt civarı bir size yeterli olacaktır. Biraz daha tecrübe kazandıkça, cins lepisteslere yönelirsiniz adeti artırırsınız buda bir daha akvaryum almanızı gerektirir. Büyük hacimde balık beslemek çok daha kolaydır çünkü yapacağınız müdahale veya hataların az hacme göre tolere edilme şansı daha fazladır
[/QUOTE] Gönül ister ki 100 lt lik bir tank kurayım ama bizimkiler sınav döneminde büyük bir tanka izin vermez diye düşünüyorum en azından 50 lt lik bir tane alıp yaza kadar idare etse yeterlidir sonra daha büyük bir tanka gecip onu da yavru tankı yapmayı düşünüyorum
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=Duman Han] Net 50 litre bir akvaryum 1e3d lepistes için ziyadesiyle yeterli olur kanaatindeyim.30 litrede de beslenebilir nitekim canlılara biraz daha güzel ortamlar sağlama amacında olmalıyız.30 litreye dekor ekipman vs girince litremizin düşeceğini unutmamalıyız ayrıca 50x30x20=30 litre bir akvaryum yalnızca ağzına kadar başka hiç birşey olmadan 30 litre alır boşluklarımızı vs iyi değerlendirmeliyiz bu ölçülerde bir akvaryum maksimum 25 litre alır ne yazık ki..Esenlikle...[/QUOTE]
Tesekkur ederim degerli yorumunuz icin peki 50 lt bir akvaryum nereden bulabilirim genelde gördüğüm pet shoplarda yabancı firmaların nano akvaryumlari oluyor bu arada istanbulda yaşıyorum
[QUOTE=3nokta] Lepistesler için 45-50 litre yeterli. 1 erkek 3 dişi alırsanız rahatça bakabilirsiniz bence. Bende 45 litre ile başlamıştım sonra gözüme küçük geldi şu an 150 litrelik bir akvaryumum var. Bence seninde yapacağın şey o :)[/QUOTE]
Hele su sınavlar gecsin ilginç planlarım var benimde :)
[QUOTE=Duman Han] Net 50 litre bir akvaryum 1e3d lepistes için ziyadesiyle yeterli olur kanaatindeyim.30 litrede de beslenebilir nitekim canlılara biraz daha güzel ortamlar sağlama amacında olmalıyız.30 litreye dekor ekipman vs girince litremizin düşeceğini unutmamalıyız ayrıca 50x30x20=30 litre bir akvaryum yalnızca ağzına kadar başka hiç birşey olmadan 30 litre alır boşluklarımızı vs iyi değerlendirmeliyiz bu ölçülerde bir akvaryum maksimum 25 litre alır ne yazık ki..Esenlikle...[/QUOTE]
Tesekkur ederim degerli yorumunuz icin peki 50 lt bir akvaryum nereden bulabilirim genelde gördüğüm pet shoplarda yabancı firmaların nano akvaryumlari oluyor bu arada istanbulda yaşıyorum
[QUOTE=3nokta] Lepistesler için 45-50 litre yeterli. 1 erkek 3 dişi alırsanız rahatça bakabilirsiniz bence. Bende 45 litre ile başlamıştım sonra gözüme küçük geldi şu an 150 litrelik bir akvaryumum var. Bence seninde yapacağın şey o :)[/QUOTE]
Hele su sınavlar gecsin ilginç planlarım var benimde :)
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
[QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?
[QUOTE=UtkuAltay] 20-30lt akvaryumlarda lepistes beslemeniz hata olur.
30 litrelik bir akvaryumda güzel bir beta size daha çok zevk verecektir.
[/QUOTE] Peki ne kadar yeterli olur lepistesler icin lepistesleri cok severim tanıdık birinde görünce çok beğendim 50 lt ve civarı yeter mi birkac ay icin ?
Başlangıç ufak lepistes akvaryumu
Herkese iyi günler
Hobiye yeni başlayanlardanım ve ygs lys sınavları gecene kadar ufak bitkili bir lepistes akvaryumu kurmak istiyorum sınavdan sonra insallah daha rahat büyük bir akvaryuma gececegim bu gecici akvaryum 20 30 lt olabilir su an icin icinde 4 5 lepistes bakmayı düşünüyorum bana yardim eder misiniz hangi malzemeyi almaliyim ( kum,filtre vs. bu malzemeler hakkında pek bilgim yok cunku ) ve kurulum hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim en kısa zamanda kurmak istiyorum simdiden teşekkürler sağlıklı hobiler
Edit:Konuyu bilerek bu bölüme açtım akvaryum kurulduğunda resimlerle vs. tanıtımını yapmayı düşünüyorumLieutenant 2013-11-28 23:33:42
Herkese iyi günler
Hobiye yeni başlayanlardanım ve ygs lys sınavları gecene kadar ufak bitkili bir lepistes akvaryumu kurmak istiyorum sınavdan sonra insallah daha rahat büyük bir akvaryuma gececegim bu gecici akvaryum 20 30 lt olabilir su an icin icinde 4 5 lepistes bakmayı düşünüyorum bana yardim eder misiniz hangi malzemeyi almaliyim ( kum,filtre vs. bu malzemeler hakkında pek bilgim yok cunku ) ve kurulum hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim en kısa zamanda kurmak istiyorum simdiden teşekkürler sağlıklı hobiler
Edit:Konuyu bilerek bu bölüme açtım akvaryum kurulduğunda resimlerle vs. tanıtımını yapmayı düşünüyorum
Wolf fish balığı
Agresif oldugu söylenen amerikada 1 dalgıçın ölümüne sebep olan bir balık türüdür ve cok tehlikeli olabilir
Edit : wolf fishLieutenant 2013-11-07 17:05:51
Agresif oldugu söylenen amerikada 1 dalgıçın ölümüne sebep olan bir balık türüdür ve cok tehlikeli olabilir
Edit : wolf fish
Baslangıc lepistes akvaryumu
Sınav senem olduğu için büyük bir tank kurmayı su an icin düşünmüyorum inşallah ilerde kurarım şimdi lepisteslerim icin ufaktan başlangıç yapacağım önerilerinizi gelecek adına dikkate aldım teşekkür ederim
Sınav senem olduğu için büyük bir tank kurmayı su an icin düşünmüyorum inşallah ilerde kurarım şimdi lepisteslerim icin ufaktan başlangıç yapacağım önerilerinizi gelecek adına dikkate aldım teşekkür ederim
Baslangıc lepistes akvaryumu
Teşekkürler cevaplarınız için en kısa zamanda kuracağım akavaryumu araştırmaya devam ediyorum
Teşekkürler cevaplarınız için en kısa zamanda kuracağım akavaryumu araştırmaya devam ediyorum
Baslangıc lepistes akvaryumu
Iyi gunler arkadaslar hediye gelen 3 lepistesimden 1 i erkek 2 sinin disi oldugunu öğrendim ve kavanozda sıkılacaklarını düşünüyorum başlangıç için fazla büyük olmayan bir akvaryum önerebilir misiniz ? Bu alanda yeniyim de..simdiden teşekkürler
Iyi gunler arkadaslar hediye gelen 3 lepistesimden 1 i erkek 2 sinin disi oldugunu öğrendim ve kavanozda sıkılacaklarını düşünüyorum başlangıç için fazla büyük olmayan bir akvaryum önerebilir misiniz ? Bu alanda yeniyim de..simdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 11:36
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 11:25
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
