ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ColdFish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Nisan 2007 15:12
Son Ziyaret:
11 Ekim 2012 13:08
Toplam Mesaj:
406 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bekir Ayan
Doğum Tarihi:
12 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
“biş nev ez ney”
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/26706.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Green Utopia - vuslat 2012 Volume 1(FİNAL)
[QUOTE=vuslat]ColdFish 2012-03-23 15:08:35
[QUOTE=vuslat]
[QUOTE=ColdFish] Tebrikler Fatih bey, bir dağ manzarası görünümünün yanı sıra doğallığıda elden bırakmamış, oldukça sağlıklı bir tank.
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
[/QUOTE]
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim Bekir Bey. İlk kurulumdan bu güne kadar ara ara çektiğim fotoğrafları toparlayınca ekleyeceğim. Bu arada yanılmıyorsam sizinde bir kurulumunuz var ve sizden de bir tanıtım bekliyoruz.
[/QUOTE]
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruz Fatih bey.
Evet bir kurulumum var sizdeki gibi moss ağırlıklı bir tank. Fakat low-teck olduğu için gelişim sizinki kadar hızlı değil. Elimden geldiğince sık su değişimleri ile bu periyodu kısaltmaya çalışıyorum. Fakat fotoğraf çekimi için biraz daha vakti var. O günün geldiğinde mutlaka paylaşımda bulunacağım...
Tekrar tebrikler...
Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruz Fatih bey.
Evet bir kurulumum var sizdeki gibi moss ağırlıklı bir tank. Fakat low-teck olduğu için gelişim sizinki kadar hızlı değil. Elimden geldiğince sık su değişimleri ile bu periyodu kısaltmaya çalışıyorum. Fakat fotoğraf çekimi için biraz daha vakti var. O günün geldiğinde mutlaka paylaşımda bulunacağım...
Tekrar tebrikler...
Green Utopia - vuslat 2012 Volume 1(FİNAL)
Tebrikler Fatih bey, bir dağ manzarası görünümünün yanı sıra doğallığıda elden bırakmamış, oldukça sağlıklı bir tank.
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
ColdFish 2012-03-23 13:31:13
Tebrikler Fatih bey, bir dağ manzarası görünümünün yanı sıra doğallığıda elden bırakmamış, oldukça sağlıklı bir tank.
Gelişim aşamalarınında yer aldığı fotoğraflardan yayınlayabilirseniz çok sevinirim.
Tekrar tebrikler...
Metubo Nano Karides Tank Kurulum(Yeni Resim Syf 11)
Merhabalar Mehmet bey,
Öncelikle sizi azminizden ve özenli çalışmanızdan ötürü tebrik ederim.
Nano tanınızın sumplu sistemi benim nezamandır yapmayı planladığım ama her seferinde ertelediğim bir sistem oldu. Erteleme sebebim de yok aslında
. Bu konuyla ilgili gerek türk gerekse yabancı forumlarda oldukça uzun bir süre araştırdım. Konuyla ilgili beğendiğim bir kaç yabancı forum başlığını (linklerini) paylaşmak istedim. Belki sizede bazı fikirler verebilir.
- http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/36726-my-second-nano-56-k-w.html
- http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/59077-three-rocks-some-plants-56k-w.html
Diğer yandan eğer tankta sadece karides olacaksa Batuhan abinin de dediği gibi 19 - 20 derece çok sorun olmayacaktır. Aslında senin tankında ısıtıcı kötü görünecek sorunu da yok, sump kısmına takabilirsin ısıtıcıyı. Şayet ısı dalgalanması olmuyorsa bence hiç gerek yok.
Ayrıca bence dizayn için çeşitli kayalarda kullanabilirsin, bulmanın en kolay yolu doğadan toplamak.
Çorum - Osmancık yolu Kapılıkaya mevki taraflarında istemediğin kadar çeşitli şekil ve renklerde kayalar mevcut
diye biliyorum.
Bu güzel konunun merakla takibindeyim.
ColdFish 2012-02-28 17:29:41
Merhabalar Mehmet bey,
Öncelikle sizi azminizden ve özenli çalışmanızdan ötürü tebrik ederim.
Nano tanınızın sumplu sistemi benim nezamandır yapmayı planladığım ama her seferinde ertelediğim bir sistem oldu. Erteleme sebebim de yok aslında
. Bu konuyla ilgili gerek türk gerekse yabancı forumlarda oldukça uzun bir süre araştırdım. Konuyla ilgili beğendiğim bir kaç yabancı forum başlığını (linklerini) paylaşmak istedim. Belki sizede bazı fikirler verebilir. - http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/36726-my-second-nano-56-k-w.html
- http://www.plantedtank.net/forums/planted-nano-tanks/59077-three-rocks-some-plants-56k-w.html
Diğer yandan eğer tankta sadece karides olacaksa Batuhan abinin de dediği gibi 19 - 20 derece çok sorun olmayacaktır. Aslında senin tankında ısıtıcı kötü görünecek sorunu da yok, sump kısmına takabilirsin ısıtıcıyı. Şayet ısı dalgalanması olmuyorsa bence hiç gerek yok.
Ayrıca bence dizayn için çeşitli kayalarda kullanabilirsin, bulmanın en kolay yolu doğadan toplamak.
Çorum - Osmancık yolu Kapılıkaya mevki taraflarında istemediğin kadar çeşitli şekil ve renklerde kayalar mevcut
diye biliyorum. Bu güzel konunun merakla takibindeyim.
İmbat - ADist 2012
Ertuğrul abi seni ve ADİST i gönülden tebrik ederim, herzamanki gibi çok iyi bir iş çıkarmışsınız....
İmbat dizaynının uluslararası yarışmalarda en üst sıralardan bir yer edinmesi dileğiyle...
Ayrıca, benim kurulumda yapmış olduğun bitki desteği için çok teşekkür ederim abi...
Ertuğrul abi seni ve ADİST i gönülden tebrik ederim, herzamanki gibi çok iyi bir iş çıkarmışsınız....
İmbat dizaynının uluslararası yarışmalarda en üst sıralardan bir yer edinmesi dileğiyle...
Ayrıca, benim kurulumda yapmış olduğun bitki desteği için çok teşekkür ederim abi...
" Çirkin Ördek Yavrusu " 35x25x20(h)
Buğrahan bey,
Bence moralinizi hiç bozmayın, bu tarz aksilikler hepimizin başına geliyor.
Bazende bu aksilikleri birazda biz çekiyoruz, sabırsız ve aceleci davranışlarımızla.
Burda, biraz sabırsız davranmışsınız gibi geldi bana, yanılıyorsam kusura bakmayın.
Ama kurulumunuz gayet güzel.
Sanırım Ivagumi tarzı bir akvaryum kurmayı planladınız.
Aslında daha iri kayalar seçebilirdiniz, parvulalarınız yayılıp çoğalınca kayalar görünmez hale gelebilir.
Ama geç kalınılmış sayılmaz. 3 yada 5 adet seçeceğiniz daha irice kayalarla daha iyi bir dizayn yakalayabilirsiniz. Aslında en iyisi bu tarz kurulumlardan fikir alarak kafanızda bir dizayn oluşturup hayata geçirirseniz daha yerinde olablir. Daha da iyisi için bazı net sayfalarında ivagumi tarzı adına geniş açıklamalar yer alıyor bunları okuyup, ana büyük kaya, yardımcı kayalar ve tek sayı kuralına göre bir dizayn oldukça şık duracaktır.
Diğer yandan bu yeni kurulumda kullanılan gübrelerle ve aydınlatma ile istenmeyen yosun sorunlarıyla karşılaşmamak adına, tankınıza bir süreliğine limon, çınar, tilki kuyruğu diye adlandırılan hızlı büyüyen ve güçlü nitrat emici bitkilerden eklerseniz, tank oturuncaya kadar koruma sağlamış olursunuz.
Bunlar zaten oldukça çok blinen şeyler, ben sadece hatırlatmada bulundum.
Tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin...
Buğrahan bey,
Bence moralinizi hiç bozmayın, bu tarz aksilikler hepimizin başına geliyor.
Bazende bu aksilikleri birazda biz çekiyoruz, sabırsız ve aceleci davranışlarımızla.
Burda, biraz sabırsız davranmışsınız gibi geldi bana, yanılıyorsam kusura bakmayın.
Ama kurulumunuz gayet güzel.
Sanırım Ivagumi tarzı bir akvaryum kurmayı planladınız.
Aslında daha iri kayalar seçebilirdiniz, parvulalarınız yayılıp çoğalınca kayalar görünmez hale gelebilir.
Ama geç kalınılmış sayılmaz. 3 yada 5 adet seçeceğiniz daha irice kayalarla daha iyi bir dizayn yakalayabilirsiniz. Aslında en iyisi bu tarz kurulumlardan fikir alarak kafanızda bir dizayn oluşturup hayata geçirirseniz daha yerinde olablir. Daha da iyisi için bazı net sayfalarında ivagumi tarzı adına geniş açıklamalar yer alıyor bunları okuyup, ana büyük kaya, yardımcı kayalar ve tek sayı kuralına göre bir dizayn oldukça şık duracaktır.
Diğer yandan bu yeni kurulumda kullanılan gübrelerle ve aydınlatma ile istenmeyen yosun sorunlarıyla karşılaşmamak adına, tankınıza bir süreliğine limon, çınar, tilki kuyruğu diye adlandırılan hızlı büyüyen ve güçlü nitrat emici bitkilerden eklerseniz, tank oturuncaya kadar koruma sağlamış olursunuz.
Bunlar zaten oldukça çok blinen şeyler, ben sadece hatırlatmada bulundum.
Tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin...
"Our Preciouss" (ADist - Son foto Sf.5)
Fotoğraflar iyi hoş da, yakından görmek gerçekten çok ama çok farklı kanka bir kez daha eline emeğine sağlık... Jüri yakından görse birincilik garanti :) ...
En kısa zamanda gene gelicem görmeye :) hem seni hem tankı.
Bu arada, geçen sefer tankı baya dağıtıp hırpaladım diye bana kızmadın inşAllah :) ...
Fotoğraflar iyi hoş da, yakından görmek gerçekten çok ama çok farklı kanka bir kez daha eline emeğine sağlık... Jüri yakından görse birincilik garanti :) ...
En kısa zamanda gene gelicem görmeye :) hem seni hem tankı.
Bu arada, geçen sefer tankı baya dağıtıp hırpaladım diye bana kızmadın inşAllah :) ...
Ektazon kullanımı ve tedarik edilebilirliği.
[QUOTE=ahmetkalafat] Bu ürün Eczanelerde satılan bir ilaç değil değilmi?
Çünkü 3-4 akvaryumcuya sordum sera ectopur çıkardılar. Nereden temin edilebilir. Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
[/QUOTE]
Ahmet bey, ektazon u akvaryumculardan edine bilirsiniz, ama her akvaryumcuda da olacağını zannetmem. Profilinizde İstanbul yazıyor, şayet yakınsanız yada netten siparişle Maltepepet ten edinebilirsiniz. Hatta Burak beyin satın aldığı gün yanındaydım, kesin buradan ulaşabilirsiniz.
Saygılar...
[QUOTE=ahmetkalafat] Bu ürün Eczanelerde satılan bir ilaç değil değilmi?
Çünkü 3-4 akvaryumcuya sordum sera ectopur çıkardılar. Nereden temin edilebilir. Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
[/QUOTE]
Ahmet bey, ektazon u akvaryumculardan edine bilirsiniz, ama her akvaryumcuda da olacağını zannetmem. Profilinizde İstanbul yazıyor, şayet yakınsanız yada netten siparişle Maltepepet ten edinebilirsiniz. Hatta Burak beyin satın aldığı gün yanındaydım, kesin buradan ulaşabilirsiniz.
Saygılar...
Ofisteki Kiraz Bahçem - Nano22Lt ( Y.Foto. Sy.7 8)
[QUOTE=cüneyd] Üstadım kusura bakma 1.fotoğraf ön cephe değilde sanki yan cepheden çekilmiş gibi son eklediğinde aynı bu şekilde duruyor.Belki akvaryumun kenarlarını tam sıfırlamadan çeksen bu şekil anlamıycaktım.İnan bana hala yan cephe gibi görüyorum.Saygılar. [/QUOTE]
Kusura bakmak nedemek Cüneyd bey
. Benim için gayet değerlidir her görüş. Daha öncede dediğim gibi biz pek yansıtamamışız heralde o açıyı. Aslında, sağ kesimin karanlık olmasıda biraz göz aldanması yapıyor. Tabi tankın eninin çok dar olmasıda buna yardımcı oluyor. Düşük destekli bir tank olduğu için çoğu yüksek desdekli tanklara nazaran oldukça karanlık sayılır tankım. Fotoğraf çekiminde ekstra ışık kullanmak aklımdan geçti. Hatta ledlerden oluşan bir fenerde kullandık çekimlerde, gerçi çok faydası olmadı ama
. Zaten ben bütün doğallığıyla yer almasını istedim fotoğraflarda tankın.
Belki ileleyen zamanda sırf buna dikkat ederek bir iki fotoğrafta çekilebilinir. Özellikle o fotoğrafları paylaşmamın nedeni AGA ya gönderilen 5 fotoğraf olduğu için. Benim için aslolan
fotoğrafları beğenmiş olmanız. Umarım AGA jüriside sizinle aynı duyguları paylaşır
, pek ümitli olmasamda...
[QUOTE=cüneyd] Üstadım kusura bakma 1.fotoğraf ön cephe değilde sanki yan cepheden çekilmiş gibi son eklediğinde aynı bu şekilde duruyor.Belki akvaryumun kenarlarını tam sıfırlamadan çeksen bu şekil anlamıycaktım.İnan bana hala yan cephe gibi görüyorum.Saygılar. [/QUOTE]
Kusura bakmak nedemek Cüneyd bey
. Benim için gayet değerlidir her görüş. Daha öncede dediğim gibi biz pek yansıtamamışız heralde o açıyı. Aslında, sağ kesimin karanlık olmasıda biraz göz aldanması yapıyor. Tabi tankın eninin çok dar olmasıda buna yardımcı oluyor. Düşük destekli bir tank olduğu için çoğu yüksek desdekli tanklara nazaran oldukça karanlık sayılır tankım. Fotoğraf çekiminde ekstra ışık kullanmak aklımdan geçti. Hatta ledlerden oluşan bir fenerde kullandık çekimlerde, gerçi çok faydası olmadı ama
. Zaten ben bütün doğallığıyla yer almasını istedim fotoğraflarda tankın. Belki ileleyen zamanda sırf buna dikkat ederek bir iki fotoğrafta çekilebilinir. Özellikle o fotoğrafları paylaşmamın nedeni AGA ya gönderilen 5 fotoğraf olduğu için. Benim için aslolan
fotoğrafları beğenmiş olmanız. Umarım AGA jüriside sizinle aynı duyguları paylaşır
, pek ümitli olmasamda...Ofisteki Kiraz Bahçem - Nano22Lt ( Y.Foto. Sy.7 8)
[QUOTE=Batuaydin]Bir miktar mosu lav taşına siyah iple geniş aralıklarla bağladım.[/QUOTE]
O zaman, diğer şartlarıda yerine getirip sabırla beklemekten başka bir şey kalmıyor.
Zamanla istediğin görüntüye mutlaka kavuşacağına ben inanıyorum...
[QUOTE=Batuaydin]Bir miktar mosu lav taşına siyah iple geniş aralıklarla bağladım.[/QUOTE]
O zaman, diğer şartlarıda yerine getirip sabırla beklemekten başka bir şey kalmıyor.
Zamanla istediğin görüntüye mutlaka kavuşacağına ben inanıyorum...
Ofisteki Kiraz Bahçem - Nano22Lt ( Y.Foto. Sy.7 8)
[QUOTE=Batuaydin]Bende durumun tam tersi mevcut sanırım çünkü suyun üstü pistia ve su mercimeği dolu hatta pistialar ana gövdeden 7 sürgün verenleri bile mevcut kökleri 7cmi geçti. Su mercimekelriin kökleride 4-5 cmi buldu. Sanırım mossun tüketeceği nitratı su üstündeki bitkilerim tüketiyor.[/QUOTE]
Moss gelişiminde, senin tankındaki sorunun bu olma yüzdesi bir hayli yüksek görünüyor. Pistia ve merçimeklerin sayısını biraz azaltarak bir deneme yapabilirsin. Ama hemen bir sonuç bekleme, çünkü ilk evrelerde yani toparlanma ve adaptasyonda moss gelişimi hayli yavaş oluyor.
Diğer yandan moss un tutnduğu meteryal de bu gelişimde önemli rol oynur bence. Moss un tutturulacağı meteryalerin en uygunları kökler ve lav kayaları, çünkü delikli ve benzeri yapılarıyla yüzeylerinde (moss la temas eden kısımlarında) sirkülasyona izin veriyorlar. Bu yüzden ben mangrove köklerinden ve bol miktarda irili ufaklı lav kayalarından faydalandım.
Yapıcağın testlerle tanktaki nitrat oranını olması gereken düzeyde sabit tutarsan ve moss a biraz zaman verirsen başarı kaçınılmaz. Ki var olan tecrübe ve bilgi birikiminle bunların üstesinden kolaylıkla geleceğine inanıyorum...
[QUOTE=Batuaydin]Bende durumun tam tersi mevcut sanırım çünkü suyun üstü pistia ve su mercimeği dolu hatta pistialar ana gövdeden 7 sürgün verenleri bile mevcut kökleri 7cmi geçti. Su mercimekelriin kökleride 4-5 cmi buldu. Sanırım mossun tüketeceği nitratı su üstündeki bitkilerim tüketiyor.[/QUOTE]
Moss gelişiminde, senin tankındaki sorunun bu olma yüzdesi bir hayli yüksek görünüyor. Pistia ve merçimeklerin sayısını biraz azaltarak bir deneme yapabilirsin. Ama hemen bir sonuç bekleme, çünkü ilk evrelerde yani toparlanma ve adaptasyonda moss gelişimi hayli yavaş oluyor.
Diğer yandan moss un tutnduğu meteryal de bu gelişimde önemli rol oynur bence. Moss un tutturulacağı meteryalerin en uygunları kökler ve lav kayaları, çünkü delikli ve benzeri yapılarıyla yüzeylerinde (moss la temas eden kısımlarında) sirkülasyona izin veriyorlar. Bu yüzden ben mangrove köklerinden ve bol miktarda irili ufaklı lav kayalarından faydalandım.
Yapıcağın testlerle tanktaki nitrat oranını olması gereken düzeyde sabit tutarsan ve moss a biraz zaman verirsen başarı kaçınılmaz. Ki var olan tecrübe ve bilgi birikiminle bunların üstesinden kolaylıkla geleceğine inanıyorum...
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
florasan,
abunil,
Hoppala,
riderfish,
MiSoSiKiaN,
ternapi,
Koksal Gurkan,
ALTEMUR,
ciways,
Prudentia,
ibmsony,
Mithrandirr,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
platinium,
İsmail YILDIRIM,
Amati340,
silver,
altuntasseref,
Ozzgurr,
ilterisdoğukan,
fikret43,
forthehordex,
karidesrehberi,
Emerse,
Canberk18,
sina cen,
ballantines,
0rnn,
AquaShirmp,
ahmetfiratozkaya,
KarayeL,
Gökdeniz Kale,
gokalp674,
EmiirKaan,
Oquanus,
ByOscar:),
Kınayu,
ArifhbsAquatics,
yeekim,
Aspendos,
Conix,
oguzozt,
ahmet22,
ozan_1903,
userhamit,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
