ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OokyanusS
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2009 21:52
Son Ziyaret:
13 Mart 2018 11:05
Toplam Mesaj:
73 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
KERİM UYSAL
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
insan sarrafı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
OKYANUS AKVARYUM merkez mah.osmanpaşa cad.No:35(iski genel müdürlüğü karşısı) kağıhane/İSTANBUL TEL:0212 295 5550 GSM:0536 741 7171
SON 10 MESAJI
Uçuk Fiyatlar
Son yazımda yazdığım gibi arkadaşlar benim için konu kapanmıştır ..hayırlı günler :))
[;)][EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:42:36[/EDIT]
Son yazımda yazdığım gibi arkadaşlar benim için konu kapanmıştır ..hayırlı günler :))
[;)][EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:42:36[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE]
Yaş: 38
Gönderim Zamanı: 2 Saat 22 Dakika önce Alıntı Yap
Yazar: iSrafiL06
Baştan sona haklı olsanız da yanlış olanı yine siz yaptınız abicim şikayet edin ama bunun yerine petshopcu abiler ne yaptı vergisiz kaçak olan yerden ucuza maal etmek adına balık aldı kendileride vergi kaçırdı sonra boynuz kulağı geçti size şahsi sözüm yok bilmiyorum nasıl bir yapıya esnafliga sahipsiniz ama genel olarak bildigim gördüğüm şey faunus a 5 japon satanlar bunu yapanlar olmasın daha iyi. Ayrıca evde üretim yapana vergi kaçırıyor diyemezsiniz devlet musade etmiş hak tanımış ki petshop a gidip veriyorsun bu küçük paket yem oda 1 TL lik sonra evde üreten ne yapıyor internet üzerinden satış haklimi haklı tabiki öyle satarken adet 10 TL alırken 1-2 TL dersen ne diye petshop a versin
Ben bu kadar sert olmak istemedim yemin ederim Facebook dan WhatsApp dan başımı kaldıramadığım oluyor ama hiç bir petshop cuyu bilgi paylaşımı yaparken görmedim bir makaleye denk gelmedim hep vergi verlerini okudum hepsi bu
Tanıdığım İşini çok düzgün yapan dürüst phetsop esnafı da var ama ne yazık ki çok çok az. Eğer burada bir başlık açılsa insanlar yaşadıklarını yazsa en uzun forum konusu olur. Ne yazık ki bu böyle . Bunu açmaya gerek var mı bilmiyorum bu hobiyle uğraşan herkes ne demek istediğimi anlamıştır. Her esnaf her meslek grubunda sorunlar sorunlular var ama phetsop esnafı ayrı..
Cihan.H
[/QUOTE]
Arkadaşlar bu siteye üyelik tarihlerinize bakıyorum da çokta eski değilmiş ..ama bilgiler maşallah bayağı idare eder.(ön yargılar olmasa keşke) beni tanımıyorsunuz neden petshop açtığımı bilmiyorsunuz özelliklede Cihan kardeşim tanımadığın ve hatta bildiğinin sayısı 10 u bile geçmeyen petshop esnafının hakkında bu kadar kati cevaplar vermen beni şaşırttı .sanırım kötü anıların geçmiş ..hoş oda beni ilgilendirmez .senden ricam esnafı yargılaman için,özellikle beni yargılamak için benim gibi önce hobici olacaksın sonra türkiyede olmayan türleri benim gibi türkiyeye kazandıracaksın sonrada petsopların yaptığı yanlışları hataları görüp onlara bu iş böyle yapılır diye petshop açacaksın ...yanlış anlama demem oki !!yemin ederim amacım kırıcı olmak değildi zaten yoğunluktan başımı kaldıramıyorum sadece yanlış bilgiyi düzeltmek için bilgi paylaşımı olsun istedim ;)) hakkınızı helal edin benim için konu kapanmıştır [EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:38:58[/EDIT]
[QUOTE]
Yaş: 38
Gönderim Zamanı: 2 Saat 22 Dakika önce Alıntı Yap
Yazar: iSrafiL06
Baştan sona haklı olsanız da yanlış olanı yine siz yaptınız abicim şikayet edin ama bunun yerine petshopcu abiler ne yaptı vergisiz kaçak olan yerden ucuza maal etmek adına balık aldı kendileride vergi kaçırdı sonra boynuz kulağı geçti size şahsi sözüm yok bilmiyorum nasıl bir yapıya esnafliga sahipsiniz ama genel olarak bildigim gördüğüm şey faunus a 5 japon satanlar bunu yapanlar olmasın daha iyi. Ayrıca evde üretim yapana vergi kaçırıyor diyemezsiniz devlet musade etmiş hak tanımış ki petshop a gidip veriyorsun bu küçük paket yem oda 1 TL lik sonra evde üreten ne yapıyor internet üzerinden satış haklimi haklı tabiki öyle satarken adet 10 TL alırken 1-2 TL dersen ne diye petshop a versin
Ben bu kadar sert olmak istemedim yemin ederim Facebook dan WhatsApp dan başımı kaldıramadığım oluyor ama hiç bir petshop cuyu bilgi paylaşımı yaparken görmedim bir makaleye denk gelmedim hep vergi verlerini okudum hepsi bu
Tanıdığım İşini çok düzgün yapan dürüst phetsop esnafı da var ama ne yazık ki çok çok az. Eğer burada bir başlık açılsa insanlar yaşadıklarını yazsa en uzun forum konusu olur. Ne yazık ki bu böyle . Bunu açmaya gerek var mı bilmiyorum bu hobiyle uğraşan herkes ne demek istediğimi anlamıştır. Her esnaf her meslek grubunda sorunlar sorunlular var ama phetsop esnafı ayrı..
Cihan.H
[/QUOTE]
Arkadaşlar bu siteye üyelik tarihlerinize bakıyorum da çokta eski değilmiş ..ama bilgiler maşallah bayağı idare eder.(ön yargılar olmasa keşke) beni tanımıyorsunuz neden petshop açtığımı bilmiyorsunuz özelliklede Cihan kardeşim tanımadığın ve hatta bildiğinin sayısı 10 u bile geçmeyen petshop esnafının hakkında bu kadar kati cevaplar vermen beni şaşırttı .sanırım kötü anıların geçmiş ..hoş oda beni ilgilendirmez .senden ricam esnafı yargılaman için,özellikle beni yargılamak için benim gibi önce hobici olacaksın sonra türkiyede olmayan türleri benim gibi türkiyeye kazandıracaksın sonrada petsopların yaptığı yanlışları hataları görüp onlara bu iş böyle yapılır diye petshop açacaksın ...yanlış anlama demem oki !!yemin ederim amacım kırıcı olmak değildi zaten yoğunluktan başımı kaldıramıyorum sadece yanlış bilgiyi düzeltmek için bilgi paylaşımı olsun istedim ;)) hakkınızı helal edin benim için konu kapanmıştır [EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:38:58[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
Bundan 10 yıl önce 2 tl ye sattığım sarı prenses yavrusunu şuanda 50 kuruşa alabiliyorum acaba ülkemiz enflasyonu eksidemi yaşıyorda benim mi haberim yok diye düşünüyorum !!! hiç dikkat ettinizmi? artık petshoplar balık satmayı bırakmaya başladılar neden? adına hobici dediğimiz ev üreticileri , hobihane dediğimiz merdiven altı kaçak üretimhaneler yüzünden !!! 8 yıldır petshop işletiyorum ama hala balık fiyatları aynı ... hatta düşüş var!!! siz 1 tane balık alın diye petshopçu 5000 tane balığı besliyor hergün yem veriyor su değişimi yapıyor elektrik kullanıyor kira ödüyor eleman maaşı veriyor vergi ödüyor yüzünü bile görmediği veteriner maaşı ödüyor ha birde müşterisini kaybetmemek için çay kahve ikram ediyor ... sonra biri çıkıyor yaaaa balık sizde pahalı diyor !!!!! peki kimle kıyaslıyor hobici adı altındaki kaçak vergi hırsızı merdiven altı veya ev üretici şahıslarla !!!!! sonrada petshop pahalı diyorlar .... uzun zamandır internetten uzaktım bir bakayım dedim balık fiyatlarına!!! baktımki bizim hobiciler usta olmuş hobihane adı altında üretimhane açmış (tabiki kaçak) fiyatlarıda bizim 2 katımıza satabiliyor !!!!!!!! örnek isteyenlere ispatta edebilirim .....arkadaşlar bırakın vergisini ödeyerek yerden yere vurduğunuz esnafıda haksız yere para kazandırdığınız merdiven altı kaçakçıları konuşun biraz .... ha bu arada petshoplar öyle dediğiniz gibi çok para falanda kazamıyor .tam tersi ithalatçı firmaların yaptıkları çifte standart yüzünden çoğu batma tehlikesinde ...bunuda böyle bilin ...hani başınız sıkıştığında abi filtrem su kaçırıyor dediğiniz ve size yardımcı olan o esnaf varya ondan bahsediyorum ..internet cambazlarından ve ihtiyacınız olduğunda karşınızda muhatap bulamadığınız klavye delikanlılarından bahsetmedim
Bundan 10 yıl önce 2 tl ye sattığım sarı prenses yavrusunu şuanda 50 kuruşa alabiliyorum acaba ülkemiz enflasyonu eksidemi yaşıyorda benim mi haberim yok diye düşünüyorum !!! hiç dikkat ettinizmi? artık petshoplar balık satmayı bırakmaya başladılar neden? adına hobici dediğimiz ev üreticileri , hobihane dediğimiz merdiven altı kaçak üretimhaneler yüzünden !!! 8 yıldır petshop işletiyorum ama hala balık fiyatları aynı ... hatta düşüş var!!! siz 1 tane balık alın diye petshopçu 5000 tane balığı besliyor hergün yem veriyor su değişimi yapıyor elektrik kullanıyor kira ödüyor eleman maaşı veriyor vergi ödüyor yüzünü bile görmediği veteriner maaşı ödüyor ha birde müşterisini kaybetmemek için çay kahve ikram ediyor ... sonra biri çıkıyor yaaaa balık sizde pahalı diyor !!!!! peki kimle kıyaslıyor hobici adı altındaki kaçak vergi hırsızı merdiven altı veya ev üretici şahıslarla !!!!! sonrada petshop pahalı diyorlar .... uzun zamandır internetten uzaktım bir bakayım dedim balık fiyatlarına!!! baktımki bizim hobiciler usta olmuş hobihane adı altında üretimhane açmış (tabiki kaçak) fiyatlarıda bizim 2 katımıza satabiliyor !!!!!!!! örnek isteyenlere ispatta edebilirim .....arkadaşlar bırakın vergisini ödeyerek yerden yere vurduğunuz esnafıda haksız yere para kazandırdığınız merdiven altı kaçakçıları konuşun biraz .... ha bu arada petshoplar öyle dediğiniz gibi çok para falanda kazamıyor .tam tersi ithalatçı firmaların yaptıkları çifte standart yüzünden çoğu batma tehlikesinde ...bunuda böyle bilin ...hani başınız sıkıştığında abi filtrem su kaçırıyor dediğiniz ve size yardımcı olan o esnaf varya ondan bahsediyorum ..internet cambazlarından ve ihtiyacınız olduğunda karşınızda muhatap bulamadığınız klavye delikanlılarından bahsetmedim
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=iSrafiL06]
Özel Üye
Kayıt: 07/02/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1459
Yaş: 29
Gönderim Zamanı: 19 Saat 53 Dakika önce Alıntı Yap
TÜRKİYEDE AKVARYUM BALIKLARI VE UÇUK FİYATLAR
Günümüzde bir çok üretim hane ve bir çok evinde üretim yapan mini üretim hane var fakat fiyatlar hala çok yüksek olması gereken nedir neden pahalıdır bununla ilgili bilgim ve düşüncelerimi sizlere aktarayim karşı çıkan da olabilir doğru diyen de fakat ben ülkemizde üretilen balıkların 50 TL üzeri olmaması taraftariyim özellikle genç balıklar için bir nebze eş tutmuş çift veya damızlık hazır koloni pahalı olsada yinede istenilen fiyatlar çok fazla.
Öncelikle bir üretim hane giderlerini yazalım ve hep kış yaşıyor gibi hesaplayalim
Kira ortalama 1000 TL
Artemia kilo 500 TL
Elektrik doğalgaz su 1500 TL
Yem 500 TL
Kişi hiç bir iste çalışmıyor diyelim asgari ücret 1500 TL hadi onada diyelimki maaş 3000 TL hadi birazda ıvır zıvır gideri olsun toplamda maaliyet 7000 TL olsun denilebilir ki üretim hane kurulumu damızlık alımı yıllardır geçirilen parayla 3 kere kurulurdu zaten bu saatten sonra si için bakalım.
Bu üretim hane de 100 adet 1.5 metre ve 2 metre Akvaryum lar olduğunu farz edelim ve lepistes kılıç moli vs üretimi düşünelim aylık en kötü 30 000 balık yetisse balıkları 1 TL den verse 30 000 TL yapar daha başka turleride olur hemen hemen her üretim hane de onları saymaya gerek yok birde bunların yanında adet en kötü 5 TL den ırk lepistes satisida var onlarida eklemeyelim. [/QUOTE]
Kusura bakmayaın kardeşim bana bu hesabı bir daha yaparmısınız ben yıllarca üretim yapmış biri olarak bu dediğin rakamları hiç yakalayamadım ve müşterilerime balık yetiştiremediğim halde [EDIT]MaviYesil,2017-02-15 15:57:24[/EDIT]
1-100 adet 2 metre akvaryum için gerekli alan en az 300 metrekare alandır =1000 lira ya bu kadar bir dükkan bulursanız bana haber verin
2-30000 balık ayda sadece 1 kilo yemle büyüyorsa neden kova kova yem alıyor bu üretimhaneler (sanırım bilmiyorlar)
3-elektrik-doğalgaz-su 100 adet 2 metre akvaryumda yeterli geliyorsa %100 kaçaktır
4- 100 adet akvaryumla madem 30000 balık üretiliyor (ki bu balık en az 4 ayda satış boyuna gelir buda 4*30000 =120000 balık eder bu kadar balığı akvaryumlara dağıtsak akvaryum başı 1200 balık eder bu varsayım ne kadar doğru ) biraz komik olmuş kusura bakma kardeşim
bahsettiğin arkadaş cengiz tamkoç sevdiğim ve şahsen tanıdığım bir arkadaşımdır bahsettiğin sayıda akvaryuma sahip ve yıllardır bu işle meşkul olduğu bildiğim sevdiğim bir abimdir işini güzel bir şekilde yapmasına rağmen ben onun milyoner olduğunu duymadım ve görmedim veyada gizli zengin bilemem :)))
velhasıl işin özü klavyede yazmakla icra etmek çok farklıdır sevgili kardeşim ...
hani rahmetli nasrettin hocamızın bir sözü varya (LAFLA PİLAV PİŞERSE DENİZ KADAR YAĞI BENDEN ) DİYE lafla klavye başında yazmakla veya evde 4 akvaryumda balık üretmekle bu işler olmuyor
amacım kırmak değil yanlış bilgiyi düzeltmek
hatamız olmuşsa affola saygılar
[QUOTE=iSrafiL06]
Özel Üye
Kayıt: 07/02/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1459
Yaş: 29
Gönderim Zamanı: 19 Saat 53 Dakika önce Alıntı Yap
TÜRKİYEDE AKVARYUM BALIKLARI VE UÇUK FİYATLAR
Günümüzde bir çok üretim hane ve bir çok evinde üretim yapan mini üretim hane var fakat fiyatlar hala çok yüksek olması gereken nedir neden pahalıdır bununla ilgili bilgim ve düşüncelerimi sizlere aktarayim karşı çıkan da olabilir doğru diyen de fakat ben ülkemizde üretilen balıkların 50 TL üzeri olmaması taraftariyim özellikle genç balıklar için bir nebze eş tutmuş çift veya damızlık hazır koloni pahalı olsada yinede istenilen fiyatlar çok fazla.
Öncelikle bir üretim hane giderlerini yazalım ve hep kış yaşıyor gibi hesaplayalim
Kira ortalama 1000 TL
Artemia kilo 500 TL
Elektrik doğalgaz su 1500 TL
Yem 500 TL
Kişi hiç bir iste çalışmıyor diyelim asgari ücret 1500 TL hadi onada diyelimki maaş 3000 TL hadi birazda ıvır zıvır gideri olsun toplamda maaliyet 7000 TL olsun denilebilir ki üretim hane kurulumu damızlık alımı yıllardır geçirilen parayla 3 kere kurulurdu zaten bu saatten sonra si için bakalım.
Bu üretim hane de 100 adet 1.5 metre ve 2 metre Akvaryum lar olduğunu farz edelim ve lepistes kılıç moli vs üretimi düşünelim aylık en kötü 30 000 balık yetisse balıkları 1 TL den verse 30 000 TL yapar daha başka turleride olur hemen hemen her üretim hane de onları saymaya gerek yok birde bunların yanında adet en kötü 5 TL den ırk lepistes satisida var onlarida eklemeyelim. [/QUOTE]
Kusura bakmayaın kardeşim bana bu hesabı bir daha yaparmısınız ben yıllarca üretim yapmış biri olarak bu dediğin rakamları hiç yakalayamadım ve müşterilerime balık yetiştiremediğim halde [EDIT]MaviYesil,2017-02-15 15:57:24[/EDIT]
1-100 adet 2 metre akvaryum için gerekli alan en az 300 metrekare alandır =1000 lira ya bu kadar bir dükkan bulursanız bana haber verin
2-30000 balık ayda sadece 1 kilo yemle büyüyorsa neden kova kova yem alıyor bu üretimhaneler (sanırım bilmiyorlar)
3-elektrik-doğalgaz-su 100 adet 2 metre akvaryumda yeterli geliyorsa %100 kaçaktır
4- 100 adet akvaryumla madem 30000 balık üretiliyor (ki bu balık en az 4 ayda satış boyuna gelir buda 4*30000 =120000 balık eder bu kadar balığı akvaryumlara dağıtsak akvaryum başı 1200 balık eder bu varsayım ne kadar doğru ) biraz komik olmuş kusura bakma kardeşim
bahsettiğin arkadaş cengiz tamkoç sevdiğim ve şahsen tanıdığım bir arkadaşımdır bahsettiğin sayıda akvaryuma sahip ve yıllardır bu işle meşkul olduğu bildiğim sevdiğim bir abimdir işini güzel bir şekilde yapmasına rağmen ben onun milyoner olduğunu duymadım ve görmedim veyada gizli zengin bilemem :)))
velhasıl işin özü klavyede yazmakla icra etmek çok farklıdır sevgili kardeşim ...
hani rahmetli nasrettin hocamızın bir sözü varya (LAFLA PİLAV PİŞERSE DENİZ KADAR YAĞI BENDEN ) DİYE lafla klavye başında yazmakla veya evde 4 akvaryumda balık üretmekle bu işler olmuyor
amacım kırmak değil yanlış bilgiyi düzeltmek
hatamız olmuşsa affola saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
[QUOTE=kenan.birkan] Öncelikle hayırlı olsun videodaki kafalı damızlık dişi yunus satışınız varmı fiyat nedir?
[/QUOTE]
[QUOTE=kenan.birkan] Öncelikle hayırlı olsun videodaki kafalı damızlık dişi yunus satışınız varmı fiyat nedir?
[/QUOTE]
teşekkür ederiz kenan bey evet şu anda damızlık dişi yunuslarımız satıştadır saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN YOĞUNLUKTAN BİRAZ AKSATTIK SİZLERİ AMA SİZN GÖNLÜNÜZÜ ALMAK AMACIYLA ÜRETİMDE OLAN YUNUSLARIMIZDAN BEĞENECEĞİNİZİ UMDUĞUM BİR VİDEO ÇEKİMİ YAPTIM SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM SAYGILAR
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN YOĞUNLUKTAN BİRAZ AKSATTIK SİZLERİ AMA SİZN GÖNLÜNÜZÜ ALMAK AMACIYLA ÜRETİMDE OLAN YUNUSLARIMIZDAN BEĞENECEĞİNİZİ UMDUĞUM BİR VİDEO ÇEKİMİ YAPTIM SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM SAYGILAR
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=WYa5PwGkRlo&feature=youtu.be[/VID]
BALIKLARIMIZIN YAVRUSUNU YÜZDÜRDÜĞÜ VİDEO
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=WYa5PwGkRlo&feature=youtu.be[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=WYa5PwGkRlo&feature=youtu.be[/VID]
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
Şuanda üretimde olan türlerimiz
Şuanda üretimde olan türlerimiz
yunus
sarıprenses
mavi prenses
beyaz prenses
demasoni
neon spot
saulosi coral red
çok yakında tanganika gölü kabukçugilleride satışımızda yerini alacaktır saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
[QUOTE=cief17]Gittim, gördüm, çok beğendim. İlgili, bilgili ve iyi niyetli arkadaşlar. Kaliteli iş yapıyorlar. Hem petshop hemde üretimhaneleri bir numara...Herkese öneririm.[/QUOTE]
[QUOTE=yasinmak]Evet güzel dükkan açmış arkadaşlar. Bende muhabbetleri hibe ettim.
[QUOTE=cief17]Gittim, gördüm, çok beğendim. İlgili, bilgili ve iyi niyetli arkadaşlar. Kaliteli iş yapıyorlar. Hem petshop hemde üretimhaneleri bir numara...Herkese öneririm.[/QUOTE]
Cihangir bey gelip bizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz size karşı yapılmış bir kusurumuz olduysa affola iyi dilekleriniz için ayrıca teşekkürü bir borç biliriz yogunluktan şöyle güzel bir sohbet edemedik kusurumuza bakmayın ama çay için tekrar beklerim saygılarımla
[QUOTE=yasinmak]Evet güzel dükkan açmış arkadaşlar. Bende muhabbetleri hibe ettim.
Hayırlısı olsun artık ne diyelim.
Elimizden gelen yardımı yaparız gerekirse arkadaşların söylemesi yeterli. Bizim sump için tankın durumu ne oldu dönmediniz geri.
[/QUOTE]
Yasin bey sanırım arkadaşlar yanlış bir fiyat vermişler onların adına ben özür dilerim ben size doğru fiyatı özel mesaj olarak attım yerimize gelipbizi şereflendirdiğiniz için ayrıyeten teşekkürler her zaman bekleriz saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
[QUOTE=kastinbjk] Tamam abi ben tosyalıyı alır gelirim :) [/QUOTE]
[QUOTE=k.namalir]Valla on numara yer olmuş özelikle en son gördüğümüz hobi haneden sonra kendimi hilton otelinde havuz başında hissetim :)) [/QUOTE]
RESİMLERMEYE DEVAM
[QUOTE=kastinbjk] Tamam abi ben tosyalıyı alır gelirim :) [/QUOTE]
tamam kardeşim o iş sende yoksa dediğim gibi fatih gelemez :)) her zaman beklerim kardeşim
[QUOTE=k.namalir]Valla on numara yer olmuş özelikle en son gördüğümüz hobi haneden sonra kendimi hilton otelinde havuz başında hissetim :)) [/QUOTE]
ayaklarına sağlık kardeşim gelip bizi şereflendirdiğiniz için sonsuz teşekkürler her zaman bekleriz kürşatım
RESİMLERMEYE DEVAM
SON MESAJLAR
- Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
