ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hqkqn337
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mayıs 2012 19:17
Son Ziyaret:
29 Ekim 2012 21:27
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Yildiz
Doğum Tarihi:
31 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Gaziantep
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Yildiz
SON 10 MESAJI
Akvaryumun yüzeyi
Akvaryumun içine bi oksijen motoru yada yine oksijen borusu olan bir iç filtre lazım...Bu arada akvaryumunuzda yararlı bakteri kalmamıs o su yüzeyindeki beyaz seylerin hepsi ölü bakteri hücreleri...Bir akvaryumcudan 1 torba (cok fazlasına gerek yok ama biraz alın) su alın...Bu sizin bakteri kültürünüz olacaktır ve kendi akvaryumunuza boşaltın ve motoru çalışır vaziyette bırakın ki oksijenle yaşayan bakteriler ölmesin ^_^...
Akvaryumun içine bi oksijen motoru yada yine oksijen borusu olan bir iç filtre lazım...Bu arada akvaryumunuzda yararlı bakteri kalmamıs o su yüzeyindeki beyaz seylerin hepsi ölü bakteri hücreleri...Bir akvaryumcudan 1 torba (cok fazlasına gerek yok ama biraz alın) su alın...Bu sizin bakteri kültürünüz olacaktır ve kendi akvaryumunuza boşaltın ve motoru çalışır vaziyette bırakın ki oksijenle yaşayan bakteriler ölmesin ^_^...
Akvaryum Yaz İçin Sıcaklık !
Arkadaşlar akvaryuma yem atarken kapağı kaldırdım ve gerçekten içinin çok sıcak olduğunu farkettim yaklaşık 29 dereceye yükselmiş....İçinde 2 damızlık ve 1 snow, 1 sp, 1 mp ,2 zebra, 1 iceman ve 1 vatoz balıklarım var..Akvaryum 65 lt (küçük olduğunu biliyorum ama öğrenci evinde ancak bu kadar alabildim)...
Arkadaşlar akvaryuma yem atarken kapağı kaldırdım ve gerçekten içinin çok sıcak olduğunu farkettim yaklaşık 29 dereceye yükselmiş....İçinde 2 damızlık ve 1 snow, 1 sp, 1 mp ,2 zebra, 1 iceman ve 1 vatoz balıklarım var..Akvaryum 65 lt (küçük olduğunu biliyorum ama öğrenci evinde ancak bu kadar alabildim)...
Balıkların birbirlerine saldırganlıkları çok fazla....Hepsi saldırıyor bir anlam veremiyorum ama bunda akvaryum sıcaklığının çok olması etkili olabilir mi ?...Normalde ısıtıcım 26 dereceye ayarlı kaç dereceye getirmeliyim ki bunlar biraz sakin yaşasınlar...
Tavsiyesi olan ? !
Anladım çok teşekkürler :)
Anladım çok teşekkürler :)
Tavsiyesi olan ? !
Arkadaşlar dün bir petshoptan 2 tane sarı prenses aldım yaklaşık 6-7 cm boylarında...Aldığımda aynı akvaryumda satılıyorlardı zaten içinde de çok az bu boyda balık vardı ikisini de ordan aldım...Birisi dişi diğeri ise erkek sp..Şu an evde var olan akvaryumum da 6 tane yaklasık 3-4 cm boylarında 1- sp, 1- mp, 1-snow, 1- iceman, 2- zebra cikletim var...Bu balıkları daha önceden almıştım yeni aldıklarımı da mecburen aynı tanka koydum...Evde bakıyorum.. Ama kısa zamanda yavru elde etmek istiyorum balıklar da sanki cilveleşiyor gibiler bu aralar ama galiba diğer yavrulardan uzakta bir yer bulamadıkları için çiftleşemiyorlar... Sizce yavruları devretsem ya da bi petshop a versem veya bir yavruluğa flan alsam çiftleşme gerçekleşir mi ? Ya da çiftleşmeleri için "macun" etkisi yapacak bir yem vs bişey var mı ? :D
Arkadaşlar dün bir petshoptan 2 tane sarı prenses aldım yaklaşık 6-7 cm boylarında...Aldığımda aynı akvaryumda satılıyorlardı zaten içinde de çok az bu boyda balık vardı ikisini de ordan aldım...Birisi dişi diğeri ise erkek sp..Şu an evde var olan akvaryumum da 6 tane yaklasık 3-4 cm boylarında 1- sp, 1- mp, 1-snow, 1- iceman, 2- zebra cikletim var...Bu balıkları daha önceden almıştım yeni aldıklarımı da mecburen aynı tanka koydum...Evde bakıyorum.. Ama kısa zamanda yavru elde etmek istiyorum balıklar da sanki cilveleşiyor gibiler bu aralar ama galiba diğer yavrulardan uzakta bir yer bulamadıkları için çiftleşemiyorlar... Sizce yavruları devretsem ya da bi petshop a versem veya bir yavruluğa flan alsam çiftleşme gerçekleşir mi ? Ya da çiftleşmeleri için "macun" etkisi yapacak bir yem vs bişey var mı ? :D
sarı presnses kuma sürtmesi
Öncelikle kardesim benm kendi deneyimlerime ve kaybettigim sari prenses yavrularimin olumlerinden once delice bir oraya bir buraya surtunmesini izledigimde ve ilac tedavisine baslayip daha da cogunu kaybettikten sonra 4-5 gunluk motorsuz tanka koydugumda sanki hic bisey yokmus gbi yasamalarina itafen konusuyorum.. Öncelikle motorunu incele isiticin her zaman acik kalsin ama motoru bi 2 saat kapat bakalim eger hala surtunme tarzi seyler yapiyorlarsa akvaryumda parazit ve zararli bakteri olmasi yuksek... Eger surtunmuyorlarsa motoru 24 saat calistirma( filtreden bahsediyorum) eger surtunme durduysa yavas yavas hergun 1 er saat olarak calistir ve2-3 gun sonra 2 3 4 5 saat olarak arttir boylece yavas yavas alisirlar ;)
Öncelikle kardesim benm kendi deneyimlerime ve kaybettigim sari prenses yavrularimin olumlerinden once delice bir oraya bir buraya surtunmesini izledigimde ve ilac tedavisine baslayip daha da cogunu kaybettikten sonra 4-5 gunluk motorsuz tanka koydugumda sanki hic bisey yokmus gbi yasamalarina itafen konusuyorum.. Öncelikle motorunu incele isiticin her zaman acik kalsin ama motoru bi 2 saat kapat bakalim eger hala surtunme tarzi seyler yapiyorlarsa akvaryumda parazit ve zararli bakteri olmasi yuksek... Eger surtunmuyorlarsa motoru 24 saat calistirma( filtreden bahsediyorum) eger surtunme durduysa yavas yavas hergun 1 er saat olarak calistir ve2-3 gun sonra 2 3 4 5 saat olarak arttir boylece yavas yavas alisirlar ;)
Balıklarım delirdi, ne var anlayamadım
Dezenfektan ise yaramiyor o sadece suyu temizlemek icin bana kalirsa bu ic parazit ve 1 hafta icinde cok ciddilesmeye baslicak hemen mantar ilaci alip kullanin motoru ve filtreyi de kapatin..
Dezenfektan ise yaramiyor o sadece suyu temizlemek icin bana kalirsa bu ic parazit ve 1 hafta icinde cok ciddilesmeye baslicak hemen mantar ilaci alip kullanin motoru ve filtreyi de kapatin..
GARİP BİR DURUM !
Anladım....Bugün tekrar deneyeyim dedim...Sırf balık rahatsız oluyor titriyor diye motoru açmıyordum yaklasık bi yarım saat kadar önce actım...Boruyu da hava alsın diye dışarıya sarkıttım şimdi oksijen alıyor akvaryum ama bu albino yine çok ciddi titremeler yaşıyor... Sanırım bir anda oksijensiz ortama oksijen gelince etkiledi balıgı ki yaklasık 2 haftadır motoru acmıyorum ben ölüyorlar diye ama açmayınca rahatlarr hastalık sorun vs hiç bişey yok gayet sağlıklılar sanırım arada bir böyle açıp açıp kapatmam gerekecek ?
Anladım....Bugün tekrar deneyeyim dedim...Sırf balık rahatsız oluyor titriyor diye motoru açmıyordum yaklasık bi yarım saat kadar önce actım...Boruyu da hava alsın diye dışarıya sarkıttım şimdi oksijen alıyor akvaryum ama bu albino yine çok ciddi titremeler yaşıyor... Sanırım bir anda oksijensiz ortama oksijen gelince etkiledi balıgı ki yaklasık 2 haftadır motoru acmıyorum ben ölüyorlar diye ama açmayınca rahatlarr hastalık sorun vs hiç bişey yok gayet sağlıklılar sanırım arada bir böyle açıp açıp kapatmam gerekecek ?
GARİP BİR DURUM !
Hepinize tesekkur ederim ama yanlis anlasilmisim galiba.. Baliklar sadece ic filtreyi calistirinca surtunmeye basliyorlar ben de o yuzden filtreyi hic acmiyorum ve oyle olunca tekrar duzeliyorlar surtunme flan hic olmuyor..Sanki ic filtreyi acinca icerdeki sirkulasyondan dolayi vucutlarina degen kucuk molekuller gidikliyormus gbi davranmaya basliyorlar cok garipler.. Sirf bu yuzden gidip bi hava motoru almayi planliyorum ic filtre calistirmadan sadece hava motoru acicam sizce mantikli olur mu ? Cunku filtreyi calistirmayinca sudaki yararli ve o2 li solunum yapan bakteriler de öluyor hemen 1 gecede :/
Hepinize tesekkur ederim ama yanlis anlasilmisim galiba.. Baliklar sadece ic filtreyi calistirinca surtunmeye basliyorlar ben de o yuzden filtreyi hic acmiyorum ve oyle olunca tekrar duzeliyorlar surtunme flan hic olmuyor..Sanki ic filtreyi acinca icerdeki sirkulasyondan dolayi vucutlarina degen kucuk molekuller gidikliyormus gbi davranmaya basliyorlar cok garipler.. Sirf bu yuzden gidip bi hava motoru almayi planliyorum ic filtre calistirmadan sadece hava motoru acicam sizce mantikli olur mu ? Cunku filtreyi calistirmayinca sudaki yararli ve o2 li solunum yapan bakteriler de öluyor hemen 1 gecede :/
GARİP BİR DURUM !
Ben de onu dusundum.Akvaryum 65 lt ic filtrem 950F Dophin marka..Ama neden petshoplardaki baliklar boyle coook saglikli gorunuyor da benmkiler gorunmuyor hic beslediklerini gormuyorum suya ilac koyduklarini da gormuyorum ama hep daha iyiler...
Ben de onu dusundum.Akvaryum 65 lt ic filtrem 950F Dophin marka..Ama neden petshoplardaki baliklar boyle coook saglikli gorunuyor da benmkiler gorunmuyor hic beslediklerini gormuyorum suya ilac koyduklarini da gormuyorum ama hep daha iyiler...
GARİP BİR DURUM !
Arkadaşlar bugün çok garip bir durumla karşılaştım...Yaklasık %35-40 oranında bir su değişimi yaptım...1 gün bekletilmiş suyla...Ve cikletlerimden 2 tanesinde garip bir şeyler gözlemledim.. Suyu değiştirdikten sonra içindeki bakteriler ölmesin diye hemen iç filtreyi calıstırdım...Yalnız ben iç filtreyi çalıştırınca, cikletlerimden snow ve iceman (1.5 cm lik yavrular) bir garip titreyip kuma sürtünmeye başladılar ...Suyun çok sert gelmiş olabileceğini düşünüp içine 3-4 damla su dezenfektanı damlattım belki klor vardır diye düşündüm...Ama yinee yapmaya devam ettiler sonra motoru bir kapatim dedim...Ve iç filtreyi kapadım o kuma sürtünme işini yapmamaya başladılar....İç filtreden korkuyorlar mı acaba ondan mı ? Yoksa bir anda fazla oksijen mi aldılar da böyle sürtünüyorlar bir türlü çözemedim...Ama olay iç filtrede bitior kapatınca sakin rahatlar...Açınca snow da bir kafayı titretme bi kuma sürtünme gibi hareketler başlıyor ???
Arkadaşlar bugün çok garip bir durumla karşılaştım...Yaklasık %35-40 oranında bir su değişimi yaptım...1 gün bekletilmiş suyla...Ve cikletlerimden 2 tanesinde garip bir şeyler gözlemledim.. Suyu değiştirdikten sonra içindeki bakteriler ölmesin diye hemen iç filtreyi calıstırdım...Yalnız ben iç filtreyi çalıştırınca, cikletlerimden snow ve iceman (1.5 cm lik yavrular) bir garip titreyip kuma sürtünmeye başladılar ...Suyun çok sert gelmiş olabileceğini düşünüp içine 3-4 damla su dezenfektanı damlattım belki klor vardır diye düşündüm...Ama yinee yapmaya devam ettiler sonra motoru bir kapatim dedim...Ve iç filtreyi kapadım o kuma sürtünme işini yapmamaya başladılar....İç filtreden korkuyorlar mı acaba ondan mı ? Yoksa bir anda fazla oksijen mi aldılar da böyle sürtünüyorlar bir türlü çözemedim...Ama olay iç filtrede bitior kapatınca sakin rahatlar...Açınca snow da bir kafayı titretme bi kuma sürtünme gibi hareketler başlıyor ???
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
