ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sipisa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Kasım 2007 22:45
Son Ziyaret:
18 Eylül 2013 13:52
Toplam Mesaj:
215 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Kılyar
Doğum Tarihi:
06 Aralık 1986
Yaş:
39
İl:
Trabzon
Meslek:
Öğrenci, Boksör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Tepe
SON 10 MESAJI
Tetra EX400, fluval 105, eheim 2211
Peki bu bakteri kültürünü suya ilave ederken balıklar ne olacak. Akvaryum içerisindemi kalsınlar, yoksa ayrı bir yeremi almalıyım...
Peki bu bakteri kültürünü suya ilave ederken balıklar ne olacak. Akvaryum içerisindemi kalsınlar, yoksa ayrı bir yeremi almalıyım...
Tetra EX400, fluval 105, eheim 2211
Hemen belirteyim kullandığım tüm malzemeleri;
1) Malzeme değil ama :) 2 adet japon
2) Eheim pick up 2006 iç filtre (24 saat çalışıyor, en yüksek debide. sanırım 180lt)
3)Sera goldy gran ve sera goldy color yemler ( Günde 2 öğün balık başına her öğünde 2-3 top kadar)
4) Midye kırığı (kesinlikle tertemiz. 3 gün kaya tuzlu suda beklettim, ardından kaynamış suyla 2 kere süzdüm. En son ılık suyla 4-5 kere süzerek yıkadım)
Araştırdığım kadarıyla dış filtreler üzerinde yazan debinin %60 civarını veriyor.. Buda örneğin tetra için 300 LTye denk gelir. Musluklarda biraz kısma yaparak ve temiz su borusunu uygun yerleştirerek debiyi baya düşürebilrim diye düşünmüştüm..
Lütfen şu cam gibi suya benide kavşturun. Gerçekten sıkıldım artık..
sipisa 2012-02-03 23:14:17
Hemen belirteyim kullandığım tüm malzemeleri;
1) Malzeme değil ama :) 2 adet japon
2) Eheim pick up 2006 iç filtre (24 saat çalışıyor, en yüksek debide. sanırım 180lt)
3)Sera goldy gran ve sera goldy color yemler ( Günde 2 öğün balık başına her öğünde 2-3 top kadar)
4) Midye kırığı (kesinlikle tertemiz. 3 gün kaya tuzlu suda beklettim, ardından kaynamış suyla 2 kere süzdüm. En son ılık suyla 4-5 kere süzerek yıkadım)
Araştırdığım kadarıyla dış filtreler üzerinde yazan debinin %60 civarını veriyor.. Buda örneğin tetra için 300 LTye denk gelir. Musluklarda biraz kısma yaparak ve temiz su borusunu uygun yerleştirerek debiyi baya düşürebilrim diye düşünmüştüm..
Lütfen şu cam gibi suya benide kavşturun. Gerçekten sıkıldım artık..
Tetra EX400, fluval 105, eheim 2211
Ufak bir akvaryumum var 40-50LT arası.. Dış filtre alacağım. Çünkü artık bulanık su canıma tak etti.. Sonuç olarak debisi düşük olan 3 modele kadar indirdim seçeneklerimi.. Bunlar
1) Tetra tec Ex 400 (dolu, 6,4 watt) 175 tl
2) Fluval 105 (dolu, 22watt) 170 tl 22 watt
3) Eheim 2211 (BOŞ, 5 watt) 150 tl 5 watt
Sizce benim akvaryumum için hangisi daha mantıklı.. ? Lütfen resun vs gibi markaların küçük dış filtreleri var demeyin.. İlgilenmiyorum kendileriyle :)
Ufak bir akvaryumum var 40-50LT arası.. Dış filtre alacağım. Çünkü artık bulanık su canıma tak etti.. Sonuç olarak debisi düşük olan 3 modele kadar indirdim seçeneklerimi.. Bunlar
1) Tetra tec Ex 400 (dolu, 6,4 watt) 175 tl
2) Fluval 105 (dolu, 22watt) 170 tl 22 watt
3) Eheim 2211 (BOŞ, 5 watt) 150 tl 5 watt
Sizce benim akvaryumum için hangisi daha mantıklı.. ? Lütfen resun vs gibi markaların küçük dış filtreleri var demeyin.. İlgilenmiyorum kendileriyle :)
İç filitre mi-pipo filitre mi (söz konusu akvaryum 35 litre)
İkiside bir işe yaramıyor.. Canım çıktı 1 aydır. 2 yıl önce dağıtmıştım akvaryumumu. 1 ay kadar önce yeniden kurdum.. Eheim iç filtre (24 saat çalışıyor), tamamı sera yemler,günde 2 öğün yemleme (balık başına 2-3 top) 3 günde bir %20 civarı dip çekimi, güneş almayan ortam ama sürekli ve inatçı bulanık su.. Balık sayımda 40 litrede hepi topu 2 tane küçük japon.. Kumumu nasıl temizlediğimi anlatsam oturur ağlarsınız çektiklerime..
Kafaya koydum dış filtre alıcam.. Eheim filtreye 50 lira verdim.. 80 liraya bile dış filtreler var. (örn: hydor prime10, teleskop akvaryumda) Ben tetra ex 400 veya eheim 2211 düşünüyorum.. Bakalım nolcak..
3 yıl kadar önce yine aynı hacimde meç pipo filtre kullanıyordum... MEmnundum. Bulabilirsen meç alabilirsin. Şansını denersin hiç değilse.. Sakın ola xin youmu ne öle bi pipo filtre var. Temizlemek bir yana akvaryumda kapkara kocaman duruyor. Kesinlikle bi işe yaramıyor..
İkiside bir işe yaramıyor.. Canım çıktı 1 aydır. 2 yıl önce dağıtmıştım akvaryumumu. 1 ay kadar önce yeniden kurdum.. Eheim iç filtre (24 saat çalışıyor), tamamı sera yemler,günde 2 öğün yemleme (balık başına 2-3 top) 3 günde bir %20 civarı dip çekimi, güneş almayan ortam ama sürekli ve inatçı bulanık su.. Balık sayımda 40 litrede hepi topu 2 tane küçük japon.. Kumumu nasıl temizlediğimi anlatsam oturur ağlarsınız çektiklerime..
Kafaya koydum dış filtre alıcam.. Eheim filtreye 50 lira verdim.. 80 liraya bile dış filtreler var. (örn: hydor prime10, teleskop akvaryumda) Ben tetra ex 400 veya eheim 2211 düşünüyorum.. Bakalım nolcak..
3 yıl kadar önce yine aynı hacimde meç pipo filtre kullanıyordum... MEmnundum. Bulabilirsen meç alabilirsin. Şansını denersin hiç değilse.. Sakın ola xin youmu ne öle bi pipo filtre var. Temizlemek bir yana akvaryumda kapkara kocaman duruyor. Kesinlikle bi işe yaramıyor..
Normal yayın yeter. Biraz HD'ye geçelim..
Merhaba arkadaşlar..
Uzunca bir aradan sonra tekrar bir akvaryum kurdum. Yer sıkıntım sebebiyle net 40LT bir akvarum ancak sığdırabildim. İçerisinde 2 japonum var. Filtre olarak eheim 2006 iç filtre kullanıyorum ve 1 aya yakın oldu su hep puslu.. Gerek yemlemem, gerek temizlik sıklığım (ortalama 2-3 günde bir %20-25 dip çekimi), gerek yem kalitem (sera goldy serisi), gerek kum temizliği vs. eminim..
Artık dış filtre deniyeceğim. Fakat net 40 lt için tereddütlü olarak;
Tetra ex 400
Hydor prime 10
FLuval 105
seçenekleri uygun geldi. Tabi dediğim gibi debi konusunda tereddütlüyüm. Tetra 400LT basıyor. Fluval ise 440LT. Fakat akvaryuma giriş yapacağı yerden yaklaşık 1 metre aşağıda olacak, ve musluklarla az miktardada debiyi kendim azaltırım diye düşündüm. Akvaryuma su basan hortumuda uygun yerleştirirsem debi sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.. Tabi aynı şeyler Hydor Prime 10 içinde geçerli.. Tetra veya Fluval dememin sebebi daha geniş filtre haznesi.
Sizdem ricam kısada olsa 1-2 cümle ile doğrumu, yanlışmı düşünüyorum bunu bana söylemeniz. Zira gereksiz akıntı yüzünden ali ve veliyi kaybetmek istemem (ali beyaz, veli kırmızı japon :)) )
sipisa 2012-02-03 00:24:25
Merhaba arkadaşlar..
Uzunca bir aradan sonra tekrar bir akvaryum kurdum. Yer sıkıntım sebebiyle net 40LT bir akvarum ancak sığdırabildim. İçerisinde 2 japonum var. Filtre olarak eheim 2006 iç filtre kullanıyorum ve 1 aya yakın oldu su hep puslu.. Gerek yemlemem, gerek temizlik sıklığım (ortalama 2-3 günde bir %20-25 dip çekimi), gerek yem kalitem (sera goldy serisi), gerek kum temizliği vs. eminim..
Artık dış filtre deniyeceğim. Fakat net 40 lt için tereddütlü olarak;
Tetra ex 400
Hydor prime 10
FLuval 105
seçenekleri uygun geldi. Tabi dediğim gibi debi konusunda tereddütlüyüm. Tetra 400LT basıyor. Fluval ise 440LT. Fakat akvaryuma giriş yapacağı yerden yaklaşık 1 metre aşağıda olacak, ve musluklarla az miktardada debiyi kendim azaltırım diye düşündüm. Akvaryuma su basan hortumuda uygun yerleştirirsem debi sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.. Tabi aynı şeyler Hydor Prime 10 içinde geçerli.. Tetra veya Fluval dememin sebebi daha geniş filtre haznesi.
Sizdem ricam kısada olsa 1-2 cümle ile doğrumu, yanlışmı düşünüyorum bunu bana söylemeniz. Zira gereksiz akıntı yüzünden ali ve veliyi kaybetmek istemem (ali beyaz, veli kırmızı japon :)) )
Tat alma duyusu
Merhaba arkadaşlar... Üniversitede öğrenciliğim sırasında japon balığı besliyordum. Artık öğrencilik bitti, askerlik bitti ve iş hayatı başladı. Tekrar 60 L civarı 2-3 japondan oluşan bir tank kurdum... Birtek balıklarla yemler kaldı almadığım. Üniversitedeyken yem olarak sera goldy color ve royal kullanıyordum. Fakat birçok konuda okuduğum şuki yem çeşitliliği önemli.. Sera goldy color ve royal dışında önerebileceğiniz yemler nelerdir.
Düşünüyorumda bize ömrümüz boyunca sadece pilav yedirseler isyan ederdik. Ben hayvanlarında tat alma duyusu, yemek seçme duygusu olduğuna inanıyorum. Bilimsel olarak bile çürütülse bu düşünsem vicdanım rahat etmez... O yüzden bu konu benim için önemli.. En az 5-6 çeşit yemim olsun istiyorum. Parası hiç önemli değil...
Teşekkürler arkadaşlar...
Merhaba arkadaşlar... Üniversitede öğrenciliğim sırasında japon balığı besliyordum. Artık öğrencilik bitti, askerlik bitti ve iş hayatı başladı. Tekrar 60 L civarı 2-3 japondan oluşan bir tank kurdum... Birtek balıklarla yemler kaldı almadığım. Üniversitedeyken yem olarak sera goldy color ve royal kullanıyordum. Fakat birçok konuda okuduğum şuki yem çeşitliliği önemli.. Sera goldy color ve royal dışında önerebileceğiniz yemler nelerdir.
Düşünüyorumda bize ömrümüz boyunca sadece pilav yedirseler isyan ederdik. Ben hayvanlarında tat alma duyusu, yemek seçme duygusu olduğuna inanıyorum. Bilimsel olarak bile çürütülse bu düşünsem vicdanım rahat etmez... O yüzden bu konu benim için önemli.. En az 5-6 çeşit yemim olsun istiyorum. Parası hiç önemli değil...
Teşekkürler arkadaşlar...
40 litre nano betta
Ben açık tonlar istiyorum (beyaz, sarı vs..) O zaman üst malzemeyi değişemez miyiz?
(Ana kum olarakta ülkemizde bolca bulunan, quartz, dere kumu, granit ,bazalt, silis kumları gibi kumlar salınım yapmamak şartıyla kumlar kullanılabilir. (Taban sıkça sorular başlıklı forumda böyle bir cümle buldum... Şu quartz ve silis kumu dediği sanıyorum beyaz renkli kumlar...)
Adem TANIŞ 2010-03-21 15:57:35
Ben açık tonlar istiyorum (beyaz, sarı vs..) O zaman üst malzemeyi değişemez miyiz?
(Ana kum olarakta ülkemizde bolca bulunan, quartz, dere kumu, granit ,bazalt, silis kumları gibi kumlar salınım yapmamak şartıyla kumlar kullanılabilir. (Taban sıkça sorular başlıklı forumda böyle bir cümle buldum... Şu quartz ve silis kumu dediği sanıyorum beyaz renkli kumlar...)
40 litre nano betta
Şimdi şöyle; görünümüde güzel olmalı... Peki midye kırığı, mercan kumu gibi malzemeleri kullansam olurmu? Çok maliyetle kastım sadece tabana 50-60 lira vermek istemiyorum. Neticesinde ufak bir tank olacak.
Ne biliyim işte.. Ufak bi mango kökü koyabilirim içine. Hani uyumlu ve güzel görünsün isterim. Yada şöyle söyleyeyim, bu küçüklükteki bir tank için dibe biraz bitki toprağı koysam 3-4 cm kadar. Üstüne de istediğim herhangi bir malzemeyi koysam sıkıntı olurmu? Bitkilerim güzel yetişir mi? Orta zorluktaki bitkileri koysam bir süre sonra tutunabilirler mi şartlara?Adem TANIŞ 2010-03-21 15:55:26
Şimdi şöyle; görünümüde güzel olmalı... Peki midye kırığı, mercan kumu gibi malzemeleri kullansam olurmu? Çok maliyetle kastım sadece tabana 50-60 lira vermek istemiyorum. Neticesinde ufak bir tank olacak.
Ne biliyim işte.. Ufak bi mango kökü koyabilirim içine. Hani uyumlu ve güzel görünsün isterim. Yada şöyle söyleyeyim, bu küçüklükteki bir tank için dibe biraz bitki toprağı koysam 3-4 cm kadar. Üstüne de istediğim herhangi bir malzemeyi koysam sıkıntı olurmu? Bitkilerim güzel yetişir mi? Orta zorluktaki bitkileri koysam bir süre sonra tutunabilirler mi şartlara?
40 litre nano betta
MErhaba arkadaşlar..
40-50 litrelik bir bitkili betta tankı oluşturmak istiyorum. Bitki olarak bakımı çok zor olmayan eledoa, java moss veya anubias barteri gibi bitkiler kullanacağım. Yani öyle düşünüyorum ve tavsiyelere açığım... Taban malzemesi olarak ne kullanayım bilemiyorum. bitki toprağı alıp üzerini kumlamı kaplayayım, yoksa tek malzeme alıp tabana sermem yeterlimidir...? hagen siyah kumu bana yetecek kadar nereden alabilirim. İstanbul avrupa yakasındayım
MErhaba arkadaşlar..
40-50 litrelik bir bitkili betta tankı oluşturmak istiyorum. Bitki olarak bakımı çok zor olmayan eledoa, java moss veya anubias barteri gibi bitkiler kullanacağım. Yani öyle düşünüyorum ve tavsiyelere açığım... Taban malzemesi olarak ne kullanayım bilemiyorum. bitki toprağı alıp üzerini kumlamı kaplayayım, yoksa tek malzeme alıp tabana sermem yeterlimidir...? hagen siyah kumu bana yetecek kadar nereden alabilirim. İstanbul avrupa yakasındayım
beta akvaryumu
[QUOTE=nuvolakusa]Hava motorunun ayarlama yerinde sadece low ve high yazıyor ne yapabilirim? [/QUOTE]
Hava hortumundan akvaryuma giden hortumu ikiye bölün... Araya bir vana koyun. Her akvaryumcuda bulabilirsiniz.. Onunla istediğiniz ayarı yapabilirsiniz...
deno06 2010-03-15 11:51:30
[QUOTE=nuvolakusa]Hava motorunun ayarlama yerinde sadece low ve high yazıyor ne yapabilirim? [/QUOTE]
Hava hortumundan akvaryuma giden hortumu ikiye bölün... Araya bir vana koyun. Her akvaryumcuda bulabilirsiniz.. Onunla istediğiniz ayarı yapabilirsiniz...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
sirhill,
yeekim,
Kınayu,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Mr. WingMan,
0rnn,
yokte,
sina cen,
Kuduoglu,
osmandbnl,
oktay42,
Redrainbow,
ibas34,
Brdk64,
nagmus,
heserx,
SalihNarci,
altum123,
artgy,
Akvarist Batuhan,
livadi,
reprise,
yaguara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
