ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kn.zi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2008 19:25
Son Ziyaret:
10 Şubat 2026 10:09
Toplam Mesaj:
153 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/46923.jpg[/img]
Protomelas Sp.Steveni Taiwan,Aulonocara Baenschi,Pterophullum Scalare
SON 10 MESAJI
Brichardi Ujiji Kurulumu
[QUOTE=BiotopeDogan]
Kaan bey Tankınız kaç litre ve genel foto içeren bir tanıtım konusu açmanızı rica ederim.
[/QUOTE]
Akvaryumu 165x65x65 697Lt. Bende yakın zamanda güzel fotoğraflar çekip bi tanıtım konusu açmayı düşünüyorum azda olsa büyüdülerde en yakın zamanda inşallah.
[QUOTE=BiotopeDogan]
Kaan bey Tankınız kaç litre ve genel foto içeren bir tanıtım konusu açmanızı rica ederim.
[/QUOTE]
Akvaryumu 165x65x65 697Lt. Bende yakın zamanda güzel fotoğraflar çekip bi tanıtım konusu açmayı düşünüyorum azda olsa büyüdülerde en yakın zamanda inşallah.
Brichardi Ujiji Kurulumu
Maşallah balıklarınız çok güzel . Bende bi heyecan içerisindeyim 3-4 cm 53 adet var. Ufak erkekler renk vermeyede başladı gelecekleri sizinkiler gibi olur umarım.[:)]Videolarla yeni fotoğraflarıda merakla bekliyorum.Benim ufaklıklardan bir kaç kare
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170040071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170040031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170040001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170039561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170045561.jpg[/IMG]
Maşallah balıklarınız çok güzel . Bende bi heyecan içerisindeyim 3-4 cm 53 adet var. Ufak erkekler renk vermeyede başladı gelecekleri sizinkiler gibi olur umarım.[:)]Videolarla yeni fotoğraflarıda merakla bekliyorum.Benim ufaklıklardan bir kaç kare
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170040071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170040031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170040001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170039561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/031120170045561.jpg[/IMG]
Brichardi Ujiji Kurulumu
Merhabalar bende sizin gibi başladım 53 adet yavru ujijiyle akvaryumunuzun balıklarınızın son durumunu paylaşırsanız sevinirim.
Merhabalar bende sizin gibi başladım 53 adet yavru ujijiyle akvaryumunuzun balıklarınızın son durumunu paylaşırsanız sevinirim.
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
Selam abilerim kardeşlerim . 165x65x65 akvaryumumda 53 adet 2-3-4 cm ujiji beslemekteyim kafamı karıştıran bir soru var . Bu nüfusta bir koloniye bir öğünde ne kadar yem vermeliyim tam kestiremiyorum ya aç kaldılar ya çok doydular diye hep şüphedeyim.:) sizden ricam 1-2 dakikada bitircekleri kadar vs değilde net olarak mesela bir çay kaşığı kadar 1gr kadar gibi . Yemlerim pul yem cevap için teşekkürler .
Selam abilerim kardeşlerim . 165x65x65 akvaryumumda 53 adet 2-3-4 cm ujiji beslemekteyim kafamı karıştıran bir soru var . Bu nüfusta bir koloniye bir öğünde ne kadar yem vermeliyim tam kestiremiyorum ya aç kaldılar ya çok doydular diye hep şüphedeyim.:) sizden ricam 1-2 dakikada bitircekleri kadar vs değilde net olarak mesela bir çay kaşığı kadar 1gr kadar gibi . Yemlerim pul yem cevap için teşekkürler .
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
[QUOTE=capo di capi]İşine geldiği gibi cevap vermek pskolojisiyle , bilinçaltın nasıl yontmuş kelimelerimi :)
Bak uyarısında haklı adam bunu yazan arkadaştır.. Bu yazdığını dikkate almalı [/QUOTE]
Bilinçaltı benim fikir benim.Şahsi görüşlerim yaşadıklarım kimseyi inandırma zorum yok okuyan ister es geçer ister dikkate alır . İster yontar ister biçer . [EDIT]MaviYesil,2016-07-02 14:44:26[/EDIT]
[QUOTE=capo di capi]İşine geldiği gibi cevap vermek pskolojisiyle , bilinçaltın nasıl yontmuş kelimelerimi :)
Bak uyarısında haklı adam bunu yazan arkadaştır.. Bu yazdığını dikkate almalı [/QUOTE]
Bilinçaltı benim fikir benim.Şahsi görüşlerim yaşadıklarım kimseyi inandırma zorum yok okuyan ister es geçer ister dikkate alır . İster yontar ister biçer . [EDIT]MaviYesil,2016-07-02 14:44:26[/EDIT]
Evren Oltacı Şikayet Var ! / Fotoğraflı.
Kendisinden 10adet afra hara 2,5 cm yavru almıştım 60tl tutarında parasını ödedim. yanında 5-6 tane yavru balıkta yollamış cinsini tam haturlamıyorım bunlar da hediye kardeşim dedi . zaten gönderdiği başıkların 4-5 tanesi hayatta kaldı neyse konumuz bu değil. Neyse alışverişimizden 1hafta sonra benim balıkların parasını ödemediğimi o yatırdıgım paranın sözde hediye ettigi 3-5 balığa ait oldugunu ana parayı yatırmadıgımı "paraya ihtiyacı"oldugunu söyleyerek beni aylarca taciz etmiş bir kişiliktir. hep velahavle çekerekten aylarca katlandım ödedigim bir şeyin parasını tekrardan istemesi bende şok etkisi yaratmıştı . En sonunda kendisini şikayet edeceğimi söyledikten sonra ne sesi ne soluğu çıkmış birisidir .tam bir melek yüzlü ... arkadaştır dikkat edin fazla güvenmeyin.canlıları çok güzel olabilir alışverişi kirlidir bana göre malınızı söylendigi gibi almadan ücret ödemeyiniz saygılarımla.
Kendisinden 10adet afra hara 2,5 cm yavru almıştım 60tl tutarında parasını ödedim. yanında 5-6 tane yavru balıkta yollamış cinsini tam haturlamıyorım bunlar da hediye kardeşim dedi . zaten gönderdiği başıkların 4-5 tanesi hayatta kaldı neyse konumuz bu değil. Neyse alışverişimizden 1hafta sonra benim balıkların parasını ödemediğimi o yatırdıgım paranın sözde hediye ettigi 3-5 balığa ait oldugunu ana parayı yatırmadıgımı "paraya ihtiyacı"oldugunu söyleyerek beni aylarca taciz etmiş bir kişiliktir. hep velahavle çekerekten aylarca katlandım ödedigim bir şeyin parasını tekrardan istemesi bende şok etkisi yaratmıştı . En sonunda kendisini şikayet edeceğimi söyledikten sonra ne sesi ne soluğu çıkmış birisidir .tam bir melek yüzlü ... arkadaştır dikkat edin fazla güvenmeyin.canlıları çok güzel olabilir alışverişi kirlidir bana göre malınızı söylendigi gibi almadan ücret ödemeyiniz saygılarımla.
165x65x60(h)bahçe Olma Yolunda Yeni Fotolar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/030620162116421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/030620162116421.jpg[/IMG]
165x65x60(h)bahçe Olma Yolunda Yeni Fotolar
[QUOTE=pastaci53]Merhaba akvaryumunuz harika olmuş özellikle parvula çok iyi gelişmiş tebrik ederim 👍 şu java ferne benzeyen ağaç gibi olan bitkinin adı nedir acaba limon mu yoksa 😞[/QUOTE]
Merhabalar çok teşekkür ederim Tütün diye biliyorum yanlış olmasın ama tam olarak bende bilmiyorum
[QUOTE=pastaci53]Merhaba akvaryumunuz harika olmuş özellikle parvula çok iyi gelişmiş tebrik ederim 👍 şu java ferne benzeyen ağaç gibi olan bitkinin adı nedir acaba limon mu yoksa 😞[/QUOTE]
Merhabalar çok teşekkür ederim Tütün diye biliyorum yanlış olmasın ama tam olarak bende bilmiyorum
165x65x60(h)bahçe Olma Yolunda Yeni Fotolar
[QUOTE=Tunacan]Merhabalar,
Gelişim muhteşem olmuş. Yaşanan olumsuzluklar size daha fazla tecrübe katmıştır. Ama sonuç süper olmuş ellerinize sağlık. Sanki sol ön tarafa biraz daha repens ve sağ ön tarafa da biraz daha parvula mı istiyor, yoksa başka planlarınız mı var ? :) Bir de zevk meselesi tabi, hagen ile mavi arka fon denemenizi tavsiye ederim. Hiç beklemezdim siyah ve mavinin güzel olacağını, bugüne kadar hep siyah fon kullandım. Ama bir inceleyin derim internetten falan; nacizane. Bir de balık adetiniz hakkında bilgi verir misiniz rica etsem? Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Tunacan bey merhaba Mavi fonu ilk başta bende düşündüm güzel olabilir diye daha sonra siyahta karar kıldık ve çok güçlüklerle bu arka fonu yapıştırabildik değiştirmek kendi açımdan büyük yürek ister malum akvaryum 800-900 kg itmek çekmek bir hayli sıkıntı :) Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Balık adedim 20rasbora,20neon,5panda çöpçü,2cüce vatoz,2cae,2sae 1adette yolunu kaybetmiş nasıl geldiği anlaşılamayan dişi lepistes:)Sağ ve soldaki boşlukları bilerek boş bıraktım oraya malesef ışıklandırmam yetişemiyor kapaktan dolayı boşluk var tam orta kısma düşen ışık kadar ışık düşmüyor o kısma daha az ışık isteyen moss türevlerini güzel bir dağıtım yaparak yerleştirmeyi düşünüyorum .[QUOTE=renoibo]Maşallah tebrikler büyük hacim avantajları zorluklarıda olsa meşakati büyüktür,[:iyi:]
İlk kurulumdaki hızlı büyüyebilen bitkileri eklemeniz en büyük etkenlerden birisi olmuş Tank 8ayları görene değin çıkartmayın ,
Tek Limonları sökmeye kalkarsanız aşırı dikkatli olun fena köklenebilirler.
Genel olarak görselliği yaşamaya başlamışınız bitkiler özellikle reneckli miniler budanıp çoğaltılınca peyzajada görüntüleşmeler oturur,
Daha sonraki dönemlerde Farklı bitkileride deneyimleyebilirsiniz boyut her türlü kaldırır ..
En iyi belli marka gübrelerde oranları tutturursanız güzel gitmekte dıy biraz deneyim gerektirebiliyor onuda çözmüşünüz ,Denecek pek birşey kalmıyor.
Keyifle,Zevkli kahveleriniz olsun demek sanırım yeterli gelecektir.selamlar..[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]Merhabalar;bu güne kadar hep yaprak budaması yaptım yosun tutan çürüyen vs. vs. ilerleyen bir kaç hafta içerisinde çoğaltma amaçlı budama yapacağım bakalım sonuçlar nasıl olcak :) dıy gübre konusundada dediğiniz gibi biraz profluk istiyor yada gübreler boş[:)))]markalı gübreler iyi geldi belki ileriki zamanlarda tekrar dıya geçerim çünkü daha eğlenceliler biraz ondan biraz bundan :i[:)]
[QUOTE=Tunacan]Merhabalar,
Gelişim muhteşem olmuş. Yaşanan olumsuzluklar size daha fazla tecrübe katmıştır. Ama sonuç süper olmuş ellerinize sağlık. Sanki sol ön tarafa biraz daha repens ve sağ ön tarafa da biraz daha parvula mı istiyor, yoksa başka planlarınız mı var ? :) Bir de zevk meselesi tabi, hagen ile mavi arka fon denemenizi tavsiye ederim. Hiç beklemezdim siyah ve mavinin güzel olacağını, bugüne kadar hep siyah fon kullandım. Ama bir inceleyin derim internetten falan; nacizane. Bir de balık adetiniz hakkında bilgi verir misiniz rica etsem? Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Tunacan bey merhaba Mavi fonu ilk başta bende düşündüm güzel olabilir diye daha sonra siyahta karar kıldık ve çok güçlüklerle bu arka fonu yapıştırabildik değiştirmek kendi açımdan büyük yürek ister malum akvaryum 800-900 kg itmek çekmek bir hayli sıkıntı :) Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Balık adedim 20rasbora,20neon,5panda çöpçü,2cüce vatoz,2cae,2sae 1adette yolunu kaybetmiş nasıl geldiği anlaşılamayan dişi lepistes:)Sağ ve soldaki boşlukları bilerek boş bıraktım oraya malesef ışıklandırmam yetişemiyor kapaktan dolayı boşluk var tam orta kısma düşen ışık kadar ışık düşmüyor o kısma daha az ışık isteyen moss türevlerini güzel bir dağıtım yaparak yerleştirmeyi düşünüyorum .[QUOTE=renoibo]Maşallah tebrikler büyük hacim avantajları zorluklarıda olsa meşakati büyüktür,[:iyi:]
İlk kurulumdaki hızlı büyüyebilen bitkileri eklemeniz en büyük etkenlerden birisi olmuş Tank 8ayları görene değin çıkartmayın ,
Tek Limonları sökmeye kalkarsanız aşırı dikkatli olun fena köklenebilirler.
Genel olarak görselliği yaşamaya başlamışınız bitkiler özellikle reneckli miniler budanıp çoğaltılınca peyzajada görüntüleşmeler oturur,
Daha sonraki dönemlerde Farklı bitkileride deneyimleyebilirsiniz boyut her türlü kaldırır ..
En iyi belli marka gübrelerde oranları tutturursanız güzel gitmekte dıy biraz deneyim gerektirebiliyor onuda çözmüşünüz ,Denecek pek birşey kalmıyor.
Keyifle,Zevkli kahveleriniz olsun demek sanırım yeterli gelecektir.selamlar..[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]Merhabalar;bu güne kadar hep yaprak budaması yaptım yosun tutan çürüyen vs. vs. ilerleyen bir kaç hafta içerisinde çoğaltma amaçlı budama yapacağım bakalım sonuçlar nasıl olcak :) dıy gübre konusundada dediğiniz gibi biraz profluk istiyor yada gübreler boş[:)))]markalı gübreler iyi geldi belki ileriki zamanlarda tekrar dıya geçerim çünkü daha eğlenceliler biraz ondan biraz bundan :i[:)]
165x65x60(h)bahçe Olma Yolunda Yeni Fotolar
Gün geçtikçe sistem oturdukça bu bitki merakı iyice keyif vermeye başladı ufak tefek sorunlara sabırla yaklaşınca her şey yolunda gidiyor acemiyim her sorunu deneme yanılma ile çözmeye çalıştım şans yanımda ki kazanan ben oldum sakal yosunu,yeşil nokta yosunu,saç yosunu hepsiyle karşılaştım hepsi bir müddet can sıktılar görevlerini tamamlayıp terkettiler . :) Dıy gübre kullanmaya başladıgımda bu sorunlarla karşılaştım gübre kötülemek istemiyorum belkide ben kötü kullandım ama dıy gübre benim için fiyasko oldu ne zaman jbl ferropole geçtim işler yoluna girmeye başladı çürüyen bitkilerim eski formuna tekrar ulaştı ve yayılım hızla devam ediyor buyrun birkaç foto;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160921561.jpg[/IMG]
Son foto iki ay öncesine ait gelişimi belli etmesi açısından yükledim . Özellikle parvulalarımdan çok mutluyum bu yükseklikte yayılım göstermeyeceği söylendi beni mutlu etti :) sagıdeğer üyelerimizin yorumlarına sunuyorum saygılarımla .
Ufak bir video;[VID]https://youtu.be/LSc1mkg7wdM[/VID][EDIT]Kn.zi,2016-05-28 11:30:26[/EDIT]
Gün geçtikçe sistem oturdukça bu bitki merakı iyice keyif vermeye başladı ufak tefek sorunlara sabırla yaklaşınca her şey yolunda gidiyor acemiyim her sorunu deneme yanılma ile çözmeye çalıştım şans yanımda ki kazanan ben oldum sakal yosunu,yeşil nokta yosunu,saç yosunu hepsiyle karşılaştım hepsi bir müddet can sıktılar görevlerini tamamlayıp terkettiler . :) Dıy gübre kullanmaya başladıgımda bu sorunlarla karşılaştım gübre kötülemek istemiyorum belkide ben kötü kullandım ama dıy gübre benim için fiyasko oldu ne zaman jbl ferropole geçtim işler yoluna girmeye başladı çürüyen bitkilerim eski formuna tekrar ulaştı ve yayılım hızla devam ediyor buyrun birkaç foto;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160920371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/46923/280520160921561.jpg[/IMG]
Son foto iki ay öncesine ait gelişimi belli etmesi açısından yükledim . Özellikle parvulalarımdan çok mutluyum bu yükseklikte yayılım göstermeyeceği söylendi beni mutlu etti :) sagıdeğer üyelerimizin yorumlarına sunuyorum saygılarımla .
Ufak bir video;[VID]https://youtu.be/LSc1mkg7wdM[/VID][EDIT]Kn.zi,2016-05-28 11:30:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
KULLANICILAR
- 87 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
omerali06,
pianoƒish,
Hidro Dinamik,
0rnn,
JujuSeri,
Kuduoglu,
Frkn,
Cyber_Scout,
GhostKoi,
aXarayli,
HaydarGul,
Kınayu,
nazemert,
mustafa innr,
TheDS,
seljoy,
Urar,
sakal34,
EmiirKaan,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
fffurkan9,
osmandbnl,
yeekim,
Balikcidede,
DigitalPen,
HLLDNLYC,
oktay42,
nniiaa,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
omerkaya40,
Ekin.sinan,
stopsound,
joko29,
merutay,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Safakk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
