ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
neofobic
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2012 21:51
Son Ziyaret:
25 Ekim 2015 23:48
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferdi Bükri
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ferdi bükri
SON 10 MESAJI
Blue grass lepistes mi?
Bluegrass ama tam safkan deği, safkanlarda karın üstünde her iki tarafta belirgin lacivert leke oluyor. Ama buda çok güzel balıkneofobic 2013-02-13 18:36:43
Bluegrass ama tam safkan deği, safkanlarda karın üstünde her iki tarafta belirgin lacivert leke oluyor. Ama buda çok güzel balık
japon ile en uyumlu hangi balığı yaşattınız?
[QUOTE=mehmet zahit]Deneylerim sonucu japon balıkları yanına başka tür balık koymayınca aynı ölü bir kütüğe benziyorlar
ama yanına neonları koyar koymaz hepsi kardeşçe geziniyordu diğer balıkları bilmem ama japonla neon gerçekten kardeş gibi neonlar yoğun bitkilerin içinde kaybolup gidiyorlar japonlar ise sanki akvaryumda neon gibi balık yokmuş gibi kasıla kasıla yüzüyorlar.[/QUOTE]
Ben onu denedim bir kere birdaha da denemem. 4 Tane aldım koydum akvaryuma neonlardan toplam yaşam süreleri 4 dk. sürmedi. İkisini koi ler bütün yuttu ikisinide ruyukinlerim halletti. En güzeli sazangilleri tek başına bırakmak, öyle daha güzel.
[QUOTE=mehmet zahit]Deneylerim sonucu japon balıkları yanına başka tür balık koymayınca aynı ölü bir kütüğe benziyorlar
ama yanına neonları koyar koymaz hepsi kardeşçe geziniyordu diğer balıkları bilmem ama japonla neon gerçekten kardeş gibi neonlar yoğun bitkilerin içinde kaybolup gidiyorlar japonlar ise sanki akvaryumda neon gibi balık yokmuş gibi kasıla kasıla yüzüyorlar.[/QUOTE]Ben onu denedim bir kere birdaha da denemem. 4 Tane aldım koydum akvaryuma neonlardan toplam yaşam süreleri 4 dk. sürmedi. İkisini koi ler bütün yuttu ikisinide ruyukinlerim halletti. En güzeli sazangilleri tek başına bırakmak, öyle daha güzel.
Kırışıklık
Tesekkurler abi cvp icin
Ben bunun hakkinda bilgisi olan birine danisayim, burdan paylasirim
Tesekkurler abi cvp icin
Ben bunun hakkinda bilgisi olan birine danisayim, burdan paylasirim
Kırışıklık
[QUOTE=mesutok]Aman iyi olsunlarda tek amacımız bu iyi olsunlar diye balıklar bilgi paylaşıyoruz tecrübelerimiz dahilinde. Hiç oynama suyla akvrayumla, sen sadece haftalık dip çekimini yap aksesuarları fazla karıştırma zemini kumu karıştırma. Sadece sabah akşam yemle suyun zamanla oturacak düzelecektir. İç filtren dipe çok yakınsa biraz yukarı çek kumu bulandırmaması için. Örneğin yukarıdan suyun 5 cm derinliği mesafeye kadar çekebilirsin. Biraz kendi haline bırak müdahele etme sistem kendini oturtacaktır. İç filtre kullanıyorsan sadece mutlaka her hafta süngerini akvaryumdan aldığın suyla yıka temizle yerine tak. [/QUOTE]
Abi sen çok şey biliyosun vallahi kıskanıyorum seni :) Bende birşey danışayım sana, benim akvaryumda tepe filtre var çokta memnunum. Ben filtre içinde elyafların arasına bir kat yıkanmış zeolit koyuyorum suyu yumşatması ve bakteri açısından. Suda gayet berrak. Balıklarda maşallah sağlıklılar. Uzun vadede bir sakıncası olurmu.
[QUOTE=mesutok]Aman iyi olsunlarda tek amacımız bu iyi olsunlar diye balıklar bilgi paylaşıyoruz tecrübelerimiz dahilinde. Hiç oynama suyla akvrayumla, sen sadece haftalık dip çekimini yap aksesuarları fazla karıştırma zemini kumu karıştırma. Sadece sabah akşam yemle suyun zamanla oturacak düzelecektir. İç filtren dipe çok yakınsa biraz yukarı çek kumu bulandırmaması için. Örneğin yukarıdan suyun 5 cm derinliği mesafeye kadar çekebilirsin. Biraz kendi haline bırak müdahele etme sistem kendini oturtacaktır. İç filtre kullanıyorsan sadece mutlaka her hafta süngerini akvaryumdan aldığın suyla yıka temizle yerine tak. [/QUOTE]
Abi sen çok şey biliyosun vallahi kıskanıyorum seni :) Bende birşey danışayım sana, benim akvaryumda tepe filtre var çokta memnunum. Ben filtre içinde elyafların arasına bir kat yıkanmış zeolit koyuyorum suyu yumşatması ve bakteri açısından. Suda gayet berrak. Balıklarda maşallah sağlıklılar. Uzun vadede bir sakıncası olurmu.
japonları sağdım ne yapmalıyım
[QUOTE=japonemre34]Yok çıkmadı
Bende döktüm.Bu ikinci deneyimimdi.Artık biraz tecrübe kazandım.Yumurtalar bembeyazdı sanırım döllenmemişti.Erkek balığı sağarken suya sağıyordum.Bir dahaki sefere yumurtaların üstüne sağıcam.[/QUOTE]
Hocam öncelikle sağma yolu ile üretmek istiyorsan o 2 litrelik akvaryum büyük gelir. Bir dişiye kaç erkek sağdın? İdeali 1d 2 e tir. Bundan sonrası için söylüyorum sağma yapacaksan eğer bunu küçük tasın içinde yap 1d 2e japon ile. Önce dişiyi sonra erkekleri sağ ve parmağınla hafif karıştır bırak 1 saat. Küçük alanda yumurtaların döllenme olasılığı yükselir. Daha sonra içerisinde üretim filtresi ısıtıcı ve hava taşı olan ilaçlanmış akvaryuma boşalt.Ama önce tasın içindeki fazla suyu yumurtalara zarar vermeden dök. Isıtıcının etrafını yani ısınan kısmı ince tek kat elyafla sar. Yavrular yumurtadan çıktıktan sonra biyerlere tutunmaya çalışıyorlar ve ısıtıcının üstünde durup pişip ölüyorlar. Daha sonra karanlık bir ortanda hiç ellemeden sabırla bekle. Döllenen yumurta 24 saat sonra kararır. İkinci gün dikkatli baktığında yavruların gözlerini görebilirsin. Başarılı bir döllenmeden 3 gün sonra yumurtadan çıkarlar. Yanlız yukarda bir arkadaş yanlış yazmış su sıcaklığını. Onun söylediği 26 derece canlı doğuranlar içindir. Japon Yavrular için ideal sıcaklık 20 derecedir. Kaldıki doğal yolla japon balığı üretimi 15-18 derece arasında yapılır. Bir daha ki sefere umarım canlı yavrular alırsın. İyi forumlar.
[QUOTE=japonemre34]Yok çıkmadı
Bende döktüm.Bu ikinci deneyimimdi.Artık biraz tecrübe kazandım.Yumurtalar bembeyazdı sanırım döllenmemişti.Erkek balığı sağarken suya sağıyordum.Bir dahaki sefere yumurtaların üstüne sağıcam.[/QUOTE]Hocam öncelikle sağma yolu ile üretmek istiyorsan o 2 litrelik akvaryum büyük gelir. Bir dişiye kaç erkek sağdın? İdeali 1d 2 e tir. Bundan sonrası için söylüyorum sağma yapacaksan eğer bunu küçük tasın içinde yap 1d 2e japon ile. Önce dişiyi sonra erkekleri sağ ve parmağınla hafif karıştır bırak 1 saat. Küçük alanda yumurtaların döllenme olasılığı yükselir. Daha sonra içerisinde üretim filtresi ısıtıcı ve hava taşı olan ilaçlanmış akvaryuma boşalt.Ama önce tasın içindeki fazla suyu yumurtalara zarar vermeden dök. Isıtıcının etrafını yani ısınan kısmı ince tek kat elyafla sar. Yavrular yumurtadan çıktıktan sonra biyerlere tutunmaya çalışıyorlar ve ısıtıcının üstünde durup pişip ölüyorlar. Daha sonra karanlık bir ortanda hiç ellemeden sabırla bekle. Döllenen yumurta 24 saat sonra kararır. İkinci gün dikkatli baktığında yavruların gözlerini görebilirsin. Başarılı bir döllenmeden 3 gün sonra yumurtadan çıkarlar. Yanlız yukarda bir arkadaş yanlış yazmış su sıcaklığını. Onun söylediği 26 derece canlı doğuranlar içindir. Japon Yavrular için ideal sıcaklık 20 derecedir. Kaldıki doğal yolla japon balığı üretimi 15-18 derece arasında yapılır. Bir daha ki sefere umarım canlı yavrular alırsın. İyi forumlar.
Japonları üremeye teşvik etmek
[QUOTE=carus]Merhaba.İlk önce akvaryumda dişi ve erkek olup olmadığını bilmen lazım.sonra haftada 1-2 defa %20-30 yapacağın dip çekimi ve buna bağlı olarak günde en az 2 defa az miktarda yemleme ile hazır hale gelir tabi bu yemlemede balıkta yumurtayı oluşturan proteğin yemi çok etkilidir hergün bir öğün yada duruma göre 2 günde bir olmak üzere karides kurusu diye satılıyor torbası 4-5 tl etkili ve sindirimi kolay ondan kullan bitkiselde tetranın yada seranın yemlerini kullan ama renklendirici kullanma çünki kısırlaştırma özelliği var .Benim japonlar 16 derecede yumurtladı ısı aralığı 16-21 idealdir.en önemli şey sabır[/QUOTE]
Arkadaşa kesinlikle katılıyorum, bazı yanlış bilgiler sözkonusu. Japonların ideal yumurtlama su sıcakları 15-18 derecedir. Canlı doğuranlarda durum farklı onlarda 26-27 derece sıcaklık olması gerekir. Eğer balıkların birbirlerini kovaladıklarını görürsen sıcaklığı maksimum 20 ye çıkar. Yavrular yumurtadan çıktıktan sonrada 20 derece idealdir. Yanlız dikkat etmen gereken önemli nokta var. Isıtıcının yavrulara direk değecek şekilde akvaryuma kesinlikle koyma. Yumurtadan çıktıktan sonrada bişeylere dik şekilde yapışmaya çalışırlar. Benim birçok yavrum derece üstünde pişti malesef. Isıtıcının etrafına tek kat ince elyaf sarmanı tavsiye ederim. Ve tabiki üretim filtresi şart. Umarım en kısa zamanda yumurtlarlar ve bu zevki tadarsın.
[QUOTE=carus]Merhaba.İlk önce akvaryumda dişi ve erkek olup olmadığını bilmen lazım.sonra haftada 1-2 defa %20-30 yapacağın dip çekimi ve buna bağlı olarak günde en az 2 defa az miktarda yemleme ile hazır hale gelir tabi bu yemlemede balıkta yumurtayı oluşturan proteğin yemi çok etkilidir hergün bir öğün yada duruma göre 2 günde bir olmak üzere karides kurusu diye satılıyor torbası 4-5 tl etkili ve sindirimi kolay ondan kullan bitkiselde tetranın yada seranın yemlerini kullan ama renklendirici kullanma çünki kısırlaştırma özelliği var .Benim japonlar 16 derecede yumurtladı ısı aralığı 16-21 idealdir.en önemli şey sabır[/QUOTE]
Arkadaşa kesinlikle katılıyorum, bazı yanlış bilgiler sözkonusu. Japonların ideal yumurtlama su sıcakları 15-18 derecedir. Canlı doğuranlarda durum farklı onlarda 26-27 derece sıcaklık olması gerekir. Eğer balıkların birbirlerini kovaladıklarını görürsen sıcaklığı maksimum 20 ye çıkar. Yavrular yumurtadan çıktıktan sonrada 20 derece idealdir. Yanlız dikkat etmen gereken önemli nokta var. Isıtıcının yavrulara direk değecek şekilde akvaryuma kesinlikle koyma. Yumurtadan çıktıktan sonrada bişeylere dik şekilde yapışmaya çalışırlar. Benim birçok yavrum derece üstünde pişti malesef. Isıtıcının etrafına tek kat ince elyaf sarmanı tavsiye ederim. Ve tabiki üretim filtresi şart. Umarım en kısa zamanda yumurtlarlar ve bu zevki tadarsın.
Japon balığım yumurtladı
Eğer yumurtalar döllenmişse 24 saat içinde kararırlar, eğer senin 2 günolduysa yumurta içindeki yavruları dikkatli baktığında görebilmen lazım, arada bir kıpırdarlar ve üçüncü gün yumurtadan çıkarlar. Eğer suyun soğuk ise bu süre uzar fakat yavruları kaybetme şansın çok yüksek. Halen Renk değişimi yok ise veya matlaşıp beyazladılarsa yumurtaları atabilirsin, yavru çıkmaz onlardan. Keşke yumurtaları farkeder etmez erkeği yumurtaların üzerine sağsaydın. Kısmet artık birdahaki sefere tecrüben olmuş olur artık.
Eğer yumurtalar döllenmişse 24 saat içinde kararırlar, eğer senin 2 günolduysa yumurta içindeki yavruları dikkatli baktığında görebilmen lazım, arada bir kıpırdarlar ve üçüncü gün yumurtadan çıkarlar. Eğer suyun soğuk ise bu süre uzar fakat yavruları kaybetme şansın çok yüksek. Halen Renk değişimi yok ise veya matlaşıp beyazladılarsa yumurtaları atabilirsin, yavru çıkmaz onlardan. Keşke yumurtaları farkeder etmez erkeği yumurtaların üzerine sağsaydın. Kısmet artık birdahaki sefere tecrüben olmuş olur artık.
japon ile en uyumlu hangi balığı yaşattınız?
[QUOTE=KocaK] [QUOTE=neofobic]Bende 2 tane golden curucian carp, bitane lion head, 2 tane ruyukin, 1 tane teleskop var. Bunların yanında 2 tane ithal koi var. Biri gümüş sırt diğeri turuncu siyah. 4 tane beyaz melek 2 tane tri color amazon meleği ve 1 tane de vatozum var. Sıfır sorunla yaşıyolar. Şimdiye kadar birbirlerine sataştıklarını hiç görmedim, yaklaşık 3 yıl oldu. [/QUOTE]
Akvaryumunuz kaç litre ?
[/QUOTE]
Akvaryumum dikey 135 litre. Dikey ve çapı tam kare olduğu için çok rahat hareket ediyorlar
[QUOTE=KocaK] [QUOTE=neofobic]Bende 2 tane golden curucian carp, bitane lion head, 2 tane ruyukin, 1 tane teleskop var. Bunların yanında 2 tane ithal koi var. Biri gümüş sırt diğeri turuncu siyah. 4 tane beyaz melek 2 tane tri color amazon meleği ve 1 tane de vatozum var. Sıfır sorunla yaşıyolar. Şimdiye kadar birbirlerine sataştıklarını hiç görmedim, yaklaşık 3 yıl oldu. [/QUOTE]
Akvaryumunuz kaç litre ?
[/QUOTE]
Akvaryumum dikey 135 litre. Dikey ve çapı tam kare olduğu için çok rahat hareket ediyorlar
Japon Yavrulatma? (minimum)
Birçok yerde japon üretiminin ev şartlarında zor olduğu söylenir. Su sıcaklığının 24-26 derecede sabit, iç ve dış filtreler önemle vurgulanır, birçok teknik anlatılır ve birçok insanında gözü korkar ve denemekten vazgeçer. Aslında sanıldığı kadar zor değil. Türk forumlarının haricinde bu işe girişmeden önce yabancı sitelerde araştırdım, özellikle japonyada üretim çiftliklerinde bu işin nasıl yapıldığına dair birçok video seyrettim ve uyguladım. Yanlız yanlış anlaşılma olmasın, bu forumda bu konuyla ilgili birçok yazı var. Bunların yanlış olduğunu asla söylemiyorum, altını çizmek isterim. Sonuçta bu kişilerde tecrübeleri ile bunları yazmışlar. Bende tecrübelerimi yazmak istiyorum. Öncelikle 1 dişiye 2 erkek doğru olur. İlk kez deneyecekseniz eğer balık seçimini ruyukin lerden yana yapın. 10-12 cm lik balıklar idealdir. Nisan haziran aylarında denemelerinizi yaparsanız şansınız daha da artar. Bunu bilimsel olarak açıklayamıyorum tamamen tecrübeme dayanarak söylüyorum çok iyi sonuçlar aldım. Doğal yollarla üreteceğinizi düşünürsek akvaryum boyu 3 balık için 80 cm yeterlidir. zemin için ince tabaka kuvarz kullanın. Su içinde balıkları rahatsız etmeecek kadar su akıntısı olmalı. Bunu dış filtreli iç motorlar ile sağlayabilirsiniz. Bu motorlar emdiği suyun bir kısmını akvaryumun içine püskürtür bir kısmınıda dış filtreye pompalar. Hava taşı ve hava motoru ile suyun oksijenli olmasını sağlayın. Suyun sıcaklığını 15-20 gün ortalama 18-20 derecede tutun. Tabi bu 15-20 günü dişilerin karınlarının yumurta dolu olduğunu var sayarak söylüyorum. Yeteri kadar hazır yumurtası yok ise süreyi uzatın. Bu süre zarfında günlük kaliteli tetra pound yem, 4 günde bir kurutulmuş kıl kurdu ile besleyin. Ispanak zaten normal diyetlerinde olduğu için ondan hiç bahsetmiyorum. Biraz canice gelebilir fakat sağlıklı ve hastalık bulaştırma riski olmadığı için (bazı canlı yemlerden bulaşabiliryor) yeni doğmuş lepistes yavruları ile besleyebilirsiniz protein açısından. Yumurtlamaya yakın balığın karnı fazla şişer ve anüse doğru baskı yapar. Anüsün normalden daha büyükve açık gibi olduğunu gördüğünüzde yumurtlamaya hazır olduğunu anlayabilirsiniz. Erkeklerin dişinin peşinden koşturduklarını gördüğünüzde suyun sıcaklığını 24 e çıkartın. Bitki yerine akvaryuncularda satılan tül yavruluklardan alın. Japon yumurtaları yapıştığı için bu tül üstünde çok iyi tutunuyorlar. Sudaki hafif akıntı ve dalgalanma da erkek balığın spermlerini dağıtacağından döllenme olasılığı yükseliyor. İçteki motorun ağzına elyaf yada silindir sünger takarsanız yumurtaları ve yumurtadan çıkan yavruları içine çekmeyecektir. Eğer başarılı bir döllenme olduysa 24 saat sonra yumurtaların karardığını göreceksiniz. Yumurtladıkları akvaryumdan yetişkinleri alıp kendi akvaryumlarına koyabilirsiniz. 3 gün önce doğal yolla elde ettiğim yumurtaların fotoğraflarını koyuyorum. Açık renkli olanlar döllenmemiş yumurtalar. Tül üzerinde tutunmuş olanların gözlerini farkedebilirsiniz. Umarım birazda olsa faydam dokunur. İyi Forumlar.




neofobic 2012-04-19 00:08:22
Birçok yerde japon üretiminin ev şartlarında zor olduğu söylenir. Su sıcaklığının 24-26 derecede sabit, iç ve dış filtreler önemle vurgulanır, birçok teknik anlatılır ve birçok insanında gözü korkar ve denemekten vazgeçer. Aslında sanıldığı kadar zor değil. Türk forumlarının haricinde bu işe girişmeden önce yabancı sitelerde araştırdım, özellikle japonyada üretim çiftliklerinde bu işin nasıl yapıldığına dair birçok video seyrettim ve uyguladım. Yanlız yanlış anlaşılma olmasın, bu forumda bu konuyla ilgili birçok yazı var. Bunların yanlış olduğunu asla söylemiyorum, altını çizmek isterim. Sonuçta bu kişilerde tecrübeleri ile bunları yazmışlar. Bende tecrübelerimi yazmak istiyorum. Öncelikle 1 dişiye 2 erkek doğru olur. İlk kez deneyecekseniz eğer balık seçimini ruyukin lerden yana yapın. 10-12 cm lik balıklar idealdir. Nisan haziran aylarında denemelerinizi yaparsanız şansınız daha da artar. Bunu bilimsel olarak açıklayamıyorum tamamen tecrübeme dayanarak söylüyorum çok iyi sonuçlar aldım. Doğal yollarla üreteceğinizi düşünürsek akvaryum boyu 3 balık için 80 cm yeterlidir. zemin için ince tabaka kuvarz kullanın. Su içinde balıkları rahatsız etmeecek kadar su akıntısı olmalı. Bunu dış filtreli iç motorlar ile sağlayabilirsiniz. Bu motorlar emdiği suyun bir kısmını akvaryumun içine püskürtür bir kısmınıda dış filtreye pompalar. Hava taşı ve hava motoru ile suyun oksijenli olmasını sağlayın. Suyun sıcaklığını 15-20 gün ortalama 18-20 derecede tutun. Tabi bu 15-20 günü dişilerin karınlarının yumurta dolu olduğunu var sayarak söylüyorum. Yeteri kadar hazır yumurtası yok ise süreyi uzatın. Bu süre zarfında günlük kaliteli tetra pound yem, 4 günde bir kurutulmuş kıl kurdu ile besleyin. Ispanak zaten normal diyetlerinde olduğu için ondan hiç bahsetmiyorum. Biraz canice gelebilir fakat sağlıklı ve hastalık bulaştırma riski olmadığı için (bazı canlı yemlerden bulaşabiliryor) yeni doğmuş lepistes yavruları ile besleyebilirsiniz protein açısından. Yumurtlamaya yakın balığın karnı fazla şişer ve anüse doğru baskı yapar. Anüsün normalden daha büyükve açık gibi olduğunu gördüğünüzde yumurtlamaya hazır olduğunu anlayabilirsiniz. Erkeklerin dişinin peşinden koşturduklarını gördüğünüzde suyun sıcaklığını 24 e çıkartın. Bitki yerine akvaryuncularda satılan tül yavruluklardan alın. Japon yumurtaları yapıştığı için bu tül üstünde çok iyi tutunuyorlar. Sudaki hafif akıntı ve dalgalanma da erkek balığın spermlerini dağıtacağından döllenme olasılığı yükseliyor. İçteki motorun ağzına elyaf yada silindir sünger takarsanız yumurtaları ve yumurtadan çıkan yavruları içine çekmeyecektir. Eğer başarılı bir döllenme olduysa 24 saat sonra yumurtaların karardığını göreceksiniz. Yumurtladıkları akvaryumdan yetişkinleri alıp kendi akvaryumlarına koyabilirsiniz. 3 gün önce doğal yolla elde ettiğim yumurtaların fotoğraflarını koyuyorum. Açık renkli olanlar döllenmemiş yumurtalar. Tül üzerinde tutunmuş olanların gözlerini farkedebilirsiniz. Umarım birazda olsa faydam dokunur. İyi Forumlar.




japon ile en uyumlu hangi balığı yaşattınız?
Bende 2 tane golden curucian carp, bitane lion head, 2 tane ruyukin, 1 tane teleskop var. Bunların yanında 2 tane ithal koi var. Biri gümüş sırt diğeri turuncu siyah. 4 tane beyaz melek 2 tane tri color amazon meleği ve 1 tane de vatozum var. Sıfır sorunla yaşıyolar. Şimdiye kadar birbirlerine sataştıklarını hiç görmedim, yaklaşık 3 yıl oldu.
Bende 2 tane golden curucian carp, bitane lion head, 2 tane ruyukin, 1 tane teleskop var. Bunların yanında 2 tane ithal koi var. Biri gümüş sırt diğeri turuncu siyah. 4 tane beyaz melek 2 tane tri color amazon meleği ve 1 tane de vatozum var. Sıfır sorunla yaşıyolar. Şimdiye kadar birbirlerine sataştıklarını hiç görmedim, yaklaşık 3 yıl oldu.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
