ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
vargatron
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2011 19:35
Son Ziyaret:
25 Aralık 2021 13:09
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa vural
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Vural
SON 10 MESAJI
Yeni Discus Tankım
İbrahim bey değerli yorumunuz için teşekkür ederim ben hem form hem zevke önem veren birisi olarak bu tankı tercih ettim inşallah ilerleyen zamanlarda dahada güzel hale getirip dahada mutlu balıklar yetiştirmeye gayret edeceğim. Darısı olmayanlara.
Saygılarımla.
İbrahim bey değerli yorumunuz için teşekkür ederim ben hem form hem zevke önem veren birisi olarak bu tankı tercih ettim inşallah ilerleyen zamanlarda dahada güzel hale getirip dahada mutlu balıklar yetiştirmeye gayret edeceğim. Darısı olmayanlara.
Saygılarımla.
Yeni Discus Tankım
Öncelikle değerli yorumlar için Ahmet abime ve Soner beye çok teşekkür ederim.
Red martboromun 1 tanesinde ve snake skin de form olarak çok çok düzgün olduğunu söyleyemem ne yazık ki , ışık ve video kalitesinden dolayıda balıklarımın esas renginin videoya tam yansımadığına emin 2 günde 1 kere %40 su değişimi yapıyorum ve her yemleme den sonra dip çekimi yapmaktayım yem olarak da şuanda sadece JBL'in novo bits protein ağırlıklı pul yemini kullanıyorum inşallah yarın da JBL Spirulina Flakes , kurutulmuş karides ve alg içerikli yemler alıp menülerini zenginleştirmeyi düşünüyorum dana yüreği konusunda halen iç pariztten korktuğumdan dolayıda pek fazla uğraşmıyorum ama tankın düzenli döngüsü için inşallah ilerleyen haftalarda dahada güzel ve değişik videolarla karşınıza çıkacağım.
Saygılarımla.
vargatron 2011-08-23 02:06:35
Öncelikle değerli yorumlar için Ahmet abime ve Soner beye çok teşekkür ederim.
Red martboromun 1 tanesinde ve snake skin de form olarak çok çok düzgün olduğunu söyleyemem ne yazık ki , ışık ve video kalitesinden dolayıda balıklarımın esas renginin videoya tam yansımadığına emin 2 günde 1 kere %40 su değişimi yapıyorum ve her yemleme den sonra dip çekimi yapmaktayım yem olarak da şuanda sadece JBL'in novo bits protein ağırlıklı pul yemini kullanıyorum inşallah yarın da JBL Spirulina Flakes , kurutulmuş karides ve alg içerikli yemler alıp menülerini zenginleştirmeyi düşünüyorum dana yüreği konusunda halen iç pariztten korktuğumdan dolayıda pek fazla uğraşmıyorum ama tankın düzenli döngüsü için inşallah ilerleyen haftalarda dahada güzel ve değişik videolarla karşınıza çıkacağım.
Saygılarımla.
Yeni Discus Tankım
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=wB7WqxwXnz8[/VID]
Arkadaşlar 2 haftalık bir aradan sonra ufak çaplı bir değişiklik ile sizlere yeni bitkili tankımı sunmak istiyorum
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=wB7WqxwXnz8[/VID]
1 Hafta önceki tankım
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=czwOQBhWM5Y&feature=player_embedded#![/VID]
Bu akvaryumu kurmamda bana yardımcı olan ve çok büyük emeği geçen sayın Ahmet abime de burdan teşekkürlerimi sunuyorum.
Videoyu upload etmek uzun sürdüğünden dolayı düşük pixel de çekmek zorunda kaldım bundan dolayı balıklarımın renkleri çıplak gözle görüldüğü kadar net olmayabilir
CO2 sistemininde büyük bir görüntü kirliliği oluşturduğu konusunda sizlerle aynı fikirde olduğumu bilmenizi isterim.
Eksiğiyle fazlasıyla yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=czwOQBhWM5Y&feature=player_embedded#![/VID]
Bu akvaryumu kurmamda bana yardımcı olan ve çok büyük emeği geçen sayın Ahmet abime de burdan teşekkürlerimi sunuyorum.
Videoyu upload etmek uzun sürdüğünden dolayı düşük pixel de çekmek zorunda kaldım bundan dolayı balıklarımın renkleri çıplak gözle görüldüğü kadar net olmayabilir
CO2 sistemininde büyük bir görüntü kirliliği oluşturduğu konusunda sizlerle aynı fikirde olduğumu bilmenizi isterim.
Eksiğiyle fazlasıyla yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Oliver Knott Bitkili Akvaryum Tasarımı
Çok güzel bir paylaşım, her adım tek tek ve resimli olarak ayrıntılı bir şekilde anlatılmış.
Yeni başlayanlar için gayet faydalı bir bilgi.
Teşekkürler Ayhan bey.
Çok güzel bir paylaşım, her adım tek tek ve resimli olarak ayrıntılı bir şekilde anlatılmış.
Yeni başlayanlar için gayet faydalı bir bilgi.
Teşekkürler Ayhan bey.
CO2 Vortex reaktör geliştirme
[VID]http://www.izlesene.com/video/co2-reaktor-yapimi/2344759/embed[/VID]
Sistemin çok kullanışlı ve basit olması bir yana Yermiz beyin yapmış olduğu reaktöre ekstra sunuyor olmasıdır.
Yermiz beyin yapmış olduğu reaktör.
http://www.akvaryum.com/FORUM/vortex_co2_reaktor_denemesi_k170727.asp
Tek fark CO2 girişi krema pompası gibi olan cismin üst tarafından değilde, alt ve dış kısmından etrafına yukarı doğru eğimli bir açı verilerek sardırılıp pompaya giriş yapmasıdır ve iç motorunda çözünerek gelen CO2'nin tekrar krema pompasının içerinde çözünmeye devam etmesinden ibarettir.
Böylelikle CO2 uzun yay gibi olan hava hortumunda çözünmeye başlarken devamında reaktörün içerisinde de çözünmeye devam ediyor.
Aklıma gelen diğer bir ekstra ise hava hortumuna CO2'nin giriş yaptığı yere hava taşı bağlayarak daha fazla kabarcık parçalarının hortuma girmesi sağlanabilir.
Bu sistemi geliştiren arkadaşa teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Gece CO2 sistemleri difüzör ve reaktör araştırması yaparken rastladığım ve mayalı sistemlerin kaldırmadığı seramik difüzöre eş değer bir difüzör örneğine rastladım.
Hem Vortex reaktörü hemde büyük seramik difüzöre yakın bir sistem.
Çok dikkatimi çeken mantıklı ve kullanışlı olan bu difüzörün %70-80'e varan çözünme yaptığı kanısındayım.
Hem Vortex reaktörü hemde büyük seramik difüzöre yakın bir sistem.
Çok dikkatimi çeken mantıklı ve kullanışlı olan bu difüzörün %70-80'e varan çözünme yaptığı kanısındayım.
[VID]http://www.izlesene.com/video/co2-reaktor-yapimi/2344759/embed[/VID]
Sistemin çok kullanışlı ve basit olması bir yana Yermiz beyin yapmış olduğu reaktöre ekstra sunuyor olmasıdır.
Yermiz beyin yapmış olduğu reaktör.
http://www.akvaryum.com/FORUM/vortex_co2_reaktor_denemesi_k170727.asp
Tek fark CO2 girişi krema pompası gibi olan cismin üst tarafından değilde, alt ve dış kısmından etrafına yukarı doğru eğimli bir açı verilerek sardırılıp pompaya giriş yapmasıdır ve iç motorunda çözünerek gelen CO2'nin tekrar krema pompasının içerinde çözünmeye devam etmesinden ibarettir.
Böylelikle CO2 uzun yay gibi olan hava hortumunda çözünmeye başlarken devamında reaktörün içerisinde de çözünmeye devam ediyor.
Aklıma gelen diğer bir ekstra ise hava hortumuna CO2'nin giriş yaptığı yere hava taşı bağlayarak daha fazla kabarcık parçalarının hortuma girmesi sağlanabilir.
Bu sistemi geliştiren arkadaşa teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Merhaba su ile ilgili bilgiye ihtiyacım var
Doruk kardeşim umarım hevesini kırıcı bir bilgi yansıtmamışımdır sadece ne kadar güzel ve kaliteli istiyorsan o kadar iyi öğrenip başlaman gerekiyor doruk beyin dediği gibi hiç korkmadan bu işe başlayabilirsin ve balıklarda senin sistemine alışacaktır
Discuslarla birlikte albino cüce vatoz beslemeni tavsiye ederim discus balığının mukozasında da salgıladığı o sıvıya karşı hassasiyeti olduğundan dolayı birçoğu balığın vucüduna yapışmayı huy ediniyor ve balıklar için zararlı
Doruk kardeşim umarım hevesini kırıcı bir bilgi yansıtmamışımdır sadece ne kadar güzel ve kaliteli istiyorsan o kadar iyi öğrenip başlaman gerekiyor doruk beyin dediği gibi hiç korkmadan bu işe başlayabilirsin ve balıklarda senin sistemine alışacaktır
Discuslarla birlikte albino cüce vatoz beslemeni tavsiye ederim discus balığının mukozasında da salgıladığı o sıvıya karşı hassasiyeti olduğundan dolayı birçoğu balığın vucüduna yapışmayı huy ediniyor ve balıklar için zararlı
Merhaba su ile ilgili bilgiye ihtiyacım var
Arkadaşım öncelikle 1 haftalık discus besleyen birisi olarak 1 haftalık süre içerisinde başımdan geçenleri anlatıyım aklındaki soru işaretleri birazda olsa azalacaktır
Discus türüne geçmeden önce yaklaşık 1 aydır araştırma yaptım ve halen devam etmekte ve inan 2000 sayfa okumuşumdur ve araştırmaya devam ediyorum. Discus gerçek anlamda orta-zor bakım isteyen bir türdür.
Öncelikli olarak bu türe geçmeden önce alacağın tankın ebatları içerisindeki gerekli olan malzemeler (İç motor,dış motor,ısıtıcı gibi) çok önemli ben 100 cm'lik bombeli bir akvaryumda besliyorum, ben hızlı bir giriş yapmak zorunda kaldım ama bu senin içinde aynısı olacağı anlamına gelmez ph - kh tankı oturttuktan sonra ilgilenmen gereken bir konu.
Öncelikli olarak nasıl bir akvaryum kurmak istiyorsun bitkili bir akvaryum mu yoksa hobicilerin tabiriyle cama cam (yani içerisinde bitki kum vs olmayan genelde üretim amaçlı ama aynı zamanda balıkların formunu sağlığını daha rahat kontrol edildiği )akvaryum mu istediğine karar vermelisin baştan söylemeliyim ki gözünü korkutmak gibi olmasın bitkili akvaryumlar isteğine göre masrafı artan akvaryumlar dır.
Kum seçimi de önemli, seçeceğin kuma göre düşük bütçeden yukarıya doğru gitmektedir bunlarla ilgili bilgilere de forumda arayarak karar verebilirsin.
Akvaryumun büyüklüğüne göre de eğer bitkili akvaryum kurmak istersen içerisine dış filtre şart ve güzel bir bitkili akvaryum için karbondioksit sistemi de kurman gerekiyor başlangıç için masrafı yoktur ve forumda araştırarak kendi imkanlarınla da yapabilirsin.
Balıklara gelecek olursak da başlangıç için tankının büyüklüğüne göre alacağın balık miktarını belirlemelisin ben orta boy discuslarla başladığım için net olmasa da 100*40*45 cm bir akvaryumda 6 adet discusla başladım ve 240 TL civarı bir maliyete patladı. Ve daha sonra sağlık sorunları ile ilgili ilaçlarda maliyeti giderek arttırmak da discusların ülkemizde geneli çeşme suyuna alışık olarak üretilmekte bu konuda başlangıç için bir sıkıntı yok su düzenleyiciler ve faydalı bakteri ilaçlarıyla suyu uygun hale getirebilirsin.
Buradan da değerli Ahmet abimin fazlasıyla yardımcı olduğu konuya bakıp benim yaşadığım sorunlar hakkında da ön bilgi edinebilirsin.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_discus_tank_k497776.asp
Gerekli araştırmalardan sonra discus beslemeye karar verirsen ve aklına takılan bir soru olursa bir discus sever olarak her zaman yardıma açığım.
Saygılarımla...
vargatron 2011-08-12 01:01:36
Arkadaşım öncelikle 1 haftalık discus besleyen birisi olarak 1 haftalık süre içerisinde başımdan geçenleri anlatıyım aklındaki soru işaretleri birazda olsa azalacaktır
Discus türüne geçmeden önce yaklaşık 1 aydır araştırma yaptım ve halen devam etmekte ve inan 2000 sayfa okumuşumdur ve araştırmaya devam ediyorum. Discus gerçek anlamda orta-zor bakım isteyen bir türdür.
Öncelikli olarak bu türe geçmeden önce alacağın tankın ebatları içerisindeki gerekli olan malzemeler (İç motor,dış motor,ısıtıcı gibi) çok önemli ben 100 cm'lik bombeli bir akvaryumda besliyorum, ben hızlı bir giriş yapmak zorunda kaldım ama bu senin içinde aynısı olacağı anlamına gelmez ph - kh tankı oturttuktan sonra ilgilenmen gereken bir konu.
Öncelikli olarak nasıl bir akvaryum kurmak istiyorsun bitkili bir akvaryum mu yoksa hobicilerin tabiriyle cama cam (yani içerisinde bitki kum vs olmayan genelde üretim amaçlı ama aynı zamanda balıkların formunu sağlığını daha rahat kontrol edildiği )akvaryum mu istediğine karar vermelisin baştan söylemeliyim ki gözünü korkutmak gibi olmasın bitkili akvaryumlar isteğine göre masrafı artan akvaryumlar dır.
Kum seçimi de önemli, seçeceğin kuma göre düşük bütçeden yukarıya doğru gitmektedir bunlarla ilgili bilgilere de forumda arayarak karar verebilirsin.
Akvaryumun büyüklüğüne göre de eğer bitkili akvaryum kurmak istersen içerisine dış filtre şart ve güzel bir bitkili akvaryum için karbondioksit sistemi de kurman gerekiyor başlangıç için masrafı yoktur ve forumda araştırarak kendi imkanlarınla da yapabilirsin.
Balıklara gelecek olursak da başlangıç için tankının büyüklüğüne göre alacağın balık miktarını belirlemelisin ben orta boy discuslarla başladığım için net olmasa da 100*40*45 cm bir akvaryumda 6 adet discusla başladım ve 240 TL civarı bir maliyete patladı. Ve daha sonra sağlık sorunları ile ilgili ilaçlarda maliyeti giderek arttırmak da discusların ülkemizde geneli çeşme suyuna alışık olarak üretilmekte bu konuda başlangıç için bir sıkıntı yok su düzenleyiciler ve faydalı bakteri ilaçlarıyla suyu uygun hale getirebilirsin.
Buradan da değerli Ahmet abimin fazlasıyla yardımcı olduğu konuya bakıp benim yaşadığım sorunlar hakkında da ön bilgi edinebilirsin.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_discus_tank_k497776.asp
Gerekli araştırmalardan sonra discus beslemeye karar verirsen ve aklına takılan bir soru olursa bir discus sever olarak her zaman yardıma açığım.
Saygılarımla...
Ankaralı Akvaristler Meslek Grupları
Bilgisayar programcılığı 2.Sınıf öğrencisiyim 11 yıldır etkin olarak bilgisayar kullanıyorum herhangi bir konuda yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar özel mesajdan bana ulaşabilirler.
Bilgisayar programcılığı 2.Sınıf öğrencisiyim 11 yıldır etkin olarak bilgisayar kullanıyorum herhangi bir konuda yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar özel mesajdan bana ulaşabilirler.
Yeni Discus Tank
:-) Bana karşı olan olan ilginiz inanın beni dahada debreştiriyor Ahmet bey ve hayalimdeki tanka adım adım ilerlemek beni iyice heyecanlandırıyor.
Karbon konusuna gelecek olursak bitkiler gelene kadar kaldırıp onun yerine zeolit ve sunbrast ekleyeceğim ve tankımın her adımını an an sizle paylaşacağım
İlginiz için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Saygılarımla...
:-) Bana karşı olan olan ilginiz inanın beni dahada debreştiriyor Ahmet bey ve hayalimdeki tanka adım adım ilerlemek beni iyice heyecanlandırıyor.
Karbon konusuna gelecek olursak bitkiler gelene kadar kaldırıp onun yerine zeolit ve sunbrast ekleyeceğim ve tankımın her adımını an an sizle paylaşacağım
İlginiz için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Saygılarımla...
Yeni Discus Tank
Ahmet bey öncelikle bu ayrıntılı geniş kapsamlı bilgilerinizle beni aydınlattığınız için çok teşekkür ederim ve sitenizi hatim edeceğime emin olabilirsiniz.
Gerçekten sayenizde güzel tecrübeler edinmekteyim bügün balıklarım ilk defa hareketli olarak yem yemeye başladılar ve akvaryumun bütün bölgelerinde gezinmeye başladılar ama akşam vakitlerine doğru gene köşelerine çekiliyorlar suyum tamamen berraklaşmaya başladı bugün tekrar %25 olarak
3 gün dinlendirilmiş biotopolu eklenmiş su ilave ettim ve ("Nekadar kaliteli bir marka bilemiyorum") Peticananın Dark Water isimli discuslar için özel formüle edilmiş amazon biotopunu elde etmek amaçlı hümik asit içerikli berrak su koyulaştırıcı ekledim yarın eczanelerden ph ve nitrat kiti alacağım ve sonuçlarını sizinle paylaşacağım.
Ayrıntılı nitrat konusu için çok teşekkür ederim ciddi anlamda kafamdaki bir çok soru işaretini kaldırdı
kimya konusunu akvaryum sayesinde dahada hızlı öğreniyorum.
Toprak olarak bir arkadaştan kaliteli beyaz, 1,2 mm aralığın da quartz kum alacağım üzerine de belirli bir miktar arka plan bitkiler için aquaclay ebatlarında kaliteli başka bir toprak türü eklemeyi düşünüyorum
bitki olarak da yerlibitki adresinden yaklaşık 10 tür bitki düşünüyorum abartıya kaçmamışımdır umarım
Zemin için 100 adet Hemianthus micranhemun ve christmas moss
Orta plan için S.Playt Kaşık Kafa Echinodorus Argentinensis Java fern Cyripto balansea
Arka plan için ise Limnophila, V.Americana saz, Milifilyum, Rotala rotundifolia ve Rotala macrandra green düşünüyorum.
Çok farklı bitki türlerinin zararı ve yararları nelerdir daha tam olarak araştırmadım, sanırım biraz fazla ama hepsi birbirinden güzel.
Tüm sistemi güzel bir şekilde oturtduktan sonra CO2 difuzor'ü alıp kendi co2 sistemimi hazırlayacağım, tabi ki ph dalgalanmalarını da uzun süreli takip edeceğim ama en büyük problemim tankı tekrar düzenlemeden önce yapacağım balık aktarımında balıklarımın sağlıklarının bozulmasından korkuyorum mantar vs gibi hastalıklar ve toparlama süreci gibi kafama takılan tek sorun bu
Balıkları koyabileceğim geniş ve temiz suya sahip aynı ısılarda ve aynı ebatlarda diğer bir tankım var umarım balıklarım sorun yaşamaz eğer yaşarlarsa dekorasyon işini geri plana atmayı düşünüyorum.
vargatron 2011-08-11 01:34:31
Ahmet bey öncelikle bu ayrıntılı geniş kapsamlı bilgilerinizle beni aydınlattığınız için çok teşekkür ederim ve sitenizi hatim edeceğime emin olabilirsiniz.
Gerçekten sayenizde güzel tecrübeler edinmekteyim bügün balıklarım ilk defa hareketli olarak yem yemeye başladılar ve akvaryumun bütün bölgelerinde gezinmeye başladılar ama akşam vakitlerine doğru gene köşelerine çekiliyorlar suyum tamamen berraklaşmaya başladı bugün tekrar %25 olarak
3 gün dinlendirilmiş biotopolu eklenmiş su ilave ettim ve ("Nekadar kaliteli bir marka bilemiyorum") Peticananın Dark Water isimli discuslar için özel formüle edilmiş amazon biotopunu elde etmek amaçlı hümik asit içerikli berrak su koyulaştırıcı ekledim yarın eczanelerden ph ve nitrat kiti alacağım ve sonuçlarını sizinle paylaşacağım.
Ayrıntılı nitrat konusu için çok teşekkür ederim ciddi anlamda kafamdaki bir çok soru işaretini kaldırdı
kimya konusunu akvaryum sayesinde dahada hızlı öğreniyorum.
Toprak olarak bir arkadaştan kaliteli beyaz, 1,2 mm aralığın da quartz kum alacağım üzerine de belirli bir miktar arka plan bitkiler için aquaclay ebatlarında kaliteli başka bir toprak türü eklemeyi düşünüyorum
bitki olarak da yerlibitki adresinden yaklaşık 10 tür bitki düşünüyorum abartıya kaçmamışımdır umarım
Zemin için 100 adet Hemianthus micranhemun ve christmas moss
Orta plan için S.Playt Kaşık Kafa Echinodorus Argentinensis Java fern Cyripto balansea
Arka plan için ise Limnophila, V.Americana saz, Milifilyum, Rotala rotundifolia ve Rotala macrandra green düşünüyorum.
Çok farklı bitki türlerinin zararı ve yararları nelerdir daha tam olarak araştırmadım, sanırım biraz fazla ama hepsi birbirinden güzel.
Tüm sistemi güzel bir şekilde oturtduktan sonra CO2 difuzor'ü alıp kendi co2 sistemimi hazırlayacağım, tabi ki ph dalgalanmalarını da uzun süreli takip edeceğim ama en büyük problemim tankı tekrar düzenlemeden önce yapacağım balık aktarımında balıklarımın sağlıklarının bozulmasından korkuyorum mantar vs gibi hastalıklar ve toparlama süreci gibi kafama takılan tek sorun bu
Balıkları koyabileceğim geniş ve temiz suya sahip aynı ısılarda ve aynı ebatlarda diğer bir tankım var umarım balıklarım sorun yaşamaz eğer yaşarlarsa dekorasyon işini geri plana atmayı düşünüyorum.
Dış filtremin içinde karbon,seramik halkalar, bioball, biyolojik sünger ve elyaf var zeolit ve diğer ürünleri bizzat alıp ekleyeceğim
İlginiz ve yardımlarınız için tekrar şükranlarımı sunuyorum Ahmet bey
Saygılarımla...
Bitki Resimleri
V.Americana Saz

Balansae

Christmas moss

Java fern

Limonophila

Milifilyum

Kaşık kafa

Rotala rotundifolia

Rotala macrandra green

Hemianthus
İlginiz ve yardımlarınız için tekrar şükranlarımı sunuyorum Ahmet bey
Saygılarımla...
Bitki Resimleri
V.Americana Saz

Balansae

Christmas moss

Java fern

Limonophila

Milifilyum

Kaşık kafa

Rotala rotundifolia

Rotala macrandra green

Hemianthus
SON MESAJLAR
- Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

