ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ÜMİT ÜNYELİ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2013 10:26
Son Ziyaret:
15 Ocak 2014 10:34
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ÜMİT ÜNYELİ
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1983
Yaş:
43
İl:
Kahramanmaras
Meslek:
ÖĞRETMEN
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ÜMİT ÜNYELİ
SON 10 MESAJI
Meleğimde sorun var ! !
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Meleğimin dışkısı şeffaftı, tuzlu sarımsaklı suya flagyl ekleyip ara sıra suyu ve eklenilenleri yenileyerek 30 derece suda 2-3 gün beklettim. normal akvaryuma geri aldım, hareketlerinde bir yılgınlık yok, bir haftadır birşey yiyememesine rağmen, yeme yöneliyor, yutuyor, ama hemen geri çıkarıyor, bir iki daha yöneliyor ama bu sefer de yutmaya cesaret edemiyor, her besleme seansında durum böyle, acaba iç organlar zarar mı gördü, yemek istiyor fakat organlar mı kabul etmiyo yemi?
Akvaryum Kapasitesi (litre): 90 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: guramiler, lepistes, tetrazon tiger
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): değerler düşük, 2-3 günde bir 20-30 lt su değişimi yapıyorum . sıcaklık 25-26 derece
Filitrasyon: el yapımı basit filtre debisi iyi, ara sıra pompa heralde filtre içinde biriken gazı çıkarıyor dışarı, pervane parçalıyor ses çıkıyor, küçük küçük gazlar görünüyo çıkışta
ÜMİT ÜNYELİ 2013-12-29 11:30:08
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Meleğimin dışkısı şeffaftı, tuzlu sarımsaklı suya flagyl ekleyip ara sıra suyu ve eklenilenleri yenileyerek 30 derece suda 2-3 gün beklettim. normal akvaryuma geri aldım, hareketlerinde bir yılgınlık yok, bir haftadır birşey yiyememesine rağmen, yeme yöneliyor, yutuyor, ama hemen geri çıkarıyor, bir iki daha yöneliyor ama bu sefer de yutmaya cesaret edemiyor, her besleme seansında durum böyle, acaba iç organlar zarar mı gördü, yemek istiyor fakat organlar mı kabul etmiyo yemi?
Akvaryum Kapasitesi (litre): 90 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: guramiler, lepistes, tetrazon tiger
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): değerler düşük, 2-3 günde bir 20-30 lt su değişimi yapıyorum . sıcaklık 25-26 derece
Filitrasyon: el yapımı basit filtre debisi iyi, ara sıra pompa heralde filtre içinde biriken gazı çıkarıyor dışarı, pervane parçalıyor ses çıkıyor, küçük küçük gazlar görünüyo çıkışta
Acemiye azıcık yadım lazım
Ben çeşit hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Benim akvaryum 100x30x32(su yüksekliği). yani 90 litre falan su var. yapay bitkiler ve bir kaç aksesuar. Tür seçerken internetten okuduklarıma uymaya çalışsamda bunun dışına çıkmayı denedim. Balıklarım : 1 vatoz, 1 cüce gurami, 1 altın gurami, 1 mozaik gurami, 3 tetrazon tiger, 2 melek, 3 lepistes. tetrazon tigerlar diğerlerini rahatsız eder diyorlardı, hiç de rahatsız etmediler, kendi aralarında didişiyorlar, en büyüğü diğerlerini kovalıyor. En son da lepistesleri koydum, onlar tetrazon tigerların olduğu yerlere kesinlikle koyulmaz deniyordu, kuyruklarını yerler vs. 1 hafta oldu hiç bir şey yok, hatta lepistesler kendilerini o kadar rahat hissediyorlar ki çoğu zaman ayrı takılıyorlar, tek geziyorlar yani. Diyeceğim şu ki, evet tecrübeler önemli, fakat bazılarının da dediği gibi balıkların her biri de aynı mizaçta değil. Beraber olmaz denilenler beraber yaşayabiliyor. Tek sıkıntıyı tetrazonlar yokken 50 lt lik akvaryuma beta koyunca yaşadım, kayın biraderin evindeydi o ara, betayı ilk koyunca beta ürktü, korkak davrandı çok. Hep beta saldırır denildiğinden, bu tırstıysa demek saldırmaz dedik. bir gün sonra altın gurami betaya saldırmış, ben evde değildim, olaya müdahale edene kadar kuyruk kalmamış balıkta, sonra da malum son...
Ben çeşit hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Benim akvaryum 100x30x32(su yüksekliği). yani 90 litre falan su var. yapay bitkiler ve bir kaç aksesuar. Tür seçerken internetten okuduklarıma uymaya çalışsamda bunun dışına çıkmayı denedim. Balıklarım : 1 vatoz, 1 cüce gurami, 1 altın gurami, 1 mozaik gurami, 3 tetrazon tiger, 2 melek, 3 lepistes. tetrazon tigerlar diğerlerini rahatsız eder diyorlardı, hiç de rahatsız etmediler, kendi aralarında didişiyorlar, en büyüğü diğerlerini kovalıyor. En son da lepistesleri koydum, onlar tetrazon tigerların olduğu yerlere kesinlikle koyulmaz deniyordu, kuyruklarını yerler vs. 1 hafta oldu hiç bir şey yok, hatta lepistesler kendilerini o kadar rahat hissediyorlar ki çoğu zaman ayrı takılıyorlar, tek geziyorlar yani. Diyeceğim şu ki, evet tecrübeler önemli, fakat bazılarının da dediği gibi balıkların her biri de aynı mizaçta değil. Beraber olmaz denilenler beraber yaşayabiliyor. Tek sıkıntıyı tetrazonlar yokken 50 lt lik akvaryuma beta koyunca yaşadım, kayın biraderin evindeydi o ara, betayı ilk koyunca beta ürktü, korkak davrandı çok. Hep beta saldırır denildiğinden, bu tırstıysa demek saldırmaz dedik. bir gün sonra altın gurami betaya saldırmış, ben evde değildim, olaya müdahale edene kadar kuyruk kalmamış balıkta, sonra da malum son...
Meleklerle hangi balıkları besleyebilirim ?
Ben çeşit hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Benim akvaryum 100x30x32(su yüksekliği). yani 90 litre falan su var. yapay bitkiler ve bir kaç aksesuar. Tür seçerken internetten okuduklarıma uymaya çalışsamda bunun dışına çıkmayı denedim. Balıklarım : 1 vatoz, 1 cüce gurami, 1 altın gurami, 1 mozaik gurami, 3 tetrazon tiger, 2 melek, 3 lepistes. tetrazon tigerlar diğerlerini rahatsız eder diyorlardı, hiç de rahatsız etmediler, kendi aralarında didişiyorlar, en büyüğü diğerlerini kovalıyor. En son da lepistesleri koydum, onlar tetrazon tigerların olduğu yerlere kesinlikle koyulmaz deniyordu, kuyruklarını yerler vs. 1 hafta oldu hiç bir şey yok, hatta lepistesler kendilerini o kadar rahat hissediyorlar ki çoğu zaman ayrı takılıyorlar, tek geziyorlar yani. Diyeceğim şu ki, evet tecrübeler önemli, fakat bazılarının da dediği gibi balıkların her biri de aynı mizaçta değil. Beraber olmaz denilenler beraber yaşayabiliyor. Tek sıkıntıyı tetrazonlar yokken 50 lt lik akvaryuma beta koyunca yaşadım, kayın biraderin evindeydi o ara, betayı ilk koyunca beta ürktü, korkak davrandı çok. Hep beta saldırır denildiğinden, bu tırstıysa demek saldırmaz dedik. bir gün sonra altın gurami betaya saldırmış, ben evde değildim, olaya müdahale edene kadar kuyruk kalmamış balıkta, sonra da malum son...
Ben çeşit hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Benim akvaryum 100x30x32(su yüksekliği). yani 90 litre falan su var. yapay bitkiler ve bir kaç aksesuar. Tür seçerken internetten okuduklarıma uymaya çalışsamda bunun dışına çıkmayı denedim. Balıklarım : 1 vatoz, 1 cüce gurami, 1 altın gurami, 1 mozaik gurami, 3 tetrazon tiger, 2 melek, 3 lepistes. tetrazon tigerlar diğerlerini rahatsız eder diyorlardı, hiç de rahatsız etmediler, kendi aralarında didişiyorlar, en büyüğü diğerlerini kovalıyor. En son da lepistesleri koydum, onlar tetrazon tigerların olduğu yerlere kesinlikle koyulmaz deniyordu, kuyruklarını yerler vs. 1 hafta oldu hiç bir şey yok, hatta lepistesler kendilerini o kadar rahat hissediyorlar ki çoğu zaman ayrı takılıyorlar, tek geziyorlar yani. Diyeceğim şu ki, evet tecrübeler önemli, fakat bazılarının da dediği gibi balıkların her biri de aynı mizaçta değil. Beraber olmaz denilenler beraber yaşayabiliyor. Tek sıkıntıyı tetrazonlar yokken 50 lt lik akvaryuma beta koyunca yaşadım, kayın biraderin evindeydi o ara, betayı ilk koyunca beta ürktü, korkak davrandı çok. Hep beta saldırır denildiğinden, bu tırstıysa demek saldırmaz dedik. bir gün sonra altın gurami betaya saldırmış, ben evde değildim, olaya müdahale edene kadar kuyruk kalmamış balıkta, sonra da malum son...
100*40*50h akvaryum için her türlü tavsiye
Ben çeşit hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Benim akvaryum 100x30x32(su yüksekliği). yani 90 litre falan su var. yapay bitkiler ve bir kaç aksesuar. Tür seçerken internetten okuduklarıma uymaya çalışsamda bunun dışına çıkmayı denedim. Balıklarım : 1 vatoz, 1 cüce gurami, 1 altın gurami, 1 mozaik gurami, 3 tetrazon tiger, 2 melek, 3 lepistes. tetrazon tigerlar diğerlerini rahatsız eder diyorlardı, hiç de rahatsız etmediler, kendi aralarında didişiyorlar, en büyüğü diğerlerini kovalıyor. En son da lepistesleri koydum, onlar tetrazon tigerların olduğu yerlere kesinlikle koyulmaz deniyordu, kuyruklarını yerler vs. 1 hafta oldu hiç bir şey yok, hatta lepistesler kendilerini o kadar rahat hissediyorlar ki çoğu zaman ayrı takılıyorlar, tek geziyorlar yani. Diyeceğim şu ki, evet tecrübeler önemli, fakat bazılarının da dediği gibi balıkların her biri de aynı mizaçta değil. Beraber olmaz denilenler beraber yaşayabiliyor. Tek sıkıntıyı tetrazonlar yokken 50 lt lik akvaryuma beta koyunca yaşadım, kayın biraderin evindeydi o ara, betayı ilk koyunca beta ürktü, korkak davrandı çok. Hep beta saldırır denildiğinden, bu tırstıysa demek saldırmaz dedik. bir gün sonra altın gurami betaya saldırmış, ben evde değildim, olaya müdahale edene kadar kuyruk kalmamış balıkta, sonra da malum son...
Ben çeşit hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Benim akvaryum 100x30x32(su yüksekliği). yani 90 litre falan su var. yapay bitkiler ve bir kaç aksesuar. Tür seçerken internetten okuduklarıma uymaya çalışsamda bunun dışına çıkmayı denedim. Balıklarım : 1 vatoz, 1 cüce gurami, 1 altın gurami, 1 mozaik gurami, 3 tetrazon tiger, 2 melek, 3 lepistes. tetrazon tigerlar diğerlerini rahatsız eder diyorlardı, hiç de rahatsız etmediler, kendi aralarında didişiyorlar, en büyüğü diğerlerini kovalıyor. En son da lepistesleri koydum, onlar tetrazon tigerların olduğu yerlere kesinlikle koyulmaz deniyordu, kuyruklarını yerler vs. 1 hafta oldu hiç bir şey yok, hatta lepistesler kendilerini o kadar rahat hissediyorlar ki çoğu zaman ayrı takılıyorlar, tek geziyorlar yani. Diyeceğim şu ki, evet tecrübeler önemli, fakat bazılarının da dediği gibi balıkların her biri de aynı mizaçta değil. Beraber olmaz denilenler beraber yaşayabiliyor. Tek sıkıntıyı tetrazonlar yokken 50 lt lik akvaryuma beta koyunca yaşadım, kayın biraderin evindeydi o ara, betayı ilk koyunca beta ürktü, korkak davrandı çok. Hep beta saldırır denildiğinden, bu tırstıysa demek saldırmaz dedik. bir gün sonra altın gurami betaya saldırmış, ben evde değildim, olaya müdahale edene kadar kuyruk kalmamış balıkta, sonra da malum son...
akvaryum camındaki esneme


ÜMİT ÜNYELİ 2013-10-03 22:09:11


Araştırdım yüksek nem zararlıymış tv ye evet, fakat mesela banyo da, mutfakta lavabonun yakınında kullanmayın diyor, su sıçraması yada banyodaki yüksek nemden dolayı... Benim akvaryumdan kaç saatte ne kadarcık su buharlaşıyor ki. ayrıca buharlaşmanın olduğu kısım ile tv arası 20-25 cm . yakından bakınca da öyle gözle görülür bir nem tv üstünde yok. Zaten nemsiz bir bölgedeyiz sorun olacağını sanmıyorum. O kadarcık nem tv de ölü pixel oluşturacak olsa bizim karadenizde tv ler hep mefta olurdu. Uyarın için teşekkürler, fakat oluşan nem bence kayda değer değil.
akvaryum camındaki esneme
Akvaryumun derinliği 30 .1 cm iken (içinde 15 cm yüksekliğinde su varken) yapıştırmıştım destek camları. 4 gün kurumasını bekledim. Dün suyu 28 cm ye yükselttim, şu an 30.2 cm. yani şu an başarılı görünüyor desteklerim.
Akvaryumun derinliği 30 .1 cm iken (içinde 15 cm yüksekliğinde su varken) yapıştırmıştım destek camları. 4 gün kurumasını bekledim. Dün suyu 28 cm ye yükselttim, şu an 30.2 cm. yani şu an başarılı görünüyor desteklerim.
akvaryum camındaki esneme

ÜMİT ÜNYELİ 2013-09-17 11:35:11

sağ ve sol tarafa 16 şar cm lik 2 tane 4mm cam kestirip silikonladım. arada 65 cm civarı boşluk kalmış oldu. oraya da florasanlarım sığacak. Bu güçlendirme yetmez mi?
akvaryum camındaki esneme
Arkadaşlar, 100 x 30 x 35 (h) ölçülerinde bir akvaryum yaptım 6mm camdan. su yüksekliği şuan 30 cm orta kısımdan ölçüyorum toplamda 5mm esneme var camda. normal mi? Silikonların yüzde 10 kısmında hava kabarcığı var. Ortadan kayıt yaparım sıkıntı değil ama kapak yaptırıcam ve içine floresan takıcam, kapağın çok yüksek olmamasını istiyorum, kayıt yaparsam, florasan kayıta çarpacak, daha yüksek bir kapak yapmam gerekecek. kayıtsız idare edilmez mi?
ÜMİT ÜNYELİ 2013-09-15 23:58:29
Arkadaşlar, 100 x 30 x 35 (h) ölçülerinde bir akvaryum yaptım 6mm camdan. su yüksekliği şuan 30 cm orta kısımdan ölçüyorum toplamda 5mm esneme var camda. normal mi? Silikonların yüzde 10 kısmında hava kabarcığı var. Ortadan kayıt yaparım sıkıntı değil ama kapak yaptırıcam ve içine floresan takıcam, kapağın çok yüksek olmamasını istiyorum, kayıt yaparsam, florasan kayıta çarpacak, daha yüksek bir kapak yapmam gerekecek. kayıtsız idare edilmez mi?
Hangi guramiler aynı akvaryumda olmalı?
Gerçekten bu kadar net mi litre ölçüleri? Ben internette olsun gerçekte olsun akvaryumlara bakıyorum bir sürü balık beraber yaşıyor. Tamam tür önemli ama hiç bir tür balık başına o kadar suda yaşayamaz deniyor. Özellikle labirentli balık seçmiş olmam bu az suda pek oksijen sıkıntısı çekmeyen türlerden olması tabi vatoz hariç. Sonuçta balık başına 8 litre su düşüyor az mı yani ?
Gerçekten bu kadar net mi litre ölçüleri? Ben internette olsun gerçekte olsun akvaryumlara bakıyorum bir sürü balık beraber yaşıyor. Tamam tür önemli ama hiç bir tür balık başına o kadar suda yaşayamaz deniyor. Özellikle labirentli balık seçmiş olmam bu az suda pek oksijen sıkıntısı çekmeyen türlerden olması tabi vatoz hariç. Sonuçta balık başına 8 litre su düşüyor az mı yani ?
Hangi guramiler aynı akvaryumda olmalı?
İlk kez bir akvaryum ve balık alıcam. 35 lt lik bir akvaryum bana en uygunu. Bu akvaryumu bitkilendirip, balık olarak " İnci Gurami (Trichogaster leeri)- Gurami Cennet Balığı (Macropodus Opercularis) - Kırmızı Gurami (colisa lalia) + vatoz " olmak üzere 4 tane düşünüyorum. Aslında diğer gurami çeşitlerinden de isterim fakat daha fazla sıkıntı olabilir mi düşüncesiyle bu kadar yeter diye düşünüyorum. Bana yardımcı olur musunuz?ÜMİT ÜNYELİ 2013-05-15 10:55:51
İlk kez bir akvaryum ve balık alıcam. 35 lt lik bir akvaryum bana en uygunu. Bu akvaryumu bitkilendirip, balık olarak " İnci Gurami (Trichogaster leeri)- Gurami Cennet Balığı (Macropodus Opercularis) - Kırmızı Gurami (colisa lalia) + vatoz " olmak üzere 4 tane düşünüyorum. Aslında diğer gurami çeşitlerinden de isterim fakat daha fazla sıkıntı olabilir mi düşüncesiyle bu kadar yeter diye düşünüyorum. Bana yardımcı olur musunuz?
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

