ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
madjack
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2008 22:07
Son Ziyaret:
21 Ekim 2010 14:25
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rıdvan Bal
Doğum Tarihi:
22 Mart 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Rıdvan BAL / İstanbul
Vodafone Telekomünikasyon A.Ş
70*40*40h
1-Emektar Japon
Vodafone Telekomünikasyon A.Ş
70*40*40h
1-Emektar Japon
SON 10 MESAJI
Yeni Başlayanlar Buraya/low-tech
Merhaba,
Bu güzel konuyu açtığınız için teşekkürler, uzun zamandır akvaryumumu değiştirmek istiyordum, bu konuyu gördüğümde karar verdim ve anlatılan adımları uyguluyorum şu sıralar :)
Şu konudada bahsettiğim üzere yaklaşık 70litrede yaklaşık 10cm'lik tek bir japon tül kuyruk besliyorum.
Akvaryuma renk gelmesi için bitki ekleyeceğim.
Tür olarak şuradaki (http://www.bitkiliakvaryum.com/kb/entry/35/) Anubias Congensis hoşuma gitti. Arka kısımlara bu türü ön kısımlara mango köküne bağlayıp farklı bir anubias türü koymak istiyorum.
Bana önerebileceğiniz, co2 ve yüksek ışık istemeyen birde benim japonun yiyemiyeceği başka bitkiler varmı? Sanırım bu anubias türünden başkası yok...
Akvaryum tabanına acele ederek Fish-101 markalı siyah kumdan aldım. (http://www.otuz.com/fish-101-2622c-akvaryum-kumu-siyah-10-kg-l-k-orjinal-po-et.html)
Fakat eve gelip kumu temizlemeye başladığımda kumun keskin kenarlı taşlardan oluştuğunu gördüm, hatta öyleki içerisinde kürdan gibi sivri 1cm'lik taşlar bile var. Bilindiği üzere japonlar kumla oynamayı çok seviyor, bu kum balığın ağzına bayaa zarar verecek gibi bir his var bende.
Diğer önerilerde Hagen siyah kum kullanın deniliyor, fakat oda aynı bu kum gibi keskin kenarlı.
Aldığım kumu taban olarak kullanıp üstüne AQUACLAY Bitki Kumu yaymayı düşünüyorum, bu kum gayet yumuşak kenarlı zarar vermeyecek şekilde duruyor.
Birde taban için misket gübre kullanılması öneriliyor. Ben fazla bitki kullanmayacağım, misket gübre yaymak yerine, sadece bitkileri ektiğim yerlere sera tablet göbrelerden eksem aynı işi görürmü ?
Yeni yılınızın tüm sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu bir şekilde geçmesi dileğiyle...
Merhaba,
Bu güzel konuyu açtığınız için teşekkürler, uzun zamandır akvaryumumu değiştirmek istiyordum, bu konuyu gördüğümde karar verdim ve anlatılan adımları uyguluyorum şu sıralar :)
Şu konudada bahsettiğim üzere yaklaşık 70litrede yaklaşık 10cm'lik tek bir japon tül kuyruk besliyorum.
Akvaryuma renk gelmesi için bitki ekleyeceğim.
Tür olarak şuradaki (http://www.bitkiliakvaryum.com/kb/entry/35/) Anubias Congensis hoşuma gitti. Arka kısımlara bu türü ön kısımlara mango köküne bağlayıp farklı bir anubias türü koymak istiyorum.
Bana önerebileceğiniz, co2 ve yüksek ışık istemeyen birde benim japonun yiyemiyeceği başka bitkiler varmı? Sanırım bu anubias türünden başkası yok...
Akvaryum tabanına acele ederek Fish-101 markalı siyah kumdan aldım. (http://www.otuz.com/fish-101-2622c-akvaryum-kumu-siyah-10-kg-l-k-orjinal-po-et.html)
Fakat eve gelip kumu temizlemeye başladığımda kumun keskin kenarlı taşlardan oluştuğunu gördüm, hatta öyleki içerisinde kürdan gibi sivri 1cm'lik taşlar bile var. Bilindiği üzere japonlar kumla oynamayı çok seviyor, bu kum balığın ağzına bayaa zarar verecek gibi bir his var bende.
Diğer önerilerde Hagen siyah kum kullanın deniliyor, fakat oda aynı bu kum gibi keskin kenarlı.
Aldığım kumu taban olarak kullanıp üstüne AQUACLAY Bitki Kumu yaymayı düşünüyorum, bu kum gayet yumuşak kenarlı zarar vermeyecek şekilde duruyor.
Birde taban için misket gübre kullanılması öneriliyor. Ben fazla bitki kullanmayacağım, misket gübre yaymak yerine, sadece bitkileri ektiğim yerlere sera tablet göbrelerden eksem aynı işi görürmü ?
Yeni yılınızın tüm sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu bir şekilde geçmesi dileğiyle...
Bitki Akvaryumu ve Işıklandırma
Evet, balıkla aramızda güzel bir bağ oluştu ailece, bizden bir bireymiş gibi :)
Akvaryumun yüksekliği normalde 40cm fakat, üst kapağın ve ortalama 7cm kumunda yüksekliğini çıkarırsak toplamda 30cm ışığın geçebileceği bir boşluk kalıyor su içinde.
Bitki olarak dediğiniz gibi anubias ekicem, şuan ne kadar büyüklükte olduklarını bilmediğim için kök sayısı için bişey diyemem ama en fazla 2 kök koyacağım başlangıç için.
Mangrow kökünden aldım yaklaşık 20cm lik, keskin taraflarını kalın zımpara kağıdı ile yumuşattım, zımpara kağıdı çok iyi iş çıkarıyor bu konuda. (tozlarını dökmeyen kaliteli olanlarını tercih etmelisiniz, ucuz olanlarının tozları kökün içine işliyor)
Bu mangrow kökünü eklerken kaya tuzu ile hazırlanan suda dezenfekte etmek işe yararmı ? sonuçta nerden geldiği içinde neler taşıdığı belirsiz.
Bitkiler içinde aynı yöntem uygulanabilrimi?
Evet, balıkla aramızda güzel bir bağ oluştu ailece, bizden bir bireymiş gibi :)
Akvaryumun yüksekliği normalde 40cm fakat, üst kapağın ve ortalama 7cm kumunda yüksekliğini çıkarırsak toplamda 30cm ışığın geçebileceği bir boşluk kalıyor su içinde.
Bitki olarak dediğiniz gibi anubias ekicem, şuan ne kadar büyüklükte olduklarını bilmediğim için kök sayısı için bişey diyemem ama en fazla 2 kök koyacağım başlangıç için.
Mangrow kökünden aldım yaklaşık 20cm lik, keskin taraflarını kalın zımpara kağıdı ile yumuşattım, zımpara kağıdı çok iyi iş çıkarıyor bu konuda. (tozlarını dökmeyen kaliteli olanlarını tercih etmelisiniz, ucuz olanlarının tozları kökün içine işliyor)
Bu mangrow kökünü eklerken kaya tuzu ile hazırlanan suda dezenfekte etmek işe yararmı ? sonuçta nerden geldiği içinde neler taşıdığı belirsiz.
Bitkiler içinde aynı yöntem uygulanabilrimi?
Bitki Akvaryumu ve Işıklandırma
Merhaba,
Forumu uzun zamandır takip ediyorum ve akvaryumda tek başına gezinen japonum için daha iyi bir akvaryum hazırlamaya başladım.
Akvaryumun ölçüleri : 70*40*40h
Balık sayısı : 1 :)
Balığın cinsi: Japon, ama hangi tür olduğundan emin değilim, kimisi tül kuyruk diyor, kırma aslanmaş diyen bile oldu.
Balığın boyu kuyruğu hariç 7cm , kuyruğuyla birlikte 15cm
Fotoğrafını aşağıya ekledim, cinsinden anlayan varsa belirtirse sevinirim, aynı cinsinden 1 balık daha almak istiyorum.(Bu arada balığım 3 senelik.)
Mustafa beyin (Yeni Başlayanlar Buraya) isimde bahsettiği adımları uyguluyorum. Yeterince kum(siyah 1-2mm) aldım.
Akvaryum küçük olduğundan dış filte almayı şimdilik düşünmüyorum, balık sayısınıda az tutacağım için ortalama bir iç filtre ile idare edeceğim.
Konuyu açmaktaki asıl amacıma gelelim:
-Pet mağazarlarındaki aydınlatma araştırlamalarımda akvaryuma uygun şunları buldum; SYLVANIA GROLUX 45 CM 15W, HAGEN Flora Glo T8 20 Watt, HAGEN Aqua Glo T8 14 Watt. Bu üçü arasından ikisini aynı anda kullanmak gerekiyormuş. Fakat sizinde gördüğünüz üzere, voltajları hepsinde farklı, aynı voltaj değerinde ve aynı uzunlukta farklı cins florasanlar yok gibi.?
Voltajları farklı olduğu için her biri için ayrı balastmı almak gerekiyor? Eğer öyleyse önereceğiniz firmalar varmı bu balast konusunda. Yoksa her elektrikçideki balastlar uygunmudur.
Aslında bu akvaryuma 2 florasan fazla gelmezmi diye çelişkideyimde. 15wlık yerine 40-60w'lık bir tane alsak ne farkı olur ?
Birde bu işin bitki-japon tarafı var. Çoğu akvaryumcu japonun yanına hiç bir bitki olmaz diyor, japon bitkinin genç yapraklarını yermiş. 3 senelik japonumdan olmak istemiyorum fakat akvaryuma gerek doğallık gerekse temizlik için bitkinin şart olduğunu düşünüyorum.
Balığın düşük kalite fotoğrafları http://img684.imageshack.us/g/img0001l.jpg/
Çok fazla soru sorduk ama herkes bir parçasını cevaplasa :)
Merhaba,
Forumu uzun zamandır takip ediyorum ve akvaryumda tek başına gezinen japonum için daha iyi bir akvaryum hazırlamaya başladım.
Akvaryumun ölçüleri : 70*40*40h
Balık sayısı : 1 :)
Balığın cinsi: Japon, ama hangi tür olduğundan emin değilim, kimisi tül kuyruk diyor, kırma aslanmaş diyen bile oldu.
Balığın boyu kuyruğu hariç 7cm , kuyruğuyla birlikte 15cm
Fotoğrafını aşağıya ekledim, cinsinden anlayan varsa belirtirse sevinirim, aynı cinsinden 1 balık daha almak istiyorum.(Bu arada balığım 3 senelik.)
Mustafa beyin (Yeni Başlayanlar Buraya) isimde bahsettiği adımları uyguluyorum. Yeterince kum(siyah 1-2mm) aldım.
Akvaryum küçük olduğundan dış filte almayı şimdilik düşünmüyorum, balık sayısınıda az tutacağım için ortalama bir iç filtre ile idare edeceğim.
Konuyu açmaktaki asıl amacıma gelelim:
-Pet mağazarlarındaki aydınlatma araştırlamalarımda akvaryuma uygun şunları buldum; SYLVANIA GROLUX 45 CM 15W, HAGEN Flora Glo T8 20 Watt, HAGEN Aqua Glo T8 14 Watt. Bu üçü arasından ikisini aynı anda kullanmak gerekiyormuş. Fakat sizinde gördüğünüz üzere, voltajları hepsinde farklı, aynı voltaj değerinde ve aynı uzunlukta farklı cins florasanlar yok gibi.?
Voltajları farklı olduğu için her biri için ayrı balastmı almak gerekiyor? Eğer öyleyse önereceğiniz firmalar varmı bu balast konusunda. Yoksa her elektrikçideki balastlar uygunmudur.
Aslında bu akvaryuma 2 florasan fazla gelmezmi diye çelişkideyimde. 15wlık yerine 40-60w'lık bir tane alsak ne farkı olur ?
Birde bu işin bitki-japon tarafı var. Çoğu akvaryumcu japonun yanına hiç bir bitki olmaz diyor, japon bitkinin genç yapraklarını yermiş. 3 senelik japonumdan olmak istemiyorum fakat akvaryuma gerek doğallık gerekse temizlik için bitkinin şart olduğunu düşünüyorum.
Balığın düşük kalite fotoğrafları http://img684.imageshack.us/g/img0001l.jpg/
Çok fazla soru sorduk ama herkes bir parçasını cevaplasa :)
Shubunkin ve Tül Kuyruk Sorunu
Merhaba,
80 litrelik akvaryumumda 1 senedir tül kuyruk ve oranda kırması diyebileceğim 1 adet japon balığı besliyorum. Balığım kuyruğu hariç 7-8 cm kadar, kuyruğuda 8cm vardır sanırım.
Bayramdan önce İstanbul kozyatağında bir alışveriş merkezinden tamamen siyah bir japon balığı daha aldım. Forumlardaki resimlere baktığım kadarıyla Shubunkin adı verilen bir tür fakat benimki tamamen siyah. Gözleri teleskop türünede benziyor ama bendeki balığın kuyruğu tek yani herşeyi shubunkin türündeki gibi, sadece rengi ve gözleri biraz değişik.
Benim balığım genel olarak sakin bir hayat sürüyor, fakat bu siyah japon hırçın çıktı. Tül kuyruğu izlediğim kadarıyla, akşam saatlerinde kovalıyor ve hep karnının alt kısmına doğru vuruyor.
Forumda çiftleşme belirtileri olarak söyleniyor, balığında karnı şiş gibi ama benim tül kuyruk strese girdi, eskisi gibi mutlu değil.
Yeni aldığım siyah balığı geri iademi etsem, yoksa bir birlerine alışırlar diye zamanmı tanısam karar veremedim.
Bu iki tür hakkında tecrübe edinen arkadaşlar fikirlerini belirtirlerse sevinirim. Bende doğru bir karar vermiş olurum.
Merhaba,
80 litrelik akvaryumumda 1 senedir tül kuyruk ve oranda kırması diyebileceğim 1 adet japon balığı besliyorum. Balığım kuyruğu hariç 7-8 cm kadar, kuyruğuda 8cm vardır sanırım.
Bayramdan önce İstanbul kozyatağında bir alışveriş merkezinden tamamen siyah bir japon balığı daha aldım. Forumlardaki resimlere baktığım kadarıyla Shubunkin adı verilen bir tür fakat benimki tamamen siyah. Gözleri teleskop türünede benziyor ama bendeki balığın kuyruğu tek yani herşeyi shubunkin türündeki gibi, sadece rengi ve gözleri biraz değişik.
Benim balığım genel olarak sakin bir hayat sürüyor, fakat bu siyah japon hırçın çıktı. Tül kuyruğu izlediğim kadarıyla, akşam saatlerinde kovalıyor ve hep karnının alt kısmına doğru vuruyor.
Forumda çiftleşme belirtileri olarak söyleniyor, balığında karnı şiş gibi ama benim tül kuyruk strese girdi, eskisi gibi mutlu değil.
Yeni aldığım siyah balığı geri iademi etsem, yoksa bir birlerine alışırlar diye zamanmı tanısam karar veremedim.
Bu iki tür hakkında tecrübe edinen arkadaşlar fikirlerini belirtirlerse sevinirim. Bende doğru bir karar vermiş olurum.
12 lt. akvaryumuma öneriniz?
Öncelikle 12 lt lik bir akvaryumun ağzına kadar suyla doldurulması lazımki tam 12 lt sini kullanabilesiniz.
Öncelikle 12 lt lik bir akvaryumun ağzına kadar suyla doldurulması lazımki tam 12 lt sini kullanabilesiniz.
Ağzına kadar doldurursanızda balıklarınızın atlama ihtimali doğar.
Bu yüzden en az 3-4 cm üstten boşluk bırakmanız gerekicek buda suyun azalması demek...
Filtre için kesinlikle şelale filtre öneririm kavaryum içinde hiç alan işgal etmez ve o boyutta bir akvartum için çok iyi temizlik yapar...
Isıtıcı olarak Atman 50w idealdir sanırım...
Ayrıca hava taşı motoru gibi şeyler almanıza gerek yok filtre bunu fazlasıyla karşılıyor zaten.
Akvaryum içinde canlı bitki koymanızı pek tavsiye etmem balıklara yüzücek alan kalmaz ama yinede koymak isterseniz ufak ve büyümeyen bitkileri seçin.
Ve canlı olarakta sadece 1 tane Japon kesinlikle öneririm.İkinciyi yada başka bir türü (çöpçü vatoz) almanız yaşam alanlarını daraltır ve rahat bir ortam sağlamanız güç olur ama çokta şart değildir bu kural en azından bir çöpçü olarabilir... (Gerek olmasada)
Eğer japon alıcaksanız haftada 2 kere dip çekimi yaparsanız hem suyunuz sağlıklı olur hemde balığınızın büyümesine hız katarsınız.
Japonlar hakkında yardıma ihtiyacınız olursa bu konudan da devam edebilirsiniz...
Sarı prenseslerim... ile yaşarmı?
S.P ile Japon u aklınızdan bile geçirmeyin.
S.P ile Japon u aklınızdan bile geçirmeyin.
Ben denedim ve onaylıyorumki ertesi gece kuyruğundan bir parça gitmiş olarak buluyorsunuz :(
Yada en kötü ihtimal stresten ölür japon
Risk varmıdır?
Arkadaşlar şu ölçülerde :
madjack 2008-04-27 01:21:08
Arkadaşlar şu ölçülerde :
Camın yüksekliği 45 cm
Eni ortalama 52 cm
ve kalınlığı maalesef "5 mm"
bombeli (hafif) bir cam var elimde ve tamda akvaryum yapmak için yapılmış sanki :( fakat camın kalınlığı 5 hatta 4,5mm gibi birşey tam ölçemedim...
Bu sadece ön cam olucak diğer camlar en sağlam kalınlıkta olabilir fakat bu cam ince olucak bayaa.Ve tank bu camın boyutlarında olucak ,yandan genişliği ise en fazla 33 cm olucak.
Cam yaklaşık 8 senelik sanırım :s
Böyle bir tankta kayıt kuşak ne varsa yapılsa büyük tehlike oluştururmu cam ?
Bu konuda topic açtım fakat net bir cevap alamadım.
Emin olmadanda birşey yapmak istemiyorum elimdeki camdan da olmim diye...
Fikirleriniz nelerdir ?
Dış filtre (resimli)
Melih bey filtreniz hayırlı olsun umarım uzun süre sağlıklı şekilde çalışır.
Melih bey filtreniz hayırlı olsun umarım uzun süre sağlıklı şekilde çalışır.
Kaplama için sebze saklama kutusu kullanmışsınız sanırım.Parçaların giriş yerlerinde bir sızdırma oluşurmu esnemeden dolayı ?
Ve akvaryumunuzun rengi çok sarı bu olması gereken su rengimi (sizin tank için)
Saygılar
Mevcut bombeli cam ile akvaryum yapımı
Evet Ali bey doğru anlamışsınız.Peki ön cam tetiktemi bekler böyle bir tankta , yani ufak bir çarpmada patlarmı ?
Evet Ali bey doğru anlamışsınız.Peki ön cam tetiktemi bekler böyle bir tankta , yani ufak bir çarpmada patlarmı ?
İşçilik konusunda evimizin yanında bulunan camcıdan yardım alıcam sanırım güzel bir işçilik çıkarırız...
Ve ayrıca öncamın yüksekliğini /deriniğini kısaltabiliriz sanırım...
Yani 45 cm'i 35 hatta 30 lara kadar çekebiliriz.Tabi camcı arkadaş kırmadan kesebilirse...
Amaç tehlikeyi en aza indirgemek çünkü evde sürekli çocuklar oluyor misafirlerin.Ve cama dokunma konusunda çok hevesliler (:
Mevcut bombeli cam ile akvaryum yapımı
Akvaryumun boyutu tamamen bu cama göre ayarlanıcak sanırım.Çünkü camı kestirmek /küçültmek yapısını ve güzellğini bozucaktır...
Akvaryumun boyutu tamamen bu cama göre ayarlanıcak sanırım.Çünkü camı kestirmek /küçültmek yapısını ve güzellğini bozucaktır...
Kısaca Akvaryumun maksimum ölçüleri :
Yükseklik 45 Cm
Eni : Sehpanın üçgenimsi yapısına göre en geniş yeri 52 cm en dar yeri 43 Cm olucaktır.
Yanlamasına genişliği ise 30-32 cm arası...
Bunlar maksimum değerler.Aslında herbiri 5-7 cm daha büyütüle bilir fakat ön cama baskıyı en aza indirmek gerekiyor.
Bu yüzden bu değerler maksimumdur.
Ön cam haricindeki camları en uygun kalınlıkta hazırlatabilirim fakat ön camın akvaryumun bu boyutlarından dolayı oluşucak basınca dayanabilirmi onu bilmiyorum...
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
