ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SoNiHTaR
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mayıs 2011 22:22
Son Ziyaret:
19 Ekim 2011 23:08
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
isa akyılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
isa akyılmaz
SON 10 MESAJI
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
Yine olmadı yaaa yumurta çıkacağı zaman yumurtalar yok oluyor yiyorlarmı acaba ne yapmalıyım sizce ?
Yine olmadı yaaa yumurta çıkacağı zaman yumurtalar yok oluyor yiyorlarmı acaba ne yapmalıyım sizce ?
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
Diskler tekrar yumurta yaptı sanırım yerlerini seviyorlar :)
yavru balığı da çıkardım umarım bu kez veletleri görebilirim dualarımız disclerle...
Diskler tekrar yumurta yaptı sanırım yerlerini seviyorlar :)
yavru balığı da çıkardım umarım bu kez veletleri görebilirim dualarımız disclerle...
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
Ahmet bey teşekkürler ;
şebeke suyu kullanıyorum hiçbir su değerini bilmiyorum akvaryum içerisinde sadece tahtadan ağaç kütüğü birde saksı mevcut herşey doğal :)
Ahmet bey teşekkürler ;
şebeke suyu kullanıyorum hiçbir su değerini bilmiyorum akvaryum içerisinde sadece tahtadan ağaç kütüğü birde saksı mevcut herşey doğal :)
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
Yumurta tam çıkacak ya yerlerinde yok yada yediler anlamadım yine yaa küçük velet balığıda aldım akvaryumdan şimdi anne balıklar tekrar ya yumurtluycak yer arıyor yada yavruları başka bir yere yapıştırdı ona zemin hazırlıyor ama akvaryumda bakmadığım yer yok yumurtalar gitmiş :(
Yumurta tam çıkacak ya yerlerinde yok yada yediler anlamadım yine yaa küçük velet balığıda aldım akvaryumdan şimdi anne balıklar tekrar ya yumurtluycak yer arıyor yada yavruları başka bir yere yapıştırdı ona zemin hazırlıyor ama akvaryumda bakmadığım yer yok yumurtalar gitmiş :(
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
[QUOTE=kebodiscus]İsa bey tür uyumu olarak çok zıt balıklar olduğundan sarı prenses zaten yavrular çıksa dahi hepsini temizleyecektir.Şu an olan olmuş eğer yumurtlama bittiyse prensesi alıp tanktan çıkarın ya başka bir tankınıza yada bakacak bir arkadaşa vererek veya akvaryumcunuzla değerlendirin.Sarı prenses hareketli balık olduğundan disclerdede yumurtaları koruma güdüsü olacağından sıkıntı yaşamanız muhtemel. İnşallah sıkıntısızca yavrularıda görürüz beraber...
Umarım bu kez görebilirim veletleri :)
yavrular çıktıktan sonra almayı denesem olurmu acaba ?
şuan sp yavrusunun bulunduğu yer yumurtaların bulunduğu kütüğün tam altı yani ona ulaşabilmem için yumurtaları baya bi sarsmam gerekecek sizce ne yapmalıyım ? en uygunu ne olur ?
[QUOTE=kebodiscus]İsa bey tür uyumu olarak çok zıt balıklar olduğundan sarı prenses zaten yavrular çıksa dahi hepsini temizleyecektir.Şu an olan olmuş eğer yumurtlama bittiyse prensesi alıp tanktan çıkarın ya başka bir tankınıza yada bakacak bir arkadaşa vererek veya akvaryumcunuzla değerlendirin.Sarı prenses hareketli balık olduğundan disclerdede yumurtaları koruma güdüsü olacağından sıkıntı yaşamanız muhtemel. İnşallah sıkıntısızca yavrularıda görürüz beraber...
Muhabbetle kalınız...
[/QUOTE]Umarım bu kez görebilirim veletleri :)
yavrular çıktıktan sonra almayı denesem olurmu acaba ?
şuan sp yavrusunun bulunduğu yer yumurtaların bulunduğu kütüğün tam altı yani ona ulaşabilmem için yumurtaları baya bi sarsmam gerekecek sizce ne yapmalıyım ? en uygunu ne olur ?
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
Ahmet bey teşekkür ederim...
yanlız bir sorum daha olacak akvaryumun içerisinde 1 adet yavru eski balıklarımdan kalma sarı prenses var ağaç koluğunun altında saklanıyor görünmüyor gibi birşey 1-2 santim civarında acaba yumurtalara birşey yaparmı veya balıkları strese sokarmı ? veya şuan akvaryuma hiçbirşey yapmayıp odaya dahi girmiymi ?
şimdiden teşekkür ederim...
Ahmet bey teşekkür ederim...
yanlız bir sorum daha olacak akvaryumun içerisinde 1 adet yavru eski balıklarımdan kalma sarı prenses var ağaç koluğunun altında saklanıyor görünmüyor gibi birşey 1-2 santim civarında acaba yumurtalara birşey yaparmı veya balıkları strese sokarmı ? veya şuan akvaryuma hiçbirşey yapmayıp odaya dahi girmiymi ?
şimdiden teşekkür ederim...
Turkuaz Çift Discusum şimdi Yumurtluyor...
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 10 gün önce discuslarım cama yumurtalarını yapıştırmıştı ve 2 gün sonra yumurtalar yerinde yoktu sanırım yemişlerdi :(
Şuan an Ağaç kütüğüne yumurtluyorlar yumurtalar ne zaman yavruya dönüşür acaba ?
Not: Daha önce okuduğum formda 2 gün sonra yavru çıkacağını yazmışlardı ne denli doğru acaba ?
Arkadaşlar merhaba yaklaşık 10 gün önce discuslarım cama yumurtalarını yapıştırmıştı ve 2 gün sonra yumurtalar yerinde yoktu sanırım yemişlerdi :(
Şuan an Ağaç kütüğüne yumurtluyorlar yumurtalar ne zaman yavruya dönüşür acaba ?
Not: Daha önce okuduğum formda 2 gün sonra yavru çıkacağını yazmışlardı ne denli doğru acaba ?
Discus Üretmek
Arkadaşlar az önce formu okuyordum ve akvaryuma gidip baktığımda Discusların cama yumurta yapıştırdıklarını gördüm :) bu kadar tesadüf olamaz...
şimdi yumurtalar ne zaman çıkar acaba ?
Arkadaşlar az önce formu okuyordum ve akvaryuma gidip baktığımda Discusların cama yumurta yapıştırdıklarını gördüm :) bu kadar tesadüf olamaz...
şimdi yumurtalar ne zaman çıkar acaba ?
Discus Üretmek
[QUOTE=tolgakırcalı]İsa bey cannınızı sıkmayın bırakın balıklar önce bir yumurta döksünler.genellikle çeşme suyundada olsa yumurtaların %20-30u açılabilir tabii bu kesin değil.Buda evde balık üretmek için çok yeterli bir sayıdır.Siz dediğim gibi balıkların yumurtlamasını bekleyin önce endişe etmeyin nasıl olsa her hafta yumurtlayacak.Çeşme suyunun ph ını düşürüp dediğim gibi genellikle yavru alınabilir..
Yorum ve önerin için çok teşekkürler. bugünden itibaren ilk işim ısıtıcıyı çalıştırmak olacaktır emin olabilirsiniz.
[QUOTE=kebodiscus]
Nacizane yorumunuz için sizede çok teşekkürler süper bilgiler bunlar bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim bugünden sonra forum okumakla sadece bir yere varamadığımı şuan itibariyle anlamış bulunmaktayım. bu güzel yorumlarınızı aslında ana sayfaya iğneleyip herkesin okuması gerekiyor. gerçekten süper bilgiler umarım bu yorumlar tüm discus sevenlerini aydınlatır. özellikle evde amatör şekilde besleyiciler... tekrar teşekkür ederim emeğinize sağlık
[QUOTE=tolgakırcalı]İsa bey cannınızı sıkmayın bırakın balıklar önce bir yumurta döksünler.genellikle çeşme suyundada olsa yumurtaların %20-30u açılabilir tabii bu kesin değil.Buda evde balık üretmek için çok yeterli bir sayıdır.Siz dediğim gibi balıkların yumurtlamasını bekleyin önce endişe etmeyin nasıl olsa her hafta yumurtlayacak.Çeşme suyunun ph ını düşürüp dediğim gibi genellikle yavru alınabilir..
Oda sıcaklığı olmaz ısıtıcı kesinlikle şarttır sabaha karşı gece vs.. kapı pencere açıkken hava akımı veya yarın birden ısı 3-5 derece düştüğünde zor durumda kalırsınız farketmeden.Isıtıcı zaten termostatlıdır biliyorsunuz..
[/QUOTE]Yorum ve önerin için çok teşekkürler. bugünden itibaren ilk işim ısıtıcıyı çalıştırmak olacaktır emin olabilirsiniz.
[QUOTE=kebodiscus]
İsa bey tekrardan merhaba...
Rica ederim neticede platformdaki amacımız hepberaber mutlu olmak ve paylaşmak...
Eğer üretim akvaryumu nitelikli bir tankınız varsa ,su litre yönünden sizi yormayacak şekildeyse bu tankı kaynak suyuyla doldurarak deneme yapabilirsiniz. www.optisu.net www.e-tartes.com birinci sitede akvaryum tipi osmos cihazı var ikinci sitede iletkenlikölçer var. Bunlar tabiki çok profesyonel ürünler değil ama rakamları hobide hobiciyi üzmeyecek rakamlar.Taşıma suyla yorgunluk ve maliyet açısından değerlendirince zaten zaman içinde kendini amorti ediyor. Eğer disclerinizin yavrusu konusunda istekliliğinizde varsa nacizane bakım yaptığınız tankta bir bekleyin yumurta döksünler. Ardından yatırım yapın eğer bu noktada istekliliğiniz varsa. Neticede bu hobimiz. Şartlarınızı bilmediğimden en ehven şekil bence en uygunu olacaktır.
Bu arada disclerde huzur en önemlisi yoksa sıkıntı yaşancak ve buda huzrunuzu mutluluğunuzu alacaktır.Bununda tek şartı disclerin mutlu olduğu şartları stabil tutmaktan geçecektir.Isıtıcı Tolga beyin size belirttiği gibi gerek şart zaten termostatlı olduğundan sizi yormayacaktır tüketim açısından...
Discler konusunda kati kurallı bir anayasa muadili kitap vb. bulunmadığından ve hala Türkiyede kendimize has bir Tür çıkarılamadığından bilinmeyenleri bolca olan discleri sağlıkla bakmak bile güzel bir başarıdır. Discler huzurlu bakımlarını sizi bebekleriyle ödüllendirerek yapacaklardır.Nacizane bunuda belirtmemdeki amaç daha eski tüm mesajları okumanız yönünde olacaktır.Tecrübeler en güzel ışık olacaktır...
İnşallah sizlede her daim huzur ve mutlulukla mesajlarınızı okuyarak paylaşımlarda buluşmak temennilerimi sunuyor ve gelişmelerde görüşmek ümidiyle sevgi ve saygılarımı sunuyorum...
Muhabbetle kalınız...
[/QUOTE]Nacizane yorumunuz için sizede çok teşekkürler süper bilgiler bunlar bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim bugünden sonra forum okumakla sadece bir yere varamadığımı şuan itibariyle anlamış bulunmaktayım. bu güzel yorumlarınızı aslında ana sayfaya iğneleyip herkesin okuması gerekiyor. gerçekten süper bilgiler umarım bu yorumlar tüm discus sevenlerini aydınlatır. özellikle evde amatör şekilde besleyiciler... tekrar teşekkür ederim emeğinize sağlık
Discus Üretmek
[QUOTE=kebodiscus]İsa bey merhaba hayırlısı olsun...
Yaptığınız yorum için teşekkür ederim.
Fakat discusları akvaryumcudan aldım oda bir tanıdığından almış su değerlerini almam imkansız gibi bir şey değerleri ölçmeden üretim yapamazmıyım ? şuan balıkların sağlığı çok iyi gibi görünüyor. beraber yüzüyorlar beraber yem yiyorlar biri yem yemeden diğeri yem yemiyor ilginç balıklar gerçekten :)
su ısısı şuan için oda sıcaklığında soğuk falan değildir umarım veya ısıtıcı çalıştırma gereği duymalımıyım ?
şimdiden vereceğiniz yorumlar için teşekkür ederim...
[QUOTE=kebodiscus]İsa bey merhaba hayırlısı olsun...
Suyun iletkenliğini ölçmeniz gerekmektedir. İletkenlik ölçer alarak bunu yapabilirsiniz. Çiftinize uygun değerleri osmos cihazlarıyla çeşme suyunu karıştırarak yada iletkenliği düşük direk şaşal mebran suları ile yapabilme şansınız bulunmakta...
Üretim kısmında can beyin makalesi zaten dolu dolu...
Daha önce yavru alındığında göre işiniz daha kolay, yavruyu alan kişiden su değerlerini öğrenebilirsiniz. Aynı su değerleri ile üretim şansınız bulunabilinir...
Sağlıklı günler dilerim...
[/QUOTE]Yaptığınız yorum için teşekkür ederim.
Fakat discusları akvaryumcudan aldım oda bir tanıdığından almış su değerlerini almam imkansız gibi bir şey değerleri ölçmeden üretim yapamazmıyım ? şuan balıkların sağlığı çok iyi gibi görünüyor. beraber yüzüyorlar beraber yem yiyorlar biri yem yemeden diğeri yem yemiyor ilginç balıklar gerçekten :)
su ısısı şuan için oda sıcaklığında soğuk falan değildir umarım veya ısıtıcı çalıştırma gereği duymalımıyım ?
şimdiden vereceğiniz yorumlar için teşekkür ederim...
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
